Powiedzcie mi jak to obejść aby nie odcinalo tych obrotów. Jak oszukać sterownik żeby widział ciśnienie oleju?
Dlatego, że gdy ciśnienie oleju jest za małe to czujnik zwiera styk do masy. Czyli na diodzie (lub żarówce) musisz miec plus po stacyjce, a minus jest sterowany czujnikiem. Tak samo jest z niektórymi innymi kontrolkami i czujnikami w tradycyjnych instalacjach: - czujnik/kontrolka poziomu paliwa, czujnik/kontrolka temperatury. Ale to nie tłumaczy dlaczego...
POjezdzi trochę, zmierz ciśnienie, jak byś słyszał panewki to silnik już by stał dęba, a ty byś nie pisał postów tylko wertował allegro za silnikiem.
ok myślałem że jak nie ma już połowy oleju to jest na tyle inne ciśnienie, że coś się zapali, myliłem się , przepraszam.
gromleon , nie wiem czy dotarła do ciebie moja odpowiedź na Twoją wiadomość. Posty na tym forum nasunęła mi się taka myśl, czy to nie przypadkiem będzie problem czujnika spalania stukowego. I jedno pytanie czy sprawdzałeś jakie masz ciśnienie oleju.
Poszukuje sposobu na oszukanie czujnika ciśnienia oleju vtec. Ktoś nieźle kombinowal i w efekcie okazało się ze błąd, który się pojawiał i był odpowiedzialny za odcięcie zapłonu przed włączeniem vtec, jest spowodowany innym silnikiem lub głowicą -bez vtec. Tak więc ciśnienie oleju na czujniku jest niemożliwe. Jak oszukać komputer aby myślał że na tym...
Odnośnie oleju w sprężarce to nie wiem gdzie to się sprawdza. No to chyba już po zaworach. Tam wchodzi 1,5 litra oleju.
Mam dwie Hondy od wielu lat i obie biorą olej. Na 99% do wymiany mam uszczelniacze zaworowe, bo ciśnienie w cylindrach mam idealne, auta nie dymią, a wzrost "brania" oleju zauważam po agresywnej jeździe. Poza tym Hondy "lubią" łykać olej i to chyba jedyna wada ich silników benzynowych. To wystarczy? nic więcej nie trza robić? Nie ma co se szukać zbędnej...
Po oleju jak jest przyrost, to pierścienie.
Ten czujnik może być czujnikiem ciśnienia oleju i przy wyłączonym silniku jest zwarty do masy a kontrolka smarowania świeci.Jak go odpalisz ciśnienie oleju rozewrze styki w czujniku i kontrolka gaśnie.
Miałem podobny problem było dużo oleju odciągnąć czynnik i odkręcić dolny przewód klimy powinno pomóc albo odciągnąć czynnik parę razy i napełnić bez dodawania oleju
Witam mam problemy z silnikiem zaburtowym Honda BF8M. Podczas rozruchu b.mocno dymi. Jak się rozgrzeje to o wiele mniej dymi. Sprawdzałem ciśnienie sprężania na cylindrach i oba mają po 10 at. Nie zauważyłem ubytku oleju silnikowego. Co mu dolega i jak to naprawić.
Witam czy w silniku f20z1 jest jakaś zaślepka w bloku silnika gdzie można by było podciągnąć smarowanie do turbiny czy trzeba podkładkę pod filtr oleju lub trójnik na czujnik ciśnienia oleju?
Wydaje mi się że problem jest łatwy do rozwiązania, jednakże problem ten jest niebezpieczny gdyż grozi rozszczelnieniem silnika. Najprawdopodobniej zatkany jest wąż odpowietrzania skrzyni korbowej, tzw. odma. Biegnie on gdzieś od pokrywy zaworów lub bloku silnika do filtra powietrza. Sprawdź czy nie jest on zagięty. Ewentualnie może być zapchany nagarem...
Ciśnienie ok oleju też nic nie ubywa raczej coś z gaźnikiem sprawdzę gaźnik i dam znać
A ile biorą tego oleju? Ja tu nie widzę, żeby po próbie olejowej ciśnienie wzrosło ,,bardzo,,
Warto by zmierzyć ciśnienie sprężania, może już silnik do remontu.
Jeśli chodzi o silnik to pracuje równo , nie traci mocy , jak to Honda... Jest po czyszczeniu gaźnika , wymianie oleju itd. Teraz dopiero do głowy mi przszyło że nie sprawdziłem co się będzie działo jeśli zmniejszę ciśnienie na regulatorze ..? z Pana wypowiedzi wynika że pulsuje bo nie może przepchać całej ilości wody , więc może zmniejszę ciśnienie...
Po przepłynięciu około 10 min na pełnych obrotach i odczekaniu okolo 30 min. silnik nie odpala , dzieje się tak tylko w gorące dni z temp w okolicach 30 stopni , odstoi przez noc i rano zapala bez problemu, później znowu jest uzywany około 10 minut na pełnych obrotach i po zgaszeniu odczekaniu okolo 10 min zapala ale pracuje tylko na niskich obrotach...
W wolnej chwili tam zajrzę, ale raczej tu nie ma czujnika poziomu ani ciśnienia oleju bo nie ma pompy 😁
Dzięki,dziś przeczyszczę i podzielę się uwagami. Dodano po 3 Dziś sprawdzałem u kolegi w 3 letniej hondzie którą kupił z salonie z przebiegiem 40tys i jak odkręci się wlew to jest takie ciśnienie że korka nie da się położyć bo go wyrzuca w powietrze, sprawdzałem też w starszym accordzie z tym samym silnikiem jak moja, i jest ciśnienie i rzuca olej a...
Honda Civic 2009 VIII 1.4 i-VTEC (L13Z1) – szarpanie i brak mocy po rozgrzaniu Samochód szarpie i traci moc, szczególnie przy 2500–2700 obr./min, po rozgrzaniu silnika. Na zimno objawy praktycznie nie występują. Auto nie wchodzi na obroty, maksymalnie ok. 2400–2700 rpm przy pełnym gazie. Jedyny błąd to P0171 (uboga mieszanka). Zrobione i sprawdzone:...
Przy 28,5kg tłok ma się poruszyć(ścisnąć) wiec ciśnienie sam wyeksperymentujesz trzymaj się nacisku, co do oleju, pewni on główna role przy odbijaniu, czyli nie dobije ci gwałtownie amor, oleju nie musi być pol amorka, najpierw go zalej na full zmierz ile wejdzie i wlej 1/3 lub 1/4 tego ja wlałem wtedy 100 i to było za dużo, zawsze sprawdź czy nie ma...
Przecież do tego wystarczy jeden przekaźnik i jedna dioda. http://obrazki.elektroda.net/84_12182357... Układ po włączeniu zapłonu czeka na rozruch silnika . Jeśli silnik zapali i kontrolka alternatora zgaśnie zapalą się światła. Układ wyłączy światła dopiero po wyłączeniu klucza stacyjki a nie przypadkowym zgaśnięciu silnika. Stosuje to w...
U mnie jest połączone bezpośrednio sprzęgłem kłowym od hydroforu, a wał przetoczyłem ze stożków na walce z obydwu stron. Smarowanie ciśnieniowe z pompy wspomagania od hondy civic VI. Dorobiony dekielek z simeringiem na wał i spływem oleju do zbiorniczka. Reduktor ciśnienia oleju z reduktora od sprężarki z manometrem (mogę sobie regulować ciśnienie....
Do sprawdzenia jaki jest wydatek/ciśnienie bezpośrednio z pompy pomijając zawór regulacyjny. Być może zawór jest uszkodzony/zapieczony do regeneracji? Pompa tłoczkowa jak Pańska powinna być zalana olejem, proszę sprawdzić jego stan, może trzeba go wymienić. Ale to nie powinno mieć bezpośredniego związku z niskim ciśnieniem.
kompresja nominalna 13,0 kompresja minimalna 9.5 prócz tego trzeba sprawdzić czujnik doładowania powietrza, szczelność układu za turbiną, pneumatykę podciśnienia,nie wiem czy tam masz układ sterowania kierownicą łopatek w turbinie-też sprawdzić, sonda, katalizator. trudno tak orzec na prędce. Te silniki mają kłopoty z zaworami, więc zmierz ciśnienie,...
Witam Posiadam honde civic, v-gen 1.3 16v(d13b2) 1995 rok. Podczas jazdy zaczęła mi świecić kontrolka poziomu oleju. zatrzymałem auto. Kiedyś miałem podobny problem ale wina była czujnika(stykały się kable). Zresetowałem komputer(pomogło), jechałem dalej po przejechaniu ponad 10 km dalej się zapaliła a że niemiałem gdzie zjechać (droga szybkiego ruchu)...
Udaj się do zakładu co ma normalną maszynę do obsługi klimy. Takie wbijanie gazu na ślepo może spowodować tylko uszkodzenie ( kosztowne) klimy. A objawy wskazują że czynnika ( nie gazu) masz za dużo i ciśnienie rośnie ponad próg zabezpieczeń. A do badania klimy powinieneś mieć podpięte DWA manometry i dopiero różnica ciśnień powie coś o pracy układu....
A w jaki sposób można sprawdzić czy panewki nadają się do wymiany, bez ingerencji do wnętrza silnika Mierząc ciśnienie oleju. Ale tego w starych japońskich moto się nie rusza. Poza tym, najlepiej nie ingeruj za bardzo w ten motocykl, tylko poczekaj do wiosny i jezdzij. Panewki i pierścienie będą kosztować połowę tego sprzętu.
Jeśli odma jest drożna, to wskazanym jest sprawdzić ciśnienie w cylindrze i poziom oleju (może być za wysoki). Szczelina pierścieni kompresyjnych, to wg mnie max. do 0,5 mm, a 1 mm dla pierścieni odoliwiających, to za dużo. Może agregat był "poniewierany" w różnych pozycjach i olej zalał silnik i stąd dym. Miałem takie przypadki z kosiarkami, które...
Czy po zgaszeniu gorącego silnika i odpaleniu po np kilkudziesięciu minutach kontrolka gaśnie szybciej? Nie znam konstrukcji układu smarowania w tym silniku ale wygląda to jakby olej spływał w całości z magistrali, może powinien być blokowany jakimś zaworem zwrotnym. Podłączyłbym jeszcze czujnik zegarowy i sprawdził jak buduje ciśnienie po rozruchu,...
Przygotuj szczegółową prezentację Hondy NSX 2022 Honda NSX, znana także jako Acura NSX w Ameryce Północnej i Hong Kongu, to super samochód produkowany od 2016 roku. Oficjalne ogłoszenie na temat modelu NSX 2022 miało miejsce podczas pokazu New York International Auto Show w sierpniu 2021 roku. Poniżej przedstawiam szczegółową prezentację Hondy NSX...
Załączanie zaworów dodatkowych sterowane jest przez komputer silnika. ECU podaje napięcie na cewkę elektrozaworu VTECa otwierając dopływ oleju do tłoczków wsprzegających dźwignie zaworowe dodatkowych zaworów. Wtedy zaczynają działać wszystkie zawory. Aby ECU włączył VTEC muszą być spełnione różne warunki, słyszałem, że jednym z warunków jest odpowiednio...
Akurat jeśli chodzi o te silniki słyszałem dobre opinie. Ponoć stara konstrukcja hondy z lat 80 przejęta przez Chińczyków . Sam tak na prawdę nie powiem złego bo jak na 3000-3500 km to mało usterek. Jeśli coś się zepsuło w czasie używania to była to pierdoła z tanią wymiana. Dodano po 2 Sprawdzę dzisiaj po południu po pierwsze czy odma jest drożna....
Mojej walki część dalsza (może założę blog czy coś? ;) ). Sprawdzałem wakuometrem ciśnienie w kolektorze dolotowym - 0,8BAR. Myślałem, że za wysoko, ale u kolegi też tyle jest:/ W innym silniku, 1.4 ale konstrukcja bardzo podobna. U niego też drży i czuć to w kabinie, ale znacznie mniej i równo (na akceptowalnym poziomie) więc już zgłupiałem - czy 0,8BAR...
A nie ma problemów z czymś co normalnie jest sygnalizowane akustycznie i optycznie - taki tryb awaryjny? W instrukcji serwisowej od Suzuki ostatnio widziałem, że przy nadmiernej temperaturze lub problemów z ciśnieniem oleju silnik zwolni do 2000rpm i nie pozwoli wejść wyżej a dodatkowo może go zgasić po jakimś czasie - jak check engine w samochodzie...
należy sprawdzi cisnienie na układzie, zarówno po stronie niskiego jak i wysokiego cisnienia. Jednak nie warto robić tego samemu potrzebne są zegary typowe chłodnicze no lepiej w garażu o tem. pow 10 stopni. Dziwi mnie to że ktos nabił ci klimę i nie sprawdził cisnienia Widać kolejny warsztat do nabijania ale kieszeni !!! Dodano po 7 a z innej strony...
Są trzy drogi tuningu silnika: - modyfikacja silnika wolnossącego (wałki, zawory, gniazda, dolot, wydech), - montaż urządzenia doładowującego, - jedno i drugie Najlepsze efekty (w rozsądnych kosztach) zyskasz przez zastosowania doładowania (turbosprężarki), zakładając że sam wszystko zrobisz i wiesz jak się do tego zabrać, jak nie to najwyżej uszkodzisz...
Witam, Podczas jazdy zamrugał mi kluczyk immobilisera potem zapaliła się kontrolka engine check i przestał działać prędkościomierz potem przy zjeździe na stację zapaliło się jeszcze ciśnienie oleju. Po sprawdzeniu wyszło, że wszystko jest (olej był wymieniany dzień wcześniej) ale auta nie dało się już odpalić. Iskra jest, paliwo jest dostarczane. W...
1) Honda Civic 1997, 1.6 16v, aktualny przebieg 177 tys. (nie wiem czy realny), auto miało przede mną 2 właścicieli, a posiadam je od 8 lat. 2) Przez 8 lat jeździłem nim całkowicie bezawaryjnie, silnik chodził jak szwajcarski zegarek - równo i cicho - Nigdy nie było falowania obrotów, dławienia, przerywania, odpalał na przysłowiowe dotknięcie w każdych...
Witam mam problem z samochodem Honda accord 3.0 V6 silnik J30A1 samochód z LPG VSI PRINS. Opisany poniżej efekt występuje na PB i LPG. Problem polega na tym że silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach, zachowuje się jakby mu wypadały zapłony, drży. Na zimnym silniku i wolnej jeździe bez gazu(automat) potrafi nawet zgasnąć. Kiedyś pracował bez żadnego...
Możesz zrobić zdjęcie! Masz poniżej jak sprawdzić samą diodę. https://www.jardins-liorzou.fr/?u=honda-...
Z góry sorry za tak długi opis ale chcę zamieścić jak najwięcej informacji więc: Koledzy mam problem z hondą mtx 89r. chłodzona cieczą jak w tytule motor mam od znajomego nie był dobrze traktowany. Sprzęt miał być po wymianie cylindra i zalewało mu świecę. Iskra była OK tyle wiedziałem. Oczywiście po czyszczeniu gaźnika nic się nie zmieniło. Po wlaniu...
Przewody które widać mogą być od "gaszenia" agregatu lub od czujnika ciśnienia oleju o ile w tym modelu występuje , zdejmij pokrywę prądnicy i sprawdź czy są szczotki.
Wujek google oferuje wiele rozwiązań ,dziwię się że pytasz o coś tak oczywistego mając mnóstwo rozwiązań w wyszukiwarce.Prześledź chociaż rozwiązanie agregatów Hondy lub Hatz`a .
Charlie_six jaki Ty masz przebieg, że X16SZR, jednostka o konstrukcji przewymiarowanej, z pierścieniami dwa razy grubszymi niż w następcy (Z16SE) zaczął Ci tak niemiłosiernie palić olej? I na jakim oleju jeździłeś? Jak wyglądają gniazda zaworowe? Nie masz czasem problemu z brakiem ciśnienia sprężania przez wypalone gniazda? To czysta benzyna czy ma...
Witam, w mojej Hondzie CB500 nie działają: kontrolka ciśnienia oleju, luzu i bocznej stopki oraz wskaźnik temperatury. Wszystkie są połączone wspólnym przewodem. Schematy: http://www.motoinfo.yoyo.pl/Honda/Honda%... Dziś zacząłem sprawdzać miernikiem wszystko. Sprawa wygląda tak, że po podłączeniu plusa miernika do plusa akumulatora (włączony...
Trzeba by coś pomierzyć. Z zadanych pytań można wywnioskować że nie masz o tym zielonego pojęcia więc kup używany alternator za stówkę i wymień lub zaprowadź auto do mechanika bo inaczej temat będzie się ciągną tydzień. Możliwe że się szczotki kończą. Kontrolka ładowania jest po kontrolce ciśnienia oleju drugą najważniejszą kontrolką więc nie oczekuj...
Po pierwsze ustaw zawory. Hanki niestety lubią klekotać na wolnych obrotach, zwłaszcza te starsze. Może byż przyczyną działania jak "diesel" to ze pasek rozrządu przestawił sie o jeden ząbek, ale za tym idzie spadek osiągów samochodu i faktycznie głośno zwłaszcza przy przyśpieszaniu by chodził. Jak kończą się panewki to będziesz słyszał stukanie (nie...
Jak nie ma ciśnienia oleju w głowicy z hydroregulacją luzy na tyle się powiększają ,że zawory otwierają się nie w pełnym zakresie i może być odczucie braku kompresji i nie są to żadne mądrości. Oczywiście że nie są to żadne mądrości, tylko są to idiotyzmy. Przy braku ciśnienia oleju, hydro popychacze są luźne, luzy się zwiększają i ZAWORY SĄ ZAMKNIĘTE,...
witam,chyba znalazłem przyczyne niestabilnych obrotów...prawdopodobnie przyczyną jest słabe cisnienie na jednym cylindrze które jest prawie połowe mniejsze od pozostałych trzech(po wyciągnieciu fajki,zadnej reakcji).góra silnika zrobiona-nowe zawory,uszczelniacze,szczelnosc...po wlaniu oleju do cylindra ciesnienie podskoczyło znacznie do góry...szkoda...
Accord z 2000r. problem z systemem V-tec. Wyświetlany błąd to P1259. Włącznik ciśnienia oleju wymieniłem bo padł, jednak po odpaleniu silnika zostaje rozwarty a z tego co poszperałem to powinien być rozwierany dopiero przy około 4000rpm. elektrozawór działa, sprawdziłem na stole. krzywki są spinane zaraz po odpaleniu a chyba nie powinno tak być. nie...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam mam problem z agregatem prądotwórczym. A więc tak jak jest zimny to ciężko odpala pół godziny cągnięcia za linke nieraz dłużej na kluczyk to wcale nie odpala a jak już odpali to wtedy odpala na dotyk. Znowu trochę postoi i jest szrpanina. Jaka przyczyna tego szapania ? Cześć Odpowiem bo może komuś to pomoże. Często w agregatach (małych) występuje...
Napędy hydrostatyczne są bardzo wrażliwe na jakość oleju a w szczególności jego brak. Jak sam napisałeś wytarły się elementy pompy. Wymiana uszczelnienia nie pomoże, gdyż pompa ma przeciek wewnętrzny. W napędzie tego typu pompa pracuje z niewielkim wydatkiem przy wysokim ciśnieniu, więc już niewielka nieszczelność uniemożliwia poprawne działanie. Należy...
Brak oleju i zatarty silnik , uszkodzony rozrząd , dziurki w tłokach po tuningu . ... To trzeba rozebrać i zobaczyć bo na oko to masz silnik do wymiany ...
Dzieki wielkie ale ja mam te wszystkie wskazniki na jednej plytce i tam mam gnazdo z 6 pinami jak to podlaczyc gdzie co ?? Najlepiej jak ktos ma z kolorami kabli . Poniewaz chce podlaczyc sobie je w hondzie . Podobno sa to zegary z audi b4 alenie mam pewnosci ( wskazniki sa w takiej ale drewnianej oslonce - panel przedni ) . Prosze o pomoc .
Witam posiadam hondę civic VIII 2006 r 1.4 B sterownik silnika KEIHIN L14A7 Auto zgasło podczas jazdy, brak komunikacji ze sterownikiem silnika sprzęt diagnostyczny nie rozpoznaje vinu samochodu, brak zielonej kontrolki kluczyka podczas włączenia zapłonu Brak kontroli ciśnienia oleju oraz kontrolki ładowania Spradziłem zasilania na sterownik silnika...
Witam, odgrzewam temat ponieważ problem nie został rozwiązany, a auto po odpaleniu na benzynie zaczęło szarpać i gasnąć ,że jechać nie idzie przy tym słychać charakterystyczne "klikania" z komory silnika. Gdy szybko przerzucę na gaz da się jechać w miarę dobrze jest mały deficyt mocy ale silnik pracuje bez stuków. Co do kontrolki Check Engine - mechanik...
Po pierwsze, czujnik nie mierzy ciśnienia oleju tylko sygnalizuje jego brak, jest to zwykły przełącznik, zał-wył. Musisz mieć taką diodę i przez nią połączyć czujnik z kabelkiem wyłączania silnika. Tak jak na rysunku, ESS to właśnie ta dioda. http://obrazki.elektroda.pl/9698208400_1... http://www.twoja-kosiarka.pl/pl/p/Dioda-...
Witam. Posiadam Hondę civic 1.7 ctdi. Borykam się z problemem jakim jest wyciek płynu chłodniczego. Wykluczałem już uszczelkę pod głowica, robiąc test. Po podłączeniu komputera pod samochód pokazuje błąd w układzie rozrządu. Gdy auto stoi płyn nie ubywa, nie ma żadnych śladów wycieku. Natomiast podczas całego tygodnia jeżdżenia w zbiorniku nie ma ani...
jeśli chodzi o pomiar ciśnienia to mechanik powiedział że jest na jednym cylindrze zaniżony o 2 "coś tam" Pomiar cisnienia to powinieneś zrobić przed zastosowaniem Ceramizera . Po wlaniu specyfiku i przejechaniu ok 3 tyś km zmierzyć ponownie i miałbyś porównanie . Równocześnie kontrolować spalanie i " branie " oleju. Wtedy mógłbyś ocenić czy pomogło...
Poziom oleju jest w porządku, czujnik faktycznie trzeba sprawdzić, to samo z kontrolką ciśnienia. Czujniki przy siedzeniu i koszu też bym raczej wyeliminował ponieważ działają i silnik pracuje przy zaświeconych kontrolkach siedzenia i kosza i raczej jego praca nie zależy od tych dwóch, chyba, że jest jakiś o którym jeszcze nie wiem a do tego przydałby...
Witam wszystkich, Posiadam od 2 lat traktorek firmy Hondy HF2220 z silnikiem Honda GXV620. Przez ten okres użytkowania przepaliła się cewka zapłonowa lecz wymieniłem ją i wszystko chodziło jak należy. Jak to mówią, że jak coś jest dobre to szybko się to kończy i nadszedł kolejny problem do rozwiązania, tym razem grubsza sprawa ponieważ nie mogę dojść...
Wszystko oczyszczone, odwodnione, skręcone i gotowe do akcji. Filmy zamieszczamy wg. instrukcji http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Poprawiłem
Witam wszystkich fanów forda oraz tuningu mechanicznego. Na wstępie powiem że auto nie ma wyglądać tylko jeździć a tuningowane auta nie muszą się kojarzyć tylko z kupą plastyku i kilogramami kitu. "Nie ważne czym jeździsz, ważne że wykorzystujesz moc auta na 100%" Postanowiłem napisać ten temat, aby pomódz osobą wejść w świat tuningu, oraz podzielić...
Męczy mnie jedna kwestia. Jak wiadomo, standardowo uszczelniacze wału korbowego w silnikach 2T montuje się wargą (czy jak ktoś woli, sprężynką) w stronę komory korbowej silnika. Jest jednak kilka silników w których producenci nakazują montażu uszczelniacza wału korbowego od strony sprzęgła na odwrót, czyli wargą w stronę skrzyni biegów (oleju). Z tego...
a jaki pin co obsługuje Bardzo chciałbym móc Ci powiedzieć, co każdy pin w tych wtyczkach obsługuje, ale bez dokładnych schematów elektrycznych Twojego samochodu, jest to niemożliwe. Każdy model i rocznik samochodu ma inny układ i różne funkcje dla poszczególnych pinów w wtyczkach. Jednakże mogę Ci powiedzieć ogólnie, że w standardowych układach: -...
Jak to nie ma? http://obrazki.elektroda.pl/6305016600_1... Kolory: Czerwony (R) - + akumulatora (stały) Brązowy (Br) - + po stacyjce Czerwono-niebieski (R/L) - kontrolka ciśnienia oleju (w R6 kontrolka poziomu oleju); stan aktywny - zwarcie do masy Zielono-żółty (G/Y) - + po stacyjce Zielono-biały (G/W) - kontrolka poziomu paliwa; stan...
No to sobie wymieniaj ten olej w automatach nawet co 10 tysięcy... Ciekawe jak długo pojezdzisz. W automacie nie ma sprzęgła tylko to się nazywa torque converter czyli taki konwerter momentu obrotowego. Przypomina to torus i w środku jest zestaw sprzęgieł ale nie nazywa sie to sprzęgło (clutch). Honda USA np. przewiduje wymianę oleju po 100 tysiącach...
Vel satis z japońskim silnikiem i skrzynia jest ok, ale jest , ale jest 1 problem- serwis renault nie zaplanował w ogóle wymiany oleju w skrzyni biegów i auta z przebiegiem 150-200kkm maja rozsypujące sie skrzynie . Mój typ aut bardzo wygodnych i do 20tys ( trudne do spełnienia) bo mało znanych u nas choć dobrych lub b.dobrych. Kolejność przypadkowa:...
Mam pytanie do kolegów co do kasowania błędu. A mianowicie czujnik wymieniony więc chciałem kasować błąd wedle podanej procedury jednak lampka ABS'u nadal sygnalizuje jedynie błąd 48 i sprawdziłem błędy check i jest 17 to wydaje się logiczne zgłasza ten sam błąd. Na jaką kontrolkę mam zwracać uwagę aby zrealizować kasowanie błędu. Czy przy przypadkiem...
(at)opel4 – i tak i nie. „Wodór (hydrogen) - uznawany za paliwo przyszłości, przyjazne środowisku - jest na wstępnym etapie rozwoju, a jego zastosowania możemy się spodziewać za 20 - 30 lat” Producenci samochodów, którzy pracują nad modelami samochodów na wodór (BMW, Toyota, Honda, GM, DaimlerChrysler, Volkswagen) borykają się z podobnymi...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Witam, Od jakiegoś czasu nie działa mi wentylator klimatyzacji. Opis: Po uruchomieniu klimatyzacji słychać załączenie się sprężarki, ale po włączeniu nawet maksymalnego chłodzenia i nadmuchu klima poprostu nie działa- powietrze jak ze zwykłego nadmuchu, wentylator nie załącza się i to chyba powód. Wentylator podłączony na krótko- działa Czujnik temp...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
czujnik ciśnienie oleju honda honda civic ciśnienie oleju honda oleju
usbasp aktualizacja firmware dekoderem evobox gniazdka angielskie
hulajnoga skymaster hulajnoga skymaster
Manetka akceleratora motocyklowa – obsługa, regulacja, usterki, kalibracja ride-by-wire BMW E90 – jak bezpiecznie odpiąć kostkę klemy pirotechnicznej BST