To ze nie kreci to wina czujnika luzu ale zapalić powinien . Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem. Więcej pomogę jak będę przy komputerze .
Jakie masz ciśnienie zasilania paliwem druga sprawa jak masz numer silnika to zapodaj zobaczymy co to jest.
Przeczytaj to kompem bo do każdego z tych kodów błyskowych odnosi się kilka kodów błędów. Kod 73 to błędy D200 do D205 czujnika ciśnienia paliwa cylindrów 4-5-6 a kod 74 to błędy D300 do D304 zaworu dawki paliwa cylindrów 1-2-3. Te dwa czujniki, o których piszesz, mierzą tylko ciśnienie paliwa.
Zawór czerwony, jest koloru czerwonego na bankach paliwa obok 4 cewek dawki i kątów. Czasem taki zawór ma 2 sprężyny i wyciąga się jedną, wtedy elektromagnes łatwiej ma otworzyć paliwo, ale skoro wolno narasta ciśnienie na filtrze, to zawór nic tu nie ma. Ten zawór ma zadanie wyłączyć silnik, odciąć paliwo i przy starcie podać paliwo.
jesli mozesz powiedziec co mialby regulator do palenia czujnikow ??? Utrzymuje w miarę stałe ciśnienie na listwie, jak będzie zablokowany to uszkodzi nadmiernym ciśnieniem czujniki. Jak mozna sprawdzic czy ten regulator jest sprawny??? Wykręcić i obejrzeć ( jest mechaniczny ), w większości przypadków uszkadza się tak że nie utrzymuje ciśnienia i są...
Witam mam problem ze scanią r420 HPI zapalił się błąd usterka silnika jak go sprawdziłem pisało, ciśnienie zasilania lub ciśnienie paliwa w zasobniku, gdy próbowałem odpalić go na plaka to zapalił, chodził równo i ładnie wchodzi na obroty ale gdy go zgasze to już nie odpala tak jakby paliwo mu zeszło.
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Witam Jest to seria 4?Jk tak to sprawdz smok(stary typ) poznasz go po tym,że filtr siatkowy jest zamontowany w środku rurki zasysającej paliwo,nowy typ montowany jest na zewnątrz a przewody paliwowe są przykręcane do smoka(stary typ posiada przewody wciskane)
COO 24;czujnik poziomu paliwa, złe wskazania. Sprawdź kabelki do czujnika lub sam czujnik uszkodzony.COO 72 ;włącznik ciśnieniowy / czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego, wartość poza zakresem.Zwarcie lub przerwa w obwodzie czujnika/ włącznika. ACC25 ; usterka sprężarki klimatyzacji.W koordynatorze ( COO) są usterki związane z klimatyzacją więc w pierw...
usterka nie koniecznie w układzie elektryczny silnika zmierz ciśnienie paliwa
Też tak już próbowaliśmy i nic paliwo dochodzi do filtra potem na listę ciśnienie jest duże ale nie zapala (nowa pompka nowe przewody paliwowe )
Sprężarka nie napędza tak jak w Scania czy MAN. Powietrze było już wpuszczone do zbiornika, zrobione ciśnienie układ jest szczelny, a to nic nie dało, paliwo dalej ucieka powrotem. A czy pompka mechaniczna ma coś wspólnego z przelewem?
Czym najlepiej ją podłączyć i zczytać błędy? Mam u siebie tester Delphi do ciężarówek. Myślisz ze cokolwiek pokaże, skoro silnik po wymianie gumek nawet się nie odezwał? Mogła ta mechaniczna pompka paliwa paść? Bo ona to chyba tylko paliwo podaje do listwy a ciśnienie robi pompowtrysk, jest tam gdzieś jakiś czujnik ciśnienia po drodze?
A ciśnienie paliwa w normie??
kwantor kiedy pisałem aby sprawdzić ciśnienie paliwa chodziło mi tak jak kolega saron22 napisał o ciśnienie mierzone na podstawie filtra... wiem że PDE nie ma czujnika ciśnienia paliwa.
Witam, pacjent to scania 2012r. 420 hpi i pytanie dotyczy ciśnienia paliwa . Sprawdzałem zegarem ciśnienie paliwa na obudowie filtra paliwa i pokazuje 15.5 dziwi mnie że po zgaszeniu ciśnienie spada prawie odrazu do zera a w innej starszej ( 2007 rok ) po zgaszeniu spadnie do około 10 i bardzo powoli do minimalnego ciśnienia. Dziwi mnie jeszcze że np....
Jak to sprawdzałeś? zawór otwiera się po kilku obrotach wału, chyba po 2 razach. Sprawdź, czy pompa robi ciśnienie na filtrze.
Zapchany czujnik ciśnienia spalin lub coś nie tak z kabelkami do niego. A ten trzycyfrowy to coś mi świta o ciśnieniu paliwa w listwie .
71 to problem z ciśnieniem paliwa. Ale usterka ta to tzw blink code i sygnalizuje wszystkie usterki związane z ciśnieniem paliwa (czujnikiem). Także to może być np. za duże ciśnienie. (Pow 21 bar)
a kontrolka gasnie?? moze wskaznik jest uszkodzony?? Wkrecales manometr i sprawdziles cisnienie?? Moze pompa oleju albo panewki?? Moze olej rozzedzony przez paliwo?? Jest mnostwo powodow. Napisz cos wiecej
SCANIA R 420 HPI 2007 - autocom pokazuje około 14 bar na wolnych obrotach. Podmieniłem czujnik ciśnienia, czujnik przelewowy, cewkę gaszenia, filtr paliwa nowy. Regulowane zawory i pompowtryski. Pompa paliwowa nowa. Musi być gdzieś ubytek ciśnienia, pytanie gdzie?
Możesz jeszcze zrobić tak żeby odłączyć przewody zasilające od zbiornika chodzi o to żeby pominąć zbiornik , zorganizuj sobie bańkę z paliwem i bezpośrednio żeby pobierał paliwo z bańki i zmierz ciśnienie , może jakieś nieszczelności są w okolicach zbiornika lub coś ze smokiem jest nie tak.
z tymi błędami 3776, i 3778 możesz mieć przeciek przez uszkodzoną szynę rail na łączeniu z zaworem DBV. Zeby to sprawdzić odkręć przewód paliwowy wkręcony w szynę przy zaworze DBV i odpal silnik, najlepiej z podłączonym komputerem (ja używam jaltesta),dopuki na szynie ciśnienie nie osiągnie 1800 barów nie powinno tam pojawić się paliwo. pozdrawiam
Scania R500 v8 z 2011 Samochód mało dynamiczny i brakuje mu mocy w stosunku do innych. Kolektor szczelny, tłumik drożny, nowa turbina. Samochód nie dymi. Chciałem spytać jakie jest prawidłowe ciśnienie paliwa na filtrze oraz na listwie zasilającej?
Sprawdź ciśnienie manometrem. Sprawdź olej czy niema w nim paliwa.
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Witam, mam problem ze Scania R420 (egr, turbocompound) 2005 rok. Gaśnie gdy auto się zagrzeje, na zimno się to nie zdarza. Problemem jest ciśnienie paliwa, mianowicie zawór odcina paliwo przez co gaśnie. Wyskakują błędy takie(wg ilości rejestracji) (nr jednostki 1760446): 53264(max) - przekroczona wartość graniczna ciśnienia paliwa 53252(max) - nieprawdopodobnie...
Przejrzelismy caly uklad zasilania paliwem. Wszystko szczelne smok czysty. Wymienilismy filtr paliwa i jeszcze raz zmierzylismy cisnienie zasilania: niskie obroty - ok 5,3 bar 1700 obr/min - 4,7 bar Moze mi ktos napisac jakie powinno byc prawidlowe cisnienei zasilania? Wszystko wskazuje na to ze pompa ma za mala wydajnosc tyle ze byla niedawno to jest...
Jeśli potrzebujesz mam uzywany sprawny EHAB do sprzedania. W sprawie ehab odezwę się na PW. Mam jeszcze pytanie: Jak sprawdzić ciśnienie zasilania paliwa?
Pompowtryski wymienione a co z zasilaniem pompowtryskow jakie ciśnienie paliwa na filtrze ?
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
Jeden zawór masz po lewej stronie akumulatora paliwowego 16bar, drugi w obudowie filtra 24bar. Odchylenie tak dużej różnicy świadczy że coś jest nie tak w układzie paliwowym. Po za tym, po zgaszeniu auta, paliwo powinno zejść do ok 1bar bo tyle wynosi ciśnienie atmosferyczne. Coś jest zapchane lub kaseta świruje Sprawdź smoka, ECU mam do HPI Jak coś...
A wg mnie najpierw należy sprawdzić ciśnienie paliwa na filtrze.
11 Nadmierna prędkość obrotowa 12 Czujnik obrotów silnika 1 13 Czujnik obrotów silnika 2 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 15 Czujnik temperatury powietrza doładowującego 16 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego 18 Czujnik ciśnienia oleju 19 Czujnik temperatury paliwa 23 Istnieją kody usterek w koordynatorze 24 Przełączniki pedału hamulca...
Ręczna pomocą paliwa służy jedynie do odpowitrzania układu. Zmierz ciśnienie paliwa na filtrze.
Witam! Mam problem z Scanią R420 2007r HPI po zapaleniu nie równo pracuje, nie da się zgasić, zaczyna jeszcze mocniej szarpać, wymieniłem czerwony zawór gaszenia, niema błędów na komputerze, ciśnienie paliwa 16bar
Dzięki za zainteresowanie, diagnozowanie delphi, tyle można podejrzeć ciśnienie paliwa i otwarcie zaworu gaszenia.
Jak ktoś słusznie prędzej zauważył zmierz ciśnienie paliwa na zasilaniu.
opis pompy wysokiego ciśnienia
Witam tych pomp się nie regeneruje,to nie jest wina pomp tylko naszego Polskiego paliwa. Jak masz scanie serii 4, jedz do serwisu masz 40% zniżki na części nigdzie taniej nie kupisz bo w hpi chodzi głównie o ciśnienie paliwa, prawidłowe to ok 15 bar na biegu jałowym a ok 20 na 1500 obr.
Jeśli to HPI a pewnie tak to pierwsze co do sprawdzenia zawory regulujące ciśnienie - pierwszy w zasobniku paliwa drugi w obudowie filtra. No i ten trzpień w obudowie filtra paliwa. Jeśli to nie pomoże to będzie problem z pompą zasilającą. Jakie ciśnienie paliwa ma ta Scania jak już odpali??
A czy sprawdzałeś ciśnienie zasilania paliwem?Sprawdz dodatkowo przewody przelewowe na wtryskiwaczach nie ma prawa na łączeniach pokazywać się paliwo nawet nie jest dopuszczalne pocenie się.Z tego co piszesz wynika,że do układu paliwowego dostaje się powietrze jeśli chodzi o ten model R144 to zakała pod tym względem.
pozostale 3 pompowtryski zostaly te co byly i nie byly ruszane. Tylko zawory sa wyregulowane. 3 uszkodzone poszly do regeneracji i maja byc zamontowane w miejsce tych 3 pozostalych. Kolego karlos85 masz wiedze lub informacje na temat regulacji dzwigienek pompowtryskiwaczy??
Otwarty zawór odcinania paliwa. Ciśnienie zasilania nie spada wystarczająco szybko, gdy silnik zostaje wyłączony po przez zawór odcinający paliwo. Na środku listwy znajduje się zawór odcinający paliwo jest w kolorze czerwonym, prawdopodobnie się zablokował. Należy go rozebrać wymyć i złożyć
Sprawdź czy nie schodzi paliwo z filtrów. Sprawdź ciśnienie na filtrach w momencie rozruchu, chyba powinno być 8-9 bar. Jutro mogę podać dane na 100 %. Sprawdź ciśnienie na szynie wymagane i rzeczywiste w momencie rozruchu. Sprawdź / wymień całe przewodu od zbiorników do filtrów. jak sprawdzić czy nie schodzi paliwo z filtrów? Ewentualnie jeżeli schodzi...
Ciśnienie jest rzędu 2000bar. Smok starego typu ma przyłącza na zatrzaski a nowego typu przyłącza wkręcane. Wewnątrz rurki jest też zawór zwrotny aby paliwo nie cofało się, ponieważ pompowtryskiwacze HPI nie posiadają konwencjonalnych końcówek wtryskiwacza i są przeważnie otwarte [url=http://www.cableprice.co.nz/trucks-...
Ciśnienie paliwa mierzymy na filtrze.
Jak na starej to samo to już innego pomysłu jak paliwo w oleju nie mam (poziom oleju się nie podniósł?) no chyba że kupiłeś Superol z nalepką Schell..... Dostał temperatury i się zrobiła woda.... Dodano po 5 Wymień filtr oleju.
Ciśnienie na pompowtsyskach to 17-19 bar to jaktam dostanie się olej. Z niewiedzy o tym systemie wymienia się nie to co trzeba. Sadza w paliwie jest normalnym zjawiskiem.
Więc tak, wszystkie drogi prowadzą zawsze do smoka, to że wymieniony, to nic nie szkodzi- syf w baku mógł podejść pod krawędż i nie trzymają. Paliwo ma schodzić i chlupać w baku, ale powrotem. A co do ciśnienia po zgaszeniu, to powinno wolno opadać do zera po kilku minutach. Zakładanie dodatkowych zaworków, źle wróży i obiecuje większe kłopoty- tam...
Tak zawory razem z pompowtryskiwaczami Dodano po 3 Jak odłącze wał, zamkne klapke z retardera i wcisne gaz sprawdze tak ciśnienie paliwa pod obciażeniem?
Jak tam wygląda szczelność kolektorów wydechowych- chodzi o kielichy. Spowoduj zamknięcie górskiego, nawet brecha i ktoś nich depnie na 1000 obr, zaobserwuj czy spaliny wieją przed turbiną. Co to znaczy nie pokazuje? nie ma w podglądzie parametrów, czy też pokazuje zero? Jakie jest ciśnienie paliwa na filtrze? (manometr).
trzeba odszukać osobę mającą sdp3 i logiczne myślącą] Wystarczy podpiąć manometr i sprawdzić cisnienie- sdp3 już się wypowiedział, że chodzi o ciśnienie zasilania. Sprawdzić, czy jakiś kawałek tego zgnieconego filtra nie przytkał drogi paliwu w kanałach i rurkach. No i zaworki, o których wspomniał serwisantscani.
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Witam Jeszcze mam pytanko po odkreceniu filtra paliwa na listwie powinno być ciśnienie? Bo wymieniłem dzisiaj filtry i oleje a puzniej chciałem zobaczyć cewki i po odkreceniu czewki nawet paliwo nie wycieklo wydaje mi się to dziwne Moim zdaniem to albo cewka gaszenia albo zawór przelewowy Jakieś podpowiedzi? Dzieki i pozdro
Ciśnienie zasilania paliwem jest za niskie. Jeden z zaworów przelewowych ( ten w obudowie filtra paliwa lub pod listwą paliwową po lewej stronie) jest uszkodzony lub pompa paliwa. Poza tym jest problem elektryczny z czujnikiem temperatury paliwa wystąpiło na nim zbyt wysokie napięcie to samo w czujniku ciśnienia zasilania. Tu jest do sprawdzenia wiązka...
Witam A co się dzieje z ciśnieniem paliwa przy 2000obr/min,chodzi o ciśnienia na obudowie filtra i na listwie paliwowej sprawdzał ktoś to.
Było wiele takich tematów, poszukaj. Tylko pytanie dlaczego po kilku minutch odpali A po dłuższym czasie nie. Bo paliwo zejdzie po dłuższym czasie, a nie po kilku minutach? Jak postoi ten dłuższy czas i nie będzie chciała odpalić odkręć pokrywe fitra, szybko zdejmij i sprawdź czy jest tam dużo paliwa. Ten błąd to napewno od ciśnienia paliwa? Była diagnostyka...
Witam Mam dwie Scanie, w jednej pojawiają się błędy odnośnie ciśnienia paliwa. Sprawdziłem, autocom pokazuje około 14 bar na wolnych obrotach. W drugiej sprawnej ciśnienie na wolnych to około 15,7bar. Podmieniłem czujnik ciśnienia, czujnik przelewowy, cewkę gaszenia, sprawdzone cewki wtrysku filtr paliwa nowy. Czy to będzie pompa paliwa czy coś jeszcze...
Pod kodem 78 kryje się kilka doków literowo cyfrowych i wszystkie związane są z paliwem i jego wartością ciśnienia. Przede wszystkim filtr paliwa i jego jakość. Zawór odcinający paliwo (ten czerwony) jest używany tylko przy gaszeniu pojazdu, ale nie jest powiedziane że nie ma wpływu. Jeżeli będzie zanieczyszczony, przycięty oring to będzie puszczał...
Ciśnienie zasilania EMS 53253 T1742309 Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty....
Wyglada na mały wydatek pompy wysokiego ciśnienia, przy zapotrzebowaniu na paliwo przez wtryskiwacze nie daje odpowiedniej ilośći przy zadanym ciśnieniu
spalanie poprawiło się o 4 litry - z 37 na 33 ...ale dopiero po WYMIANIE JEDNOSTKI STERUJĄCEJ SILNIKA i żaden serwis Scanii na to nie wpadł, tylko człowiek - magik, do którego mogę podać kontakt na PW ( jeżeli wyrazi zgodę ) Teraz znowu spalanie skoczyło o + 4, z info uzyskanego w Scani dowiedziałem się, że : CIŚNIENIE NA WOLNYCH OBROTACH POWINNO BYĆ...
Witam Do sprawdzenia jest w pierwszej kolejności smok paliwa a dokładnie zaworek,który jest zamontowany w smoku(ameliniowa rurka część ssąca) Trzeba podlączyć się z powietzrem do nypla odpowietrzającego na obudowie filtra paliwa i wpompować 3 bary ciśnienia do układu ważne jest aby nie pompować wiecej niż te 3 bary.Większe ciśnienie może uszkodzic smok....
Uruchom mechanicznie, lub elektrycznie hamulec górski i dodaj gazu, obserwój, gdzie wieja spaliny przy połączeniach na kolektorze. Nie ma wiać nigdzie! Wykonaj zaślepki na intercoler i podłącz cisnienie ok 3 bary. Ciśnienie ma się utrzymywać przez conajmniej kilkanascie sek. bez zauważalnego spadku na zegarze. Wcześniej możesz obejrzeć dokładnie intercoler...
Masz problem z ciśnienie zasilania paliwa - za niskie. Możliwe przyczyny: filtr, pompa, przewód nieszczelny itd...
Witam. Mam problem ze scania r 420 euro 3. Kody wyczytałem ems 53253 oraz 53249 nr.jednostki 1757640. Samochód 1500 km po wymianie smoka oraz zaworu na listwie, trzymała ciśnienie w układzie. Samochód nie równo pracuje po zapaleniu się błędu. Raz jest aktywny raz nie. Dodam ze mechanik podmienił jakiś czujnik ciśnienia paliwa bo na jego więcej pokazywała...
Witam, szukam informacji na temat ustawiania cewek paliwowych w scani hpi tzn. przy jakiej wartości powinny się otwierać i czy cewki kąta i dawki ustawia się na to samo ciśnienie?
Witam kolegów Mam problem ze Skanią 124 400 98r z EDC Auto chodziło idealnie do momentu aż padło uszczelnienie na wtryskiwaczu i spaliny przedostały się do układu paliwowego ciśnienie było tak duże że zbiornik się powiększył a paliwo zrobiło się czarne. Wymienione zostały uszczelniacze na wtryskiwaczach na oryginał jak wtryski były wyjęte zostały sprawdzone...
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
Kolego Proboszcz 30 podałeś bardzo mało informacji a oczekujesz by ktoś naprawił autko poprzez forum. Przede wszystkim nie napisałeś w jakich okolicznościach auto nie odpala (po nocy, w czasie jazdy czy może po jakieś drobnej naprawie). Nie wiadomo. Szukasz schematu a może przyczyna tkwi w układzie zasilania paliwem, czy auto jest odpowietrzone, sprawdzona...
Witam Jaki błąd zarejestrował sterownik silnika po tych 600 km (zbyt wysokie ciśnienie paliwa błąd EMS 136) może?
serwis_gh, driver czyli co masz na myśli? Tranzystor, procesor, zimne luty się pojawiły i ogłupiają? Z kontrolką ładowania też jakoś tak było, z ciśnieniem paliwa ostatnio miałem taki przypadek.
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Zmierz ciśnienie paliwa na filtrze w czasie gdy Scania gaśnie.
Błąd 12 - Czujnik obrotów główny (sygnał nieczytelny lub brak) Błąd 13 - Czujnik obrotów pomocniczy (sygnał nieczytelny lub brak) Błąd 51 - Pompowtryskiwacz 1-go cylindra. Dwa pierwsze błędy lubią się pojawiać gdy rozrusznik słabo kręci lub słaby akumulator. Natomiast co do pompowtryskiwacza to najpierw trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie/magistrali.
Pompo wtrysk nie może pracować bez ciśnienia paliwa. Spróbuj zmierzyć ciśnienie paliwa po odłączeniu elektrozaworu. To wykluczy pompo wtryski.
Ustawienie zaworow nie zaszkodzi. Sprawdzenie sitek na smokach i wymiana filtrów paliwa też;) Jakie pokazuje cisnienie na listwie?
387 Napięcie w obwodzie ma wartość wyższą niż dopuszczalna -przerwany obwód czujnika temperatury paliwa, -usterka obwodu czujnika ciśnienia oleju lub obwód przepływomierza masowego powietrza, 4745 Ciśnienie zasilania przekroczyło wartość graniczną dla danego okresu -czujnik ciśnienia dopływu paliwa wskazuje nieprawidłową wartość , -usterka zaworu przelewowego,...
4788 Zasilanie paliwem cylindrów. Zbytki niski poziom napięcia do sterowania zaworem elektromagnetycznym ilości paliwa do tylnego zespołu cylindrów 4-6. Przyczyną usterki może być uszkodzony akumulator lub usterka w zaworze elektromagnetycznym. Mogła także wystąpić wewnętrzna usterka jednostki sterującej. W wyniku usterki wyłączono podawanie reduktora....
Dobrze trafiłeś. Wymontuj w pierwszej głowicy pompowtryskiwacz i wymień na nim gumowe oringi. Będziesz zadowolony. Nowa pompka może dawać większe ciśnienie i te pruchna nie wytrzymały. Na nowe oringi nanieś trochę wazeliny ( lub oleju) przy wkładaniu wtryskiwaczy. Przy okazji- przy wymianie pompowtrysku, należy spuszczać paliwo z listwy, bo można narobić...
Witam, mam problem z za niskim ciśnieniem Doładowania, efekt: - paliwo o 4litry w górę, - podczas wciskania gazu od 0% do ok 70% auto "idzie" a od 70 do 100% brak reakcji i zero efektu, - przy 24 tonach efekt jazdy jak "400" brak przyspieszenia. Zrobiłem test turbiny i mam taki efekt: obroty silnika: - 500 -1,2bar, - od 800 do 1250 -1.5bar do 1.9bar,...
PDE to dość wdzięczny układ zasilania paliwem. Jaki jest przebieg auta?? Skoro nie ma błędów napewno należy tak jak napisał saron22 wyregulować zawory i pompowtryski.Kiedy filtr paliwa był wymieniany?? Przydało by się sprawdzić ciśnienie zasilania paliwem (500obr/min. min.4,5bar / 1500-1900obr/min ok 6-6,5bar), Czy auto przydymia na czarno?? Jak tak...
Witam. Odkryłem, że przy zamknięciu na szczelno odpowietrzenia zbiornika, wzrasta w nim ciśnienie do tego stopnia, że potrafi przetransportować cały napęd do prawego zbiornika, sam zbiornik nadęty ciśnieniem jak ropucha. Pytanie jest jedno, czy to normalne, czy też trzeba przyjrzeć się wtryskiwaczom? (przebieg ponad milion) Dzięki za odpowiedź.
Ale to tym bardziej warto zajrzeć pod pokrywy zaworów wtryski cummins pracują na ciśnieniu 17,23 bara
Po wymianie czujnika doładowania na komputerze nie pokazało więcej błędów. Na kanale w serwisie auto chodziło bez zarzutu. Wyjechałem i po przejechaniu kilku km stwierdziłem ze jest tak samo zle jak przed wymianą albo gorzej. Niestety nie wróciłem juz do nich bo skończyli pracę na dziś. Mechanik sprawdzał ciśnienie w układzie paliwowym, jednak stwierdził...
Sprawdź ciśnienie paliwa, jeśli będzie ok. To jednostka do naprawy. Pozdrawiam WIMM
Dzięki za podpowiedź, nie omieszkam też sprawdzić, wracam właśnie z serwisu Scanii, stwierdzili dwie rzeczy i winny albo czujnik ciśnienia i temperatury paliwa, albo jednostka sterująca, wymienię najpierw czujnik bo tańszy.
Witam. Pod dużym obciążeniem pojawia się problem wycieku paliwa przy jednej ze śrub na głowiczce pompy wysokiego ciśnienia. Na komputerzre aktywny błąd EMS 449 5. Proszę o porady czy to kwestia jakichś oringów, czy pompa do regeneracji.
witam czytam twój dawny problem ale nie znalazłem odpowiedzi z rozwiązaniem , a przytrafiło mi sie to samo , czy jestaes w stanie przypomnieć o było przy tej awari do naprawy ??? pozdrawiam Dodano po 42 mam bardzo podobny problem - pomocy r420 euro 5 nierówna praca na wolnych po paru minutach od odpalenia podmienione cewki od innego auta, zaworki listwy...
Pompka w momencie gaszenia wypompowuje paliwo z pompy i filtra paliwa, i gdy zawór przelewowy jest uszkodzony, ("latająca kulka" -częsta usterka tych zaworów także w MAN) paliwo jest uzupełniane z przewodu powrotu. Po 2 sekundach gdy silnik nie gaśnie, zawór wraca do położenia otwartego aby wyrównać podciśnienie a silnik jeśli dalej pracuje to w tym...
Czujnik temperatury paliwa jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia paliwa. Znajduje się on po lewej stronie silnika nad sterownikiem w zasobniku paliwa na samym środku pomiędzy 4 cewkami od kąta i dawki.
Dwa zaworki jeszcze wystepują przy podstawie filtra. Witam Te już są przelewowe (utrzymują ciśnienie)
witam tomaszbl17 to wygląda na brak ciśnienia paliwa za filtrem pompa nie może dostarczyć paliwa do listwy zasilającej.Filtr oryginał scania czy jakaś podróba?Z tego co piszesz to seria cztery jak mnie wam smok paliwa raczej stary jak coś to go wyciągnij jest tam sitko montowane w rurce (stary model) wyciągnij je prawdo podobnie jest zatkane nie kiedy...
Mam taki malutki scisk do przewodów paliwowych i w razie czego nim zacisne ten powrót przy zbiorniczku wyrównawczym płynu.
Zmierz w takim razie ciśnienie paliwa. Wyreguluj zawory i pompowtryski. To na początek.
W euro 5 urwane i zwarte kable od visko potrafiło popalić wiele czujników na silniku, dlatego sprawdź wszystkie ciśnienia i temperatury oleju ,powietrza ,paliwa . Czujniki są połączone wspólnym zasilaniem.
Witam.A co oznacza duże spalanie?30 lub 40L/100Km. Dodano po 55 Witam.A co oznacza duże spalanie?30 lub 40L/100Km.Tryb jazdy.Ładunek?
Ems4390 Tytuł: Zapewnienie równowagi cylindra, cylinder 6 Usterka: Osiągnięto maksymalną wartość cyklicznego zasilania tego cylindra silnika, na co zezwala jednostka sterująca. Powody: Średnie ciśnienie efektywne w jednym z cylindrów silnika jest niższe niż w pozostałych. Przyczyny mogą być następujące: Obecność powietrza w układzie zasilania paliwem,...
Oto cała historia pojazdu udokumentowana przez właściciela Scania 124 L 420 HPI rok produkcji 2004 zakupiona 4 lata temu z serwisu Scania w ofenbach Niemcy przebieg na dzień zakupu pojazdu 540 000 kilometrów w przeciągu ostatnich lat użytkowania auto miało szereg drobnych usterek ale nie sprawiało większego kłopotu zarówno awaryjność jak i finansowy...
scania ciśnienie paliwo scania niski ciśnienie paliwo scania czujnik ciśnienie paliwo
demontaż blaupunkt pompa vacum regeneracja puszka ścianie
ekspres bosch usterki ekspresu bosch
Szarpanie obrazu w poziomie - przyczyny i rozwiązania Zapchany filtr powrotny w Ariston Clas One: objawy i rozwiązania