Z chłodnicy do zbiornika płynie. I na pewno płynie jeżeli masz 90 stopni i auto się nie grzeje oraz nie wzrasta nadmiernie ciśnienie.
Od zaworu regulującego ciśnienie doładowania.
Zalała ON na 90%. Jesli po tankowaniu niedlugo zgasl. Sprawdz jeszcze temperatury z czujników i ew. ciśnienie paliwa
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
można wysnuć na podstawie badania kompresji? Bardzo wiele o stanie silnika ;-) kabli nie musisz kupywać możesz podmienić na próbę z innego jakiegokolwiek auta o zbliżonej długości. Koniecznie trzeba sprawdzić luzy na zaworach bo mogą być za małe i też mogą wystąpić takie objawy... najlepiej wyreguluj zawory zanim zmierzysz ciśnienie...
Musisz udać się na diagnostykę elektroniki silnika. Uważam, że masz uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienie. Pozdrawiam.
to jak mam zmierzyć temperaturę i gdzie bo mogę tylko mierzyć niskie ciśnienie.
Manometru jeszcze się nie dorobiłem, a czy w zakładzie sprawdzali ciśnienie to nie wiem. Jedną pompę mam wyjętą. Bez manometru zapewne nie dam rady jej sprawdzić w żaden sposób? Jak po wymianie czujnika nic się nie poprawi, to może kupię manometr i sprawdzę to ciśnienie.
Podjedź do ogarniętego mechanika. Do sprawdzenia jest układ chłodzenia. Może płyn jest już stary. Można by pokusić się o jego wymianę. Można też zaobserwować czy przewodem powrotnym do zbiorniczka wyrównawczego płyn powraca pełnym strumieniem czy przerywanym, jeżeli stumień nie jest pełny "rwie się", to niestety może to oznaczać przedmuch do układu...
Jak wtryskiwacze będą puszczały na przelewy to nie zbuduje takiego ciśnienia przy tych obrotach.
2,6 + - 0,4 bar.
No, ale jest jeszcze czujnik ciśnienia na CR
100-150 to też słabo. Masz za niskie ciśnienie.
Mogły zawory lekko dostać i nie ma szczelności. Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Sądzisz, że zawory stawiają zbyt duży opór do zasysania paliwa? Pomyślałem, że przecież zawór i tak przepuszcza paliwo, więc nie wpłynie to na nic, a może układ będzie lepiej utrzymywał ciśnienie.
Sprawdź ciśnienie manometrem.
A pompka wytwarza ciśnienie?
Posyłam na priv
Ciśnienie się świeci, jak mam bieg i zaczynam odpuszczać sprzęgło, to wtedy tak, jakby przygasły obroty, spadają i świeci się ciśnienie oleju.
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa ?
Czujnik ciśnienia?
Komputer serwisowy, parametry bieżące. Zakładki synchronizacja (czujniki wału +wałka ) ok = zezwolenie na rozruch. No = brak zezwolenia na rozruch. Dodatkowo jakie ciśnienie na Rayli?
Teoretycznie to już było chyba wszystko sprawdzone, tak przynajmniej twierdził jeden mechaników, który wcześniej pracował w serwisie Peugeot, ale obecnie wyjechał i dla tego sam wpadłem na pomysł żeby sprawdzić ciśnienie paliwa.
Jakie ciśnienie różnicowe?
Sprawdź jeszcze pompę paliwa czy daję odpowiednie ciśnienie.
Odepnij czujnik z listwy i sprawdź jakie wtedy będzie widoczne ciśnienie.
Jakie masz ciśnienie mocznika w parametrach?
Sprawdzić ciśnienie na pompie
Co to za dziwaczne metody diagnostyczne? Podpinaj komputer, odczytaj defekty, sprawdź ciśnienie na rampie i synchronizację wału z wałkiem.
Obejżyj wałek rozrządu.
Jeżeli jest to system bosch ve4/8r171 to ciśnienie otwarcia dyszy 130/117bar
Tak ponieważ pracujący olej robi ciśnienie.
Iskra jest i wtryskiwacze podają paliwo? Czy wiemy tylko, że jest paliwo ale nie wiemy jakie ciśnienie?
Czy przyczyna leży w pompce? Zmierz jakie tworzy ciśnienie.
Wtryskiwacze sprawdzone chociażby próba przelewowa, może przez nie ucieka ciśnienie.
podmień zawór cr i sprawdz czy pompka elektryczna działa jeżeli ją posiada to znaczy jakie daje ciśnienie
Możliwe, że znalazłeś usterkę. Pod kompem zobaczyć czy sterownik odblokowany, ciśnienie na listwie wtryskowej. Obroty silnika.
Na ten brak mocy to bym bardziej stawiał na przytkany wydech,albo niskie ciśnienie paliwa.
A pompa w zbiorniku jakie ciśnienie daje?
Jak nie ustawienie rozrządu to zawory nieszczelne. Ciśnienie sprężania sprawdź.
Za małe ciśnienie, pompa do wymiany
Z tego, co wiem, to sprawdzał ciśnienie i jest podobno w porządku. Wiem jeszcze, że wspominał o jakiejś pompie wysokiego ciśnienia.
Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach
Wkręć zegar w głowice i zmierz ciśnienie oleju. Rozrząd na blokady pasuje? Pomierz jeszcze ciśnienie sprężania.
Jakie powinno być ciśnienie w cylindrze?
Okazało się że pompa paliwowa( ta pod maską) padła wytwarzała 36 barów a powinna niby 200 barów po wymianie silnik odpala jednak trzęsie nim i jakoś dudni mechanik twierdzi że wtrysk trzeci jest padnięty lecz dla mnie to trochę dziwne ponieważ jak odpalał przed wymianą pompy to chodził równo jutro kolejna wizyta u tego mechanika ktoś coś jakieś podpowiedzi...
Pomiar na pewno OK przeprowadzany 2 razy . tam jest czujnik oleju 3 pin z którego sygnał idzie bezpośrednio do sterownika silnika pomiar jest w całym zakresie cisnienia. Wczoraj wymieniłem filtr Oleju i olej co najlepsze po 8 000 km i na razie dziś było ok . Musze podkreślić że silnik nie bierze przesadnie oleju tak 0,5-0,7 litra na 5 000 km
Jak to jest Siemens to masz dwa regulatory ciśnienia paliwa, jak ten górny się nie otworzy to nie puści ciśnienia paliwa. Zawsze jest opcja uszkodzenia pompy lub któryś z wtryskiwaczy tak leje że całe ciśnienie ucieka.
Parametry bieżące zadane i odczytane. Dawka paliwa, ciśnienie. Przepływ powietrza i ciśnienie.
A ciśnienie oleju jakie jest?
A jakie tam ma być ciśnienie dokładne.?
Jakie mity i przestrogi o słupie wody? Skoro nie ma ciśnienia w układzie to wymień korek bo może puszczać ciśnienie.
możliwe , że turbina stoi lub zatkany filtr powietrza
Jakie ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa ?
Przede wszystkim wymień regulator, bo jest to niedrogi element, a prąd z alternatora powinien być stabilny(oczywiście jeśli sprawdzone zostały przewody od + do akumulatora). Większość czujników silnika dostaje napięcie 5v, część komponentów jednak dostaje napięcie równe napięciu akumulatora, przez co możliwa jest ich nieprawidłowa praca. Sterownik zaprogramowany...
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
Witam ponownie. Panowie powiedzcie mi jaką rolę pełni ten czujnik/regulator przy listwie? Czy on reguluje jakieś ciśnienie?
Ciśnienie paliwa też do przeglądu. Jaką masz gazownię?
A tu masz nakreślone na schemacie.
To niestety nie jestem w stanie pomóc.Większość samochodów posiada mechaniczną pompę i czujnik ciśnienia ew.elektrozawory odcinające ciśnienie
Zawsze jest jakieś minimalne podciśnienie ,nawet w valvetronic. Dziura w dolocie,sprawdź uszczelkę korka oleju.
NIe jestem pewny ale czy synchro by nie skakało tak /nie podczas kręcenia? Chyba gdzieś tak widziałem . A moze to problem z czym innym ? Gdzie podstawa w CR jak ciśnienie ile podnosi?
Podasz to ciśnienie czy nie?
Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
Sugeruje sprawdzić najpierw połączenia elektryczne, a później czy pompka działa przy połączeniu na krótko z akumulatora i czy daje jakiekolwiek ciśnienie
Jak zapalisz na plaku to chodzi? Wtryski na przelew sprawdź,może któryś wytraca ciśnienie.
Sprawdź czy nie ma wody we wtyczce od pedału gazu. Czy auto było myte pod ciśnieniem ?
Ja pisałem o innym przekaźniku. Te silniki palą nawet przy - 10 bez świec. Jasne jest że nim trochę wtedy porzuca po rozruchu ale palą. Zacznij od filtra paliwa. Trzena sprawdzić (jak masz czym)ciśnienie na szynie podczas rozruchu i no przelewy na wtryskach. Wychodzi na to że nie buduje poprawnego ciśnienia przy starcie.
Egr może nieszczelny i ciśnienie ucieka
A ciśnienie paliwa gdy szarpie? Można zrobić wykres np. Delphi
Mogl przeskoczyc pasek na rozrzadzie i dlatego nie pali. Jak rozrzad ok to pomiar cisnienia w cylindrach. Rozrzad był niedawno wymieniany Tymbardziej do sprawdzenia
Pierwszy błąd to najprawdopodobniej spalona świeca żarowa lub kilka świec . Uważaj przy wymianie na urywające się sztyfty żarowe ;). Drugi błąd , trzeba zrobić ne początek test przelewowy wtrysków na mocno rozgrzanym silniku , bo może któryś przelewem spuszcza ciśnienie.
Musisz podpiąć pod kompa to powinno pokazać usterke czujnika temp. albo sterownika świec żarowych. Najczęściej czujnik temp. nawala. Narazie wykluczam stan silnika i jego ciśnienie.
JA stawiam na nie trzymający wtryskiwacz. Jeśli paliwo jest ok. Jeden przepuszcza i jest za małe ciśnienie na szynie.Dobry warsztat powinien to wykryć.
Witam, u mnie problem był w źle skalibrowanej turbinie, temat juz opanowany. Po prostu przeładowywała i EGR szalał chcąc opanować ciśnienie w dolocie....
Jakie ciśnienie pokazuje czujnik?
Jak rozpędza się na zimnym? Jakie ciśnienie paliwa?
Przyrząd YATO YT 73055 Silnik po remoncie, i tym razem wypadanie na 4 cylindrze przed remontem był 2. Witam Zobacz na ten temat: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... c3 Picasso 1.6 vti 120 - blad silnika na wolnych obrotach Dużo mówi w tym temacie. Problemami z silnikiem VTi też się interesuję - wypadanie zapłonów. Są...
Jest poprawne ciśnienie benzyny?
Pompa oleju, czujnik ciśnienia,panewki,przytkany smok olejowy,stary rzadki olej.
Sprawdż ciśnienie paliwa
Patrzyłeś na ciśnienie na szynie CR, jak to wszystko się dzieje? Jeszcze jedna rzecz, jaką bym zrobił to wężyk zasilający pompę CR wsadziłbym do pojemnika z ropą. Tak żeby ominąć cały układ, może coś to zasugeruje?
A co najlepiej tanim kosztem zrobić żeby jeszcze trochę posłużył? Albo tanio, albo dobrze... Co trzeba zrobić - już wiesz.
Masz dwie opcje.Albo pada silnik albo pada czujnik.Bo wątpię bys jeździł bez oleju.Żadnemu nie przyszło też do głowy by zmierzyć ciśnienie smarowania.
Odpytaj błędy BSM, SILNIk, klima. Odczytaj : ciśnienie czynnika, żądanie właczenia klimatyzacji, temperatury w klimie.
siemka sprawdz sobie zawór upóstowy na listwie wtryskowej Dodano po 1 badałes wydajność pompy oraz ciśnienie
Nie koniecznie. Zimno jest to i ciśnienie niskie.
To benzyna a nie diesel ! Nie zakładaj żadnych zaworów tylko sprawdź ciśnienie paliwa.
Jakie masz ciśnienie paliwa?
Andy i co w związku z tym? Podałeś link do twojego tematu, ale nie doczytałem tam odpowiedzi twojej, czy ustaliłeś przyczynę, czy nie. Tutaj piszesz: "/lektura mi pomogła/" Co wyszło u ciebie? Nieszczelności, zawór na pompie, wtrysk? Czy słabej jakości paliwo? Bo z tego co się orientuje to najczęstsze przyczyny. A może pompa paliwa w zbiorniku miała...
Jak sprawdzałeś to ciśnienie pompy?
Podmień czujnik na listwie.
Podpowiedz mi jeszcze gdzie w programie mogę zrobić taki pomiary(at)
Juz wspomniałem że buduje ciśnienie powoli
Objawy takie jakby odcinał ci paliwo powyżej 3 tyś lub po prostu go brakowało. Może to być uszkodzony zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.
ciśnienie 34bar
Błąd stały czy odległy? Zezwolenie na start jest? co wiać w blokach pomiarowych? Jakie ciśnienie paliwa?
może to zbyt proste ale zdaje się że filtr paliwa tłumi przepływ - nie sugerujemy się, że przedmuch jest bo niby przelot ok. z praktyki już tak w samochodach miałem - wymiana filtra i odjazd. Paliwo ma swoje ścieżki a pompa zawór "nadmiarowy" i spada ciśnienie.
Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar Coś chyba nie tak napisałeś to ciśnienie. Podejrzewam 250 i 1300 bar. Pompę sprawdzałeś?
Może było s l albo podrobione że nie robiło do 2300. Sam miałem 307 i 407 w 2.0 dni rhr i sam je czipowalem więc na 100 procent powinno dmuchać do 1.3 Bara. Polecam sprawdzić wszystkie elektrozawory n75 1 szt turbo i 2 szt od sterowania klasami w dolocie - najlepiej manometr z pod ciśnieniem i obserwować jak opuszczają ciśnienie.
ciśnienie cylinder peugeot peugeot ciśnienie cylinder ciśnienie skrzyni peugeot
przekaźnik corsa grubo drutu nawojowego odpowietrzenie tuszu
kasowanie inspekcji wzmacniacz samochodowy
Pralka Amica pobiera wodę i się wyłącza - przyczyny i rozwiązania Brak dźwięku przez HDMI-USB-C na Debianie 12