Wymiana filtra paliwa. Kontrola ciśnienia czy pompa paliwa wydajna, ciśnienie na listwie paliwowej. Czyszczenie Map Sensor. Czyszczenie przepustnicy i jej kontrola + węże dolotowe. Potrzebne nie potrzebne czas na przegląd konserwacyjny.
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
Mam tylko do Seata 1.6 AKL ale to powinno być dokładnie to samo. Na jednym ze zdjęc masz wydatek jaki powinna pompa napompować.
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Szczelność robiłem dymiarka i nigdzie nie było nieszczelności. Może pompa vacum daje małe ciśnienie paliwa bo od 2000 obr już tego problemu nie ma
a co powiecie aby sprawdzić ciśnienie sprężania i ciśnienie jakie daje pompa paliwa ?
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Pompa w baku pracuje. Ciśnienie 0,5 bara.. Tandem pompa również wymieniona,( czarna ropa). Filtr paliwa nowy.
Wałek podobno ok, ciśnienie paliwa też powinno być ok w końcu pompa vacuum była regenerowana Dodano po 3 dodam że szarpanie nie zawsze jest tak samo wyczuwalne czasem jest to mocniej czasem słabiej, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale czasem jak zatrzęsie to na ułamek sekundy przygasa oswietlnie w kabinie i z podmaski słychać jakiś dzwięk tak jak...
Jakie ciśnienie daje pompa paliwa w baku?
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Witam podłączyłem manometr i po przekręceniu kluczyka pompa z baku pokazała około 6bar zasilanie przy filtrze 3węże dodam że dodatkowej pompy prze filtrze brak,zrobiłem zapis ciśnienia i proszę o analizę.pozdrawiam. https://obrazki.elektroda.pl/7568453200_... Adres 01: Silnik (03L 906 023 FS) 18:03:31 IDE00188-ENG102817 Wysokie ciśnienie...
Jeszcze jednej rzeczy nie wymieniłem. Pompa tandemowa.. Może nie być bez winy. Wierzyłem ciśnienie paliwa niby było nie najgorzej a nawet ok ale ..
Można wróżyć, mnie wyszło że AWX . Kula mówi też by sprawdzić ciśnienie na wstępnej i tej na głowicy. A potem powiedziała że oringi na wtryskach. Także już sam nie wiem. Lepiej zrobić diagnozę samemu. Wlasnie jak to zdiagnozowac ? pisza tez o vacum pompie ale chyba to raczej odpada bo po 24h pali na dotyk wiec zostają oringi lub pompa paliwa
Witam. Mam taki pytanie czy może ktoś mi napisać jakie ciśnienie powinno być we wtryskach? Czy pompa paliwa podaje kropelkowo olej do wtrysków czy podaje pod dużym ciśnieniem?
Przyczyna przeważnie jest taka że z przewodów paliwowych schodzi paliwo. Niby po otwarciu drzwi kierowcy pompa powinna się uruchomić na 2 sek. ale przeważnie przez uszkodzoną krańcówkę w zamknu nie wykrywa otwarcia drzwi (a tym samym nie dobija paliwa przed odpaleniem). Drugie dobicie jest po przekręceniu w pozycję zapłon. Możesz spróbować podpompować...
Witam, miałem to samo w passacie b6 3.2 Cały czas wywalało błąd czujnika ciśnienia paliwa, kupiłem zamiennik i wraz było to samo, kupiłem ory w aso i tez było bez zmian, pompę paliwa tez zmieniałem. Okazało ze ze to łańcuch rozrzadu był zużyty Wymieniłem łańcuch znikło wszystko 😊 Dodano po 14 Przez zużyty łańcuch pompa wysokiego ciśnienia nie...
Przkroczony czas regulacji pompowtrysków wiże sie z ze słabą wydajnością układu zasilania paliwem pompek. Przyczyn może być kilka: 1. nieszczelność (uszkodzone oringi) na połączeniu pompowtrysk głowica 2. zbyt małe ciśnienie paliwa na pompie tandemowej (wypadało by sprawdzić to ciśnienie 3. nie działa pompa zasilająca w zbiorniku jeśli to silnik ATJ...
Jaki silnik RP, czy PF? Pełny wtrysk oznaczałby PF, ale niedużo tego było... Jak nie jeździłeś długo na benzynie i miałes mało paliwa, to faktycznie mogą być problemy z pompą, eweutnalnie czasem przełącznik od gazu szwankuje, czy przekaźnik od pompy paliwa. Proponowałbym podjechać do jakiegoś mechanika, by sprawdził ci ciśnienie jakie daje pompa paliwa.
Pompa wysokiego cisnienia odpada. Sprawdz kolego wiązkę między modułem pompy paliwa a sterownikiem. Możesz też wysterować pompę paliwa napięciem o kształcie prostokątnym. Błąd prawdopodobnie pojawia się dlatego,że ciśnienie na listwie mimo zwiększania wydatku pompy nie wzrasta odpowiednio. Sprawdził bym jeszcze czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Pozdrawiam
sprawdź napięcie na cewkach sprawdź czujnik wałka rozrządu podłącz pod komputer i z czytaj błędy sprawdź ciśnienie paliwa jakie pompa wytwarza
A przy wymianie pompy (tej pod podłogą) miałeś sprawdzane jakie ciśnienie podaje (powinno być ponad 6 barów)? W tym wtrysku ciśnienie paliwa otwiera wtryskiwacze, jeśli jest zbyt niskie to kicha.
Samego " odpalacza " nie używaj , jak pompa nie ma paliwa czyli jest nie smarowana i ją zarżniesz . Po normalnym braku paliwa paliwo w pompie zostaje . Chcąc wypchać powietrze trzeba poluzować rurki wtryskowe i pokręcić . Że ciśnienie oleju świeci to normalne - silnik ma obroty mniejsze jak minimalne , przy normalnym paleniu też nie gaśnie po przekręceniu...
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Witam po przerwie. Passat znów do mnie wrócił. Nie pisałem ale po ostatnim razie i wymianie separatora oleju na stary przestał przerywać,tzn dalej przerywa ale po chwili wraca do normy. Napiszę jak jest teraz i do czego doszedłem. Klient wrócił do mnie bo zaświecił się check ale silnik chodził normalnie, podłączyłem VCDS-a i wyszło "czujnik ciśnienia...
Trop niezły, ale jest pompa w baku która ma dobić do jednego bara Pompa nowa, SKV Germany, ciśnienie zmierzone - OK (pisałem wyżej). Sprawdź ten zaworek na powrocie na filtrze paliwa Nowe 2 zaworki pierwszy przed filtrem paliwa a drugi bezpośrednio na wlocie do pompy - widać go choć słabo na zdjęciach, które zamieszczałem wyżej dla Kolegi, pisałem...
Witam. Mam problem z Passatem 3.2 fsi bez LPG. Podczas przyspieszania szarpie tak samo po nocy gdy rano się odpali silnik pracuje nierówno. Nowa pompa wysokiego ciśnienia + wszystkie czujniki tak samo też pompa w zbiorniku. Ciśnienie paliwa w porządku a problem cały czas jest. Pali się oczywiście kontrolka silnika a komputer pokazuje błąd układu dolotowego....
Witam, posiadam Passata 1,8 z 1997r. Mam problem z odpalaniem samochodu. 0 błędów na Vag-u. Podczas przekręcania kluczyka na zapłon nie załącza się na chwilę pompa paliwa aby dobić ciśnienie na listwie wtryskowej. W momencie gdy ręcznie włączę pompę (obejście w instalacji elektrycznej - przekaźnik pompy) na chwilę przed odpaleniem wszystko jest OK -...
To że pompa działa nie oznacza że podaje benzynę. Należało by sprawdzić ciśnienie jakie robi pompa i czy wtryskiwacze są sterowane przez ECU.
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Mam dzieny problem z Passatem 3C silnik 1.9 tdi BXE. W czasie jazdy podczas przyspieszania silnik szarpie lub nawet gaśnie.Czasem po zgaśnięciu ciężko pali jakby był zapowietrzony. Na postoju chodzi bez problemów. Pompa paliwa w zbiorniku jest nowa,jechałem z manometrem ciśnienie utrzymuje się w okolicach 1 bara nawet podczas szarpania lub gaśnięcia....
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
wtryskiwacze mogą się zatrzeć po tygodniu jeżdzenia tylko na gazie jeżeli odpalasz na gazie! a ty jezdziłeś rok! niepowinno się zakładać odciecia pompy paliwa jezdzac na gazie ba właśnie takie są przyczyny zacierania sie wtrysków miałeś wywietrzałe paliwo tz parafina która sie wytwozyła jest tłusciejsza i lekko gęsciejsza co zwiekasza smarowanie i ciśnienie...
Podejrzewałem właśnie, że pompa wtryskowa zaciąga paliwo sama, a elektryczna podaje jedynie do kosza i poniekąd tak jest, ale tylko poniekąd. Z pompki wychodzi wężyk na trójnik, z trójnika jeden wężyk idzie do kosza pompy, jednakże miejsce w koszu, w którym on wychodzi jest odgrodzone od reszty kosza ( podejrzewam, że jest to swego rodzaju zbiorniczek...
Stary kotlet ale warto podzielić się diagnozą a mianowicie czy to była winna pompa paliwa? Bo przerabiam podobny temat i borykam sie z postawieniem trafnej diagnozy . U mnie podczas dodawania gazu spada na 2,6bar.
Witam, mam problem z moim passatem b6 z 2009 roku, samochód stał około 2 miesiące w miejscu, po tym serwis pełny i wymieniony egr bo pokazywał błąd. Aktualnie auto jak już odpali jeździ idealnie, żadnych kontrolek, aczkolwiek jak odpali..., żeby odpalił trzeba go krecić długo 10sekund jednocześnie pompując gazem i na zapłonie kluczykiem. W tym kierunku...
Witam. Do tej pory śmigałem na oryginalnych wtryskach, pompie oraz na zrobionym sofcie ( dawka paliwa 51mg, ciśnienie turbo 1.06bar) i ostatnio kupiłem wtryski rzekomo jak zapewniał sprzedawca 0.216. Po wrzuceniu na auto, kąt wtrysku zmienił się z 55 na 30, ale w pracy silnika nie zauważyłem prawie żadnej różnicy... Wrzuciłem nawet ori soft od AHU,...
On sprawdzał ciśnienie i powiedział, że w normie, lecz niestety nie jestem w stanie podać pomiarów. Chociaż powiedział mi abym probówał kręcić kluczykiem 6x bez odpalenia aby budować ciśnienie, ale przecież jakby pompa padła to by mi gasł podczas jazy i by ciekła pompa?
Jedna uwaga - wydaje mi się, że to normalne, że pompa nie włącza się po wyłączeniu działającego silnika i ponownym, szybkim, włączeniu zapłonu (ale nie silnika). Przy włączonym tylko zapłonie pompa włącza się tylko do momentu wytworzenia ciśnienia w układzie paliwowym, potem się wyłącza, jeśli w momencie włączenia zapłonu w układzie jest ciśnienie to...
He He He zapłon odpada kolego bo na gazie idzie idealnie. Wiem jak szarpie z powodu przyspieszonego zapłonu ale tu jest taki objaw jak by mu paliwa brakowało. LAMPA tak myslałem że to cos z pompa ale nie mam koncepcji jak sprawdzić ciśnienie paliwa a warsztatów unikam jak ognia, może jakas podpowiedz??
"Domową" metodą sprawdzenia ciśnienia paliwa jest zdjęcie węża powrotu z regulatora ciśnienia i podstawienie jakiegoś naczynia, powinno z niego lecieć, gdy pompa pracuje, jak nie leci, to pompa daje zbyt niskie ciśnienie by otworzyć regulator.
steed1 wg mnie to nienormalne... W tym modelu silnika pompa nie zostaje odłączona po osiągnięciu silnika... we wtryskiwaczach krąży cały czas paliwo... gdy silnik nie jest uruchomiony a włączony jest zapłon pompa tłoczy paliwo do wtryskiwaczy i wraca do zbiornika... Zauważyłem to teraz ponieważ mam nowy silnik w samochodzie. we wcześniejszym miałem...
podpinam się, a czy była sprawdzana przed wymianą jakie ma ciśnienie czy tylko "a może to to"? śledzę temat bo mam to samo + coraz dłuższe kręcenie z rana co niby układ paliwa do pompy tandem. jest szczelny pompa tandem utrzymuje cały czas odpowiednie ciśnienie w trakcie pracy silnika . w silniku wszystko podmienione po za tą pompą i czujnikiem położenia...
Właśnie je zamieniłem i dalej to samo Dodano po 9 Wszystkie błędy zostaly skasowane ale nie wiem czy to wystarczy nic więcej nie wymieniałem ? Samochód 3C (7N0) skanowania: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 2E 4C 4F 46 52 53 56 61 62 72 Nr identyfikacyjny pojazdu: WVelektroniczny 125.050 km 01 z silnikiem - stan. Błąd 0010 03-Elektronika hamulca -...
Pompa wtryskowa da sporo więcej niż te marne 150bar wystarczy popatrzeć na chłopaków co robią 1.9mtdi właśnie na tych pompach... Cały temat jest jak dla mnie ciekawy bo też myślałem kiedyś nad takim kombinowaniem ale nikt jakoś żadnych konkretów według mnie nie podał... Ja bym widział to tak że jak zwiększymy ciśnienie to paliwo jest lepiej rozpylone...
Wiitam na tapecie passat b5 PD 101 koni ,problem polega na tym że na zimnym nie odpala od strzała trzeba go pokrecic ,aby wykłuczyć usterki mediów zostało wymienione : - uszczelniacze na pompowtryskach plus dwa pompowtryski - akumulator - rozrusznik - pompa paliwa w zbiorniku - pompa vacum(wysokiego cisnienia) - filtr paliwa parametry w bloku 13 i 23...
Sprawdź, to co koledzy sugerują. Miałem autko z takim silnikiem i przebiegiem min. 300 tys. km, ale w zimie nie miałem problemów z odpalaniem (stał pod blokiem). Sprawdziłbym ciśnienie w cylindrach. Sprawdziłbym też świece żarowe (kiedy je zmieniałeś) bo mogą być o różnym stopniu "zużycia" i na różne napięcie np. zamiast na 5 V może któraś z nich być...
Przepływka była trafiona. Jest założona sprawna , sprawdzona w takim samym aucie (sprawnym) działa . Stało się jeszcze coś , silnik zaczął kuleć stracił moc zupełnie ,po zgaszeniu już nie zapalił. Po zdjęciu przewodu paliwa, pompa tand.- filtr (ten zaś. pompę) tylko sykło powietrze zero paliwa. Tak jak przewód z serwa ham. by odłączył identyczny efekt....
Czemu kajaba? AFN to stary blok, pompa napędzana z wałka pośredniego - gdyby zacinał się przelew, to rozrywało by filtr paliwa albo podwieszało zawory. Albo ciśnienie spalin wypych simmering z obudowy, albo szlag ją trafił i jest zwyczajnie zbyt luźny. 300 zł za wybebeszenie przodu do wymiany tego simmeringu to też wydaje mi się zbyt tanio.
Mam taki problem, posiadam Passata b5 1.8 v20 mam go zaledwie trzy dni dziś po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów bez żadnych problemów, po zgaszeniu nie mogłem odpalić silnika, rozrusznik chodzi jest taki efekt jakby załapywał a potem gaśnie. Pompa paliwa podaje odpowiednie ciśnienie ponad 3 bary a filtr paliwa wymieniłem, na listwie jest paliwo,...
Na początek znajdź "mechanika" który wie co robi bo jeśli 8-śmiu rozkładała ręce nie mierząc ciśnienia sprężania to powinni buraki na rynku sprzedawać a nie naprawiać samochody. Do sprawdzenia: - ciśnienie sprężania - synchronizacja wałka rozrządu (VAG) - czy paliwo się nie cofa - pompa paliwa w zbiorniku czy pompuje po przekręceniu kluczyka (fizycznie...
Wycieku paliwa nie widać bo pompa profilaktycznie została zmieniona wcześniej , ciśnienie sprężania w normie . Kolego waldemarze mógłbyś rozwinąć temat oringów na pompowtryskiwaczach ?( może posiadasz jakieś fotki ) Autko ma moc , nie ma żadnych problemów z odpalaniem na ciepłym silniku .
ciśnienie paliwa trzeba sprawdzić manometrem na oko się nie da silniki 1.6 mają duże ciśnienie 3,5-4,0 atm. ciekawe skad weźmiesz takie ciśnienie jak pompa daje max 3bar (2,96atm)
Mam taki problem... Auto po wielu przejściach. Silnik był AWX, włożony AVF. Sterownik został taki jak był tylko mapy wgrane z AVF (choć są praktycznie takie same). Usterka polega na tym, iż na gorącym silniku auto odpala i gaśnie, lub obroty na chwilę spadną i za chwilę wszystko jest ok. Nie mam sczytanych logów ale: dawka na wolnych 11-12mg (80-90stopni),...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Witam problem dotyczy Passata B4 z 1995r. 1,9 TDI 110km chodzi głownie o nierówną pracę silnika (przerywa, kuleje) pomimo, że wymienione zostało praktycznie wszystko tzn: sprawdzone ciśnienie sprężania 30bar na każdym cylindrze, wyczyszczony układ paliwowy, nowy filtr paliwa oraz zaworek, wymieniona pompa paliwa bo wyglądało na nastawnik, brak ważnych...
Przychodzi mi do głowy pompa paliwa, czy po przekręceniu kluczyka włącza się na ok 2 sek ?. Najlepiej sprawdzić ciśnienie paliwa włączając poprzez trójnik manometr w przewód zasilający (jeśli to wilelopunktowy wtrysk to powinno być ok 3 kg/cm^2, jeśli jednopunktowy to 0,8 , przy mechanicznym układzie wtrysku (K, KE- Jetronic ponad 6 kg/cm^2) Pzd
Rozruch jest na benzynie - jeśli więc jeździsz po mieście, często gasisz i zapalasz silnik to zużycie benzyny będzie wyraźne... Pompa i wtryskiwacze powinny być odcięte na LPG. To co tam piszą o smarowaniu wtryskiwaczy to bzdura - jak nie działają to paliwo przez nie nie przepływa i nic ich nie smaruje. Z tym przełączaniem z LPG na noPb to też bzdura...
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział...
Witam serdecznie. Ostatnie moje notowania: Zatankowałem 34litry gazu a przejechałem 384km- spalanie 8,85l/100km cykl mieszany.:D Czytam tutaj na temat benzyny i chciałbym wtrącić coś od siebie. Znacie powiedzenie „POLAK MĄDRY PO SZKODZIE”. Taką szkodę przeżyłem osobiście a związane to jest z - benzyną. Jeździłem sobie spokojnie na gazie...
chwilowy spadek ciśnienia paliwa - jakiego na listwie czy z pompy wstępnej ze zbiornika ?
Szarpanie w tym przedziale obrotów to typowy objaw pompy paliwa tej przy głowicy. Zmierz ciśnienie paliwa w pompie.
Sprawdź zawór elektromagnetyczny na pompie.
Jakie ciśnienie paliwa masz na pompach ??
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Witam trzeba pomierzyć ciśnienie paliwa na pompie tandemowej.
Według mnie powinien być wyłącznik ciśnieniowy. Zwłaszcza, że przy włączeniu zapłonu po dłuższym postoju pompa przez chwilę pompuje paliwo i wyłącza się (ciśnienie)
...... dziwne u mnie airbag się nie zapalał a ocinałem całość zapłonu. A tak na marginesie to czy jak przestanie działac pompa paliwa na pracującym silniku to nie zatrze się przypadkiem coś w układzie wysokiego ciśnienia bo mam obawy że tak..... Pozdro MAGIR
A czy było sprawdzane ciśnienie paliwa na wtrysku? . Sama praca pompy paliwa jeszcze nie gwarantuje właściwego ciśnienia.
A zalałeś ją w tdi pd trzeba chwilę pokręcić aby tandem się zalał i zrobił ciśnienie.
Pompy VP nie wymagały pomp w baku. Tyle że nieraz były montowane pompy niskiego ciśnienia tak że podawały paliwo do filtra a stamtąd pompa VP pobierała sobie sama . Jak zrobisz bak wyżej pompy to wystarczy. Jak będzie niżej to mogą być problemy ze szczelnością a co za tym idzie pompa będzie sobie musiała zassać paliwo i napełnić przewody co trwa i hehłasz...
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
bo schodzi podciśnienie z hamulców, wcześniej trzymało nawet parę dni. Króciec wychodzący z pompy masz luźny. Jakie masz ciśnienie paliwa za pompą tandemową.
Witam. Koledzy mam pytanko, czy po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa powinna dobijać ciśnienie? Mam problemy z odpalaniem ciepłego i zimnego silnika w Vag brak błędów. Co ewentualnie może być winne, że pompa nie dobija ciśnienia?
W baku 0,5 bar, manometr wpinasz w wąż zasilający filtr paliwa.
Nie. Za duża rozbieżność. Wtryskiwacze, może pompa wtryskowa kończy żywot.
czy ten oto zawór odpowiadał by za to że cofa się paliwo? Nie. To jest regulator ciśnienia wewnętrznego w pompie wtryskowej.
17536 - „za ubogi”. – sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa – sprawdzić pompę paliwa – sprawdzić zawory wtryskowe Grupa 115 MAF zadany i rzeczywisty w miarę zbieżny, zaczął bym od pompy paliwa
Jak się położysz pod samochód będziesz widział po korpusie pompy czy jest nowa, wystaje sam przód, reszta schowana w obudowie. Jest tuż za kołem w takim czarnym pojemniku. Uwaga przy odkręcaniu, paliwo pod wysokim ciśnieniem.
A nie mruga wtedy kontrolka od żarowych tzn nie łapie błędu np za małego ciśnienia doładowania?
Koledzy ale problem jest z odpaleniem na paliwie ja mialem taki sam przypadek usterka okazala sie pompa paliwa zdjagnozowalem to tak. Zapiolem zegar pod doplyw paliwa nabilem pompka skoczulo mi na okolo 3,5 bara i zostawilem na dwie godziny ten zegar i cisnienie zeszlo do zera wymienilem pompe w zbiorniku i dziala super znowy kolega mial zabardzo nadpalonom...
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Wystarczy zdjąć przy wtrysku przewód, który idzie od pompy i zakręcić rozrusznikiem. Paliwo powinno lecieć całkiem niezłym strumieniem (tylko do jakiejś butelki, aby nie było pożaru). Następnie trzeba lekko ścisnąć przewód, tak aby sprawdzić czy pompa daje ciśnienie.:D
Silnik AWT z Passata? Pewnie dziurawy dolot jak zawsze w starym 1,8T - sprawdzić szczelność do tego, ciśnienie paliwa, może pompa trup, warto też zrobić logi dynamiczne: 002+033 003+020 115+118 jeśli są błędy zapisane to przed każdym przejazdem kasujemy je.
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony. Jaką pompą?
Pompy vaccum nie usłyszycie na zapłonie O ilę się nie mylę to to jest na pompowtryskiwaczach, które zasilane są paliwem z tandempompy (vacupompa+pompa paliwa) na wałku rozrządu a ona zasilana jest pompą elektryczną w baku paliwa i chodziło mi właśnie o nią. Tandempompa bez wstępnego ciśnienia (ok. 3,5bara) z pompy w baku nie bedzie działać prawidłowo....
Z ciśnieniem to nie wiem moja daje ok 4 atm. ale wtryski pełnego ciśnienia nie dostają ponieważ odcina ogranicznik ciśnienia.
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
cisnienie na pompie?
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Lekkie szarpanie często powoduje EGR a konkretnie jego praca ( puszcza raz mniej raz więcej spalin ) po jego odłączeniu szarpanie znika. Co do bipow na minusie to nakezalo hy spwdzic czy to sa oryginalne pompki dwa ciśnienia na pompie tandem bo niskie ciśnienie paliwa powoduje bipy na minusie.
jaka wydajność i ciśnienie powinno być??
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
A próbował pan wymienic ten wtryskiwacz ? Moze zapieczony. Lub pompa paliwa daje slabe cisnienie.
Chłopie nie demontuj rozdzielacza bo potem możesz mieć same problemy. Lepiej już odłącz ta pompę, wtryski są u Ciebie otwierane ciśnieniem, nic Tobie nie będzie ciekło.
Jest różnica w ciśnieniu paliwa na wyjściach sekcji
12 na rys. http://obrazki.elektroda.net/89_12226261... Zaniżasz trochę poziom nawet działu początkujących. Co do pompy to i tak dla prawidłowego jej zdiagnozowania potrzeba pomiaru ciśnienia
Miałem identyczny problem w Astrze 1.7 dt fachowcy radzili wymienić poduszki pod silnikiem inni wskazywali na usterkę pompy wtryskowej o filtrze paliwa nie wspomnę.A okazało się że przepalała się uszczelka pod głowicą aż całkiem padła. Po splanowaniu głowicy i z nową uszczelką wszystko ok. Moja rada porządnie zmierzyć ciśnienia sprężania i dokładnie...
A więc ustaw kąt wtrysku albo zmień kowala na mechanika. Błąd ciśnienia w afn. Kupuje 0,7 jak powiesz gdzie tam jest czujnik ciśnienia paliwa.
ciśnienie pompa passat pompa paliwa passat passat pompa paliwa
ekspres bosch wyczyść zaparzacz poszukuje naprawy wzmacniacza ustawienia sharp
Mikroprocesor w radiu JVC RC-EZ35S - UPD780024 Brama automatyczna zamyka się i pozostaje w pozycji wietrzenia