Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
Mam tylko do Seata 1.6 AKL ale to powinno być dokładnie to samo. Na jednym ze zdjęc masz wydatek jaki powinna pompa napompować.
a co powiecie aby sprawdzić ciśnienie sprężania i ciśnienie jakie daje pompa paliwa ?
Wymiana filtra paliwa. Kontrola ciśnienia czy pompa paliwa wydajna, ciśnienie na listwie paliwowej. Czyszczenie Map Sensor. Czyszczenie przepustnicy i jej kontrola + węże dolotowe. Potrzebne nie potrzebne czas na przegląd konserwacyjny.
Szarpanie w tym przedziale obrotów to typowy objaw pompy paliwa tej przy głowicy. Zmierz ciśnienie paliwa w pompie.
oczywiście że jest. A poza tym padały pompy paliwa w tym typie,
Masz wiedzę czy nie było opiłków we wtryskiwaczach? Teraz ciśnienie paliwa za niskie... Pompą wtryskowa lub doprowadzenie paliwa. Może trzeba regulator ciśnienia zaadoptować.
Witam trzeba pomierzyć ciśnienie paliwa na pompie tandemowej.
Jakie ciśnienie paliwa masz na pompach ??
Jakie ciśnienie daje pompa paliwa w baku?
Jest taka możliwość że przez któryś wtryskiwacz paliwo wycieka i dlatego pompa nie da rady sprężyć paliwa. Zrób sobie zaślepkę i zaślepiaj po kolei kroćce z szyny paliwowej i sprawdź czy dalej ciśnienie takie niskie.
Pompa w baku pracuje. Ciśnienie 0,5 bara.. Tandem pompa również wymieniona,( czarna ropa). Filtr paliwa nowy.
bo schodzi podciśnienie z hamulców, wcześniej trzymało nawet parę dni. Króciec wychodzący z pompy masz luźny. Jakie masz ciśnienie paliwa za pompą tandemową.
Jaki silnik RP, czy PF? Pełny wtrysk oznaczałby PF, ale niedużo tego było... Jak nie jeździłeś długo na benzynie i miałes mało paliwa, to faktycznie mogą być problemy z pompą, eweutnalnie czasem przełącznik od gazu szwankuje, czy przekaźnik od pompy paliwa. Proponowałbym podjechać do jakiegoś mechanika, by sprawdził ci ciśnienie jakie daje pompa paliwa.
Według mnie powinien być wyłącznik ciśnieniowy. Zwłaszcza, że przy włączeniu zapłonu po dłuższym postoju pompa przez chwilę pompuje paliwo i wyłącza się (ciśnienie)
A czy było sprawdzane ciśnienie paliwa na wtrysku? . Sama praca pompy paliwa jeszcze nie gwarantuje właściwego ciśnienia.
W baku 0,5 bar, manometr wpinasz w wąż zasilający filtr paliwa.
sprawdź napięcie na cewkach sprawdź czujnik wałka rozrządu podłącz pod komputer i z czytaj błędy sprawdź ciśnienie paliwa jakie pompa wytwarza
Szczelność robiłem dymiarka i nigdzie nie było nieszczelności. Może pompa vacum daje małe ciśnienie paliwa bo od 2000 obr już tego problemu nie ma
mam kolejne pytanie czy kąt wtrysku jest stały ok. 1mm czy wraz ze wzrostem prędkości obrotowej jest jakiś mechanizm w pompie który przyśpiesz kąt wtrysku ? Wraz z prędkością obrotową kąt wtrysku sie zmienia -przypada wczesniej a jest to wykonywane przez ciśnienie paliwa występujące w samej pompie. Jeśli chcesz podnieśc moc to trzeba pokombinowac z...
Wystarczy zdjąć przy wtrysku przewód, który idzie od pompy i zakręcić rozrusznikiem. Paliwo powinno lecieć całkiem niezłym strumieniem (tylko do jakiejś butelki, aby nie było pożaru). Następnie trzeba lekko ścisnąć przewód, tak aby sprawdzić czy pompa daje ciśnienie.:D
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony. Jaką pompą?
A przy wymianie pompy (tej pod podłogą) miałeś sprawdzane jakie ciśnienie podaje (powinno być ponad 6 barów)? W tym wtrysku ciśnienie paliwa otwiera wtryskiwacze, jeśli jest zbyt niskie to kicha.
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
jaka wydajność i ciśnienie powinno być??
17536 - „za ubogi”. – sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa – sprawdzić pompę paliwa – sprawdzić zawory wtryskowe Grupa 115 MAF zadany i rzeczywisty w miarę zbieżny, zaczął bym od pompy paliwa
Pompa wysokiego cisnienia odpada. Sprawdz kolego wiązkę między modułem pompy paliwa a sterownikiem. Możesz też wysterować pompę paliwa napięciem o kształcie prostokątnym. Błąd prawdopodobnie pojawia się dlatego,że ciśnienie na listwie mimo zwiększania wydatku pompy nie wzrasta odpowiednio. Sprawdził bym jeszcze czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Pozdrawiam
Silnik AWT z Passata? Pewnie dziurawy dolot jak zawsze w starym 1,8T - sprawdzić szczelność do tego, ciśnienie paliwa, może pompa trup, warto też zrobić logi dynamiczne: 002+033 003+020 115+118 jeśli są błędy zapisane to przed każdym przejazdem kasujemy je.
Trochę dziwny ten przebieg z wałka rozrządu. Na pewno w nowszych tsi (rozrząd na łańcuch ) szeroki ząb z wału korbowego pokrywa się z krawędzią sygnału z wałka. Może ustawiony na pasku a na łańcuchu jest źle zestawiony ale wtedy powinien zapisać błąd. Diagnostyka jest?.Jak ciśnienie paliwa ? Sterownik pompy paliwa może być uszkodzony bez zapisania usterki.
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Jeszcze jednej rzeczy nie wymieniłem. Pompa tandemowa.. Może nie być bez winy. Wierzyłem ciśnienie paliwa niby było nie najgorzej a nawet ok ale ..
Witam. Koledzy mam pytanko, czy po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa powinna dobijać ciśnienie? Mam problemy z odpalaniem ciepłego i zimnego silnika w Vag brak błędów. Co ewentualnie może być winne, że pompa nie dobija ciśnienia?
Lekkie szarpanie często powoduje EGR a konkretnie jego praca ( puszcza raz mniej raz więcej spalin ) po jego odłączeniu szarpanie znika. Co do bipow na minusie to nakezalo hy spwdzic czy to sa oryginalne pompki dwa ciśnienia na pompie tandem bo niskie ciśnienie paliwa powoduje bipy na minusie.
Sprawdz ciśnienie na pompie paliwa ,poza tym zabrudzone wtryski dają identyczny objaw pozdro
Sprawdź ciśnienie pompy paliwa, z twoich opisów wygląda że to koniec pompy lub problem z zasilaniem. Sprawdź przekaźnik pompy.
Czy w okolicach pompy tandemowej nie widać wycieku paliwa ? Może także ciśnienie paliwa uciekać przez oringi na pompowtryskiwaczach.
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Pompy vaccum nie usłyszycie na zapłonie O ilę się nie mylę to to jest na pompowtryskiwaczach, które zasilane są paliwem z tandempompy (vacupompa+pompa paliwa) na wałku rozrządu a ona zasilana jest pompą elektryczną w baku paliwa i chodziło mi właśnie o nią. Tandempompa bez wstępnego ciśnienia (ok. 3,5bara) z pompy w baku nie bedzie działać prawidłowo....
Termostat do wymiany to raz. Dwa podaj oznaczenie silnika, oraz numery pompowtrysków. Następnie trzeba by sprawdzić czy do układu paliwowego nie dostają się spaliny, oraz sprawdzić ciśnienie paliwa pompy tandemowej oraz pompy elektrycznej zbiornika. Jak wygląda kanał 23 na wolnych obrotach i przy 2,5 tys obrotów?
Podobno sytuacja nastąpiła po wymianie pompy CR; nie włącza pompy paliwa tej w zbiorniku; obojętnie czy tylko wsadzi się ten pseudokluczyk w szczelinę czy już kręci się rozrusznikiem. Z funkcji testera pompę daje się uruchomić, a więc układ elektryczny od sterownika silnika przez przekaźnik do pompy jest sprawny. Po prostu tak jakby sterownik silnika...
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
To że pompa działa nie oznacza że podaje benzynę. Należało by sprawdzić ciśnienie jakie robi pompa i czy wtryskiwacze są sterowane przez ECU.
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie tandem. Ewentualnie możesz sprawdzić ilość paliwa w filtrze (czy pompa elektryczna nadąża podawać) przy/po szarpaniu.
Najlepiej w układ paliwowy na zasilaniu, wpiąć szeregowo manometr i obserwować ciśnienie, jeśli będzie poniżej powiedzmy 3 bar, należy czujnie zacisnąć przewód powrotu paliwa za regulatorem. Jeśli ciśnienie wzrośnie do co najmniej 5 bar, regulator do wymiany, jeśli nie wzrośnie, to pompa.
Wypadało by jeszcze zmierzyć ciśnienie paliwa tandem pompy, ewentualnie dać je do sprawdzenia, koszt nie duży a mogą być "przytkane".
Skoro nie ma błędów problem tkwi w dopływie paliwa pewnie, filtr paliwa wymieniłeś ?wymień go (nie zaszkodzi), może też być problem z pompą, może się cofać paliwo jak dłużej postoi, spada wtedy ciśnienie i długo trzeba kręcić żeby odpalił.
Witam.Jaką temperaturę widzi sterownik jak auto nie odpala?Co z czujnikiem wału korbowego i halla?Badane było ich działanie?Kopułka czysta wewnątrz?Palec ma odpowiednią rezystancję?Przewody świece sprawne?Paliwo dobre?Kosz pompy paliwa czysty?Ciśnienie na pompie odpowiednie? Dodano po 2 Co było sprawdzone w momencie braku możliwości odpalenia?brak iskry...
AVB to kochane pompowtryski. Czyli wszelkie mikro nieszczelność na układzie paliwowym. Po odpalaniu po nocy za nim ciśnienie paliwa za pompą tandem się ustabilizuje i przemieli bąbelki to pompowtryski zasilane są paliwem z bąblami powietrze lub o za niskim ciśnieniu co powoduje nierówną prace i dym.
Jedna uwaga - wydaje mi się, że to normalne, że pompa nie włącza się po wyłączeniu działającego silnika i ponownym, szybkim, włączeniu zapłonu (ale nie silnika). Przy włączonym tylko zapłonie pompa włącza się tylko do momentu wytworzenia ciśnienia w układzie paliwowym, potem się wyłącza, jeśli w momencie włączenia zapłonu w układzie jest ciśnienie to...
Na pompie tandemowej można zmierzyć ciśnienie i albo wykluczyć albo potwierdzić podejrzenia.
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Stary kotlet ale warto podzielić się diagnozą a mianowicie czy to była winna pompa paliwa? Bo przerabiam podobny temat i borykam sie z postawieniem trafnej diagnozy . U mnie podczas dodawania gazu spada na 2,6bar.
wtryskiwacze mogą się zatrzeć po tygodniu jeżdzenia tylko na gazie jeżeli odpalasz na gazie! a ty jezdziłeś rok! niepowinno się zakładać odciecia pompy paliwa jezdzac na gazie ba właśnie takie są przyczyny zacierania sie wtrysków miałeś wywietrzałe paliwo tz parafina która sie wytwozyła jest tłusciejsza i lekko gęsciejsza co zwiekasza smarowanie i ciśnienie...
Brak silnikowi paliwka.Sprawdz ciśnienie paliwa filtr siatkowy na pompie w zbiorniku.Zajrzyj do przepływomierza pod kątem zatarć klapy,no i czujnik temp.płynu jego opór w całym zakresie temperatur oraz jego masę.
Sprawdź zawór elektromagnetyczny na pompie.
Omijaj mechaników który sprawdza tylko błędy.. Ciśnienie na listwie wtryskowej trzyma odpowiednie? Nie skacze? Porównaj wartość zadaną z rzeczywistą. No jeszcze korekcje wtryskiwaczy.. Odkręć czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, sprawdź czy nie ma opiłków. Obejrzyj również filtr paliwa czy nie ma opiłków.
Ciśnienie od 0.7 podchodzi do jednego bara Tyle to powinna dawać elektryczna pompa paliwa w zbiorniku, na tandemowej 10x więcej, oczywiście jak silnik pracuje. Błąd przekaźnika, sprawdź ten z numerkiem 100 w skrzynce koło akumulatora
ten temat z linku już czytałam, niestety niczego to nie zmienia. W aucie wymienione zostały wcześniej wtryskiwacze, teraz filtr paliwa, pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia na listwie i zawór regulujący ciśnienie na listwie, auto ładnie się zbiera, ale w pewnym momencie zapala sprężynkę świec i wchodzi w tryb awaryjny. Błąd P0087, Nie wiem jak...
Witam robiłem regenerację pompy tandemowej Bosch i ruszyłem zaworek zwrotny paliwa i teraz nie wiem jak go bardzo wkręcić lub wykręcić proszę o radę Jakie powinno by ciśnienie początku otwarcia (ewentualnie jakaś procedura regulacyjna) zaworu powrotnego paliwa w tandem pompie bosch'a?
Przekaźnik znajduje się pod deską rozdzielczą patrz rys. Zmostkuj go i zobacz jaki płynie prąd ( posłuchaj czy słychać pompę ). Możesz sprawdzić ciśnienie paliwa po zmostkowaniu na listwie ( 0.8-1.2 bara ). Pozdrawiam Jack PS Sam pomiar napięcia bez obciązenia układu nic ci nie da.
Witam, miałem to samo w passacie b6 3.2 Cały czas wywalało błąd czujnika ciśnienia paliwa, kupiłem zamiennik i wraz było to samo, kupiłem ory w aso i tez było bez zmian, pompę paliwa tez zmieniałem. Okazało ze ze to łańcuch rozrzadu był zużyty Wymieniłem łańcuch znikło wszystko 😊 Dodano po 14 Przez zużyty łańcuch pompa wysokiego ciśnienia nie...
Przkroczony czas regulacji pompowtrysków wiże sie z ze słabą wydajnością układu zasilania paliwem pompek. Przyczyn może być kilka: 1. nieszczelność (uszkodzone oringi) na połączeniu pompowtrysk głowica 2. zbyt małe ciśnienie paliwa na pompie tandemowej (wypadało by sprawdzić to ciśnienie 3. nie działa pompa zasilająca w zbiorniku jeśli to silnik ATJ...
Nie rozumiem skoków ciśnienia paliwa na pompie w głowicy. Podejrzewałem że są jakieś przerwy w zasilaniu przez pompę w zbiorniku ale nie, cały czas takie samo ciśnienie. No skoro nie ma sygnału z czujnika położenia wału (przerwy w podawaniu sygnału), to automatycznie Ci pompę rozłącza (skoki ciśnienia paliwa). To tak jakbyś stacyjką włączał i wyłączał...
podpinam się, a czy była sprawdzana przed wymianą jakie ma ciśnienie czy tylko "a może to to"? śledzę temat bo mam to samo + coraz dłuższe kręcenie z rana co niby układ paliwa do pompy tandem. jest szczelny pompa tandem utrzymuje cały czas odpowiednie ciśnienie w trakcie pracy silnika . w silniku wszystko podmienione po za tą pompą i czujnikiem położenia...
Przyczyna przeważnie jest taka że z przewodów paliwowych schodzi paliwo. Niby po otwarciu drzwi kierowcy pompa powinna się uruchomić na 2 sek. ale przeważnie przez uszkodzoną krańcówkę w zamknu nie wykrywa otwarcia drzwi (a tym samym nie dobija paliwa przed odpaleniem). Drugie dobicie jest po przekręceniu w pozycję zapłon. Możesz spróbować podpompować...
"Domową" metodą sprawdzenia ciśnienia paliwa jest zdjęcie węża powrotu z regulatora ciśnienia i podstawienie jakiegoś naczynia, powinno z niego lecieć, gdy pompa pracuje, jak nie leci, to pompa daje zbyt niskie ciśnienie by otworzyć regulator.
Samego " odpalacza " nie używaj , jak pompa nie ma paliwa czyli jest nie smarowana i ją zarżniesz . Po normalnym braku paliwa paliwo w pompie zostaje . Chcąc wypchać powietrze trzeba poluzować rurki wtryskowe i pokręcić . Że ciśnienie oleju świeci to normalne - silnik ma obroty mniejsze jak minimalne , przy normalnym paleniu też nie gaśnie po przekręceniu...
Ważne jest ciśnienie robocze pompy dobrze byłoby mieć dane zarówno twojej pompy jak i tej jaką chcesz ewentualnie zaadoptować. z wydajnością raczej nie będzie problemu.
Można wróżyć, mnie wyszło że AWX . Kula mówi też by sprawdzić ciśnienie na wstępnej i tej na głowicy. A potem powiedziała że oringi na wtryskach. Także już sam nie wiem. Lepiej zrobić diagnozę samemu. Wlasnie jak to zdiagnozowac ? pisza tez o vacum pompie ale chyba to raczej odpada bo po 24h pali na dotyk wiec zostają oringi lub pompa paliwa
Wałek podobno ok, ciśnienie paliwa też powinno być ok w końcu pompa vacuum była regenerowana Dodano po 3 dodam że szarpanie nie zawsze jest tak samo wyczuwalne czasem jest to mocniej czasem słabiej, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale czasem jak zatrzęsie to na ułamek sekundy przygasa oswietlnie w kabinie i z podmaski słychać jakiś dzwięk tak jak...
steed1 wg mnie to nienormalne... W tym modelu silnika pompa nie zostaje odłączona po osiągnięciu silnika... we wtryskiwaczach krąży cały czas paliwo... gdy silnik nie jest uruchomiony a włączony jest zapłon pompa tłoczy paliwo do wtryskiwaczy i wraca do zbiornika... Zauważyłem to teraz ponieważ mam nowy silnik w samochodzie. we wcześniejszym miałem...
Witam. Mam problem z Passatem 3.2 fsi bez LPG. Podczas przyspieszania szarpie tak samo po nocy gdy rano się odpali silnik pracuje nierówno. Nowa pompa wysokiego ciśnienia + wszystkie czujniki tak samo też pompa w zbiorniku. Ciśnienie paliwa w porządku a problem cały czas jest. Pali się oczywiście kontrolka silnika a komputer pokazuje błąd układu dolotowego....
Dzień dobry, czy do Passata B7 Variant 2.0 TDI, 103 kW z 12.2011, CFFB jestem wstanie dostać nowy zamiennik wkładu pompy paliwa, dobrej firmy np. Pierburg? Moja pompa ma 2 króćce oraz wlot profilowany pod wpinany na zatrzask filtr siatkowy. Numer całego zespołu: 3AA 919 050 B czyli np. https://bt-cars.pl/pompy-paliwa/955-vw-p...
Dobrze ale mógł byś mi wytłumaczyć dlaczego i po co mam tak zrobić? Dodano po 4 Aha nie zaczaiłem myślałem że chodzi ci o pompę. A w układzie paliwowym podałem ciśnienie i nie było nigdzie ani syknięcia.
W jednych samochodach ciśnienie paliwa jest kontrolowane, w inncyh nie jest tylko w najnowszych autach odcięcie pompy powoduje błąd ECU, a często da się to obejść odcinając pompę przez obwód wyłącznika bezwładnościowego.
Wiitam na tapecie passat b5 PD 101 koni ,problem polega na tym że na zimnym nie odpala od strzała trzeba go pokrecic ,aby wykłuczyć usterki mediów zostało wymienione : - uszczelniacze na pompowtryskach plus dwa pompowtryski - akumulator - rozrusznik - pompa paliwa w zbiorniku - pompa vacum(wysokiego cisnienia) - filtr paliwa parametry w bloku 13 i 23...
ciśnienie paliwa trzeba sprawdzić manometrem na oko się nie da silniki 1.6 mają duże ciśnienie 3,5-4,0 atm. ciekawe skad weźmiesz takie ciśnienie jak pompa daje max 3bar (2,96atm)
Co do EGR - jedyna wada to to, że może się całkowicie nie domykać no i zamiast 100 % powietrza dostaje cały czas jakieś spaliny - ale to łatwo stwierdzić po zdemontowaniu. A próbowałeś odpiąć przepływomierz i zobaczyć jak wtedy wygląda jazda? Ja dalej upieram się przy sprawdzeniu wydajności pompy paliwa (ciśnienie). A jak katalizator? Nie ma problemów...
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
Witam, posiadam Passata 1,8 z 1997r. Mam problem z odpalaniem samochodu. 0 błędów na Vag-u. Podczas przekręcania kluczyka na zapłon nie załącza się na chwilę pompa paliwa aby dobić ciśnienie na listwie wtryskowej. W momencie gdy ręcznie włączę pompę (obejście w instalacji elektrycznej - przekaźnik pompy) na chwilę przed odpaleniem wszystko jest OK -...
Witam. Tak jak w temacie problem z odpaleniem vw tiguan 2.0 tdi cr 2009r kod silnika CBAB Dodatkowo wywala błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod maską i w nogach kierowcy i podmieniałem przekaźnik, odpowiedzialny za pompę. Nie dochodzi prąd do pompki, która znajduje się nad rozrządem. Ciśnienie z pompy wysokiego...
Klemę wystarczy ściągnąć na minutkę i już sterownik nie pamięta ustawień...Jeśli to pomoże to powinieneś założyć reset sterownika lub lepiej wyregulować instalację gazową o ile to możliwe. Sonda jeśli jest wymieniona powinna dawać naprzemienny w czasie sygnał około 0,2-0,8V. Gdy ją odłączysz sterownik wejdzie w tryb awaryjny,powinien pracować prawie...
Jak się położysz pod samochód będziesz widział po korpusie pompy czy jest nowa, wystaje sam przód, reszta schowana w obudowie. Jest tuż za kołem w takim czarnym pojemniku. Uwaga przy odkręcaniu, paliwo pod wysokim ciśnieniem.
Np tego że temperatura paliwa którą widzi ECU jest 90C. Paliwo zimne ma większą lepkość dynamiczną i czas wtrysku (w pompowtyskach raczej kąt) powinien być dłuższy podobnie na zimnym silniku. Choć wygląda to na klasyczny przypadek powietrza w pompie tandem. Musi pokręcić zaciągnąć paliwo z filtra zrobić ciśnienie 1,5-2 bary i wtedy poprawnie napełni...
no to kolejną rzeczą którą należałoby wykonać, aby się dowiedzieć czy usterka nie leży po stronie zasilania paliwem pompowtryskiwaczy jest pomiar paliwa... pomiar ten wykonuje się na pompie umieszczonej z tyłu głowicy silnika... tzw. "tandem pompa" ciśnienie to jest potrzebne do zasilania paliwem pomowtryskiwaczy jak również do Ich chłodzenia... samego...
Witam Mam pytanie odnośnie modyfikacji mapy do Passat b5 1.9 tdi AHU. Mianowicie zmieniłem oryginalne wtryski z ciśnieniem wtrysku 190/300 na wtryski 220/300 od ASV. Oczywiście także zwiększyłem napięcie na nastawniku jakieś 5% w zakresie dawki od 25/mg/suw, oraz ciśnienie turbo w boost na 1.1 bar. Czy powinienem zmienić mapę odpowiedzialną za kąt wtrysku...
powinienem tutaj zobaczyc 0,85bara Nie wymieniaj filtra powietrza to kiedyś w końcu zobaczysz. Optymalny kąt wtrysku jest zależny od temperatury paliwa a nie żadne "51". Dawki nie ruszaj jak dobrze odpala bo może być potem konieczna wymiana uszczelki w pompie.
Witam mam problem z odpalaniem mojego passata na zimnym trzy podejścia na rozgrzanym jedno dwa niewiadomo jak długo trzymać rozruch bo raz jest dobrz a raz zle .Sprawdziłem ciśnienie pompy paliwa jest ok djagnoza wadiem zero błedów przewody świece nowe. Po odpaleniu auto zachowuje się b.dobrze stabilna praca przyśpieszenie nie gaśnie. Gdzie dalej szukać...
Czemu kajaba? AFN to stary blok, pompa napędzana z wałka pośredniego - gdyby zacinał się przelew, to rozrywało by filtr paliwa albo podwieszało zawory. Albo ciśnienie spalin wypych simmering z obudowy, albo szlag ją trafił i jest zwyczajnie zbyt luźny. 300 zł za wybebeszenie przodu do wymiany tego simmeringu to też wydaje mi się zbyt tanio.
Pierwsza rzecz, podstawa to jak nie masz manometru to jak wychodzą węże od pompy paliwa, odkręć je i niech ktoś ci załączy zapłon albo zakręci i patrz czy pompa ciśnie na jednym z węży, dalej tak, jak paliwo ciśnie upewnij się czy jest tak samo ciśnienie przed wtryskiem (w tym aucie masz chyba monowtrysk), sprawdź probówką czy masz impuls podczas kręcenia...
Witam po przerwie. Passat znów do mnie wrócił. Nie pisałem ale po ostatnim razie i wymianie separatora oleju na stary przestał przerywać,tzn dalej przerywa ale po chwili wraca do normy. Napiszę jak jest teraz i do czego doszedłem. Klient wrócił do mnie bo zaświecił się check ale silnik chodził normalnie, podłączyłem VCDS-a i wyszło "czujnik ciśnienia...
Witam Czy ktoś ma dane jakie powinno być ciśnienie paliwa dla silnika: 1.8T AWT montowanego w A6 C5 Problemem jest zapętlanie wtrysków Błąd składu mieszanki. Za ubogo Problem opisany w tym temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zmierzyłem wczoraj ciśnienie. Spada po wciśnięciu pedału gazu. Chcę wymienić wkład pompy paliwowej Czytałem,...
Przepływka była trafiona. Jest założona sprawna , sprawdzona w takim samym aucie (sprawnym) działa . Stało się jeszcze coś , silnik zaczął kuleć stracił moc zupełnie ,po zgaszeniu już nie zapalił. Po zdjęciu przewodu paliwa, pompa tand.- filtr (ten zaś. pompę) tylko sykło powietrze zero paliwa. Tak jak przewód z serwa ham. by odłączył identyczny efekt....
Przewody w zbiorniku są ok, natomiast gorzej z tymi w silniku. Doprowadzające do pompy są przeźroczyste i tam nie ma paliwa, tylko powietrze. Tak sobie myślę,że może to być też zaworek przy pierwszej pompie, który ma trzymać ciśnienie w przewodzie po wyłączeniu silnika. Pompa wtryskowa jest sprawna, auto nigdy nie szaprało, mocy nigdy nie brakuje, idzie...
Witam! odświeżam temat prosząc was o pomoc, bo już nie wytrzymuje. Auto passat b5fl 1.9Tdi AVF 2003r oryginalny przebieg 210tyś. Objawy: Ciężko pali na zimnym silniku..., a jak już odpali to nierówno pracuje przez chwilę (temp poniżej 0) gdy ciepły objawy nie występują. Zrobione: wymienione sprzęgło, Egr (tu również wyczyszczony kolektor), Przepływomierz,...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Podejrzewałem właśnie, że pompa wtryskowa zaciąga paliwo sama, a elektryczna podaje jedynie do kosza i poniekąd tak jest, ale tylko poniekąd. Z pompki wychodzi wężyk na trójnik, z trójnika jeden wężyk idzie do kosza pompy, jednakże miejsce w koszu, w którym on wychodzi jest odgrodzone od reszty kosza ( podejrzewam, że jest to swego rodzaju zbiorniczek...
Jeżeli przed regeneracją było to samo to przyjrzyj się całemu układowi paliwowemu. Sprawdź ciśnienie pompy tandem, wymień filtr paliwa, załóż przezroczyste wężyki i zobacz czy nie ma bąbelków powietrza. Po dodaniu gazu problem ustaje bo pompa daje wyższe ciśnienie. Klina raczej nie ścięło bo by wcale nie pracował kółko jest na stożku i nawet bez klina...
ciśnienie pompa passat passat pompa paliwa pompa paliwa passat
rozlać bateria telefon laguna klapa bagażnika bascom input bajty
traker sloneczny traker sloneczny
Piktogram chłodzenia w suszarce Electrolux EW8HS259SP Brak prądu w kostce spryskiwaczy - jak naprawić?