No i Q7 hula. Pompka wstępna dawała jednak za male ciśnienie żeby HP mogła tłoczyć na starcie. Podpiąłem na krótko pompkę od scenica i lata. Czekam na oryginalną. Temat do zamknięcia. Dzięki wszystkim za pomoc.
Dokumentacja VAG do silników 4-cyl. CR bez elektronicznego regulatora ciśnienia oleju podaje, że przy temp. oleju 80°C na jałowych ma być ciśnienie min. 0,8 bara, a przy 2 tys. obrotów min. 1,4 bara. Też mocno się naszukałem, co jest powodem takiego spadku w silnikach z rodziny Euro 5 (one są bez elektronicznego zaworu ciśnienia oleju) i wychodzi na...
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Błędów nie ma, ale to ciśnienie pompki elektrycznej, nie tandemowej.
W VAG nigdy nie używam adapterów, zamiast korka, do sprawdzania szczelności. Tylko zdejmuję wężyk od przelewu, zaślepiam a w zbiornik nabijam ciśnienie innym wężykiem i małą pompką elektryczną. Przy okazji mogę wtedy i korek przetestować.
Witam ponownie Problem powrócił a mianowicie śruby się luzują po przejechaniu ok 4000 tys. km Co może być powodem ? Ostatnio dokręcone do oporu ok 180 * nawet 360* obrotu , i dziś to samo . Przy montażu nowej dokręcona według instrukcji . Według mnie to należy zastosować nowe śruby głowicy, jak w przypadku 1.9 TDI na pompkach, bądź masz problem z gwintami.
PD Najczęściej gaśnie z braku paliwa - tylko gdzie ono może znikać jak pompka pracuje? Można ominąć i filtr i pompkę zawężając pole poszukiwań. Ciekawe jakie jest ciśnienie na vacum w momencie gaśnięcia (końcówkę do pompy można dorobić z przewodu hamulcowego). Synhro i regulację pompek pewnie już ktoś wykonał - można sprawdzić dla pewności.
Wiesz co, zmień mechanika, przy jakimkolwiek mapowaniu jeśli nie ma zmian mechanicznych,nie zmienia się dawek startowych. Twój mechanik nie bardzo może sobie poradzić z tym i zaczyna wymyślać cuda. Pompki na ile ustawione, tandem ciśnienie zmierzone, podaj wartość, oringi całe? To tak na początek.
Sprawdź synchronizację pomiędzy czujnikiem wału a walka rozrządu, korekty wtryskiwaczy, oraz ciśnienie jakie idzie na pompki.
Może jest układ szczelny i trzyma odpowiednie ciśnienie paliwa i ecu nie zarządził włączania pompy wcześniej aku odłączyć po odpowietrzeniu pompa się nie aktywuje ?
Witam, mam Golfa 1.9 pompowtryskiwacze, 2004 rok. Pompka paliwa bardzo hałasuje przez cały czas, jest nowa, założona. Węże pękają od ciśnienia, nowy filtr paliwa, wszystko drożne. Pozostaje sprawdzić sterownik silnika, AI: Czy problem z głośną pracą pompki i pękającymi wężami pojawił się od razu po wymianie na nową pompkę, czy narastał stopniowo? Nie,...
Sprawdź pompę wstępną w zbiorniku paliwa czy działa i jakie podaje ciśnienie.
Kąt ci się rozjeżdża, ściąg osłone zobacz jak tam pasek, pompki na stół i sprawdzić, ciśnienie na cylindrach jakie?
A gniazda pod pompki nie wyrobione? Ciśnienie paliwa ok ?
Witam. Jakie ciśnienie w cylindrach powinno być? Passat. 1.9tdi 130km avf. Po pomiarach wyszło wszystkie Cylindry blisko 20bar i silnik rozgrzany do 70°, pytam informacyjnie, samochód moc ma w miarę, odpala bez żadnego problemu na pół obrotu czy to-15° czy na plusie, ciągle tak samo pali. Czy rozgrzany czy zimny to nie ma problemu, i tak odpala od ponad...
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Trzeba sprawdzić jedną po drugiej. Ciśnienie? Pompek nie robiłem, nie wiem, nie kupił bym już diesla zwłaszcza z pompowtryskami więc nie wiem. Niech wypowie się spec od pompek.
Sprawdź ciśnienie jakie daje pompka wstępna, bo to że daje to to nie znaczy że jest ok.
Sprawdz pompkę paliwa w zbiorniku , może dawać za niskie ciśnienie.
wymieniony został. Jutro będziemy się dostawać do tej pompki to ją zweryfikujemy . No jeśli napiecie będzie to coś pompką może być . To się już zobaczy co jak jak na wierzchu będzie. Jedynie jak można ją poprawnie zweryfikować to zmierzyć jakie daje ciśnienie ale w aucie nie na zewnątrz.
Do dwu sprężynowych wystarczy na początek zwykła pompka, zobaczysz ciśnienie otwarcia które będzie jak przypuszczam zaniżone, może nawet do 160 bar i zobaczysz jak końcówki pylą, czy jest mgiełka czy nie.
Może wydawać się to śmieszne , ale czy sprawdzałeś filtr powietrza lub ciśnienie paliwa z pompki-sam to przerabiałem
Sprawdź kiedy pompka robi ciśnienie,a kiedy podciśnienie.Czy jak nie chce dojść do końca na zamykaniu,pompka idzie dłużej niż przy otwieraniu.
Dziwne bez pompki powinien pochodzić chwile i zgasnąć i ne dawać się odpalić. Należało by sprawdzić ciśnienie pompy tandem podczas problemu. Przewody z filtra do pompy tandem. Czy czasem nie zamienione przewody do filtra. Samą pompę tandem. Plus uszczelniacze na pompach oraz przy okazji czy nie ma rantów w gniazdach pompek.
może i w baku, ale bardziej bym skupił się nad tandemową i tam spr czy trzyma i jakie wytwarza ciśnienie, ew do spr uszczelki pompek.
Trzeba kręcić ok minutę, pompa ile daje nie wiem ale na oko mało i z tego co pamiętam tyle ma być, tam jest niskie ciśnienie wstępne paliwa, gniazda nie były robinie, pompki wlazły ciężko, nie zaciskalem powrotu.
Zmierz ciśnienie na cylindrach? sprawdź wałek rozrządu czy nie wytarty? pompki?
Chodzi Ci o Ciśnienie paliwa pompki z baku?? To jest napisane w pierwszym poście.
Hej i jak? Znalazl ktos rozwiazanie na ten problem? U mnie bardzo podobnie: kiedy jest ok silnik pracuje cicho i rowno jednak po chwilowym postoju na jalowym zaczyna nim bujac i slychac grzechotanie, wtedy zauwazylem na vcds, ze zmienia sie cisnienie na listwie. Na innym forum jeden uzytkownik napisal bardzo krotko, ze wymiana calego kosza z pompka...
1,9 tdi to pompa rozdzielaczowo rotacyjna, a nie rzędowa. Tyle nie wytrzyma bo to ciśnienie razy dwa. Tylko że wydatek ma jeszcze mniejszy, a pompka wstępna nie przepchnie przez nią. Żle kombinujesz. A jak będzie jak napędzisz dwie pompy CR na większych obrotach. Tak do 2500 można spokojnie.
Jak nie znasz historii auta to nie wiadomo co tam siedzi. Na szybko zalecał bym sprawdzenie przewodów od przekaźnika do ECU oraz od przekaźnika do zasilania. Powiem tylko tyle że w golfie 2 potem 3 a teraz już jest to 4. Wiejska myśl techniczna potrafić robić rzeczy od których głowa mała. Padną przewody od wzbudzenia alternatora, spoko da się żaróweczkę...
Podobno sytuacja nastąpiła po wymianie pompy CR; nie włącza pompy paliwa tej w zbiorniku; obojętnie czy tylko wsadzi się ten pseudokluczyk w szczelinę czy już kręci się rozrusznikiem. Z funkcji testera pompę daje się uruchomić, a więc układ elektryczny od sterownika silnika przez przekaźnik do pompy jest sprawny. Po prostu tak jakby sterownik silnika...
Sprawdź ciśnienie jakei daje pompka elektryczna. Możesz mieć zawalony smok w zbiorniku, a miałem przypadek że przekaźnik pompy dawał za małe napięcie.
Witam. Tak jak w temacie problem z odpaleniem vw tiguan 2.0 tdi cr 2009r kod silnika CBAB Dodatkowo wywala błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod maską i w nogach kierowcy i podmieniałem przekaźnik, odpowiedzialny za pompę. Nie dochodzi prąd do pompki, która znajduje się nad rozrządem. Ciśnienie z pompy wysokiego...
Ja już mam bzika na punkcie grupy 13 :crazyeyes: Właśnie się dowiedziałem, że kiedys pierwsza pompka była wyciąganą i wkładana w jakim celu nie wiem i to jest ta co ma największy problem, zamówię zestaw o-ringow pod pompki i je wymienię dodatkowo zamienię miejscami pompki i przy okazji sprawdzę ciśnienie na pompie tandemowej i dalej będę informował...
Jest jeszcze grupa 18,23. Jest jeszcze ciśnienie sprężania. Ne rozpędzajcie się . :D Następna rzesz to koniecznie nowe śruby do pompki. Wymienione? Dzwignia ustawiona ? Po co.
Sprawdź ciśnienie pompy tandem. Do odpalania wymaga ciśnienia 1 - 1,5 bar lub wyżej. Ja bym szukał w wiązce pompek czy nie ma zwarcia, przetarć.
No właśnie, skoro ciśnienie dobre to chyba problem z zaworami możemy wykluczyć... Niby na wolnych obrotach chodzi ładnie, czasami jak stoję na światłach delikatnie czuć, że mógłby równiej, ale to naprawdę sporadycznie. Filtr paliwa wymieniałem jakiś 1tys km temu, był brudny ale nie jakoś mocno czarny, niebawem znowu go wymienię bo kupiłem jeszcze jedna...
Ciśnienie masz dobre, skoro wałka nie dotykałeś to też synchronizacja nie zmieniona, zresztą mieści się w zakresie. Naprawdę wygląda na to, że coś nie tak z wtryskiwaczami. Jak się okazało, pompki były zapchane i wymagały regeneracji.
I tutaj muszę kolegę zmartwić. Ponieważ doświadczyłem kolejnej usterki – auto nie odpali za żadne chiny świata. Więc druga sprawna pompa wysokiego ciśnienia, ponieważ czujnik pokazywał za małe ciśnienie… wyszło, że pompka przelewowa stanęła. Dlaczego? Bo zgniły przewody od szczotek silnika pompki do konektorków. Ale zanim znalazłem usterkę, wymieniłem...
Jeśli błędów brak to do sprawdzenia ciśnienie pompy paliwa (tandemowej). Kompresja. Uszczelnienia pompek . Można je przy okazji pozamieniać miejscami czy złe wartości pójdą za pompką.
Może warto sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli wszelkie parametry podczas jazdy są ok, pompki, mają w miarę korekcje i BIPy (chyba, że mają idealne, to powinno być ok z ciśnieniem).
Proszę o pomoc z autkiem bo już mi ręce opadają, a na forach zero odzewu. W skrócie auto zawsze odpalało, przejechałem ok 100km zgasiłem go i stał 2 dni. Rano już nie odpala a kręci. Sprawdzone: Błędy - żadnego Pompka podaje paliwo przez filtr Klapka gasząc otwarta Na liczniku pokazuje grzanie świec i gaśnie jak zawsze czyli przekaźnik dobry Akumulator...
Sprawdź ciśnienie sprężania a potem będziemy coś myśleć. Masz jeszcze grupę 18,23 i pomiar ciśnienia na pomie tandem. Kiedy w końcu pojmiecie że grupa 13 nie ma nic wspólnego ze stanem pompek?
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
Oleju nie ma w paliwie? Ciśnienie wstępne paliwa prawidłowe? Pompki dobrze zamontowane? Gniazdo gdzie wchodzą sygnały do pompek prawidlowo podłączone? Czy są błędy? Podmienić sterownik najlepiej z wyciętym immo lub samą mape oryginalną wgrać lub z hot startem i spróbować. To że nie reaguje na gaz to moze mieć tryb awaryjny. Czy dobrze założone wtyczki...
Cześć, mam to samo, również bxe. Wymienione PompoWtryski pierwsze sprawdzone na maszynie i dobre są. Pompa vacum wymieniona oraz wiązka pompowtryskiwaczy, ciśnienie paliwa, książka, oringi na pompkach nowe. Te same objawy, przerywanie u mnie tylko przy 2000 rpm w czasie jazdy, podczas przyspieszania, zakres 2-3 tys, przerywanie masakryczne, ze chce...
Wtryski sprawdzone na maszynie, sprawdzone pod względem mechanicznym i elektrycznym. W pompie wysokiego ciśnienia były wytarte ząbki wstępnej pompki, ale zostało to naprawione. Nie pamiętam, z jakiego komputera korzysta mechanik. Póki co rozłożył ręce i podejrzewa czujnik ciśnienia na listwie. Trochę opiłków na nim było, ale nie ma 100% pewności, czy...
Witam. Wymieniłem pompę wtryskową. i golfina odpalił. wczoraj zrobiłem 50km i było ok dziś rano też zapalil bez problemu lecz po przejechaniu 5km i postoju na prarkingu z zapalonym silnikiem najpierws skoczyły obroty do 1200 i puścił chmurę po 5 min znów to samo a za chwile wszedł na 2000obr i zgasł, odpalił 2000obr i koniec. Zaholowałem do garażu diagnoza-...
Do przejrzenia układ paliwowy. Pierwsze bak ,czyszczenie sitka pompy i kosza sprawdzenie dyszy venturiego zasysania paliwa w koszu oraz zaworku klapkowego w koszu. Szczególnie jak problem znika przy pełnym baku. Druga sprawa to ciśnienie paliwa na pompie tandem plus szczelność wężyków oraz filtr paliwa. Jak filtr paliwa jest czarny to niestety pierwsze...
Płynem na obecność spalin nic nie zrobisz w tym konkretnym przypadku ,chyba że przegonisz auto na trasie i to pożądnie.Sprawdzone przeze mnie.Wymieniona pompa wody ,termostat, wypłukany układ i dalej to samo.Pomogła wymiana uszczelki,po oględzinach ledwo zauważalne wypalenie na krawędzi płaszcza wodnego,dlatego sadzi ciśnienie dopiero przy wysokich...
Zakładając że 250 a nie 350tyś to gniazda powinny być jeszcze ok. Przed wyjęciem pompek możesz przeczyścić pompe w baku, sprawdzić ciśnienie tandema, czy objaw też występuje przy pełnym baku?. Ile km zrobiłeś od wymiany pompowtrysków? Zdejmij czapkę i sprawdź czy śruby pompek się nie poluzowały, wyreguluj ponownie pompki.
Witam spotkał mnie podobny problem. W mojej a4 b8 Avant jest silnik 2.0 TDI 120 km na common railu. To od początku historia wyglądała tak: jesienią ubiegłego roku były wymienione wtryski, pompa filtry, przewody paliwowe itp, w sumie cały układ paliwowy bo rozpadł się filtr i śmieci zanieczyściły prawie cały układ. Wszystko po remoncie było w porządku...
Więc pompki do wyjęcia i do sprawdzenia. Od razu zamów sobie nowe zestawy montażowe i obejrzyj gniazda czy nie rozjechane oraz czy nie ma ostrych rantów które uszkadzają nowe oringi od razu przy montażu. A duże ciśnienie to raczej objaw tego że pompki zapchane są czymś i stąd cały problem. Przy wyciąganiu dokładnie obejrzyj te małe dziurki gdzie paliwo...
Poczytaj o typowych bolączkach 1.9 TDi PD(na pompowtryskach). W tych silnikach jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków. Dokładnie łapka trzyma pompowtrysk w głowicy tylko z jednej strony. Powoduje to kiwanie się pompki w głowicy w efekcie uszkadzanie uszczelnień (oringów) i wyrabianie gniazda oraz samego pompowtrysku. W zależności od stanu czasem...
A zrób sobie wykres z bloku 11 i wtedy zrób sobie loga jak rzeczywste ciśnienie ma się do żądanego. Wg mnie dłuższa jazda z gazem w podłodze i masz not lufa. Może lekkie wydłużenie sztangi? Jak masz skąd podmienić N75 to warto sprawdzić czy iglica w nim się nie zaciera. Dodano po 7 No skok i ustawienie w gnieździe wymaga pomiarów czujnikiem zegarowym...
Sprawdź czy pompka daje odpowiednie ciśnienie i czy nie puszcza ciśnienia bo może być uszkodzony zawór wrotny w pompce i paliwo po dłuższym okresie schodzi z przewodów i zanim nabije to ciągnie powietrze. Pompka może podawać a zawór może nie trzymać, Najtańszy sposób to zawór jednostronny przy baku zamontować
Heroses ma rację. To jest najbezpieczniejsze rozwiązanie. Jeżeli pompka ma tzw powrót wewnętrzny paliwa, czyli układzik mechaniczny, który jak zbyt wzrasta ciśnienie za pompką to pozwala na powrót paliwa do baku, to wstawienie samego elektrozaworu nie jest problemem. Ale jak nie ma powrotu to niestety, jak przygapisz to zwalisz pompkę na pewno.
Pompka wspomagająca jest w zbiorniku dziala poprawnie. Paremetry pompy? Chodzi Ci kolego o ciśnienie jakie podaje na pompowtryski? Paliwo jedynie gdzie to mogło by przeciekać do cylindrów ale to raczej mało prawdopodobne bo oringi i podkładki są nowe a przewody zaraz za popmą tandemowa zaciskałem szczypcami i efekt ten sam..
wykręć zaślepkę w tandemie i zmierz ciśnienie wstępnego tłoczenia. Na pompkach są oringi. Jak padnie dolny, to zasilanie wraca do powrotu. Jak nie ma ciśnienia, to zablokuj na chwilę powrót przed filtrem. Na rozruszniku powinno osiągnąć 1-2,5 Bara. Wygląda źle. A powietrze na pewno idzie?
Witam! Mam problem z golfem 1.9 tdi na PD; zapowietrza się, podłączyłem go na przezroczystych wężykach i widać bardzo duże ilości powietrza w paliwie na linii powrotnej, po podniesieniu obrotów powietrze znika, mam dylemat czy to pompa tandem łapie lewe powietrze czy to już uszczelki na pompkach siadają? Ciśnienie pompy tandem: przy kręceniu rozrusznikiem...
BKC czyli pompowtryski. Czyli typowe bolączki TDI PD jak uszczelki pompek ,wyrobione gniazda pompek ,wałek wytrzymujący 200-250 tyś km i zjadający szklanki ,padające pompy tandem i luz na wałku rozrządu (na panewkach). Sprawdź czy problem nie jest zależny od długości postoju bo typowe dl tdi pd jest jak są słabe uszczelki pompek że jak codziennie się...
Pacjent: Touran 1.6 TDI 2012r. Aby samochód mógł odpalić trzeba kręcić z 10 sekund nawet i czasem dłużej. Jak zapali to to silnik szatkuje chwile, później się uspokaja i dalej to samo. Ciśnienie na listwie się waha +- 20-30 Bar. Odpinam czujnik temp paliwa i samochód pali na tyk, ale dalej po chwili szatkuje. Ciśnienie sprężania OK, wtryski, pompa paliwa,...
Jak na plaku gada to coś z paliwem albo aktywacją pompek przez ECU(kabelki). Pierwsze sprawdź czy w filtrze paliwo widać że jest napełniony dwa w pompie tandem jest zaślepka w jej miejsce wkręca się manometr do 16 bar i sprawdza jakie ciśnienie podaje na pompo-wtryskiwacze. Jak jest mniej niż 1,5-2 bary to nie napełni pompo-wtrysków i nie odpali. Trzecia...
Problem z firmowym Caddym, rocznik 2006, silnik 1,9 TDI PD, symbol BLS. Przebieg rzekomo coś ok. 300 000 ale kto wie który raz. Jeździł normalnie, ale któregoś dnia stracił moc, zaczął pracować nierówno pod obciązeniem, na nie wszystkie cylindry. Strasznie kopci na niebieskobiało i czuć zapach niespalonego paliwa. W czasie jazdy podczas rozpędzania...
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
nic mi nie da ze sprawdze od vakum pompki bo vakum pompka powietrze zasysa a nie pcha a tu musi pchac tylko nie pcha i tu jest w tym problem ze ona sie nie otwiera Co się nie otwiera?Przecież na twoich oczach się nie otworzy tylko podczas jazdy jak przekroczy maxymalne ciśnienie zadane przez sterownik.Wtedy WG upuści nadmiar spalin omijając łopatki,jak...
Mialem podobny problem ,po wymianie pompki w zbiorniku jest ok ,u mnie tez ja było słychać przez chwile ale na rozruszniku dawała niskie ciśnienie gdzieś ok 0.5 bara ,po wymianie ok 2.5bara ,żeby sprawdzić trzeba wykręcić zaślepkę z pompy vacuum
101 km czyli Pewnie TDi PD (ATD albo AXR) do sprawdzenia stan wałka rozrządu (krzywki,szklanki przy okazji czy pompki się nie kiwają w gniazdach). Druga sprawa to stan pompy tandem a konkretnie ciśnienie paliwa na niej.
Jak w tytule od pewnego czasu nie ma ochoty odpalić . Był u mechanika . Swiece dobre Pompa vakum nowa Pompka w zbiorniku chodzi Ciśnienie na tłokach po 30b Jak mu plakiem psiknę od razu złapie tylko za czym się rozgrzeje nie równo chodzi i kopci i zalatuje ropą. Proszę o podpowiedzi co go boli
wystarczy że jest w nim dużo syfu i zaworek na jego dnie nie pracuje tak jak powinien. Dokładnie, trzeba wyjąć pompę ze zbiornika i oczyścić, bo zapewne nie jest w stanie "ssać" z dna zbiornika. Kiedy zbiornik jest pełny to nie będzie problemu z odpaleniem, bo do komory gdzie jest pompka bez najmniejszego problemu dostanie się paliwo, jak również kiedy...
Witam ja też walczyłem ze swoją ale mam polo 09' 1.6 tdi cr 75 Wymieniłem gruszkę było ok ale po pół roku z poluzowała się kontra i się wszystko rozregulowało. Chciałem ustawić samemu przez vcds ale nie mogłem znaleźć w vcds nic co by mi mogło pomóc w sprawdzeniu natężenia gruszki na podciśnieniu. Wiem ze ma byc 4.3 V bez podciśnienia a na od 0.65-0.85...
AXD czyli rzędowa 5 na pompo-wtryskach. Czyli paliwo w filtrze czy jest (można zajrzeć przez zaworek na filtrze, po zdjęciu zawleczki). Druga sprawa to ciśnienie na pompie tandem (jest napędzana z wałka i podaje paliwo pod ciśnieniem 2-8 bar na pompki). Ma zaślepkę na powrocie paliwa z niej. Tam wkręca się manometr i sprawdza czy podczas odpalania pojawia...
Robert, ja bym sprawdził dwie rzeczy, mianowicie jakie ciśnienie daje pompka wstępna w zbiorniku to raz, oraz założyłbym przezroczysty przewód paliwowy na próbę na zasilanie i powrót z tandem pompy co nam ukaże czy piana robi się bo nie pobiera paliwa z filtra czy na powrocie z tandem pompy bo są wydmuchane miedziane uszczelki na wtryskach, i kompresja...
Mnie to wygląda na uszczelki pompek albo pompa tandem duagnozuje się to przez wpiecie manometru w pompę tandem wtedy kręci aż ciśnienie wzrośnie ponad 1.5-2 bary i wtedy odpala. To potwierdza nieszczelonść pompy tandem albo pompowtryskiwaczy czyli gumki lub rozjechane ich gniazda.
Check zapalił się w momencie awarii, po skasowaniu nie wrócił. No widzisz gdybyś chociaż te błędy podał to by była jakas wskazówka a tak to tylko wróżbita maciej. Pompki że niby sprawdzone to tez słyszałem milion razy. A gdzie zużyte gniazda ,gdzie sama regulacja gdzie dane z testera ciśnienie paliwa. Same wróżby. A wypalony zawór to by chodził na...
Witam Wyjąłem wtryskiwacze ze swojego Audi A4 B5 1.9 TDi AVG , samochód ogólnie odpala bardzo dobrze, pracuje poprawnie, ale odnoszę wrażenie za nieco za bardzo kopci. Zmierzyłem wtryskiwacze na klasycznym stanowisku (pompka z manometrem) i pierwszy stopień wtrysku wychodzi na trzech przy około 180 Bar na czwartym 170 Bar (nominalnie powinno być 190)...
Mam problem z golfem silnik 1.9 tdi 101 km axr, po dłuższym postoju, np po nocy odpali normalnie i po sekundzie gaśnie przy drugiej próbie łapie na jeden tłok i po kilkunastu sekundach odpala, wnioskuję że gdzieś się zapowietrza lub jest problem z paliwem. Do tej pory sprawdziłem ciśnienie pompki elektrycznej (0.5bar) zawór przy pompce też trzyma, ciśnienie...
W bloku 23 masz tzw BIP-y. Odchyłka czasu otwarcia/zamknięcia iglicy pomp wtrysku. Idealnie 0 wartości minus czyli otwiera się za szybko oznacza to brak oporu ,niskie ciśnienie z pompy tandem lub nieszczelności. BIP-y na + za długie otwarcie czyli duże opory , przeważnie zatarte iglice w pompkach. Dopuszczalne wartości to -/+ 50 . Co bloku 18 tam masz...
Czy ktoś może odpowiedzieć na pytanie? Ja robię tak. Rozgrzewam auto aż zrobi się ciepła chłodnica, odkręcam delikatnie korek zbiorniczka wyrównawczego płynu, upuszczam ciśnienie żeby wykluczyć rozszerzalność temperaturową płynu, zakręcam i 10 kilometrów z ciężką nogą. Wracam, i odkręcam zbiorniczek, jeśli się tam zebrało ciśnienie, albo węże od chłodnicy...
jak nie tak napisałem temat proszę o poprawienie, a nie kasowanie bo pisanie zajęło mi sporo czasu Transporter T5 2.5 tdi AXD 2005 rok Błędów brak auto było już u trzech mechaników, teraz jest moje kupiłem je na pompkach z 1.9 tdi(wcześniejszy magik założył, wziąłem od niego oryginalne sprawdzone z tego samochodu) na wtryskach z 1.9 tdi pd palił i chodził...
No dobrze, rozumiem tylko wykonywałem logi vcdsem podczas jazdy pod kontem pompowtryskiwaczy i w żadnej chwili od startu do zagrzania nie odbiegaly wartości od normy. Jeśli byłyby wyrobione uszelniacze to byłoby chyba to widać w logach. Ale ciśnienie pompy będę musiał sprawdzic pod kontem nie trzymania ciśnienia. Wydaje się jakby po zgaszeniu był problem...
Mój mechanik twierdzi że auto odpaliło dopiero przy wymianie 4 pompek na inne ,więc nie wiem czy mnie wkręca ,nie stałem przy nim jak to robił ,zastanawiam się więc czy dać je do sprawdzenia może tylko jedna jest walnięta i zblokowała pozostałe ? tylko boje sie że znów wywale 250 zł za sprawdzenie a jak okaże się że wszystkie padły to klapa Dodano po...
Pompka w zbiorniku załącza sie na góra 5 sekund,ciśnienie w pompie podającej wtedy wzrasta do 0,5 bara,ale jak przestanie chodzić ta w zbiorniku o spada do 0. Nie ma utrzymania ciśnienia w układzie poza pompą podająca,rozbierałem ją myślałem że jest w niej jakiś zawór zwrotny,jest tam zaworek ale przelewowy według pomiaru to otwiera się przy około 8...
Zmierz ciśnienie na cylindrach. Wtryski poprawnie zamontowane i wyregulowane? Jak ciśnienie ok, to prawdopodobnie walnięta szklanka pod wałkiem rozrządu. Dodano po 56 Możesz jeszcze zamienić miejscami pompki, będziesz miał pewność po które stronie leży wina.
Turbina, przepływiomierz, ciśnienie sprawdzone, co to znaczy? Jak sprawdzone? Należy zrobić komplet logów (stastycznie, dynamicznie) i to sprawdzić. Musi coś wyjść... Możesz też sprawdzić ciśnienie sprężania, po tych remontach. Również wielu mechaników bierze się na "chybił trafił" za wymiane pompek, gdzie to nie są wtryskiwacze, które wystarczy odkręcić...
rozpadł się filtr i śmieci zanieczyściły prawie cały układ Ach te stalowe filtry :) ciśnienie jest troszkę za niskie tylko na postoju, podczas jazdy jest dobre I teraz najważniejsze, to są parametry które powinieneś nam podać. Mechanik zajrzał do baku, było czyściutko pompka czysta i chodzi bez zarzutów A jeżeli chodzi o opiłki to szukaj ich w pompie...
Witam Mam problem z Fordem Galaxy 1.9 tdi 130 KM 2003 r. Auto nie ma mocy i bardzo powoli wkręca się na obroty, po wciśnięciu gazu na max obroty wchodzą kilka długich sekund na max. Stało się to po wymianie silnika. Jak zdejmę rurę dolotową pomiędzy intercoolerem a dolotem, silnik wkręca się szybciej na obroty. Ciśnienie sprężania - 25 bar na każdym...
Zaworek ci nic nie da skoro masz pompek paliwa to ona robi ci ciśnienie wstępne i na jednym cyklu o ile pamiętam potrafi przepompowac około litra paliwa A to wystarczy by wepchnąć całe powietrze z układu A dla czego zmieniłeś głowicę
Witam . W passacie b5 1.9 tdi 115 koni zmagałem się z problemem szarpania pod obciążeniem . Dłuższy czas szukałem przyczyna sprawdzając wszystko wielokrotnie . Podstawa poprawna diagnoza przez system diagnostyczny . Wyczyściłem smok w baku było syfu typu kurz zrolowany . Wykonałem pomiar ciśnienia pompki paliwa w baku ( nie występuje we wszystkich modelach...
Pacjent Octavia 1 FL 2001 1.9 Tdi ATD 4X4 Kombi. Rok temu zrobiona głowica z uszczelką bo wypluwało płyn po ostrej jeździe. Plan głowicy, uszczelniacze dotarte i wymienione zawory , oczywiście nowe śruby głowicy. Zmierzone wystawanie tłoków i na tej podstawie dobrana uszczelka. Nowy wałek rozrządu plus szklanki oraz panewki wałka. W gniazdach pompek...
Witam mam problem z odpalaniempo po dluzszym postoju np po nocy czy po 10 godzinach w pracy. Ogolnie problemy miałem juz wcześniej ale wymieniłem filtr i wymieniłem wszystkie wezyki paliwowe plus opaski i problem ustąpił na jakiś czas. Przez kilka tygodni odpalal normalnie pozniej kilka dni kiepsko musiałem pokrecic kilka albo kilkanaście sekund żeby...
Niestety, mam tylko tyle. Kiedy kolo od klimy walczył z nią w Sharanie, okazało się, że coś ze sterowaniem sprzęgła magnetycznego na sprężarce nie tak i wyciągnął ten schemat od jakiegoś znajomego... Z rzeczy interesujących mam jeszcze instrukcję do forda galaxy po polsku. Wstawię ją na jednym z postów "VW Sharan. Potrzebuję instrukcji.", w którym ktoś...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Witam wszystkich ,posiadam samochód AUDI 100 2.5 tdi rocznik 93r.Problem mój polega na tym że te auto niema mocy ,ale nie zawsze i to jest dziwne , objaw ten można przyrównać do sytuacji gdy uszkodzona jest pompka paliwa.Jadąc 140km\h samochód reaguje tylko na delikatne ruch pedału gazu i to tylko po prostym terenie, gwałtowniejsze ruch nie powodują...
Witam, kupiłem samochód z uszkodzonym ukł. paliwowym(opiłki pompy).. Ogólnie łapał błąd słabego ciśnienia na szynie, ciężko palił. Po wymianie wszystkiego w ukł. paliwowym od zbiornika, pompka w baku, przewody, pompka wstępna, pompa wysokiego ciśnienia, szyna z regulatorem i czujnikiem po wtryskiwacze. Samochód ma ciśnienie i korekcje książkowe.. No...
Nie równa praca silnika i dym zaraz po rozruchu to raczej problem zasilaniem pompek paliwem. Bąble powietrza powodują takie cuda. Pierwsze założyłbym przezroczyste węże paliwowe do pompy tandem by zobaczyć czy paliwo nie spływa do filtra i czy z powrotu pompy tandem nie leci powietrze. Jak się zachowują Bip-y i korekty podczas rozruchu i zaraz po nim?...
Kolega zasugerował sytuację, kiedy uszkodzona cewka (przerwany obwód lub zwarty z masą) wtryskiwacza "zablokuje" ecu i nie będzie ono sterować pracą wszystkich wtryskiwaczy. To nie dotyczy kończenia się pompek. Sytuacja częsta ale bardziej dla CR i pizoelektrycznych wtryskiwaczy. Dla PD nie słyszałem o takich przypadkach (ale ja mam prawo nie wiedzieć)...
W momencie rozruchu ciśnienie paliwa powinno być na odpowiednim poziomie na wejściu pompy wtryskowej bo w tym wypadku sama go nie zassa, od tego jest pompa w baku. Jest całe mnóstwo aut na rotacyjnej pompie wtryskowej, gdzie nie ma pompki w baku. Powinny być problemy z tankowaniem- kiedyś przy wkladaniu baku załamał mi się wąż odpowietrzający i pistolet...
Panowie takie pytanie związane poniekąd z problemem autora, bo u mnie przybywa też oleju tyle że umiarkowanie tzn jak nowy jest zalany do połowy stanu na bagnecie to po 10tys mam max - jak sprawdzić pompę tandem na szczelność bez demontażu - chodzi mi po głowie aby zaślepić wyjście a na wejście podłączyć zbiorniczek ze sprężonym powietrzem i manometrem...
ekspres pompka ciśnienie ciśnienie pompka paliwo pompka niski ciśnienie
kolory przewód paliwa daewoo lanos grzechotka elektryczna
openvpn routing falownik hybrydowy
Potencjometr 2x47kΩ w wzmacniaczu WS432: czy różnice kanałów są słyszalne? Lokalizacja czujnika ciśnienia powietrza w MAN TGL