Brak paliwa za małe ciśnienie pompy paliwa
Jaki numer wybłyskałeś ; 0325 czy 0330 , te dotyczą złej pracy czujnika. Twój kod mówi o czymś innym - zła oporność czujnika detonacyjnego. Do przeglądu czujnik i kabelek od niego do sterownika oraz ......wydajność i ciśnienie pompy paliwa.
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
Czujnik ciśnienia Nastawnik w pompie Niedrożne przewody
Co masz mistrzuniu dokładnie za silnik w tej Astrze? Do sprawdzenia ciśnienie i wydajność pompy paliwa, potem kontrola tego jaką temperaturę silnika widzi ECM, stopień otwarcia przepustnicy - jako że łapki włożyłeś nie wiadomo po co do TPS-u, wartość MAP/MAF na biegu jałowym.
Czyli raczej pompa do wymiany?
Od rocznika około 1994 pompa nie działa po włączeniu zapłonu w oplu. Ja proponuje ci wymienić filtr paliwa który masz pod autem,i sprawdzić ciśnienie paliwa.
Ja bym sprawdził na początek ciśnienie i wydajnośc pompy paliwa...
Koniu, szukasz dziury w całym :) Brak ciśnienia paliwa, wtrysk jednopunktowy, pompa zdechła, zresztą w zbiorniku już ktoś grzebał. A z tego co pamiętam, mnożnik szedł na 128+ co by sugerowało za ubogą mieszankę i liche ciśnienie paliwa .
a co do astry to sprawdz ciśnienie paliwa z pompy paliwa możesz mieć zamałe ciśnienie więc astra niejedzie jak należy bo brakuje jej oktanów i jeszcze sprawdz katalizator czy niejest zapchany a najlepiej jak podłączysz go do tech 2 i szczytasz błędy to powinno załatwic sprawe aha jeszcze filtr paliwa
Sprawdź pompę jakie daje ciśnienie paliwa.
No więc do sprawdzenia sterowanie wtrysków (w tym emulator), same wtryski i ciśnienie paliwa (pompa, filtr, regulator).
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
Skoro wtryski sa dobre trzymaja do dołu i do góry ciśnienie, a zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr podaje paliwo do pompy to warto było by sprawdzić ciśnienie na wyjściu z pomy .
Ale co ma do tego pompka, skoro regulator ustala ciśnienie na 0,76 bar? Przynajmniej powinien. Wydajność pompy paliwa to około 1.4 litra na 30 sekund – czyli dwa razy nad normę, ale to chyba nie problem. Przy jakim ciśnieniu?
A czy nie jest tak w tym multecu ze gubi wartości wyuczone po zdjęciu klemy? Jak ciśnienie paliwa dobre to musi jechać po takim resecie. Bo niby pompę zmieniłeś ale jakie ciśnienie to już wróżyć trzeba. No jeszcze teoria z tymi dwoma paliwa możliwa.
No to prościej jest przykręcić manometr do wyjścia pompy CR bez listwy i zmierzyć ciśnienie.
Sprawdź ciśnienie paliwa. Prawdopodobnie pompa paliwa do wymiany, chociaż warto zacząć od filtra paliwa.
Pompa paliwa daje dobre ciśnienie?
Sprawdź manometrem ciśnienie paliwa z pompy. W tej astrze nie wiem ile dokładnie powinno być, ale w podobnych autach ok. 3 atmosfery (np. silnik 1.4 na wielopunkcie z renault clio, thalia, megane)
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Zmienić olej, potem manometr i kontrola ciśnienia.
A jest choć cień szansy że przy takim ciśnieniu jest jednak kiepska wydajność pompy ?
Filtr powietrza też wymieniony? Nagle się to stało? Ciśnienie paliwa sprawdzałeś czy tylko czy pompa z grubsza podaje paliwo?
Witam. Konstrukcja [budowa] pompy powinna trzymać ciśnienie. Kolego pompa kończy swój żywot
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
Obroty widzi, ale ciśnienie w dolocie się nie zmienia. Wykręć świece zobacz czy jest iskra, odkrec wlew oleju i sprawdź czy wałek wydechowy się obraca z wałem korbowym.
Ten błąd jest źle tłumaczony - powinno być problem z ciśnieniem paliwa - za niskie. Spradź podczas jazdy jak zachowuje się ciśnienie na listwie CR. Wtryski, pompa wtryskowa itp itd
Moim zdaniem założyliście pompę od jednopunktowego wtrysku (ciśnienie max 1bar) zamiast pompy, która powinna tłoczyć ok 3,5 bar. Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa
Sprawdzić wydatek pompy i ciśnienie paliwa. moduł pod cewką i czujnik indukcyjny.
Witam. Nie jestem pewien czy w astrze też tak jest ale np w Toledo są dwie pompy paliwowe. Jedna jest pod podłogą i robi ciśnienie a druga zasysa paliwo z baku (jeszcze przed odpaleniem) Może poprostu ta w baku Ci się zaciera i nie podaje paliwa (odpala dopiero gdy ta druga zassie) Sprawdz dokładnie ten motyw ale powtarzam że nie wiem czy opel też to...
Temat zamykam, walnięta była pompa paliwa ale ciśnienie tłoczenia było zgodne z Autodata !!!
a sprawdzałeś regulator ciśnienia tego paliwa objawy jakie opisałeś mogą być od uszkodzonej /zbyt małe ciśnienie/pompy ale również należy sprawdzić regulator cisnienia na listwie wtryskiwaczy
niestety temat pompek w oplach jest długi i szeroki i jeśli niema czym zmierzyć ciśnienia to lipa.
Sygnał pompy paliwa jest a czy może być też wina immobilizera? Skoro strzela z wydechu to nie może. Sprawdź ciśnienie paliwa, to że pompa się kręci nie znaczy, że pompuję.
Manometr w szereg z pompą paliwa i zobaczyć jakie jest ciśnienie paliwa po odpaleniu auta, od tego zacznij będzie pewne że wina pompy a nie innych rzeczy.
Witam .piszesz że pompa paliwa jest dobra a czy było sprawdzone ciśnienie pracy pompy bo te objawy pasują mi do braku wydajności pompy
Co więcej słychać jakieś buczenie/cykanie w pozycji "Zapłon", krótko i zanika. , to może być oznaka pompy, W trybie diagnostycznym(drucik na piny A i B) takie buczenie i cykanie nie ustępuje. , ale co masz na myśli, jakie piny i doczego one są? Sprawdź czy podaje paliwo i jakie ciśnienie paliwo.
Układ nabija ciśnienie,wtrysk się nie otwiera. Trzeba wtrysk zobaczyć. Może być tak źe jest za małe ciśnienie i temu nie wraca nadmiar.
Witam Przepraszam, ale byłem "trochę " nieobecny. Problem rozwiązany. Wymiana pompy paliwa ( wydajność niby była w normie, ale ciśnienie pozostawiało wiele do życzenia) pozdrawiam
Sprawdź ciśnienie pompy paliwa przy dojściu do wtrysku(przewód bliższy ścianie grodziowej). Powinno wynosić +-3bar
Witam! Mam problem: astra G rocznik 2000 silnik 1,6 8V, szarpie na benzynie przy przyspieszaniu. Na postoju jak daje gaz do dechy jest ok. Ja próbuję ruszyć to strasznie szarpie (kangur). Po odczycie wychodzi tylko EGR. Ciśnienie paliwa tylko 1 bar. Po wymianie pompy paliwa 1,5 bara i nie ustaje. Gdy zaciskam przewód od powrotu robi się 4 bary, ale...
Samochód działał na benzynie normalnie ? Ja bym zmierzył ciśnienie paliwa w przewodzie przy tuż przy pompie, a na szybko to jaki prąd jest pobierany. Oczywiście na kolejnej pompie. Podejrzewam że jest mocno przeciążona.
Sprawdź ciśnienie jakie daje pompa paliwa - może jest za niskie. Ja miałem coś podobnego w swojej Alfie...Kręciła, a załapać nie mogła... i okazało się, że winę za to ponosiła pompa paliwa, która dawała właśnie zbyt niskie ciśnienie.
Ten wysoki jest od pompy,po prostu rozbierz i przelutuj. Ciśnienie paliwa warto też sprawdzić ok. 3 bar.
2 bary to za mało, na próbę zaciśnij kombinerkami wężyk powrotu paliwa przy pracującym silniku i z podłączonym manometrem, jeśli nie będzie żadnej zmiany to pompa do wymiany, możesz odłączyć też ten wężyk, jeśli z regulatora nie leci paliwo, to masz pewność, że ciśnienie paliwa jest zbyt niskie Może to być spowodowane zużytą pompą, ale też może być...
Do kolegów wyżej, jeśli nie mieliście do czynienia z tym systemem to nie piszcie bzdur. Faktycznie ciśnienie jest za wysokie, sprawdzałeś drożność odpływu? Rozbierz regulator ciśnienia, zobacz czy pod sprężyną nie ma dziwnych podkładek, zanieczyszczeń. Pompa paliwa oryginalna? Uzupełnij dane o silniku, typ.
Dzięki michael82. Dziś sprawdziłem ciśnienie po dwóch dniach postoju. Benzyna trysnęła. Tak zrobię jak radziłeś.
a wady o których mówisz to wina pompy wtrysków paliwa (jeśli chodzi o nieodpowiednie ciśnienie), bo jak pompy to chyba już auto na złom trzeba zawieźć to chyba b. droga rzecz
Dławi się po postoju gdy odpalę na benzynie, Miałem podobnie w Astrze h tylko 1.6 115km (dławił się po odpaleniu albo nawet zapalał po kilku razach), winne było cofanie się paliwa do zbiornika po postoju (szczególnie jak było malo paliwa w baku), trzeba było wymienić pompę paliwa. Ile masz paliwa w baku? Zrób zworę na przekaźniku pompy przed startem...
Zacznij od wymiany przewodu przepływomierz-przepustnica, kontrola wydajności i ciśnienia pompy paliwa, stan katalizatora, sprawdź ciśnienie sprężania przy wykręconych wszystkich świecach, przewód elastyczny pomiędzy przepustnicą a kolektorem, zmierz podciśnienie ssania.
Diagnostyka była wykonywana. Jedyny konkretny błąd dotyczył działania pompy wysokiego ciśnienia i masa innych niepowiazanych błędów. W chwili obecnej nic konkretnego się nie pojawia w związku z tym ze auto w ogóle nie da się uruchomić Postaram się sprawdzić dziś ciśnienie paliwa w czasie rozruchu.
Skoro jest bez zmian to wynika z tego, że wtryskiwacz, mimo, że pracuje nie domyka się i stąd zalewanie. Może regulator ciśnienia jest uszkodzony i daje za wysokie ciśnienie. Pompa od Vectry z tym samym silnikiem co twój?
Sprawdź czy jest iskra i pompę paliwa, wystarczy że będzie za małe ciśnienie a objaw będzie jak opisałeś.
Szukam po forach i w googlach, ale nie znalazłem takiego przypadku. Jeździłem astrą przez ponad 4 lata i nigdy nie było z nią żadnych problemów. Ostatnio przyjechałem do domu i zaparkowałem auto jak zwykle... stało tak trzy dni, po tym czasie samochód kręci jak szalony ale nie ma zamiaru odpalić... Kolega podpiął się komputerem ze złączem serwisowym...
Witam wszystkich Mam pytanie czy można jakoś zwiększyć ciśnienie turbiny w Opel astra f 1.7 td isuzu z 1994 r? I gdzie znajduje się śrubka od zwiększenia dawki paliwa na pompie ? Jeżeli coś źle napisałem albo nie w tej kategorii to bardzo przepraszam i proszę o przeniesienie postu.
Sprawdź czy nie jest uszkodzony wąż zasilający z pompy do dekla zbiornika - ten taki spiralny - często potrafiły się przecierać lub pękać i ciśnienie ucieka z powrotem do zbiornika. I spróbuj odpalić go bez korka może robi się podciśnienie w zbironiku?
Samochód odprowadziłem do mechanika okazało się ,że kulka od ssania wpadla do pompy i blokowala przepływ paliwa. Jeszcze ciśnienie już nie było tak jak powinno być. Za całość dałem 300zł :) Pozdrawiam
Nie moja marka, ale na pierwszy rzut oka sprawdź ciśnienie na railu. Chyba kończy się pompa.
W pompie paliwa Dokładnie tak, pompa utrzymuje ciśnienie...powinna Jeśli są problemy to możliwe, że coś ze smokiem w baku lub pompa szykuje się "na tamten świat"...
W common rail nic nie zmieni. Pompa cr ma wytworzyć tylko wysokie ciśnienie paliwa i tyle. Czy kółko będzie tak czy inaczej nie ma znaczenia. "Zapłonem" steruje komputer.
Powinno zostać ciśnienie rzędu 0,5 - 1 bara. Czy ten układ ma powrót z listwy paliwowej ? Jak będzie miał zawór ciśnieniowy w pompie to chyba sam zawór jest dostępny ale też w pompach lubiały siadać zawory zwrotne na wyjściu z pompy.
Witam. Kupiłem Astrę 1.3 z zatartym silnikiem (wszystko było w pudełkach), kupiłem drugi silnik z Corsy lecz po złożeniu wszystkiego silnik odpala na 2 sekundy i gaśnie, nie jest to immobiliser bo nie ma jego błędu na kompie jedyne co pokazuje to nie prawidłowe ciśnienie paliwa. Podmieniłem pompę i listwę wraz z czujnikami i efekt jest ten sam zapala...
Jak na gazie jest dobrze a na benzynie źle to ewidentnie wina układu wtrysku paliwa... Sprawdź wężyk do mapsensora czy nie jest nigdzie sparciały i nieszczelny (szczególnie na końcach), Może być też czujnik temperatury wody do wymiany (w kolektorze ssącym z tyłu - niebieska wtyczka) Można by też sprawdzić ciśnienie paliwa albo chociaż odkręcić wężyk...
To ok jeszcze sprwdze ciśnienie i jak nie bedzie takie jak trzeba to będzie pompa do wymiany.
Teraz zniknał błąd, pompa załacza się dopiero w trakcie kręcenia rozrusznikiem, czy tak ma być ?? Tak, tak ma być. Z tego co wiem tak nie ma być.Po przekręceniu kluczyka pompa pracuje przez chwilę ,podaje ciśnienie na wtryski i się wyłącza.Zaczyna pracować w momencie kręcenia rozrusznikiem.Pytanko -kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Wpadłem na pewien trop przy okazji zmiany filtra paliwa. W sobotę kilka godzin po ostatniej jeździe chciałem zmniejszyć ciśnienie w obwodzie zasilania paliwem, jak wcisnąłem ten zaworek na kolektorze wtryskiwaczy i wytoczyło się z stamtąd tylko dwie krople benzyny, jak sprawdzałem to w krótkim odstępie od jazdy, lub odpalania silnika to ciśnienie tam...
Ciśnienie jest w porzqdku sprwwdzwlem o. Pompa paliwa wymieniana. Cisnienie sprawdzal sak mechanik rowniez. Z reszta mam rowniez gaz. Na nim rowjiez gaśnie.
A jak sądzisz? Sprawdź ciśnienie paliwa i wydatek pompy. Ten co ci radzi jakiś resecik niech się sam zresecikuje. Może nie będzie pisał głupot.
Paliwa więcej potrzeba na zimnym silniku. Ciśnienie jakie podaje pompa można zmierzyć. Odczytaj błędy to będzie łatwiej.
mialem w astrze j podobny problem okazalo sie ze akumlator jest w du.... i alternator czasami podbijal napiecie do 18v przez co cisnienie paliwa skakalo ale nie wiem jak w vw z ta pompa bedzie
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
Czujnik można sprawdzić manometrem. Wątpię aby nagle strzeli wtryskiwacz bez dawania jakichkolwiek oznak wcześniej. Na uszkodzonym wtryskiwaczu też powinien odpalić. Jeżeli pokazuje ciśnienie 0 przy kręceniu rozrusznikiem to pompa w baku nie podaje paliwa, uszkodzony jest czujnik ciśnienia bądź walnięta jest pompa wysokiego ciśnienia. Zobacz czy na...
Może jednak siada pompa paliwa - czy podczas jazdy na benzynie silnik nie dławi się ? Może filtr paliwa - warto by sprawdzić ciśnienie paliwa...
Sprawdzałeś ciśnienie paliwa pośrednio przez wydatek pompy ? Masz tu krok po kroku jak sprawdzić i naprawić swój samochód: http://www.czarnik.neostrada.pl/c14nz.ht...
Raczej nie bo nikt otym nie wspominal. U mnie w oplu jest pompa lopatkowa skupili sie na tym ze do pompy paliwo dochodzi a z pomy juz nie. Niech sprawdzą ciśnienie paliwa przy rozruchu testerem, bo tak to będziemy debatować wieki.
Pierwsze pytanie LPG na pokładzie? Dwa jak ciśnienie paliwa podczas pierwszego kręcenia. Czy podczas pierwszego odpalania (kręci a nie łapie ) pomaga dawka Plak-a. Jak tak brakuje mu paliwa np schodzi z węży (pompa w baku nie trzyma na zaworze zwrotnym).
Zgadzam się nie mam pojęcia nowsze auta naprawiam i se daje rade a tu mam problem i brak pomysłów, pompa paliwa jest założona z astry 1 jest to trzecia z pomp jakie założyłem ale nie wpinałem się manometrem powinno być dobre ciśnienie, co do przepustnicy to silnik krokowy był ponoć wymieniany zresztą sprawdzałem go i chodzi. Jeszcze potencjometr posprawdzam.
Masz błędnie narysowany schemat, manometr przed regulatorem ciśnienia. Po co zawór kulowy? Jeśli chcesz sprawdzać maksymalne ciśnienie pompki, to manometr do 10 bar. Podciśnienia nie potrzebujesz, całość układu to: - zbiornik -pompa paliwa -filtr -manometr -regulator ciśnienia -zawór kulowy -powrót do zbiornika.
Rozwiązanie z pt.1 nie bardzo ma sens to jest dobre na zime jak i cięzko pali na jutrzejszy wyjazd nie szukaj wydania kasy. Nie znam sterownika nie jestem mechanikem zawodowym, opisane wyzej doswiadczenie na własnej skórze na BingoM, Ale widze że sterownik lpg raczej nie ma możliwosci podpięcia się z np laptop kontra sterownik. Rozbierałes parownik...
A ja mam jeszcze takie pytanie: Mam astre f combi 1.6 8v z 96, Zakładałem przekaźnik aby odłączał pompę prze przełączeniu na gaz i zauważyłem ze po włączeniu zapłonu pompa nie włącza się nawet na sekundę, a dopiero kiedy zacznę kręcić rozrusznikiem, przez co muszę dłużej chechła zanim dostanie ciśnienie i odpali, natomiast u kolegi w astrze f z silnikiem...
Bzdura wyssana z palca żeby trza było adoptować zawór wysokiego ciśnienia,pierwsze słysze
Witam Podpowiedzcie z czym a raczej w czym jest problem? ASTRA H Z18XE 122KM Jak silnik jest zimny ciężko odpala, nierówno chodzi, zachowuje się tak jakby miał za bogatą mieszankę , za mało paliwa. Po nagrzaniu jest ok. Przebieg 180000km Napiszę co zostało podmienione / wymienione ECU, cewka, czujnik wału korbowego, korpus przepustnicy zweryfikowane...
Ja bym się przyjrzał czujnikowi temperatury silnika dla sterownika silnika, skoro to zależne od trasy i rozgrzewania auta, tak samo sprawdziłbym ciśnienie paliwa czy jest odpowiednie, ostatnio w moim oplu (16SZR - podobny do Twojego) na benzynie szarpało odpalanie trwało z 5 sekund , sprawdziłem ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku i okazało się że...
Witam, akumulator był zamieniony i nic się nie zmieniło, ciśnienie pompy paliwa było sprawdzane przez serwis i jest prawidłowe, i sonda też była przez nich sprawdzana. Jak by było coś nie tak to komputer pokazał by tę usterkę.
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
Witam po dłuższej przerwie. Niestety astra znowu nie jeździ, ale po kolei... zbiornik paliwa został wymontowany i wyczyszczony, przewody paliwowe też. Wtryski poszły do sprawdzenia do warsztatu. Wtryski ok. Astra przestała odpalać na zimnym. Ciśnienie na listwie ok 7 bar, więc pompa poszła na regenerację - padnięta jedna sekcja. Wszystko wróciło do...
zawiodła pompa paliwa Co zatem zalewało świece zapłonowe? Jak się ma do tego prawidłowe ciśnienie paliwa? Takim sposobem do ładu nie dojdziemy.
Sterownik nie wie jakie jest ciśnienie paliwa. Ma tak zaprogramowane (albo nie )by włączać pompę paliwa na chwilę po zapłonie. Potem po wykryciu sygnału z czujników wału/wałka włącza pompę /wtryski na stałe aż do wyłączenia zapłonu. Jak jesteś pewny że włączała sie po zapłonie to orócz wymiany sterownika nic tam nie zrobisz. No chyba że jest jakiś oczywisty...
Pompa paliwa. Typowe objawy. Gdy dociskasz gaz to spada ciśnienie paliwa i się zaczyna przygasać. A jak się ułoży komutator inaczej to działa dobrze.
Sprawdź wydajność pompy paliwa, nie wiem jak wygląda ona w Astrze F ale jeśli masz dwie pompy wtryskową wysokiego ciśnienia i drugą - paliwa w zbiorniku to sprawdź tą drugą, niskiego ciśnienia, może ma za małą wydajność, coś się przytkało i pompie wtryskowej brakuje paliwa.
Witam, mam problem w astrze g x18xe1 samochód podczas skrętu w lewo nagle przestaje jechać (jakby dostawał pauzę na chwilę) a gdy skończę zakręt nagle jest szarpnięcie (jakby wystrzelał do przodu) i zaczyna jechać jak gdyby nigdy nic przy skręcie w prawo to nie występuje, to samo dzieje się gdy mam mniej paliwa przy mocniejszym wciśnięciu gazu (im mniej...
Bo powinien już działać poprawnie na benzynie chyba że dostaje też GAZ w tym samym czasie. O tym pisałem już wcześniej, nadal nie ma od autora odzewu - nie sprawdził, jak się samochód zachowuje na zakręconej butli. NIc nie sprawdziłeś.Miałeś sprawdzić ciśnienie paliwa.Albo podmienić pompę.Bo to że pompa pompuje to nic nie znaczy.Problem ze złą emulacją...
Przekaźnik pompy paliwa nie aktywny. Parametry przy włączonym zapłonie czy przy kręceniu rozrusznikiem? W benzyniaku to podstawa 1 ciśnienie paliwa 2. Ciśnienie sprężania 3. Układ zapłonowy 4. Lewe powietrze Ja od tego zaczynam i zawsze na któryś z tych punktów się kończy
sonda za 120 zł nie jest to orginał też mnie zainteresował wykres z sondy bo nie jest "idealny" ale sprawdzałen na innym oplu i był jeszcze gorszy a u niego spalanie w normie wiec wydaje mi się ze to nie wina sondy A mam jeszcze pytanie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie pompy paliwa bo etech podaje 2,3 do 3bara a autodata 0.76bara a po zamiennikach...
Cześć. Odświeże trochę suchara, może komuś się przyda. Koledze napewno chodziło o zawór scv. To auto ma tendencję do pękania obudowy filtra paliwa. Przecieku nie widać, ponieważ nie ma pompy wstępnej i ciśnienie w filtrze nie występuje. Paliwo, po postoju się cofa zapowietrzajac układ. Mam nadzieję że komuś się przyda, zanim przejdzie do prób naprawy...
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Wpiąć manometr do pomiaru ciśnienia w przewód zasilający i zmierzyć ciśnienie paliwa. Nie każdy Opel uruchamia pompę po zapłonie :idea: Dodano po 2 Przekaźnik pompy z reguły na prawym słupku - wnęka na nogi pasażera
Czujnik halla "da sygnał"gdy silnik zacznie się obracać. Pompa musi podjąć pracę wcześniej-po kluczyku. Jeśli nawet sterownik wykryje błąd (statyczny) czujnika to nie powinien wyłączyć pompy a jedynie wypluć błąd. No nie zupełnie tak. Pompa w momencie włączenia zapłonu uruchamia sie tylko na moment aby uzupełnić ciśnienie paliwa a potem zatrzymuje...
prawidłowe ciśnienie pompy paliwa astra pompy paliwa astra astra pompy paliwa
wymiana parownik renault czarny ekran instalacja system indesit migają kontrolki
HP ProBook 6545b – optymalizacja Roblox, brak lagów, upgrade RAM i SSD, Radeon HD 4200 Jamo Studio 170 – demontaż maskownic, kołki wciskane, bezpieczne zdejmowanie