Regulator też może być, ale ja zawsze zaczynam od testu przelewowego wtrysków, bo zaworki w systemie Delphi dość często padają. Regulator nie jest tani i wolę na darmo nie wymieniać jak się okaże , że wtryski górą puszczają ;)
Co ma pompa do tego? Skoro ciśnienie idzie na rampę, i tam jest "dzielone" paliwo? Jak były sprawdzone te wtryskiwacze? Test wysokiego ciśnienia wykonany? Przelewy sprawdzone?
Lub uszkodzenia drv, dozownika oraz czujnika ciśnienia na rampie.
Przestań pisać herezje. Podaje że na rampie ma 400 bar a Ty się pytasz o pompę w zbiorniku. W Megane F5r miałem tak, że na pompie wysokiego ciśnienia komputer wskazywał prawidłowe wartości. Połowa osprzętu wymieniona, albo poddana regeneracji i na końcu właśnie okazało się, że głupia pompa w zbiorniku nie domagała. Zawieszała się, nie podawała tyle...
Tomasz0703, P1517 to błąd pozorny. Twój problem to obwód paliwa. To znaczy to był Twój problem bo teraz to zablokowałeś ECM i będziesz to musiał jakoś ogarnąć.
Cisnienie na rampie masz wystarczajace do odpalenia. Impuls na wtryski jest?
Jakie ciśnienie na rampie widzi sterownik?
Co to za dziwaczne metody diagnostyczne? Podpinaj komputer, odczytaj defekty, sprawdź ciśnienie na rampie i synchronizację wału z wałkiem.
Filtr nowy założyłem a idzie jakoś miernikiem spr ten regulator Dodano po 1 A rampa to inaczej listwa tak?bo przed wymiana pokazywała niskie ciśnienie na rampie a po wymianie filtra jest wysokie
Nie dostaje paliwa do cylindrów. Jakie masz ciśnienie na rampie?
Witam Potrzebuję zdemontować czujnik z boku na rampie .W jaki sposób on jest uszczelniony ?Po demontażu i przepłukaniu listwy jestem w stanie go zamontować bez wymiany jakiejś uszczelki ?
Teraz mam takie dane na prawie rozgrzanym silniku na biegłu jałowym (temperatura około 80st C): Czujnik przepływu powietrza 43kg/h Wyliczona masa powietrza 42,4kg/h Temperatura paliwa 13st C Temperatura paliwa 3,61V Bieżąca dawka wtrysku 6,3 mm3/suw Regulacja kąta wtrysku głównego 0,0VV Rampa paliwa ciśnienie w układzie 27,03MPa Rampa paliwa ciśnienie...
Na początek warto sprawdzić stan wtyczki i okablowania od czujnika ciśnienia rampy.
Jakie ciśnienie na rampie podczas kręcenia? Ciśnienie na rampie w przedziale 23-29 MPa.
Witam serdecznie mam problem z Landrover Freelander 2.0td 112km silnik BMW z 2006r.Nie mogę wykasować błędu p1260 niskie ciśnienie przed rampą wtryskową bład jest stały. Do tej pory jest wymienione na nowe pompa paliwa filtr wyczyszczone w zbiorniku sitko oraz nowy orginalny czujnik ciśnienia paliwa na przedniej prawej podłużnicy.Auto pali od od strzała...
Faktycznie z rozpędu też nie pomyślałem przecież to diesel, jakie masz ciśnienie na rampie, trzeba by obserwować na kompie jakie jest podczas gaśnięcia, biorąc pod uwagę słowa "wkręcony w listwę" to zostaje czujnik ciśnienia. Chyba że faktycznie to tylko puste słowa.
gdzie znajduje się ten zawór regulacji ciśnienia na rampie czy gdzieś przed rampą.
Pacjentka - Renault Megane 2 1.5 dci 2003 r. na osprzęcie Delphi. Sytuacja ma się następująco, dokładnie miesiąc temu oddałam auto do mechanika w celu wymiany pompy CR i całego osprzętu w związku z opiłkującą pompą CR. Kupiłam cały zestaw: pompa (bez tych 2 czujników na pompie, listwa z czujnikiem, wtryski, bak, przewody, filtr paliwa). Po całej wymianie...
To nie jest common rail i nie ma możliwości sprawdzenia ciśnienia na rampie. Natomiast pompę wtryskową można diagnozować, trzeba się tylko podpiąć bezpośrednio do jej wtyczki (linia K nie jest nigdzie wyprowadzona) [url=http://pl.diagwiki.com/bosch-vp44-p...
czujnik ciśnienia sprawny wiązka elektryczna ok Czyli sprawdzona wiązka z tyłu silnika do czujnika ciśnienia rampy CR? Tam lubiły pękać kable, zwierało zasilanie do sygnału i błąd za wysokiego ciśnienia
rozrząd właśnie sprawdzony i też jest ok.... Już niemam pojęcia co może być z tym autem....
Witam wszystich Auto Renault Megane 2 1.5 dCi 82,04 rok Mam następujący problem z autem Gdy przyśpieszam,daje dużo gazu,ogólnie gdy silnik ma duże obciążenie i turbina dyga na maxx obrotach wyskakuje mi INJECTION FAULT i zapala się napis stop. Auto nie kopci wcale,pali poniżej 4 litrów średnio,odpala bez problemu przy -1. Przelewy na wtryskach od 18...
obwód czujnika ciśnienia w rampie paliwa , zwarcie z masą, Może od twojego problemu?
Pewnie za niskie ciśnienie na rampie.
Koledzy co może być Espace nie odpala zmieniony czujnik wału oraz walka o nic. Ciśnienie na rampie ok 260
Nie ma błędów to nie koniec diagnozy. Obroty silnika widziane przez ecu, ciśnienie paliwa na rampie. To podstawa podstaw tylko tego fejsikiem nie zrobi
Skoro mamy zgadywać typ silnika, to zacznij od wymiany zaworu ciśnienia paliwa.
Witam, mam problem z autem. Na rozgrzanym silniku po odstaniu 20-30 min samochód zapala i gaśnie po 2 sekundach, ale po ponownym uruchomieniu już jest ok. Z tym problemem męczę się już rok czasu a zaczęło się od opiłków metalu w układzie paliwowym, więc zostały wymienione wszystkie pompy na nowe z czujnikiem ciśnienia paliwa i regulatorami ciśnienia...
Z moich spostrzeżeń wynika, że wtryskiwacze Delphi czasem się zapowietrzają i bardzo trudno je odpowietrzyć, czasem pomaga tylko brutalne kilkakrotne luzowane nakrętek przewodów HP przy wysokim ciśnieniu na rampie (przy pracującym silniku, czego oczywiście nie powinno się robić). W renault pomaga test wtryskiwaczy , dopiero teraz skojarzyłem że z tego...
Masz do sprawdzenia ciśnienie na rampie ,wtryskiwacze na przelew oraz zawory regulacji ciśnienia.
Miałem taką gangrene, odpalał i gasł, tracił ciśnienie na rampie cr, problemem było sterowanie zaworu w pompie cr, wymiana tranzystora w IDM i przelut obwodu sterowania tegoż zaworu nie przyniosła rezultatu (tak, rozlutowałem go, choć teraz wolałbym ciąć plastik), dopiero wymiana IDM'a i dopisanie wtrysków rozwiązała problem, i coś mi świta, że przed...
To chyba normalne że po zgaszeniu auta ciśnienie na rampie spada do 5bar... Jak możesz to nakręć bo mi już brak pomysłów. No ale jeśli ciśnienie na listwie jak kręce pokrywa się z zadanym to dlaczego nie odpala? Wydawało mi się że przez ten śmieszny odczyt z czujnika wału...
Problemem okazała się instalacja od sterownika silnika, ta część od czujników. Zamówiłem na internecie używaną wiązkę i wymieniłem. Od tego czasu auto zaczęło jeździć. Diagnostyka komputerowa w tym aucie nie jest najlepsza, przede wszystkim wiedza i znajomość tej jednostki się liczy. Mój mechanik grzebał wszędzie na co znajomy mechanik poznany prze...
Witam, Mam problem z AUDI A3 1.6 TDI CAYC 2011 rocznik. Samochód od zakupu ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Chwilę pokręci, ale raczej zawsze w końcu odpali. Istnieje jednak poważniejszy problem: w aucie po dłuższej jeździe (około 30 km, mniej, jeżeli jest ciepło) zapala się kontrolka świec żarowych i samochód traci moc. Problem utrzymuje...
Niestety ale nie wiem jak ci pomóc, Pozdrawiam
dochodzi paliwo na wtryski ale jest słabe cisnienie na rampie wtryskowej
Cewki NTY nowe - tanie chiny Zamieniałem cewki - bez zmian. Wtedy kiedy szarpie na wolnych masz odkręcić wszystkie cewki i po kolei podnosić do góry aby iskra nie dostawała się na świece - wtedy odczuwasz , podniesienie której cewki nie wpływa na szarpanie silnika . W ten sposób określasz na którym cylindrze występuje problem . Wrażenie podczas jazdy...
Agila lub inny 1.3 cdti opel.... Prosiłbym pilnie o wartości przepływki na wolnych obrotach.... U mnie mam 23/24 kg/h jak włączy się EGR to spada do 12kg/h ciśnienie na rampie 25MPa Śledzę wątek z czystej ciekawości ; u mnie corsa 75 koni i odpowiednio: 29/30 kg/h z egr 17/18 kg/h ciśnienie HP 29 MPa.
Podejrzewa że takie rzeczy już na samym początku zostały sprawdzone jak ciśnienie na rampie korekcję etc
Odesłałem pompę paliwowa wysokiego ciśnienia do regeneracji i założyłem z powrotem i błąd nie występuje do dziś. Pozdrawiam
Dioda mruga czyli czujnik ok. Co jeszcze zauważyłem to to że w parametrach zadane ciśnienie rampy jest 0. Hmm dlaczego?
Nie nie sprawdzałem czy jest zasilanie bo nie bardzo wiem jak to sprawdzić profesjonalnie a błędy mam od przepustnicy EGR i zbyt niskie ciśnienie na rampie
Witam, mam problem z odcinającą mocą przy 3 tys. obrotach. Błąd - P008800 za wysokie ciśnienie w rampie/stałe Pompa i wtryski niedawno sprawdzane. Regulator ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Czujnik ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Regulator ciśnienia na pompie, odcina go przy 3.5 tys. Cały czas wyskakuje błąd. Proszę o pomoc, Pozdrawiam
Witam Myślę że w tej sytuacji przydał by się przyrząd: Analizator sygnałów systemu wtrysku COMMON RAIL EDIA-PRO z firmy Delta...... Ale niestety narzędzia kosztują ale myślę że oscyloskop posiadasz. No musiały by być dwa kanały. Jeden zapinasz na sygnał z czujnika ciśnienia a drugi w wtryski po kolei. Widać wtedy ładnie który wtrysk podbiera ciśnienie...
Sprawdź wtyczkę czujnika ciśnienia rampy. Może załamać się tam kabel. Trzeba podłączyć każdy(!) przewód pod test ciągłości multimetru i poruszać przewodem. Wtyczka powinna być rozbieralna i można kable ponownie zamontować, po niewielkim skróceniu przewodów.
Jakie powinno być ciśnienie na rampie w tym aucie?
witam posiadam scenika 2000r 1.9 dci była wymieniana pompa wysokiego ciśnienia oraz naprawiane wtryski sprawdzany czujnik na rampie zamieniany zawór ciśnienia w pompie i sytuacja jest taka że auto pali jeździ ale jak się zagrzeje to przerywa i po podłączeniu kompa pokazuje skoki ciśnienia na rampie co może być
Ciśnienie w rampie 39 bar
Skoro to crdi to trzeba poobserwować ciśnienie na rampie.
Faluje cisnienie na rampie.
Sprawdź wszystkie zasilania na sterownik. Skoro ciśnienie na rampie ok wiec regulator działa.
180tys. Udokumentowanego, polski salon. Zadnych opiłków nie widac. Z vaga jedynie cisnienie na rampie rzeczywiste rozni sie z zadanym.
Błędy są dwa check injection , injection fault To są błędy w samochodzie a według komputera jest niskie ciśnienie w rampie
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Bo ta usterka nie ma wpływu na zanieczyszczenie spalin, jak również nie grozi poważnym uszkodzeniem silnika - parametry ciśnienia rampy są nadal w porządku. Ale skoro błąd jest (przyjmijmy, że WOW sprawnie odczytał) to znaczy, że trzeba go naprawić czy jeździć pókim coś się stanie?
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
kupiony nowy akumulator i kreci bez zajakniecia ale nadal auto nie pali wiec sprawdzilem obroty silnika w czasie krecenia i wyszlo w zakresie 126 do 140 obrotow ( niewiem czy czasem nie powinno byc 250)pozatym sprawdzilem cisnienie w rampie i jest 00 bara. czy ktos wie o co chodz bo nie ma zadnych bledow
Astra H 2005 1,7CDTI Pompa CP3 nie buduje ciśnienia na rampie, przez co samochód nie odpala, ale gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulującego wydatek pompy, to ciśnienie szybko mija wymagane 24MPa i szybuje do ok. 80MPa. Od razu po przekręceniu kluczyka, ECU wysterowuje zawór wydatku na ok 33% (patrz oscylogram). Czy tak powinno być? Dodam, że w tym silniku...
Witam. Posiadam Renault Scenic ll z silnikiem 1.5 dci podczas bardzej dynamicznej jazdy zapala się kontrolka stop oraz wyświetla komunikat "injection fault".Po podłączeniu komputera wyrzucilo 3 błędy : DF053 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Na poziomie maksimum Funkcja ciśnienia w rampie - Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego Funkcja ciśnienia...
Zrób diagnostykę, przejrzyj wartości rzeczywiste ciśnienia doładowania i ciśnienia na rampie i tyle, dopiero wróć z pytaniami.
Panowie, zamówiłem czujnik. Wymienię i dam znać czy coś to zmieniło.
A jakie ciśnienie na rampie/pompie wysokiego ciśnienia? Jakie ciśnienie widzi sterownik?
Ciśnienie na rampie jest?
Witam posiadam Nissana primere p12 2.2 diesel. Auto odpala normalnie, lecz strasznie szarpie nie równo pracuje na wolnych obrotach. Gdy przytrzymam gaz na 2tys obrotów to faluja do 900 i spowrotem do 2tys. Dodam że podczas wolnych obrotów ciśnienie na rampie wynosi 30mbar. A przy 2tys około 45mbar i faluje do 14mbar. Co może być spowodowane skokami...
Witam ostatnio rozwalily się wtryski i podczas jazdy samochód stracił moc i zaczynało się zapisać kontrolki od swiec, silnik Michał na czerwono oraz STOP. Wymieniłem wtryski oraz je wkodowalem i samochód zaczął ładnie odpalić i równo pracować, ale mocy nadal nie ma i czasy czas się pokazują kontrolki te co wyzej wymienilem podczas jazdy. A po podłączeniu...
Ale on ma skoki ciśnienia na rampie On chce to zrobić jak najtańszym kosztem Skoki ciśnienia na rampie świadczą o uszkodzonym czujniku ciśnienia lub o uszkodzeniu wtryskiwacza Pisałem również na samym początku korekcja i test przelewowy tak jak autor też o tym wspomniał,ale jeden użytkownik z tego forum mu to odradził zamiast się kłócić wolałem przytaknąc...
Witam podmien czujnik cisnienia paliwa na rampie ,za male cisnienie przy duzym poborze paliwa
ewidentnie problem z pompą Albo z kołem zapasowym. po podpięciu pod komputer nie wyświetla żadnego błędu Jaki to " komputer" ? Jak wspomniano wyżej parametry. Ciśnienie rampy, obroty wału. odkręcając jeden przewód metalowy od wtrysku i przy rozruchu nic się nie dzieje Tak to się w ursusie sprawdzało.
Jakie ciśnienie na rampie?
Nie rozumiemy się. Diagnostyka to nie tylko błędy. Parametr zezwolenie na start? Ciśnienie na rampie w czasie pracy rozrusznika?
Na pompie nie ma regulatora, jedynie zawór stop. regulator jest na rampie CR. Zdejmij wtyczkę z czujnika ciśnienia z rampy i odpal z plaka. Jak się wtedy zachowuje? Łapie od razu, czy ma problemy dalej?
Jakie ciśnienie na rampie?
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ? Od strony paliwa wszystko ok. ciśnienie na rampie zgodne z zadanym. Vacum tu nie ma nic do tego bo gruszka od turbiny jest podpięta pod turbinę (wypychana przez ciśnienie z turbiny)...
Pisałem - sprawdź manometrem ciśnienie na rampie. Mechaniczny manometr jest najdokładniejszy, odczuwa wszystkie skoki ciśnienia, szybko odświeża wartości.
A ciśnienie na rampie? Jak wyregulowałeś skok kulki?
Witam otóż mam na warsztacie problem ze Scenikiem II 1.9DCI 120KM. Auto ma ten problem że ciągu 2 miesięcy wymieniono już 3 razy czujniki ciśnienia na listwie wtryskowej. Auto raz chodzi a raz nie :) Jak nie chodzi to pokazuje błąd czujnik ciśnienia na rampie a dokładnie obwód czujnika ciśnienia rampy wtrysku DF007 podpinam Clipa i patrze w parametry...
Fakt, coś pomieszalem bo to z głowy. Wygląda to tak. Przy 3200 obrotów ustawienie ciśnienia w rampie 960 barów, ciśnienie w rampie 888 barów, przepływ paliwa 27,3 mm3/CP, korekta przepływu paliwa do cylindra kolejno od 1do 4 1.0; -0.1;0.7;-1.6 Co można wywnioskować z tych parametrów poza tym ze cisnieni jest chyba za słabe?
posłuchaj pawel wawa, odczytanie błędów to jest nic, trzepa odczytać parametry. przy rozruchu np ciśnienie na rampie wtrysku itd. w tych samochodach często podały wtryski, ale nie koniecznie, czasem pompa a czasem cały układ zasilający był do wymiany. niech ktoś ci sprawdzi wartości przelewów na powrotach i ciśnienie na rampie , a czujnik położenia...
Pompa wysokiego ciśnienia nie jest kodowana, Owszem, nie jest, ale jak nie będzie napięcia na zaworze ( a była przekładka, więc nie wiadomo, czy podłączony) to nie będzie ciśnienia na rampie i nie odpali. Wyjmij jeden wtrysk i zobacz, czy psika paliwem, albo sprawdź ciśnienie na rampie w parametrach.
Zrobione, jak wzrastało ciśnienie na rampie to czujnik ciśnienia robił zwarcie w linii zasilania i zjadał tym samym zasilanie na czujnik wałka, pedału i reszty, dlatego też po odkręceniu rurki było gites.
Nie rozrusznik, tylko obroty i cisnienie na rampie cr.
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
Sprawdź ciśnienie na rampie podczs występowania usterki.
Może nie ma to nic do rzeczy, ale pomyślcie, że konstruktor przewidział odpowiednie ustawienie celem eliminacji ,a właściwie optymalizacji pulsacji ciśnienia w rampie.
Ja używam w swoim kompresorze falownika z rampą ustawioną na 3s, zarówno przy starcie jak i zatrzymaniu. Nie zauważyłem negatywnych skutków. Falownik pojawił się bo składałem kompresor z tego co miałem pod ręką i zasilanie 3f było problemem. Tym samym silnik trójfazowy zasilam dzięki falownikowi z jednej fazy, a przy okazji mam wszystkie zabezpieczenia....
Witam pięknie ! ;) Potrzebuje pomocy z kangurem, mianowicie auto zgasło podczas jazdy i nie zapala. Wstępnie ustaliłem zapowietrzony układ, odpowietrzyłem zapalił przejechał 500 metrów i nastąpiła śmierć kliniczna. Podłączony pod Clipa pokazał jeden błąd: świece żarowe obwód przerwany. Kangur jest na wadliwej pompie Delphi więc podejrzenie padło na...
Skoro skacze Ciśnienie na rampie to albo pompa wysokiego ciśnienia albo tak jak mówisz problem ze wstępną.
wtryski lub regulacja ciśnienia na rampie.
Witam Dziękuję za info miałem błąd brak synchronizacji wałka Rozrządu i kupiłem czujnik i dostałem monitor ciśnienia w rampie i zawór EGR, jeśli chodzi o zawór EGR to sobie jakoś poradzę, ale nie wiem, jaka jest różnica pomiędzy brak syn-chronizacji wałka rozrządu a monitor ciśnienia w rampie. My-ślę, że to samo, ale nie jestem pewien może ktoś wie...
Wydaje mi się że jest to corsa 1.3 cdti. Wszystko zależy jakiego masz mechanika, czy ma pojęcie czy po prostu działa metodą może to a może to. Zacząć od diagnostyki komputerowej. Jeżeli jest brak jakichkolwiek usterek zapisanych w sterowniku to doprowadzić pojazd do tego momentu aż nie będzie odpalać. Podłączyć sprzęt diagnostyczny tech 2 , auto com...
Trzeba sprawdzic ciśnienie paliwa na rampie jak nie pali .
Podłącz się pod kompa i zobacz jakie ma błędy. Tak 'na oko' to może być czujnik ciśnienia na rampie.
Parametry bieżące w momencie próby uruchomienia silnika. Ciśnienie na rampie ok.220 bar, wysterowanie zaworu regulacyjnego ok. 18%.
Na początek obejrzyj zamrożone ramki. Ale ja bym w ciemno wymienił kostkę czujnika ciśnienia na rampie.
Podejrzyj ciśnienie na rampie od ruszenia do momentu odcięcia. Najlepiej na wykresie.
Za niskie ciśnienie na rampie podczas rozruchu, nie ma prawa zapalić.
Jak zgaśnie zrób podgląd , obrotów silnika, ciśnienia na rampie.
Porządna diagnostyka w momencie gdy nie odpala prawdę powie bądź wykluczy kilka możliwości takich jak np. ciśnienie na rampie.
Pomiar cisnienia na rampie i przelewy Pomiar ciśnienia na rampie i przelewy w Iveco z 1995 roku... Boszzzzze
Zostaw ten komunikat. On sam w sobie nie ma nic do uruchomienia silnika. diagnostyka przez OBD OBD to tylko standard złącza. Potrzebny jest tester z odpowiednim oprogramowaniem. Tester a nie jakieś śmieciowe fejsiki po kilkanaście złotych. Minimum coś na poziomie Delphi ds 150. Po wykluczeniu przyczyn elektrycznych pozostanie rycie w mechanice silnika....
czujnik ciśnienie rampa ciśnienie paliwo rampa funkcja rampa
bd243 bd244 wzmacniacz sprawdzić tętnienia oscyloskopem pasek rozrząd citroen
aktualizacja dekodera esperanza sterowanie telefonem komórkowym
Schemat zwrotnicy estradowej 2000 Hz: projektowanie i obliczenia Zamiennik dla domofonu Panasonic KX-7765