powodem może byc sonda bo to ona jest głównym elementem regulującym skład mieszanki
Co do jakości to się nie wypowiem ,ale możliwe jest że te pompki z koszami są tylko zdjęcia poglądowe bo już sie kiedyś dawno spotkałem a w rzeczywistości i tak dostajesz samą pompę paliwa.Pompa nie ma znaczenia czy jest od forda,czy opla np.ważne aby miała odpowiednie parametry takie jak ciśnienie ,regulator cisnienia znajduje sie w aucie i on ustala...
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Maksymalne ciśnienie na listwę.
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Wrzuć jak masz odczyty podczas kręcenia.. ciśnienie paliwa, napięcie regulatora itd.. bo albo masz za małe ciśnienie paliwa albo za duże.. jak za duże obstawiam regulator a jak za małe to pompa ;)
w instalacji ciśnienie 1 Bar - jakie za regulatorem: jeden Bar, czy brak wody ? 1 Bar. Najprostrzym przykładem regulatora ciśnienia jest serwo hamulcowe. Dokładnie ta sama zasada działania. https://obrazki.elektroda.pl/7900045200_...
Podnieść ciśnienie załączenia na regulatorze. Tyle że będzie się wtedy częściej włączał.
Ciśnienie paliwa (regulator), iskra, czujnik temperatury i komin do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Ciśnienie paliwa ok. W koszu pompy jest regulator ciśnienia stąd takie ciśnienie. Po rozgrzaniu problemy ustępują całkowicie? Jaka temperaturę silnika widzi sterownik w momencie problemu?
Ciśnienie zasillania (regulowane regulatorem ciśnienia) nie powinno być mniejsze niż 5,4 bar. Dobra pompa daje 10 bar po zablokowaniu powrotu.
Tak ogólnie to czujnik ciśnienia jest po drugiej stronie listwy tu masz regulator. Jaki ciśnienie widzi ECU podczas kręcenia? Rozumię że te 10,5V to tak masz w drugim aucie, czy skąd to wziołeś?
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
Mam podobny problem z Karcherem 570. Mianowicie wysokie ciśnienie "pulsuje" tak że przez sekundę jest wysokie ciśnienie a przez nastepną go nie ma i tak cały czas. Manometr leci na około 150bar i następuje spadek do zera (i tak w kółko). Jeśli zmniejszam ciśnienie regulatorem to w okolocach 40 - 50bar udaje mi się ustawić stały strumień wody. Pompa...
Troche namieszałeś, silnik wytwarza podciśnienie które działając na membrane obniża ciśnienie paliwa. W chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy, mamy ciśnienie atmosferyczne, co poduje gwałtowny wzrost ciśnienia paliwa, w celu wzbogacenia mieszanki.
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Sprężarka 7bar a nie 10.Ciśnienie ustawiasz regulatorem na grodzi. Olej do silnika dowolny w naszym klimacie 10W/40 lub 15W/40. Minimum klasy CD chociaż lepiej CE. Bagnet do sprawdzenua stanu na silniku. Do kompresora hydrałliczny HLP 24/32/46 w zależności od temperatury zewnętrznej. Masz tam bagnet w korku dolewowym oleju lub Wskażnik przezierny w...
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Ale problemów co, ilu urzytkowników tyle opini, pompa nie chodzi chodzi też zle. Problem leży Panowie po stronie paliwa a nie tego czy pompka chodzi czy nie. Jeśli z auta pracującego tylko na benzynie z szyny wtryskiwaczy wylewamy wode i to pomimo filtra jakie to dziwne substancje trafiają do naszych zbiorników. To z tego"cudownego paliwa" biorą się...
Sprawdź ciśnienie paliwa...jest błąd regulatora więc pewnie tu jest problem.
Sytuacja opanowana. Trzeba było ciśnienie zmniejszyć na regulatorze ciśnienia.
Sorki trochę się podepnę... Mam ten sam kompresor i złapała go taka przypadłość, że nabija do granicznego ciśnienia po czym wybija zawór... ciśnienie spada do ok. 6 bar i tak w kółko... Cały czas pracuje sprężarka, ciśnienie dobija i wywala zawór ... Co ciekawe , regulatorem zmniejszam ciśnienie do np. 4 bar słychać małe rozprężenie ale silnik się nadal...
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Jeśli sprawa dotyczy regulatora to może najpierw zacząć od podstawowej rzeczy, sprawdzić ciśnienie na listwie
Nie pobierałem pliku mp4 więc może czegoś nie doceniam. Ale ciśnienie może spuszczać raczej tylko zawór bezpieczeństwa. Natomiast jeśli preostat jest wyregulowany na załączanie przy 6 barach to tak będzie się działo. Tak więc szukałbym w zaworze bezpieczeństwa typu rdza lub inne zanieczyszczenia.
Witam. Te reduktory tak mają, zwłaszcza gdy mają ustawione niskie ciśnienie na wyjściu w stosunku do ciśnienia wejściowego. Wynika to z tego, że powierzchnia membrany reduktora jest mała, za mała w stosunku do powierzchni grzybka zamykającego przepływ powietrza przez reduktor. Ciśnienie wyjściowe zależy od nacisku sprężyny na membranę. Regulujemy to...
Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa.
Może za duże skoki ciśnienia masz w instalacji. Ja przez taką sytuacje miałem też problemy, założyłem regulator ciśnienia i problemy się rozwiązały. Ciśnienie miałem momentami w nocy nawet 9 bar.
błąd P1112 wskazujący zanik ciśnienia w instalacji, ale nic więcej. Nie zanik ale wysokie ciśnienie.... Do sprawdzenia działanie regulatora wysokiego ciśnienia. Standardowa usterka i pewnie standardowy problem...
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Sprawdź czy jak pompa chodzi (najlepiej podać napięcie po "na krótko") to powrotem podaje paliwo do zbiornika. Tak można z dużym prawdopodobieństwem sprawdzić czy jest ciśnienie po warunkiem sprawnego regulatora ciśnienia (rzadko padającego w przeciwieństwie do pomp aut z lpg).
Samo zawieszenie jest raczej sprawne, wszak sam zauważyłeś, że chwilę jest dobrze. Problemem jest raczej sterowanie nim. Podłącz kompa I zerknij na parametry zawieszenia. Ciśnienie, regulator ciśnienia oraz czujniki położenia (wysokości) zawieszenia, te parametry Cię interesują.
Sprawdź cały układ czy jest szczelny i to, że jakies ciśnienie pokazuje jeszcze o niczym nie świadczy. Za ten błąd najczęściej odpowiada uszkodzony regulator ciśnienia na listwie CR.
Ciśnienie ma być w granicach 2.3-3 bary. W kolektorze masz podciśnienie a więc wartość niejako ujemna do atmosferycznego. Na wolnych 2.3-2.5 bar przy nagłym otwarciu przepustnicy ma skoczyć do max 3 bar.
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
Membrana pełni funkcje regulatora ciśnienia jak wkręcisz to podniesiesz troszkę ciśnienie gazu.
Kolego przyczyną według mnie jest za małe ciśnienie paliwa. Czyli padnięty regulator ciśnienia paliwa. Jedź do prawdziwego diagnosty podłącz kompa i zobacz ciśnienie paliwa podczas jazdy a nie tylko na postoju. A skąd.
Pytanie mam gdzie dostanę taki regulator ciśnienie jak na 3 fotce w rozsądnej cenie i jakości
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
I błędów nie będzie. Podejrzewam ciśnienie i regulator. Sprawdź wartości LD.
Sytuacja jest jasna. Nie ma paliwa na powrocie = nie otwiera się regulator ciśnienia = za małe ciśnienie = pompa lub połączenie gumowe w zbiorniku do wymiany. Osobiście to też stawiam na pompę. Na przyszłość: jak chodzi dobrze na gazie,to na pewno winne nie są świece.
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Podstawowe pytanie ,czy jest już ciśnienie paliwa ? bo to że pompa wymieniona wcale nie znaczy że będzie ,bo często regulator ciśnienia z zaworkami znajduje się na zewnątrz. Tak ma np.audi A4 B6 gdzie wymienili trzy pompki i się poddali bo przyczyną braku ciśnienia był właśnie regulator na zewnątrz A i nie pisz że masz tylko sprawdź dokładnie.
Tak ja mam jeszcze wyłącznik ciśnieniowy na którym ustawia się ciśnienie przy którym następuje załączenie i wyłączenie silnika.Po prostu ustawia się ciśnienie minimalne i maxmalne takie wyłączniki były stosowane w domowych instalacjach hydroforowych.
zbyt wysokie ciśnienie na listwie może powodować regulator ciśnienia, w tych autach nie zdarzyło mi się aby zepsuł sie czujnik ciśnienia, ale nie można go wykluczyć Zaślep egr kedy w alfie miałem taki problem, auto odpalało po chwili spadały obroty i gasł.
No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Witam Szacun za opracowanie tematu. Nie zagłębiałem się nad tą elektroniką aż tak dogłębnie, moim zdaniem pompa raczej chodzi w jedną strone a ciśnienie reguluję elektrozawór, (regulator ciśnienia) który jest w układzie także nie ma sensu sterować pompą w dwie strony. Pozdrawiam Miras
Witam. Kolego żebyś sie nie zdziwił jak na nowej będzie tak samo. Nie piszesz gdzie mierzyłeś to niskie ciśnienie. Regulator niskiego ciśnienia jest zintegrowany z pokrywką filtra paliwa i często się podwiesza, trzeba wtedy wydmuchać. Ciśnienie niskie musi być min. 1.5 bara.
Witam . Wywal tą śrubę i wszystko co ona poruszała . Zostanie ci obudowa zaworu . Otwór po śrubie zaślep i zaślep otwór po manometrze wyjściowym . Zostaw sobie manometr wskazujący ciśnienie w zbiorniku . Do obudowy zaworu dopasuj króciec i dalej reduktor a najlepiej filtro-reduktor i gotowe .
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Takie serwisy zapewne kasują z mapy silnika działanie regulatora ciśnienia, który obniża ciśnienie na biegu jałowym; rozwiązanie, które zostało wprowadzone dla ekologii (normy emisji spalin).
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
Tak pasuje No to w czym masz problem? (!) Zamontuj palnik w piecu, odkręć zawór na butli, odkręć gaz i podpal palnik. Być może zajdzie potrzeba doregulować ciśnienie na regulatorze jeżeli oryginalnie był nastawiony dla czystego propanu. Zdaje się, że masz w butli mieszankę gazową Propan-Butan. Prawdopodobnie dołączona instrukcja do kompletu palnika,...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
do wczytania regulator
Strona mechaniczna sprawdzona i gdyby coś było z nią nie tak, to myślę, że robert199 by to wykrył. Nie znamy jedynie ciśnienia oleju i reakcji na działanie regulatora faz. W sytuacji, gdy ecu żąda zmiany faz a przez małe ciśnienie lub wadliwy regulator to nie nastąpi pewnie możliwe jest zaistnienie błędu.
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Witam, Czytałem wiele postów ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Moja myjka ma lance z regulacją ciśnienia. Przy małym ciśnieniu chodzi bez problemu ale po przekręceniu na wyższe ciśnienie karcher ciągle się wyłącza i włącza. Dysza nie jest zapchana już to sprawdzałem. Oringi są ok. Myślę, że problem jest z regulatorem ciśnienia. Zbyt szybko wyłącza...
Stary temat ale odkopuję dla potomnych. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić ciśnienie paliwa na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskiwaczy. (te modele nie mają gaźników heh) Powinno być około 3 barów. Jeśli jest mniej to nie wymieniaj od razu pompy bo po drodze jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa który znajduje się w obudowie zestawu pompy...
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
Regulator ciśnienie, pompa paliwowa, wtrysk może się przycina jaki kolor ma świeca? Nie ma gazu?
Ale co ma do tego pompka, skoro regulator ustala ciśnienie na 0,76 bar? Przynajmniej powinien. Wydajność pompy paliwa to około 1.4 litra na 30 sekund – czyli dwa razy nad normę, ale to chyba nie problem. Przy jakim ciśnieniu?
Po odłączeniu regulatora, masz maksymalne ciśnienie dużo ponad normę. Odepnij wszystkie przelewy które idą do zbiornika i patrz gdzie pojawia się ropa - tam ucieka ci ciśnienie. Odrobina wtyczki od wtrysków, to jest prosty problem.
nie wiem na czym się zastanawiasz, regulatory lubiły siadać, jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia, diagnoza na 20 minut roboty
Kolego oskars99 regulatora ciśnienia nie powinno się regulować. Jest on ustawiony fabrycznie na odpowiednie ciśnienie i tak ma być. Jeżeli zmniejszysz ciśnienie to mogą źle działać hamulce = wypadek. Jak zwiększysz to może Ci urwać wiesz chyba co.
Całą listwa wtryskowa podmieniona z czujnikiem ciśnienia i z regulatorem ciśnienia. I bez zmian. Ciśnienie jakie generuję pompa wstępna to 0.40mpa czyli 4 Bar. Nie posiadam zegara aby zmierzyć ciśnienie pompy CR
Czujnik czy regulator.
oczywiście wtrysk wielopunktowy i powtarzam: nie ma żadnej nieszczelności paliwowej. To nieszczelność tylko i wyłącznie związana z podciśnieniem na górnej części regulatora.
W tych pompach wychodziły dwa różne regulatory ciśnienia paliwa i ten nowy pokazywał niby ciśnienie ale nie otwierał paliwa.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Nie. Reduktor ciśnienia wody, nie pełni funkcji zaworu zwrotnego.
Nie ma żadnych kodów błędów dotyczących wypadania zapłonów. Jedna cewka wymieniona, świece nowe. Jedyne kody błędów dotyczą ciśnienia paliwa (wydajność regulatora - pompa i regulator wymienione, ciśnienie na listwie za wysokie - czujnik wymieniony) I nieszczęsny P0016 - ale rozrząd wymieniony i sprawdzony x razy
Zawór reguluje przepływ. Ciśnienie reguluje regulator ciśnienia. Zarówno zawory jak i regulatory są w "wersji" proporcjonalnej. Czyli na zaworze możesz ustawić wymagany przepływ, a na regulatorze wymagane ciśnienie. Oczywiście, w zależności od wielu cech danego układu, przepływ wpływa na ciśnienie, a ciśnienie na przepływ.
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
z powrotem przez listwe nie leci Czyli za małe ciśnienie i nie otwiera się jego regulator, pompa do wymiany
Po odpięciu regulatora ciśnienie powinno być zdecydowanie wyższe. Więc albo sam regulator nie działa jak należy. Zatarty na przykład, niska wydajność pompy, paliwo gdzieś się przedostaje.
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
Do regulatora na górze pompy potrzebne jest ciśnienie , bez niego silnik dymi .
Niech Ci od razu w warsztacie zmierzą ciśnienie paliwa i zobaczą czy nie leje regulator przez membranę, bo to też da podobne objawy
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
Spróbuj sklep V-Instal w internecie lub obdzwoń okolicznych serwisantów - może któryś sprzeda. Serwisantów szukaj na stronie viessmanna w zakładce serwis.
Znalazłem to, jako wyłącznik zapłonu. [url=https://www.blaut-rol.pl/instalacja... Zatem ruch wajchy uruchamiał zapłon. Skoro zrobiono to w taki sposób, to prawdopodobnie zapłon był włączany w momencie odblokowania czegoś. W opisie jest także "wyłącznik skrzyni biegów". Może to Cię...
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Równie dobrze może ciąć się regulator ciśnienia.
Ja się nie pytam czy wskaźniki pokazują prawidłowo czy nie. Pytałem czy we wszystkich butlach jest powietrze. Wskaźniki masz dwa a butli kilka. I nie wszystkie są podłączone do wskaźników ciśnienia. Sprawdź czy we wszystkich butlach jest powietrze. Na moje oko problem polega na tym, że w trzecim obwodzie brakuje powietrza. Przyczyną takiego stanu rzeczy...
Jeśli chodzi o silnik to pracuje równo , nie traci mocy , jak to Honda... Jest po czyszczeniu gaźnika , wymianie oleju itd. Teraz dopiero do głowy mi przszyło że nie sprawdziłem co się będzie działo jeśli zmniejszę ciśnienie na regulatorze ..? z Pana wypowiedzi wynika że pulsuje bo nie może przepchać całej ilości wody , więc może zmniejszę ciśnienie...
To nie pompa reguluje ciśnienie, masz regulator na silniku. Jaki masz problem z silnikiem?
Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
regulator ciśnienie regulator ciśnienie ciśnienie paliwo iveco regulator ciśnienie
obudowa odkurzacz philips wskazania wilgotności instalacja nowego dysku toshiba
gramofon daniel obroty gramofon daniel
Czy klej epoksydowy metal jest termoprzewodzący? Termostat W3001 - stopniowe gaśnięcie wyświetlacza: przyczyny i rozwiązania