powodem może byc sonda bo to ona jest głównym elementem regulującym skład mieszanki
Maksymalne ciśnienie na listwę.
w instalacji ciśnienie 1 Bar - jakie za regulatorem: jeden Bar, czy brak wody ? 1 Bar. Najprostrzym przykładem regulatora ciśnienia jest serwo hamulcowe. Dokładnie ta sama zasada działania. https://obrazki.elektroda.pl/7900045200_...
Nie pobierałem pliku mp4 więc może czegoś nie doceniam. Ale ciśnienie może spuszczać raczej tylko zawór bezpieczeństwa. Natomiast jeśli preostat jest wyregulowany na załączanie przy 6 barach to tak będzie się działo. Tak więc szukałbym w zaworze bezpieczeństwa typu rdza lub inne zanieczyszczenia.
Ja mówię o koleżeńskiej pomocy tzn. u amatorów dysponujących drukarką i wiedzą. Kurczę jak co to ja poczatkujący z ciągle jeszcze nie dopracowaną drukarka narysuje i wydrukuję. Przyślij dokładne wymiary. I zdjęcie całości.
Troche namieszałeś, silnik wytwarza podciśnienie które działając na membrane obniża ciśnienie paliwa. W chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy, mamy ciśnienie atmosferyczne, co poduje gwałtowny wzrost ciśnienia paliwa, w celu wzbogacenia mieszanki.
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Tak ogólnie to czujnik ciśnienia jest po drugiej stronie listwy tu masz regulator. Jaki ciśnienie widzi ECU podczas kręcenia? Rozumię że te 10,5V to tak masz w drugim aucie, czy skąd to wziołeś?
Ciśnienie paliwa ok. W koszu pompy jest regulator ciśnienia stąd takie ciśnienie. Po rozgrzaniu problemy ustępują całkowicie? Jaka temperaturę silnika widzi sterownik w momencie problemu?
Witam. Te reduktory tak mają, zwłaszcza gdy mają ustawione niskie ciśnienie na wyjściu w stosunku do ciśnienia wejściowego. Wynika to z tego, że powierzchnia membrany reduktora jest mała, za mała w stosunku do powierzchni grzybka zamykającego przepływ powietrza przez reduktor. Ciśnienie wyjściowe zależy od nacisku sprężyny na membranę. Regulujemy to...
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Ciśnienie ma być w granicach 2.3-3 bary. W kolektorze masz podciśnienie a więc wartość niejako ujemna do atmosferycznego. Na wolnych 2.3-2.5 bar przy nagłym otwarciu przepustnicy ma skoczyć do max 3 bar.
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Nie. Reduktor ciśnienia wody, nie pełni funkcji zaworu zwrotnego.
Pytanie mam gdzie dostanę taki regulator ciśnienie jak na 3 fotce w rozsądnej cenie i jakości
Znalazłem to, jako wyłącznik zapłonu. [url=https://www.blaut-rol.pl/instalacja... Zatem ruch wajchy uruchamiał zapłon. Skoro zrobiono to w taki sposób, to prawdopodobnie zapłon był włączany w momencie odblokowania czegoś. W opisie jest także "wyłącznik skrzyni biegów". Może to Cię...
Tak ja mam jeszcze wyłącznik ciśnieniowy na którym ustawia się ciśnienie przy którym następuje załączenie i wyłączenie silnika.Po prostu ustawia się ciśnienie minimalne i maxmalne takie wyłączniki były stosowane w domowych instalacjach hydroforowych.
Witam . Wywal tą śrubę i wszystko co ona poruszała . Zostanie ci obudowa zaworu . Otwór po śrubie zaślep i zaślep otwór po manometrze wyjściowym . Zostaw sobie manometr wskazujący ciśnienie w zbiorniku . Do obudowy zaworu dopasuj króciec i dalej reduktor a najlepiej filtro-reduktor i gotowe .
Spróbuj sklep V-Instal w internecie lub obdzwoń okolicznych serwisantów - może któryś sprzeda. Serwisantów szukaj na stronie viessmanna w zakładce serwis.
Może za duże skoki ciśnienia masz w instalacji. Ja przez taką sytuacje miałem też problemy, założyłem regulator ciśnienia i problemy się rozwiązały. Ciśnienie miałem momentami w nocy nawet 9 bar.
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
oczywiście wtrysk wielopunktowy i powtarzam: nie ma żadnej nieszczelności paliwowej. To nieszczelność tylko i wyłącznie związana z podciśnieniem na górnej części regulatora.
Sytuacja jest jasna. Nie ma paliwa na powrocie = nie otwiera się regulator ciśnienia = za małe ciśnienie = pompa lub połączenie gumowe w zbiorniku do wymiany. Osobiście to też stawiam na pompę. Na przyszłość: jak chodzi dobrze na gazie,to na pewno winne nie są świece.
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa.
Jeśli sprawa dotyczy regulatora to może najpierw zacząć od podstawowej rzeczy, sprawdzić ciśnienie na listwie
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Membrana pełni funkcje regulatora ciśnienia jak wkręcisz to podniesiesz troszkę ciśnienie gazu.
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
Regulator ciśnienie, pompa paliwowa, wtrysk może się przycina jaki kolor ma świeca? Nie ma gazu?
Sprawdź cały układ czy jest szczelny i to, że jakies ciśnienie pokazuje jeszcze o niczym nie świadczy. Za ten błąd najczęściej odpowiada uszkodzony regulator ciśnienia na listwie CR.
Odłącz całkowicie kostke od regulatora, powinien pracować w na zwiększonych obrotach , sterownik na szrocie można kupic za 100 zł. W sierpniu i wrzesniu wymieniałem dwa - używki ,płacąc po 100 zł.
https://obrazki.elektroda.pl/1847786500_... https://obrazki.elektroda.pl/8017069200_... Z tyłu na pompie, widać na tych zdjęciach. Ściągniesz, podszybie i od góry dasz radę. Tylko ja bym zaczął od wymiany filtra, najlepiej purflux. Na jakichs tanich miałem czasem właśnie problem z ciśnieniem paliwa. Dodano po 32 https://obrazki.elektroda.pl/1847786500_...
Wrzuć jak masz odczyty podczas kręcenia.. ciśnienie paliwa, napięcie regulatora itd.. bo albo masz za małe ciśnienie paliwa albo za duże.. jak za duże obstawiam regulator a jak za małe to pompa ;)
Takie serwisy zapewne kasują z mapy silnika działanie regulatora ciśnienia, który obniża ciśnienie na biegu jałowym; rozwiązanie, które zostało wprowadzone dla ekologii (normy emisji spalin).
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Ciśnienie zasillania (regulowane regulatorem ciśnienia) nie powinno być mniejsze niż 5,4 bar. Dobra pompa daje 10 bar po zablokowaniu powrotu.
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Dane w formie wykresu. Prąd i PWM dla regulatora,ciśnienie zadane i rzeczywiste,rpm ,APP, but w podłogę na trzecim biegu.Patrz co" robi" wtedy ECM. Wątpię by bez oscyloskopu tego nie dało by się wyłapać.
Pęknieta membrana
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Info z tisa MDI z GDSem jest pewne że to robi ...
Ale co ma do tego pompka, skoro regulator ustala ciśnienie na 0,76 bar? Przynajmniej powinien. Wydajność pompy paliwa to około 1.4 litra na 30 sekund – czyli dwa razy nad normę, ale to chyba nie problem. Przy jakim ciśnieniu?
Wracam do tematu. Sprawdziłem u mnie na wolnych obrotach jest 3bary a ja wyższych 4,5bara. Zastanawiam się czy te 3bary to nie zawysoko ?🤔 Sprawdziłem w serwisie ten "regulator ciśnienie " A6511800315 nie występuje w moim silniku. Zamiast niego jest zaślepka 😂
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Jeżeli wypad to włącz silnik i słuchaj gdzie syczy. Zobacz z tyłu przepustnicy.
Hmm to może [url=http://www.pneumat.com.pl/czujniki_... coś wystarczy?
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Jak Ci pomogłem to byś kliknął pomógł :P
Po odpięciu regulatora ciśnienie powinno być zdecydowanie wyższe. Więc albo sam regulator nie działa jak należy. Zatarty na przykład, niska wydajność pompy, paliwo gdzieś się przedostaje.
Podnieść ciśnienie załączenia na regulatorze. Tyle że będzie się wtedy częściej włączał.
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
Kolego oskars99 regulatora ciśnienia nie powinno się regulować. Jest on ustawiony fabrycznie na odpowiednie ciśnienie i tak ma być. Jeżeli zmniejszysz ciśnienie to mogą źle działać hamulce = wypadek. Jak zwiększysz to może Ci urwać wiesz chyba co.
Sorki, dopiero teraz dowiedziałem sie co to jest ten bład. Jest to regulator cisnienia turbiny. Wszystkie objawy pasuja, wiec sprawdz go.
Podstawowe pytanie ,czy jest już ciśnienie paliwa ? bo to że pompa wymieniona wcale nie znaczy że będzie ,bo często regulator ciśnienia z zaworkami znajduje się na zewnątrz. Tak ma np.audi A4 B6 gdzie wymienili trzy pompki i się poddali bo przyczyną braku ciśnienia był właśnie regulator na zewnątrz A i nie pisz że masz tylko sprawdź dokładnie.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Sprawdź czy jak pompa chodzi (najlepiej podać napięcie po "na krótko") to powrotem podaje paliwo do zbiornika. Tak można z dużym prawdopodobieństwem sprawdzić czy jest ciśnienie po warunkiem sprawnego regulatora ciśnienia (rzadko padającego w przeciwieństwie do pomp aut z lpg).
Kolego przyczyną według mnie jest za małe ciśnienie paliwa. Czyli padnięty regulator ciśnienia paliwa. Jedź do prawdziwego diagnosty podłącz kompa i zobacz ciśnienie paliwa podczas jazdy a nie tylko na postoju. A skąd.
Szkoda, że nie dziękujesz No ale bez przesady....
zbyt wysokie ciśnienie na listwie może powodować regulator ciśnienia, w tych autach nie zdarzyło mi się aby zepsuł sie czujnik ciśnienia, ale nie można go wykluczyć Zaślep egr kedy w alfie miałem taki problem, auto odpalało po chwili spadały obroty i gasł.
Po odłączeniu regulatora, masz maksymalne ciśnienie dużo ponad normę. Odepnij wszystkie przelewy które idą do zbiornika i patrz gdzie pojawia się ropa - tam ucieka ci ciśnienie. Odrobina wtyczki od wtrysków, to jest prosty problem.
Stary temat ale odkopuję dla potomnych. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić ciśnienie paliwa na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskiwaczy. (te modele nie mają gaźników heh) Powinno być około 3 barów. Jeśli jest mniej to nie wymieniaj od razu pompy bo po drodze jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa który znajduje się w obudowie zestawu pompy...
poniżej 2 barów, załączała się pompa, dobijała zbiornik do 4 barów i wyłączała się. ale wtedy ciśnienie w układzie było niestabilne, szczególnie dokuczliwe przy kąpieli pod prysznicem. Jak np. 2 bary byłyby wystarczające to może zastosuj regulator ciśnienia wody na wyjściu z hydrofora? Wtedy nie będzie takich wahań ciśnienia w instalacji, gdy pompa...
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
Sytuacja opanowana. Trzeba było ciśnienie zmniejszyć na regulatorze ciśnienia.
Co do jakości to się nie wypowiem ,ale możliwe jest że te pompki z koszami są tylko zdjęcia poglądowe bo już sie kiedyś dawno spotkałem a w rzeczywistości i tak dostajesz samą pompę paliwa.Pompa nie ma znaczenia czy jest od forda,czy opla np.ważne aby miała odpowiednie parametry takie jak ciśnienie ,regulator cisnienia znajduje sie w aucie i on ustala...
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
W tych pompach wychodziły dwa różne regulatory ciśnienia paliwa i ten nowy pokazywał niby ciśnienie ale nie otwierał paliwa.
A jakie masz ciśnienie na CR na zapłonie? Nie przewiduje nic innego jak regulator ciśnienia albo wiązka. Ostatecznie sterownik.
Czujnik czy regulator.
błąd P1112 wskazujący zanik ciśnienia w instalacji, ale nic więcej. Nie zanik ale wysokie ciśnienie.... Do sprawdzenia działanie regulatora wysokiego ciśnienia. Standardowa usterka i pewnie standardowy problem...
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Pewnie w pompie paliwa!
Równie dobrze może ciąć się regulator ciśnienia.
Całą listwa wtryskowa podmieniona z czujnikiem ciśnienia i z regulatorem ciśnienia. I bez zmian. Ciśnienie jakie generuję pompa wstępna to 0.40mpa czyli 4 Bar. Nie posiadam zegara aby zmierzyć ciśnienie pompy CR
http://obrazki.elektroda.pl/2972559900_1... Urządzenie powstało na zlecenie kierownictwa mojego zakładu pracy i pracuje już na maszynie ponad rok. Regulator ciśnienia Ideą regulatora ciśnienia jest wybór i utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w danym kroku cyklu technologicznego. Maszyna, przez zainicjowanie odpowiedniej krańcówki, wybiera...
Ja się nie pytam czy wskaźniki pokazują prawidłowo czy nie. Pytałem czy we wszystkich butlach jest powietrze. Wskaźniki masz dwa a butli kilka. I nie wszystkie są podłączone do wskaźników ciśnienia. Sprawdź czy we wszystkich butlach jest powietrze. Na moje oko problem polega na tym, że w trzecim obwodzie brakuje powietrza. Przyczyną takiego stanu rzeczy...
Ciśnienie paliwa (regulator), iskra, czujnik temperatury i komin do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Ostatni remontowałem pneumatyke w moim ursusie i gdy zrobiłem wszystko włączyłem ciągnik i gdy ciśnienie na manometrze przekroczy 0,5 otwiera się zawór bezpieczeństwa na odolejaczu a z tego co wiem przedtem powinien się otworzyć regulator ciśnienie i wypuścić powietrze do atmosfery. I jakie powinno być ciśnienie bo nie wiem
Ja mam pompę z regulatorem ciśnienia ale ustawiam ok. 10-15bar i jest zawsze ok
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
Z tego co wyczytalem to wlasnie uklad posiada uklad kompensacji, bo wlaczony jest enkoder ( czy generator ) do silnika. Musial bym miec kompletny schemat ukladu, jak to jest podlaczone, bo prawdopodobnie mozna bylo by podlaczyc szeregowo z enkoderem uklad podcisnienia, lub w ogole nie podlanczac enkodera tylko w to miejsce czujnik podcisnienia. Drugim...
tak to ja wiem ale co teraz zrobić aby teraz odpalił rozrusznik kręci pięknie typ wtrysku bosch (ma w zbiorniku pompkę paliwa którą słychać - czyli podaje paliwo ) może jakieś rady dzięki Witam, Sprawdz jednak, czy rzeczywiscie masz paliwo na wyjsciu z filtra, oraz czy zaworek na wejsciu do pompy nie jest zablokowany. W tym celu zdejmij przewod zasilajacy...
Jest wiele przypadków że na zamiennikach daleko nie pojedziesz o ile w ogóle odpali. Bosch to Bosch , nie tylko za firmę się płaci.
Nie ma żadnych kodów błędów dotyczących wypadania zapłonów. Jedna cewka wymieniona, świece nowe. Jedyne kody błędów dotyczą ciśnienia paliwa (wydajność regulatora - pompa i regulator wymienione, ciśnienie na listwie za wysokie - czujnik wymieniony) I nieszczęsny P0016 - ale rozrząd wymieniony i sprawdzony x razy
do wczytania regulator
Do tego regulator ciśnienia paliwa.
Demontujesz i myjesz. Jeśli regulator ciśnienia paliwa jest podciśnieniowy, to zdjęcie wężyka podciśnieniowego, podnosi ciśnienie o około 300-500 mbar.
Witam, Jestem posiadaczem opla corsy c z instalacją gazową jak w temacie. Auto przestało pracować na gazie podczas jazdy na gazie. Wyczyściłem filtry i po uruchomieniu auta silnik nadal nie pracował po przełączeniu się na gaz. Wcześniej była już taka sytuacja, wystarczyło przedmuchać filtry. Teraz wymieniłem w regulatorze membranę, wyczyściłem regulator....
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
regulator ciśnienie ciśnienie paliwo boxer regulator ciśnienie podciśnieniowy regulator ciśnienie
wentylator szafy sterowniczej pętla sprzężenia zwrotnego passat przeróbka
kodowanie immobilizera kodowanie immobilizera
Samochód odpala na N na zimno, na P po rozgrzaniu Kod odblokowujący do radia Blaupunkt 1Z0035156F