Zmierz ciśnienie sprężania.
Możliwe że już membrana w parowniku do wymiany. Parownik penie od nowości, nigdy nie wymieniany? A tak na marginesie, 90tyś przebiegu a ciśnienie na 3cylindrach poleciało na ryj:D Ołowiane cylindry i pierścienie:)
Witaj! Skoro masz problem z linką gazu to bym się zastanowił o remoncie silnika. Przy tym pomiarze mogą być pierścienie - gładź w cylindrach - zawory. Przy wykręconych świecach kamerką można zobaczyć w środku cylindrów. Najprościej wyjąć głowicę i będziesz widział jak wyglądają cylindry no i zawory. Pozdrawiam Miro.Nasz
Czym to ciśnienie mierzyłeś?
1) wyreguluj zawory (jeśli nie ma hydrauliki) 2) sprawdź ciśnienie sprężania. Prawdopodobnie niskie ciśnienie sprężania, silnik się kończy....
A sprawdzałeś je na dobrze nagrzanym silniku gdy krzywka wałka rozrządu nie naciska na popychacz? Były twarde czy miękkie? Bo powinny być twarde, muszą "trzymać"a nie się uginać pod naciskiem palca. Może olej ma za niskie ciśnienie w układzie smarowania na gorącym silniku.
taki stan rzeczy może też pwodowac np za duże ciśnienie paliwa albo peknięty oring pod wtyryskiwaczem. Ciekawe co za idiota kazał wymieniać silnik krokowy.
Na biegu jałowym i rozgrzanym silniku nie świeci się kontrolka oleju to jest jeszcze dobrze.Wskaźnik wyskalowany w Mpa.
Najczęstszą przyczyną tego stanu jest zastosowanie pompy paliwa od samochodu z jednopunktowym wtryskiem paliwa.Zawór bezpieczeństwa w takiej pompie ustawiony jest na 3 atm. Mpi wymaga ok. 3,2. Co powoduje że ciśnienie jest za niske dla zimnego silnika oraz w czasie przyspieszania.Rozmiary obu pomp są zbliżone
Witam serdecznie. Nigdy nie odłączaj przewodów wn na pracującym silniku. Zmierz ciśnienie w tym cylindrze. Pozdrawiam.
ciśnienie ma być 0,8 bara,a rezystancja jest zależna od temperatury,dlatego radzę podpiąć do kompa,bo wtedy będzie dokładnie widac jaką temperature czyta sterownik silnika
Ciśnienie w cylindrach na początek.
może masz zapchany radiator w chłodnicy owady itp i jest słaby przepływ powietrza, lub jest problem ze smarowaniem niskie ciśnienie oleju przedmuchy w silniku
Do sprawdzenia ciśnienie na cylindrach, to tak na początek. Ja bym postawił na wałek rozrządu bo to często się zdarza ale najpierw ciśnienie.
Miałem tak w jednej Corsie, tylko jeszcze panewka nie wypadła. Takie cuda działy się przy zgotowaniu silnika - blok, a co za tym idzie podpory traciły osiowość, ale przeważnie na panewkach głównych były ślady jeszcze. W 125p i polonezach z tym się walczyło, kiedy pierścienie oporowe trzeba było z kilku kompletów składać, żeby wał się nie zakleszczał...
to zależy ile na nim przejechałeś ,ja bym sprawdził ciśnienie oleju ,możliwe że już masz padnięty silnik.
Po pierwsze wylej paliwo i wlej świeżego, wymień filtr paliwa, zbadaj ciśnienie paliwa. Jak się pompa pali to niezły syf w baku robi. Po drugie stare paliwo nie chce się palić zbytnio.
Jaki przebieg ma silnik? Może trzeba sprawdzić ciśnienie na cylindrach?
Witam Jakie ciśnienie powinna dawać pompa paliwa w silniku 1,6 z 2000 r na jednopunktowym wtrysku Bosha ?
Nie wiedziałem że wystarczy tylko taka sama zasada i usterki są te sam To teraz już wiesz. Pod koniec produkcji wałki rozrządu robili z plasteliny. Krzywki się sypały i wtedy regulacja nic nie daje. Rozrząd OHV - wałki we wszystkich Polonezach były słabe. Może poza 1.9 i 1.4. Proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania, ten silnik kuleje. Jeśli ciśnienie...
Witam. Może padła pompa. Sprawdż ciśnienie na wtrysku. Pozdrawiam
Zacznij od strony mechanicznej (regulacja zaworów,ciśnienie sprężania).
a jak ciśnienie na tłokach?
a wiec czytam ten temat... większość to spam.... napiszę konkretnie: Chwilowe klekotanie hydrauliki w poldku na zimnym silniku i po dłuższym postoju jest normalne. Z tego co pamiętam to zawarte jest to w instrukcji. W zimie olej 15w 40 robi sie gęsty wiec chwilkę trwa zanim się napełnią. Jeżeli zaczyna klepać gdy silnik jest gorący to można sprawdzić...
Wykręć i weź go w rękę i do sklepu napewno coś ci doradzą aby gwint pasował powiniem działać od 0.45bara tu chdzi aby lampka zgasła jak przydzie ciśnienie.
Sprawdź zapłon i ciśnienie sprężania.
Witam. Mam problem ponieważ chciałbym zbudować podwozie z hydraulicznym napędem do pojazdu własnej roboty. Mało znam się na silnikach hydraulicznych i nie wiem jaki zastosować do tej konstrukcji. Będzie to most od poloneza wraz z kołami 13 cali i do tego bezpośrednio będzie przymocowany silnik. Do wyboru mam silniki SMS lub BMR chłonności 250 lub 315....
Jest możliwe, tam jest takie zabezpieczenie, że jak w czasie pracy silnika czujnik zasygnalizuje za małe ciśnienie oleju przekaźnik cośtam odcina.
z tego co zrozumiałem to na PB nie pali moze ciśnienie zmyka do baku
Więc tak J. Kowal w wydaniu instrukcji serwisowej z 1998 roku podaje : Dla silnika fiatowskiego na łańcuchu : Ciśnienie sprężania* : minimum 1,03 MPa (10,5 Kg/cm2) 10,27 Bar * Podczas pomiaru silnik powinien być rozgrzany i wyregulowany zgodnie z wymaganiami, mieć wykręcone świece oraz naładowany akumulator. Pedał przyspieszenia powinien być wciśnięty...
jeżeli masz możliwośc,to zobacz na -ciśnienie paliwa -co się dzieje na sondzie.
Proponuję zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Pozdrawiam.
Do założyciela tematu. A jakie jest ciśnienie na cylindrach? Może to już koniec?
A jak u ciebie z serwem od hamulca ? Może trzeba szukać przyczyny w tym miejscu. Może membrana serwa jest dziurawa lub zaworek zwrotny nie zamyka dokładnie i spada ci ciśnienie w kolektorze ssącym.
Czyli ok przewody podpięte prawidłowo teraz sprawdź ciśnienie na cylindrach i ciśnienie paliwa na pompie .
Stare polonezy miały nawet taki zegar na desce rozdzielczej pokazujący ciśnienie oleju. Jeżeli ciśnienie to jest za niskie to może być spowodowane ono np brakiem kompresji przez tłoki Ale pleciesz głupoty ! Co ma wspólnego kompresja w cylindrach z ciśnieniem oleju w układzie smarowania ?
kolego może być wiele przyczyn złego odpalanie , zły zapłon , nieszczelne zawory, ja zmierzyłbym ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku i porównał otrzymane wartości
Witam. Miałem to samo co ty w 125p z silnikiem poloneza. Podejrzewałem: -mała ilość płynu, -uszkodzony termostat, -zapchany parownik, -nieprawidłowe podłączenie parownika, a była walnięta głowica i ciśnienie z silnika zapowietrzało układ chłodzenia. Nara.
Komputer nie pokazuje żadnych łędów. Ten problem jest od dawna , paliwo był różne to chyba niemożliwe aby zawsze było złe. Możliwe że coś złego dzieje się z układem zasilania paliwem. Jak sprawdzić ciśnienie w układzie zasilania paliwem.
Po pierwsze - sprawdzić ciśnienie paliwa. Manometrem! Po drugie - czujnik temperatury silnika - rezystancja na zimno i na ciepło. Po trzecie - wykasować pamięć adaptacji.
podlączałeś Auto do testera?? sprawdzałeś ciśnienie na pompie? może coś wyrzuci....
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
Kolego krzych1-b w polonezach nie było silników diesla Rovera były montowane silniki PSA Reno. Co się tyczy wibracji w pierwszej kolejności sprawdź poduszki silnika i czy układ wydechowy nie jest podgięty i nie dotyka elementu zawieszenia lub nadwozi.Obroty zostaw są prawidłowe. W polonezach niema silników reno tylko citroena,peugota a co do drżenia...
Jeśli ma nie być gniazda diagnostycznego to jest GLE na gaźniku jeśli gli ABIMEX to wtyczka na długim przewodzie pod dywanikiem prawego przedniego nadkola jeśli wtrysk BOSCHA to wtyczka 3 pin w komorze silnika lewe nadkole ciśnienie paliwa to podstawa więc sprawdź
jeżeli chodzi o ogrzewanie spróbuj zdjąć jeden z przewodów od nagrzewnicy przy letnim silniku i zobaczysz temp.i ciśnienie może w nagrzewnicy jest bąbel pow.
Po jeździe jeszcze przez paredziesiąt minut jest ciśnienie tak że jak syknie to w porządku. jeśli jest walnięta głowica to będą leciały bąble podczas pracy silnika - odkręcać korek bardzo ostrożnie, najlepiej przy nie całkiem zagrzanym silniku.
sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach na zimnyn silniku a następnie na ciepłym i porównaj odczyty.
Wariacje czujnika oleju i samoczynne właczanie sie ogrzewania tylnej szyby mogą mieć wspólna podstawe właśnie w uszkodzonym czujniku ciśnienia oleju.Aczkolwiek,zależy co rozumiesz pod pojęciem wariacje czujnika oleju i samoczynne włącznie sie ogrzewania tylnej szyby,ponieważ w Polonezach jest tak,że jak jest zimno,to ogrzewanie tylnej szyby włącza sie...
Ciśnienie paliwa podejrzewałem już ale miałem pompe co dawała 6 barów i teraz ta pompa to nie może być przyczyna ciśnienia paliwa.
Wrócę do pierwszego (swojego) postu. Obecnie, po naprawie gazu, objaw się nasilił, do tego stopnia, że po przełączeniu na benzynę, nie chce chodzić w ogóle, chyba że po wyciągnięciu ssania. Gazownicy stwierdzili przepuszczający elektrozawór, podejrzewam, że to jest przyczyna - razem z benzyną idzie też niewielka ilość gazu. Jak sądzicie?? Cóż, na razie...
A długo nie było jeżdżone na benzynie? Na początek sprawdź ciśnienie paliwa. Może też tak być że silnik dostaje obydwa paliwa i wiele innych rzeczy
Posprawdzaj wszyskie filtry,głownie powietrza. Sprawdź czy masz kompresje w silniki .odkręć korek od oleju przyłóż rękę i będziesz wiedzial czy panuje ciśnienie.
Kolego na tym starym można zmierzyć ciśnienie ale skoro masz drugi silnik sprawny a my nie wiemy jakie stuki dochodzą z twojego silnika (gdzie są umiejscowione) to najlepiej przekładka! Pozdrawiam
1 jakby zaoliwiona. Może bierze olej na tym cylindrze. Pomierz ciśnienie sprężania. Ewentuwlnie sprawdź luzy zaworowe.
Witam. Mam problem z silnikiem w poldku. Od pewnego czasu zaczął ciężko palić i nie miał mocy aż do wczoraj. Zaczęło mi wywalać olej przez miarkę i korek w raz ze spalinami a po pomiarze ciśnienia na cylindrach wykazało, że na pierwszym brak zupełnie ciśnienia. Na pozostałych jest ok. Dopiero jak na tym pierwszym cylindrze doleje się troszkę oleju i...
udało się, ale swoją drogą to nie podoba mi sie działanie tego układu ponieważ zaczyna wykrywac czy jest ciśnienie- sygnał z czujnika dopiero na wyższym zakresie obrotów silnika.. fakt to nie polonez tu czujnik działa odwrotnie podaje mase po pojawieniu sie cisnienia więc ten sygnał przetwarza sterownik silnika i stąd do zegarów lub inaczej tego nie...
czasy gazy masz stanowczo za długie, więc albo za mała przepustowośc wytyskiwaczy albo za małe ciśnienie gazu - nic o tym nie piszesz. Tak prawidłowe zestrojenie instalacji ma istotny wpływ na wszystkie wymienione parametry - można dołożyć jeszcze pewność że silnik nie pracuje na ubogiej mieszance i nie grozi wypalenie zaworó , głowicy czynawet tłoków...
czujniki działały dobrze tylko mało który silnik ma ciśnienie 4bar przy chyba 3500rpm - ot cała prawda a kolega niech wkręci manometr to będzie znał prawdę
Ustawienie zapłonu może być dla mnie problemem bo nie jest to polonez;) Ciśnienie to chwilunia roboty ale pewnie dam sobie spokój z tym silnikiem i po upewnieniu się do jego wadliwości wymienię całość.
to wspomaganie odpowietrzenia komory silnika byłoby prawdopodobne-bo przy niskich obrotach w obudowie filtra jest ciśnienie atmosferyczne (chyba) i nie ssałoby z tej rurki od odmy, a tak przez wężyk zasysa. bo na wysokich obrotach silnik dostaje tyle powietrza przez przepustnice ze nie potrzebuje dodatkowego (polonez nie wkręca się aż tak szybko na...
Stary wtrysk z audi 100 z silnika 2.3 do tego pompa oleju z poloneza silniczek od wycieraczek z trzystopniowa regulacja. Przez ten wtrysk będzie wtryskiwany olej na palenisko z własnego doświadczenia wiem ze ten wtrysk otwiera sie przy pewnym ciśnieniu wiec gdy pompa wytworzy ciśnienie on sie otworzy, do tego na silniczku będę regulował prace wtrysku...
Wszystkie czujniki ciśnienia w polonezach z polskim silnikiem są takie same. W starszych z kwadratowym licznikiem, były dokładane mierniki ciśnienia , bąki.
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Wcześniej było ok? Przede wszystkim za dużo ci pali paliwa a gazu w stosunku do paliwa ok. Jak będzie palił 10 bęzyny to ok. 12 gazu i będzie lepiej. Regulacja by się przydała i sprawdzenie czy nie pada silnik od gazu. Polonezy o ile pamiętam nie dobrze znoszą gaz - chodzi mi oczywiście o silnik. Sprawdź ciśnienie na tłokach i zawory. Filtry i regulacja...
Mam pytanie czy ten sterownik obsłuży sterownik polonez rover. U mnie nawet nie przejdzie adaptacji bo naraz wyłacza wszystkie wtryski benzynowe i włącza 1 gazowy i miota silnikiem jak oszalały. Wtryski BRC pomarańczowe , reduktor omvl 200KM, ciśnienie 1,2bar.
Masz kolego rację. Oleje poza odpornością na temperatury różnią sie też gęstościa. I nie polecam syntetyków do samochodów o dużym przebiegu, a zwłaszcza do poloneza. W samochodach o przebiegu powyżej stu kilkudziesięciu tysięcy w silnikach powstaja pewne luzy, i zalanie żadkiego oleju powoduje że spada ciśnienie oleju. Spokojnie możesz zalać Lotos mineralny...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Nie do końca. Miał czujnik prawidłowego ciśnienia oleju... Tak, tak........ To zajrzyj do instrukcji obsługi jakiegokolwiek samochodu i sprawdź czy jest coś co się nazywa czujnik prawidłowego ciśnienia oleju. Jest po prostu czujnik ciśnienia oleju który pokazuje jest wymagane minimalne ciśnienie do pracy silnika albo go nie ma. A nie czy jest dobre...
Sąsiad zawsze sam naprawiał swojego poloneza a miał ich kilka. Ostatniego na wielopunktowym wtrysku, który miał inny pasek rozrządu co się potem okazało chwilę po wymianie. Końcówki do układu kierowniczego zrobili dłuższe ale z początku nikt o tym nie wiedział i sąsiad w miejsce dłuższej wstawił krótszą. Wkręcił trzy zwoje i tak jeździł rok aż koło...
Jest to reduktor tecno BRC . A przewód podcisnieniowy to wg schematu czujnik nr 161, umieszczony na lewym nadkolu obok serwa. Przejechane praez rok 30 tys na samym gazie. Na paliwie nie moge sprawdzic gdyz jestem przed wymiana pompy paliwa. &-)))) Darek. ----------------- Po czasie ale chyba z rozwiazaniem. W trakcie sprawdzania i potem wymiany silnika...
Witam. W moim golfie III 1.4 jednopunktowy wtrysk, uszkodziła się pompa, objaw jest taki że jak przekręcę kluczyk to jest cisza ale jak uderze wieko w zbiorniku i przekręcę kluczyk to załapie. Kable i złącza wszystkie wymieniłem i nic nie pomogło. Postanowiłem więc założyć inną pompę którą posiadam. Założyłem więc pompę od poloneza rovera 1.4 która...
Witam. Nie piszesz jaki przebieg ma auto. Stawiam na uszczelnienie tłok-cylinder. Za duże luzy, brak kompresii, utrata mocy, przedmuchy ze skrzyni korbowej - i stąd olej w obudowie filtra. Sprawdz ciśnienie sprężania w każdym z cylindów - jego wartość odpowie Ci czy obejdzie się bez remontu silnika czy też nie. Pozdrawiam
One się napełniają samoczynnie olejem pod ciśnieniem po odpaleniu silnika.
Sprawdż ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy.Nie pamiętam ile powinno być w Roverze ,ale przeważnie na wielopunkcie jest około 3 - 3.5 bara.
W samochodzie nie mam instalacji gazowej.W takim układzie jeszcze raz sprawdzę szczelność układu dolotowego, oraz sondę lambda. Co do paliwa to jak dokładnie można sprawdzić ciśnienie, bo jak odłączyłem przewód paliwowy to ciśnienie było spore. Pozostaje jeszcze problem z obrotomierzem.
Silnik to C20NE( 2.0 8v, motronic 1.52), buda Polonez. Oryginalnie był tam gaźnik ale przewody paliwowe są wymieniona na takie od Poloneza GSI(wtrysk, ciśnienie pompy 3bar, pompa zanurzona w zbiorniku o ile cokolwiek to zmienia).
Witam do lisexxxx kiedyś robiłem palnik na olej przepracowany i zastosowałem pompę z poloneza. Ma smok ssawny z filtrem siatkowym, i jest wyposażona w zawór nadmiarowy który utrzymuje stałe ciśnienie w przedziale 3 - 4 atmosery
Zmierz ciśnienie i wydatek pompy paliwa. Ciśnienie powinno być mniej wiecej równe 1 bar, oraz w ciągu 30 sekund powinna napompować około 0,6 l paliwa. To da Ci odpowiedź co jest z pompą. Ciśnienie należy mierzyć na odpalonym silniku. A żeby sprawdzić wydatek musisz podłączyć + z akku do środkowego pinu w miejscu po przekaźniku pompy paliwa.
Ja stawiam na wałek rozrządu, przy takim przebiegu to normalne w Polonezie. Proponuję sprawdzić wznios krzywek na wałku, potrafią się ścierać dość mocno. Sam widziałem wałek rozrządu od Poloneza po przebiegu 100000 km, brakowało nawet po 5mm krzywek. Silnik pracował równo ale miał znacznie zmniejszoną moc. Przy wolnych obrotach zbytnio to nie przeszkadza...
Temat bez sensu skoro wiesz jak ustawić odparowanie to po co Ci wiedzia ile ma być freonu? Bez sensu są Twoje posty w tym wątku. Napisałeś dwa, ale żaden nie wnosi nic sensownego do tematu. Wiem jak uzyskać odpowiednie ciśnienie odparowania, ale wolę naładować klimę tak, żeby było w poldku wszystko jak w dniu kiedy opuszczał fabrykę. Oleju do silnika...
Szesnacha na dwojce przy 7000 rpm pokazuje 80km/h a moj 1.6 przy 6300rpm pokazuje 90km/ha uwierzcie wkreca sie prawie tak samo szybko jak 1.4 16v. Wiem ze to smieszne ale prawdziwe. Skrzynia biegów jest ta sama, a most różni się przełożeniem tylko nieznacznie, więc nie chce mi sie wieżyć w taką rozbieżność przełożenia całkowitego na tej dwójce... Może...
Do ropy pompa musi mieć uszczelnienia olejoodporne, a wątpię żę pompa wody takie ma. Moim zdaniem wodna się nie nadaje jak pisali poprzednicy a od hydrauliki daje za duże ciśnienie oryginalnie ma w podnośnikach zawór bezpieczeństwa.Najlepsza pompa z układu smarowania silnika nie ma tych wad a i wydajność wystarczająca. Podobno dobrze się sprawdza z...
Ceramizer poprawia ale tylko samopoczycie stosującego.Zastosowałem ten specyfik w swoim samochodzie żadne pomiary (ciśnienie sprężania, smarowania) nie poprawiło się .Wlałem także testowo do skrzyni biegów i wspomagania, nie zauważyłem poprawy działania.
Nie cudujcie, od lat gaszę samochód na gazie i zawsze zapala z dotknięcia i nie tylko obecne auto, poprzednie też. Podłącz manometr do listwy wtryskowej i sprawdź ciśnienie benzyny. Możesz miec uszkodzony regulator ciśnienia, zapchany filtr paliwa... jak mówili starzy górale: cały tydzień na gazie, niedziela na benzynie.
Witam Potrzebuje wykaz wejść i wyjść z silnika 1.6 gsi tzn co potrzeba do niego podłączyć chodzi głównie o elektronikę wtrysku i zapłonu. Pomijam łopatologiczne przyłącza rozrusznik, temp wody, ciśnienie oleju, itp.
Miałem takie samo uszkodzenie w Fordzie - padła uszczelka pod głowicą. W układzie chlodzenia powstawało nadmierne ciśnienie - skończyło się uszkodzeniem chłodnicy. W zbiorniczku wyrównawczym czuć było wyraźnie zapach benzyny. Ciecz powinna być "zaciągana" ze zbiorniczka gdy silnik ostygnie. Myślę że w Polonezie jest podobnie.
->Janek Bień Jakoś zupełnie nie mogę sobie wyobrazić uszczelnienia na trzonku zaworu bez uszczelniacza, szczególnie w "kredensie" przy znacznych rozrzutach pasowań. Co do innego stopnia sprężania to w większości fiato-pochodnych zmieniano go przez zmianę kształtu denka tłoka(np silnik do benzyny LO78 ze stopniem sprężania około 8 ma poprostu płaskie...
Nie wiem z jakiego samochodu pochodzi skrzynia biegów ? ale w przybliżeniu 4 bieg jest przeważnie 1:1 tzn. Obroty silnika i wałka głównego w skrzyni są takie same potem mamy przekładnie główną w układzie klasycznym przeniesienia napędu (polonez ,mercedes) jest w tylnym moście ,w samochodach osobowych przybliżone przełożenie wynosi 4:1 w ciężarowych...
Ja polecam Ci sprawdzić dwie proste do sprawdzenia rzeczy. Zakładam, że to moduł sterujący Abimex. Może auto z 1995? 1. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora po podniesieniu obrotów. 2. Sprawdź, czy podczas pracy silnika, wężem powrotnym leci paliwo do baku (u mnie nie leciało - ciśnienie było zbyt niskie, by popchnąć membranę regulatora ciśnienia...
To jakis polonez-ewenement, rocznik 96 i na gaźniku. No i co tam robi wtryskiwacz? -podstawione zawory -pomieszane kable na świece ( opisane na cewkach gdzie co idzie) -za małe ciśnienie paliwa -zalepiony wtryskiwacz lakiem -w samochodzie jest gaz, a co za tym idzie baaaardzo stare paliwo w zbiorniku. -zatkany wydech
Słuchaj-na magistrali paliwowej jest regulator cisnienia paliwa.Ma on 3 odgałęzienia-wlot,wylot,i podciśnienie.Kapilara podciśnienia jest połączona z kolektorem dolotowym szlauchikiem.Chodzi o to ze jak silnik bangla,to żeby ciśnienie paliwa kapke zmalało.Ale nie w tym rzecz.Dzieje się tak że uwala się membrama w tym regulatorze i wali on paliwo do...
To nie o to chodzi. Nienawilżane przewody paliwowe z gumy jeśli można tak określić, parcieją i po jakimś, nawet niedługim czasie nieużywania paliwo zaczyna przez nie przesączać się, jeśli odpali się silnik na benzynie. Szczególnie przy wtrysku gdzie jest spore ciśnienie. No i może się to skończyć pożarem. Byłem świadkiem takiego przypadku, właśnie w...
Wymieniłem pompę i pojawił się problem auto ciężko odpala nie trzyma obrotów i szarpie silnikiem czy powodem tego może być filtr paliwa oczywiście kupiłem nowy tylko gość w sklepie dał mi od poloneza bo do citroena nie mieli .
To chyba ja tutaj skierowałem z tym pytaniem z innego forum, może wyjaśnie boost- doładowanie, sygnał z mapsensora liniowy 0-5v tps - położenie przepustnicy, tak samo sygnał 0-5v sonda szerokopasmowa jak ma już kontroler to też daje liniowy sygnał 0-5v w zależności od składu mieszanki (AFR) (tak przynajmniej jest z sondą innovate której ja używam)...
Stukanie raczej ma takie samo natężenie mimo obciążenia. Co prawda nie testowałem tego w większej praktyce ponieważ nie ruszam auta z miejsca. Boje się że jesli to panewki to rozwale silnik bo sie zatrzyma. Nie wiem w jakim stopniu auta tracą ciśnienie oleju przy rozwalonych panewkach ale jak dolałem to wciąż jest max.
Cisnienie paliwa w układzie wtyskowym to wazny parametr,nie koniecznie pompa musi być winna w obwodzie zasilania paliwem jeszcze jest FILTR paliwa i najwazniejsze ZAWÓR regulujący ciśnienie na wtryskiwaczu(zaworem i manometrem ustawia się prawidłowe ciśnienie paliwa)-tak mają Fiaty i większość jednopunktowców.A moze to Lamda koryguje dawkę paliwa? odzywa...
Obawiam się że piszesz bzdury, bez sprawdzenia czegokolwiek. Skoro masz prawidłowe ciśnienie paliwa i wtrysk się otwiera, to dlaczego silnik gaśnie? Albo masz przerwane zasilanie wtryskiwacza - wtedy się wcale nie otwiera , albo piszesz z nudów.
Witam. 1.Prawdopodobnie nie masz kompresji na jednym z cylindrów . Wykręć świece i sprawdź ciśnienie sprężania ,na jednym powinna być mniejsza wartość (wtedy uszczelka pod głowice albo zawór wypalony). Trzęsie bo chodzi na trzy cylindry. Jak ciśnienie sprężania będzie równe wymień cztery świece. 2.Jak będzie ciepły trzeba sprawdzić czy jest iskra na...
Miałem ten sam problem i już go rozwiązałem. Chętnie podzielę się informacją ale mam problem z komunikowaniem się z "elektrodą" Dodano po 28 Mój Poldek nie zapalał na benzynie po nocnym postoju. Za 5-6 razem zapalał na gazie. Po 20 sekundowej pracy silnik gasiłem i ponownie odpalałem na benzynie czy na gazie i odpalał natychmiast. Oznaczało to, że na...
No jest wiele rzeczy, bo niestety Polonez nie należał do auto dobre jakości. Mogę napisać Ci co mi się psuło ale pewnie też ktoś by się przydał że sprzętem, żeby to sprawdzić. Pod koniec żywotności miałem bardzo niskie ciśnienie na cylindrach, prawidłowe koło 12 atmosfer a u mnie nawet na ostatnim nie było 2 atmosfer na reszcie koło 7, lecz może być...
ciśnienie oleju polonez ciśnienie sprężania polonez ciśnienie sprężać polonez
gazowanie reduktor panic button zamrażarka mastercook
wentylator voltano wincor nixdorf
Czerwony trójkąt ostrzegawczy w Toyocie - przyczyny i działania Piła spalinowa Faworyt RG 5300 18A - ocieranie koła magnesowego o nawojowe