Prawdopodobnie padła ci pompa paliwowa. One nie mogą długo chodzić na sucho. Sprawdź czy chodzi, jeśli tak to jakie daje ciśnienie
Czy błąd mógł wyskoczyć z powodu mrozu? Tak. Temperatura otoczenia ma wpływ na ciśnienie w oponach. Przeczytaj opis pod filmem: https://www.youtube.com/watch?v=EAg31gMz...
Przecież widac tam wszystko, żądanie klimatyzacji jest, ale nie ma zatwierdzenia. A zatwierdzenia nie ma, bo jest widziane za niskie ciśnienie czynnika.
Niskie ciśnienie paliwa, lub jego brak.
czujnik pod wpływem ciśnienia oleju przerywa obwód z masą i wtedy kontrolka ciśnienia na desce gaśnie co oznacza ciśnienie w układzie smarowania silnika.
a diagnostyke robiłeś? Sonda sprawdzona? Pompa paliwa robi dobre ciśnienie? Napisz co zrobiłeś? POZDRAWAIM
Swoją przygodę zacznij od wizyty u kogoś kto poprawnie zmierzy ciśnienie sprężania w każdym cylindrze.
I to jest rzeczowy komentarz, nie sądziłem, że parując ekspanduje to aż tak, obstawiałem połowę tej wartości, ale chociażby Rempel Power Systems ma w ofercie podgrzewacz fazy ciekłej, więc chyba podniesione ciśnienie to nie aż taki problem.
Zobacz co gubi, wtrysk czy iskrę, chyba potrafisz podłączyć dwie diody? Zakładam, że gubi wtrysk.
po delikatnej stłuczce nie odpala, kręci ale tak jakby nie miał w ogóle ciśnienia. Wyłącznik bezwładnościowy zresetowany?
grzejnik wymieniony a po płukaniu woda była jakaś brązowa tak go kupiłem latem i nikt nie pomyślał żeby sprawdzić ogrzewanie ktoś coś chyba sypał do układu bo w zbiorniczku zbierała się brązowa maź .i myłem nagrzewnice pod ciśnieniem wodą
Witam, Mam problem z autem Suzuki Swift 2008 rok, silnik 1.3 DDIS GLX o zawrotnej mocy 75km. Auto wchodzi w tryb awaryjny i odcina moc. Pojawia się kontrolka auta i klucza (klucz do odkręcania). Do usterki dochodzi szczególnie na 2 biegu, podczas wkręcania się na obroty w przedziale 1400-1900obr. Dzieje się tak zawsze, bez wyjątków. Auto do 2000obr...
No i pojawił się kolejny problem z silniczkiem :( połączyłem instalację do ECM i do silnika, i pojawił się problem braku sygnału na wtryskiwacz, cała reszta pracuje OK, iskra jest ,jak mu podam paliwa do kolektora to pali, przekażnikiem pompy steruje prawidłowo, czy ktoś może wspomódz wskazówką który ew. z czujników (ciśnienie, temp. itp.) może powodować...
Sprawdź czy czujnik ma zasilanie i możesz miernikiem sprawdzić sygnał na jego wyjściu mierząc do masy. Ewentualnie szukaj w blokach pomiarowych czegoś takiego jak ciśnienie w kolektorze bo Delphi Cię oszukuje lub ma zły opis. Gdyby tam było widać ciśnienie atmosferyczne (odczyt byłby równy atmosferycznemu) to ten silnik byłby zalewany na biegu jałowym....
Do popychaczy zaglądałem, luzy są . Listek 0,2 pod każdy wchodzi bez problemu. Usterka softowa raczej też nie, bo tylko jeden gar zawsze wywala. Muszę zobaczyć jeszcze ciśnienie paliwa podczas jazdy bo może brakuje trochę pod obciążeniem a czwarty wtrysk jes na końcu szyny i może mu trochę brakować ciśnienia. Dziś zauważyłem ,że jak jadę bardzo delikatnie...
Jest też możliwość pęknięcia głowicy . Ale najpierw można zmierzyć kompresje na cylindrach .Zwrócić uwagę na przewody , czy nie robią się twarde od ciśnienia w układzie chłodzenia . :|
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Swifta HB 1.3GS. Kupiłem go z myślą o ekonomicznym jeżdżeniu do szkoły niestety mocno się rozczarowałem. Autko pali mi około 11-12l paliwa i nie ważne czy jadę na benzynie czy na LPG. Próbowałem już różnych technik jazdy od ostrej i dynamicznej po styl "starych dziadków" i nie zauważyłem różnicy. Wymieniłem filtry,...
Witam. Na sam początek zmień gazownika. Problem z ciśnieniem gazu na magistrali. Powodów dużo. Od nieszczelności po brak podania gazu z parownika np zaklejeniem substancjami mazuto pochodnymi po zuzycie membran. Pozdrawiam.
Witam, od 5 lat posiadam Suzuki Swift III z 2006 r., 1.3 benzyna, 92 KM, skrzynia manualna. Od prawie roku mam niezdiagnozowany jednoznacznie problem. Otóż auto przy niższych prędkościach na biegach do 4 włącznie, jest dynamiczne. Natomiast po wrzuceniu 5 biegu przyspiesza ociężale. Po wciśnięciu pedału gazu do podłogi nie rosną obroty a spalanie chwilowe...
To protest przeciwko myciu. Ten pojazd myciem brzydzi się. Tak na poważnie to woda dostaje się do złącz lub nawet samej elektroniki. Nieprzewidziane połączenia wodą mogą takie "cuda" powodować. Warto by zobaczyć po myciu do których złącz (modułów elektronicznych) woda dostaje się (wzrokowo) i je uszczelnić na przyszłość. Przy odrobinie szczęścia możesz...
A przy wymianie termostatu ten zlany płyn to był ładny czysty czy syf? Jak pompa ok, termostat ok, płyn świeży a test co2 negatywny to zdałoby się faktycznie sprawdzić dla świętego spokoju chłodnicę jak pisze Michał. najlepiej przepłukać przy okazji cały układ wodą z sieci w dwie strony pod ciśnieniem. Widziałem kiedyś kawałek jakiejś włókniny/czyściwa,...
Jest to informacja z systemu kontroli ciśnienia w oponach o złym ciśnieniu. Tutaj jest pewnie system pośredni który mierzy to za pomocą ABS. Nie ma tam czasem guzika SET lub podobnego?
cisnienie na przewodzie paliwowym było wiec to chyba nie pompka jutro sprawdze to co alien napisał
Olej idzie do góry na skutek nie ciśnienia tylko skosu drucików w lince w kierunku "wznoszącym". trzeba uszczelnić czop linki przy przekładni ślimakowej w skrzyni. Ale teraz linka ma przynajmniej dobre smarowanie :D
Witam Byłem zmuszony do wymiany pompy ESP w Suzuki Swift Sport 2008, poprzednia została uszkodzona mechanicznie. Po wymianie tejże pompy od razu po przekręceniu stacyjki zapala się w liczniku: - na stałe kontrolka ESP (nie można ją wyłączyć przyciskiem w tunelu środkowym) oraz - ciągle miga kontrolka z ,,samochodzikiem", która powinna migać tylko na...
Witam! Mam pytanie jakie powinno byc cisnienie na cylindrach w Swift 1.0i! Chcialbym zmierzyc kompresje ale nie wiem jakie mam porownanie z dobrymi parametrami! Z gory dziekuje!! Adam (LAARY)
ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na [url=http://sevam.narod.ru/others/vitara... ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz...
I NEED TO TRANSLATE TO ENGLISH THIS TEXT, PLEASE : ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na ŹRÓDŁA ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz po przekręceniu...
Czy ktoś z was ma wiedzę gdzie dostane taki czujnik KP125 Opis https://www.digikey.com/us/en/ph/Infineo... Lub czym można zastąpić ten czujnik.
suzuki swift swift suzuki bezpieczniki suzuki swift
podłączenie przełącznika światła połączenie ogranicznika przepięć przełożenie przekładni pasowej
delonghi magnifica reset delonghi magnifica reset
Napięcie ładowania wyrównawczego akumulatora kwasowego 12V 100Ah – parametry, procedura, marki Victron, CTEK Junkers piec dwufunkcyjny gaśnie przy CWU – fluktuacje temperatury, zakamienienie czy czujnik?