Żle zregenerowana turbina lub za niskie ciśnienie oleju,
Turbina w regeneracji ok. miesiąca temu, więc z nią chyba powinno wszystko być okej. . I tu bym się mocno zastanowił czy problem nie pojawił się po regeneracji turbiny :cry: ? W zrzutach masz że ciśnienie jest za niskie. Może być jeszcze elektrozawór sterowania turbiny lub EGR.
Jakie ciśnienie daje turbina gdy się ją wysteruje na max.
To zanim polecisz z turbiną sprawdź jeszcze ciśnienie oleju.
Podnieś maskę i zobacz czy przy przegazowaniu nie świszczy powietrze- spadł lub pękł wąż ciśnienia turbiny.
zatkane odmy,żle zregenerowana turbina,silnik kaput,ciśnienie oleju,zatkane kanały olejowe
To znaczy ze prawdopodbnie turbina wali olejem. Jednak jeśli była zmieniona turbina i druga wali olejem po tak krótkim czasie to trzeba znaleźć przyczynę. Zbyt duże ciśnienie w skrzyni korbowej, zapchany spływ olejowy, niedrozna odma itp
Witam wszystkich. oklepany tekst ale mam problem z moją laguną. Nie miała mocy, strasznie przerywała i kopciła. Wyczyściłem kolektor ssący i wymieniłem zawór Egr. Moc wróciła i nie kopci ale zostało przerywanie. Objawia się szczególnie gdy przez dłuższy czas jedzie się na stałych obrotach. Podczas przerwania samochód znacznie traci na obrotach. Liczę...
Sprawdzę ciśnienie na cylindrach na początek+próba z olejem.Tylko zaciekawił mnie fakt że przytkałem zawór podciśnienia i spaliny przestały lecieć.
Klin jest. Bardzo często ścina, koło do wymiany. Dodano po 10 Turbina na 100 procent jest dobra. A czy tam przypadkiem w ogole nie ma klina? za długo przy tych autkach robie wyjdzie na moje Turbinę można sprawdzić pod obciążeniem, pojeździj trochę z kompem i porównaj "ciśnienie żądane" (czy jakoś tak) z ciśnieniem jakie dmucha.
Nie chodzi mi o MAP-a tam jest ok , Czujnik ciśnienia doładowania Turbiny
Sprawdź ciśnienie poczas jazdy, co to za sprawdzanie na postoju, nawet się nie mają warunki pracy jak ustalić. Może to kolega ma padniętą turbinę.
Laguna 2, 1.9 dci 120 km 2005. Turbina po regeneracji, na poglądach parametrów widać, że ciśnienie doładowania nie nadąża za zadanym. Rozbieżność około 100 -200 mb. Wyrównuje się dopiero przy jednostajnej jeździe. Słabo ciągnie od dołu ale czasami ma przebłyski. Jakie powinny być właściwe wartości podcisnienia na przewodach podcisnieniowych do turbiny...
A mam pytanie? sprawdzałeś Vacuum przy zaworku TURBO, czy w innym miejscu. Bo ostatnio z tym silnikiem się dłuuugo gryzłem, czyściłem zaworki, podejrzewałem pompę VACUUM , a okazło się że przytkany był wężyk (właściwie trójnik) doprowdzający podciśnienie do zaworka i próżnia była zbyt mała, przez co turbina miała lenia w tyłku i objawy j/w. Sprawdzałeś...
silnik 2.0 DCi 250KM Ho, ho :!: Niezła furka :!: :D Odejmij od tego 100 KM . :cry: ZA niskie ciśnienie doładowania . Brakuje jakieś 300 mbar . :cry: Niestety w parametrach nie znalazłem oczekiwanego RCO elektrozaworu Jak nie znalazłeś jak na zapisie masz " RCO elektrozaworu doładowania " :?:
Turbina była sprawdzona, parametry i ciśnienie wskazywały że wszystko jest ok. A jeżeli gruszka nie pociąga sztangi co to oznacza? Czy turbina wtedy będzie niesprawna? Dodano po 5 Jednak było to sprawdzane w serwisie i jest ok. Czy jest możliwość obrócenia tłoków? ( francuzy mają liczone tłoki od skrzyni, a europejczyki od rozrządu)
Turbina była wymieniana u znajomego mechanika, ale nic nie zostało mierzone. Jak samochód pracuje i odkręcę korek od oleju to wydobywa się jakieś ciśnienie. To by świadczyło o nieszczelności tłoków ?
Jęsli chodzi zawór recyrkulacji , to go zablokowałem podkładając blaszkę(myślałem że przez niego ucieka ciśnienie z turbiny)ale to nie dało rezultatu.Jedynie co mi przychodzi do głowy to zawór przy turbinie(mechaniczny),no chyba że coś sie podziało złego z silnikiem?Narazie dziękuję za zainteresowanie.Co do turbiny,to muszę gdzieś sie zakręcić koło...
Witam wszystkich, mam problem z autem klienta a mianowicie z Renault Laguna II 2.2 dci. Auto potrafi w czasie jazdy zatrzymać się na obrotach np 3tyś. i po 3-4 sekundach spaść na obroty biegu jałowego. Jestem już trzecim mechanikiem który podejmuje temat tego auta. Moi poprzednicy wymienili już turbinę, potencjometr pedału gazu, czujnik wału. Po podłączeniu...
Trochę to trwało (praca, praca i jeszcze raz praca...), w między czasie jeszcze mi turbina padła, ale problem kart rozwiązany. "zimne" luty na płytce drukowanej. Oddałem kartę do znajomego, poprawił luty i wszystko śmiga jak należy. Innym problemem jest błąd który mi wyskakuje podczas jazdy : "fail in fuel injection" czy jakoś tak. Znajomy mechanik...
Tak, tylko ze co bys wymienial skoro komputer nie wskazywal innej usterki niz turbina? I tu jest właśnie błędne rozumowanie, to że komputer mówi Ci "turbina źle działa" wcale nie oznacza że w rzeczywistości tak jest, przykład: Za małe ciś doładowania, wcale nie oznacza że turbo nie pompuje, bo może dawać ciśnienie ale jest gdzieś po drodze nieszczelność...
Hejka Powoli opadają mi już ręce i zaczyna brakować pomysłów, ale od początku: Auto jak w temacie,kupione ze stukami(luz na sworzniu korby),silnik zrobiony. Turbina miała być po regeneracji ale tylna lampa od wydechu całą czarna wiec nie wiem co wcześniej było nie tak. Objawy na chwilę obecną.Mówimy o postoju bo podczas jazdy ciężko osiągnąć 50km/h....
problem rozwiązany turbina jeszcze raz wyciągnięta wyczyszczona kierownica łopatek siłownik regulowałem tak gruszka zaciągnięta podciśnieniem =17psi regulacja pokręcona o położenia max i wszystko wyczyszczony zawór egr zacięty delikatnie był otwarty jazda próbna wszystko OK :D ciśnienie na turbo wolnych=97kpa max+231,7kpa dziękuje wszystkim za pomoc
teraz ja opowiem Wam swoją historje- laguna dti '99. głowica po naprawie, luz na zaworach prawidłowy, ciśnienie na cylindrach oki, czujnik położenia wału- nowy, przepływomierz- nowy, paliwo nie schodzi, świece grzeją, pompa paliwa oki, zapala po nocy normalnie, turbina bez luzów- znaczy ok., NIESTETY nikt nie wie i nie potrafi stwierdziś dlaczego brakuje...
stan przycisku widzi,wtryski są po regeneracji,przy okazji naprawy była regenerowana turbina bo miała duży luz osiowy trzymanie przycisku nic nie daje immo w trakcie kręcenia jest nieaktywne ciśnienie na listwie w trakcie kręcenia pokazuje około 300-340 bar po pół godziny męczenia udało mi się odpalić na plaka ale chodził tylko na wyższych obrotach...
Witam.Wie ktoś może jaki silnik pasuje do Laguny 2 dCi 2001r. Mam taki problem: 6 miesiący temu wymieniałam turbinę od 3 miesięcy pobiera wodę,codziennie była nalewania bo brakowało.W końcu dałam mechanikowi aby zrobił : wymienił uszczelkę pod głowicą, regeneracja głowicy,nowy rozrząd i gdy ją złożył znowu to samo.Bije ciśnienie pod korek z wodą...Niewiadomo...
Parametry właśnie wszystkie wyglądają ok i ciśnienie paliwa i doładowanie. Auto wcześniej było już u dwóch mechaników i jeden podobno twierdził że turbina delikatnie przeładowuje ale to delikatnie. Turbina pół roku temu byłą robiona układ dolotowy szczelny, też z pół roku temu wymieniany był jeden wąż w dolocie. Męczy mnie ten brak jakiegokolwiek błędu...
witam. moja laguna to utrapienie dla portfela i zwykłych mechaników .gdy ja kupiłem chodziła w miarę dobrze ale momentami łapała zamułki okazało sie ze jest uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania którego do tej pory nie wymieniłem ponieważ diagnosta mi nawciskał że problemem może być kończąca sie turbina która po miesiącu od zakupu zaczęła dziwnie...
pytam, bo mam problem z bledem wtrysku. zawsze jak jest blad to cisnienie doladowania jest nizsze od wymaganego, a blad pojawia sie czesto przy srednim obciazeniu ok 2000 obr. po mocniejszym wcisnieciu gazu podczas np. przyspieszania. Ostatnio na postoju logowalem i zauwazylem, ze jak wcisne gwaltowniej gaz do ok 3500 obr i odpuszcze do 2000, to przez...
AUTOCOMA Podepnij coś lepszego, bo: ciśnienie doładowania" a "ciśnienie w kolektorze dolotowym Jak widzisz głupoty opowiada, czujnik ciśnienia doładowania jest i nic więcej. czujnik sterowania turbiną Co to takiego?? Na szybko to niech ktoś depta gaz na postoju a Ty przewody od powietrza macaj czy twardnieją.
Temat trochę został w plecy. Turbinkę wymieniłem. Jest masakra odkręcić imbusy od strony kolektora, prawie nic z nich nie zostało. Trzeba było ścinać kątówką. Po złożeniu wszystkiego należy zwrócić uwagę, na podłączenie wszystkiego (szczególnie czujników) jak i porządne uszczelnienie obiegu turbina - intercooler - kolektor ssący. Tutaj jest duże ciśnienie...
DF325 Sporadyczny Układ recyrkulacji spalin\r\nRóżnica ujemna DF186 Sporadyczny Obwód podgrzewacza wstępnego świec\r\nBrak sygnału lub sygnał nieprawidłowy DF176 Sporadyczny Obwód sterujący niską prędkością zespołu wentylatora\r \nZwarcie z +30 DF197 Sporadyczny Informacja o ciśnieniu paliwa\r\nZbyt duży spadek ciśnienia DF197 Sporadyczny Informacja...
Wczoraj odwiedziłem mechanika. Poprosiłem os prawdzenie powyższych elementów. Wtryski ok. Problem z turbiną. Ma duży luz, dodatkowo po podpięciu komputera mechanik powiedział, że "przeładowuje". Ciśnienia na cylindrach nie sprawdził bo powiedział, że przy takiej ilości olej uszczelni tłoki i ciśnienie będzie ok. Z tego co pamiętam to chodziło mu o olej...
Z moich info. wynika że napięcie numer 1 zasila: - czujnik ciśnienia doładowania - czujnik położenia pedału gazu - czujnik ciśnienia przed turbiną ( jeśli jest- w niektórych modelach)
po tym zgaś silnik i zobacz czy rura od egr jest zimna ,jak jest ciepła to egr do wymiany,albo zaślepić. Nie wiesz o czym mówisz, rurka ta doprowadza spaliny z kolektora wydechowego, do zaworu w kolektorze ssącym. Zawsze będzie gorąca, bo ma bezpośredni kontakt ze spalinami. ps odpiecie wtyczki nic nie da Odpięcie wtyczki zamknie całkowicie zawór,...
Wczoraj montowałem swoja starą turbosprężarkę po regeneracji. Gdy wracałem z warsztatu gdzie to robiłem do domu samochód jechał jakby ciągnął na holu dobrą ciężarówkę, miał strasznego muła, wrażenie turbo wcale nie dmucha. Turbo robione na korasie Meletta (regenerowane z powodu występującego luzu wzdłużnego), zmienna geometria wystrojona. Nowe przewody...
Hej. Dużo może być przyczyn. Podłącz pod kompa to podstawa . Daj znać jakie błędy. Takie podstawy co mogło się podziać to : przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania, EGR, wtryski, turbina. Wróżyć można bez końca XD
Chyba trochę odległy temat ale miałem to samo.Uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania turbiny, wymieniony w serwisie i wszystko OK.
Sprawdziłem dzisiaj szczelność układu dolotowego pod ciśnieniem. Przy ciśnieniu ok 1,5 Bara zaczyna syczeć powietrze z miejsca w którym odma jest połączona z układem dolotowym (zaznaczone na zdjęciu). Jest to pomiędzy przepływomierzem a turbiną. https://obrazki.elektroda.pl/5868458500_... Czy owa nieszczelność może być powodem spadku...
podepnę się pod temat choć jak widzę mocno przedawniony. Mam podobne objawy jak kolega. Samochód pod obciążeniem wydaje (z okolic turbiny- tak się wydaje) bardzo dziwne dźwięki. Samochód posiadam od 2 miesięcy przejechałem 3tyś km i od samego początku z turbiny wydobywał się bardzo głośny gwizd (głośniejszy niż w innych dci które miałem) jednak wczoraj...
Witam Od dłuższego czasu mam problem z Laguną II 1.9DCI. Ciężko odpala w czasie mrozów, wchodzi na obroty dopiero po upływie 30-40sekund od uruchomienia, nie reagując na pedał gazu, ogólnie brak mocy. Kupiłem wtryski używane od samochodu prawdopodobnie sprawnego, zapłaciłem 1000zł za 4 sztuki, nic nie pomogło. Świece żarowe nowe, sprawdzone, grzeją....
Dalej uważaj bardzo na chłodniczkę klimy, a właściwie delikatne przewody doprowadzające. Przy demontażu starej turbiny odkręć przewód doprowadzający olej, wcześniej popuść drugą stronę w bloku silnika. Śruby mocujące dobrze potraktuj jakimś penetrującym odrdzewiaczem i młotkiem 0,5kg. (WD-40 jest słabszy niż odpowiednik Bosh'a moim zdaniem) Do nowozakładanej...
Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc.Widziałem kilka tematów z podobnymi objawami lecz bez odpowiedzi lub temat z przed kilku lat nie rozwiązany. Sprawa dotyczy Renault Laguna II 2001r. 1.9 cdi 120kM Dwa miesiace temu wymieniłem turbinę na regenerowaną( stara przepuszała olej) i wszystko było super przez 4.000 tyś /km. Pojawił się problem...
Jaka turbina ??? nowa czy regenerowana ??? Może mechanik źle dokręcił rurkę do smarowania turbo lub jej odpływ i po prostu cieknie . Sprawdzałeś na osłonie silnika . Sprawdz tę rurę tam gdzie idzie czujnik ciśnienia doładowania .
Witam Szanowni koledzy mam LAGUNĘ rocznik 1998 silnik F9Q 716 tzw [LI phII], wiem że temat nie jest już świeży ale niestety mam ten sam problem co Zdzicho51, z tym że auto odpala ale cieknie olej i to konkretnie od strony turbiny. Regenerowałem ją jakieś 7 tyś km temu więc zakładam, że to nie z niej, choć mechanik, który ostatnio naprawiał mi rozrusznik...
Witam wszystkich jestem tu nowy, ale mam podobny problem jak kolega, więc nie zakładam nowego tematu. Mianowicie mam lagunę II 1,9 dci 120 KM, którą 13 odebrałem z warsztatu, gdyż stała tam z powodu zapalającej się kontrolki świec żarowych, jednakże błędu nie udało się naprawić, choć elektronicznie już jest wszystko w porządku, nie ma żadnych błędów....
jeżeli łopatki turbiny chodzą za lekko, to może być turbina. Ja bym wybrał tańszą opcję ,sprawdzenie ciśnienia doładowania podczas jazdy, albo wymienił zawór regulacji doładowania.
Proszę lista komunikatów w naszych lalach Może komuś się przyda. Kolejność odpowiada numerom plików zamieszczonym na FTP. 1. Welcome, the vehicle computer is now checking systems for you Witam, komputer pokładowy sprawdza systemy 2. Rear left hand door not closed Tylne lewe drzwi nie są zamknięte 3. Rear right hand door not closed Tylne prawe drzwi...
Żadnych błędów? A parametry sprawdzone? Przepływka podmieniona? A filtr powietrza sprawdzałeś? Czujnik doładowania inny? A sprawdzałeś jakie jest to ciśnienie? Zawór turbo? A sztanga od turbo rusza się?
ja zglosilbym sie do czlowieka ktory naprawial turbine, blad czujnika doladowania moze znaczyc przeładowanie czyli za wysokie cisnienie turbo, a caly problem moze powodowac zle zregenerowana turbina
a jak się zapala kontrolka świec, to chyba podpinałeś samochód pod komputer, jaki błąd? tak kontrolka zapala się już od dawna, podpinałem kiedyś komputer i wyszło że o ile dobrze pamiętam czujnik ciśnienia doładowania więc wymieniłem, skasowałem błąd, chwile był spokój a potem dalej to samo.
Witam serdecznie, mam mały problem mianowicie jestem jednym z nieszczęśników którzy kupili Lagune II 1.9 dci 120 KM, 2002 rok przebieg 92 tys Km, po serii usterek które już wystąpiły mianowicie: brak mocy na każdym biegu gdy przycisnąłem gaz i przekroczyłem ok 2500 obrotów i pojawienie sie żółtej kontrolki ze świecą żarową - diagnoza w serwisie: problem...
a masz jakiegoś kompa żeby zobaczyć błędy i czy pompa ładuje ciśnienie? jak dostał wysokie obroty warto też sprawdzić rozrząd.
Witam, Pacjent to Megane II CC z 2002 roku, silnik 2.0 turbo benzyna 165KM. Objawy: na biegu jałowym czuć jak silnik lekko przebiera, z wydechu słychać charakterystyczne pierdnięcie jak przy niedopale, wibracje które znikają po dodaniu gazu. Przy normalnej jeździe nic nie czuć. Zjawisko jest bardziej odczuwalne przy nagrzanym silniku. Kontrolka MIL...
Do prawidłowej pracy silnika tłokowego potrzebujemy 14litrów powietrza na litr paliwa i tej proporcji należy się trzymać. Każda anomalia to dymienie na różne kolory i z reguły mała moc. Dym na czarno to zbyt mały wydatek powietrza. Wydatek powietrza to nie tylko turbina, ale też filtr powietrza, przepływomierz, przewodu doprowadzające powietrze, turbina,...
Mechanikiem nie jestem, z wykształcenia informatykiem, mechanika ogranicza się w moim przypadku do fizyki, którą lubię i praktyki. Ale stawiam, że poprzez rozprężenie się mieszanki paliwowej w momencie pracy tłoka powstaje ciśnienie + wtrysk paliwa = wybuch w komorze spalania...
Witam.Mam Renaulta Lagune II z 2002r. 1.9 dCI 120 KM z samochodem jest problem ponieważ jest słaby na niskich obrotach ożywać zaczyna przy 3 tyś. obrotach ale i tak nie ma takiej mocy jak powinna , gdy się ją gniecie to w miarę przyspiesza ale kiedy się wrzuci 4,5,6 bieg przy niskich obrotach i chce się przyspieszyć to wyrzuca błąd DF301(nieszczelność...
Kierownice można zostawić, normalne ślady pracy, zobacz jakie ma luzy połączenie łopatki kierownica, więcej niż 0,15 mm niestety mogą wystąpić problemy z regulacją ciśnienia ładowania. Na gotowcach raz się przejechałem i od tamtej pory nie stosuje.
Witam. Mam problem z Laguną 2 1.9 dCi. Auto kopci na czarno i cały czas wywala dwa błędy: przepływ powietrza oraz ciśnienie paliwa. Uszkodzona była rura od turbiny do przepływomierza. Auto nie chce wkręcać się na obroty. Gdzie dalej szukać przyczyny? EGR sprawdzony, czujnik na rurze na opaski, ale za ciasno wciśnięty z nowym oringiem.
jesli blad swieci na pomaranczowo i gasnie po zgaszeniu i odpaleniu silnika przyczyn moze byc wiele w pierwszej kolejnosci nalezy sprawdzic: czy zawor EGR nie zablokowal sie najlepiej wyczyscic - silnik 1,9 silnik 2,2 oraz warto wyczyscic takze kolektor czy nie jest pekniety IC - wymiana zawor sterowania turbina nie brzeczy - czyszczenie czy nie ma...
chłopaki mam... Padła pompa paliwa zaczeło wyciekać paliwko .Wymienili mi koledzy w pewnym warsztacie pompke /panowie nie naprawiajcie aut w poniedziałki poniewaz cała załoga w tym warsztacie była kompletnie pijana i jeszcze sie chłopaki leczyli ale dali rade/no i jak nowy wyjezdzam na droge gaz do dechy no i jest nareszcie ten sam samochód co wczesniej.Powodem...
Cześć Czujnik przed turbiną (czujnik spalin) pokazuje o 130mbar za dużo względem ciśnienia atmosferycznego na wyłączonym silniku. Czy to jest jeszcze w granicy tolerancji czy nadaje się do wymiany? https://obrazki.elektroda.pl/8640100500_...
Witam kolegów. Mam kolejny problem z Moją Laguna. Otóż wyświetla mi żółtą kontrolke i blad ukladu powietrza . Po podłączeniu pod kompa zauważyłem że dużo wartości jest na minusie jeżeli chodzi np o turbo czy przepływomierz no i nie zgadza się liczba obrotów silnika. Co innego wskazuje obrotomierz a co innego komputer. Różnica wacha się w przedziale...
Regulator ciśnienia paliwa jest uaktywniany przez sterownik,aby regulować ciśnienie paliwa.A ciśnienie paliwa jest ustawiane w taki sposób,by by osiągnąć żądany stosunek powietrze i paliwo.Bo do odpalenia starczy i 200 atm na listwie bo wtryski są otwierane elektronicznie a nie ciśnieniem,a ciśnienie może sięgać nawet do 2000 atm.I w tym przypadku trzeba...
Witam Jak założę sterownik od właściwego silnika czyli od Laguny II 1.9DCI 120km to muszę "pozbyć" się Immo? Czy orientujecie się czy kostki od sterownika są identyczne tu i tu? Czy podłączenie elektrozaworu turbiny i czujnika ciśnienia doładowania są w tym samym miejscu?
turbina była tydzień temu wymieniana a oleju nie ubywa Jeśli zakładasz, że z turbiną wszystko dobrze, to do sprawdzenia jeszcze czujnik ciśnienia doładowania, czujnik temp. cieczy. Potem już pozostaje układ paliwowy - wtryski, czujnik/regulator ciśnienia na listwie. a może egr czeba wymienić lub wyczyścić//?????/? Tu by przydymiała na czarno.
Koledzy a co może być u mnie… Mam takie objawy: Auta nie mogę odpalić, muszę grzać 3 razy do końca i jeszcze ciężko odpala. A jak sa mrozy to aku kaput :( Dodam że wtryskiwacze sprawdzone, świece żarowe wymienione, filtr paliwa i powietrza wymieniony, ojel z filtrem też. Silnik to RENAULT 19 1995rokQ. Jak odpali to chodzi jak żyleta! Myślicie...
forum to nie warsztat, ktoś kto się zna musi zobaczyć samochód i sprawdzić parametry, jeżeli mechanik jest dobry to mówi ci prawdę, jeżeli nie wierzysz mu to napraw sam, a tak swoją drogą z objawów jakie napisałeś bez diagnostyki wymienił bym : turbo, czujnik ciśnienia doładowania, interkoler, rury dolotowe, egr, czujnik ciśnienia paliwa, regulator...
Dzień dobry. Mam pytanie ruszam autem i przy zmianie biegu na 6 odcina turbinę i jezdzi jakby chciał a nie mógł. I nie ważne czy silnik zimny czy ciepły problem jest za każdym razem. Zatrzymam się wyłączę silnik, włączę i znów dochodzę do szóstego biegu i znów odcina. Wymieniłem czujnik jakiegoś ciśnienia czy podciśnienia nie wiem nie znam się. Ale...
Zapytaj tych co wymieniali turbo co zrobili w ramach jego wymiany. Niestety często podczas wymiany turbo warsztaty nie robią całości pracy, podchodzą do tego jak do wymiany np rozrusznika czyli stare wyjąć, nowe włożyć i tyle. Dlatego ważne jest czy układ był czyszczony, czy olej który był w chłodnicy powietrza został usunięty, czy zostało sprawdzone...
Witam, szukam na forach ale ciężko znaleźć odpowiedź na mój problem. Mam lagune 2 1.9 dci 120km silnik po remoncie jakieś pół roku temu obróciło panewkę, nowa turbina i nowy elektrozawór sterujący turbiną i IC. Od pewnego momentu mam problem z błędem który męczy wiele osób otóż jest to jak komputer twierdzi błąd wtrysku, czyli zapala mi się na pomarańczowo...
Ciśnienia nie mierzyłem. Słychać szum, tak jakby uchodziło powietrze z balona, ale jak przystawiam rękę, to nie czuć żadnego dmuchania, a wydaje mi się, że z turbiny, to powinno "trochę" dmuchać? Dodano po 3 czyli jutro mam jeszcze raz dokładnie poszukać nieszczelności w układzie, a ewentualnie później zdemontować turbinę? Co jeszcze z łopatkami w turbo?...
Witam, Mógł by ktoś zrobić map packa albo .ols do laguny II ph 2 1.9dci 120hp? Oczywiście za PLN'y Sterownik edc15c13 według internetów, wsad 512kb z mpps v16. W tej chwili leje 89mm3 i więcej nie da rady na tej turbine i tak juz dymi. Za jakiś czas pójdzie nowy odprężony na tłokach silnik i gtb2260v. Chce narazie ogarnąć wszystko na tym siniku zanim...
Witam wreszcie wolna chwila , sprawa dymienia chyba się wyjaśni , otóż okazało się że turbina która poprzedniemu właścicielowi nie sprawiała problemu , po remoncie silnika zaczęła puszczać olej = wzrost ciśnienia w układzie smarowania i wyrzuca do układu wydechowego . Wybierając model auta z 2005r wtryski dały się zakodować bez problemu , korekcje wtrysków...
Witam mam pacjenta laga 1.9 dci 101KM, dwa tygodnie z nią walcze trochę danych -błąd jaki łapie 6150 MAF nieprawidłowe działanie podkładane dwa maf-y to samo -przepływ w parametrach do 50mg/na skok maks przy 3000obr/min -ciśnienie paliwa od 250bar do 550bar maks (ale przy tym ssaniu komp więcej nie poda ale dla pewności kupiłem nowy regulator na pompę...
Witam, Od razu powiem że jeśli nie ten dział to przepraszam, po prostu tak mi do tego pasowało. Mam problem ze swoją laguną. Problem pojawił się "z dnia na dzień", wcześniej nie było żadnych objawów. Mianowicie po włączeniu zapłonu wszystkie kontrolki się zapalają i po chwili gasną i powinny świecić tylko Ładowanie i STOP, ale od czasu problemu świecą...
Witajcie, pierwszy raz piszę na forum więc ta trema :D . Mam od jakiegoś czasu podobny problem z RENAULT LAGUNA 1.9dCi 2001r.- spadek mocy (tryb awaryjny) a po wyłączeniu i włączeniu OK lub nachwilę OK. Auto ma teraz przejechane 40.000 km ale problemy zaczęły się przy 30.000 km. W ASO najpierw nie widzieli zadnych usterek a później stwierdzili, że to...
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Laguny 2 FL 1.9dCi. Kilka dni temu stojąc z włączonym silnikiem na przejeździe kolejowym pojawił się komunikat o błędzie "check injection". Auto straciło moc, ale kręciło do 4000 obr. Pojechałem na komputer - błąd czujnika doładowania turbo. Kupiłem czujnik od takiego samego silnika, jednakże mój stary czujnik był...
Witam, Auto jak w temacie, właściciel jeździł na lejącej turbinie(po wykręceniu turbiny wirnik miał 1cm luzy w każdą stronę.), było tak dużo że auto kopciło i samo podnosiło obroty(spalający sie olej), w końcu doszło do takiego samo zapłonu ze silnik wkrecił się dwa razy na 5-6k rpm i po prostu zgasł. Turbina już wymieniona, wszytko wyczyszczone z zalanego...
Ufff... troszkę chyba wsadziłem "kij w mrowisko", ale spróbuje odpowiedzieć. Część elementów jest nakładana przez np. normy spalin, i chcąc sprzedawać auta trzeba im się podporządkować, a tutaj jak wiadomo gdy urzędnik czegoś dotyka to wychodzi mizernie. Więc AddBlue, filtry itd. są spekulacyjne. (at)jarzabek666, zawsze kradli, kiedyś felgi i reflektory,...
jakie ciśnienie turbina laguna laguna turbina turbina laguna
ekranowanie aluminium windows folder installer bluepill arduino
festiwal pomógł fotowoltaika instalacja
Jak usunąć pobrane programy z TV Panasonic Viera? Lokalizacja skrzynek bezpieczników w Range Rover P38