Jakie chcesz uzyskać ciśnienie?
Witam z c330 troszkę przeszedłem :) i nie jedną robiłem. Długość spręzyny zewnetrznej w stanie swobodnym powinna wynosić 60 plus minus 1,5mm a wewnętrznej 63 plus minus 1,5mm. Czy podczas kręcenia rozrusznikiem pojawia się biały dym czy nie ?? i czy obydwa tłoki zaskakują?? Dodano po 13 Najprawdopodobniej źle zmierzyłeś ciśnienie sprężania przy 16 barach...
Mi się wydaje że coś jest z pompą wtryskową może dawać nierównomierne ciśnienie
Olej wraz z filtrem oleju dawno wymieniałeś. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Sam to raczej nie dasz rady tego wymienić.Możesz wciągnąć wtryski sam ale musisz je oddać do "pompiarza"aby sprawdzić ciśnienie na specjalnym urządzeniu i czy wtrysk nie leje tylko rozpyla i w razie potrzeby wymienić końcówki i wyregulować ciśnienie wtrysku.
Oczywiście że może, świadczy to o zużyciu pierścieni na tłokach. Sprawdz ciśnienie na cylindrach.
Do 20 barów, później ma problemy z odpalaniem
czy z odmy wylatują spaliny ?? i czy po przyłożeniu ręki wyraźnie czuć powiew "wiatru"?? w c-330 przy odmie zawsze jest zarzygane olejem ale nie do przesady Po raz ostatni poprawiam twoje błędy albo zaczniesz pisać poprawnie albo będę raportował każdy post (minimum szacunku czytającym się należy). z tego co wiem to filtr wytrzymuje 7,5-8 bar tak że...
tomek130 co twój post wnosi do tematu ... zbyt wysokie cisnienie oleju prowadzi do tzw kawitacji, a dalej do wytrąceń w warswie ślizgowej panewki. Oderwane kawałki zaczną wycierać jeszcze większe rowki wsdłóż osi panewki co prowadzi do zatarcia. Prawdopodobnie ktoś ratował się w ten sposób, że luzy w układzie korbowo-tłokowym, które spowodowały spadek...
Nie bawił się nikt żeby zwiększyć udźwig? Przestawiony przelew na wyższe ciśnienie.
Witaj. Czy w czasie tego remontu regenerowałeś dźwignie zaworowe, tam też dochodzi ten sam olej.Zbyt duży luz na jednej dźwigience i ciśnienie spada. Pozdrawiam
Nie działa WOM? A działa wzmacniacz momentu? Przy takiej awarii powinno się zmierzyć ciśnienie mikropomki.
Na zimnym oleju jakie masz Ciśnienie?
Czystość i szczelność to norma i podstawa chodzi o to że on się wyrabia przez co traci ciśnienie .
Jakie jest ciśnienie pompy wtryskowej w Ursusie C-385
Albo jest źle ustawiony.
Przeczyść filtr, zmierz ciśnienie powinno być ok 120bar może troszkę mniej jak stara pompa,jeśli ciśnienie jest słabe podłóż podkładkę lub nawet dwie pod zawór przeciążeniowy z czasem się on zużywa i po prostu puszcza olej przy mniejszym ciśnieniu.
Wąż ci spróchnieje nie zauważysz kiedy stracisz olej To wtedy spadnie ciśnienie na zegarze, zauważysz to na nim. Ten zegar jest ok. Stosowałem go kiedyś.
Według mnie wina leży po stronie pompy i filtru olejowego, jeśli chodzi o gościa co wał szlifował (a dokładnie z Inwałdu) to naprawdę gość wie co robi i zna się na tym.
Prawidłowo kąt wtrysku powinien zostać ustawiony kątomierzem na stole probierczym. Po czym powinna zostać nacięta nowa kreska na obudowie pompy. Wtedy kreska w kreskę. Inaczej to masz zaślepkę od strony koła zamachowego (gumowa) po ściągnięciu jej i kręceniu wałem zgodni z obrotami silnika zobaczysz wybite na kole stopnie. I najprostszy sposób to na...
Jak zmienić to ciśnienie Dodano po 2 Jak zmierzyć ciśnienie
Ciąnienia przed rozdzielaczem nie będzie jak zasterujesz rozdzielaczem do opory. Znaczy tak by otworzył sie zawór przelewowy najlepiej sprawdzając to na wyjściu hydr. zewn. Manometr np. glicerynowy kup za 30 zeta i podłącz. Wszystko powie.
Witam czy jesli ciśnienie ursus c 355 spada po rozgrzaniu do 1,5 bara i wacha sie raz skacze na 3 raz niżej jest to wina pompy nie daje rady tłoczyć rozgrzanego oleju? Dodam że na zimnym silniku ciśnienie koło 5 bar. Silnik po remoncie więc to nie ma nic do rzeczy dodam iz silnik jest o c 4011 i ma jeszcze filtry 9olejku dwa te szklanki. Czy po po prostu...
Witam Czy ktoś wie jak działa reduktor ciśnienia powietrza w ursus c 360 Głównie chodzi mi o to jak zwiększyć lub zmniejszyć ciśnienie
Znalazłem w instrukcji od c 330, że minimalne ciśnienie na obrotach jałowych przy rozgrzanym silniku to 0,1 MPa. W takim razie jaki manometr byłby dobry, aby pokazywał w miarę dobrze jakie jest ciśnienie?
Ciśnienie 4 czego?
W tym silniku często po uszkodzeniu membrany w pompie paliwa ON rozcieńcza olej silnikowy i w konsekwencji przycierają się panewki. Zalecam częstą kontrolę poziomu oleju. U mnie po zaniedbaniach poprzednika wystarczyła wymiana panewek- a po godzince pracy pod obciążeniem na wolnych obrotach zapalała się kontrolka (manometr potwierdził diagnozę...).
HS 11 to jest oznaczenie typu. Jest to starsza wersja sprężarki montowanej w starze ( HS14 ).Sprężarka jest bardzo wydajna i trwała konstrukcyjnie była przeznaczona do bezawaryjnej pracy przez tysiące godzin. Wał korbowy z przeciwwagą podparty jest na dwóch łożyskach kulkowych ,korbowód z odżutnikiem oleju ułożyskowany jest na łożysku wałeczkowym -...
Ciśnienie 5 bar to odpowiednie ciśnienie dla tego silnika, nie ma potrzeby że było większe.
Przewody były przedmuchiwane zastanawia mnie to że w 2 moich ursuach paliwo do baku wraca pulsacyjnie i wylatuje z przewodu tak na 5 centymetrów. W tym co z nim walcze cały czas leci bezprzerwy po ściance zbiornika. Tak jakby pompka zailająca zamałe ciśnienie robiła.
Końcówka wtryskiwacza co najmniej leje albo uszkodzona. Jeśli wtryskiwacz nie rozpyla dobrze to ON spływa po ściankach cylindra. Wtryskiwacze do sprawdzenia, także ciśnienie otwarcia. Post do innego działu.
Może traktor gubi gdzieś ciśnienie.
Witam, Ursus C355 po wymianie pierścieni, tulejek na korbach i wszystkich szklanek oraz po regeneracji głowic. Przed remontem ciśnienie oleju na zimnym 5, na ciepłym 2. Po remoncie na zimnym 3,5, na ciepłym dochodzi do 0. Co może być przyczyną takiego niskiego ciśnienia? AI: Jaki rodzaj i lepkość oleju został użyty po remoncie silnika? Superol CC30,...
Gdzie masz te 180 bar, na wężu przy siłowniku? Niskie ciśnienie na wolnych wskazuje na wyrobioną pompę. Pytanie czy manometr masz dobry, ale pompa standardowa 12 mpa nie może pracować na 17,5. Jeśli na wężu masz 18 mpa i nie daje rady, to pozostaje wymiana siłowników np na średnicę 50mm zamiast standardowych 40. Tam znacząco wydłuża się ramię tura,...
Brak, brak przelewu albo ustawione za wysokie ciśnienie.
filtr powietrza jest czysty szczelny ? stuki są głuche , metaliczne ? gdy silnik stuka kopci ? nie ma mocy co się dzije z nim poza tym odgłosem? ciśnienie oleju wtedy spada?
Ciśnienie było dobre ale nie pamiętam jakie. Podkładałem podkładki pod pezpiecznik na rozdzielaczu pod siedzeniem żeby zwiększyć ciśnienie.
ok rozumiem. Mam jeszcze pytanbie bo teraz tak patrzę na to ci śnienie i jak na zimnym odpalę to na obrotach tak do 700 jest 5.5 a jak daję wiecej do 1500 to nawet do 7 i wiecej ciśnienie rośnie to nie jest za dużo czasami? Możer jednak ktos jakies podkłądki dawał pod ten zawór przy filtrach spojrze tam moze wtedy ciśnienie na ciepłyum będzie troche...
Kolega napisał że siłowniki są sterowane przez osobny rozdzielacz. Jak pisałem wyżej i kolega mtracz sprawdź ciśnienie hydrauliki zew. ciągnika. Jeśli jest ok to odkręć przewód siłownika który nie ma siły poruszyć maszyną i tam zobacz jakie jest ciśnienie.
to są te filmiki na pierwszym wskazówka stoi sztywno http://www.youtube.com/watch?v=roDX7izH7... na drugim wskazówka skacze jak głupia z tym że na filmiku widać tylko wartości w jakich ona oscyluje, ponieważ nagranie było robione telefonem http://www.youtube.com/watch?v=E5vrm9hCJ... mam nadzieje że będą działały
Mój ojciec w swoim ciągniku też miał problem z czujnikiem ciśnienia oleju(oryginalny działał wiele lat, a następne co chwile się psuły). Najgorsze było to że nie dość, że trzeba było kupować nowy to nigdy nie było pewności że ciśnienie jest w porządku. Po którejś awarii czujnika ojciec kupił wskaźnik ciśnienia od c 385 i przewody. Trzeba było dać dotoczyć...
Ciśnienie już się nie znajdzie skoro jest słabe. Przed montażem silnika należało dać blok do sprawdzenia bo prawdopodobnie tam masz ubytki ciśnienia.
A sprawdzane było ciśnienie oleju?
A może zaworek zwrotny w pompce zasilającej nie trzyma?Rano przed zapaleniem pod pompuj i będziesz wyczuwał czy zeszło ciśnienie.
Zmierz ciśnienie spręzania
nikusert napisał ci moderator chyba bardzo wyrażnie. jak bedzie miał przetary przewód i dotknie masy to bedzie cały czas świecić a nie raz tak albo nie co ci stego że bedzie większe ciśnienie?
W C-360 na rozgrzanym silniku przy 2200 chyba 5kg/cm powinno być. Jak jest 6kg/cm przy 1600 to już pompa dostaje. Może zawór przelewowy jest tak ustawiony... Albo jakiś opiłek dostał się do kanału w wale i blokuje przepływ oleju. Różne mogą być tego przyczyny że jest zbyt duże ciśnienie.
Z tego co wiem, to w dieslu wykręca się wtrysk i w jego miejsce wkręca manometr. Przy okazji, jak masz możliwość, to sprawdź wtrysk na maszynie, czy ma dobre ciśnienie,
W C360 jest 60 litrów oleju w układzie napędowym ? Dziwne ? Ale z hamulcem masz rację czasem trza podkładki czy sprężynkę przy dźwigni wymienić. Ze słabą hydrauliką najlepiej podjedź do kogoś niech zakręci manometr i sprawdzi jakie jest ciśnienie .
Na jednym pasku nie dasz rady, musiałbyś dać na dwóch. Z innych opcji, to albo pogodzić się z tym ciśnieniem i założyć siłowniki 50mm (ale tur będzie działał wolniej), albo multiplikator z pompą na wałek WOM taki jak do ładowacza Trol - w razie potrzeby demontowalny z wałka. I to jest opcja optymalna. Napęd bezpośrednio z wału jest ryzykowny, bo trochę...
Dymi na biało? Do poprawki kąt wtrysku i jeszcze raz sprawdź wtryskiwacze. Możliwe że za małe ciśnienie otwarcia mają.
Świeca żarowa grzeje przed startem?przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania.
Jakie masz ciśnienie na wyjściu?
Warto dodać że nie zawsze niskie ciśnienie oznacza zużytą pompę, u mnie tak było. Zużyte okazały się oringi w zaworkach w rozdzielaczu, po wymianie na odrobinę grubsze jeszcze nie widziałem tak szybkiej hydrauliki w żadnej c360. Nie polecam w domu rozbierać rozdzielacza samemu, jeśli się nie zna choć trochę na tym.
Dane z książki podają przy 2200 4-5,5 l/min ale i podaje początek otwarcia zaworu przy 4,5 i maksymalne ciśnienie 6,5. Masz dobre.
Jest ok. Tylko kolega źle napisał kontrolka nie zapala się po zgaszeniu. Trzydziestka z reguły bardzo długo trzyma ciśnienie oleju.
po remoncie mam 1,5 na wolnych na wiekszych 4 i 6 czego moze byc przyczyna walek ok i glowny po zatarciu polerka nowe panewki i pompa pomocy??
odp typu ,,oddaj do mechanika" w niczym mi nie pomogą. Z dociekania "czemu to tak się zrobiło" po lakonicznym opisie, też nic nie będzie. Generalnie przyczyna wyjściowa jest jedna - z jakiegoś powodu dochodzi do tarcia pomiędzy czopem wału, a materiałem ślizgowym panewki. Ten się uplastycznia i wręcz przylepia do czopu - na skutek zwiększonego tarcia,...
Czy zwracać uwagę na motogodziny czy będą one podane przez właściciela wiarygodne ? Mówią znawcy że po 5000 silnik do remontu czy rzeczywiście tak jest? Dodano po 10 A czy po ściągnięciu korka wlewu oleju do silnika ( u góry - zawory) przy uruchomionym silniku powinien wylatywać olej czy nie ?
Ciśnienie przy filtrze RDP 3/A powinno wynosić 0,294-0,670 MPa na obrotach znamionowych i min. 0,08 MPa na wolnych. Czujnik jest wkręcony w magistralę olejową,przy kabinie koło filtra olejowego . Jest to silnik Z 8701-1 który występuje w Ursusach serii 1200 .
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
mam podobny problem po polerce walu i zlozeniu silnika cisnienie na wolnych obrotach 1,5 na wiekszych 5, 6. pompa nowa ,, co to moze byc??? srubka mocujaca przewod z dziurka
Tak ja mam jeszcze wyłącznik ciśnieniowy na którym ustawia się ciśnienie przy którym następuje załączenie i wyłączenie silnika.Po prostu ustawia się ciśnienie minimalne i maxmalne takie wyłączniki były stosowane w domowych instalacjach hydroforowych.
Może być że nowa głowiczka jest felerna.Mając ją zdjętą można zaworki sprawdzić ; -dmuchając chociażby ustami w wylot ,powinno się nie dać dmuchnąć ,ciągnąć powietrze do siebie powinien być przepływ. -ssanie powinno odwrotnie działać,dmuchając powinno przechodzić powietrze,ciągnąć do siebie ,powinno się nie dać zassać powietrza. To możesz sprawdzić...
Sprawdź ciśnienie na wtryskiwaczach. Może być za małe ciśnienie paliwa.
Gorący olej jest rzadszy i dlatego spada ciśnienie.
Tuleja na złom. Do tego jak dla mnie jest za nisko osadzona.
Najpierw zobacz do zbiorniczka , czy jest ładny przelew bez powietrza . ? Dodano po 6 Zasilanie i powrót jest na orbitrolu , tego nie luzujesz , n ie odpowietrzasz . Tylko przewody sterujące siłownik . Ciśnienie na siłowniku masz raz z jednej strony i powrót , a raz z drugiej strony i powrót - naprzemiennie . Odpowietrzasz ten który jest w danym momencie...
Ja bym stawiał na zwykły odkamieniacz. A co do przepłukania karcherem to bym uważał, duże ciśnienie może uszkodzić delikatne rurki w chłodnicy i wtedy już na pewno złom.
Skąd wiesz, że ciśnienie wynosi zero? Wkręciłeś manometr w magistralę?
Według instrukcji ciśnienie powinno wynosić 5,8-6,3 bar.
Wkręć manometr i sprawdź jakie masz ciśnienie. Winna może być instalacja sam czujnik lub zawór na pompie.
A jakie powinno być minimalne ciśnienie na wolnych obrotach, jeśli mam wymienić olej to jaki najlepszy ?
Wyeksploatowany silnik i ciśnienie ucieka między panewkami a stopami wału.
Za duże ciśnienie. Zmierz jakie ciśnienie masz w układzie.
Albo kiepski olej był wcześniej, szybko stracił swoje właściwości. Chociaż w starych dieslach to według mnie raczej gęstnieje. Ewentualnie dostaje się do oleju paliwo. Efekt spadek ciśnienia.
Na pewno jest to pompa zębata. Jeżeli dbałeś o prawidłowy poziom oleju, jeżeli nigdy nie dopuściłeś by pracowała bez oleju to pompa na 100% jest dobra i nie wymaga Twojej ingerencji. Pracuje ona w oleju i żywotność jest b. duża. Sprawdź najpierw ciśnienie jakie masz na wyjściu np do kipra. Może tam ciśnienie masz bo uległy uszkodzeniu uszczelnienia...
Witam Za pompą oleju wkręć trójnik zamiast kolanka i sprawdź ciśnienie przed rozdzielaczem.
wiem że za duża turbo sprężarka może spowodować wywalenie uszczelki pod głowicą, i nie tylko, urwanie korbowodu, okręcenie się panewki przez co może to spowodować zatarcie silnika, no też może spowodować urwanie wału. W 60 tce i bez sprężarki można urwać wał a turbosprężarka reguluje sobie ciśnienie westagatem.
rurkę sprawdzałem jest dobra a miarkę mam od c 330 chyba jest taka sama po zdjęciu misy razem z olejem było go pół misy a na miarce max a ile litrów oleju wchodzi do silnika c 328
Jeżeli tak, to przypuszczam, że dawka paliwa jest prawidłowa. Sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku, oraz tak jak już wcześniej koledzy pisali, ciśnienie sprężania.
Witam. Jeżeli wydmuchuje spod korka oznacza to zużycie pierścieni oraz tłoków. Może nawet znacznemu zużyciu uległy cylindry. Podejrzewam, że ciśnienie spreżania jest za małe i dlatego ciężko odpala. Tak jak napisał (at)1 Marcin, pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni sprawę.
Jeżeli podczas pracy silnika dotykając przewodu wysokiego ciśnienia czuć jakby uderzenia to oznacza, że wtrysk paliwa jest z zasady prawidłowy. Natomiast brak tego impulsu może świadczyć o tym, że pompa wtryskowa ma za mały wydatek i podaje paliwo o niskim ciśnieniu. Może też być, że wtryskiwacz "leje" lub jest rozregulowany (za niskie ciśnienie wtrysku).
Panowie przy ciśnieniu rzędu 16 Mpa jakoś słabo to widzę żeby silikon cokolwiek blokował. Miałem ostatnio przypadek w głowicy ścinkowej harvestera, gdzie kawałek uszkodzonego oringu zablokował suwak rozdzielacza. Ciśnienie w tej głowicy wynosi 300 bar, przy przepływie 280 l/min. Jeżeli autor pisze, że w skrzni są kawałki silikonu to jest bardzo prawdopodobne,...
A pompa to oryginał? Tak się dzieje gdy pompa zębata kręci się w przeciwnym kierunku niż przewiduje producent w tym modelu. Kolega miał to samo z ruską pompa. Strona ssąca jest połaczona z łożyskami. Jak szła w lewo to ciśnienie wyciskało uszczelniacz.
Witam Jak sprawdzić pompę paliwa zasilającą ( tą co zasysa paliwo z baku ) i jakie ciśnienie powinna generować ?
Już po problemie. Wymieniłem pompę na nową i ciśnienie jest stałe i ok.
Kolego cichus - ciśnienie ustawiam na wtryskach , pompę- mierzę ciśnienie i dawkę .
tłucze ,sporadycznie Jak się układ wtryskowy zapowietrza to Diesel potrafi też nieźle potłuc. A gdyby panewki się posypały to spadło by ciśnienie oleju.
Wita! no i sprawa załatwiona. termostat kleknął (nowy)! wyrzuciłem go i już spokój, krotki obieg zaślepiony! temperatura silnika przy pracy z c hakownica 70-80 wiec jak dla mnie jest dobrze! jeszcze się zastanawiam po tym jak się termostat nie otwierał w jakim stanie jest uszczelka pod głowica! bo lekkie ciśnienie było
Jeśli wymieniane były komplety to często się zdarza że 60-ka pluje olejem i nie jest to feler ani wina uszkodzonych pierścieni. Z czasem dotrą się do cylindra i pluć przestanie. Druga sprawa to na wolnych obrotach książkowo ciśnienie oleju min. 1.5 bara, przy 2200 4-4,5 bara. Jeśli u ciebie coś w silniku zostało pominięte to nic dziwnego że jest trochę...
Jak jest za duże ciśnienie otwarcia wtryskiwacza ustawione też stuka.
Filtr z boku czysty? Zawór bezpieczeństwa w pompie wymieniany>? Może w nim sprężyna pękła. W pompie brak sprężyn. Rozdzielacz nowy jak coś ruszę to po gwarancji Sprawdź w pierwszej kolejności kierunek obrotów pompy hydraulicznej, czy jest zgodny z kierunkiem wałka napędzającego pompe lub sprawdź na starej i nowej pompie czy dekle na pompie są tak samo...
Na obciążonym silniku (prace polowe, jazda pod górę z ładunkiem) czy na biegu jałowym mierzyłeś ciśnienie ?
dokładnie nie wiem ale mówił że sprawdzał cos zegarem i dmuchał ciśnienie dokładnie nwm
Być może zawór ten przy pompie zbyt szybko puszcza, zmierz ciśnienie na wyjściach hydrauliki
Sprawdzić ciśnienie sprężania! Wszystko się wyjaśni Jak się stało to nagle to prędzej uszczelka pod głowicą ale możemy tak wyliczać i zgadywać w nieskończoność
O jakim luzie piszesz? Luzie zaworu w prowadnicy czy luzie zaworowym. Mi chodzi o luz zaworowy, to luz miedzy dźwignią zaworową a czołem trzonka zaworu. Luz musi być bo zawory będą podparte i kompresja ucieknie. Dlaczego nie opisałeś wszystkiego o co prosiłem? Czym mniej będziesz dokładny w opisie tym dłużej to wszystko trwa. Najlepiej przydało by się...
Robiłem remont 2 lata temu na motorpale to loteria z 4 1 dała się ustawic na stabilne ciśnienie i ładnie rozpylała poszły wzm i po zmianie wszystkie ładnie dały się ustawić i ładnie pylily.
Bo Pany 40stka miała zawór przelewowy na filtrach a na pompie brak trzeba założyć zaworek do pompy i ende , Tu już o tym było [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
ursus ciśnienie ciśnienie ursus powietrza ursus ciśnienie oleju
kostki kierownicą passat pendrive zniknął instrukcja centrali paradox
odbiornik reakcyjny odbiornik reakcyjny
Jak podłączyć stojan ukośnicy MacAllister 210? Reset fabryczny routera Linksys EA9500 - instrukcja krok po kroku