Jakie powinno być ćiśnienie u ciebie to nie wiem, bo każde auto ma inaczej. Sprawdż w książce serwisiwej (jeżeli masz), albo spróbuj wypytać na stacji kontroli pojazdów. Co do mierników to jest tego pełno, poszukaj w necie. Np.: http://www.tuningbaja.pl/sklep/?search=2... :) Lub tańszy : http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=...
W tym silniku nie zaślepia się całkowicie egra, tzn. można, ale trzeba wyprogramowac z kompa, czy to zrobiłeś? Jeśli nie to już masz przyczynę. Co z moim pytaniem o ciśnienie paliwa?
to teraz pozostaje Ci odkręcić ogrzewanie na full i obserwować co się dzieje.Jak ubędzie płynu to nagrzewnica, większe ciśnienie i cieknie.
Czy coś wychodzi z czujnika? Napisałeś że zasilanie jest, czujnik inny, ciśnienie jest a nie napisałeś nic o tym co wychodzi z czujnika. Nie wiem jak w Oplu ale w grupie VAG z czujnika wychodzi sygnał PWM gdzie wypełnienie jest zależne od ciśnienia.
Twój miernik mierzy ciśnienie do 10 psi czyli do około 0,7 bar (o ile dobrze odczytałem jednostki - trochę niewyraźne) - więc nie dziw się tym wskazaniom.
Opony prawidłowo wyważone ? Czy we wszystkich oponach jest takie same ciśnienie ?
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Tak ale mnie chodziło czy sprawdziłeś czy dochodzi ci napięcie na wtyczkę pompki paliwa i czy robi ciśnienie?
Jeżeli nie ubywa płynu i nie jest brudny to na pewno uszczelka jest dobra :) gdyby była padnięta uszczelka płynu by co raz brakowało..i byłby brudny po prostu odkręć zbiorniczek wyrównawczy..zagrzej silnik i pozwól żeby płyn się unormalizował..może go wywalać ale gdy przestanie poczekaj kilka minut..zakręć..poczekaj aż ostygnie silnik..przejedź się...
Jeszcze jest możliwość, że sama pompa niskiego ciśnienia daje zbyt niskie ciśnienie i sterownik długością impulsów elektrozaworu próbuje uzyskać zadany kąt. Sprawdź ilość, przepływ ropy na powrocie, choć nie wiem ile na jałowym ona powinna pompować. Generalnie ja obstawiam mechanikę pompy, tłoczek lub pompa niskiego ciśnienia.
Jest to niewiarygodne ciśnienie bo i po co , najwyższe ciśnienia oleju są w vw dizlu ok 6-7Bar. Co najwyżej mogę napisać że większość ma coś zepsute i wali takie ciśnienie.
Filtr paliwa sprawdzałeś ? Upewnij się że pompa pompuje lekko uchylając zacisk przy wylocie z filtra (uwagha wysokie ciśnienie )
Ciśnienie paliwa.
No i lipa. Puścił azot na osi wałka pod sprzęgłem. Czy tam w ogóle ma prawo być ciśnienie?
Czy sprawdziłeś: -iskrę -ciśnienie sprężania
na ciepłym to 17 - 18 bar. Zbyt wysokie ciśnienie sprężania jest spowodowane zużyciem pierścieni olejowych.Olej silnikowy dostaje się na pierścienie uszczelniające, dodatkowo je uszczelnia, następnie zostaje spalony w komorze spalania.17-18 bar to zbyt wysokie ciśnienie dla tego silnika.
Sprawdź ciśnienie paliwa
I co dalej z ustawieniami po wymianie -np. ciśnienie ?!
nie pompa padnie a silnik się wysr*. Jeśli nei masz doświadczenia i nei wiesz co robisz to sobie odpuść. Pompa nei ma się zaadoptować do wyższego ciśnienie doładowania tylko musisz sam własnoręcznje zwiększyć dawkę paliwa. jak tego nie zrobisz to dupa zimna. Pozatym nie z tej strony zaczynacie, najpierw trzeba podlać paliwa a dopiero później martwić...
Sprawdź ciśnienie paliwa...jest błąd regulatora więc pewnie tu jest problem.
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Zmierz ciśnienie paliwa.
Silnik wg.producenta ma mieć 147KM . U mnie przy skrzyni AF22 wyszło jak się nie mylę,131KM . Tak że silnik mam raczej zdrowy a straty są na skrzyni. Z tym manometrem to nie jest głupi pomysł.Warto go kupić i zmierzyć ciśnienie oleju .
co to znaczy ???
Ciśnienia jakie są w układzie po załączeniu sprężarki? Wentylatory ruszą jak wzrośnie ciśnienie.
Rozumiem że pompa wtryskowa też była sprawdzana tak ? sprawdzane było ciśnienie paliwa?
Jeżeli przy wypiętej wtyczce leje to uszkodzony wtrysk,druga możliwość,to za duże ciśnienie.
sprawdż ciśnienie sprężanie to da najbardziej wiarygodny obraz
Może tak być jeśli wtryskiwacz jest zabrudzony. Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa
Do sprawdzenia wtryskiwacze, świece żarowe i ciśnienie w cylindrach.
Sprawdzić ciśnienie paliwa.
ciśnienie paliwa , przepływomierz,
Podepnij kompa i w drogę obrerwójąc parametry rzeczywiste. Musi coś wyjść. Przy nieszczelnym dolocie wyrzucałby inny błąd. W parametrach jest ciśnienie doładowania.
Sprawdź ciśnienie sprężania:|.
Przyczyną może być zatkany kanał olejowy .Najlepiej podepnij zamiast czujnika barometr i sprawdź ciśnienie oleju.
Niedługo będę miał ponownie auto to zobaczymy. Tu akurat wystarczy pomiar ciśnienia paliwa.
Wykręcić świece, sprawdzić iskrę na nich, zmierzyć ciśnienie sprężania
Coś było sprawdzane? Ciśnienie sprężania, w parametrach czy widzi obroty wału, ciśnienie na Railu podczas kręcenia?
ale mierzyli ciśnienie? sprawdzali wtryski?
Nie pracuje jeden cylinder, wyje albo alternator albo któraś rolka. zasadniczo - do podmiany cewka zapłonowa na początek - dostępna na każdym złomowisku. Chociaż jeśli ma to LPG, to ja bym ciśnienie sprawdził.
A ciśnienie paliwa jakie?
Skoro padł sterownik, to warto sprawdzić rezystancję cewek i stan przewodów, aby uniknąć w przyszłości powtórki z rozrywki. Przeprowadź kalibrację, sprawdź kontrolnie ciśnienie reduktora.
Tak można wystarczy podpiąć odpowiednie napięcie, masę i podać ciśnienie powietrza na czujnik, wtedy trzeba zmierzyć wdrtość nap. na wolnym pinie czujnika i porównać z wykresem.
sondę sprawdź i ciśnienie paliwa
Witam.Mam dziwny przypadek z zasilaniem listwy cr ,pacjent to vectra c 1,9 dtl 101 km na pompie wtryskowej cp1h1 .Mianowicie pompa nie daje żadnego ciśnienia ani nie zasysa paliwa z baku.Po podpięciu pod komputer błąd p0090-5b i p0090-0a w parametrach jest ciśnienie na listwie cr25,4mpa a ciśnienie żądane 18mpa.Po wypięciu wtyczek z czujnika ciśnienia...
zacząłbym od tego czy pasek jest na sprężarce. a jeśli jest to czy elektrosprzęgło sprężarki załącza. drugi etap to czy czujnik ciśnienia puszcza napięcie <klima nie odpali jak jest za małe lub za duże ciśnienie.
Filtr w zbiorniczku jeśli takowy był, jest filtrem wlewowym. Skoro wiesz, że to wina pompy to czegoś nie rozumiem. Pompa nie ma nominalnej wydajności a ty chcesz jej zwiększyć ciśnienie?
To jeszcze sprawdź ciśnienie na tłokach jak już mierzysz .
Może coś z serwem.A możesz sprawdzić np ciśnienie płynu w parametrach po tym jak trzyma?
A jak to zrobić? Wkręcić manometr w odpowiednie miejsce i odpalić silnik. Myśle, że inni będą wiedzieli jakie ciśnienie powinno być przy odpowiednich obrotach. Jeśli ciśnieine będzie ok a czujnik nadal się świecił to może trzeba dokładnie wiązkę sprawdzić albo uwalone jest wejście z czujnika w elektronice.
Ze starego też...
może to być czujnik, ale nie musi. Może to byc pompa olejowa - słabe ciśnienie oleju
Nie szczelny układ dolotowy, albo brak pierscieni. Jakie ciśnienie na garkach?
Trzeba wpiąć manometr w układ paliwowy i sprawdzić ciśnienie na pracującym silniku
Ale co z tym olejem ? Jak zaświeci kontrolka niskiego stanu paliwa też piszesz na forum czy jedziesz na CPN? Sprawdź poziom jak będzie za niski dolej oleju i poszukaj przyczyny ubywania.Jeżeli pozim ok to sprawdź czujnik i ciśnienie oleju
Wg danych producenta ciśnienie ma być 3.0 bar. Jednak na biegu jałowym jesli wszystko sprawne ciśnienie jest mniejsze (tak plus-minus w granicy 1.2 bar) wzrasta dopiero po dodaniu gazu.
Witam, mam pytanie: w samochodzie opel vectra c jeden zawor kkimatyzacji jest na cienszym przewodzie, drugi na grubszym. Który przewód to niskie a który wysokie ciśnienie?
Mam nadzieje że masz racje, zobaczymy za jakiś czas czy trzyma ciśnienie czy uchodzi
Lub pompa żle zrobiona. Brak paliwa brak spalin brak doładowania. Dymi na czarno przy gazowaniu czy nie? Jak nie dymi to nie obstawiam uszkodzenia w układzie turbo, tylko brak paliwa w mieszance. Kiedyś miałem przypadek braku mocy totalnego w VECTRA B 2,0 Dti powód zatkany kat. Możesz sprawdzić organo leptycznie czy na wydechu przy przegazowaniu czuć...
Spawdz ciśnienie w cylindrach
U mnie jest to samo.Za każdym razem znika olej z pompy.Ale co lepsze jak silnik jest zimny to ciśnienie wynosi 50 barów a czym bardziej się rozgrzewa tym bardziej ciśnienie spada aż do 15 barów.Silnik ostygnie i znowu ma 50 barów na biegu jałowym.
No jak to co, pierwsze ciśnienie paliwa drugie sprężanie na zimnym silniku.
Ciśnienie paliwa sprawdzone? Nie interesuje mnie odpowiedź typu "że tryska z przewodu". Dodatkowo szczelność wtryskiwacza. Sonda lambda nie ma tu nic do rzeczy.
To sprawdź czy jest iskra i ciśnienie w cylindrach. Pozdrawiam.
Sprawdź ciśnienie jakie daje pompka.
A jakie ciśnienie w szynie ? , próba przelewowa wtryskiwaczy ?
Witam. Ja mam vectra b z silnikiem 1.6 v16 xel. Jakiś czas temu stukało mi przy popychaczach. Znajomy mechanik powiedział mi żebym dodał do oleju specjalny płyn do czyszczenia kanałów olejowych i wymienił olej. Po tej operacji wszystko wróciło do normy. A czy sprawdzałeś poziom oleju?. Bo jak masz za niski poziom, to też może stukać, lub jak masz za...
enovo nie pisz głupot. No fakt miało być ciśnienie na pompie.
na gumowych z zawleczka przypinane na wierzchu wtryskiwacza po włączonym zapłonie jest ciśnienie ze przewód spycha bez zawleczki. A na metalowych wychodzących z prawego boku wtryskiwacza idących do listwy brak ciśnienia.
O widzisz, a już miałem wywalać do kosza za lenistwo. Tak to ten zaworek i brakuje gumowego wężyka. Niestety to nie ma wpływu na dolegliwości które opisujesz. Chyba że filtr węglowy się już całkiem zapchał i pompa paliwowa nie daje rady przez niskie ciśnienie w zbiorniku. Sprawdzić można po prostu nie zakręcając korka wlewu paliwa.
Witam,przy jeżdzie na benzynie ma ogromny wpływ ciśnienie na pompie :D
Nic chyba nie zatkane. Nie idzie płyn ham. z pompy abs na wyjściu prawy-przód po zamontowaniu w samochodzie. Przed zamontowaniem pompa była drożna na wszystkich czterech wyj. . Zachowuje się tak mimo odpięcia od zasilania i sterowania abs. Bez zasilania wygląda mi to na prosty rozdzielacz (dwa wejścia - cztery wyjścia). Dodam, że na wejściu jest ciśnienie.
minus oczywiscie
możesz zrobić fotkę z góry na przepustnicę? Dodano po 7 Zerkłem jak to wygląda bo niektóre rzeczy zapomniałem jak wyglądają kilka lat nie miałem takiego motora. EGR jest chłodzony więc te przelewanie jest z powodu powietrza w układzie musisz nagrzać go. Druga sprawa jeśli silnik jest niesprawny od egr-a będzie brak mocy bo ucieka ciśnienie doładowania
A jest ciśnienie gazu? Spracował czujnik na presostacie?
Witam mam Opla jak w temacie i chciałbym się dowiedzieć jakie powinno być ciśnienie na tłokach mam przejechane 127 tys..dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.
Zależy jak jest uszkodzony. Jeśli Mechanicznie czyli np ukruszony to zobaczysz, jeśli jest miękki to nie zobaczysz, chyba że na walku zrobiły się ślady. Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Zobacz, czy na zimnym silniku jest u góry od startu czy dopiero po tych dwóch minutach.
zapytałem o ubytki cieczy bo właśnie ona mogla by wyrządzić jakieś szkody ciśnienie powinno być jednakowe na każdym cylindrze i oscylować w przedziale 10 -12 bar Ale jak pisałem wcześniej świece nie kosztują majątku
Myślałem ,że jest nie szczelna i nie mam już cieczy, więc sprawdziłem naduszając takzwany wentylek żeby zobaczyć czy jest ciecz i po naduszeniu strzeliło zimne powietrze. Proszę o pomoc co to może być. Syknięcie miałem przy pustej klimie, nawet z dziurą, bo przetartym przewodem klimy. Jakoś "zawsze" było tam ciśnienie na krótkie "naduszenie wentylka"....
Sprawdź ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach.
Czujnik wału, ciśnienie paliwa, cewke sprawdź.
Sprawdź świece, kable WN i ciśnienie sprężania. To podstawa.
wymien filtr paliwa, jak nie pomoze to druga pompa. p.s. jak juz mierzysz cisnienie to zatkaj powrot bo moze regulator sie uszkodzil.
Najprawdopodobniej padł czujnik ciśnienia paliwa lub co gorsze pompa dożyła swoich dni .Musisz sprawdzić ciśnienie manometrem i to da ci odpowiedź. https://forum.vectraklub.pl/topic/191342... pczytaj na tym forum
Za wysoka temp silnika ,za małe ciśnienie paliwa,to jest realne....
Skoro kompresor działa a nie chłodzi to sprawdź jakie jest ciśnienie po stronie HP i LP - manometrami a nie komputerem. Możliwe że to wina kompresora, chyba że nie ma przepływu czynnika w układzie.
ciśnienie paliwa ,tps, może trochę parametrów z testera
Niby sprawdziłeś a dalej nic nie wiadomo. Ile bar daje wstępna i jakie to ciśnienie przy rozruchu? Do sprawdzenia synchro wałek wał i sterowanie na wtryskach. Ale to musisz mieć oscyloskop. A napięcie to jakieś 80 volt w piku i prąd max około 20A.
wyciągałem wkładkę z kluczykiem kontrolki dalej świeciły Usterka ELEKTRYCZNA, a ty sprawdzasz MECHANICZNĄ część stacyjki. Pozostaje jeszcze ciśnienie w kołach zmierzyć.
Do sprawdzenia ciśnienie paliwa. Pompka prawdopodobnie kończy żywot.
Mam to samo, wymieniłem turbine, elektrozawory sterowania turbiny, wyprogramowałem egr i klapę gaszącą. . SaFree rozwiązałeś problem ?
Zakładam,że czysta benza.Jak się nagrzeje sprawdz ciśnienie paliwa.Może pompa ma dosyć.
AutoCom da radę ? Dodano po 49 Tak zapytam, jakie powinno być ciśnienie na szynie CR ?
Jakie ciśnienie na listwie przy kręceniu? jakie ciśnienie podczas podłączania pierwszego wtrysku zadane i rzeczywiste?
Trzeba zobaczyć jakie ma ciśnienie paliwa i inne parametry przy rozruchu.
W takim starym aucie świecenie kontrolki oleju(szczególnie na ciepłym silniku) to wynik zużytych panewek i braku ciśnienia oleju.
Chodzi Ci o ten czujnik w pompie? Jeśli jest niezgodność obrotów ECM wyrzuci błąd synchronizacji. Silnik gaśnie powoli, jakby pompa podawała coraz mniejsze ciśnienie. Niemniej dzięki z post.
Kolego, pierwsza rzecz- ciśnienie MAP. Od tego bym zaczął.
Proszę sprawdzić drożność odpowietrznika skrzyni. Jest to czarna igelitowa rurka wychodząca z przedniej pokrywy skrzyni biegów (widać ją z góry).
Za małe ciśnienie na 1 i 4
vectra ciśnienie ciśnienie sprężania vectra ciśnienie paliwo vectra
mixer pioneer 65535 internal moduł memory error tl074 lm324
lodówka bosch toshiba firmware update
Szlamówka zablokowana w rurze – jak wyciągnąć, narzędzia fishing, hydro-jet, overshot, jar Biostar TG250-BTC – 8 sygnałów dźwiękowych BIOS AMI, brak obrazu, błąd karty graficznej