Twój miernik mierzy ciśnienie do 10 psi czyli do około 0,7 bar (o ile dobrze odczytałem jednostki - trochę niewyraźne) - więc nie dziw się tym wskazaniom.
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Jeżeli nie ubywa płynu i nie jest brudny to na pewno uszczelka jest dobra :) gdyby była padnięta uszczelka płynu by co raz brakowało..i byłby brudny po prostu odkręć zbiorniczek wyrównawczy..zagrzej silnik i pozwól żeby płyn się unormalizował..może go wywalać ale gdy przestanie poczekaj kilka minut..zakręć..poczekaj aż ostygnie silnik..przejedź się...
Jakie powinno być ćiśnienie u ciebie to nie wiem, bo każde auto ma inaczej. Sprawdż w książce serwisiwej (jeżeli masz), albo spróbuj wypytać na stacji kontroli pojazdów. Co do mierników to jest tego pełno, poszukaj w necie. Np.: http://www.tuningbaja.pl/sklep/?search=2... :) Lub tańszy : http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id=...
Czy coś wychodzi z czujnika? Napisałeś że zasilanie jest, czujnik inny, ciśnienie jest a nie napisałeś nic o tym co wychodzi z czujnika. Nie wiem jak w Oplu ale w grupie VAG z czujnika wychodzi sygnał PWM gdzie wypełnienie jest zależne od ciśnienia.
co to znaczy ???
to teraz pozostaje Ci odkręcić ogrzewanie na full i obserwować co się dzieje.Jak ubędzie płynu to nagrzewnica, większe ciśnienie i cieknie.
W tym silniku nie zaślepia się całkowicie egra, tzn. można, ale trzeba wyprogramowac z kompa, czy to zrobiłeś? Jeśli nie to już masz przyczynę. Co z moim pytaniem o ciśnienie paliwa?
Ze starego też...
Sprawdź ciśnienie paliwa...jest błąd regulatora więc pewnie tu jest problem.
sprawdż ciśnienie sprężanie to da najbardziej wiarygodny obraz
na ciepłym to 17 - 18 bar. Zbyt wysokie ciśnienie sprężania jest spowodowane zużyciem pierścieni olejowych.Olej silnikowy dostaje się na pierścienie uszczelniające, dodatkowo je uszczelnia, następnie zostaje spalony w komorze spalania.17-18 bar to zbyt wysokie ciśnienie dla tego silnika.
Ciśnienie paliwa.
Opony prawidłowo wyważone ? Czy we wszystkich oponach jest takie same ciśnienie ?
Oglaszam ze vectra C z22se zrobiona do konca i dziala chodzi cicho równo bez wibracji i drgań.Powody to zapyzialy motor i rozhulana dwumasa.Objawy drgania wycie,glosna praca rozrządu,wysokie ciśnienie oleju ,wibracje i praca silnika jak przy cinqeceno 700.Mam nadzieję,ze komus ten temat w przyszłości pomoże i nie spędzi tyle czasu przy rozkminie co...
Niedługo będę miał ponownie auto to zobaczymy. Tu akurat wystarczy pomiar ciśnienia paliwa.
Jeszcze jest możliwość, że sama pompa niskiego ciśnienia daje zbyt niskie ciśnienie i sterownik długością impulsów elektrozaworu próbuje uzyskać zadany kąt. Sprawdź ilość, przepływ ropy na powrocie, choć nie wiem ile na jałowym ona powinna pompować. Generalnie ja obstawiam mechanikę pompy, tłoczek lub pompa niskiego ciśnienia.
U mnie jest to samo.Za każdym razem znika olej z pompy.Ale co lepsze jak silnik jest zimny to ciśnienie wynosi 50 barów a czym bardziej się rozgrzewa tym bardziej ciśnienie spada aż do 15 barów.Silnik ostygnie i znowu ma 50 barów na biegu jałowym.
Tak ale mnie chodziło czy sprawdziłeś czy dochodzi ci napięcie na wtyczkę pompki paliwa i czy robi ciśnienie?
Tak można wystarczy podpiąć odpowiednie napięcie, masę i podać ciśnienie powietrza na czujnik, wtedy trzeba zmierzyć wdrtość nap. na wolnym pinie czujnika i porównać z wykresem.
A jak to zrobić? Wkręcić manometr w odpowiednie miejsce i odpalić silnik. Myśle, że inni będą wiedzieli jakie ciśnienie powinno być przy odpowiednich obrotach. Jeśli ciśnieine będzie ok a czujnik nadal się świecił to może trzeba dokładnie wiązkę sprawdzić albo uwalone jest wejście z czujnika w elektronice.
No i lipa. Puścił azot na osi wałka pod sprzęgłem. Czy tam w ogóle ma prawo być ciśnienie?
Sprawdź ciśnienie paliwa.
No co Ty, do 2.0 82KM wystarczy dolozyc intercooler zmienic program i juz masz grubo ponad 100KM. A 2.0 DTI 100KM ze zmienionym programem wyciaga nawet 130-140KM, odsylam na fora Vectry.
Sprawdź ciśnienie paliwa
jak ma po 12 atmosfer to jest ok
Czy sprawdziłeś: -iskrę -ciśnienie sprężania
To jeszcze sprawdź ciśnienie na tłokach jak już mierzysz .
I co dalej z ustawieniami po wymianie -np. ciśnienie ?!
minus oczywiscie
ciśnienie paliwa , przepływomierz,
Coś było sprawdzane? Ciśnienie sprężania, w parametrach czy widzi obroty wału, ciśnienie na Railu podczas kręcenia?
Zmierz ciśnienie paliwa.
Lub pompa żle zrobiona. Brak paliwa brak spalin brak doładowania. Dymi na czarno przy gazowaniu czy nie? Jak nie dymi to nie obstawiam uszkodzenia w układzie turbo, tylko brak paliwa w mieszance. Kiedyś miałem przypadek braku mocy totalnego w VECTRA B 2,0 Dti powód zatkany kat. Możesz sprawdzić organo leptycznie czy na wydechu przy przegazowaniu czuć...
Może coś z serwem.A możesz sprawdzić np ciśnienie płynu w parametrach po tym jak trzyma?
Wg danych producenta ciśnienie ma być 3.0 bar. Jednak na biegu jałowym jesli wszystko sprawne ciśnienie jest mniejsze (tak plus-minus w granicy 1.2 bar) wzrasta dopiero po dodaniu gazu.
Ciśnienia jakie są w układzie po załączeniu sprężarki? Wentylatory ruszą jak wzrośnie ciśnienie.
Do sprawdzenia wtryskiwacze, świece żarowe i ciśnienie w cylindrach.
Sprawdzić ciśnienie paliwa.
Rozumiem że pompa wtryskowa też była sprawdzana tak ? sprawdzane było ciśnienie paliwa?
Sprawdź ciśnienie sprężania:|.
Jeżeli przy wypiętej wtyczce leje to uszkodzony wtrysk,druga możliwość,to za duże ciśnienie.
Ciśnienie paliwa sprawdzone? Nie interesuje mnie odpowiedź typu "że tryska z przewodu". Dodatkowo szczelność wtryskiwacza. Sonda lambda nie ma tu nic do rzeczy.
Witam.Mam dziwny przypadek z zasilaniem listwy cr ,pacjent to vectra c 1,9 dtl 101 km na pompie wtryskowej cp1h1 .Mianowicie pompa nie daje żadnego ciśnienia ani nie zasysa paliwa z baku.Po podpięciu pod komputer błąd p0090-5b i p0090-0a w parametrach jest ciśnienie na listwie cr25,4mpa a ciśnienie żądane 18mpa.Po wypięciu wtyczek z czujnika ciśnienia...
Silnik wg.producenta ma mieć 147KM . U mnie przy skrzyni AF22 wyszło jak się nie mylę,131KM . Tak że silnik mam raczej zdrowy a straty są na skrzyni. Z tym manometrem to nie jest głupi pomysł.Warto go kupić i zmierzyć ciśnienie oleju .
Filtr paliwa sprawdzałeś ? Upewnij się że pompa pompuje lekko uchylając zacisk przy wylocie z filtra (uwagha wysokie ciśnienie )
Może tak być jeśli wtryskiwacz jest zabrudzony. Sprawdź jeszcze ciśnienie paliwa
Przyczyną może być zatkany kanał olejowy .Najlepiej podepnij zamiast czujnika barometr i sprawdź ciśnienie oleju.
Proszę sprawdzić drożność odpowietrznika skrzyni. Jest to czarna igelitowa rurka wychodząca z przedniej pokrywy skrzyni biegów (widać ją z góry).
Wykręcić świece, sprawdzić iskrę na nich, zmierzyć ciśnienie sprężania
wymien filtr paliwa, jak nie pomoze to druga pompa. p.s. jak juz mierzysz cisnienie to zatkaj powrot bo moze regulator sie uszkodzil.
ale mierzyli ciśnienie? sprawdzali wtryski?
A ciśnienie paliwa jakie?
No jak to co, pierwsze ciśnienie paliwa drugie sprężanie na zimnym silniku.
Podepnij kompa i w drogę obrerwójąc parametry rzeczywiste. Musi coś wyjść. Przy nieszczelnym dolocie wyrzucałby inny błąd. W parametrach jest ciśnienie doładowania.
sondę sprawdź i ciśnienie paliwa
O widzisz, a już miałem wywalać do kosza za lenistwo. Tak to ten zaworek i brakuje gumowego wężyka. Niestety to nie ma wpływu na dolegliwości które opisujesz. Chyba że filtr węglowy się już całkiem zapchał i pompa paliwowa nie daje rady przez niskie ciśnienie w zbiorniku. Sprawdzić można po prostu nie zakręcając korka wlewu paliwa.
Trzeba wpiąć manometr w układ paliwowy i sprawdzić ciśnienie na pracującym silniku
Zależy jak jest uszkodzony. Jeśli Mechanicznie czyli np ukruszony to zobaczysz, jeśli jest miękki to nie zobaczysz, chyba że na walku zrobiły się ślady. Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Zobacz, czy na zimnym silniku jest u góry od startu czy dopiero po tych dwóch minutach.
Mam to samo, wymieniłem turbine, elektrozawory sterowania turbiny, wyprogramowałem egr i klapę gaszącą. . SaFree rozwiązałeś problem ?
zapytałem o ubytki cieczy bo właśnie ona mogla by wyrządzić jakieś szkody ciśnienie powinno być jednakowe na każdym cylindrze i oscylować w przedziale 10 -12 bar Ale jak pisałem wcześniej świece nie kosztują majątku
Witam, mam pytanie: w samochodzie opel vectra c jeden zawor kkimatyzacji jest na cienszym przewodzie, drugi na grubszym. Który przewód to niskie a który wysokie ciśnienie?
Myślałem ,że jest nie szczelna i nie mam już cieczy, więc sprawdziłem naduszając takzwany wentylek żeby zobaczyć czy jest ciecz i po naduszeniu strzeliło zimne powietrze. Proszę o pomoc co to może być. Syknięcie miałem przy pustej klimie, nawet z dziurą, bo przetartym przewodem klimy. Jakoś "zawsze" było tam ciśnienie na krótkie "naduszenie wentylka"....
Kupiłem używane wtryski od anglika po małym przebiegu i problem ustał. Wtryski udało mi się wyrwać za 600zł także nie ma tragedii.
A jakie ciśnienie w szynie ? , próba przelewowa wtryskiwaczy ?
Najprawdopodobniej padł czujnik ciśnienia paliwa lub co gorsze pompa dożyła swoich dni .Musisz sprawdzić ciśnienie manometrem i to da ci odpowiedź. https://forum.vectraklub.pl/topic/191342... pczytaj na tym forum
Mam nadzieje że masz racje, zobaczymy za jakiś czas czy trzyma ciśnienie czy uchodzi
może to być czujnik, ale nie musi. Może to byc pompa olejowa - słabe ciśnienie oleju
Nie szczelny układ dolotowy, albo brak pierscieni. Jakie ciśnienie na garkach?
Spawdz ciśnienie w cylindrach
Skoro kompresor działa a nie chłodzi to sprawdź jakie jest ciśnienie po stronie HP i LP - manometrami a nie komputerem. Możliwe że to wina kompresora, chyba że nie ma przepływu czynnika w układzie.
Sprawdź ciśnienie jakie daje pompka.
Nie pracuje jeden cylinder, wyje albo alternator albo któraś rolka. zasadniczo - do podmiany cewka zapłonowa na początek - dostępna na każdym złomowisku. Chociaż jeśli ma to LPG, to ja bym ciśnienie sprawdził.
Skoro padł sterownik, to warto sprawdzić rezystancję cewek i stan przewodów, aby uniknąć w przyszłości powtórki z rozrywki. Przeprowadź kalibrację, sprawdź kontrolnie ciśnienie reduktora.
zacząłbym od tego czy pasek jest na sprężarce. a jeśli jest to czy elektrosprzęgło sprężarki załącza. drugi etap to czy czujnik ciśnienia puszcza napięcie <klima nie odpali jak jest za małe lub za duże ciśnienie.
To sprawdź czy jest iskra i ciśnienie w cylindrach. Pozdrawiam.
Witam, Wlasnie dzisiaj podczas trasy, zatankowalem do swojej astry 2.0 DTI paliwko i po jakis 100 km zapalila mi sie check engine ( zółta lampka z samochodem i kluczykiem) Ale tak dziwnie sie pali, bo jak przyspieszam (samochod jest obciążony) to lampka przestaje sie swiecic i wszystko wrca do normy (moc, przyspieszenie, turbina). Jak odpuszcze gas...
A jest ciśnienie gazu? Spracował czujnik na presostacie?
Filtr w zbiorniczku jeśli takowy był, jest filtrem wlewowym. Skoro wiesz, że to wina pompy to czegoś nie rozumiem. Pompa nie ma nominalnej wydajności a ty chcesz jej zwiększyć ciśnienie?
enovo nie pisz głupot. No fakt miało być ciśnienie na pompie.
Witam,przy jeżdzie na benzynie ma ogromny wpływ ciśnienie na pompie :D
Sprawdź ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach.
Witam ,zaczalbym od remontu silnika bo cisnienie jest bardzo male i dlatego masz problem z zalewaniem ,po wymianie tlokow i pierscieni ewentualna i celowa regulacja doplywu paliwa.Pozdrawiam
to znaczy ze słychac tylko jak rozrusznik chodzi i ze jest wielka pi###
ciśnienie paliwa ,tps, może trochę parametrów z testera
Czujnik wału, ciśnienie paliwa, cewke sprawdź.
Pęknieta membrana
Sprawdź świece, kable WN i ciśnienie sprężania. To podstawa.
Jakie ciśnienie na listwie przy kręceniu? jakie ciśnienie podczas podłączania pierwszego wtrysku zadane i rzeczywiste?
Ale co z tym olejem ? Jak zaświeci kontrolka niskiego stanu paliwa też piszesz na forum czy jedziesz na CPN? Sprawdź poziom jak będzie za niski dolej oleju i poszukaj przyczyny ubywania.Jeżeli pozim ok to sprawdź czujnik i ciśnienie oleju
Za wysoka temp silnika ,za małe ciśnienie paliwa,to jest realne....
Za małe ciśnienie na 1 i 4
Wydech drożny ? Sztanga do końca ? Jakie ciśnienie zadane a jakie rzeczywiste? Cooler szczelny? Co pokazuje MAF? Jaki motur 150? Nic nie wiadomo.
Nie rozumiemy się. Diagnostyka to nie tylko błędy. Parametr zezwolenie na start? Ciśnienie na rampie w czasie pracy rozrusznika?
Trzeba zobaczyć jakie ma ciśnienie paliwa i inne parametry przy rozruchu.
A jakie ciśnienie widzi na nieodpalonym aucie, oraz jakie po odpieciu mapsensora?
Do sprawdzenia ciśnienie paliwa. Pompka prawdopodobnie kończy żywot.
Pompa ma zrobić ciśnienie i je utrzymywać ,a to można zmierzyć. Niestety wymaga to wpięcia się specjalną końcówką (trójnik z manometrem) miedzy pompę a maglownicę. Typowe ciśnienie w układzie wspomagania to 80-120 bar.
możesz zrobić fotkę z góry na przepustnicę? Dodano po 7 Zerkłem jak to wygląda bo niektóre rzeczy zapomniałem jak wyglądają kilka lat nie miałem takiego motora. EGR jest chłodzony więc te przelewanie jest z powodu powietrza w układzie musisz nagrzać go. Druga sprawa jeśli silnik jest niesprawny od egr-a będzie brak mocy bo ucieka ciśnienie doładowania
Kontrolka oleju oznacza niskie ciśnienie w układzie a nie małą ilość oleju.
ciśnienie vectra ciśnienie sprężania vectra ciśnienie paliwo vectra
linux odzyskiwanie zawór gazowy piekarnika zacisk hamulcowy ręczny
briggs paliwo oleju wyprowadzenie spdif
Brak zasilania do stacyjki w Mitsubishi Pajero 2 Diesel Czy piec gazowy De Dietrich uruchomi się po zaniku prądu?