nieszczelności kolektora, dziury w chlodnicy pow., przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski i wszystko co może powodować zbyt uboga mieszanke
Witam. Mam taki pytanie czy może ktoś mi napisać jakie ciśnienie powinno być we wtryskach? Czy pompa paliwa podaje kropelkowo olej do wtrysków czy podaje pod dużym ciśnieniem?
Mogę się mylić, lecz sądzę, że problemem będzie ciśnienie paliwa. Sprawdzić musiałbyś ciśnienie, jakie jest zadawane do wtrysków.
A czy było sprawdzane ciśnienie paliwa na wtrysku? . Sama praca pompy paliwa jeszcze nie gwarantuje właściwego ciśnienia.
A zmierzyłeś ciśnienie paliwa
A przy wymianie pompy (tej pod podłogą) miałeś sprawdzane jakie ciśnienie podaje (powinno być ponad 6 barów)? W tym wtrysku ciśnienie paliwa otwiera wtryskiwacze, jeśli jest zbyt niskie to kicha.
Jaka temperatura silnika w wartosciach? Ciśnienie paliwa i wydajnosci na powrocie? Wtryski nowe czy uzywane?
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Sprawdz ciśnienie na pompie paliwa ,poza tym zabrudzone wtryski dają identyczny objaw pozdro
Co może być przyczyną zbyt małej dawki paliwa? Przechowywanie wtrysków po demontażu z głowicy, ja sam kiedyś w AJM spieprzyłem wtryski bo leżały parę dni poza głowica na regale, od tamtej pory, zawsze rzucam do miski z ropą, i nigdy mi się nie zdażyło żeby auto po naprawie głowicy straciło moc i zaczęło więcej palić. po jakimś czasie włożone z powrotem...
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony. W moim pasku kolego nie ma pompy tylko wtryski :)
Może po jeździe na gazie w układzie wtrysku benzyny jest zbyt niskie ciśnienie paliwa i na pierwszy rozruch mu nie starcza po prostu paliwa,miałem taki problem w Lanci,spróbuj przed pierwszym rozruchem włączyć i wyłączyć zapłon kilkakrotnie aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie w układzie wtrysku.Jeżeli pomoże to masz odpowiedź na swój problem
Nie jestem znawcą tematu, ale uważam, że niepotrzebnie modyfikujesz osie w mapach (dodatkowo w jednej prawdopodobnie omyłkowo oś y pozmieniałeś). Bez sensu zmodyfikowałeś mapy czasu wtrysku (źle i na początek niepotrzebnie). Po co ruszałeś ciśnienie wtrysku? Czy Twoje auto to zwykła seria, czy masz już coś pomodzone w silniku? Zacznij od pracy na dawkach...
Okazało się że zanieczyszczony zbiornik paliwa. Jakaś maź zaklejala wtryski po wyczyszczeniu układu paliwowego łącznie z wtryskami jest wszystko w porządku. Dziękuje wszystkim za pomoc 🙂
Zatankowałem na innej stacji , świece sprawdzone 0.9 ohma na każdej , zasilanie na czapkach dochodzi . Dalej bez zmian... Dodano po 4 Ciśnienie na listwie cr skacze na biegu jałowym obr silnika 800 od 220 do 285bar, na ciepłym 235-280 bar czy to normalne?
Trochę dziwny ten przebieg z wałka rozrządu. Na pewno w nowszych tsi (rozrząd na łańcuch ) szeroki ząb z wału korbowego pokrywa się z krawędzią sygnału z wałka. Może ustawiony na pasku a na łańcuchu jest źle zestawiony ale wtedy powinien zapisać błąd. Diagnostyka jest?.Jak ciśnienie paliwa ? Sterownik pompy paliwa może być uszkodzony bez zapisania usterki.
powinienem tutaj zobaczyc 0,85bara Nie wymieniaj filtra powietrza to kiedyś w końcu zobaczysz. Optymalny kąt wtrysku jest zależny od temperatury paliwa a nie żadne "51". Dawki nie ruszaj jak dobrze odpala bo może być potem konieczna wymiana uszczelki w pompie.
Jakby turbina, to dawałby dymem na biało. Jak intercooler dziurawy, to zbyt małe ciśnienie doładowania, a paliwa daje tak jakby było dobrze i od tego może kopcić na czarno.
VW 1.6 D ciśnienie na wtryskach 130 atm- 1,6TD 150-155 w zależności do typu silnika .Co do ciśnienia podawania pompy -to nie podaje sie takiej wartości (brak w danych ). Im wieksze bedzie ustawione ciśnienie na wtryskach tym mniejsza bedzie dawka paliwa (słabszy ) .Ciśnienie 200 atm.Mozna uzyskać przecież Iweco 2,8TD pracuje na 240-tylko po co?
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
To że pompa działa nie oznacza że podaje benzynę. Należało by sprawdzić ciśnienie jakie robi pompa i czy wtryskiwacze są sterowane przez ECU.
Np tego że temperatura paliwa którą widzi ECU jest 90C. Paliwo zimne ma większą lepkość dynamiczną i czas wtrysku (w pompowtyskach raczej kąt) powinien być dłuższy podobnie na zimnym silniku. Choć wygląda to na klasyczny przypadek powietrza w pompie tandem. Musi pokręcić zaciągnąć paliwo z filtra zrobić ciśnienie 1,5-2 bary i wtedy poprawnie napełni...
Czy może ktoś zna jaka powinna być poprawna diagnostyka silnika 1.9tdi VAG-COM :ilość paliwa,kąt wtrysku .itp. Mam jeszcze pytanie,przy obrotach powyżej 2000 tyś zapala się lampka oleju i miga oraz brzęczyk brzęczy,olej wymieniony,czujniki sprawdzone,ciśnienie dobre.
Biały dym, to brak paliwa, (zbyt niskie ciśnienie) trzeba zacząć od wymiany filtra, albo mierzyć ciśnienie. Letnie paliwo na mrozach -15 st. potrafi zakleić wkład filtra parafiną.
czyli jak jest zero to kalkulator odczytuje +- -50st, :) i daje max dawke paliwa więc kalkulator nie daje sygnała przeładowania bo silnik w/g info czujki zimny, no to jest pewnie wieśtjjuning :), mozliwe ze zmienili mapy wtrysku i przesuneli wsio , zobacz czy niemasz gdzieś na tej wiązce jakiegos ustrojstwa (opornika), powodzenia
Opiłki były ale bardzo drobne i tylko w filtrze paliwa. W pompie nie było nic. Wtryski sprawdzone, nic im nie dolega. Układ wyczyszczony ale auto nie odpala. Błąd jest ze za niskie ciśnienie na listwie. Możliwe ze zawór na listwie za mocno się otwiera?
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Rozumiem że sprawdzono przepływy powietrza i spalin, sprawdzono ciśnienie wstępne paliwa, korekty pompowtrysków, bipy, ciśnienie sprężania? Jaki jest kąt początku wtrysku? Jakie są bipy? Jaka jest wartość podciśnień?Stwierdzenie że sprawdzone niewiele mówi. na hamowni wyszło ze ma 82 km i tuner powiedział ze mogą być to wtryski, tuner powiedział ze...
Przychodzi mi do głowy pompa paliwa, czy po przekręceniu kluczyka włącza się na ok 2 sek ?. Najlepiej sprawdzić ciśnienie paliwa włączając poprzez trójnik manometr w przewód zasilający (jeśli to wilelopunktowy wtrysk to powinno być ok 3 kg/cm^2, jeśli jednopunktowy to 0,8 , przy mechanicznym układzie wtrysku (K, KE- Jetronic ponad 6 kg/cm^2) Pzd
domex32 napisał: Ciśnienie paliwa tandempompy. Eee wtedy by szarpał ale palić będzie normalnie. Mylisz się, brak ciśnienia paliwa, które nie jest mierzone, nie jest w żaden sposób korygowane, najwyżej wydłużeniem czasu wtrysku co powoduje w końcu start silnika. Mechanik sprawdzał wtryski i dawka z wtrysków była w porządku, najwyższy pomiar był około...
Można wróżyć, mnie wyszło że AWX . Kula mówi też by sprawdzić ciśnienie na wstępnej i tej na głowicy. A potem powiedziała że oringi na wtryskach. Także już sam nie wiem. Lepiej zrobić diagnozę samemu. Wlasnie jak to zdiagnozowac ? pisza tez o vacum pompie ale chyba to raczej odpada bo po 24h pali na dotyk wiec zostają oringi lub pompa paliwa
Pierwsza rzecz, podstawa to jak nie masz manometru to jak wychodzą węże od pompy paliwa, odkręć je i niech ktoś ci załączy zapłon albo zakręci i patrz czy pompa ciśnie na jednym z węży, dalej tak, jak paliwo ciśnie upewnij się czy jest tak samo ciśnienie przed wtryskiem (w tym aucie masz chyba monowtrysk), sprawdź probówką czy masz impuls podczas kręcenia...
Witam. Do tej pory śmigałem na oryginalnych wtryskach, pompie oraz na zrobionym sofcie ( dawka paliwa 51mg, ciśnienie turbo 1.06bar) i ostatnio kupiłem wtryski rzekomo jak zapewniał sprzedawca 0.216. Po wrzuceniu na auto, kąt wtrysku zmienił się z 55 na 30, ale w pracy silnika nie zauważyłem prawie żadnej różnicy... Wrzuciłem nawet ori soft od AHU,...
A więc ustaw kąt wtrysku albo zmień kowala na mechanika. Błąd ciśnienia w afn. Kupuje 0,7 jak powiesz gdzie tam jest czujnik ciśnienia paliwa.
Witam serdecznie. Auto jak w temacie, Passat Variant. Konfiguracja auta: -1.9 TDI AHU -wtryski 0.216 Fratelli Bosio 220/300 -pompa wtryskowa na tłokorozdzielaczu z Renault 11mm -turbosprężarka z silnika CAHA -Program Do tej pory auto mieściło się w 6.5L przy mocniejszym pałowaniu, ale nie ciągłym ucie w podłodze. Z dnia na dzień zauważałem szybsze opadanie...
jokerro, o jakich parametrach mówisz które się zmienią? Jedynie ilość wtrysku paliwa i ciśnienie doładowania się zmieni. Typowe parametry do diagnozy typu balans, wydajność cylindrów się nie zmienią. A poza tym, zawsze można kupić kabelek za grosze, zrobić kopię zapasową wsadu ze sterownika przed chipowaniem i po. W każdym momencie przy odrobinie wiedzy...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam mam problem z autem Vw passat 89' ( w tej nowszej budzie) 1.8 benzyna na pełnym wtrysku + Gaz Problem polega na tym iż nie pali mi samochod na benzynie suche świece sa a na gazie jak dwa razy go zapale to za drugim zaskakuje i potem jest oki jeśli chodzi o jazde na gazie bo na benzynie nie idzie wogóle pompa paliwa podaje paliwo lecz nie jestem...
Mechanik sprawdził mi silnik i wszystkie możliwe problemy z odpalaniem. Mam na myśli: - kąt wtrysku - ciśnienie na cylindrach oraz na pompie Samochód kopci na biało przy nie udanej próbie i po dodawanym gazie jakiś czas mija biały dym. Chodzi mi o smród na obrotach jałowych samochodu. Koszt przywrócenia ustawień to około 180 euro. Pytał się mnie typ...
Sprawdź, to co koledzy sugerują. Miałem autko z takim silnikiem i przebiegiem min. 300 tys. km, ale w zimie nie miałem problemów z odpalaniem (stał pod blokiem). Sprawdziłbym ciśnienie w cylindrach. Sprawdziłbym też świece żarowe (kiedy je zmieniałeś) bo mogą być o różnym stopniu "zużycia" i na różne napięcie np. zamiast na 5 V może któraś z nich być...
Witajcie. Trafił do mnie Passat B7 z 2012 roku, silnik CFFH. Przy spokojnym przyspieszaniu jest ok, ale przy normalnym dodawaniu gazu wali błąd za niskiego ciśnienia na listwie. Ciśnienie narasta płynnie do ok 1200 bar i nagle spada. Co zrobione: - Filtr paliwa drożny - Zawór regulacyjny na listwie podmieniany - czujnik ciśnienia na listwie podmieniany...
czipowany passat ma zwiększoną dawkę paliwa chipbox w wielu przypadkach to po prostu opornik obniżający sygnał z czujnika temperatury nawet do -40 i układ zwiększający ciśnienie doładowania sprawdz czy prąd dochodzi prad do swiec i wtryski
Witam Czy ktoś ma dane jakie powinno być ciśnienie paliwa dla silnika: 1.8T AWT montowanego w A6 C5 Problemem jest zapętlanie wtrysków Błąd składu mieszanki. Za ubogo Problem opisany w tym temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zmierzyłem wczoraj ciśnienie. Spada po wciśnięciu pedału gazu. Chcę wymienić wkład pompy paliwowej Czytałem,...
Sądzisz że jak nie ma błędów to jest ok. Analiza wartości mierzonych to jest podstawa, masa paliwa, powietrza, kąt wtrysku, kontrola równomierności pracy silnika, ciśnienie turbo. Trzeba by zrobić trochę logów i wrzucić na forum, wtedy będziemy mieli o czym dyskutować, puki co stawiam na przepływkę. Napisz jeszcze moc silnika, i markę filtra powietrza...
WSKAZÓWKA: Silnik musi być ZIMNY! Koła rozrządu muszą zostać zablokowane przyrządami Koła rozrządu obrócić w podłużnych otworach całkowicie w prawo. WSKAZÓWKA: Koła zębate muszą się swobodnie obracać, bez przechylania się i nadmiernych obrotów - wiadomo... Dorzucam fotki poglądowe, gdybyś jednak potrzebował :) http://obrazki.elektroda.pl/7327748200_1...
Jeżeli chodzi o wtrysk mechaniczny to odłancza się przewód podciśnienia przy aparacie zapłonowym. Dość ważne w tym wtrysku jest to aby pompa paliwa miała odpowiednie ciśnienie oraz trzeba częściej przełanczać go na benzyne ponieważ rozdzielacz wtrysku jest smarowany właśnie paliwem i dosyć często zdaża sie iż wyrabia się regulator. Praktycznie nie do...
moim zdaniem przyczyna białego dymu i nie dopalonego paliwa leży w kącie wtrysku , jest zbyt późny. przyczyna może leżeć po stronie sterowania rozrządem . a wiec koła napędu rozrządu i to od strony wału korbowego ( mniej prawdopodobne ) jak i od wałka rozrządu . http://obrazki.elektroda.pl/6456070200_1... regulacja polega na odkręceniu...
Witam. Nie jestem mega ekspertem (i jak się mylę to proszę mnie poprawić), ale jak patrzę na logi to ciśnienie turbiny teoretycznie wygląda OK- żądanie mapy pokrywa się z wydajnością . To co przykuło moją uwagę to grupa pomiarowa 23 - czy nie masz ujemnych bipów na wyższych obrotach? Powyżej 3 tyś obr na wszystkich wtryskach spada. Jeżeli tak, to jak...
Wystarczy zdjąć przy wtrysku przewód, który idzie od pompy i zakręcić rozrusznikiem. Paliwo powinno lecieć całkiem niezłym strumieniem (tylko do jakiejś butelki, aby nie było pożaru). Następnie trzeba lekko ścisnąć przewód, tak aby sprawdzić czy pompa daje ciśnienie.:D
Witam!Miałem bardzo podobny przypadek w passacie .Auto miało wywaloną głowicę i turbo .Wymieniałem głowicę i turbinę .Po naprawie auto straciło moc co najmniej o 30 procent .Co ja się z nim miałem !Elektrycznie wszystko sprawne ,nie ma się do czego przyczepić ,mechanicznie też ,podciśnienia vacum jak i ciśnienie paliwa w normie ,korelacje wtrysków w...
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział...
wtyczki nie ma, jest już na wsuwkach. Prawidłowo podłączone. Wczoraj doszedłem do tego, że w czujniku wody do wskaźnika jest słaba masa. Zrobiłem partaninę ;) i podłączyłem do masy. teraz już temp. jest niższa. Ciekawe, bo między przewodem masy, a masą było ok 40 Ohm ;) Dziś się przejechałem i wskazania w miarę poprawne (jak na passata oczywiście) Teraz...
Witam! Nie wiem jaki masz silnik w Twoim autku,ale jeżeli jest na wtrysku to w baku znajduje sie pompa paliwa i jak jest z nią coś "nie tak" to zaczyna "bzyczeć".Może nadszedł jej koniec-daje mniejsze ciśnienie i stąd nierówna praca silnika. Inna sprawa-do zbiornika paliwa doprowadzone jest podciśnienie i jeżeli otworzysz korek wlewu to silnik nawet...
Czy Kolega na pewno wie,że ten silnik ma turbo doładowanie? Szukać w zasilaniu paliwem , jeszcze raz dobry pomiar ciśnienia paliwa i regulator ciśnienia. Wtryski nie przesączają?
wtryskiwacze mogą się zatrzeć po tygodniu jeżdzenia tylko na gazie jeżeli odpalasz na gazie! a ty jezdziłeś rok! niepowinno się zakładać odciecia pompy paliwa jezdzac na gazie ba właśnie takie są przyczyny zacierania sie wtrysków miałeś wywietrzałe paliwo tz parafina która sie wytwozyła jest tłusciejsza i lekko gęsciejsza co zwiekasza smarowanie i ciśnienie...
Mam taki problem... Auto po wielu przejściach. Silnik był AWX, włożony AVF. Sterownik został taki jak był tylko mapy wgrane z AVF (choć są praktycznie takie same). Usterka polega na tym, iż na gorącym silniku auto odpala i gaśnie, lub obroty na chwilę spadną i za chwilę wszystko jest ok. Nie mam sczytanych logów ale: dawka na wolnych 11-12mg (80-90stopni),...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Z ciśnieniem to nie wiem moja daje ok 4 atm. ale wtryski pełnego ciśnienia nie dostają ponieważ odcina ogranicznik ciśnienia.
Witam problem dotyczy Passata B4 z 1995r. 1,9 TDI 110km chodzi głownie o nierówną pracę silnika (przerywa, kuleje) pomimo, że wymienione zostało praktycznie wszystko tzn: sprawdzone ciśnienie sprężania 30bar na każdym cylindrze, wyczyszczony układ paliwowy, nowy filtr paliwa oraz zaworek, wymieniona pompa paliwa bo wyglądało na nastawnik, brak ważnych...
Cześć. Posiadam Passata 2001 rok 130 koni 1.9 Dizel i 6 - ścio biegową skrzynię. Silnik AVF 1855 Wymieniłem: - EGR - Świece żarowe - Nowy wałek ( cały zestaw ) - Pas rozrządu - Filtry wszystkie oraz ( czujnik paliwa i temp ). Po ciężkiej próbie odpalania samochodu kiedy już silnik chodzi to czuć smród paliwa tak jakby nie spalonego oraz przez jakiś...
Witam! Problem jest następujący może ktoś pomoże: Auto podczas przyspieszania szarpie tzn ma takie zdławienia charakterystyczne gdy nie dostaje paliwa. Błędy wskazują na czujnik ciśnienia niewiarygodny sygnał. Pomiary online podczas jazdy pokazują, że wysokie ciśnienie na biegu jałowym to między 40-50bar, po dodaniu gazu rośnie lecz gdy ruszam i "depnę"...
Robert, ja bym sprawdził dwie rzeczy, mianowicie jakie ciśnienie daje pompka wstępna w zbiorniku to raz, oraz założyłbym przezroczysty przewód paliwowy na próbę na zasilanie i powrót z tandem pompy co nam ukaże czy piana robi się bo nie pobiera paliwa z filtra czy na powrocie z tandem pompy bo są wydmuchane miedziane uszczelki na wtryskach, i kompresja...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
turbina, przepływomierz, ciśnienie - VAGiem. Przepływomierz przekładany był również z passata na próbę. Skoro był sprawdzany, to po co był przekładany, przecież tam wychodzi jak działa... Pompowtryski były wielokrotnie wyjmowane, wkładane, ustawiane. Jeden z nich przed czyszczeniem miał gorsze wartości od innych (ok. 3, po przeczyszczeniu ok). Ten...
Zauważyłęł że podczas przekręcania kluczyka popmka niby działa ale nie ma dzwięku pompowania paliwa. Bo pompka elektryczna ma uzupełnić ciśnienie. Robi to w sekundę lub mniej i później zaczyna działać dopiero przy rozruchu. A właściwą pompę wysokiego ciśnienia masz na silniku, przy głowicy. Jest to pompa mechaniczna. Jeździj tak dalej a naprawą może...
OK A czy można w jakiś sposób piecykowi zapodać tę informację mając auto z magistralą CAN lub nie mając takowej? Moje auto nie posiada szyny CAN, więc czy można coś dołożyć jakieś urządzenie aby podawało informację piecykowi o poziomie paliwa? A czy pompa paliwa i cieszy chłodzącej z thermo topa evo może działać z piecykiem TT V? Na necie są do kupienia...
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
Spróbuje jeszcze zamienić wtryski miejscami, Przy gumkach wtrysków w kolektorze nieszczelności raczej nie ma,bo na wolnych psikałem pakiem wokół gniazd wtrysków i nie powodowało to zaburzeń obrotów silnika, chyba ze przy większym ssaniu coś się dzieje,czyli jak dodaje gazu przy obciążeniu silnika. Dziwne jest to ze objaw całkowicie ustąpił po założeniu...
Witam. Podobny problem miałem w swoim aucie choć to był NISSAN ale może coś podpowiem. Po oddaniu auta do naprawy i po podłączeniu do komputera nie było wskazań na jakieś uszkodzenia z wyjątkiem ubogiej mieszanki, jak stwierdził mechanik. Sprawdził pompę paliwa i jego ciśnienie. Było OK, przyszedł czas na sprawdzenie regulatora ciśnienia i też było...
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Info z jednej ze strona na temat diagnozy PD. [ ]..."Jak sprawdzić stan pompowtryskiwaczy Oprócz wyczuwalnych objawów uszkodzonych pompowtryskiwaczy, takich jak nierówna praca silnika, szarpanie, brak pracy na wszystkich cylindrach, można z grubsza ocenić stan tych elementów za pomocą komputera, kabla diagnostycznego i oprogramowania VAG-COM. Korekcje...
Przyczyn może być naprawdę wiele. Za mało danych - jaki silnik 1.9 (jest ich z 10 typów), jaka moc, jaka skrzynia (automat czy manual). Ale tak na szybko. 1. Też mam Passata 1.9 TDI i w zimę on sobie pozwala na spalanie a to z racji, że jest mocno niedogrzany. Na starcie spala średnio 40/100 i dopiero po osiągnięciu temperatury roboczej spada do swojej...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
VW Passat 1.8 pf 1988r lejące wtryski Na początku pozdrawiam wszystkich forumowiczów Mianowicie mam taki problem że kiedy przekręcę kluczyk niby wszystko jest dobrze ale kiedy powinien już przestać tłoczyć paliwo to nie przestaje tylko cały czas podaje je do komory spalania, nie wiem gdzie może leżeć przyczyna, czy walnięty jest zawór regulujący ciśnienie...
Odgrzewam swojego kotleta. Dzisiaj miałem trochę czasu i pogrzebałem w swoim passku. A mianowicie ciśnienie sprężania na rozgrzanym silniku wygląda następująco pierwszy, drugi i trzeci po 14.5 bara, czwarty 14 bar. Ciśnienie oleju wypada trochę kiepsko, na biegu jałowym 1.4 bara na mocno rozgrzanym silniku, niżej już chyba by nie spadło. Mierzyłem od...
To i ja sie dołącze . Passat B3 1.9 TDI silnik 1Z . Miał robiona głowice i turbine . Odpala pięknie . Chodzi równo . Bardzo wolno wkręca sie na obroty na luzie . Słychać ze działa turbina . Choć wg vaga ciśnienie dobicia nie przekracza 1400 . Auto przy cieżkim bucie nie puści nawet czarnej chmurki tak jak by nie było regulacji dawki paliwa i był cały...
Nie ma takigo zaworu rozgrzewania silnika niestabilna praca na zimnym silnku: -uszkodzone wtryskiwacze -niskie ciś. sprężania -regulacja paliwa na ciepłym silniku -świece, przewody,kopułka,zapłon -nieszczelny przewód/łącznik gumowy przepływomierz-kolektor/ -nieszczelny kolektor ssący -rozdzielacz paliwa,filtr paliwa,pompa paliwa,regulator ciśnienia...
Ostatnio często trafia się auto dosłownie zaklejonymi wtryskami bezn.
Chodzi mi o odpowietrzenie przez rurki wysokiego ciśnienia na wtryskach od której zacząć? Czy to obojętne?
(...) ie można silnika odpalić pompa paliwa podaję paliwo A silnik nie chodzi Na komputerze nie ma żadnych błędów W czym może być problem? Immobiliser skasowany program i zainstalowany ponownie i dalej nie chodzi po za tym nie można całkiem skasować Immobilisera pomóżcie i doradźcie gdzie szukać problemu Cześć! Swapowanie silnika to skomplikowane przedsięwzięcie,...
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika w Peugeocie 206 2,0 HDI 2001 r. prod. polega on na tym, że gdy jest zimny ciężko pali/długo muszę kręcić/. Po odpaleniu chodzi normalnie, ma moc, nie pali się żadna kontrolka. Srawdziłem świece - grzeją/robią się czerwone/, przekażnik daje napięcie na nie jakieś 10-12 sek. popmka w zbiorniku chodzi/słychać...
Jeśli to auto jest na wtrysku to stawiam na pękniętą membranę regulatora ciśnienia paliwa . Mało danych o typie silnika
Witam! Mam dokładnie ten sam problem co kolega z A4. Moje auto to VW PASSAT 1.9 TDI 110km AFN, dziś nawet sprawdzaliśmy go dokładniej, wstępna diagnoza padła na POTENCJOMETR PEDAŁU GAZU/PRZYSPIESZENIA. Dokładnie w momencie kiedy silnik rozkręcał się do 2500obr/min zaczynał dymić na niebiesko, zaczynało go szarpać i nie reagował na powolne dodawanie...
Czytaj ze zrozumieniem, wszystko napisałem jasno i wyraźnie. Teraz trzeba odłożyć tester ubrudzić ręce i pomierzyć ciśnienia, ewentualnie odkręcić pokrywę zaworów i sprawdzić jakie masz wtryski.
widocznie passat ów miał kiepski osprzęt, albo biorca coś siał. Wierzcie mi lub nie, ale w oryginalnej niemieckiej instrukcji sprzed 15 lat do wspomnianego BMW jest wyraźnie opisane jak taką operację należy przeprowadzać. - jest wspomniane o kablach, o kolejności ich podłączania, o tym, że dawca musi być włączony - jest wspomniane, że bezwzględnie należy...
Sprawdzałeś działanie regulatora ciśnienia i ciśnienia paliwa? Wtryski? Gaźnik? Wymieniałeś w nim już coś? Podaj trochę więcej informacji. Wlepić bana za wypisywanie bzdur?
Witam, jeżeli dalej masz problem z odpaleniem to sprawdź czy rozdzielacz podaje paliwo na wszystkie wtryski, dodatkowo sprawdz regulator ciśnienia po lewej stronie rozdzielacza. Trzeba jeszcze odpowietrzyć układ, przerabiałem to na swoim pasku. pomogło.
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
Sory nie zwróciłem uwagi że wałkujecie KE Jetronica. W silniku 2E jest układ sterowania Digifant z elektrycznymi wtryskiwaczami. Jetronic to układ z wtryskiem wyzwalanym ciśnieniem.
Ok sprawdzę i dam znać Dodano po 4 Napięcie na wtyczkach jest dodatkowo wykręciłem czujnik regulacji ciśnienia przeczyścilem go po ponownym przykręceniu i odpowietrzeniu układu paliwowego błąd się nie pokazał ale praca silnika w dalszym ciągu jest nie równa....a co jeszcze zauważyłem że korekcję wtrysków są rozbieżne i pozostaję demontaż i sprawdzenie...
Napiswz jaki dokładnie masz samochód- chodzi mi glownie o rocznik Ja dotychczas podmieniłem następujące czujniki: Obrotów walka i wału Przepływomierz Czujnik ciśnienia i temperatury powietrza za turbiną Czujnik temperatury paliwa Now wymienialem czuunika temperatury silnika bo pokazuje dobrze, równo z tym w desce rozdzielczej i rano na zimno równo z...
wrócimy do tematu, przeczytałem jeszcze raz dym czarny i biały, moim zdaniem wtrysk leje ,za dużo paliwa, albo EGR się zacina ( za mało powietrza)
W dieslach jest wszystko możliwe. Ja znam przypadek gdzie turbina była podkręcona i dmuchała drugie tyle co powinna a wtryski lały. Mimo to auto miało buta - do czasu a pacjent to Audi A4 B5 z 1,9 TDI. Jak długo kolega ma to auto? Czy niedawno kupione bo być może w silniku jest doktor zamiast oleju, że wyszły dobre ciśnienia. A ze spalaniem to pewnie...
Chłopie nie demontuj rozdzielacza bo potem możesz mieć same problemy. Lepiej już odłącz ta pompę, wtryski są u Ciebie otwierane ciśnieniem, nic Tobie nie będzie ciekło.
Po plaku dym to normalka. Olej 10w40 też nie zarzyna wtrysków , przynajmniej od razu.Bardzo prawdopodobne ćiśnieniei /ON/ , Do spr czujnik ciśnienia paliwa i ciśnienia paliwa wogóle. Miałem podobny przypadek ,było zapchane sitko w zbiorniku paliwa.
Odczyt z grup 13.18.23.Do tego poprawić konektory na wtryskach. Potem sprawdzić tą pompę. Sprawdzić też ciśnienie na niej. I potem pisać.
Witam serdecznie i... błagam o pomoc... Na wstępie zaznaczam, że kilka godzin dziennie od początku wystąpienia usterki spędzam po pracy na wchłanianiu wiedzy z archiwum elektroda.pl i kilku innych oczywiście nieporównywalnie gorszych serwisów :D, po czym nocą wychodzę walczyć z moim błękitnym gratem. Od kilku(nastu ?) dni walczę z moim Panzerstrupem...
passat ciśnienie wtrysku peugeot ciśnienie wtrysku paliwa ciśnienie wtrysku paliwa volvo
schemat instalacja lampa mikrofalowa kuchenka spawarka jedno fazowa
rozdzielenie akumulatorów rozdzielenie akumulatorów
Tevion LCD 2207 – gaśnie podczas pracy, przyczyny: kondensatory, inwerter, CCFL, 3,3V Flashing FirstChip FC1178BC USB2DISK Mass Storage Device