Tam sterowanie po CAN przyłazi, raczej zwieaniem pinów nic nie wskórasz. Prędzej dorobisz swoje sterowanie tymi tranzystorami.
Wymień oring gumowy tego czujnika
Który to jest rocznik focusa mk2? Czy jest już po liftingu? Jeśli tak to można na pewno uruchomić test wskaźników. Czy taki test u Ciebie przechodzi bezbłędnie? Nie wiem jak w wersji przed liftingiem, ale zawsze można spróbować co się zadzieje po włączeniu zapłonu z wciśniętym przyciskiem kasowania licznika dziennego. Jeśli luty poprawione i wszystkie...
Czujnik podwójny G62/G2- 4 piny styków G62-sygnał do sterownika silnika -pin 1 masa((brązowo-zielony) -pin 3 sygnał(niebieski) G2-sygnał na wskażnik temperatury(zegary) -pin 2 masa(brązowo-niebieski) -pin 4 sygnał(żółto-czerwony) Kolory mogą się różnić w zależności od silnika
Dogrzewacz działa?
Te silniki bardzo powoli się dogrzewają. Sprawdź działanie grzałek nurkowych, które sa odpowiedzialne za dogrzewanie wody dla ogrzewania. Jak szybko masz ciepło w autku? Czujnik temperatury na termostacie jest dwuobwodowy i wystarczy sprawdzić wskazanie odczytywane przez ECU silnika i przez budziki. Jeżeli jest różnica to masz uszkodzony czujnik temperatury....
Sprawdź w fazie wstępnego rozgrzewania czy czasem chłodnica nie robi się ciepła. MOżliwe że i termostat. Chyba że problem w instalacji. Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry.
witam 9 to czujnik temperatury.Jak go wykrecisz to zbadaj opornosci przy obydwoch czujników przy 20 stopniach i przy np 60 jeżeli są takie same lub podobne to czujnik dobry .Jak włacza ci się wentylator to możesz też prawdzić czujnik ciśnienie klimatyzacji
brązowy - masa dla czujnika na zegary brązowy z niebieskim - czujnik zegary szary z białym (ewentualnie czarny) - masa czujnik ECU brązowy z szarym - czujnik ECU
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej który współpracuje ze wskaźnikiem temperatury jest wkręcony od spodu do obudowy termostatu. Łatwo sprawdzisz czy to na pewno ten czujnik ponieważ po ściągnięciu wtyczki z tego czujnika wskazówka wskaźnika temperatury powinna opaść. Czujniki te działają w ten sposób że w miarę wzrostu temperatury płynu spada ich...
mnie to wygląda na włącznik wentylatora a nie na czujnik do zegara
PCM 5V, deska 12
Musi ci gdzieś wyciekać. Dolej płynu .I zapal silnik. Poczekaj aż się rozgrzeje, i zajrzyj pod samochód .Jeżeli wymieniałeś termostat . To pewnie tam uszczelka ci puszcza, taki spory oyng.
Witaj tu masz zamiennik z E.P.S 1.830.277. podaje adres strąki E.P.S sam możesz sprawdzić http://www.eps-autoparts.com/index.asp
Mam nieodparte wrazenie ze do budowy wskaznika analogowego w większości aut stosuje się ustroje magnetoelektryczne ilorazowe(trzy wyprowadzenia na zewnątrz) a dokładniej jest to omomierz ilorazowy wyskalowany w stopniach Celsjusza.Dużą zaletą mierników ilorazowych stanowi niezależność wskazań od zmian napięcia żródła prądu.Ze zmianą napięcia,zmieniają...
Instrukcja obsługi i montażu podgrzewacza cieczy chłodzącej typ PPC i KPC adres producenta i rysunek. Do nr. telefonu trzeba dodac 8 przed numerem !
VAG nie pokaże uszkodzenia czujnika w chłodnicy w tym modelu. Temperatura w normie, jak dużo jeździsz to wentylator nie ma potrzeby pracować bo jest naturalny przewiew powietrza. Stojąc w dużych korkach może się włączyć, jednak diesle stosunkowo wolno się nagrzewają. Czujnika chłodnicy nie ma za bardzo jak sprawdzić, chyba że go wyciągniesz i wrzucisz...
Sprawdza się pomiędzy 1 a 3 pinem 0 stopni 5000-6500 omów ,50 stopni 725-925 omów, 90 stopni 200-285 omów.Zasilanie 5V.
Prawdopodobnie świruje czujnik poziomu w zbiorniczku lub ewentualnie przetarta wiązka od niego. Zobacz jak się ma sprawa jak odepniesz wtyczkę i pojezdzisz.
Jak na rysunku, oznaczony nr.9. Jedna para styków do wskaźnika druga do sterownika. Drugie zdjęcie to lokalizacja
Jeden pin - plus Drugi pin - masa Trzeci pin - czujnik Czujnik łączysz z zegarem a jego obudowę do masy. Polecam zajrzeć w schemat skody, bo to zegary od jakiegoś czeskiego jeździdła. I pamiętaj, że do danego zegara musi być odpowiedni czujnik. W przeciwnym razie będą przekłamania lub nawet nie będzie to działać.
Co do cieczy chłodzącej to po wymianie uszczelki pod głowicą nie powinna się dostawać do cylindrów. Poobserwój dokładnie czy nie wycieka na złączkach, podociągaj opaski. A co do spalania, to słyszał ktoś od poprzedniego właściciela, że mu auto duzo pali?? :lol: Zawsze palą kieliszek na setke :sm16: Dopiero jak sam zatankujesz widzisz ile pali w rzeczywistości....
EPS 1.830.264 Zamontowany w obudowie termostatu, wkręcany - M12x1.5 Bądź: EPS 1.830.324 Czujnik wsadzany na oring, blokowany pierścieniem Któryś z tych, katalog podaje oba jako wielofunkcyjne czyjniki tempertury (zasada działania obu - rezystancja zalezna od temperatury)
(at)ElektrodaBot Witam mam problem z piłą taśmową do metalu cormak HBS270V,problem polega na tym że nie podaje cięciwa do chłodzenia może miał ktoś podobny problem… Wstępna ocena dostępnych informacji Na podstawie Twojego opisu można wnioskować, że w pilarce taśmowej Cormak HBS270V pojawił się problem z obiegiem chłodziwa. Najprawdopodobniej przyczyna...
Zamieszczam tutaj 3 zdjęcia. Pierwsze to moje pytanie co to jest za czujnik na lewo od alternatora z 4 pinami? Kolejna fotka to prośba aby ktoś kto ma/ miał/ widział takie autko porównał moją konsolę bezpieczników czy tam nie ma czegoś za mało oraz który przekaźnik odpowiada za czujnik wody. Ostatnie to graficzne przedstawienie czujnika cieczy chłodzącej...
Wskaźnik temperatury często jest tak wyskalowany, by po nagrzaniu się wskazówka cały czas stała na środku, niezależnie od tego czy temperatura spadnie trochę poniżej lub powyżej... Co tam jest za silnik, termostat z grzałką czy zwykły?
Odepnij wtyczkę czujnika cieczy chłodzącej i zobacz jak gorący wtedy ładnie odpali "na pół obrotu wału"
Witam. Mam pytanie, gdzie znajdują się czujniki temperatury cieczy chłodzącej. Silnik 2.0 TDI 190KM, kod silnika CNHA. Mógłby ktoś podesłać schemat. Dokładnie chodzi o te czujniki temperatury. [url=https://obrazki.elektroda.pl/311294... mnie dwa ostatnie czujniki temperatury nr 1 i 2.
Czujnik temperatury- troszkę w lewo od zaznaczonego i 15 cm w dół. W króćcu wodnym przykręconym do głowicy z tyłu.
Witam ! Urządzenie sterujące ogrzewania postojowego, silnik pompy cieczy chłodzącej przez przekaźnik pompy cieczy chłodzącej i włącznik termiczny silnika pompy cieczy chłodzącej ( tylko silniki pięciocylindrowe ) - na schemacie silnik jest jako v50 jeśli się nie mylę ! Pozdrawiam ! Robert
Witam. 15a zasila wyposażenie silnika, a 25a bezpiecznik II obwód cieczy chłodzącej świece żarowe. Duży 50a zasila I obwód cieczy chłodzącej.
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej i temperatury powietrza zbierają informacje potrzebne komputerowi dla wyliczenia dawki paliwa podawanego do wtryskiwacza. Uszkodzenia tych czujników powodują problemy z uruchomieniem zimnego silnika. Wymień najpierw czujnik temperatury cieczy chłodzącej. http://obrazki.elektroda.pl/3899208600_1...
Za gorący płyn chłodniczy gdy jest czerwona a za ziny, gdy jest niebieska. Na wszelki wypadek, gdyby ktoś nie wiedział do czego służy wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej - a dużo takich osób jest. Lub gdy takiego nie ma (coraz więcej saut tak ma).
I tak, jak przedmówca pisze, zacznij od czujnika temperatury cieczy chłodzącej silnik. Jak sterownik "widzi" 60-70°C to nie wzbogaca mieszanki przy rozruchu przez co uruchomienie zimnego silnika jest utrudnione
84°C to początek otwierania termostatu. 90°C to pełne otwarcie termostatu. Z takim termostatem spotkałem się w tym modelu. Dlatego masz zawahanie temperatury o te 8°C. Przy 0°C na zewnątrz inna będzie charakterystyka ciepłoty silnika. Odnośnie czujników w Twoim samochodzie to nie pamiętam ile ich tam jest.
Witam, mam zamiar odciąć dopływ cieczy chłodzącej do nagrzewnicy w kabinie. Planuje wstawić dwa elektrozawory pod maską które mają zamknąć obieg w układzie przed tym zanim ciecz dostanie się do nagrzewnicy w samochodzie. Ma to na celu obniżyć temperaturę w sezonie letnim. Chciałbym się z Wami tym podzielić ale rownież obowiem się o parę rzeczy i dlatego...
Luz zaworów na zimnym silniku ( temperatura cieczy chłodzącej +20°C ): zawory dolotowe 0,10 mm , zawory wylotowe 0,30 mm .
Zgadza się.P
Słabo widać na filmie skąd. Skoro leci z góry i widać na filmie że jest mokro pod kołem pasowym pompy cieczy chłodzącej to raczej pompa do wymiany. Jeżeli jest wyciek to zazwyczaj będzie się co chwilę zapoeietdac więc z ogrzewaniem mogą być problemy. Zazwyczaj leci z okolic tego broku zaznaczonego na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/5638108800_...
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej Przepustnica czy nie jest brudna chodzi w pełnym zakresie?
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej Termistorowy czujnik temperatury cieczy chłodzącej o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji jest umieszczony w obudowie termostatu. Przekazuje on do elektronicznego urządzenia sterującego sygnał proporcjonalny do temperatury cieczy chłodzącej. Marka i typ: Ford F2AF-12A648-AA. Rezystancja czujnika: - przy...
Chyba że chodzi o elektrozawór recyrkulacji Y35 bądź cieczy chłodzącej Y14 na schemacie.
W pobliżu termostatu.
Mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej
kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
Sprawdz czujnik temperatury cieczy chłodzącej prawdopodobnie on jest uszkodzony.
Przyczyna termostat się nie zamyka masz cały czas duży obieg cieczy chłodzącej . https://www.google.pl/search?client=oper...
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej do wymiany.
Ciecz mam oryginalną cały czas, przeźroczystą. To nie ma powodów, by ją wymieniać.
podgrzewacz cieczy chłodzącej dogrzewacz cieczy chłodzącej ilość cieczy chłodzącej
volume limited podłączenie anteny radiowej częstotliwości radiowe policja
Grzałka z termostatem bimetalicznym do bojlera CWU 75°C – Galmet, Kospel, Selfa, Eliko Ciśnienie na tłokach a stan silnika - co oznacza?