Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Mierzyłem na 1 fajce, akumulator ok, rozrusznik też, ciepła pali na dotyk ma od groma mocy. Dodano po 5 Akumulator i rozrusznik ok, silnik ma teżsporo mocy.
Zakładam, że coś źle musiałeś przeczytać.... No rzeczywiście trochę pokręciłem. Odparować ma LPG w reduktorze żeby się stał gazem. dobór ciśnienia Im niżej tym lepiej, bo mniej ciepła potrzeba do odparowania LPG, tylko jest jeszcze kwestia reduktora żeby chciał stabilnie utrzymywać to ciśnienie a poniżej 1 bara mało który sobie radzi. Co do ogrzewania...
A czy jest szansa, że po odprowadzeniu tych nadmiarów ciepła rozrusznik spełnił tą rolę? Uparłem się na ten rozrusznik bo za profesjonalny silnik trzeba zapłacić ok. 3000zł a z racji testów (zabawy w konstruktora) wydanie takiej sumy nie mając pewności, że taki pojazd będzie służył to zbyt duży wydatek. Co jest problemem w takim rozruszniku? Zbyt małe...
Prosze orozkodowanie vin. 308 t9. VF3LB9HPAES024351 Proszę: 308 (T9) HATCHBACK 5DRZW 1.6 HDi 92 (DV6DTED) SKRZYNIA MECHA 5 Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13588 89 1 0153 Data Początku Gwarancji10.02.2014 Numer seryjny silnika10 JBFB 3019755 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*01 P4A9802577599 Informacje...
Witam. Mam problem z Laguną 2 silnik benzyna 1.6 rocznik 2001 odnośnie problemu to nie chce odpalic tylko na zimnym silniku po prostu nie kręci wgl rozrusznik podswietlenie przygasa dopiero jak się pomęczę jakiś czas to odpali, pózniej jak ciepła odpala. Była podpinana pod komputer niestety nic złego nie pokazuje.Także może jesli ktoś miał podobnym...
Jeśli poruszasz temat przelewania ciepłą wodą to rób tak, że zalewasz i sprawdzasz czy na kraniku leci ciepła. Jeśli nadal zimna to dolewasz tyle żeby lecia ciepła z kranika. Sprawdzić należy kompresję, wtryskiwacze i pompę paliwa. Jeśli rozrusznik nie może przełamać kompresji to albo jest niesprawny albo akumulator niedomaga.
Witam wszystkich, mam następujący problem z moją Felką: Gdy silnik jest ciepły rozrusznik nie chce się w ogóle kręcić. Po przekręceniu kluczyka siada napięcie, światła gasną (jeśli są zapalone) i wyraźnie widać że prąd do rozrusznika leci ale elektromagnes nie potrafi załapać. Wymieniłem elektromagnes. Dalej to samo.(tłoczek, blaszka i sprężynki zostały...
Za darmo Peugeot 308 VF3LC9HCGES147365 MARKAPeugeot MODEL308 TYP NADWOZIAEstate LICZBA DRZWI5 LICZBA MIEJSC5 KLASA POJAZDUSAMOCHÓD KOMPAKTOWY TYP POJAZDUPOJAZD OSOBOWY lub Producent Peugeot Model 308 (T9) Rodzaj nadwozia Kombi Typ paliwa Diesel Kraj producenta Francja Kolor lakieru GRIS ALUMINIUM Próbka koloru lakieru Norma emisji spalin NORMA CZYSTOŚCI...
Dodatkowo 1% to straty za zakłócenia elektromagnetyczne, wydawanie dźwięków przez silnik itp. Reszta to straty ciepła spowodowane nie dokładnym wykonaniem – zbyt duża szczelina powietrzna pomiędzy wirnikiem, a stojanem (im mniejsza tym wyższa sprawność), opory drutu nawojowego wirnika. Lepszą sprawność można by uzyskać stosując magnesy neodymowe....
Witam wszystkich Skutecznie udało mi się przerobić 10kW 24 rozrusznik na silnik o wyciągarki od auta terenowego.Troszkę ślusarz i własnej inwencji, działa pracuje, nie grzeje ale nie osiąga pełnej mocy max. to 250A i obroty z 4500 spadają bardzo znacznie (porównuje to do innych wcześniejszych wyciągarek5kW i wykonywanej pracy). Dlatego pomyślałem sobie...
jeżeli silink zimny to zapalę, natomiast jak rozgrzeje się to w momencie zapalania kontrolki przygasaja i nie mogę zapalić. Gdzie jest problem Witam Może zacznę tak. Mechanik a mechanik jest duża różnica ja większość z nas przekonała się na własnej skórze ( portfelu ). Nie to, że ja jestem ideałem w tej dziedzinie, ale miało się parę rup….. (...
Witam. Jak w temacie opel corsa b z silnikiem 1.2 8v a problem wygląda następująco: Jeśli silnik (auto) jest zimny to odpala bez najmniejszych problemów natomiast jeśli silnik się nagrzeje podczas jazdy baaa nagrzeje od słońca są problemy z jego ponownym odpaleniem. Rozrusznik kręci normalnie, a silnik nie odpala przez ~4 sekundy. Gdy nareszcie załapie...
Mam Fiestę Mk2 1,6D z 85r. Kiedy jest zimna nie chce palić, kiedy ciepła pali ok. Ktoś mi powiedział, że to może być kwestia przekaźnika świec żarowych. Jak to sprawdzić? Świece są ok. Zapal auto.... rozgrzej dobrz.. wylacz na 5-10 min i zapal bez grzania swiecami 0- silnik powinien zaskoczyc od 1szego2giego obrotu rozryusznikiem... jezlei tak nie...
Taka grzałka nie będzie optymalna. Będzie - przy założeniu, które stanowi drugą część cytowanego zdania "gdy postawisz sobie za zadanie pobranie maksymalnej mocy ze źródła o rezystancji wewnętrznej 12Ω." Ale czy zawsze chodzi o pobranie maksimum energii? Nie zawsze a zapewne nawet rzadko. Podobnie jak rzadko przeciętny użytkownik ma do czynienia...
Witam forumowiczów, wiem że temat golfa 3 był już wałkowany setki razy ale nie ma tego co mnie nęka :) Szybkie pytanko czy ktoś miał już taki problem i ma jakiś konkretny pomysł? Dane autka: Golf III 94r monowtrysk bez gazu. I teraz tak wsiadam sobie dzisiaj przekręcam kluczyk i pięknie kręci ale nie odpala. temp około 0 stopni. Sprawdzam czy pompę...
Witam Panowie koledzy czy spotkaliście się kiedyś z takim przypadkiem że silnik ciepły był odstawiany przez falownik - sygnalizował zwarcie uzwojeń, a przy pomiarach na zimno wszystko było w porządku , ten sam silnik na zimno da się uruchomić. Bardzo proszę o pomoc.
Cześć. Mam ciągnik z silnikiem chłodzonym powietrzem (rosyjski T40). Często pracuję z rębakiem, więc nie mam możliwości obserwowania wskaźnika temperatury. Zdarzyło się ostatnio, że pękły paski napędzające wentylator silnika, więc padło chłodzenie. Chciałbym zainstalować jakiś czujnik, który po przekroczeniu określonej temperatury, włącza sygnał dźwiękowy...
witam.oglaszam sie na tej stronie poniewaz mam spory problem z moim malym fiacikiem :cry: wyjasniajac stan rzeczy to nabylem ten samochodzik okazjonalnie i calkiem przypadkiem.jednak stary wlasciciel jezdzil na wodzie w wkladzie chlodzenia i teraz mam problem z temp. w ukladzie.po amatorsku podejrzewam zabity syfem termostat.gdy temp. wzrasta na pulpicie...
Mam taki problemik. Mianowicie po uruchomieniu samochodu, na zimnym silniku, strasznie drży wszystko wewnątrz. Wiem, że taki jest urok cc :-) Ale ostatnio to jest katastrofa! Wszystko pogorszyło się po wymianie poduszek (dwie, trzecia była w porządku). Gdy silnik się rozgrzeje to wszystko jest w porządku Może ktoś ma pomysł co to może powodować. I jeszcze...
Witam Nie wiem czy w dobrym dziale zamieszczam mój post. Mam kose spalinową silnik 2t i zdarzyło mi się jego przegrzać na tyle że pierścienie wytarły cylinder spadła kompresja i nie mozna było jej zapalić. Serwis naprawi to na gwarancji ale zastanowiło mnie jak można zabezpieczyć silnik 2t przed takimi sytuacjami. Najpierw wymysliłem miernik temperatury...
Witam mam problem i potrzebuje pomocy sam nie jestem w stanie tego rozkminić, mam silnik 3-fazowy 7,4kW i co jakiś czas(około 3 lat) pali się uzwojenie i nie mam zielonego pojęcia dlaczego. silnik pracuje przy śrutowniku(robi mąkę ze zboża), uzwojenie spaliło się już kilka razy w przeciągu jakichś 9 lat, inny silnik o tych samych parametrach chodzi...
Hej. Znalazłem kilka tematów na elektrodzie, jakoby grzanie wałka wynika z uszkodzenia klatek wirnika albo łożyska, lub przesunięty jest wirnik względem stojana. Np. tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic51... lub tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Jednak mam silnik nowy 1kW, z czeskiej produkcji i po kilkunastu minutach...
Mam silnik klatkowy trójfazowy 3kW. Silnik jest nowy. Po pracy na biegu jałowym po około 15 minutach wał z jednej strony silnika (tam gdzie nie ma wentylatora) mocno się grzeje tj. tak że nie można go dotknąć ręką. Silnik zasilany jest napięciem znamionowym sinusoidalnym z autotransformatora trójfazowego (nie ma w układzie falownika). Silnik nie hałasuje,...
Podczas porządków znalazłem w garażu silnik zachomikowany jeszcze przez poprzedniego właściciela Jest to niemiecki mały silnik klatkowy zwarty o mocy 900W i 2850 obrotów, Chciałem go wykorzystać do małej kosiarki ale jest problem Po jakiś 2-3 minutach od uruchomienia uzwojenia i obudowa są już gorące że parzą Mechanicznie jest bez zarzutu, wirnik kręci...
Witam, podłączyłem dziś piłę taśmową pod siłę ale silnik trochę buczy i już po 10 sekundach jest lekko ciepły. Czy podłączenie silnika jest prawidłowe? Jaka przyczyna? Załączam zdjęcie. http://obrazki.elektroda.pl/5371033500_1...
Ostatnio w Moim CC900 zmalazłem usterke. bezpiecznik od elektrowenttylatora (25) był przepalony. Wpiołem nowy bezpiecznik i od razu za tym zaslonuiłme cały wlot zimnego powietrza na chłodnice tekturka. Od tego czasu silnik duzo wolniej mis ie grzeje niz jak wlot był zasłonięty do polowy. Teraz nawet jes cieplej a silnik grzeje sie wolniej. Sprawdzałem...
Witam, samochód mi ciężko odpala na ciepłym silniku tak około 80°,dostałem od was wiele rad do których się przystosowałem i robiłem krok po kroku według zaleceń, jak np,polanie pompy zimną wodą,odpięcie czujnika temperatury,zwiększenie dawki paliwa vagiem,sprawdzenie kąta wtrysków, ustawienie dawki paliwa nastawnikiem pompy ,więc porobiłem to wszystko,odpięcie...
Jestem szczęśliwym posiadaczem tego przyżadu do przemieszczania się i mam problem. Zimny odpala bez problemów (wyciągam ssanie i brzęczy), ale za to rozgrzany nie chce za bardzo odpalać (muszę kręcić około 5-10 sekund, dopiero załapie). Zapłon jest ustawiony dobrze, wymieniony łańcuszek rozrządu, platynki i kondensator, tylko troche mu zawory stukają...
Miałem wymieniany silnik, wskazówka płynu chłodzącego nie jest tam gdzie była jak był poprzedni silnik, o grubość wskazówki jest niżej niż wcześniej była, to jest różnica 1.5 mm na wskaźniku, zostawiłem samochód po trasie w garażu na obrotach, był upał, po 3-4 minutach załączył się wentylator, wskazówka ani drgnęła, po chwili wentylator się wyłączył,...
Przyczyny szukał bym w samym rozruszniku a konkretniej w automacie rozrusznika (cewka) Jesli jest gorąca - bo się nagrzała od silnika - przestaje pracować W środku cewki jest czpień , który zwiera wewnątrz styki i zapodaje napięcie na wirnik Jesli ten czpień będzie brudny- skorodowany (syfilis w środku cewki) to przy zimnym silniku będzie działał ale...
W tym konkretnym przypadku świeca płomieniowa zda lepszy egzamin. Typowa świeca żarowa ma za małą powierzchnię, aby była w stanie oddać do otoczenia duże ilości ciepła. Dlatego też na kolektorze dolotowym montuje się albo świece płomieniowe albo żarowe - ale o innej konstrukcji - tzn. montowane są spirale grzejne z grubego drutu oporowego, które dzięki...
Znaczyło by że prąd płynie z oporem, i są straty w postaci ciepła, co negatywnie wpływa na zdolność rozrusznika do rozruchu silnika. Nie zostaje nic innego jak zaprowadzenie auta do mechanika.
klema ciepła podpowiada słaby kontakt na niej, z takiego układu rozrusznika nie uruchomisz. Od tego bym zaczął. Objawy z kontrolkami wskazują na niskie napięcie, ale przyczyną tego może być słabo naładowany akumulator albo... słaby kontakt na klemie Symbol akumulatora mówi to samo albo ... słaby kontakt na klemie. Jak masz chociaż marketowy woltomierz...
(w Fiacie, pozycją spoczynkową klapy jest "otwarta") Jak w każdym innym samochodzie z klapą gaszącą. Co ciekawe z zamkniętą klapą gaszącą (zacięła się w pozycji zamkniętej, po hamowaniu silnikiem) silnik pracował na wolnych obrotach całkiem normalnie, tylko nie było szans ruszyć z miejsca. No i piszesz, sam nie wiesz o czym. Klapa przymknęła się nie...
No widzisz i już coś wiadomo. Możliwe że leja wtryskiwacze. Na zimnym silniku paliwo kiepsko rozpylone nie chce się zapalić i gromadzi się w komorach sprężania, na gorącym odparuje od ciepła i szybciej się zapali. Możesz odkręcić wtryskiwacze i zamontować je na pompie, włącz odprężnik, gaz na maxa i zakręć sinikiem zobaczysz jak rozpylają. To tak dla...
bez problemowo - klucz gięty oczkowy 16 i jazda - pamiętaj o zasadach klemy z akumulatora zdjęte - potem kable z zasilania wyrzutnika - auto na zawieszeniu podnieś na maxa i nie potrzebujesz lewarka - jest też taki myk że wykręcasz 2 śruby całkowicie i idzie je wyjąć potem ta trzecia na przeciwko rury wydechowej i przy kantnięciu rozrusznika wyciągniesz...
To ogólna fizyka. A nie fizyka silnika. Ciepły silnik szybciej kręci bo stwarza mniejsze opory rozruszników. Dlatego pytałem o obroty. Do tego ciepła komora spalania daje lepsze warunki zapłonu. Dlatego grzeje się zimnego Diesla.
Witam, problem polega na tym że nie kręci rozrusznik po dłuższym postoju przy ujemnych temperaturach. Po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykniecie. Po lekkim pchnięciu na biegu przeważnie rozrusznik zaczyna normalnie kręcić, gdy jest cieplej lub silnik chwile popracuje wszystko działa ok i kreci za każdym razem. Wymieniony akumulator, przekaźnik...
Witam. Czy udalo sie ustalic przyczyne nie odpadalania peugeote? Mam ten sam problem, po ktoryms z kolei zgaszeniu auta w ciagu dnia, nie moge odpalic i musze odczekac 30 -40 minut. Problem pojawia sie tylko gdy jest cieplo na dworze.
Też mam taki sam problem Kosiarka verts loisirs na silniku Kohlera jak jest zimna to kilkanascie razy trzeba przekręcic kluczykiem albo i kilkadziesiąt słychać "bendix" ze załapuje ale tak jakby niemogłą przełamać Akumulator na 100% sprawny . Rozbierałem rozrusznik wygląda wszystko ok poza kosiarką kręci jak szalony . Jak jest ciepła pali na dotyk niewiem...
Najtańszy choć nieco archaiczny będzie rozrusznik elektrolityczny ( wodny roztwór węglanu sodu). Tak jak kiedyś w karuzelach.Dodatkowo odpada problem odprowadzenia ciepła z oporów rozruchowych - tylko wody trzeba od czasu do czasu dolać. Nie wiem tylko czy jeszcze ktoś produkuje rozruszniki wodne.
Witam. Jestem na forum po raz pierwszy i za ewentualne błędy z góry przepraszam. Mam taki problem z Laguna II 2.0 16v 2007r. Zimna zapala od pierwszego strzału jsk się rozgrzeje bardzo długo kręci zanim odpali. Co po dłuższym czasie pewnie będzie groziło wymianą rozrusznika. Diagnostyka komputerowa nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniony komputer ecu,czujnik...
Opisz czynności jakie wykonujesz przy rozruchu zimnego silnika krok po kroku. 1. Biorę pilarkę i przełącznik daje na sam dół (rozruch zimnego silnika) (przytrzymując w tym momencie gaz, bo inaczej się nie da przełączyć). 2. Ciągnę linką rozrusznika 25-45 razy, aż zapali na moment i zgaśnie. 3. Przełączam o jeden stopień w górę przełącznik (ciepły silnik),...
Dzień dobry. Poszukuję wykonawcy do zaprojektowania i budowy kogeneratora offgrid (zasadniczo agregatu z odzyskiwaniem ciepła) na bazie silnika samochodowego lub innego silnika chłodzonego cieczą. Poniżej przedstawiam założenia wstępne: Zasilanie: Gaz ziemny lub LPG. Zastosowanie: Sporadyczne użycie w zimie do doładowywania magazynu energii przez wejście...
Rozmowa zmierza w złym kierunku. O przegrzewanie się nie martwię, to nie problem. W aucie się grzeje bo silnik stawia bardzo duże opory, tutaj prąd nie będzie tak duży jak przy rozruchu silnika więc problemu nie ma (połowa prądu to połowa ciepła) (panowie 12V i 80A daje nam ok 1kW, a przy rozruchu rozrusznik bierze min 200A, rozrusznik się nie przegrzeje)
olej również dodany 10/40 Do czego, skoro piszesz, że to 4t? Zacząłbym od dokładnego wysuszenia pojazdu, bo mycie go w taką pogodę, to niestety nie był zbyt dobry pomysł. Zresztą, mycie ciśnieniowe jednośladów, to ogólnie nie jest dobry pomysł. Napięcie akumulatora zmierzone podczas rozruchu? Nie spada drastycznie? Jak zapłon? Iskra jest? Wykręć świecę,...
Tak jak kolega napisał prawdopodobnie pod wpływem ciepła wymiary jakichś elementów zmieniają się i coś nie łączy. Za poradą morcin2 stuknąłem w niego i ... oderwały się 2 magnesy które są przy wirniku (także nie polecam stukania w rozrusznik). Ps. Wyczyszczenie rozrusznika nic nie dało.
Witam. Jak tam wygląda skrzynka bezpiecznikowa ta główna przy silniku. Jaki jest tor prądowy na trasie alternator-akumulator-skrzynka. Może po drodze rozrusznik jak było w starych autach. Ale nie koniecznie. Na tym odcinku szukać tego spadku napięcia. Ostatnio grzebałem w starym poczciwym golfie IV i brakowało 0,7V Słaby styk na połączeniu- wlot prądu...
Aha. I jeszcze jedno. Silnik ogólnie pali normanie, tylko troche dłużej niż zwykle(tzn. gdy jest cieplej) musze krecic rozrusznikiem.
Ale co by miała do tego temperatura elementów rozgrzanych od ciepła silnika. Bo w sumie nikt z Was się do Tego nie odniósł. Chyba faktycznie dam komuś zarobić, elektrykiem samochodowym nie jestem. Tak czy inaczej, dziękuję za podpowiedzi.
Może być to przez grzejacą sie cewke, wtedy jej rezystancja jak jest ciepła rośnie, a jak kręcisz rozrusznikiem masz spadek napięcia w instalacji, które jest za niskiem żeby iskra mogła powstać. Tak że wina albo cewki albo modułu,
współczesne silniki są coraz sprawniejsze i wydzielają coraz mniej ciepła a więc nie wystarcza do ogrzania wnętrza w stosunkowo krótkim czasie . silnik zimny szybko się niszczy i emituje szkodliwe spaliny ,tak więc zastosowano dogrzewacze silników które uruchamiają się dopiero jak silnik zapali ,można rozbudować go o pompę która wymusi obieg ciecz chlodzącej...
I - rozrusznik nie jest przystosowany do pracy ciągłej, tylko chwilowej. Jako że wał nie jest osadzony na na łożyskach tylko panewkach, w wyniku dłuższej pracy poprostu by się zatarły. II - Przy tak ekstremalnie mocnych silnikach ta kosiarka chyba by odleciała :D. III - tak mocne silniki pobierają kosmiczny prąd, jeżeli nie zadbasz o odpowiednio grube...
Zapewniam cię że w tym rozruszniku 24 V do dobrodziejstwo. Są tam 2 akumulatory i jest pewność tego że zapali. Jest to Sam na ramie polskiego nośnika narzędzi z taką rura zamiast rama i silnikiem t25. Cewka bedniksa nawet nie zrobi sie ciepła. Zrobiona przez fachowy warsztat produkujący Sam. Już kilkanaście zrobił w tym papaja z silnikiem walca i tylnią...
Heh zagadka rozwiązana. Okazało się, że to jednak ten bimetal od ssania. Odpaliłem silnik bez pokrywy rozrusznika i zauważyłem, że po wyłączeniu silnika dość szybko cofa się w pozycję zamkniętej przepustnicy. Nie wiem jak to mozliwe ale pewnie pod wpływem temperatury ta spreżyna w środku sraciła swoją pierwotną twardość i zamykała przepustnicę ssania...
Hej, Mam ten sam silnik, ten sam rocznik i...przez jeden sezon był ten sam problem :-). Na zimnym palił na dotyk, na ciepłym czasem w ogóle nie kręcił - pomagało odczekanie 15-20 minut. Okazało się, że winę ponosi...rozrusznik! Ty wymieniłeś na używany i napisałeś, że problem zniknął na jakiś czas. Ja 2 miesiące temu wymieniłem na nowy (210zł z firmy...
Oczywiście te 66 ogniw za 200zl nowe kupione :). Preszpan podkładki blacha do zgrzewania koszulka termokurczliwa też nic nie kosztuje. No i najważniejsze czas. Zależy kto jak ceni swoją roboczogodzine. Także proszę nie pisać że 250zl za gotowy pakiet to są duze pieniądze. Również buduje różne pakiety z ogniw z demobilu jednak nie mam aż takiego to...
Nie pali na zimnym silniku. Odpalasz na benzynie, jak sądzę. Tak więc jeden cylinder ma inne warunki pracy. Moze być: - zalany płynem chłodzącym, podczas kręcenia rozrusznikiem będą wylatywały kropelki płynu; - nie mieć odpowiedniej kompresji, po rozruchu na skutek ciepła kompresja powraca; - brak zapłonu ze względu na brak iskry. To podobno sprawdzone....
dzieki panowie swiece juz dzialaja aczkolwiek dalej zle pali kolega podlaczyl go pod kompa na cieplo wszystko ok po sprawdzeniu na zimno tez ok trzyma cisnienie na listwie takze chyba zostaje bateria i rozrusznik
Trochę myślę od jakiegoś czasu nad takim rozwianiem. I mam kilka myśli jeszcze nieuczesanych. Jedna opcja to stary diesel. Jakiś klekot coś na kształt XUD9 nie specjalnie jest chyba sens pakować się w cokolwiek nowszego. I jazda na "byleczym" co wychodzi aktualnie tanio uwzględniając w to jakieś "miksy Panoramixa" oraz olej opałowy. Tak trzeba kombinować...
A jak to się zaczeło? Taka informacja może być istotna. Silnik spalinowy musi mieć trzy warunki do pracy. Ciśnienie, paliwo i źródło ciepła. A więc od początku, jaką silnik ma kompresje? Czy rozrząd jest poprawnie ustawiony? Czy pompa wysokiego ciśnienia wytwarza ciśnienie (ew jakie ciśnienie widzi sterownik przy próbie odpalenia?). Ważnym parametrem...
dzieki za rady Sprawdzilem wszystkie polaczenia elektryczne. Poczyscilem polaczenie masy i karoserii i nic. Objawy sa takie jak wczesniej (przy mrozach rozrusznik slabo kreci). Nie moge tylko zanlezc polaczenia masy karoserii z silnikiem . Postaram sie jeszcze dorobic osobny przewod masowy do obudowy silnika. Najdziwniejsze jest to ze usterka wystepuje...
Jak filtr sie poci, to go zmien, nawet sie nie zastanawiaj. brak mocy od zera moze byc spowodowany zlym sterowaniem turbo i moze byc wgl nie zwiazany, ciekawi mnie czy przepadkiem lekko rozjechany rozrzad nie bedzie powodowal by podobnych problemow. Btw rozrusznik masz stary czy z nowego silnika? warto by sprawdzic testerem jakie obroty kreci na zimno...
silnik ciepła rozrusznik rozrusznik ciepła silnik rozrusznik blokuje silnik
tablet zmiana rozdzielczości schemat sterownika różnicowego napięcie baterii telefonie
wirnik szlifierki celma wirnik szlifierki celma
Żarówka LED do świateł mijania z homologacją Zamienniki Ralink RT5370 – MT7601U, MT7612U, RTL8812AU, Wi-Fi 6, kompatybilność Linux