Najlepszy to jest płaszcz wodny na wydechu - dodatkowego paliwa nie zjada i szybko daje ciepło, duże ciepło.
Trzeba sprawdzić czy wyjscie przewodu z nagrzewnicy jest ciepły czy zimny, jeżeli obieg w nagrzewnicy jest to. Albo zapowietrza się układ chłodzenia, albo problem z klapką ciepło zimno
Mój samochód prawie wcale nie grzeje od momentu załorzenia instalacji gazowej. Wiem że gaz musi być ogrzewany.Ale czy można to tak rozwiązać żeby gaz był podgrzewany i w samochodzie było ciepło?
na zimno 1.112kΩ na ciepło 0.365kΩ
A jaki ma silnik dogrzewanie, świece żarowe w płynie czy jakieś inne? Bo o piecu webasto można pomarzyć. Dodano po 1 Czy są jakieś sposoby na to aby silnik szybciej się rozgrzał podczas mrozów ? Tektura i przysłonięcie chłodnicy. Jak się kupuje syfy to tak jest. Aż dziw bierze, reno czy opel mają 4 świece i w 15 minut na postoju jest ciepło.
Jest tak jedno pokrętło od siły nadmuchu, drugie od kierunku nadmuchu i dwa pionowe kółka od ciepło/zimno
Co do centralnego to trzeba by sprawdzić pod kanapą z tyłu(prawa strona) co jest na kablach, będzie wiadomo czy pompka siadła. Co do regulacji to masz na myśli ciepło/zimno ?
Masz 2 wyjscia : 1 kup czujnik pts do vito mniemam ze kupisz uzywke albo pozycz zdemontuj zderzak i przepinaj po kolei za kazdym razem pamietajac o wylaczaniu zaplonu az trafisz na uszkodzony pts z reguly uwalony sensor ma "spuchniety" silikon pokrywajacy elektronike 2 oddaj samochod na diagnostyke po podpieciu i odczytaniu parametrow rzeczywistych...
Czyli co jeszcze odpowiada za ruch tymi silnikami od klap ? bo jak napisałem, jedzie do oporu w jedną stronę. Na nic nie reaguje. Nie mam czym przedstawić błędów.
Dokładnie tak. Przez pewien okres będzie wykorzystywane ciepło silnika do podtrzymania dodatniej temperatury, np. przy wyjściu do sklepu, aby wnętrze samochodu jak najwolniej traciło temperaturę. Tam jest napis REST (z ang. przerwa, odpoczynek) nie reset. ;)
Hmm, auto pojechało w trasę beze mnie teraz, więc nie mam przez parę dni do niego dostępu, ale wydawało mi się, że tam na szynie jest sensor ciśnienia, a ten regulator gdzieś przy pompie. Niestety jedyna dokumentacja serwisowa, którą posiadam jest w języku rosyjskim, którym władam co najwyżej miernie. Nie znalazłem tam (co nie znaczy, że jej nie ma)...
Witam zwracam się z problemem ogrzewania w Mercedesie a clasa w168 Jako ze idzie zima fajnie żeby było ciepło w samochodzie, mianowicie po nagrzaniu się silnika z lewej strony leci przyjemne ciepełko może dupy nie urywa ale jest a po drugiej stronie kierownicy nic cały czas chłodne powietrze. Można powiedzieć ze tylko z jednej kratki na 4 wydostaje...
Od wystąpienia pierwszych problemów z odpalaniem na zimnym w tych Mercedesach minęło wiele lat, w internetach powstało setki wątków na ten temat a do dziś nikt nie podał odpowiedzi co jest przyczyną... każdemu pomaga co innego, po jakimś czasie pisze, że jednak nie pomogło... przeraża mnie wymiana kolejnych części przez mechanika bo to przekroczy wartość...
Witam serdecznie jest może jakaś osoba której specyfikacje oleju są bliższe i pomoże dobrać olej do silnika do samochodu Mercedes Vito 639 2.2 CDI, bez DPF, 2003 rok, przebieg 301tyś km, automat, 9 osób. Chodzi tu o wybór specyfikacji 228 tylko diesel a 229 benzyna i diesel myślałem nad pół syntetykiem 10W40. Z góry dzięki za odp. ciepło pozdrawiam.
W Mercedesach z tych lat, kratki środkowe ZAWSZE wieją na zimno. Ciepło leci tylko z bocznych i z dołu oraz na szybę. Jak miałem 190 to te środkowe kratki zaślepiłem gąbką
Zmierzy napięcie, to będzie wiedział czy ono dociera do świec. Zmierzy prąd, to będzie wiedział czy świece są sprawne. Inna oznaka sprawności świecy - ciepło, przyłączenie świec do kabla staje się gorące i można sobie popalić paluszki. Amperomierz to lepsze narzędzie diagnostyczne.
Może od świec żarowych zacznij. Bo żeby zapalił to musi mieć ciepło, mokro i świeże powietrze.
Może czujnik temp. świrować, pomierz go na ciepło i gorąco jaką ma oporność.
Grzeje cały czas ciepłym powietrzem co mam zrobić ?
Panowie spokojnie z tą pompą. Zanim sie do niej kolega dobierze, niech sprawdzi wtryski na przelew. Ciężkie odpalanie na ciepłym to w CDI typowy objaw przelewającego wtrysku.
witam, tak chodziło o silniczek ogrzewania , znalazłem wymieniłem szczotki i mam ciepło , dzięki za doradę
Witam, Mam problem z Mercedesem-Vito 639. Nie święcą pokrętła nawiewów - ciepło zimno oraz moc jak również inne przyciski w tej sekcji- układ tempmatic bodajże. Panel niżej czyli oświetlenie wnętrza itp wszystko działa. Nie rozbierałem deski bo nie wiem jak. Proszę o pomoc.
Witam Po wymianie siłownika do gaszenia silnika (był problem z gaszeniem silnika) samochód nie zapala jak jest ciepły. Nie odpada siłownik gaszenia silnika w związku z tym silnik nie zapala. Po zdjęciu wężyka podciśnienia z siłownika (ramię gaszenia odpada) samochód zapala od razu. Po dłuższym postoju ciśnienie wyrównuje się i samochód zapala. Czy winny...
Witam, mam problem. A ogólnie mówiąc, Mercedes Vito w639 2.2 150KM. Ogrzewanie działa mi tak, że gdy ustawiam na ciepło 29, jest gorąco, a gdy ustawiam na 28, jest już zimno. Zaznaczę, że czujnik temperatury przy kierownicy został przedmuchany i był tam kurz, ale nic to nie pomogło. Dziękuję i pozdrawiam, Arek.
jeszcze nie wziąłem ale dzięki za słowa otuchy hehehe trochę luż poznałem bolączki k-jetronic (dzisiaj wyjechał passat a wcześniej była też taka sama mercawka tyle że problem był czysto elektryczny) back-fire mógł być bo jest LPG więc może coś w tym jest ale po nastąpieniu awarii został podobno wymieniony rozdzielacz z pracującego silnika i dalej to...
Witam. W moim C220 diesel rok 94 tak jak u Ciebie, kleją się wskazówki do ograniczników, próbowałem zaradzić temu zakładając na ograniczniki igielitową izolację od cienkiego kabelka. Po jakimś czasie wskazówki znów zaczęły się kleić , zwłaszcza gdy jest ciepło. Jak temu zaradzić ?
Nie otwiera się klapa ciepłego powietrza.
Czujnik położenia wałka rozrządu potrafi wprowadzić taka usterkę , wnikliwie sprawdź wtyczkę , instalację , podmień czujnik , błąd wywali na ciepłym .
Witam! Jeszcze nie jest za ciepło ale wydaje mi sie że klima mi chyba przestała chodzić. Narazie bez klimy dmucha zimne powietrze. Gdy włacznikiem ją włanczam to obroty nie reagują. Czy będzie to dopiero wyczuwalnie jak sie zrobi ciepło na dworze? (Klima manualna - mercedes c180 rocznik 96/97)
Nie wiem. nie mam pojęcia. Pewnie allegro ...tam dają gwarancję rozruchową14 dni ...jak teraz patrzę to kompletną z zaworem i czujnikiem można i za 150-200zł kupić. To chyba warto spróbować :D Najpierw bym wymienił czujnik położenia wału w twoim przypadku tańszy a jak chcesz wyślę ci mój stary który słabo odpalał jak było ciepło na dworze jest zimno...
iemieckie samochody grzeją w zimie BARDZO DOBRZE Mój obecny Mercedes i poprzedni Ford, oba benzyniaki. Wskaźnik temperatury wstaje i ciepło się dopiero zaczyna robić jak przejdę min 10km.
Zdejmij kostkę z zaworów i będzie a przynajmniej powinno być ciepło, jak to sprawdzisz to będziemy szukać usterki dalej.
cały czas z nawiewu zimne , jak odłącze kostke (zasilanie ) elektrozworów wtedy leci ciepłe,
Mam problem z MB Actros 1831 z 1998r. wyświetla się błąd MR2 4053 ale tylko jak jest temperatura ujemna i podczas odpalania wchodzi po jednym cylindrze oraz przechodzi w tryb awaryjny 1400 obrotów pedał gazu nie reaguje . Po chwili pracy ok 2-5 min w zależności kiedy po zgaszeniu i zapeleniu błąd ginie i pracuje normalnie bez trybu awaryjnego. Jak jest...
Potrzebuje wiedzieć gdzie są wszystkie ponieważ ucieka mi prąd z akumulatora a dowiedziałem się że bardzo możliwe że ucieka mi przez któraś masę która jest zasniedziała Oj! - bardzo słabo u ciebie z tą elektryką. Ludzie piszą głupoty a ty to łykasz. Przecież śniedź pogarsza przepływ prądu. Ten prąd który ci ucieka z akumulatora prawie na pewno ucieka...
Poszukaj śruby o blisko dwukrotnie większym skoku, jeśli ta zetka to seria Bravo, to nie powinno być problemu. Ewentualnie śruba czterołopatowa (droga). Po dobraniu odpowiedniej śruby, obroty powinny wynosić od 2200-2600 rpm, płynąc w ślizgu, reszta obrotów służy do zabawy :D Wydech robiłeś mokry? Przy turbo, trzeba zwrócić uwagę na ciepło i jego odprowadzenie.
A moglbys mi powiedzieć co jest nie tak gdy po przejechaniu juz paru kilometrów prawe koło robi się ciepłe...
Ponieważ silnik jest "cienki" przestawiono początek wtrysku na zimno się uruchomi na ciepło z wielkim trudem. Sprawdż początek wtrysku i ciśnienia na cylindrach/na zimno i na ciepło będziesz miał odpowiedż/.Rozumiem że filtr paliwa jest nowy.
Witam mercedes ml w164 2007r klimatronik ciągle wieje gorące powietrze brak regulacji może ktoś poratuje schematem i położeniem silników regulujących klapy zwłaszcza te regulujące ciepło zimno ,może ktoś miał taki przypadek
(at)balonika3 jak każdy, ale trafi się mroźny dzień i zapaprane szyby z rana, a że pod maską od motorka ciepło, to płyn w wężykach się może zdegradować przez nawet kilka dni niepryskania :) (at)korelian a sprawdzałeś po VIN, czy masz te podgrzewane dysze na wyposażeniu? Kod 875- HEATED SCREEN WASH SYSTEM Auto pochodzące z jakichś Włoch czy Hiszpanii...
Witam kolego. Mam ten sam problem ale już się dowiedziałem są to elektrozawory na podszybiu trzeba je na początek wyjąć wyczyścić i przesmarować jeżeli nie pomoże to wymienić na nowe. Pozdrawiam i napisz czy coś pomogło.
Miałem odpiętą jedną stronę klap w pozycji zamkniętej i nie powodowało to szarpania . Odkręcony korek wlewu oleju nie skacze na ciepłym silniku ?
Można Tylko trzeba rozkleić reflektor na ciepło, i nie wiadomo czy odbłyśników nie trzeba zregenerować :) koszty to od 50 wzwyż.
Witam prosze o rade mam mercedesa 1.7 cdi a klasa 2001 rok 3 miesiące temu autko zaczęło mieć problemy przy odpalaniu na ciepłym silniku. Silnik mieli a nie może zaskoczyć po kilku próbach odpala. Na komputerze pokazało błąd czujnik położenia wału. czujnik został wymieniony 3 miesiące temu na nowy a błąd skasowany. I nagle po tym czasie problem wrócił...
Kontrolka w ten sposób sygnalizuje niesprawnosc ukladu. Najczęstszą przyczyną jest przepalenie jednej ze swiec. Czy trzeba jechac do serwisu? To zalezy od twoich umiejetnosci. Przy okazji: kontrolka pełni jedynie rolę informacyjną - nie ma żadnego obowiazku żeby czekać aż zgaśnie przed uruchomieniem silnika. Motor w dobrym stanie pali w miesiącach „ciepłych”...
w tym wypadku najlepiej udać się do kogoś, kto ma dostępny oscyloskop, bez tego ciężko będzie znaleźć jakikolwiek błąd w tym czujniku, jeśli nawet sterownik go nie wykrywa. Jak z odpalaniem, czy są problemy gdy silnik jest ciepły?
Pomierz, albo tylko pooglądaj ipowąchaj (na ciepło) elektrolity na płytce odtwarzacza. Te z posiniałymi nóżkami i cuchnące wymień.
Tak :) sprawdź czy reaguje jak robisz na maxa ciepło później max zimno. Ostatnio miałem auto co działało tylko w 1 stronę.
Witam ponownie mam problem następujący. Mercedes A170 1,7 cdi problem z rozruchem kodów błędów brak ciśnienie paliwa 240 - 280 bar. Brak też wycieków paliwa. Auto ciężko zapala na zimno i ciepło. Moc silnika ok. Jak już odpali to jedzie bez problemów.
Do mechanika niech sprawdzi wszystko .
Świece mogły mieć złą ciepłotę przez co gorzej oddawały ciepło do głowicy. Ale kluczowe może być stwierdzenie gazownika: stwierdził ze auto będzie mniej paliło gazu Mniej gazu to uboższa mieszanka, a to daje wyższą temperaturę spalania co niemal na pewno było przyczyną stopienia się świecy. LPG ma mniejszą wartość opałową od benzyny, samochód musi palić...
brakuje mi już na to wszystko kasy... problem w tym że to 700km ode mnie, rzeczoznawca musiałby być z Olkusza albo Krakowa najbliżej, nie wiem chyba poleci auto na lawecie do firmy rege i niech po prostu mi sami wymienią ten silnik i go zrobią konkretnie jak ma być... dziwi mnie ten objaw że był brak ogrzewania, calkowicie zimne lecialo z nawiewow pod...
Tu stan silnika i ewentualne przegrzewanie sie, nie ma nic wspólnego z ciepłym nadmuchem
Mercedes-Benz w211 2005r. Miałem błąd czujnika ciśnienia klimatyzacji, czujnik został wymieniony i zaczęło działać ciepło/zimno. Jest to błąd B12/2. Klimatyzacja nie chce się załączyć, ponieważ sensor temperatury tam pokazuje -99C. Pytanie gdzie szukać tego sensora ewentualnej? Czy jest on wewnątrz auta.
Witam Wszystkich... Wczoraj uporalem sie z identycznym problemem... i to nie jest elektrozaworek... trzeba wyjac i rozebrac ten modul z pokretlami i poprawic luty przy gniezdzie wtyczki...... bedzie dzialal jak nowy...
Co w zamian u podstawy systemu energetycznego tak by kompensować chwiejne OZE Wszystko co mamy pod ręką: silnik Mercedes W124 bardzo udany (patenty na niego już wygasły?) na oleje z rzepaku, etanol z buraków cukrowych i gaz z drzewa z prądnicą, prąd i ciepło - bardzo sterowalne, mało skomplikowane... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Witam mam problem z Mb sprinter 616 otóż ogrzewanie słabo grzeje plus grzeje tylko strona kierowcy. Czy leci na szyby czy na nogi grzeje tylko strona kierowcy. Ostatnio wymieniłem termostat na nowy lecz to nic nie dało Jest to wersja z klimatyzacją. Sterowanie temperaturą nie jest przez linki lecz elektronicznie do zaworu który znajduję nad silnikiem....
Witam, Posiadam instalacje sekwencyjną Prins w mercedesie 5000 ccm, instalacja założona przez poprzedniego właściciela. Jak było ciepło znaczy sie ok 16 st. C to instalacja przełączała sie normalnie przy temp. 50 st. C na gaz, teraz jak temp. spada od 5-10 st. C silnik musi być rozgrzany przynajmniej do 80 st. C i dopiero przełączę spokojnie na gaz...
Regulacja prędkości nie ma nic do tego. Jeśli masz nie zamknięte do końca boczne nawiewy to ciepło będzie leciało zawsze (nie z taką samą siłą) niezależnie od tego gdzie ustawisz kierunek nawiewu.
faktycznie może i wzrasta, ale zatrzymuje się na 80 C. Zrobiło się ostatnio ciepło na dworze więc myślałem że to dlatego... A co to oznacza? Coś z termostatem? Aha w samochodzie jest Webasco, ale też chyba nie grzeje, sprawdzę Wiesiek
No chyba nie, skoro fabrycznie ma mieć 750+/-50 i to na gorącym, więc prosto i logicznie można wywnioskować, że w mrozy, póki temp. nie złapie, będzie miał niższe. Ktoś pompę podkręcił, a czy dlatego że miał w zimie problemy, czy dlatego że ma problemy z równą pracą to się okaże, jak kolega ustawi poprawne obroty biegu jałowego. Obroty reguluje się...
Sprawdż czy nie ma zimnego lutu między końcówką a uzwojeniem automatu.Nadziałem się na taki "numer" w Mercedesie A Classe,tam się "fajnie"wyjmuje rozrusznik.Dwa razy musiałem to robić.
Tylko na zimnym silniku tak się dzieje czy na ciepłym też?
Czy przypadkiem czujnik temperatury silnika nie informuje sterownik, że silnik już ciepły.... doro
To jest webasto a czy moze to być przyczyną termostatu bo temperatury też do końca nie pokazuje nawet jak jest ciepło to temp. Silnika jest maksymalnie 50 czasami 60 czy tez moze być to wina pompki obiegu wody
Z płynem i z olejem nic się nie dzieje? Jak jest zimny to potrzeba mu więcej paliwa i nie przeszkadza mu za wczesny kąt, ale jak już jest ciepły to może mu przeszkadza.
hmm. tzn, jest alternatywa, którą można by wykorzystać przy nie za dużym nakładzie finansowym. Było by wtedy dogrzewanie jak a mercedesie A170, moja koleżanka ma takie rozwiązanie i bardzo sobie chwali, w aucie robi się ciepło po ok 2 min. Z tym że u niej włącza i wyłącza się piec samodzielnie bez udziału kierowcy... kidu22 masz może jakieś doświadczenie...
Opierając się o takie szacunki https://www.agh.edu.pl/aktualnosci/info/... weźmy do obliczeń silnik 10kW. 15kW to ciepło do odzyskania. Niech z tego otrzymamy 10kW czystej energii do ogrzewania. Taka chałupa nie za nowa 140m^2 to jakieś 21000kWh/rok na ogrzewanie (znalazłem tak na szybko z sieci). Wychodzi jakieś 2100h czyli...
Gorący olej (jakieś 5-10 km jazdy), skrzynia na P i równe podłoże. Ma być między kreskami na bagnecie.
Co oznacza ten kod błędu BS 1 5443 ? Proszę o pomoc. Mercedes 1998 na EPS. Problem z przebiciem na wysoką skrzynię po rozgrzaniu się jej. Gdy się robi ciepło nie daje się jeździć. Z góry dziękuję.
Może to być wina szklanek, popychaczy hydraulicznych. A auto "klekocze" chwile po odpaleniu czy cały czas, również na ciepłym silniku?
Zamieniłem wtryskiwacze, wypadanie nadal na drugim. Odłączyłem sterownik gazowy, problem nadal występuje. Sprężanie prawie równo 9 na każdym cylindrze, na ciepło i zimno. Ciśnienie paliwa 3,5-3,8 bar. Wykluczyłem już świece, cewki, wtryskiwacze, zasilanie w paliwo. Najprawdopodobniej sprawna jest też instalacja elektryczna i mechaniczna część silnika....
Jest to funkcja służąca do ogrzewania samochodu na postoju tzn.możemy użyć jej gdy silnik jest zagrzany i auto stoi na postoju przy wyłączonym zapłonie.Do ogrzewania wnętrza wykorzystuje ciepło zgromadzone w płynie chłodniczym,czyli grzeje do momentu gdy płyn nie wystygnie.
Witam Bardzo proszę o podpowiedź, gdzie jest zamontowany czujnik temperatury zewnętrznej w w/w modelu mercedesa, mój zawyża 2-3 st. i gdyby było zawsze ciepło lub był zawsze mróz to nie miało by to większego znaczenia ale są też przymrozki w granicach 0 st. a na moim termometrze jest 2,5 lub 3 st.C
Rozebrałem panel sterujący i pancerz,linka oraz uchwyt są dobre. Dobrze było widać nagrzewnicę a raczej jej część z rurkami dopływ i powrót i tam nie ma zaworu.Rurki są jednością z nagrzewnicą wygięte i do nich są połączone przy ścianie przedniej kabiny przewody gumowe od zbiorniczka.Na bocznej ściance plastikowej obudowy całego systemu wentylacji/ogrzewania,jest...
Witam kolego problem powraca otóż zrobiło się ciepło mi znikają mi biegi całkiem nawet N się nie wyświetla znajomy poradzi mi aby polac moduł Eps woda i tak zrobiłem biegi wróciły czy to wina modułu czy inna przyczyna
Reszta pompy jest sprawna sprawdzałem działa. Widoczne uszkodzenia są spowodowane wilgocią. Urządzenie nie było rozbierane łomem ani młotkiem po prostu powyginałem wejścia i wyjścia zasilające aby zdjęcie było bardziej czytelne. Płytka jest przyklejona jakimś rodzajem silikonu przewodzącego ciepło. I nie wiem jak go rozpuścić żeby wyjąć płytkę.
Witam Tematu jest dość dziwny , może zacznę od początku. Problem pojawia się gdy na zewnątrz jest niska temperatura np. z rana lub w nocy , w samochodzie nie działają kierunkowskazy , wycieraczki oraz światła drogowe (długie). Jednak problem znika po przejechaniu kilkuset metrów tzn. kiedy samochód się nagrzeje. W ciągu dnia gdy jest ciepło problem...
Szczerze to nie koniecznie, pomijając grzanie świec (jest ciepło powinien i tak zapalić), to czy chodzi o te dwa czujniki-zawory na listwie wtryskowe. Jeśli tak to można je sprawdzić np omomierzem ?
Za duże obciążenie mówił mi gość.Ja mówię może jakiś stabilizator też mu nie pasuje.Ale pomyśl ile diod trzeba na dwa plusy i jakie wytworzą ciepło.Może coś innego.
Może dawka rozruchowa nieprawidłowa? Są w tym czasie jakieś błędy na kompie? Temperaturę silnika i powietrza komputer widzi widzi prawidłowo?
Skoro wąż wejściowy jest gorący - to znaczy, że jest przepływ. Skoro wąż wyjściowy jest zimny - to znaczy, że nagrzewnica gdzieś to ciepło oddała. Tak więc nie upierałbym się od razu na zakamienienie. Żeby nagrzewnicę zakamienić to w układzie chłodzenia musiałaby być woda.
Po to wymyślono dodatkowe ogrzewania postojowe, aby nie 'terkotać' silnikiem i mieć ciepełko i ciszę w kabinie. Zreszta sprawność grzewcza piecyka jest duzo wyższa niż silnika. który energię ma przerabiać w moc, a nie w ciepło. To co podajesz 0.5 literka na godz to spali webasto, silnik natomiast duuuzzo wiecej. Pozdr.
Właśnie to nie jest prosta pompa. Sprawdzenie jej wymaga umiejętności i specjalistycznych przyrządów. Sprawdź zaworek jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś bo wydaje mi się że pisałeś o nim w jakimś poście. Jak odpala rano i później na ciepłym silniku?
Witam. Nie udało mi się z pomocą szukajki znaleźć odpowiedzi, pytam więc jak rozwiązać problem z zapalającą się kontrolką przepalonej żarówki po wymianie zwykłej żarówki na LEDową? Czy jest jakaś inna metoda oprócz podłączenia równolegle rezystora dużej mocy o odpowiedniej rezystancji? Bardziej elegancko z elektrycznego punktu widzenia było by, gdyby...
Toczę boje z silnikiem M112, który po wymianie uszczelek pod pokrywami zaworów i kolektorem ssącym stracił moc i po rozgrzaniu nie chce jechać. Już wcześniej nierówno pracował na jałowych obrotach na ciepło, ale po wdepnięciu gazu szedł jak przecinak. Mechanik który wymieniał uszczelki stwierdził, że oni robią w 99% diesle i nie mają zaplecza żeby dłubać...
Witam mercedes w210 2.2 diesle mianowicie w trakcie jazdy auto szarpie dymi jak by nie dochodziło mu paliwo czy możliwe jest zapowietrzenie układu lub problemy z elektryką? podczas szarpania zapala się wykrzyknik kontrolka. Objaw występuje co jakiś czas na ciepłym silniku.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to zmiana temperatury, przed środą w zeszłym tygodniu było ciepło i raczej sucho i asystent działał, w środę i czwartek rano u mnie było koło 0 St. i strasznie wilgotno i jakby od tego czasu nie działa !. Czy to mogło mieć wpływ ? Sprawdziłem również akumulator i z rana mam 12,2 V. Na tester pojadę w wolnej chwili.
Witam Jak w temacie, wiem że temat pewnie wałkowany itd. ale odświeżmy go i proszę o wyrozumiałość bo nie wiem co robić. Pacjentt Mercedes W 220 s500 1999r przebieg 250tyś świeżo sprowadzony ze Szwajcarii, problem polega na tym że samochód po przestanej nocy rano siedzi na glebie na maxa, a po odpaleniu w ciągu 30 sekund stoi na baczność i potem przez...
Witam, mam problem ze swoim mercedesem w210 2.2D 97 rok, otóż sytuacja jest taka: auto jeździ normalnie, wszystko ok, ale jak się spuszcza nogę z gazu, zapala się słynna kontrolka EPC, auto wtedy widać dymi i traci moc, jedynie na 3 biegu jeszcze da radę coś nim jechać, a po wyłączeniu silnika i odpaleniu jest wszystko ok z powrotem. Dzieje się to tylko...
ub jej zawor otwierajacy czasami linka od zaworu nie dziala prawidlowo Akurat tutaj zawór odcinający jest sterowany podciśnieniem. Skoro masz gaz - to może reduktor jest źle wpięty i ciepło które ma iść do kabiny zostaje stracone na podgrzewanie reduktora ciśnienia? Ze środkowych nawiewów MA lecieć zimne!
Witam, Posiadam instalacje sekwencyjną Prins w mercedesie 5000 ccm, instalacja założona przez poprzedniego właściciela. Jak było ciepło znaczy sie ok 16 st. C to instalacja przełączała sie normalnie przy temp. 50 st. C na gaz, teraz jak temp. spada od 5-10 st. C silnik musi być rozgrzany przynajmniej do 80 st. C i dopiero przełączę spokojnie na gaz...
Witam.Mam problem z moim autem.Kupiłem go miesiac temu jak go odpale na zimno to obroty wskakuja na 1000-1100 po chwili na 500-800 sie wachaja. Ma ciepło troche lepiej 700-800 ale rzuca silnikiem.Na gazie chodzi o dziwo duzo lepiej 900 obrotów ruwno ale co ok 5 sekund szarpnie.zauwazyłem tez ze jest troche przymulony,jak wcisne pedał gazu to przez sekunde...
Jak to mówi mój 4letni syn w wannie ... ciepło w jajkii .... znalazłem ... ukraińcy w dwóch miejscach przeszyli przewód nitką . https://obrazki.elektroda.pl/9850750200_...
Załóż zaworek na węzu pod maską https://www.google.pl/search?q=zaw%C3%B3... plus nypel 1/2 cala z drugiej i masz prawie klimatronik.
Nagrzewnica odpowietrzona?
witam i czy rozwiązał pan problem w tym ogrzewaniem ma identyczną sytuację na wysokich obrotach dmucha ciepłym na niskim już nie
dzięki jutro sprawdzę a może ma ktoś jakiś schemat albo instr obsługi takiego merca bo wózek jest mojego szefa (dawno nim nie jeździł) i strasznie mi marudzi żeby naprawić bo to cabrio a jest ciepło i wiecie... a serwis oczywiście za drogi :cry: bo tak miałbym problem z głowy i wam nie truł dzięki za pomoc
Jakie ciśnienie na listwie gdy nie zapala?
Ok autko pochodzilo trochę bez dmuchawy coś tam przeszło przez nagrzewnice jednak nadal różnica temp. Jest ogromna . Po włączeniu nawiewu nagrzewnica szybko jednak oddała ciepło i znowu zimno. Zrobiłem eksperyment na włączonym silniku odkrecilem odpowietrznik (ten przed nagrzewnicą) podpiołem wężyk prowadząc go ku górze poziom wody wyrównał się ze zbiornikiem...
matryca ciepło ciepło indukcyjne odprowadzająca ciepło
dziwny zgrzyt schemat sprężarka klimatyzacja subwoofer logitech
spawarka wybija bezpiecznik spawarka wybija bezpiecznik
Naprawa radia Unitra Diora: Diagnostyka i modernizacja Aktualizacja oprogramowania BMW F12 650i Cabrio 2012