Do czyszczenia przepustnica a zwłaszcza kontrola elementu elektroniki (czarna pokrywka) lubi dostać się olej
Czujnik ok 100zł
Jak masz możliwość podmień gruszkę, wystarczy ze będzie sparciała i moze łapać powietrze lub wywal ją i wstaw kawałek rurki, zobaczysz czy problem zniknął.
Do sprawdzenia na początek akumulator, rozrusznik, filtr paliwa oraz wtryskiwacze na przelewy.
Ciśnienie oleju powinieneś mieć 2bar-y przy 2000obr/min. I taka informacja ode mnie, żebyś przed pomiarem nagrzał silnik do min. 90*C i dopiero wykonał pomiar ciśnienia. Jeśli będzie ok (napisałem), to w ów czas wymień czujnik i będzie ok.
Jak olej w ECU to w kanale 10 blok 2 ciś. atmo przy przyspieszaniu wariuje i wywala błąd sterownika i 65335 i tryb awaryjny 575. Jak bercik napisał zajrzyj do ECU.(wylej olej i wężyk wymień)
A jakie ma błędy ??? co widzi w parametrach ??? może czujnik czujnik temperatury ??? może ciśnienie paliwa ??
Witam. Dzieki za podpowiedz. Problem okazal sie zawor zwrotny w nowej pompie oleju. Na goracym silniku musial blokowac sie w pozycji otwartej. Kupilem Inna pompe, wygladala troche inaczej.VW caddy 1.6tdi niskie cisnienie oleju na cieplym silniku [img-0] Kupilem Inna pompe z febi zamontowalem i problem zniknol. Tak ze przestrzegam przed tanimi zamiennikami...
na zimnym czy na cieplym silniku,rozumiem ze na benzynie jest zawsze ok, jak jest w czasie jazdy na gazie
Ja na swoim mam 310 tys i pali o strzala, sprawdz rozrusznik ,akumulator,podlacz vaga i sprawdz rozruchowa dawke paliwa ,oraz zaplon. Czy kontrolka od swieczek zapala sie na chwile przy cieplym silniku?
Może czujnik temp. nawala. Przy zimnym wszyscy widza 15 stopni na gorącym każdy inaczej.
Modelu też nie znasz? :-)
dalej korygujesz ta druga srubką wolne obroty na cieplym silniku i włączonych światłach żeby potem nie zgasł, jazda próbna i zobacz jak się sprzęt zachowuje. spotkałem się tez z takim przypadkiem ze świeca była do wymiany i tez świrowała i miał podobne objawy do twoich
A ja to bym zaczol od diagnostyki komputerem a nie wruzenia z fusow , czasy przecinaka sie skonczyly i placi sie za wiedze panowi z komputerem ! To żadne wróżenie z fusów po prostu dana jednostka sygnalizuje błąd a do niego jest przypisane odpowiednie działanie . Wystarczy znajomość obszaru w którym trzeba interweniować i w tym wypadku wróżbita z komputerkiem...
Przecież większość tych błędów jest opisane w internecie na forach... A czasem naprawa kilku problemów kasuje reszte bo jednostka sterująca "głupieje".
Witam. Ciepły ma problem tylko na gazie czy tez na benzynie? Jak tylko na gazie to do weryfikacji ustawienia sterownika gazu i stan parownika. Ewentualnie sposób jego zamontowania - niezgodny ze sztuką. , Pozdrawiam.
Proponuję sprawdzić czujnik temperatury spalin w układzie wydechowym. W przypadku uszkodzenia tego czujnika różne dziwne rzeczy sie włączały . Jest to trzeci czujnik w układzie wydechowym z dwoma kablami . Warto sprawdzić .
najczesciej tego typu usterka to modul zaplonowy sprobuj na cieplym silniku z popychu (mam taki sam problem ale nie wystepuje on nagminnie ) TO JEST 16V - KOLIZYJNY!!!!!!!!!!!!! kilka popychow i pasek rozrzadu moze pojsc sie pasc , remocik to pare K PLN maciekini: Ja mam taki sam, to jest standardowy problem. Poszukaj na forach np. tu www.tigra-team.pl/forum
Witam Posiadam samochod Citroen Xantia z roku 1997 silnik 1900 diesel. Mam problem poniewaz gdy silnik jest rozgrzany nie da sie go odpalic.Jezeli silnik jest zimny np rano chce go odpalic nie ma problemu. Czy ktos mial podobna usterke moze wymienic sie sposrzezeniami???Auto bylo u kilku "specialistow"kazdy mowil co innego lecz kwote zawse astronomiczna.
mam ten sam problem, Nissan Almera N16, 2003 rok, 1.5 dci, jak troche pojeżdzę (silnik jest ciepły) i próbuje zapalić, pojawia się problem, zapala z trudem, trzeba długo krecić aby załapał, komputer pokazuje błąd p0089. problem wystepuje praktycznie tylko w lecie. Kontrolka check nie świci. Auto ogólnie jest zadbane, tankuje lepsze paliwo, żadnych wycieków,...
"wylałem" olej ze środka i wymyłem A skąd tam olej, czyżby vaku puściło Sprawdź w serwie ,czy nie ma też oleju- w przewodach podciśnieniowych nie może być oleju.
Mam elektronika. Cewkę butelkową właśnie wymieniłem. Zapłon ustawiałem na znaki w karterze no i jakoś zawsze to banglało. Co do filtra też mam pewne obawy. Słyszałem coś o możliwości wstawienia do niego specjalnej gąbki od kosiarki ?
z temperatura jest wszystko ok, a ssanie tylko na poczatku sie zalacza a pozniej sie wylaczy. wyglada tak jakby za bogata mieszanke dostawala ale juz wszystko wymianilem co jest za to odpowiedzialne
Zawór egr wyczyszczony i jest sprawny,kolektor dolotowy wyczyszczony i dalej to samo ,bede musiał pojechac z nim na komputer i zobaczyć czy faktycznie nie ma żadnych błędów...
Czy udało się rozwiązać problem - mam podobnie, z tym, że silnik chodzi na te 500-600 obr./min. przez ok. 1-2s.
Jeśli nie poradzisz sobie z tym problemem skontaktuj się pomożemy.
jaka instalacja gazowa??? Dodano po 4 Andrew1600 nagrzej auto i odczep mu na początek ostatni tlumnik i odczep jaj az do kolektora może byc któryś z tlumnikow zapchany
Znaczy tyle że wtryski już dawno zaczęły puszczać na przelew, ale w mniejszym stopniu. Ja sprawdzam w ten sposób. Patrze który najmocniej puszcza i zamiast niego podłączam manometr. U Ciebie najprawdopodobniej będą wszystkie do naprawy. Wymieniłeś akumulator to rozrusznik zaczął szybciej kręci więc i pompa mogła uzyskać wyższe ciśnieni (wtryski nie...
Czujnik położenia wału do sprawdzenia.
Czujnik położenia wałka rozrządu.
75HP 1,6l 8V ALM olej nie ma wplywu, to sie dzieje juz od dawna i kilka razy byl juz wymieniany, z innych to poszedl modul zaplonowy i przewody zaplonowe, pomagalo na troche a pozniej znowu impulsator??? jakby byl uszkodzony to by byly problemy nie tylko przy rozruchu i przy cieplym silniku
Na cieplym silniku brak reakcji silnika podczas gdy rozlaczyl cewke,zamienil miejscami i ten sam problem brak reakcji ciagle na 2 cylindrze. No to w końcu ustalili czy jest iskra czy nie ? Sprawdzał ktoś wtryskiwacz na tym cylindrze ? Świeca po wykręceniu była czarna , okopcona?
Witam Wszystkich!! Mój problem polega na tym iż czasem mam problem z odpaleniem go na ciepłym silniku - samochód mam ok 2 miesięcy jest on z 97 roku - 2.0 benzyna kat. Dziwnie to wygląda gdyż na zimnym nie mam problemów , dziś np. zdarzyło mi się to 2 razy zdziwiłem się gdyż to nie zdarza się często odkąd go kupiłem zdarzyło mi się ogółem to 5 razy!!...
Witam w samochodach tego rocznika sprawność rozrusznika jest słabsza natomiast sterownik silnika ma zaprogramowane że przy danej temperaturze i odpowiednich obrotach podaje odpowiednią dawkę paliwa . Wystarczy zmienić taką mapę http://obrazki.elektroda.pl/7921029800_1...
sprawdz kable odchodzace od czujnika temeratury i najwazniejsze sprawdzic cisenienie oleju u mechanika na cieplym/zimnym silniku!
Jedź do gazownika.
chlopie poldka naprawisz sam.wymien szczotki i regulator napiecia 10min i 30 moze 40 zl.sprawdz prad ladowania na zimnym i na cieplym jak masz czym sprawdzic?jak nie to jedz do elektryka.
AAAaa teraz rozumie mam kilka namiarów na warsztaty naprawiające głowice w pompach Lucasa.W jakich realiach finansowych zamyka się naprawa głowicy pompy?Na czym polega naprawa?Wymiana określonych części czy tylko regulacja? Dodano po 7 W Sobotce kolo Wrocławia zaproponowano mi usługę naprawy pompy za 550 zł?
To jakieś żarty czy jak? Skoro Golf 3 1.9 TD, to pewnie AAZ ? Jeśli tak to to jest zwykły silnik bez elektroniki, prawie jak w traktorze. Dalej - wypadało by SAMODZIELNIE sprawdzić, czy jeśli pojawiają się anomalie to widać w przewodach zasilających i powrotnym z pompy pęcherzyki powietrza - to pierwsza rzecz. I jest za darmo. Druga rzecz: Jeśli w przewodzie...
Grzałki sondy lambda . Jezeli dobrze sie podpialem to tak my pokazuje, dziwne że na zimnym i cieplym silniku tak samo .
Witam jestem nowy posiadam ford mondeo2.0tddi 2001 rok mam problem z klima otoz xhodzi na zimny m silniku a jak tylko sie trochę zagrzeje to sprezarka sie nie zalancza proszę o pomoc :cry:
Witam sprawdz dokladnie opornosc masy miedzy minusem akumlatora a obudowa sterownika silnika ma byc 0 om a mase na karoserie.Pozdrawiam
Witam. Obstawiałbym wiązkę wtryskiwaczy, na początek można spróbować wyczyścić wtyczki i podoginać styki.
Witam sasiada najprawdopodobniej czujnik temperatury ale warto zdiagnozowac i wtedy na 100% wiadomo.Pozdrawiam
Czujnik położenia wału. I uprzedzając pytanie tak błędu może nie być bo w tych rocznikach błąd musi występować permanentnie (stale uszkodzony czujnik, przerwa w obwodzie, zwarcie do masy...............). Sporadycznych błędów jak chwilowy zanik sygnału nie zapisujesz zwłaszcza jak odpali i problem znika a ty dopiero wtedy czytasz błędy. Te czujniki lubią...
Witam.Posiadam fiata UNO fire z 1999 r. 1.0 I.E.S i problem dotyczy ze auto na cieplym silniku przerywa i pokazuje sie kontrolka marchewka...wymienielem kable swiece przebicia zadnego nie widze i zastanawiam sie czy to wina cewki czy modulu? i czy ten modul jest wudowany w aparacie zaplonowym?
Nad nogami pasażera jest sterownik, podaj jego typ , oraz rocznik samochodu. Poczekaj z głowiczką rozdzielacza.
Wszystko, od źle ustawionego rozrządu, przez pompę, sterownik czy czujnik wału jeśli jest. Diagnoza na ciepłym i będzie wiadomo.
witam mam problem kiedy silnik jest zimny rozrusznik kreci normalnie a po przejechaniu 50km zgasi sie auto i nie kreci rozrusznik wteczas musze poczekac az troche silnik ostygnie i rozrusznik kreci normalnie prosze o pomoc
Witam mam problem z odpaleniem volswagena passata 95r.1.9TDI na cieplym silniku po zapaleniu po 1,2 sekundach gasnie nie reaguje na dodawanie gazu niewiem co moglo sie stac prosze o jakas podowiedz:)
Kolego, oznaczenie TDI dotyczy aut z grupy VAG. W Volvo S40 lub V40 z tego rocznika masz 1.9D 102kM lub 116kM, tutaj masz info o silnikach diesla w S40 i V40. http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=7317 Co do Twojego problemu to tutaj powinieneś znaleźć odpowiedź. http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=8918&h...
witam miałem dawniej ten sam problem ze swoim Po pierwsze jest tam gaźnik. sterowany podciśnieniami prawdopodobnie któryś wężyk strzelił od starości i chodzi na ssani cały czas.Najlepiej rozebrać i wymienić wężyki ale największą sztuka jest żeby się nie pomylić polecam pobrać serwisówke i kupić kilka metrów przewodu i wymieniać
a rozrusznik sprawdzałeś ?
Po prostu pompa jest do regeneracji. Nie jest to zwiazane z jakims peknieciem ale z fizycznym zuzyciem... Chodzi o to, ze przy cieplym silniku olej napedowy rowniez podnosi swoja temperature, a tym samym zmienia swoja gestosc. Co sie z tym wiaze, pompa nie wytwarzała odpowiedniego ciśnienia na wytyskiwaczach oraz nie podaje odpowiedniej dawki paliwa......
Za wczesny zapłon,sprawdź to
kupilem juz nowy jutro bede wiedzial czy to jest ten czujnik czy cos innego zostaje tylko juz podlaczyc pod komputer ale nie wiem czy to pomoze
Sprawdź w takim razie skoro nie masz wspomagania i ładowania czy nie pękł ci pasek alternatora, jeśli chodzi o temperaturę to sprawdź termostrat, pompę wody jeśli po nagrzaniu będziesz miał zimna chłodnicę na dole bądz zimny wąż chłodnicy, wszystkie muszą być ciepłe po nagrzaniu silnika. Jeśli chodzi o spadek mocy przy nagrzanym silniku i jest to silnik...
ciekaw jestem czy nie masz reduktora BRC. Jesli na samym paliwie jest ok a jak jezdzisz na gazie zaczynaja sie problemy to wydaje mi sie jedno ze po nagrzaniu przepuszcza zawor gazowy reduktora i jak auto zgasisz na gazie to mimo to pomalu gaz sie przedostaje do kloektora ssacego i nastepnie przy odpalaniu samochodu na benzynie robi sie strasznie bogata...
Na zimnym czy cieplym silniku ten czujnik montowac ?Zakladales to kiedys'.
a po odlaczeniu czunika temp. na cieplym i na zimnym silniku tez trzyma 3000rpm ? Pozdr. Procekkk
spróbuj odpiąć na cieplym silniku czujnik temperatury na bloku i zobacz jak wtedy ci pali, jak dobrze bedzie palij to masz odpowiedz na swoje pytanie
Witam mam taki sam problem z moja megan 1.6 dci traci cisnienie paliwa w sterowniku silnika zapisany jest kod p0002 na cieplym silniku wpada w tryb awarii.Mierzylem cisnienie pompy paliwa z baku do filtra mam 8barow.Co pan wymienil w samochodzie aby usunac ten problem
I dzieje sie to na cieplym silniku
Witam panowie.doszedlem ladu z tym szarpaniem podczas jazdy przy wysokich obrotach silnika.To byly winne swiece,Zalozylem nowe i jest wszystko ok.ale falowanie obrotow na cieplym silniku nadal zostalo,obroty skacza od 500-900.a nawet niekiedy gasnie.tak sie dzieje tylko na cieplym silniku,na zimnym siniku chodzi rowno.co to moze byc ze tak sie dzieje...
A czy na cieplym silniku odpala?
To jest spalanie na cieplym silniku w trybie mieszanym a tak nie mam komputera to nie wiem o chwilowym spalaniu
O ile pamietam 1,4bar na wolnych obrotach na cieplym silniku
Problem okazał się przewód paliwowy był przełamany w srodku ten plastikowy element w oplocie gumy...a najciekawsze było to ze cisnienie było prawidłowe i chyba zależnie jak się ustawił tak odpalil albo nie (na cieplym silniku).. po wymianie w komorze grodziowej przewodu problem znikł.. założyłem znów stary na próbę 1dzien problem powrócił dałem nowy...
mam problem z oplem jak jest zimny chodzi bez zazutu ,po rozgrzaniu i zgaszeniu silnika i ponownym uruhomieniu przerywa na wolnych obrotach po ruszeniu i przekroczeniu 2 tys obr czuc szarpniecie i silnik zaczyna pracowac normalnie dzieje sie tak tylko z cieplym silnikiem prosze o rade
Nie sadze aby to bylo immo poniewaz problem wystepuje na cieplym silniku, na zimny zdarza sie to naprawde bardzo rzadko
dodam ze ten problem występuje na cieplym silniku
Witam. Mam problem z moja ibizą ciezko odpala na zimnym i cieplym silniku. Komp nie pokazuje zadnych błędów, pompa chodzi, czujnik temp. wymienilem, ale jak czujnik jest wypiety pali od strzala, to gdzie problem?
witam , mam problem z Fiacikiem braavo 1.4 12v lampka oleju miga delikatkie na cieplym silniku ale tylko czasem , czasem na wolnych czasem tak przy 3tys poprostu miga jak chce ; ( cisnienie oleju na wolnych ma 1.5bar a przy 4 tys obr ma 4.4bara na cieplym silniku , kabel nigdzie sie nie przetarl.
u mnie byl ten problem ze samochod na cieplym silniku niezapalal i wogole nie dymil podczas proby uruchomienia silnika, po wymianie tego przekaznika problem zniknal. Kolega wyzej nic nie wspomnial o zmianie softu.
Poprostu na cieplym silniku przerywa na gazie przy zmianie biegów cicho prycha
myslisz ze to moze byc wina filtra? tez bym tak myslal gdyby mial problemy z odpaleniem nawet na cieplym silniku a na cieplym pali od strzala...
czujniki temp paliwa i powietrza na zimnym i cieplym silniku maja wskazania ok chyba poluzuje przewody na wtryskach przed odpaleniem rano i zobacze czy odrazu pompa daje paliwo
To zalezy jeszcze kiedy sprawdzales te zasilanie, na zimnym czy na cieplym silniku? Jezeli na cieplym to czujnik temperatury moze byc jeszcze walniety
Pomogło ustawienie zaworów. Ale i tak na cieplym silniku musze dac ssanie
wlasnie najgorszy blad zrobilem ze je nie sprawdzilem bo tez czasu nie bylo i bylem ciekawy bardzo co to warta ale najgorzej mnie to zastanawia ze na cieplym silniku juz jest dobrze nie stuka czemu to tak jest ??
Kiedy pracuje jak traktor, na zimnym czy na cieplym silniku? bo jezeli na zimnym to sprawdz swiece zarowe oraz ich okablowanie
sprawdzane na cieplym silniku też mi się wydaje że są za wysokie, czy da się je zmniejszyć wag-iem
a jak te poduszki sprawdziles,i ile masz obrotow na cieplym silniku Dodano po 2 a jak te poduszki sprawdziles,i ile masz obrotow na cieplym silniku napisz tez czy autko bylo uderzone
Oporność czujnika temperatury powietrza zasysanego wynosi 1050 ohm na lekko cieplym silniku, więc wydaje się być w porządku, okolo 40st.
Zwiekszyc dawke rozruchowa na cieplym silniku bedzie palił
po odpaleniu i na wolnych obrotach w trakcie gazowania klekot ustaje staje sie praktycznie nie slyszalny, rowniez na cieplym silniku
Odma sprawdzona , i jeszcze jedno auto ma niskie obroty na cieplym silniku
caly czas cyka, na wolnych obrotach i na wysokich na zimnym i na cieplym silniku, czasem na zimnym po odpaleniu przez jakies 10 sekund jest ok ale nie zawsze
szlauchy zostały sprawdzone na cieplym silniku i 2 sa cieple..
Ok dzieki Panowie. Zastanawia mnie tylko to ze na cieplym silniku jezdzonym ok 20min problem znika...
Oczywiscie ze na cieplym silniku i na odpalonym. Żartujesz, prawda?
jakie wartości na zimnym , potem na cieplym silniku ma omomierz pokazać
Szarpie tylko na postoju , przewaznie przy cieplym silniku ,ruszanie jest bez problemu
Ciśnienie paliwa niby ok wg kompa, robił też tuner od chip tuningu mapę co niby mniej paliwa daje ale bez zmian. Ciśnienie było sprawdzane ale nie dokładnie. Na cieplym silniku 26,27,28,26
warto w ogóle czy lepiej od razu przeboleć i kupić nowy? cena powala na kolana Dodano po 25 zastanawia mnie dlaczego problem występuje tylko na cieplym silniku
a na cieplym silniku tez nie pujdzie na benzynie?
Bo gdy pochodzi jakis czas to na cieplym silniku jest okey. Na zimnym tylko gasnie ..
Zimny pali dobrze, problem pojawia sie na cieplym silniku. Na razie odłączyłem automat do swiec od czujnika temperatury -> teraz grzeje swiece tak samo, jak przy zimnym motorze -> pomoglo, ale to nie jest rozwiazanie .... Co oznacza zwrot 'podparte zawory' ? PS Dziękuje za tak liczbe odpowiedzi ;-)
Witam mam pytanie w sensie dlaczego moge miec wysoki obroty przy cieplym silniku normalne to jest przy zimnym ale w trakcie jazdy gdy z rzucam z biegu tez ma wysokie o dopiero przy zatrzymaniu schodzi automatycznie na niskie obroty tak samo na biegu jalowym przy cieplym silniku czy moze miec do tego ziwazek z czujnikiem temperatuty i czy przytym moze...
Czy ktoś z forumowiczów posiada może schemat urządzonka które powoduje załanczanie świec żarowych przy cieplym silniku?:D
odpalenia cieplym silniku dlawi cieplym silniku kontrolka oleju cieplym silniku
zestawy fotowoltaiczne rozbiegnięcie silnika przygasa płomień
wykrywacz metali schemat odbiornik pcf801
Podłączenie akumulatora 48V 200Ah do przetwornicy 12/24V 5000W Nie działa klawiatura systemowa - co zrobić?