Witam, czujnik położenia wału ,jak ciepły gaśnie i nie odpala ,spróbuj go schłodzić np sprężonym powietrzem ,powinien zapalić.
Chwilowy zanik napięcia na zaworze dawki spowoduje skok ciśnienia paliwa. Podłącz oscyloskop i sprawdź czy zawór jest poprawnie wysterowany w czasie gdy silnik gaśnie. Sprawdź, ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Może i czujnik gdy jest przy wale, a nie w aparacie zapłonowym. Na ciepłym gaśnie ? Wtedy zwykle musi się schłodzić. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
http://obrazki.elektroda.net/37_12739491... Trzeba zdemontować osłonę silnika (o ile jest)
skoro błędy zawsze wracają to coś jest nie tak z tymi obwodami! Sprawdź wiązkę do komputera i masy woltomierzem przy pracującym silniku! tzn. jeden kabel minusowy miernika do masy przy czujniku a drugi do masy aku. wtedy zobaczysz jaka różnica jest na masie bo w takie rezystancje to ja nie wierze bo pod obciążeniem to możesz mieć inne wartości jak mierzysz...
Wiem, ze post z archiwum, ale odpisuję , bo sam miałem ten problem i dużo krwi mi to napsuło - może komuś się ta informacja przyda . Skrzynka z bezpiecznikami - odkręcasz pokrywkę - sterownik pompy paliwa to czerwony przekaźnik z numerem 103. W środku jest elektronika i mały przekaźnik, który potrafi się skleić lub gdy wyschną elektrolity cewka ze zbyt...
W tym modelu niema prawa nic syczeć po wyłączeniu. Tym bardziej, że odpowietrznik nie znajduje się w korku tylko na górze zbiornika paliwa. Sprawdź go. http://obrazki.elektroda.net/67_12842884...
Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
Często zdarza się, że czujnik obrotów wału korobwego, bądź czujnik fazy wtrysku po nagrzaniu działają niepoprawnie. Wynika to z rozszerzalności cieplnej ich "wnętrzności" a w konsekwencji zanik sygnału do ECU. Pozdrawiam Serdecznie.
Siedziałem przy nim znów. Można powiedzieć że zimny chodzi dobrze, ciepły gaśnie i nie da się go już odpalić.
Na ciepłym polej zimną wodą / przynajmniej litr / głowiczkę pompy , jak odpali masz przyczynę.
Na 99% czujnik halla, niestety nie kojarzę jaki tam masz układ czy czujnik jest może w aparacie czy jest na wałkach rozrządu. Do sprawdzenia tylko oscyloskopem, ewentualnie LED ale nie wiem czy zobaczysz impulsy.
Posłuchaj, problem może być błachy jakieś podciśnienie nieszczelne itp. Ale z tych informacji ciężko będzie Ci pomóc. Potrzebny interfejs podpiąć i parametry przejrzeć w kierunku owego silniczka krokowego jak i samej przepustnicy..
Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Dobrze podpowiedziano, sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji, elektrozawór nr.3 do wymiany oraz cała płyta zaworowa do mycia (czyszczenia).
Jaki byś chciał założyć,bo żaden nie pasuje p&p ?
Kocioł do odkamieniania - wymiennik płytowy c.w. nie jest w stanie odebrać ciepło z nagrzewnicy, wyłącza się i wyrzuca nadmiar ciepła w c.o. Po tylu latach pracy należy też sprawdzić działanie manometra i poduszkę powietrzną w naczyniu. Przesmarować iglicę w armaturze wodnej i oczyścić filtry. Sprawdzić czystość zaworu 3-drogowego itd.... Lepiej poszukać...
Panie i Panowie, po wymianie czujnika położenia wału wszystkie objawy gaśnięcia silnika na ciepłym minęły. Koszt naprawy 120PLN (niemiecki zamiennik) Wszystkie wahania temperatur na kompie też ustąpiły.
Witam Nie chcę cię straszyc ale 2 tyg. temu miałem na warsztacie u siebie takiego poldka i padł czujnik poł. wału korbowego.Dostępny tylko w serwisie 283zł:cry: Ale sprawdz jeszcze resztę układów:ciśnienie paliwa ,cewka zapłonowa,cy nie ma przebicia na sygnał sondy lambda Pozdrawiam
Moze masz ruszone zawory po tej przygodzie z paskiem? Popytaj ludzi tytaj na forum, polecam bo w miskach sa dobrzy: www.mitsubishiklub.pl ( jak by w dziale galanta nikt nie odpowiadal to wejdz do warsztatu, tam zawsze ktos siedzi) oraz http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/
Trzeba podstawić nowy (najtańszy) [url=http://www.cpu-upgrade.com/mb-MSI/B... upgrade Tam często padał chip LAN Realtek 8111G ... zobacz czy nie za "ciepły"
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Po stacyjce a masa ze sterownika,tak jest jego cewka zasilana.
Witam mam problem z seicento 900 2002r. na zimnym w miarę odpali a jak jest ciepły jest problem z odpaleniem trzeba wyczuć moment.. gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania na luzie. co sprawdzić?
Obecnie na allegro - 2 szt. . Szukaj po numerze 5WS40001.
Na początek sprawdziłbym czujnik położenia wału.
Z tego wynika, że za niskie jest właśnie ciśnienie zasilania. Przyczyn może być wiele; zanieczyszczone filtry po drodze do ogrzewacza, reduktor ciśnienia (jeśli jest zamontowany), uszkodzony licznik, zawór odcinający itd.
Clip a nie jakiś chiński bubel który wprowadza w błąd.. Podstawą jest diagnostyka odpowiednim sprzętem. Tak o to chodzi. Suszarka i ognia..
Przyczyn może być wiele. Praktycznie każdy element układu paliwowego może taki stan powodować. Rozumiem, że odpalasz zimne autko, jedziesz i po 20 kilometrach szarpie i gaśnie? Kiedyś miałem podobny przypadek w jednym z ropniaków. Auto szarpało jak szalone, żadnych błędów na vagu ani w delphi. Okazało się, że filtr paliwa był tak zapchany, że nie mógł...
podejrzewam ze katalizator , miałem podobny przypadek ale w punto wszystko ładnie pięknie jak zimny a jak ciepły to kicha... gaśnie ...
w moim przypadku był uszkodzony palec rozdzielacza(przebicie po zagrzaniu silnika) . wymieniłem też kopułkę i problem się skończył, a objawy były identyczne.
Czyli za każdym razem jak zapalisz świeczkę i odkręcasz ciepłą wodę to gaśnie świeczka ale nie zapala się ani na chwilę główny palnik ?
Instalacja STAG. Auto gaśnie na ciepłym silniku. Na zimnym rano chodzi, nie gaśnie. Dzisiaj zgasł na ciepłym i na benzynie i na gazie. Nie wiem co myśleć...
Wygląda na brak jonizacji. Wyczyść elektrody (te druciki nad palnikiem), zwłaszcza jonizacyjną i sprawdź czy przewód od niej gdzieś się nie rozłączył.
Podłącze się pod temat . Mam taki sam problem z odpalaniem i akurat w moim przypadku wymiana czujnika położenia wału nic nie pomogło. Więc może pojawiły się jakieś inne rozwiązania tego problemu. 1.4 TDI A coś po za tym zostało sprawdzone? Jakaś diagnostyka? Parametry? Cokolwiek.
Skoro jest temat to się podłączę pod niego. Autko gaśnie na biegu jałowym. Raz na jakiś czas. Bezpośrednio po zgaśnięciu problem z odpaleniem, po chwili odpala bez problemu. Komputer pokazuje tylko błąd katalizatora (FAP wycięty 4 lata temu). Nie robi czy auto zimne czy ciepłe. Gaśnie zimny, gaśnie ciepły. Odrazu po zgaśnięciu problem z odpaleniem,...
Po montażu wodomierza Ograniczony przepływ w stosunku do stanu pierwotnego. Na początek wyczyść sitka+ rury (silny strumień bez sitek), później myślenie o regulacjach i serwisie.
Przytkany wymiennik dolny albo problem z zaw. 3dr. Wyłącza się bo uzyskuje temp na wymienniku górnym a nie może przekazać ciepła na c.w.u. na skutek oporów na obiegu. Wcześniej sprawdzić czy c.o. działa normalnie aby wyeliminować pompę i wymiennik górny.
Zadzwoń do mnie w poniedziałek rozwiążemy problem 604668642 jestem ze Śremu Prawdopodobnie sonda NTC
Witam. Zakupiłem Yamaha X-Max Sport 2012 rok od handlarza, jakiś miesiąc temu. Sprowadzona z Francji. Rafik, choć nie powinien, na francuskich blachach się poruszać... Pojechał świeżo zakupioną yamaszką 😎 na przegląd... Odpalając pod domem na zimnym silniku, odpaliła od strzału, więc Rafik dumnie zrobił 6 km, przegląd bez zastrzeżeń, podbity... więc...
Mam trochę inny problem z tym modelem. W moim wózku jest niby wszystko dobrze ale z wydechu wydala żrący smród jakby nie przepalał. Myślę że przyczyną może być duża dawka gazu. Może ktoś poradzi jak to wyregulować? Regulacja raczej nic nie pomoże. Problemem jest zuzycie mechanizmu mieszalnika. Jak podejdziesz do tematu zdrowo to będzie OK, jak podejdziesz...
Kiedy wymieniane filtr paliwa ,powietrza,świece. W jakim stanie przewody wysokiego napięcia.
Witam A jak wygląda odpowietrzenie zbiornika paliwa?
Witam. Mam Clio 2 1.4 16V od paru tygodni. Parę razy zdarzyło mi się, że po zapaleniu ciepłego silnika, on po chwili (kilku sekundach) zgasł. Zdarza mi się rzadko a to jest irytujące. Nie wiem, co może być tego przyczyną ?
Przepięcie kabli paliwowych
można się domyśleć, że skoro wymienione były świece żarowe No niby tak ale to nie tłumaczy nic. Teraz zobaczymy jak bardzo chcesz naprawić auto czy może chcesz sobie popisać. Teraz podaj opisy błędów a potem kod silnika. Wyślę ci schemat i powiem co sprawdzić.
Tam są wadliwe pompy i wtryski.
Czy jakakolwiek diagnostyka była robiona?
I nie ma żadnego błędu? Ten mechanik to faktycznie był mechanikiem skoro ciągle ci na ciepłym gaśnie?
naj prawdo podobniej masz przegrzany modul zaplonowy
Witajcie, mądre głowy. Pacjent: Renault Espace 3.0 DCI V6, 2003 rok. Robione były głowice (wydmuchało uszczelkę pod głowicą). Po założeniu głowic, wstawieniu nowego rozrządu i ustawieniu go na znaki, zaczął się problem. Jedynie na ciepłym silniku auto nie trzyma wolnych obrotów i gaśnie. Problem z odpaleniem. Komputer Inter Cars czyta błąd P1008. Po...
Piszesz bardzo niejasno, zdjęć też nie ma.
Do sprawdzenia czujnik położenia wału, jest tego dużo w internecie, nawet jak go sprawdzić prostym sposobem . Ostatnio miałem podobne objawy w moim sharanie,okazało się że czujnik fiksował gdy dostawał temperatury,a komputer wcale go nie wykrywał że jest walnięty.
natomiast przy puszczaniu ciepłej wody piec zapala się, dmucha pełnym gazem i po 2 sekundach gaśnie Może być zakamieniony wymiennik wtórny, może być uszkodzony czujnik NTC na wodzie. Nic strasznego. Wezwij serwis.
chodzi ci o zawór n75? to jest sprawy właśnie
Jeżeli silnik jest zimny, to gaśnięcie po dodaniu gazu może nie dziwić. Jeżeli silnik jest ciepły i gaśnie po dodaniu gazu, to warto sprawdzić: 1/ mechaniczne połączenie dźwigni gazu z dźwignią przepustnicy przy gaźniku; 2/ czystość filtra paliwa w zbiorniku; 3/ drożność przewodu paliwa i brak jego zagięć lub pęknięć; 4/ poprawne dokręcenie gaźnika...
A moze wystarczy wyczyscic i zaprogramowac przepustnice????
Zanieczyszczony filtr gazowy.
Witam poradziles sobie z tym problemem mi tez gasnie na rozgrzanym
A przy filtrze węglowym nie spadły podciśnienia?
Ok, dobra dzięki
Witam. Tak naprawa była w Scanii w Gorzowie Wlkp., koszt to w moim przypadku 2000 zł. Komputer wykręcili i wysłali do jakiegoś speca co go rozebrał i naprawił ścieżkę odpowiadającą za ciśnienie i temperaturę paliwa, brakowało jeszcze masowania w komputerze. Trwało to kilka dni, ale auto naprawione. Pozdrawiam.
Może by tak błędy odczytać lub spróbować je wymigać.
Wskazania temperatury prawidłowe?
silnik krokowy to taki silnik w którym odpowiednie uzwojenia w odpowiednim czasie dostają napięcie dzięki temu komputer wie w jakim położeniu znajduje sie ten silnik. taki silnik stosowany jest do dysków twardych, cd-rom-ów a w autach ma za zadanie podawanie odpowiedniej ilości powietrza na biegu jałowym. Ale poco jest wogule montowany przecież na gazniku...
Witam. Mam problem z nissanem primerą 1997 rok 2.0 td. Obroty falują na biegu jałowym, ciepły gaśnie,nie odpali bez gazu. Podejrzewam czujnik położenia wału, bo tylko to mi zostało do sprawdzenia, ale nie wiem gdzie on w tym modelu jest. Powie mi ktoś? Z góry dzięki
Okazało się że to regulator napięcia w alternatorze.
Witam mam problem z silnikiem opla 1.8 16v125km 2001r produkcji. Co wpływa na gaśnięcie samochodu na zimnym silniku oraz na gorącym np na postoju na czerwonym świetle? Sprawdziłem samochód i są dwa błędy P1130 i P0335. Odpowiadają one za czujnik położenia wału korbowego oraz pierwsza sonda lambda. Samochód gaśnie w taki sposób jak przy gaszeniu z kluczyka...
Od razu możesz zapalić jak zgaśnie czy musisz odczekać?
Witam.mam taki sam problem z peugeotem 406 1.8 16v tylko ze benzyna raz na dwa tygodnie zgasnie przy dojezdzaniu do krzyzówki . czsem przy 100kmh ..posiadam tez Hiundaya lantre 1.6 16v u którego pływaly obroty ,przyczyną była obrucona panewka jednego z wałków rozrządu.przynajmniej tak powiedział mechanik po usunieciu usterki .peugeot 2 dni stal w warsztacie...
Jak wtedy z kompresją. Sznurek stawia taki sam opór. Drugi podejrzany stan uszczelniaczy na wale. to stan uszczelniaczy na wale. Odległość cewka magneto jak ustawiona (ma być jak najmniejsza byle nie obcierało magneto , w praktyce około 0.4 - 0,7 mm) PS Rozumiem że regulacja gaźnikiem na ciepłym nic nie daje.
Mam podobny problem z Vw Passatem 1.9 TDI 130KM. Świece grzeją tylko po odpaleniu autka około 3 minut. Nawet wypięcie czujnika temperatury cieczy ( vag pokazał -20 stopni) świece po przekręceniu nie grzeją. Masa na przekaźnik 202 jest podawana tylko jak autko jest odpalone niezależnie od temperatury cieczy. Czy sterownik silnika do wymiany?
z wtryskami jest wszystko dobrze.
Problem rozwiązałem ,wcześniej przy wymianie rozrządu zrobili to niezbyt dokładnie i przesunęło się koło rozrządu i nie było dokładnego spasowania na znaki wałek rozrządu był za wcześnie ale nie na tyle żeby zapisał błąd. co powodowało że czujnik rozrządu i czujnik wału się nie pokrywały.
mam pytanko do fachowców od samochodów. cały miesiąc było dobrze ,ale dziś znów kontrolka nie zgasła a samochód nie chciał zapalić bo był zimny,zostawiłem go na godzinę w spokoju i po tym czasie zachował się zupełnie normalnie czyli kontrolka świec zgasła normalnie a on odpalił. Co mu jest ??????
Czy problem został rozwiązany? Jeśli tak to jaka była przyczyna?
ale co czujnik temperatury ma do tego ze silnik gaśnie ??
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z seat Toledo 2 98r. Samochód jest w samej benzynie. Ostatnio jadąc w mieście, zapaliła mi się kontrolka od oleju, obroty i prędkość spadły do zera. Silnik zgasł dopiero po jakiejś minucie. Nie dało się odpalić samochodu, dopiero dopiero po około 30 minutach. Po 10 minutach jazdy znowu było to samo.
Trzeba było wyregulować na zaworze SIGMA
po przełączeniu z gazu na benzynę musisz chwile pokręcić wałem żeby pompka podała paliwo do gaźnika chyba że autko się przylewa to może filtr powietrza lub za duża dawka paliwa
Witam!!! Mam problem z obrotami w mondeo! Na zimnym silniku troche skaczą nieraz nawet gaśnie Na ciepłym jest troszke lepiej to znaczy nie gaśnie ale można zauważyć minimalne wachana. Przy jeżdzie na luzie np przy dojerzdzaniu doświateł obroty są na poziomie 1000-1200 Przy zatrzymaniu Spadają na 800 . Co mu jest??? Pozdrawiam!!! Jeśli chodzi o obroty...
witam w moim seacie dzis podczas wymi8any akumulatora nastapila niemila niespodzianka poniewaz nie odpale samochodu . chwyta na sekunde i gasnie czyzby immo sie zresetowal. pomozcie
Witam przyczyną moze byc czujnik obrotów na ciepło sprawdz opornosc Powodzenia
witam i dzień dobry wszystkim .jestem tu nowy i mam takie pytanko ? mam nexie 1.5 16v i na zimnym silniku pali bez zarzutu lecz po przejechaniu paru kilometrow przy dojeżdżaniu np do skrzyżowania spada z obrotów i muszę go czymać nagazie bo inaczej gaśnie, potem gdy odpalę pracuje już normalnie czyma obroty czy może to być wina czujnika temperatury...
Nie pobierając ciepłej wody zapala się świeczka i zaraz gaśnie. Tak się dzieje cały czas. Baterie wymienione.
Panowie, czy macie jakiś pomysł, dlaczego piecyk odpala przy zamykaniu kranu z ciepłą wodą? Oczywiście, po chwili samoczynnie gaśnie. Brak zaworu zwrotnego(wężyki) i uderzenie hydrauliczne.
cZujnik tempratury do sprawdzenia
Przeczytałem że przyczyną gaśnięcia może być zawór dławiący w pompie CR Czy wymienia sie go czy można go ewentualnie przeczyścić? Marcin Liberda
a więc mam na platynkach... jak zgaśnie to postoi myśle tak gdzieś z 3 minuty i jedzie dalej... jak jest zimny nie mam żadnych kłopotow z paleniem... wtedy ma wolne obroty i wszystko... czy może to być wina głowicy bo mam trochę zbitą...?
Raczej nie, ja bym się przyjrzał czujnikowi obrotów wału.
czujnik wału, a dokładzie koło zębate obejrzyj czy nie krzywe i jaka odległość czujnika od zębów.
Witam zaglądnąłem dziś znów do swojej Skody i okazało się że po rozebraniu cewki dwa styki nie miały kontaktu ze sobą. Krótki opis jak to zrobiłem: Należy roznitować cewkę z dwóch nitów i delikatnie wyciągać zwrócić szczególną uwagę na trzy styki od strony wtyczki...u mnie właśnie nie łączyły kiedy auto się nagrzało. Fabrycznie powinny być zgrzane,...
Witam przeglądałem już wszystkie inne tematy i niestety nie znalazłem odp na moje pytanie. Mam honde civic v gen 1,5 100km z instalacja gazową 2 generacji. Problem polega na tym, że po ponownym odpaleniu i po przełączeniu na lpg gaśnie. Gdy jest zimny to muszę poczekać aż się nagrzeje aby przełączyć na LPG i wtedy jest wszystko ok ale gdybym zgasił...
Od strony sprzęgła i z drugiej i nic nie widać może na łańcuchu przeskoczył bo czasami mocno stuknie i gaśnie,ogólnie dobrze pali na ciepłym od strzala
Stawiam że to mechaniczny zawór bezpieczeństwa na listwie CR.
Ciśnienie i korekcje ok
Czujnik położenia wału jak zaczyna się kończyć to właśnie od czasu do czasu samochód gaśnie praktycznie zawsze na ciepłym. Jak chwilę ostygnie to odpala i jedziesz dalej. Później się pogarsza. Podobnie też zachowuje się czujnik położenia wałka rozrządu.
Witam. Mam problem z passatem gaśnie przy odpalaniu na ciepłym silniku odpale gaśnie i tak mniej więcej po 3 razie załapuje i wszystko ok. Co może być przyczyną?
Kompresja na ciepłym?
No nie wiem czy to moduł ale bawiłem się dziś rozrządem i jak obróciłem 1 ząbek w lewo to auto nie chciało chodzić ale jak obróciłem 1 ząbek w prawo to chodził na 4 tys obr/min jak v5 (fajny ryk miał) no i silnik bardziej płynie chodził obroty jak w zegarku nic nie faluje. Wiec moje pytanko brzmi czy mogę tak zostawić rozrząd z tym 1 ząbkiem w prawo...
gaśnie ciepły peugeot ciepły gaśnie astra gaśnie ciepły
ademco express przetwornik impulsowy sprawdzi impulsator peugeot
naprawa wzmacniacza piotrków aktualizacja dekodera esperanza
Telewizor Philips OLED wyłącza się po logo - przyczyny i rozwiązania Tryb serwisowy w radiotelefonie TYT UV98 - jak wejść?