Inna miska olejowa, co za tym idzie smok pompy. łapy silnika, zupełnie inne i przykręcone do bloku w innych miejscach. Korpus wraz z chłodnicą (wymiennikiem ciepła) filtra oleju. kolektory ssący i wydechowy wraz z turbo Takie na pierwszy rzut oka są różnice
Witam, problem rozwiązany piszę bo może komuś się ta informacja przyda, powodem wycieku oleju były uszczelniacze pod wymiennikiem ciepła pod kolektorami ssącymi.
raczej nie ale możesz sprawdzić przepływkę czy się nie blokuje i masy do ecu (na kolektorze ssącym), zasilanie wtryskiwaczy (czy jest ok 11V przy rozruchu)
Problem znaleziony i usunięty. Pritarder po wszystkich testach okazał się niewinny. Termostaty wyjęte, sprawdzone, otwierają się prawidłowo, więc zostały tylko chłodnice, bo są dwie. Jedna od silnika, druga od chłodzenia powietrza doładowanego, przez wymiennik ciepła w kolektorze ssącym. Chłodnice okazały się zarośnięte kamieniem. Fabrycznie mają bardzo...
Ja zrobiłem remont kapitalny, a dalej nie chciał palić. Wystarczyło pompę delikatnie przestawić, a odpalił na strzała tylko biały dym walił i nie chciał wchodzić na obroty. Po 30 sekundach takiej pracy, można było ustawić pompę tak jak powinna być, silnik odpalał prawie bez dymu i na obroty się wkręcał. Dlatego wydaje mi się, że jest coś z pompą. Podgrzejcie...
Przy nagrzanym silniku ciepłe powietrze do kolektora ssącego powinno być zamkniete a otwarte zimne powietrzne.
Na ciepłym silniku komputer podaje za bogatą mieszankę na wtryskiwacz (zalewa). Powodem jest najprawdopodobniej czujnik temperatury ( 2 -pinowy) - który podaje błędne dane dla ECU. Czujnik temperatury, który wymieniłeś (1-pinowy) podaje sygnał tylko na tablicę wskaźników. Ten 2-pinowy jest za cięgłem przepustnicy (zwykle koloru niebieskiego) przy kolektorze...
Serdecznie dziękuję za szybkie odpowiedzi. Zamawiam nowy regulator i podzielę się wrażeniami z pracy silnika po wymianie. Ciekawe w sumie, bo mnóstwo ludzi (w tym i tutaj) radzi aby zmieniać uszczelki w kolektorze ssącym w przypadku gdy lekko ciepły silnik ma trudności z rozruchem a być może to kwestia zmęczonych regulatorów ciśnienia. U mnie po wymianie...
Wiesz co nie wiem ale może być ze lepiej bo jak zatykałem na ciepłym przygasał i ustawiał obroty ale na zimnym musiałem tak jak by "sterować" żeby nie zgasł dopóki się przepustnica nie uchyliła dodam że jak już gasł to było słychać taki świst
Podstaw czujnik temp. cieczy ten na kompa wkręcony w kolektor ssący z tyłu.
Znalazłem przyczyne: lewe powietrze pomiędzy kolektorem ssącym a głowicą (kolektor ssący lekko zdeformowany) .Po usunięciu usterki wszystko ok.
Zacina się przepustnica gasząca. Na dolocie, przed kolektorem ssącym.
Na zimnym czy na ciepłym silniku? Jak na ciepłym to może zawory ssące podstawia - luz za mały?
próbnik jest sprawny poza tym na 1 i 4 pokazał prawidłowe ciśnienie. podczas pracy silnika i tak wytwarza się kilka razy większa kompresja niż mierzona na rozruszniku, silnik był ciepły prawidłowe ciśnienie to 2 bary przy 2000 obrotów,
Ta puszka po lewej stronie to jest filtr i zawór membranowy, który jest otwierany podciśnieniem z zaworu membranowego przy kolektorze ssącym. Dwie membrany muszą być dobre i wężyk od podciśnienia.
Jest to normalna sprawa na LPG, nie na benzynie! Czym gęstrze powietrze tym lepiej chodzi LPG i Diesel. Oprócz tego LPG lepiej się zachowuje gdy powietrze jest zimniejsze (znów tak jak diesel), bo gaz nie potrzebuje temperatury do rozprężania. Dlatego odłączenie ciepłego powietrza idącego na kolektor ssący daje trochę mocy na LPG i gorsze rozpylanie...
Mam na myśli cały układ dolotowy powietrza łącznie z kolektorem ssącym.
Koledzy! Znalazłem czujnik temperatury w kolektorze ssącym. I to on jest uszkodzony.Dziękuje za pomoc.Pozdrawiam. Zamykam temat.
Myślę że do podciśnienia z kolektora ssącego silnika. Mam inną instalację ale też sekwencję (w takim samym silniku) i parownik posiada również króciec podciśnienia. Jednak jest podpięty poprzez czujnik ciśnienia z kolektorem ssącym silnika
witam kiedyś miałem taki przypadek łapał lewe powietrze była walnieta uszczelka pod kolektorem ssącym i to samo zimny pali ciepły za cholere.:|
Jest pod kolektorem ssącym , dostęp trudny , najlepiej z kanału. Oporność gdy zimny 38kOhm , ciepły ok. 3 kOhmy.
witam Mam mondeo mk3 benzyna mam problem jak w tytule po wymianie pompy paliwa skaczą falują obroty na zimnym i ciepłym silniku i strzela w kolektorze ssącym
Sprawdź czy silnik nie ssie czasami gdzieś lewego powietrza. Zwłaszcza pod kolektorem ssącym i na przewodach gumowych.
Czujnik temp odpada bo by nie odpalił na ciepłym. Z relacji wynika że po odpaleniu chodzi normalnie przez jakiś czas. Brakuje szczegółów: jak długo chodzi normalnie po odpaleniu na ciepłym, jak długo na zimnym. Czy rozruch ciepłego jest całkowicie normalny jeśli postoi kilkanaście minut, czy jest problem z uruchomieniem ciepłego jeśli odpalać go po...
hmmm. Racja świece iskry są na prawdę bardzo dobre. a cóż mi z tego dalej strzela, zaczyna sieod nierównej pracy silnika, potem zaczyna siejakby ksztusić, a już jak jest zbyt ciepły to sobie pierda puści. Nie stać mnie na cotygodniowewymiany filtra powietrza! co mam dalej sprawdza/robić? Pozdrawiam
Gdy elektrozawór uszkodzony elektrycznie,to sterownik nie będzie działał-będzie lampka świecić ciągle. Ze sterownikiem współpracuje czujnik temperatury silnika i jeśli jest uszkodzony to świeca może się nie wyłączyć łub nie włączyć,ale te czujniki są tak zrobione, że mają dwie wartości ,jedna dla niskiej temp,druga dla wysokiej i ściśle określoną rezystancję,jeśli...
To nie jest zbyt wczesny zapłon tylko za dużo paliwa.Sprawdż rurkę do MAP-sensora, czujnik temperatury cieczy silnika/pod kolektorem ssącym/.Powodzenia.
Sprawdź szczelność mocowania wtrysków na kolektorze ssącym. W tym wieku ma prawo być nieszczelne.
problem jest w działaniu termostatu w tym silniku jak silnik mocno ciepły to termostat ogranicza przepływ przez kolektor ssący i parownik się szroni. O ile nie ma problemu zimą to latem może się pojawić więc najlepszym rozwiązaniem jest podłączenie równoległe do nagrzewnicy i tu żeby nie tracić za wiele ciepła w kabinie można trochę skryzować przeływ...
nie mam odcięcia pompy paliwa, i może faktycznie jest to problem z mieszanką z LPG, a dodatkowo w tym aucie jest długi kolektor ssący w którym na pewno zostaje gaz
na zimnym silniku czy na ciepłym bo jeżeli nie ma różnicy to możesz mieć strzelone jakieś podciśnienie ,albo nieszczelność na kolektorze ssącym
mały jest pod kolektorem ssącym na wysokoci 4-tego cylindra.
http://obrazki.elektroda.net/9_126485334... A-dawka powietrza na kolektorze ssącym B-dawka paliwa na przepływomierzu regulacje przeprowadzamy imbusem przekręcając delikatnie w lewo lub prawo
Witam,mam problem w samochodzie mercedes C180 1997 rok 1,8 benzyna proszę o pomoc a mianowicie po wymianie uszczelki głowicy zaczęły się problemy.Auto gdy jest zimne strzela w kolektor ssący i falują obroty, a gdy jest ciepły przestaje strzelać a obroty wahają się.Mechanik który się podjął tej roboty nie daje rady wymieniłem już przepływomierz, sonde...
Pożycz od siostry suszarkę do włosów(jak nie masz siostry to od sąsiadki :D) i na zupełnie zimnym silniku ogrzej czujnik położenia wału i zobacz czy maluszyna odpala.Podobne próby zrób przy ogrzewaniu cewki i modułu.Wyeliminujesz w ten sposób "termiczne uszkodzenia" w/w elementów bo same oględziny czy pomiary multimetrami tego nie wykażą.Oczywiście...
Witam! Pacjent jak w temacie rocznik 2003 z podtlenkiem LPG Odpalony po nocy pierwsze 3 kilometry pokonuje bez problemu, im cieplejszy robi się silnik tym auto słabsze i wolniej się wkręca na obroty na postoju (i na PB i na LPG). Do tego zaczyna być słychać dziwny metaliczny stukot z okolicy kolektora ssącego przy odpuszczaniu i dodawaniu gazu ( na...
Przy tych obrotach na jakie jest ustawiony może skonczyć się przed czasem! Wibracje ma duże, Sprężyna od przepustnicy nie jest zamontowana tam gdzie powinna być. Tak z ciekawości zmierz i podaj jakie ma obroty! Jeśli chodzi o odpalanie na gorącym silniku sprawdź poprawność działania bi-metalu. Oraz mocowanie gaźnika do silnika, przewòd-kolektor ssący...
Dzięki wielkie za zainteresowanie ale tak jak napisałem wyżej sprawa już wyjaśniona ;). Jeśli chodzi o ten czujnik w przodzie głowicy koło osłony rozrządu to możesz sobie go odpiąć, silnik będzie pracował tak samo. Wiem ba mam ten silnik i próbowałem ;P Rozmawiałem z kolegą i jemu się zepsuł główny przekaźnik od komputera i ciepły silnik nie chciał...
Witam. Astra H 1.6 XEP = benzyna. Na zimno ruszam i po zapięciu 3 biegu przy max uchyleniu gazu - brak mocy dużo , po chwili brak rekacji na gaz i silnik gaśnie. I tak do osiągnięcia około 60 stopni C. Jak zgaśnie trudno odpala - jakby był zalany po kręci jakby bez kompresji prze jakieś 5 sekund. Na ciepłym silniku wolne obroty nierówne, lekko strzela...
Miałem podobny problem. Odłącz wtedy czujnik przepływu powietrza i zakręć. Jak nie odpali to trzeba szukać dalej. Bo jak kręci a na ciepłym nie odpala to często wina tego czujnika /nie przepływomierz/. Biała końcówka na kolektorze ssącym. Powodzenia
Cały czujnik jest zalany płynem i wychodzi z pod niego pęknięta uszczelka :/ Jadę kupić nowy :) Dodano po 4 Kupiłem czujnik ale najprawdopodobniej nie ten który potrzebowałem. Gdzie dokładnie znajduje się czujnik który mam wymianic? To ten z tyłu kolektora od strony kabiny czy tan na kolektorze ssącym po prawej stroniie od góry? Chyba że jest jeszcze...
Przy uruchomieniu zimnego silnika zapali na 3 s. i zgaśnie, vag pokazał błąd czujnika temp. powietrza w kolektorze ssącym, jednak po wymianie nic się nie zmieniło. ciepły startuje bez problemu, zastanawia mnie tylko dlaczego przy zimnym silniku nie działa ssanie ( brak wyższych obrotów) na pierwszy rzut oka niby wszystko szczelne (odma) prosił bym o...
Witam Czy ktoś z Kolegów ma do czynienia z chińską pompą CWR-08XB chodzi mi konkretnie o możliwość zmiany parametru temperatury kompresora. Tak informacyjnie pompa ma 7 kW kolektor spiralny 600 m i całość od miesiąca chodzi. Pozdrawiam Ale parametry po stronie ssącej czy tłocznej?
Problem nie był w popychaczach, lecz trzeba było zaślepić zawór który łączy kolektor wydechowy z kolektorem ssącym i problem rozwiązany
Witam! przepraszam że odgrzebuje temat, ale mam ten sam problem z obrotami nierówne jak zimny i jak ciepły. Golf II 1.3 na pełnym wtrysku. I jeszcze jedna sprawa, masa przy kolektorze ssącym przykręcana na oczko. Sprawdzałem masy i zauważyłem że jeden z tych przewodów jest urwany ,ale nie bardzo wiem gdzie go podłączyć ? Prosze o pomoc
Witam, mam problem z moją renią - Renault Clio 1,2 z 1995r Jak go odpalam to jest wszystko OK ale gdy jest ciepły to zaczyna pobłyskiwać ciśnienie oleju - I tu myślałem ze to może pompa kaplica. Ale teraz jak wysprzęglam (do skrzyżowania) to gaśnie. Tematów wiele na ten temat juz czytałem ale nie owocne były. Mam pytanie odnośnie czujnika który jest...
Mam problem z moim BMW ciężko odpala na ciepłym silniku czasem mu przejdzie i normalnie niedawno wymieniałem uszczelki na kolektorze ssącym i od tego momentu zaczęło się tak dziać po czym znów to rozebrałem i nic tam złego nie widziałem i samochód normalnie odpalał przez 3dni i teraz od nowa to samo w między czasie wyczyściłem pompkę w zbiorniku paliwa...
chodzi jak disel po uruchomieniu na ciepłym ma te na wolnych 237mbar a kolektor ssący był sprawdzany i (stare czarne z gumy NBR a teraz droższa zielone nitrylowe czy coś takiego 10zł szt)wymieniłem komplet uszczelek dzięki czemu przestał świstać przy pełnym gazie to jedno jest już jasne wałek rozrządu do kontroli a jak zapatrywać się na te zapisy MISfire...
sprawdź map sensor na wolnych obrotach przy ciepłym podepnij mu pompkę podciśnienia taki wakuometr, i ustaw na 340, oczywiście zaślep otwór w kolektorze ssącym i sprawdź czy ma różnicę pomiaru z komputera i zegara na waku, jeżeli tak to map do wymiany.
Sprawdzałem lampą i kąt zapłonu jest wyprzedzony o około 6 stopni. Też tak podejrzewałem że może coś z zapłonem, lecz gdy jest ciepły to odpala super. Może coś jest ze ssaniem? Kiedyś jak było ok odpalałem i obroty rosły na 1800 i jak się trochę zagrzał to wskazówka opadała na 900 obr/min. Czy wie ktoś jak sprawdzić czy działa ssanie?
Sprawdź wężyk od mapsensora idący z monowtrysku na podszybie (ma byc wpiety w górny króciec ten na monowtrysku) oraz czujnik temperatury silnika na kolektorze ssącym za alternatorem 2 pinowy. Czujnik mozesz wymienić bo padają ze starości a zamiennik taniutki a chodzi ładnie.
Witam dwie możliwe przyczyny czujnik t. cieczy (ma mieć 2-3kΩ przy zimnym silniku 200-300Ω przy ciepłym silniku) lub regulator wolnych obrotów taka "gruszka" przy kolektorze ssącym często pomaga wyczyszczenie go z nagaru. Warto tez sprawdzić czy z przewodu podciśnienowego do zaworu regulacji cisnienia paliwa nie przelewa sie paliwo (zaw. ten...
Kiedy ostatnio byleś na serwisie instalacji gazu? Poruszaj całym gaźnikiem i przyglądaj się czy nie uszkodzona jest podstawa gaźnika-uszczelka miedzy gaźnikiem a kolektorem ssącym. Najlepiej zrób to na zapalonym silniku i od razu zaobserwujesz wahania obrotów silnika.
Diagnostyka była robiona, brak usterek. Silnik pracuje równo. Jutro postaram się sprawdzić czujnik temperatury na komputerze.. Może coś nie tak z ciśnieniem w kolektorze ssącym lub czujnikiem ciśnienia? Zmieniałem też stacje benzynowe, ale to nie to.
Do pierwszej świecy (fajki) dostaniesz się żeby sprawdzić iskrę. Wsadź duży, płaski śrubokręt pod kolektor ssący koło bagnetu nad króćcem węża do chłodnicy, podważysz ją do góry i zdejmiesz. Następnie wsadź do fajki cokolwiek metalowego, choćby gwoźdź i zobacz czy skacze iskra do masy. Masz vaga, w blokach pomiarowych oprócz prędkości obrotowej wału...
Witam. Najlepiej jak przedstawię temat od początku. Auto to Vw Golf 5 1.4 16v 75km kod silnika Bca. Silnik jest po zerwaniu paska rozrządu (moim zdaniem nie był winny pasek). Głowica została naprawiona i silnik został poskładany. Założone są nowe uszczelki (pod głowicę, kolektor ssący, kolektor wydechowy, przy katalizatorze) i nowe śruby mocujące głowicę....
Witam W Mondeo MK IV z 2007 r z silnikiem 1.8 tdci pojawia sie co jakiś czas gwizd lub pisk. Poczałkowo miałem wrażenie ze to pompa wspomagania sie konczy, ale po zdjęciu paska wieloklinowego pisk tez sie pojawił wiec osprzęt i pasek odpada. Dochodzi on z okolicy kolektora ssaceg (przynajmniej tak mi sie wydaje) Słychać go zaraz po odpaleniu i przygazowaniu...
Witam, Ważne... !!! Nie napisałeś jaką masz instalację...?? A to jest niezbędne, gdyz inaczej zaczyna sie chodzenie we mgle. Choć typuję po objawach przewód podciśnieniowemy pomiędzy kolektorem ssącym a parownikiem... Nieszczelnosc i łapanie fałszywego powietrza powoduje takowe objawy, gdyż takie miałem w swojej gablocie. Pozdrawiam
Chciałem wymienić kolektor ssący i ujrzałem taki oto widok https://obrazki.elektroda.pl/2920369100_... Mamy tu częściowo czyste grzybki zaworów; jeden wlot suchy, drugi "mokry". Czy to oznaki nieszczelności i co za tym idzie problemy z odpalaniem nawet ciepłego?
witam kolego a sprawdzałeś już wtryskiwacze? albo podpinałeś go gdzieś do kompa jak ze sterowaniem wtrysków albo czy są w ecu zapamietane jakieś usterki silnika??? Dodano po 2 ewentualnie sprawdz jeszcze w jakim stanie jest kolektor ssący czy nie jest peknięty albo rozszczelniony może dostawać lewego powietrza
Witam Mam taki problem w a6 c6 3.2 fsi, nie trzyma równych obrotów na ciepłym silniku... Objawy są identyczne jak na tym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=-V3EjmJKz... Moje pytanie czy wystarczy wyczyszczenie przepustnicy i zaadaptowanie? Odma sprawdzona, nie ma nieszczelności, kolektor ssący również nie wygląda żeby łapał lewe powietrze, w czasie...
ciśnienie na każdym cylindrze 11 bar https://obrazki.elektroda.pl/4693160800_... porobilem 3 zdjęcia ale każde takie same to wstawiam 1 zaznaczam że mam zestaw do mierzenia kompresji za 50zł z allegro który ma zawór shredera jedynie przy manometrze na wężu i na końcówkach nie ma więc pomiar może być zaniżony o te 1-2-3 bary i ciśnienie...
Witam. Wymieniono wałek rozrządu bo się wytarł ,następnie popychacze bo je powypychało oraz dziwigienki i magistrale olejową. Usterka jest taka,silnik pali na dotyk pochodzi 5-10 min.zaczyna utykać aż zgaśnie i już nie zapali, łapie na 1 tłok strzela w kolektor ssący. Dopiero jak chwile postoi lub przekrence ręcznie wałem to zapali. Stwierdziłem że...
Auto zaduszone na sprzęgle biegu itd. powinno odpalać od strzała. Na pb oczywiście. Dopiero po osiągnięciu obrotów przełączanie na lpg. Chyba że ma włączony "ciepły start" na lpg. Ale to wtedy i tak wina instalacji np. puszczający wtrysk gazu gaz w kolektor ssący.
Na odcinku ok 10 km zdarza się to dość często, ale nie zauważyłem by to było przy konkretnych obrotach. Przy niskich prędkościach i wysokich się to zdarza. Przy prędkości 70-80km/h to mniej czuć ale jednak czuć. EDIT: okazuje się że bywa też odwrotnie. Na zimnym szarpało a na ciepłym już nie było to tak odczuwalne. Może ktoś mi wrzucić zdjęcie jak powinien...
Nie ma takigo zaworu rozgrzewania silnika niestabilna praca na zimnym silnku: -uszkodzone wtryskiwacze -niskie ciś. sprężania -regulacja paliwa na ciepłym silniku -świece, przewody,kopułka,zapłon -nieszczelny przewód/łącznik gumowy przepływomierz-kolektor/ -nieszczelny kolektor ssący -rozdzielacz paliwa,filtr paliwa,pompa paliwa,regulator ciśnienia...
to jest tak jak z 20 razy pokręce stacyjką to się włacza kontrolka od świec a świece nie chciały chodzić po dłuzszym odstoju z 3 tygodnie bo rozwaliłem misę olejową i naprawiłem ja i założyłem ale to mu nie zaszkodziło akumulator jest nowy próbowałem grzać kilka razy i nic a po pełnym cyklu pracy po (dwóch obrotach) leci dym z rury a jak się kolektor...
chodzi mi o kosz pompy paliwa w nim jest zawór który puszcza paliwo w jedną strone podłacz manometr przy baku i zobacz na spadki ciśnieńa dodczas jazdy pozdro Dodano po 7 co jeszcze oring pod wtryskiwaczem tez sie spotkałem ze był uszkodzony i szarpało na ciepłym Dodano po 3 a sprawdzałeś podciśnieńie w kolektorze ssącym może lewe ciagnie
widziałeś jakie mam ciśnienie? inni mówią żeby zmniejszyć Dodano po 20 dysze co się rozwierca są we wtryskiwaczach? a hany ich nie mają? czy w kolektorze ssącym? bo mi gaziarza wymienił tylko listwę gazową z magic jetów bo szarpał na ciepłym silniku na hany ale nic nie wyciągał więcej i nie robił auto kalibracji
Kolega Asterix27 wymienił praktycznie cały osprzęt. Skupiłbym się głównie na mechanice np jeszcze raz na kompresji. Ciśnienie sprężania jest duże, jak na silnik z przebiegiem 200tyś km. 17 Barów jest prawidłowe ale dla nowego silnika. Najprawdopodobniej olej doszczelnia pierścienie/cylindry i stąd tak duże ciśnienie sprężania. Jak dużo oleju zużywa...
Osobiście chcialbym widzieć parametry bo troche ciężko cos powiedziec. Do sprawdzenia kanały dolotowe w kolektorze ssącym, może juz troche sie przetkały. Cale podciśnienie sterowania turbo, akumulator powietrza i rurkę miedzy pompa vacuum a serwem z ktorej wychodzi mały króciec i go zasila, często właśnie tam sie przytykało i brakowało podciśnienia.
Witam Posiadam audi A3 8l 1.6 z 1997 roku z oznaczeniem silnika AKL. Ostatniego czasu borykam się z problemem wypadających zapłonów. Komp niczego nie pokazuje, nie ma błędów. Wymieniłem kable, świece, cewkę, uszczelki - gumki na kolektorze ssącym, czujnik obrotów oraz hall. Przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana. Samochód ogólnie mocy nie traci. Obroty...
Jakby co, to mam do tego auta do sprzedania 100% sprawny gaźnik Keihin (+mixer gazu) + kolektor ssący + obudowa filtra powietrza + kopułka + kilka innych drobiazgów. Jeżdżone i sprawdzone bo miałem takie 3 szt. Oddam tanio. Ewentualnie jeszcze coś dołożę (np. alternator)bo nie pamiętam co mam, a chce się pozbyć z półki.
Najprostszy będzie tzw. Gruntowy Wymiennik Ciepła (GWC) w postaci rury 200 mm długości kilkunastu metrów na głębokości 2 m lub taki jak książka pisze" - czyli wykopany dół, zasypany żwirem, z jednej strony wlot powietrza atmosferycznago z drugiej rura ssąca do budynku. Ale bez koparki raczej się nie obędzie...
Ciśnienie w cylindrach na zimny i ciepły silnik OK olej nowy filtry nowe pomka oleju w porządku Dodano po 3 Czy kolektor ssący i cewka ma coś wspólnego z tymi objawami bo fachman mi coś takiego sugeruje?
Niezgodzę sie z kolegą thomas, ponieważ czas grzania świec żarowych, zalezy od temperatury silnika. Posiadam VW polo 1.3 diesel. czujnik do świec umieszczony jest pod kolektorem ssącym, przy zimnym silniku czas grzania wynosi od 10 do 15s. przy ciepłym jakieś 5 sek. natomiast przy gorącym świece nie włączają sie wcale. Świece zarowe mają za zadanie...
Witam, mam kolejny problem otóż od jakiegoś czasu po odpaleniu auta świeci się kontrolka wtryskiwacza gaśnie po około 10-15km po ponownym odpaleniu na ciepłym lub letnim silniku kontrola się nie świeci . Autko ma troszkę mniej mocy spalanie nie jest wielkie około 8 litrów czujnik temp. cieczy w kolektorze ssącym został wymieniony wtrysk jest na nowych...
Witam wszystkich. Mam następny problem z moim Passatem a mianowicie: gdy zapalę go z rana i chce jechać jeszcze na ssaniu to jedzie bardzo fajnie jest zrywny, zasuwa jak trzeba do puki się nie rozgrzeje. Gdy zejdzie ze ssania zaczyna bardzo mulić do 4000 obr/min tak jak by go coś dusiło. Błędów żadnych polski vag nie pokazuje. Myślałem że te 125 KM...
prześwietlam instalacje na starce nie pokazał nic szczególnego Znaczy, że nie umiesz jej użyć. Jaka masa powietrza po zagrzaniu na jałowych, kąt zapłonu, podciśnienie w kolektorze ssącym, czas wtrysku? Napięcia na obu potencjometrach na włączonym zapłonie? Sterowniki widzą wybrany bieg w skrzyni? Na dobrą sprawę, to nawet nie wiadomo co to za silnik,...
Parametry czujników? na zimnym, na ciepłym, no i szczelność kolektora ssącego.
Witam ponownie Proszę wszystkich o pomoc, doszczelniłem kolektor ssący, tzn. wymieniłem uszczelki pomiędzy blokiem a kolektorem, była minimalna nieszczelność, ale dalej mam to samo, po rozgrzaniu mniej więcej do 70 stopni zaczyna falować na jałowych obrotach, przyspieszenie i odpalanie bez zarzutu, nic nie szarpie ładnie się wkręca. Już jestem głupi...
Wysoce prawdopodobne jest zacięcie lub uszkodzenie zaworu sterującego przepływem powietrza przykręconego przy kolektorze ssącym (cewka pod kątem 90° do zaworu). Odpowiada on za wolne obroty. Jego wadliwe działanie to albo za wysokie wolne obroty, lub bardzo powolne schodzenie z obrotów, albo gaśnięcie na wolnych obrotach. W serwisie zawór kosztuje ok...
Witam jestem tu nowa i prosze o pomoc. Posiadam vw polo 98r 1.9 D moj problem polega na tym ze kopci na granatowo bierze bardzo duzo oleju i gdy jest zagrzany na biegu jalowym trzyma wysokie obroty nawet 3000tys dodam ze na wolnych obrotach które rzadko kiedy sa również kopci na granatowo slychac jakies lekkie stukanie,pukanie w okolicy pompy wtryskowej...
Witam. Przyczyną może być regulator ciśnienia benzyny, idzie do niego przewód gumowy łączący kolektor ssący z regulatorem (podciśnienie). U mnie i u kolegi w lagunie było tak, że regulator był uszkodzony i przez ten przewód benzyna dostawała się do kolektora ssącego. Jak zimny to palił jak trzeba ciepły nie chciał za bardzo. Regulator znajduje się w...
Jeździłem na benzynie dziś i nie miał siły, przerywał ale do 130km/h dojechał jakoś ale ciężko było. Postoi chwile i już problem z zapalaniem - nawet jak ciepły. Przed odpaleniem na zimno czy ciepło podłącz komputer i sprawdź temperatury czujników jakie podciśnienie w kolektorze ssącym (także po odpaleniu) I jeszcze pytanie sterownik tzn. moduł, ten...
Witam Tak jak w temacie, zapłon wypada na drugim cylindrze tylko na zimnym silniku na ciepłym chodzi równo i bez wypadania zapłonu. Co było zrobione/sprawdzone Zmienione miejscami cewki świece i wtryski, kompresja zmierzona na zimnym silniku Cyl 1 -13 Cyl 2 -10,5 Cyl 3 -11 Cyl 4 -13 Cyl 5 -13 Cyl 6 -13 Sondy sprawne Kolektor ssący szczelny, nowa uszczelka...
Witam!!! Miałem podobny problem z moim 1.6 SR. Ale objawiło mi się to w dwojaki sposób. 1. Słabo odpalał na zimnym i ciepłym: Wymieniłem świece, akumulator, czujniki temperatury, przewody WN, czujnik położenia wału, czujnik rozrządu, uszczelki na kolektorze ssącym, regulator ciśnienia paliwa, przepustnicę, pompę paliwa i dalej ten sam objaw. Sprawdziłem...
Witam ! Opiszę Swój problem z obrotami a mianowicie ... Na zimnym silniku po odpaleniu silnik trzyma delikatnie wyższe obroty a później zaczyna się pojawiać kłopot ponieważ po ruszeniu przez 1-2 kilometry przy wyrzucaniu na luz obroty idą na 2 tyś.obr. utrzymują się chwilkę i bardzo powoli spadają ... i tak jest tylko przez te pierwszy kilometry zaś...
Co do ciepłego powietrza, to prawdopodobnie masz zawaloną nagrzewnicę (liśćmi). Twoje auto ma dwa czujniki temp. - jeden temp. powietrza, czujnik ten jest na wtryskiwaczu. Drugi czujnik temp. płynu silnika - jest on w kolektorze ssącym. Sprawdzenie sondy zleć elektrykowi. Pozdrawiam.
O składzie mieszanki decyduje gaźnik a nie pompa; poziom paliwa w komorze pływakowej i ogólny stan gaźnika pompa ma za zadanie podać paliwo do gaźnika jeśli nie poda odpowiedniej ilości to są problemy ale na pewno nie odpowiada za skład mieszanki Zimny silnik kolego barthezz odpalamy wciskając raz pedał do oporu nie dwa (można i 15 ale automat ssania...
idąc Twoim tokiem myślenia To nie jest żaden tok myślenia, tylko rzetelna wiedza na temat zagadnienia, uniwersalna dla wszystkich systemów ze sterowaniem opartym na określaniu obciążenia silnika na MAP-sensorze. Przy wyłączonym silniku czujnik ma pokazywać ciśnienie atmosferyczne, na biegu jałowym zaś 340-350mBar. Jeśli jest inaczej, wskazania potwierdza...
Mam kłopot z obrotami silnika w passacie b5 1,8 bez turba,falujace obroty 600-840,a przy gwaltownym puszczeniu gazu np.przed skrzyżowaniem mniejsze i gaśnie,przy ostrym rozpędzaniu przerywa,czyszczona i wielokrotnie kodowana przepustnica,wym.czujnik temperatury,sonda działa,kolektor ssący i przewody podciśnieniowe sprawdzone,filtry,swiece ok.Na zimnym...
tak sprawdzałem i jest to samo. a ostatnio w ogóle ciężko pali z rana na benzynie muszę go długo kręcić i dusić pedał gazu. Dodano po 11 Bardzo proszę o pomoc, ja już wymiękam i jeszcze zaczą mi dużo, bardzo dużo palić na benzynie i na gazie- jak zatankuje gazu za 20pln to w mieście zrobie ok 24-25km a na benzynie za te pieniądze jeszcze mniej. Membrana...
witam, miałem ten sam problem jak w temacie, z tym że w kadecie Gsi 1.8 8v rozwiązałem go ale trochę to trwało, 1. Sprawdzenie wtyczek przy wtryskach pod gumą, u mnie były zaśniedziałe i raz łączyły raz nie, na jakiś czas pomogło 2. sprawdzenie gumy łączącej filtr powietrza z kolektorem ssącym czy nie łapie lewego powietrza, jeżeli to nie to ; 3. wymiana...
Jeśli masz duże spalanie to może być przepływomierz. Poszukaj najpierw nieszczelności pomiędzy silnikiem krokowym a kolektorem ssącym. Jeżeli możesz to zobacz jaki jest przepływ powietrzna wg przepływomierza. Ja w M54B30 mam około 3,5g/s na ciepłym silniku . Ty powinieneś mieć w okolicy 2g/s. Można to sprawdzić modułem ELM 317 BT i programem TORQUE...
witam .stawiał bym na podciśnienie te silniki są bardzo czułe . na kolektorze ssącym są dwa wężyki i między silnikiem a skrzynią zaraz za cewką jest trójnik on często pęka.sprawdz to .zdarzyło mi sie że przewody od czujnika temperatury zwarły się (izolacja skruszyła się ) komp. wtedy szaleje nie wie czy silnik jest ciepły czy zimny.
"Strasznie zabija się syfem na dolocie w okolicy zaworów ssących. Trzeba też w nim sprawdzić ciśnienie sprężania na ciepłym silniku." na wielu forach widzę, że diagnoza przy tych objawach to albo rozrząd albo zanieczyszczone kanały dolotowe upss. Judi tylko czy wyłączenie i ponowne włączenie silnika zmieni coś w zanieczyszczeniu tych kanałów ??? Biorąc...
Woda z chłodnicy nie "omyje" cylindrów jeśli jest sprawny termostat. Poza tym disel w zimie najefektywniej pali wtedy gdy dostanie możliwie najcieplejsze powietrze do cylindra. Wynika to choćby z samej zasady pracy disla. Z ciekawości w zimie spróbuj podgrzać kolektor ssący np palnikiem na propan-butan lub opalarką elektryczną. Sam zobaczysz że mimo...
Witam. Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny braku mocy. Od kilku dni mój samochód jest bardzo słaby. Byłem u mechanika aby mi pomógł,ale sam nie za bardzo wiedział, co jest z moim autem. Proponował czyszczenie wtrysków, jak nie pomoże, to wymiana turbiny itp. Samochód zapala bardzo dobrze (Jak jest zimny i ciepły), nie przerywa,temperatura ok. Jeżeli...
To jest Polonez z układem wtryskowym Abimexa. Sprubój w pierwszej kolejności dokręcić przewód podciśnieniowy od serwa na kolektorze ssącym.Jeśli to nie pomoże to znajdż gniazdo diagnostyczne schowane jest za wykładziną pod schowkiem po stronie pasażera i zmostkuj w nim AiB potem przekręć kluczyk na zapłon i zczytaj kod migowy wyświetlany przez lampkę...
kolektor ssący kolektor ssący peugeot fabia kolektor ssący
klima alhambra czujka zalania konfiguracja naprawa plastiku pompy
zamrażarka whirlpool instrukcja obsługi radia blaupunkt
Kod błędu 23 w odkurzaczu Hoover - co oznacza? Lokalizacja i opis jednostki startującej A1 w Valtra 6850