Witam jeżeli strzela w kolektor ssący to rozrząd źle ustawiony.
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
Może kolektor ssący nieszczelny i jest za duże ciśnienie na biegu jałowym.
Sprawdź wiązkę biegnącą w plastikowym korytku po bloku silnika pod kolektorem ssącym.
Problem rozwiązany, zapomniałem wcześniej napisać, pęknięty był kolektor ssący bądź dolotowy. Dymiarką tego widać nie było, z manometru też to nie wynikało, ale po wymianie wszystko jest jak należy. Dzięki za cenne rady, wskazówki. Dziękuję i pozdrawiam.
Przykro mi ale nie wiem jaki kod silnika Nie mogę teraz tego sprawdzić bo nie ma mnie w domu opiszę silnik z egr wałki bez koła zmiennych faz rozrządu zwykle moc136km kolektor ssący z przepustnicą u góry która jest nowa były też te na dole montowane przepustnice Rozrząd niby mechanik wymieniał Ale czy na blokady to nie wiem Może kiedyś sam sprawdzę...
Wydmuchuje ciśnienie przez kolektor ssący
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Witam. Mam problem z peugeotem 207 1,6 benzyna 109KM 2006. Auto słabo wkręca się na obroty i na wolnych obrotach nierówno pracuje. Wszystko co możliwe przełożone z innego auta i dalej to samo. Z odczytu parametrów wynika, że ciśnienie w kolektorze ssącym jest nieprawidłowe ok 500-600kPa i czasy wtrysków ponad 6ms, a na bardzo rozgrzanym silniku 5,12....
Witam Co do sprawdzenia szczelności kolektora ssącego to chyba bezpiecznie użyć benzyny, pędzelek i smarować podejrzane miejsca kolektora. Poza tym sprawdź kolektor wydechowy.
To jeszcze jedno małe pytanko. Czyśruby mocujące kolektor ssący trzymaja również wałki?
kup sobie plaka takiego do czyszczenia tapicerki w spraju zapach dowolny i na zapalonym silniku popsikaj kolektor ssący jak jest dziurawy zwiększą się obroty silnika
Witam. Potrzebuje pomocy. Miałem problem z falowaniem na niskich obrotach. Kilku mechaników od razu twierdziło ,że pompa widząc Epica. Postanowiłem wziąć się sam za to. Jak się okazało bąbelki w układzie to wina nieszczelnych przewodów.Były już stare ,opaski nie trzymały.Wymieniłem wszystko łącznie z gruszką . Przy okazji wymieniłem gumy łączące kolektor...
No właśnie nie ma jak bo dostępu brak, musiałbym wyjąć rozrusznik żeby to sprawdzić ale dostęp kiepski. Z tego co udało mi się ustalić to przewód od elektromagnesu idzie ze skrzynki a ze skrzynki po przekręceniu stacyjki pojawia się 12V. Czy muszę demontować w tym silniku kolektor ssący aby wyjąć rozrusznik?
Problem rozwiązany przy okazji wymiany sprzęgła został wyjęty z auta silnik i okazało się ze kolektor ssący był lekko poluzowany.Po wymianie uszczelek między głowicą a kolektorem średnie spalanie z ładunkiem 1.5 tony jazda do 90-100km/h wynosi około 10l na 100km.
Wszystko wskazuje na nieszczelność gdzieś w dolocie albo sam kolektor ssący może na odwiertach albo wężykach. Jeszcze kluczowe pytanie co na to warsztat montujący instalację ma jakiś pomysł jak to rozwiązać czy umywa ręce?
Witam Pozwolicie, że sie dołączę, peugeot 206 z silnikiem 1.1. Zapalała sie kontrolka silnika. Diagnoza padła na wtryskiwacze. Zostały one wymienione (4 szt.) na używki oczywiście. Błędy wykasowane i był jakiś czas ok, aż tu dzisiaj auto zgasło na skrzyżowaniu i od tego momentu początek problemów. Pomarańczowa kontrolka silnika sie zapaliła i tak juz...
1. Sprawdź pompę niskiego ciśnienia masz ją w zbiorniku Filtr paliwa i jego obudowę czy nie ma nieszczelności. 2. Podłączyć interfejs i odczytać błędy jeśli takowe są . U mnie było podobnie okazało się że czujnik indukcyjny położenia wału korbowego miał nazbierane na sobie tyle opiłków że wariował . Jeśli chcesz go koniecznie odpalić to "PLAK" w kolektor...
Pomocy. Standardowy problem czkawki na niskich obrotach. Układ paliwowy uszczelniony , brak bąbelków powietrza . Wymienione gumy łączące kolektor ssący . Brak błędu na desce rozdzielczej Mechanik mówi o problemie pompy Lucas Epic i jej nastawnika. Proponuje mi wymianę pompy na mechaniczną Bosch. Jaką pompę Boscha i od czego szukać ? Mechanik mówił o...
Witam, Od długiego czasu mam problem z przydławianiem się auta podczas spokojnej jazdy, utrzymywanie stałej prędkości. Problem występuje na każdym biegu i tylko w zakresie 1.5-2k obrotów. Jadę spokojnie np. 1800 obrotów i auta zaczyna się dławić i "kicać". Efekt coś jak dodawanie i odejmowanie gazu bardzo szybkie. Czasami auto dodatkowo wpada w wibracje...
Logicznie, jest tylko jedna mozliwa przyczyna "przepalenia" kolektora (przynajmniej, nie widze innej) - nieszczelnosc wtryskiwacza. Dziwne, ze serwis nie znalazl przyczyny.
Pytam dlatego bo na kilku aukcjach na alledrogo są głowice z opisem że niby pasuje do 1,1 i 1,4 ,nie chcę kupować głowicy która i tak nie odejdzie to mój pierwszy francuz przy którym robię coś przy silniku ,jak pisałem wcześniej mam cały silnik kompletny 1,1 ale starszy i nie wiem czy jak bym założył samą głowicę i kolektor ssący do mojego bloku czy...
Sprawdziłem już niemal wszystko czyli cewki , świece , wtryski , katalizator , kolektor ssący na nową uszczelkę itp. i nadal było źle ... więc postanowiłem przyjżeć się bliżej sondzie lambda którą wymieniałem pół roku temu ( zamiennik "NO NAME" z Allegro) , nie mogłem jej odkręcić bez specjalnego klucza więc poprostu ją odpiołem , i stało się :) , auto...
Witam! Odświeżam temat, gdyż ciągle walczę z moim peugeotem i nie dam za wygraną i nie oddam go do warsztatu. Auto grzało się, gdyż wtyczka czujnika temperatury cieczy chłodzącej była wypięta, nawet nie wiem dlaczego. Natomiast jeśli chodzi o falowanie obrotów to zostało zrobione: -silnik krokowy wymiana -sonda lambda wymiana -przepustnica gruntowne...
Jeszcze jest taka linka na pompie wtryskowej poniżej linki gazu która ciągnie wajchę a ta robi to że wyprzedza zapłon, powinna być wyregulowana ona dużo ułatwia rozruch w niskich temperaturach....i jeśli jest zawór na pompie od przodu (jak stoisz przed silnikiem tak u dołu) to po przekręceniu stacyjki w momencie grzania świec powinno coś tam terkotać...
Witam wszystkich. Mam problem z moim peugeotem 106 1.6 16v - po kilku minutach jazdy samochód zaczyna słabnąć, potem przerywa. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko jest ok! samochód wkręca się do odcięcia, ale po chwili jazdy problem się powtarza. Po dłuższej jeździe z takim przerywaniem (jak nie gasze i zapalam) silnik potrafi zgasnąć sam i czasem trzeba...
Kolektor ssący jest plastikowy co sugeruje już na wielopunkt. Oznaczenie 1.4 SL - "SL" występowało tylko w wersji PH1 czyli do kwietnia 1997 roku. Twój zszedł z taśmy w marcu 1997 roku. w VINie masz podane KFX - czyli kod silnika który był montowany i on się zgadza, bo KFX to właśnie wielopunkt, a KDX to monopunkt :) Wielounkt ma przepustnice w pionie...
Chcesz, kup Renówkę lub Peugeota, pochwal się wszystkim znajomym jaką to ładną i lśniącą furę kupiłeś, a potem dzwoń co drugi tydzień do szefa, że się spóźnisz. Każdy ma wybór. Ale srasz w banialuki. Ja posiadam od 4 lat model 306. Choć obecny to mam 2 lata w 2.0 HDI. Co mogę powiedzieć, bieżące naprawy i tyle. W rodzinie Peugeot 306 jest od 10 lat...
Mam problem z autem przez ostatnie 3 lata nawet nie próbowałem jechać na benzynie bo zapalał na gazie nawet w mrozy. Ostatnio jechałem i usłyszałem lekkie puknięcie w okolicy silnika lub tłumika i skoczyły duże obroty i przestał reagować na pedał gazu. Jedynie mogę zmniejszyć je śróbą przed mieszalnikiem ale są nie równe i nie reaguje na otwarcie przepustnicy...
Te silniki nie mają jakichś tendencji do zarastania kolektorów ssących, z tym największy problem miała Alfa. Co nie znaczy, że nie można sprawdzić, dla upewnienia się. z mechaniki jestem zielony, czyli jak mam zrozumieć to co tu napisałeś?? - sprawdzić ten kolektor ssący?
Z tyłu, od strony ściany grodziowej, pod kolektorem ssącym.
Przy zatkaniu dolotu samochod gasnie No i co z tego wynika ? Jakby nie gasł to byłby problem. Szukaj ogólnie nieszczelności w kolektorze ssącym.
Witam. U mnie pojawił się ten sam problem i zaczyna coraz bardziej doskwierać. Odczuwalne jest delikatne szarpanie w czasie jazdy przy jednakowych obrotach np 2000-3000 obr. Znalazłem informację o ew uszkodzeniu czujnik map znajdujący się w kolektorze ssącym.
Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym. Zmierz ciśnienie oleju jeżeli są regulowane hydraulicznie zawory lub luzy zaworowe. Sprawdź drożność kolektora ssącego.
A czujnik podciśnienia kolektora ssącego?
cordoba 2004 woda dostaje się kolektorem ssącym, silnik ją wciąga w czasie pracy. Silnika krokowego tutaj nie ma bo to jest 2,2 HDI. W benzynowym silniku jeżeli jest silnik krokowy to jest on bocznikiem kolektora ssącego.
Peugeot 307 SW 2003 rok 2.0 benzyna Witam, czy w tym modelu, by wyciągnąć rozrusznik, trzeba wyciągać kolektor ssący? Czy wystarczy zdemontować przewody z chłodnicy nad tym rozrusznikiem? Pozdrawiam.
Uporałem się z wyciekiem spod miski i dwa miesiące spokoju. Teraz wyglada ze leci spod obudowy filtra oleju, jest tam uszczelka. Mam pytanie, jeśli ktoś wie, jak odkręcić te obudowę, aby wymienić uszczelkę? Czy trzeba demontować kolektor ssący? Samochód to peugeot 407 2.0 benzyna 140km 2007 rok. Dziękuje pozdrawiam Szymon
przyczyną mogą być hydrauliczne popychacze zaworów częsta awaria w tych silnikach Dodano po 6 zanim sprawdzisz popychacze zobacz czy nie łapie ci gdzieś powietrza za przepustnicą na kolektorze ssącym
Czy chodzi tu o listwę elektromagnetyczną i końcówki wkręcone do kolektora ssącego ?
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
Dobry wieczór mam problem z peugeotem 406 dusi się, nie ma mocy, strzela w filter powietrza, na gazie nie chce chodzic wcale. Co może być przyczyną? Wymieniony filter powietrza, uszczelka pod przepustnicą, uszczelki pod kolektorem ssącym.
Witam mam problem z Pugiem gdyz wczoraj zrobiłem uszczelke pod głowicą i auto "kichnęło" na gazie i od tej pory szarpie na wolnych obrotach po czym gasnie. Tak samo na benz. jak i na lpg sprawdziłem podcisnienia i cały kolektor ssący czy czasem nie pękł ale jest cały wypadła tylko zaslepka od spodu kolektora zamontowalem ja z powrotem lecz bez zmian...
Jeżeli ten silnik ma EGR sprawdź czy gdzieś nie ma nieszczelności na tym układzie. Miałem kiedyś przypadek wypalenia plastikowego kolektora ssącego na wysokości wejścia przewodu EGR, tam dostawało się "lewe"powietrze. Pozdrawiam.
Sprawdź czujnik ciśnienia kolektora ssącego (map sensor).
Pod kolektorem ssącym jest łączka wiązki u mnie się rozpięła , złączyłem i upewniłem try-tytkom
To przewód pokrótce - z turbiny do kolektora ssącego gdzie jest sprężone powietrze dostarczane do silnika. Po jego wymianie na sprawny auto powinno odzyskać moc. Nie ma wystarczającego ciśnienia doładowania.
A rzeczywiste ciśnienie oleju było w jakiś sposób sprawdzane ? Może po prostu pompa oleju się kończy ? Nie wiem jakie rozwiązanie jest w tym silniku, ale w 1.6 nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest za to DEPHIA. Generalnie sprowadza się to do wytwarzania odpowiednich impulsów przez cewkę zapłonową. Zresztą przedstawione objawy wskazywałyby...
Witam koledzy. Temat zamykam, pacjent uzdrowiony. Skończyło się na wymianie sterownika, wentylator przestał działać , choć parametry ciśnienia w kolektorze ssącym pozostały takie jak w poprzednim sterowniku.
Przepraszam, muszę sprostować. Auto nadal nie chodzi na wszystkich cylindrach po rozgrzaniu. błędy: wypadłe zapłony cylinder 4, 5, 6. Ciśnienie sprężania sprawdzałem i jest ok. Świece nowe. Sprawdziłem oscyloskopem sygnał na wszystkie cewki i jest ok. Czy sterownik może zarejestrować takie błędy jeśli wtryski nie będą działały? Drażni mnie te auto,...
kolektor ssący ciepły kolektor ssący fabia kolektor ssący
odkurzacz dyson problemy podlaczenie czujnika temperatury gotowe wymiary subwoofera
Czy usunięcie czujnika zmierzchu wyłączy światło? Konfiguracja drukarki Ricoh Aficio MP 2851 - krok po kroku