Sprawdź wiązkę biegnącą w plastikowym korytku po bloku silnika pod kolektorem ssącym.
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Te silniki nie mają jakichś tendencji do zarastania kolektorów ssących, z tym największy problem miała Alfa. Co nie znaczy, że nie można sprawdzić, dla upewnienia się. z mechaniki jestem zielony, czyli jak mam zrozumieć to co tu napisałeś?? - sprawdzić ten kolektor ssący?
Z tyłu, od strony ściany grodziowej, pod kolektorem ssącym.
Logicznie, jest tylko jedna mozliwa przyczyna "przepalenia" kolektora (przynajmniej, nie widze innej) - nieszczelnosc wtryskiwacza. Dziwne, ze serwis nie znalazl przyczyny.
Witam. U mnie pojawił się ten sam problem i zaczyna coraz bardziej doskwierać. Odczuwalne jest delikatne szarpanie w czasie jazdy przy jednakowych obrotach np 2000-3000 obr. Znalazłem informację o ew uszkodzeniu czujnik map znajdujący się w kolektorze ssącym.
Przy zatkaniu dolotu samochod gasnie No i co z tego wynika ? Jakby nie gasł to byłby problem. Szukaj ogólnie nieszczelności w kolektorze ssącym.
Wydmuchuje ciśnienie przez kolektor ssący
Problem pozostał .W najbliższym czasie wyjmę jeszcze raz turbo i dam je do sprawdzenia na stole próbnym i skontroluję uszczelki na kolektorze ssącym.
Witam jeżeli strzela w kolektor ssący to rozrząd źle ustawiony.
Peugeot 307 SW 2003 rok 2.0 benzyna Witam, czy w tym modelu, by wyciągnąć rozrusznik, trzeba wyciągać kolektor ssący? Czy wystarczy zdemontować przewody z chłodnicy nad tym rozrusznikiem? Pozdrawiam.
Uporałem się z wyciekiem spod miski i dwa miesiące spokoju. Teraz wyglada ze leci spod obudowy filtra oleju, jest tam uszczelka. Mam pytanie, jeśli ktoś wie, jak odkręcić te obudowę, aby wymienić uszczelkę? Czy trzeba demontować kolektor ssący? Samochód to peugeot 407 2.0 benzyna 140km 2007 rok. Dziękuje pozdrawiam Szymon
A rzeczywiste ciśnienie oleju było w jakiś sposób sprawdzane ? Może po prostu pompa oleju się kończy ? Nie wiem jakie rozwiązanie jest w tym silniku, ale w 1.6 nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest za to DEPHIA. Generalnie sprowadza się to do wytwarzania odpowiednich impulsów przez cewkę zapłonową. Zresztą przedstawione objawy wskazywałyby...
Dobry wieczór mam problem z peugeotem 406 dusi się, nie ma mocy, strzela w filter powietrza, na gazie nie chce chodzic wcale. Co może być przyczyną? Wymieniony filter powietrza, uszczelka pod przepustnicą, uszczelki pod kolektorem ssącym.
Przepraszam, muszę sprostować. Auto nadal nie chodzi na wszystkich cylindrach po rozgrzaniu. błędy: wypadłe zapłony cylinder 4, 5, 6. Ciśnienie sprężania sprawdzałem i jest ok. Świece nowe. Sprawdziłem oscyloskopem sygnał na wszystkie cewki i jest ok. Czy sterownik może zarejestrować takie błędy jeśli wtryski nie będą działały? Drażni mnie te auto,...
Wskazania mapsensora są skutkiem ,a nie przyczyną, zacznij od obejrzenia wszystkich wężyków prowadzących do kolektora, może któryś się złamał, pękł, poluzował na zacisku czy zwyczajnie struchlał. Tu nie trzeba dużego otworu. Kolektor to raczej rzadka przypadłość i warto dokładnie obejrzeć. Podobne efekty da też niedomaganie instalacji zapłonowej , obejrzyj...
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym. Zmierz ciśnienie oleju jeżeli są regulowane hydraulicznie zawory lub luzy zaworowe. Sprawdź drożność kolektora ssącego.
Witam koledzy. Temat zamykam, pacjent uzdrowiony. Skończyło się na wymianie sterownika, wentylator przestał działać , choć parametry ciśnienia w kolektorze ssącym pozostały takie jak w poprzednim sterowniku.
Gdzie ten drugi czujnik? Obok pierwszego - niebieski. A jak ciśnienie w kolektorze ssącym? Mapsensor sprawdzałeś?
prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik podcisnienia w kolektorze ssącym,lub jego obwód.
cordoba 2004 woda dostaje się kolektorem ssącym, silnik ją wciąga w czasie pracy. Silnika krokowego tutaj nie ma bo to jest 2,2 HDI. W benzynowym silniku jeżeli jest silnik krokowy to jest on bocznikiem kolektora ssącego.
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
To jeszcze jedno małe pytanko. Czyśruby mocujące kolektor ssący trzymaja również wałki?
Kolego jak nie podasz błędów czy choćby podstawowych parametrów to nikt ci tu nie pomoże . Jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym ? czy przepustnica widzi bieg jałowy ?
Sprawdzałeś czy ,,lewego" powietrza nie ciągnie gdzieś?Jakaś nieszczelność w kolektorze ssącym może powodować takie dolegliwości
Problem rozwiązany, zapomniałem wcześniej napisać, pęknięty był kolektor ssący bądź dolotowy. Dymiarką tego widać nie było, z manometru też to nie wynikało, ale po wymianie wszystko jest jak należy. Dzięki za cenne rady, wskazówki. Dziękuję i pozdrawiam.
kup sobie plaka takiego do czyszczenia tapicerki w spraju zapach dowolny i na zapalonym silniku popsikaj kolektor ssący jak jest dziurawy zwiększą się obroty silnika
Peugeot 2003 rok z kolektorem ssącym plastykowym i instalacja mikserowa czy ten emulator ma być do jakiejś sekwencji która nie ma wewnętrznej emulacji???
No właśnie nie ma jak bo dostępu brak, musiałbym wyjąć rozrusznik żeby to sprawdzić ale dostęp kiepski. Z tego co udało mi się ustalić to przewód od elektromagnesu idzie ze skrzynki a ze skrzynki po przekręceniu stacyjki pojawia się 12V. Czy muszę demontować w tym silniku kolektor ssący aby wyjąć rozrusznik?
Cisnienie paliwa, to raz, a dwa jakie podciśnienie panuje w kolektorze ssącym, odczyt z map-sensora lub z podpiętego wakuometru
To sprawdź wszystkie uszczelki na kolektorze ssącym,nawet jest specjalny tester w szpreju.
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik iglicy na wtrysku.
Masz pęknięty kolektor ssący, albo inne uszkodzenie skutkujące obcym powietrzem.
A czujnik podciśnienia kolektora ssącego?
Parę dni temu zakończyłem walkę z takim wynalazkiem. Powodem takiej pracy w moim przypadku był pęknięty kolektor ssący.
Nie ogarnąłem tego czerwonego turbo. Problem musi być gdzieś indziej . może zmienne fazy rozrządu? lub coś innego co reguluje zawory . Z tym że przy wydechowych to ja nie widziałem tam dodatkowej regulacji. Ssące to mają tego sporo.
sprawdz szczelność układu dolotowego (kolektor ssący wężyki podciśnienia wąż do serwa itd)
czy czujnik ECU to czujnik temperatury do komputera, i jak sprawdzić te czujniki. Gdzie jest, i czy jest w peugeot 306 czujnik podciśnienia na powietrzu w kolektorze ssącym, i jak coś takiego sprawdzić. Bo np. miałem czujnik ten na wlocie powietrza z filtra zabrudzony olejem, i nie wiem czy jest sprawny. przepłukałem go benzyną.
dla jasności to nie mój temat. Ja to robiłem na silniku galanta z 4 wtryskiwaczami tak jak wcześniej pisałem podpięte tak jak w sekwencji nawiercany kolektor ssący.
Może byc uszkodzona uszczelka na kolektorze ssącym (też piszczy jeżeli jest uszkodzona)
Wyczyść z oleju czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ten na dozowniku powietrza . Zachodzi olejem i pokazuje przeładowanie co jakiś czas.
sprawdz napiecie wyjsciowe z czujnika według tego wykresu wyżej napiecie powinno zmieniac sie płynnie .jeżeli bedzie sie zmieniało to jest ok .Dalej :poszukaj złącza od sądy rozgrzej silnik podłacz miernik i sprawdz co dzieje sie z mieszanką przy dodawaniu gazu jezeli sygnał spada na ubogo Dodano po 1 warto też sprawdzić podciśnienie w kolektorze ssącym...
Pod kolektorem ssącym jest łączka wiązki u mnie się rozpięła , złączyłem i upewniłem try-tytkom
To może być uszkodzony map sensor lub czujnik temperatury powietrza dolotowego na kolektorze ssącym. Map sensor odpowiada za wyprzedzenie zapłonu a czujnik za skład mieszanki
Czy chodzi tu o listwę elektromagnetyczną i końcówki wkręcone do kolektora ssącego ?
Temat udało sie rozwiązać. Przepustnica jest połączona plastikowa rura z kolektorem ssącym. Odkręciła sie jedna z 3 śrub Noi Brał sobie lewe powietrze
Dzień dobry udało się może rozwiązać problem bo mam takie same objawy jak wysteruje testerem silnik o zniósł zaworów to auto chodzi poprawnie i ciśnienie w kolektorze ssącym jest między 500 a 600 mini barów Jeśli tego nie zrobię to ciśnienie ma 50 mini barów
uruchomiłem pod kolektorem ssącym była rozłączona wspólna wtyczka od wtryskiwaczy - trzeba ją zabezpieczyć opaską zaciskową
Peugeot 307 2.0 16V 140KM 2006r. Auto sporadycznie wchodzi w tryb awaryjny, błędy: P0105 - nastawnik klap przepustnicy do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym; P0121 - siłownik przepustnicy; P1133 - potencjometr przepustnicy 1; Ok 7 lat temu wymieniana była przepustnica na nową VDO oraz wymieniana przeze mnie wiązka z wtyczką od przepustnicy do ECU....
Witam. Mam problem z peugeotem 207 1,6 benzyna 109KM 2006. Auto słabo wkręca się na obroty i na wolnych obrotach nierówno pracuje. Wszystko co możliwe przełożone z innego auta i dalej to samo. Z odczytu parametrów wynika, że ciśnienie w kolektorze ssącym jest nieprawidłowe ok 500-600kPa i czasy wtrysków ponad 6ms, a na bardzo rozgrzanym silniku 5,12....
Witam. Chciałem podłączyć wskaźnik doładowania w swoim Pugu. Jak najlepiej się wpiąć żeby pokazywał prawdziwą wartość? Zrobić wyjście pomiędzy turbo a kolektorem ssącym i tam się wpiąć? Pozdrawiam
1. Sprawdź pompę niskiego ciśnienia masz ją w zbiorniku Filtr paliwa i jego obudowę czy nie ma nieszczelności. 2. Podłączyć interfejs i odczytać błędy jeśli takowe są . U mnie było podobnie okazało się że czujnik indukcyjny położenia wału korbowego miał nazbierane na sobie tyle opiłków że wariował . Jeśli chcesz go koniecznie odpalić to "PLAK" w kolektor...
Spróbuj autoadaptacji. (po jeździe odczekaj kilka minut aż sobie ecm wszystko zapisze) Odłącz aku. na 10 min Podłącz aku. Włącz zapłon odczekaj 15 sek. (nie ruszaj gazu ,bez odbiorników) Wyłącz zapłon odczekaj j.w. Włącz zapłon i odpal. Czekaj aż się włączą wentylatory chłodnicy. Przejedź się na 3 , 4 biegu do ok 4,5 tys. obr. i uzyskaj ok 5 sek. hamowania...
(at)sebap widziałeś kiedyś 206 na monowtrysku? TU3JP - "JP" jest już na wtryskiwaczach z plastikowym kolektorem ssącym. TU3 MCZ/MZ - miały monowtrysk (czasami gaźnik) i tam na mikserze.
]ciekawe... wszystkich ktorych pytalem mowili ze mam cos z zaworami.Mechanik podłaczyl go pod kompa i nic nie pokazało. Teraz to juz nie wiem czy grzebac cos w silniku czy posprawdzac te rzeczy o ktorych pisales. Wogole szczela mi cos w silniku, mechanik mowil ze przez zawór powietrze wpada do kolektora ssącego
Można dołożyć turbo, znam osobę która zrobiła właśnie w 306. Ale rzeźby jest dużo. Inny kolektor ssący, wydechowy, turbina, InterCooler, plus jeszcze strojenie całego układu.
Przerabiałem podobny problem ale w 2.2 HDI. Jeżeli ten silnik ma klapy zawirowań w kolektorze ssącym sprawdź czy przypadkiem ich nie zamyka na stałe. U mnie przyczyną całego zamieszania był uszkodzony zawór sterujący tymi klapami.
Rozwiązanie problemu okazało się nader proste. Wysiadł czujnik map znajdujący się w kolektorze ssącym, wcześniej wymieniłem jeszcze cewkę w/n, ale nie przyniosło to rezultatu, natomiast po wymianie czujnika jak ręka odjął.
Witam Pozwolicie, że sie dołączę, peugeot 206 z silnikiem 1.1. Zapalała sie kontrolka silnika. Diagnoza padła na wtryskiwacze. Zostały one wymienione (4 szt.) na używki oczywiście. Błędy wykasowane i był jakiś czas ok, aż tu dzisiaj auto zgasło na skrzyżowaniu i od tego momentu początek problemów. Pomarańczowa kontrolka silnika sie zapaliła i tak juz...
Masz nieszczelność w dolocie.Prawdopodobnie uszczelka pod kolektorem ssącym-ale to jest do sprawdzenia w kilka minut.Proponuję podjechać do normalnego mechanika a nie do wymieniaczy.
Niedawno sprawdzałem go na komputerze i co się okazało wtyk od czujnika map sensor jest do wymiany bo lata. Autko nieco lepiej zaczęło chodzić ale jeszcze to nie to. Co do czujnika prędkości wału to jest ok. A przepływomierz znajdę przy przepustnicy czy w kolektorze ssącym ?? Nie kojarze za bardzo jak to jest w tych pugach :P
Ojciec mój ma dokładnie takie samo auto z tego samego roku kupione w salonie + LPG. W przeciągu całego użytkowania wymieniłem map sensora dwa razy bo właśnie takie same objawy były jak opisujesz. Uszkodzenie zawsze następowało po eksplozji w kolektorze ssącym. Koszt tego czujnika to ok 250zl tyle płaciłem ostatnim razem.
Sprawdź czujnik ciśnienia kolektora ssącego (map sensor).
Przewód miedzy pokrywą a kolektorem ssącym wyrzuciłem i zaślepiłem przyłącza. Ja nie chciałem żadnych oparów wrzucać w układ dolotowy wiec peszel z prawej strony poprowadziłem pod podwozie a przyłącze które znajduję się przy rurze dolotowej od turbo (to z wtyczką i dwoma przewodami) zaślepiłem. PS ta krótka rurka (w dolocie przed samym turbo) z wtyczką...
https://obrazki.elektroda.pl/9392609700_... Kawałek blachy znaleziony w kolektorze ssącym podczas remontu silnika. Z czego to mogło odpaść? Była w fordzie ale może ktoś kojarzy taką blaszkę/tabliczkę z citroena lub peugeota?
Pytam dlatego bo na kilku aukcjach na alledrogo są głowice z opisem że niby pasuje do 1,1 i 1,4 ,nie chcę kupować głowicy która i tak nie odejdzie to mój pierwszy francuz przy którym robię coś przy silniku ,jak pisałem wcześniej mam cały silnik kompletny 1,1 ale starszy i nie wiem czy jak bym założył samą głowicę i kolektor ssący do mojego bloku czy...
w kolektorze ssącym powinien być czujnik podciśnienia (map sensor przynajmniej w moim 406 tam jest) .postaraj sie wyciągnąć wtyczkę i napisz czy jest ok. przypadłością peugeotów są te czujniki .
Wszystko wskazuje na nieszczelność gdzieś w dolocie albo sam kolektor ssący może na odwiertach albo wężykach. Jeszcze kluczowe pytanie co na to warsztat montujący instalację ma jakiś pomysł jak to rozwiązać czy umywa ręce?
Tak bo mu spaliny puszczo z kolektora wydechowego do ssącego .
Co ma sonda do tego? Zajmij sie przyczyną błędu P0106 to odpalisz auto. Ten drugi błąd nie ma tu nic do odpalania - kalkulator silnika nie widzi prędkości auta. Problem jest z ciśnieniem w kolektorze ssącym. Może to byc MAF, może to być instalacja czujnika a może cos z kolektorem ssącym. Najlepiej odczytać ciśnienie w kolektorze za pomocą interfejsu,...
Cześć! Mam problem z Peugeot 307 1.6 hdi 110 kw. Od tygodnia podczas jazdy wydobywa się biało-szary dym z rury wydechowej. Został wymieniony czujnik ciśnienia temperatury w kolektorze ssącym i niestety problem pozostał. Wyczyszczony jest również zawór EGR. Najbardziej dymi podczas ruszania z miejsca. Mechanik niestety nie wie co to jest. Może ktoś z...
przyczyną mogą być hydrauliczne popychacze zaworów częsta awaria w tych silnikach Dodano po 6 zanim sprawdzisz popychacze zobacz czy nie łapie ci gdzieś powietrza za przepustnicą na kolektorze ssącym
A więc tak, wymontowałem wiązkę wtryskiwaczy, co łączy się pod kolektorem ssącym, zmierzyłem multimetrem, czy jest przejście i na wszystkich przewodach jest. Następna rzecz to zmierzenie, czy jest przejście między 4 kostką wtryskiwacza a sterownikiem i też jest. Wszystkie wtryskiwacze mają oporność 14.6 oma. Jak mierzę multimetrem styki w kostkach,...
Jak wyświetla błąd P1160 czujnik ciśnienia doładowania to jak może nie być? Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym czyli MAP SENSOR, cz. ciśnienia doładowania jest w silniku turbodoładowanym Dodano po 1 A jak to zrobić? Oddaj do warsztatu gdzie mają wiedzę, sprzęt i potrafią tego użyć Na koniec pytanie- sam robiłeś rozrząd w tym silniku bo wcześniejsze...
Jeszcze jest taka linka na pompie wtryskowej poniżej linki gazu która ciągnie wajchę a ta robi to że wyprzedza zapłon, powinna być wyregulowana ona dużo ułatwia rozruch w niskich temperaturach....i jeśli jest zawór na pompie od przodu (jak stoisz przed silnikiem tak u dołu) to po przekręceniu stacyjki w momencie grzania świec powinno coś tam terkotać...
a to ci się będzie powtarzać ja miałem ten sam problem od 2 lat. przyczyny mogą być 3, ale prawdopodobne 2: 1. fakt silnik krokowy ale nie do końca, 2. map sensor (czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym ) ja wymieniłem silnik krokowy a okazało się że map. 3. Sonda możliwe choć ww. pozycje bardziej prawdopodobne. Pozdrawiam Marcin
Problem rozwiązany Wszelkie objawy wskazywały na błędne ustawienie rozrządu (za wcześnie otwierały się zawory ssące ) Jednak wszystkie znaki się zgadzały . Wadliwy okazał się wałek zaworów ssących . Peugeot się nie popisał , zrobił wałek z grubościennej rury na którą wcisnął krzywki i koło łańcuchowe . Właśnie to koło przekręcilo się o kilka stopni...
Witam, mam problem z moim peugeotem, objawy to utrata mocy jednak na obroty wchodzi dobrze. Zauważyłem także, że w ogóle nie działają zawory podciśnieniowe które sterują klapami na kolektorze ssącym. Jaka może być przyczyna? Może ktoś się już spotkał z takimi problemem?
Witajcie ostatnio w Peugeocie 407 HDI 16V z 2004 pojawił mi się kod błędu :"P0098 Intake Air Temperature Sensor 2 Circuit High " proszę mi powiedzieć do czego on się odnosi i gdzie go szukać, czy to jest błąd przepływomierza za filtrem powietrza a przed kolektorem ssącym ?? czy może coś innego ?? pozdrawiam i czekam na odp. PS sensor 2 jest napisane...
Nie nie mierzyłem manometrem, nie posiadam ,ale jutro może podjadę do kolegi może on będzie miał i sprawdzę to dam znać co się dzieje. Dzięki za podpowiedz. Dodano po 1 Jeszcze sobie przypomniałem że jak zapala auto to klapy w kolektorze ssącym są otwarte na 95% ,dodaje gazu dalej 95%, dopiero jak ściągnę nogę z gazu i obroty spadają dopiero zmienia...
Witam panowie jak w temacie problem z błędem wykrycie fazy zintegrowanej z zapłonem, zapalaniem. Błąd stały czytany pp2000, nie da się wykasować pojawia się tuż po uruchomieniu silnika. Świece podmienione, cewka również bez zmian.Wtryski sprawdzone, instalacja do ECM przedzwoniona i przemierzona. Ciśnienie paliwa sprawdzone, kompresja również. Nawet...
Jest MAPsensor (czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym), Albo jest, albo nie ma... Zalezy od typu silnika i systemu wtrysku. Zacząć od diagnostyki podkreślam po raz kolejny! To drugi etap. Pierwszy, to identyfikacja silnika i systemu wtrysku. Bez tego, cala ta dyskusja nie ma najmniejszego sensu.
"Strasznie zabija się syfem na dolocie w okolicy zaworów ssących. Trzeba też w nim sprawdzić ciśnienie sprężania na ciepłym silniku." na wielu forach widzę, że diagnoza przy tych objawach to albo rozrząd albo zanieczyszczone kanały dolotowe upss. Judi tylko czy wyłączenie i ponowne włączenie silnika zmieni coś w zanieczyszczeniu tych kanałów ??? Biorąc...
Witam po długiej przerwie. Stwierdziłem że sam sobie nie poradze z problemem i auto pojechało do mechanika. Niestety bez rezultatu. Stało dwa 3 tygodnie ale nie nie udało się zrobić. Elektryk wgrał nowe oprogramowanie do sterownika silnika ale nie nie pomogło. U niego też nie było komunikacji z bsi i resztą podzespołów. Jedyne co znalazł mechanik to...
Witam, Panowie borykam się od dłuższego czasu z błędem P0300 w owym peugeocie. Sprawdzone / podmienione zostało: cewka, świece, listwa z wtryskami, kompresja, luz zaworowy, ciśnienie paliwa, szczelność dolotu. Na zimnym silniku: podciśnienie w kolektorze ssącym wynosi 0,55 bara i wskazówka pulsuje dość rytmicznie; KWZ skacze od 0 do 12 stopni; czas...
A jak na postoju wciśniesz gwałtownie i mocno hamulec to też zgaśnie, albo kucnie?? Serwo od hamulca jest połączone z kolektorem ssącym i gdy wciskasz hamulec to silnik "wysysa' z niego powietrze, przez tą chwile może mieć zbyt ubogą mieszankę i dlatego gaśnie. Ewentualnie w momencie wciśnięcia hamulca może łapać gdzieś lewe powietrze.
witam mam problem. auto nie ma mocy. zasysają się węże kolektora ssącego. i obroty maksymalne to 3000
Witam,Panowie od kupna samochodu(Peugeot 206 SW 1.1 2004 rok) borykam się z problemem nierównej pracy silnika i braku mocy.Do tej pory zmieniłem całą przepustnicę wraz z krokowym i czujnikiem położenia,map sensor,świece,rozrząd sprawdzony,zawory wyregulowane ,wyczyszczony i uszczelniony kolektor ssący,sprawdzona pompa paliwa.Jedynymi rzeczami które...
mam ten sam problem z silnikiem 1.6, tylko ze takie objawy mam jak jade na lpg. jeden mechanik powiedział mi że to będą uszczelki pod kolektorem ssącym, wymieniłem i nic nie pomogło. drugi powiedział że przewody albo świece, wymieniłem i jest trochę lepiej, ale też mi strzela. i już nie wiem co może być jeszcze. domyślam się że to może jeszcze cewka,...
Sprawdziłem już niemal wszystko czyli cewki , świece , wtryski , katalizator , kolektor ssący na nową uszczelkę itp. i nadal było źle ... więc postanowiłem przyjżeć się bliżej sondzie lambda którą wymieniałem pół roku temu ( zamiennik "NO NAME" z Allegro) , nie mogłem jej odkręcić bez specjalnego klucza więc poprostu ją odpiołem , i stało się :) , auto...
Nie wiem co w nim mechanik robił ! Z tego co piszesz silnik krokowy wymieniono !zastanawiam się czy przepustnica była czyszczona i czy nie ma nieszczelności na kolektorze ssącym ?zastanawia mnie to ,że piszesz o wciskającym się samoczynnie pedale .Myślę ,że w tym samochodzie jest jeszcze linka do gazu ,choć nie wiem jaki ma silnik .Więc przepustnica...
Witam Mam problem z Peugeotem 308 1.6 VTI 120KM. Tak jak w filmiku. Po zapaleniu samochodu i wróceniu z pracy 6km, samochód wydaje mi się lekko ospały ale sprawa tego typu iż obroty utrzymują się 900(+/- 10) i lekko falują chodź samochód ma temperaturę 90. Wygląda ja gdyby był na lekkim ssaniu? Po ponownym uruchomieniu i kilku chwilach temperatura ma...
Witam ponownie iii DZIĘKUJĘ wszystkim za pomoc!!!! problem rozwiązany.. był USZKODZONY kolektor ssący.. tuż przy głowicy na łączeniu było delikatne pęknięcie niemalże nie widoczne gołym okiem.. dodam jeszcze że prawdopodobnie też dostawało się powietrze przez stwardniałą uszczelkę na wtryskiwaczu.. iii to w sumie spowodowało zbyt ubogi skład mieszanki......
Dziś odebrałem auto od mechanika. Zostały sprawdzone wszystkie czujniki w sposób taki iż nowe były zakładane i eliminowane czy są sprawne czy też nie. W końcu po kilku godzinach okazało się iż iglica przepustnicy jest nie wyregulowana. Oczywiście objawy na komputerze żadnych. Przpustnica wyregulowana i śmiga jak ta lala. Jedno co mnie zaniepokoiło to...
Pomocy. Standardowy problem czkawki na niskich obrotach. Układ paliwowy uszczelniony , brak bąbelków powietrza . Wymienione gumy łączące kolektor ssący . Brak błędu na desce rozdzielczej Mechanik mówi o problemie pompy Lucas Epic i jej nastawnika. Proponuje mi wymianę pompy na mechaniczną Bosch. Jaką pompę Boscha i od czego szukać ? Mechanik mówił o...
Te wszystkie wężyki obok cewek pod pokrywą sprawdzone, inne możliwe otwory i węże związane z kolektorem ssącym też, paliłem szluga i sprawdzałem gdzie dymek może wciągać później jeszcze kadzidłem, dodam ze sonda lambda za katalizatorem ma inne wskazania wchodzi na ok 600 mV i w tej granicy oscyluje 0 jakieś 100 do 150 mV zupełnie inaczej niżeli ta przed...
Kolektor ssący jest plastikowy co sugeruje już na wielopunkt. Oznaczenie 1.4 SL - "SL" występowało tylko w wersji PH1 czyli do kwietnia 1997 roku. Twój zszedł z taśmy w marcu 1997 roku. w VINie masz podane KFX - czyli kod silnika który był montowany i on się zgadza, bo KFX to właśnie wielopunkt, a KDX to monopunkt :) Wielounkt ma przepustnice w pionie...
Jeżeli ten silnik ma EGR sprawdź czy gdzieś nie ma nieszczelności na tym układzie. Miałem kiedyś przypadek wypalenia plastikowego kolektora ssącego na wysokości wejścia przewodu EGR, tam dostawało się "lewe"powietrze. Pozdrawiam.
Witam. Potrzebuje pomocy. Miałem problem z falowaniem na niskich obrotach. Kilku mechaników od razu twierdziło ,że pompa widząc Epica. Postanowiłem wziąć się sam za to. Jak się okazało bąbelki w układzie to wina nieszczelnych przewodów.Były już stare ,opaski nie trzymały.Wymieniłem wszystko łącznie z gruszką . Przy okazji wymieniłem gumy łączące kolektor...
kolektor ssący mercedes kolektor ssący kolektor ssący octavia
modernizacja linii napowietrznej zakładanie nowych tematów tranzystor wtryskiwacza
Problemy hydrauliczne w systemach domowych i przemysłowych Palfinger Konfiguracja dodatkowych przycisków myszy w Solaar na Linuxie