Witam Mam probrel a mienowicie autko na zimnym silniku kręci od razu. Lecz przy ciepłym silniku długo kręci i ma ciężko odpalic. jaka może być tego przycznyna??
Witam ponownie.Usterka" ciężko kręci ciepły" sama wyszła-upalił się kabel od elektromagnesa do szczotkotrzymacza.Jest teraz ok.
MAN F2000 19-343 Ciężko odpala jak ciepły silnik muszę kręcić z 4 sekundy jak zimny od strzału pali ????
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
Czy na ciepłym silniku rozrusznik nie kręci podejrzanie ciężko? Jak wygląda spalanie? Spróbuj zmierzyć kompresję na ciepłym i zimnym silniku - porównaj wyniki.
Słaba masa silnika, opornośc rosnie wraz ze wzrostem temperatury.
Witam silnik Deutz bf4l1011f problem, oddalaniem nie ważne czy ciepły czy zimny ciężko go odpalić kręci ale nie zapala, dopiero jak się psykniesz samo startu to zaskakuje. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny?
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika w Lagunie 1.6 16V 2002. Gdy silnik jest ciepły bardzo ciężko odpala, strasznie długo kręci na rozruszniku i nie chce wejść na obroty, tak jak by go zalewało czuć strasznie paliwo. Tego problemu nie ma, gdy silnik jest zimny. Wymieniłem świece i cewki zapłonowe ale problem nie ustąpił. Proszę może ktoś wie coś...
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
Dzień dobry Mam problem z Meredesem C123 280CE z 1978 roku. Samochód ciężko odpala na ciepłym silniku, trzeba 5 razy kręcić. Gdy silnik jest zimny, nie ma problemu. Przewody zapłonowe, świece, kaptur, przewody paliwowe, pompa paliwa są nowe, a zawory ustawione. Czekam jeszcze na wymianę akumulatora i sprawdzę ciśnienie paliwa. Co może być przyczyną?
Witam, mam podobny problem jak Wy. U mnie zaczęło się tak wszystko było oky, palił normalnie. Kupiłem auto miesiąc temu Audi A3 98r. 1.9 TDI 110 KM, pojechałem na diagnostykę silnika z ciekawości. Okazało się, że walnięty jest czujnik temperatury, po przejechaniu 10 km wskazywał tem. 19 stopni C. Gościu zaczął grzebać coś przy wtyczce, która wchodzi...
Witam, autko pali bez problemu na zimno. Gdy silnik jest ciepły - rozrusznik nie kręci lub kręci powoli z zacięciami. Rozrusznika nie blokuje alternator ani rozrząd - po zdjeciu pasków na ciepłym silniku rozrusznik nadal ciężko obraca - gdy próbuje kręcić wałem (ręcznie) - nie da się wyczuć różnicy między ciepłym a zimnym silnikiem. Akumulator podstawiłem...
Witam wszystkich. Od pewnego czasu Audi bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku. Długo kręci zanim odpali. Nie dymi , nie bierze oleju , silnik suchy i turbinka też. Byłem na warsztacie , pod pieli kompa i stwierdzili że wszystkie parametry silnika ok. wtryski, pompa, kąt wyprzedzenia i temperatura dolotu. Sugerują że może to być wina nie domykających...
Kiedyś w zwykłym 1,9D miałem problem z odpalaniem na ciepłym, powodem były tulejki rozrusznika, rozrusznik niby kręci ale w czasie sprężania spowalnia.
Witam, od dłuższego czasu samochód Audi A4 B6 1.6 benzyna +LPG ciężko odpala na ciepłym silniku, dodatkowo gdy odpali po dłuższym kręceniu (około 5 sekund, na zimnym silniku odpala od strzała i chodzi dobrze) ledwo co chodzi, nie ma mocy. Spotkał się ktoś kiedyś z taką sytuacją? Jaki może być powód? Dzięki, pozdrawiam
Dodam jeszcze że rozrusznik kręci ładnie Zapytam, ładnie to ile obrotów na min? 180, 240, 260?
A co już sam sprawdziłeś,wyemilinowałeś?Temat ciężkiego palenia na ciepłym w grupie vag jest wszędzie opisany.
Witam ponownie co prawda auto odpala tylko pojawił się problem tzn ciężko odpala na ciepłym silniku na zimnym od strzała a na ciepłym kreci kręci i kręci moze ktos podpowie?
Możesz sprawdzić czy idzie prąd na świece żarowe i ewentualnie wydłużyć czas grzania. Login potem dopasowanie kanał 12 i zmieszać wartości do 32600 lub mniej. A co ma długość grzania świec latem przecież one się tylko teraz na chwilę załącza i wyłączają się bo temperatura jest jaka jest i po drugie on ciężko odpala jak jest ciepły silnik.
dodam jeszcze że na platynkach się iskrzy, czy ktoś wie czym to jest spowodowane. Zależy w jak dużym stopniu występuje iskrzenie, może to być spowodowane zabrudzeniem na platynkach, albo uszkodzony kondensator który jest umieszczony w iskrowniku pod magnetem jest m.in. po to, żeby zapobiegać temu zjawisku. Koszt nowego niewielki, ale do wymiany trzeba...
jak Ci wyjdzie koło 18-20atm to nie masz krzywek na wałkach. Coś chyba nie tak . To jest benzyna. W jaki sposób wytarte krzywki wałka mają spowodować ciężkie kręcenie na ciepłym silniku.
Witam ostatnio na gorącym silniku przekręciłem śrubą składu mieszanki i teraz silnik nie próbuje gasnąć na niskich ale nadal ciężko mu odpalić, na ciepłym trzeba go kręcić 2 razy żeby zapalił.
Witam. Posiadam paska z 1997r auto na zimnym silniku ciężko uruchomić i czasem to muszę 2min kręcić żeby zaskoczył. Auto ciężko pali na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po odpaleniu nie kopci i podczas jazdy nie zauważyłem jakiegoś dużego spadku mocy. Z dnia na dzień auto coraz słabiej paliło i teraz to drugi raz będę wyjmował rozrusznik bo najpierw...
Zatarty rozrusznik, chyba że silnik traci moc po nagrzaniu i gaśnie, po czym ciężko kręci. Czujniki zostaw w spokoju.
Sprawdź ciśnienie w magistrali podczas kręcenia na zimnym i na ciepłym , jak szybko zwrasta.
Rozwiń trochę "ciężko pali" rozrusznik kręci normalnie? kręci i nagle odpala czy podczas kręcenia występują zapłony?
Auto jak już wcześniej napisałem to BMW524TD akumulator 92Ah , badając miernikiem każdą świecę żarową z osobna pobór prądu wynosił 15-17A x 6 daje to prąd okolo 100A na samo rozgrzanie świec. Kupiłem nowy akumulator ZAP 92Ah i przy kręceniu rozrusznikiem(ciepły silnik) Czyli x ileś tam sekund "mocy" w akumulatorze już ubywa. Pytanie, ile lub jak długo...
Obroty silnika dodaj do wykresu.
Mam ten sam problem z odpalaniem na ciepłym. Posiadam astre 1,7 tds 96r od prawie 2 lat. Od samego poczatku samochod ciezko odpalał na ciepłym silniku, ale nigdy nie zawodził, ciężko kręcił ale odpalał. Jednak ostanio zdarza mu się nie odpalić jak jest ciepły, kręce, kręci wolno aż rozładuwuje akumulator. Po rozebraniu: szczotki OK, nadpaleń komutatora...
Witam drodzy forumowicze, mam problem z wózkiem widłowym LINDE H45T-04 z 4 - cylindrowym gazowym silnikiem Perkinsa. Rozdusznik kręci jak należy ale silnik zarówno ciepły jak i zimny ciężko pali tj. dopiero jak puszczam kluczyk prubuje załapać na niewszystkich cylindrach. Jak jest ciepły to pójdą wszystkie a jak zimny to potyrkocze trochę i gaśnie....
Witam mam następujący problem z samochodem marki mazda. Samochód ciężko odpala w zimę sprawdzono świece żarowe grzeją, wymieniono filtr paliwa paliwo nie spada, nowy akumulator, rozrusznik kręci dobrze, na ciepłym silniku nie ma problemu z uruchomieniem. Proszę o poradę
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
przeczyściłem styki na aku, na kablach i problem znikł:D , ale jest jeszcze jeden (ach ten maluch:| ) związany również z rozrusznikiem, otóż jak jest zimny silnik to kręci fajnie, ale jak jest ciepły, po dłuższej jeździe gdy zgaszę silnik i znowu chcę uruchomić to rozrusznik kręci tak jakby aku był rozładowany(ciężko), dopiero gdy poczekam z 2 minuty...
objawy: na zimnym silniku kręci i odpala ok, na ciepłym silniku: raz kręci i odpala od razu raz na jakiś czas, nawet kilka razy z rzędu kręci ciężko, tak jakby kompresja na tłoku była za duża i rozrusznik nie daje rady, rozrusznik i akumulator ok, trochę kopci na wolnych obrotach na dłuższym postoju, podczas jazdy w normie auto na vagu nie wykazuje...
mam seata toledo 1.9 tdi 2000 rok na gorącym silniku ciężko pali ,rozrusznik kręci dobrze,jeśli ktoś z was spotkał się z taką usterką proszę o pomoc.
Autko po postoju na zewnątrz w upalny dzień bardzo ciężko odpala. Nie chodzi tu o ciepły silnik tylko kiedy karoseria nagrzeje się od słońca - czyli długo stoi w nasłonecznionym miejscu (silnik ostygnie ) trzeba bardzo długo kręcić. Wymieniony czujnik na wale i na wałku i akumulator bo padł ze starości. Zero poprawy. Zero błędów VCDS.
Na ucho będzie kręcił ok, ale kopa nie będzie miał. Większość kręci dawkę, a ja naprawiam rozrusznik efekt praktycznie ten sam. Czyli dobre palenie na ciepłym.
Ok. Tak ustawie, bo teraz niby obroty na ciepłym silniku są, ale za to zimny bardzo ciężko odpala. Musze ze 6, 7 razy kręcić dość długo rozrusznikiem żeby odpalił, i to na ssaniu.
Już mam dość tego samochodu. Dzisiaj zaczął ciężko palić nie zależnie od tego czy silnik jest zimny czy ciepły. Po około 5-7 sekundach kręcenia dopiero odpala
U mnie Fabia II w upały nie odpala, trzeba kręcić dobre 10-15 sekund potem już jest ok. 1.4 16v. Ja się zastanawiam natomiast nad zaworem EVAP.
powiem ci jedno założyłem nowy wirnik od rozrusznika i lepeij kręcił ale nadal ciężko czasami kręcił jak chceasz to odrazu wymień cały rozrusznik. Jeszce nie rozmawiałem z gościem od mojego fiata
Podaj napięcia na ciepłym silniku jak próbujesz go uruchomić 1. Na klemie + aku 2. Na złączu + na samym rozruszniku ( najlepiej nie na przewodzie tylko na śrubie która wystaje z rozrusznika) Wszystko podczas kręcenia ciepłego silnika .. Przewód (minus)przykładasz do klemy (minus) aku nie do ramy Dwa następne pomiary przykładając (minus) do silnika
Ładowarka kramer 580, ciężko odpala jak zimny -długo trzeba kręcić i dymi na biało. Jak maszyna już popracuje i silnik jest ciepły to odpala bezproblemowo. Latem przy wysokich temperaturach ok 30'C maszyna przy zimnym silniku odpala znacznie lepiej.
gdy jest zimny pali na dotyk jeśli nie czekam aż świece żarowe zgasną . Gdy poczekam aż zgasną wtedy trzeba strasznie długo kręcić żeby zapalił .Gdy jest ciepły to też ciężko pali
Zmierz odległość czujnika od koła fonicznego, ma być 0,9÷1mm, ja miałem przypadek, że przy 1,1mm samochód zapalał za drugim razem, za pierwszym można było kręcić do rozładowania aku bez efektów
wybity na tulejkach i tyle, po co tyle gadania o jakichś przebiciach, jak by miał przebicie to by zawsze ciężko kręcił, posłuchaj kolegi elektrita, dobrze ci radzi, a zrobisz jak uważasz
Nie zawsze działa przekodowanie na automata. Zagrzej auto, podłącz VAGa, wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jaka jest prędkość jak kręcisz rozrusznikiem i nie chce zapalić.
Z plaka rano odpalił własnie. Z ciężkim trudem ale odpalił. Pojawiły się wtedy dodatkowe błedy awarii dpf i esp. Pokasowałem przeleciałem na wysokich obrotach i nawet check zgasł. Jak był ciepły to odpalał. Po kilku godzinnym postoju już nie odpalił. Jutro rano sprawdzę czy widzi ciśnienie przy kręceniu....
Witam, mam mały problem. Kupiłem niedawno Opla Merivę A 1.6 105 KM. Auto sprawuje się wyśmienicie, ale zauważyłem ostatnio, że jak palę go na zimnym czy na ciepłym, to kręci 5 sekund i ma ciężko zapalić, a czasami muszę dodać gazu, aby normalnie chodził. Co może być problemem?
Nissan Almera N16 1.5 benzyna 2003 rok. Silnik zimny, ciężko pali, muszę kręcić 4-5 minut, zanim załapie. Ciepły też nie za dobrze zapala, po 3-4 sek. kręcenia. Wymieniłem przepływomierz (Bosch 540pln) oraz świece i nic się nie poprawiło. Dodam, że po odpaleniu, silnik pracuje wzorowo. Poradźcie, co robić? [youtube]https://youtu.be/Lw7t8hK...
Pasek dayco to zwykle kupa chyba że do wysokich obciazen - dziwnie to brzmi ale ta sama firma robi paski tego samego rozmiaru ale różnej jakości. Moje ostatnie doświadczenia przemawiają za paskami Optibelt. Alternator mam nadzieję bosch (ori) bo zamienniki często mają koła które nie trzymają/klinują paska. Jeśli na rolce zostaje guma to pasek jest z...
Witam, Auto jak w temacie czasem ciężko odpala na ciepłym silniku z obserwacji na 6 odpalen 3 razy zapali od szczala, a 3 trzeba kręcić kilka sekund. Rozrusznik, akumulator, masy sprawdzone, parametry w sterowniku temperatury, pompowtryski w normie . Błędów brak, mapa w sterowniku z podniesieniem dawek zrobiona i nadal usterka występuje. Co jeszcze...
Witam volvo 2.0 16V benzyna +gaz holenderski.Diagnostyka KTS650 błąd kontrolki usterki silnika zwarcie lub przerwa pewnie ktos wymontował żarówke poza tym błędów brak, cisnienie na cylindrach po około 11 wyprzedzenie zapłonu na wolnych obrotach około +5st. po zakręceniu rozrusznikiem okolo 7-10 sek. (silnik nie odpala) swiece zalane ale po dłuższym...
Wymieniałem pierwszy raz rozrząd w aucie(110k przebieg) i usterka z klimatyzacją została naprawiona przez mechanika. Powiedział, że zawór podciśnienia był zapchany zanieczyszczeniami z czynnika chłodzącego i wystarczyło go wyczyścić. Faktycznie klimatyzacja chodzi jak nowa. Nie myślałem, że może być to taka drobnostka. Gdybym wiedział, że taka tania...
Witam! Mam taki problem z moim passatem że jak jest zimny to pali bardzo ładnie. Jak go już rozgrzeje i go zgasza i zaraz po zgaszeniu po jakichś 30sekundach zapalam to też pali bardzo ładnie ale jak już go rozgrzeje i go zgaszę i ponownie zapalam ale po około 5min to muszę go około 20s kręcić żeby zapalił, bardzo ciężko wtedy zapala i nieraz po takim...
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
Kontynuuję temat. Skrzynia DP0 świrowała i wchodziła w tryb awaryjny z powodu bardzo niskiego stanu oleju. Po wymianie wszystko wróciło do normy, ale okazało się przy okazji że stan był bardzo niski dlatego, że ze skrzyni się lało. Po zdjęciu pokrywy dolnej, wszystko było ubrudzone olejem, skrzynia silnik itp. Uszczelnienie skrzyni wyszłoby bardzo drogo,...
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Witam, mój problem polega na tym, że po nocy przy starcie z rana silnik ciężko kręci jakby coś blokował (zbyt wolno). To trwa 5-10 sek. Później już normalnie kręci tylko że długo. Muszę kilka razy odpalać. A na ciepłym to kreci normalnie tylko że też długo choć nie zawsze. Mam już wymieniony drugi rozrusznik. W czym może być problem?
Witam, posiadam Berlingo 1.9D z 1999r. Mój problem polega na tym że autko ciężko odpala rano, albo jak dłużej postoi. Musze kręcić czasami nawet ok 2 minut żeby zapalił. Problemu niema w ogóle na ciepłym silniku. Sprawdzałem czy dochodzi paliwo i do filtra i od filtra paliwo w przewodach jest. Nie wiem czym jest to spowodowane, zastanawiam się czy to...
witam mam podobny problem seat alhambra 1,9 tdi 110 km rok 1999. Auto na ciepłym silniku odpala na dotyk po przestoju około 1,5 godziny ciężko ma odpalić długo kręci jak odpali dużo dymu.kąt wtrysku był ustawiany , końcówki wtryskiwaczy też wymieniłem. mieszanka rozruchowa była przerobiona u tunera nic nie pomogła. zawór regulacji kąta wtrysku tez wymieniłem,świece...
Jedno doświadczenie - polej ciepłą pompę zimną wodą, szczególnie jej żeliwną część - jeśli odpali lżej, to wszelkie kręcenie czymkolwiek można już sobie darować. Paweł, trójkątne śruby to zawiasy mechanizmu sterowania nastawnika.
Witam dzisiaj wymieniłem egr i odpalił ladnie i zbiera się moc wróciła i wszystko . A mógł byś mi jeszcze pomóc co jakiś czas malują obroty aż trzęsie buda po czym się uspokaja i jest ok ? Acha i jeszcze jak jest ciepły to dość ciężko odpala czyli dlugo trzeba kręcić. Dodano po 54 Witam dzisiaj wymieniłem egr i odpalił ladnie i zbiera się moc wróciła...
Pytanie co to za nagrzewnica. Który silnik masz na myśli, ten od nadmuchu ciepłym powietrzem czy ten od wentylatora palnika. Szumi, buczy, piszczy czy nic w niej się nie dzieje. Świeci się coś, miga? Bez dokładniejszego opisu nikt nic nie wywróży.
Witam. Mój zaczął ciężko palić, nie ważne czy ciepły czy zimny. Wymieniona pompka przy filtrze i dalej brak poprawy. Akumulatory ok, rozrusznik też. Ma ktoś może info jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna? Po odpaleniu chodzi normalnie, nie muli go ani nic, problem tylko i wyłącznie z odpalaniem. Podczas kręcenia pojawia się dymek z tłumika,...
Witam,mam problem z golfem 5 ,auto gdy jest zimne pali od strzała gdy tylko się zagrzeje zaczyna kręcić, nie pali sie żadna kontrolka,komputer też nic nie pokazuje,mechanik mówił ze trzeba wgrać nową mape paliwa,miał ktoś podobny problem? Z góry dzięki za pomoc.
Witam wszystkich, wiem że na temat świec żarowych jest na forum multum tego ale niestety na tą dziwną sprawę nie mogę nic znaleźć. Otóż nie grzeją świece wcale rano nawet przy temp. minusowej kontrolka tylko mrugnie i tyle gdzie powinna się parę sekund świecić jak podgrzewa... Na kompie błędy pokazało uszkodzony czujnik temp. i źle ustawiony kąt wtrysku,...
1. A czy nie masz problemu z rozrusznikiem, bo jak siadły tulejki, to bywa tak, ze lepiej kręci zimny, a jak jest ciepły to ociera wirnik o stojan i wolniej kręci. 2. Motor po remoncie: jak za bardzo spasowane pierscienie i tłoki, to jak jest gorący silnik, to trochę 'puchną' tłoki jest za ciasno i ciężko kręci. 3. Tak jak napisano wyżej, może być woda...
Witam, mam problem juz ze dwa miesiące z moim puntem. Na zimnym silniku ciężko odpala, tzn kręci 3-4 razy i potem odpala. Nigdy nie byłoproblemu z odpalaniem i nagle przestał palić na ciepłym silniku a pojakimś czasie na zimnym. Wymienili mi świece, sprawdzili cewki, kable, wymielili czujnik temperatury silnika i czujnik położenia wału oraz filter paliwa....
Witam wszystkich forumowiczów, może ktoś z kolegów mi pomoże. Mam Mercedesa ML W164 280 cdi, problem polega na tym, że jak jest silnik zimny to rozrusznik kręci bardzo dobrze, ale gdy jest ciepły to po około 15 minutach postoju gdy chcę zapalić auto, to kontrolki w liczniku przygasną i ma ciężko przekręcić pierwszą kompresję a następne już kręci jak...
Witam Mam avensis d4d 2,0 l 2004 r. Zaczął ciężko odpalać na ciepłym silniku ale na zimnym wydawało się normalnie. Zaczęło się to po wymianie kompletnego sprzęgła i rozrządu.Już wyjeżdżając od mechanika to zauważyłem,więc atakowałem go ,że coś źle zrobił ale twierdził ,że jest wszystko zrobił dobrze. Szukałem więc przyczyny w paliwie ale to też nie...
Jaki tam jest gaz? Po chwili pracy na samej benzynie też jest ten problem? Często przyczyną jest niedomknięty zaworek iglicowy w zużytym parowniku gazowym i ulatnianie się gazu z niego. Wtedy ma problem z odpaleniem,bo się zalewa,trzeba długo kręcić bądź trochę odczekać,aż się ulotni.Ale to nie dotyczy sekwencji.
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Też mam taki sam problem Kosiarka verts loisirs na silniku Kohlera jak jest zimna to kilkanascie razy trzeba przekręcic kluczykiem albo i kilkadziesiąt słychać "bendix" ze załapuje ale tak jakby niemogłą przełamać Akumulator na 100% sprawny . Rozbierałem rozrusznik wygląda wszystko ok poza kosiarką kręci jak szalony . Jak jest ciepła pali na dotyk niewiem...
Witam . Problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Jeśli zimny pali bez problemu. po zagrzaniu co któryś raz ciężko pali, kręcę i nie zagada, przy ponownej próbie odpala bez problemu. Objaw występuje nie zawsze. Komputer nie wykazał błędów, wykrył tylko złe wskazania temperatury czujnika w głowicy. Są dwa czujniki 1 czujnik temperatury wody do wskaźników...
Witam mam skuter który ma zmienione praktycznie wszystko na 80 i wszystko jest tak wyregulowane kompresja jest bardzo duża i teraz mam pytanie bo akumulator w nim jest bardzo mały po dłuższej trasie na ciepłym silniku odpali ale na zimnym rozrusznik ledwo kręci i pytanie jest takie czy muszę wymienić i rozrusznik i akumulator? Bo mam akumulator z wcześniejszego...
Witam Problem przy odpalaniu zimnego silnika. Jak ciepły odpala odrazu.Swiece zaplonowe wymienione.po przekreceniu zaplonu nie ma paliwa na listwie wtryskowej.Brak też charakterystycznego brzęczenia pompy paliwa. Paliwo pojawia sie po dłuższym kręceniu rozrusznikiem.Przekaźnik pompy sterowany jest masą .Ale masa pojawia się dopiero w momencie krecenia...
Problem mam następujący. Auto raz na jakiś czas długo kręci. Zdarza się, że trzeba kilka razy próbować. Przeważnie normalnie odpala. Nie ma znaczenia czy po postoju czy też ciepły lub zimny. Komputer wskazuje takie błędy: - DF056 - sygnał za niski - DF195 - przerwa - DF049 - brak czynnika w układzie klimatyzacji, więc tym się nie przejmuję. DF195 -...
witam posiadam nissana primastara z silnikiem 2,5 ,problem polega na tym że gdy zimny pali w pół obrotu,ale rozgrzany nie ma siły przekręcic a jak już to kręci bardzo ciężko i powoli a co za tym idzie nie odpala , nadmienie że rozrusznik po remoncie i nowy aku może ktoś coś
Witam Wszystkich, Czy przelewający 10cio krotnie wtryskiwacz może skutkować błędem P0087 (uszkodzenie regulatora ciśnienia na listwie). Auto ciężko odpala na zimnym silniku (kręcenie 5-6 razy i wcześniejsze kilkukrotne grzanie świec) na ciepłym nie chce odpalać wcale. Czy jest możliwe nałożenie się usterek, czy wina leży tylko w mocno przelewającym...
(at) żałosna udręka. Nie rozumiem, kto mnie oszukał i z czym. Przewody wysokiego ciśnienia kupiłem (ze złomu za flaszkę) sam i wymieniłem też sam. Obiecali, że pomoże i pomogło. Wcześniej miał czkawkę zawsze, teraz nie ma wcale nie licząc rozruchu. Ponadto dzisiaj miałem miłe zaskoczenie. Rano było u mnie -3 stopnie. Samochód cały w szronie. Wsiadam,...
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz 2011 f. Silnik z rana przy niskich temperaturach miał ciężko zapalić i musiałem do długo kręcić tak, jakby paliwo się cofało. Związku z tym wymieniłem pompkę paliwa problem z długim kręceniem z rana zniknął, ale wciąż pozostało, że silnik przy rozruchu chodził nierówno (jakby nie palił na wszystkich cylindrach),...
Witam, mam problem z cytryną, ciężko odpala, trzeba kręcić długo i nie ma różnicy, czy ciepły, czy zimny. Mam błąd grzania świec p1351, po odliczeniu czujnika temperatury silnika świece grzeją, ale dalej ciężko odpala, czy to może być wina wtrysków? Common rail Delphi R01001A. Węże paliwowe przepatrzone na lewą strone, zdjęcie z przelewów wtrysków po...
Jeszcze dodatkowe informacje, które zrobiłem to nowy rozrusznik który ma ząb więcej teraz kręci jak szalony, ale dalej jest to samo podmieniłem akumulator z dobrego samochodu który nie ma problemu z odpalaniem i zaś nie pomogło ciągle jest tak samo 🤔 dodam jeszcze że gdy silnik szarpie przy odpaleniu zapala zawsze na wszystkie cylindry bez zastanowienia
problem z ciężkim kreceniem się rozwiązał akumulator gubił napiecie przy rozruchu. jednak nadal jest problem z nie odpalaniem na ciepłym i ciężko odpalaniem na lekko rozgrzanym kręci ale nie może załapać tyklo po dodaniu gazu. na zimnym pali dobrze a na rozgrzanym tylko z plaka
Dzieje się tak przy każdym odpalaniu nie zależnie czy silnik jest zimny czy ciepły ? Czy przykładowo po odpaleniu jak zgasisz i próbujesz od razu odpalić to też trzeba długo kręcić czy pali normalnie a dopiero po dłuższym postoju ma ciężko zapalić ? Może po prostu schodzi paliwo i trzeba trochę pokręcić żeby zaciągnął.
Jestem posiadaczem Corsy C 1.3 CDTI 2006r. Mój problem polega na tym że samochód po dłuższym postoju ciężko pali (trzeba kilka razy próbować tzn. kręcić rozrusznikiem i przestawać tak kilka razy), ba ciepłym silniku dobrze. Czytałem różne posty na forum ale żaden z niech nie rozwiązuje mojego problemu. Z Corsą już walczę kilka miesięcy. Podmieniłem...
Cześć. Jak w tytule. W mrozy jak podgrzeje świeczki pali na strzał. Przy temp. jak teraz, bez świec silnik trzeba kręcić z 5 sekund. Za sekunde następne odpalenie na strzał. Aku nowy półroczny. Powietrza raczej nieciągnie, auto po serwisie olejowo-filtrowym. Kąt wtrysku na okolice 75 na ciepłym. Jeszcze mu cofnąć pompę? Rozrusznik żwawo kręci, ale może...
Mam taki dość dziwny problem ze swoją Fabią, mianowicie rocznik grudzień 2001 z wyżej wymienionym silnikiem. Od momentu gdy ją kupiłem wyskakiwała mi kontrolka awarii układu kierowniczego. Po wizycie we warsztacie okazało się, że przyczyną problemu jest błąd czujnika kąta skrętu który oczywiście skasowano, ale jeszcze tego samego dnia owy błąd powrócił....
Witam! Moje autko to seat Ibiza IIFL 1.4 mpi typ silnika akk 2001r. Mój problem polega na tym iż auto ciężko odpala na zimnym silniku tzn. trzeba długo kręcić rozrusznikiem...ale na ciepłym jest ok a drugi problem polega na tym iż auto szarpie przy przyśpieszaniu nie zależnie od obrotów czy to 2 tyś czy 4tyś dzieje się to na PB oraz na LPG. i teraz...
Witam. Posiadam Peugeota 206 1.4 8v 2001r. Na zimnym silniku trzeba po kilka razy kręcić rozrusznikiem i dopiero za 3 razem odpala. Po nocy stania, czasem zaskoczy za pierwszym razem, ale po kilku sekundach gaśnie i jest to samo. Jak już za 3 razem silnik zacznie pracować, to jak od razu doda się mu gazu to gaśnie. Musi popracować chwilę na wolnych...
Witam. Posiadam Golfa 3 94 rok, silnik 1.8 benzyna na wtrysku, 90KM, z instalacją LPG. Zimny ciężko odpala, trzeba "kręcić" ok. 5s, czasem dłużej (akumulator jest b.dobry). Ciepły pali na dotyk. Zapalam oczywiście na benzynie. Pierwsze chwile po uruchomieniu silnik pracuje kulawo (tak jak by 1-2 cylindry nie pracowały), normalnie zaczyna pracować po...
Witam drodzy forumowicze! Mam problem z moją Astrą. Od jakiegoś tygodnia Astra ciężko odpalała, trzeba było kręcić po 5x na zimnym silniku czasami więcej dopiero odpalała. Na ciepłym było o niebo lepiej ponieważ do 2x i już chodziła. Podczas jazdy jak dodawałem powoli gazu to szła w miare ale przy wciśnięciu w deche muliła i praktycznie nie przyspieszała....
Witam problem polega na tym ciepłym silniku samochód mi nie odpala potrzebuję rozruchu by po kilku kręcenia silnikiem łaskawie odpalił a na zimnym nie ma problemu świece podgrzeje ale też ma ciężko podpięty pod kaputer diagnosta mi powiedział że na wielu podzespołach jest jeden i ten sam komunikat brak zasilania przelecialem wszystkie kable po kolei...
Pewnie kiepski akumulator. Jak długo go kręcisz że się prawie rozładowuje? Zastanów się jeszcze raz, nad tym co napisałeś. Możliwe że to wina pompy. W systemach Bosch EDC, jeśli ciepły silnik ciężko zapala, z reguły winny jest albo czujnik temperatury paliwa, albo zużyta głowica pompy. Tak czy inaczej, trzeba przepatrzeć kolejno osprzęt silnika.
Jak chcesz sprawdzić wyjście z falownika, podłącz tam tradycyjną żarówkę (oba przewody na wyjście falownika) Nie zobaczysz przesunięć, ale na niższych (niż 50Hz) częstotliwościach wyraźni widać miganie i ogólnie amplitudę. W falowniku nie bardzo jest zero. On prostuje sieć na 310VDC i dołącza mosfetami kolejne piny to do + to do - Natomiast to w jakiej...
Mam problem z claasem arionem 430 z silnikiem john deera, gdy jest zimny rano musi długo pokręcić by odpalić jak już odpali chodzi równo ma moc nie dymi. W silniku zostały zbadane wtryski, wymienione filtry, cała instalacja paliwowa nowe uszczelnienia sprawdzona pompka zasilająca (mechaniczna), został zamontowany zaworek zwrotny paliwa, zmierzone zostało...
Witam temat rozwiązany pod sterownikiem silnika był przekaźnik który odcinał między innymi pompę paliwa a sterowany był kablem z radia +12V z elektrycznej anteny i w momencie kręcenia zanikało 12v i rozłączało przekaźnik.
Witam jeżdżę busem Iveco rok 2016 3.0 hpi i mam problem bo jak jest ciepły to ciężko mi pali i nie jest tak że kręcę kręcę i nic on raz zakręci i go odłącza i muszę znowu i tak kilka razy dopiero za którymś razem odpali i jest też taki moment że jak tak kręcę to wygląda jakby akumulator się rozładowywał ale poczekam chwilę i znowu kręci normalnie, dodam...
rozrusznik ciepłym silnik ciężka kręcić silnik ciężka kręcić ciężka kręcić
samsung ue55f6500 prąd bramki tyrystora przepięcia kamery
ue55nu7092 podświetlenie instrukcja obsługi toyota yaris
Kabel minus i plus kierunkowskazów w skuterze 4T Lokalizacja czujnika wałka rozrządu w BMW E39 M47D20