Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
Witam Mam probrel a mienowicie autko na zimnym silniku kręci od razu. Lecz przy ciepłym silniku długo kręci i ma ciężko odpalic. jaka może być tego przycznyna??
Witam ponownie.Usterka" ciężko kręci ciepły" sama wyszła-upalił się kabel od elektromagnesa do szczotkotrzymacza.Jest teraz ok.
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
MAN F2000 19-343 Ciężko odpala jak ciepły silnik muszę kręcić z 4 sekundy jak zimny od strzału pali ????
Czy na ciepłym silniku rozrusznik nie kręci podejrzanie ciężko? Jak wygląda spalanie? Spróbuj zmierzyć kompresję na ciepłym i zimnym silniku - porównaj wyniki.
Słaba masa silnika, opornośc rosnie wraz ze wzrostem temperatury.
Witam silnik Deutz bf4l1011f problem, oddalaniem nie ważne czy ciepły czy zimny ciężko go odpalić kręci ale nie zapala, dopiero jak się psykniesz samo startu to zaskakuje. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny?
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
Dzień dobry Mam problem z Meredesem C123 280CE z 1978 roku. Samochód ciężko odpala na ciepłym silniku, trzeba 5 razy kręcić. Gdy silnik jest zimny, nie ma problemu. Przewody zapłonowe, świece, kaptur, przewody paliwowe, pompa paliwa są nowe, a zawory ustawione. Czekam jeszcze na wymianę akumulatora i sprawdzę ciśnienie paliwa. Co może być przyczyną?
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika w Lagunie 1.6 16V 2002. Gdy silnik jest ciepły bardzo ciężko odpala, strasznie długo kręci na rozruszniku i nie chce wejść na obroty, tak jak by go zalewało czuć strasznie paliwo. Tego problemu nie ma, gdy silnik jest zimny. Wymieniłem świece i cewki zapłonowe ale problem nie ustąpił. Proszę może ktoś wie coś...
Dodam jeszcze że rozrusznik kręci ładnie Zapytam, ładnie to ile obrotów na min? 180, 240, 260?
dodam jeszcze że na platynkach się iskrzy, czy ktoś wie czym to jest spowodowane. Zależy w jak dużym stopniu występuje iskrzenie, może to być spowodowane zabrudzeniem na platynkach, albo uszkodzony kondensator który jest umieszczony w iskrowniku pod magnetem jest m.in. po to, żeby zapobiegać temu zjawisku. Koszt nowego niewielki, ale do wymiany trzeba...
Witam, od dłuższego czasu samochód Audi A4 B6 1.6 benzyna +LPG ciężko odpala na ciepłym silniku, dodatkowo gdy odpali po dłuższym kręceniu (około 5 sekund, na zimnym silniku odpala od strzała i chodzi dobrze) ledwo co chodzi, nie ma mocy. Spotkał się ktoś kiedyś z taką sytuacją? Jaki może być powód? Dzięki, pozdrawiam
Kiedyś w zwykłym 1,9D miałem problem z odpalaniem na ciepłym, powodem były tulejki rozrusznika, rozrusznik niby kręci ale w czasie sprężania spowalnia.
Witam wszystkich. Od pewnego czasu Audi bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku. Długo kręci zanim odpali. Nie dymi , nie bierze oleju , silnik suchy i turbinka też. Byłem na warsztacie , pod pieli kompa i stwierdzili że wszystkie parametry silnika ok. wtryski, pompa, kąt wyprzedzenia i temperatura dolotu. Sugerują że może to być wina nie domykających...
Witam, autko pali bez problemu na zimno. Gdy silnik jest ciepły - rozrusznik nie kręci lub kręci powoli z zacięciami. Rozrusznika nie blokuje alternator ani rozrząd - po zdjeciu pasków na ciepłym silniku rozrusznik nadal ciężko obraca - gdy próbuje kręcić wałem (ręcznie) - nie da się wyczuć różnicy między ciepłym a zimnym silnikiem. Akumulator podstawiłem...
Witam ponownie co prawda auto odpala tylko pojawił się problem tzn ciężko odpala na ciepłym silniku na zimnym od strzała a na ciepłym kreci kręci i kręci moze ktos podpowie?
A co już sam sprawdziłeś,wyemilinowałeś?Temat ciężkiego palenia na ciepłym w grupie vag jest wszędzie opisany.
Witam, mam podobny problem jak Wy. U mnie zaczęło się tak wszystko było oky, palił normalnie. Kupiłem auto miesiąc temu Audi A3 98r. 1.9 TDI 110 KM, pojechałem na diagnostykę silnika z ciekawości. Okazało się, że walnięty jest czujnik temperatury, po przejechaniu 10 km wskazywał tem. 19 stopni C. Gościu zaczął grzebać coś przy wtyczce, która wchodzi...
A tulejki na wirniku czasem nie są posmarowane jakimś smarem, który jak jest zimno gęstnieje i utrudnia obrót wirnika? Kiedyś miałem taki przypadek jak zimny to ledwo co kręcił, ale po rozgrzaniu silnika palił idealnie.
Na ciepło odpala ciężko ,musze go 5 sek lub dłużej kręćić,jak silnik dobrze ostygnie to zapali bez problemu.
Witam. Posiadam paska z 1997r auto na zimnym silniku ciężko uruchomić i czasem to muszę 2min kręcić żeby zaskoczył. Auto ciężko pali na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po odpaleniu nie kopci i podczas jazdy nie zauważyłem jakiegoś dużego spadku mocy. Z dnia na dzień auto coraz słabiej paliło i teraz to drugi raz będę wyjmował rozrusznik bo najpierw...
Hej wszystkim, Mam problem z uszkodzony sprzętem. Dostaliśmy parę dni temu nagrzewnicę olejową, kolega przywiozł, odpalił, powiedział mniej więcej co i jak, ale jednym uchem wpadło drugim wypadło. Pogrzała halę, potem po prostu ją wyłączyliśmy. Potem - szok. Nie działa. Nie odpala, zdjęcie osłon - silnik ciężko się kręci. Prawdopodobnie zbyt szybko...
Sprawdź ciśnienie w magistrali podczas kręcenia na zimnym i na ciepłym , jak szybko zwrasta.
Witam ostatnio na gorącym silniku przekręciłem śrubą składu mieszanki i teraz silnik nie próbuje gasnąć na niskich ale nadal ciężko mu odpalić, na ciepłym trzeba go kręcić 2 razy żeby zapalił.
Witam, Z góry podkreślę, że jestem nowy na forum i nie wiem, czy trafiłem w odpowiednie miejsce. Mam problem w swoim Golfie 4 1.9 TDI 2003 r. 101 km. W okresie jesienno-zimowym, a z biegiem czasu nawet w cieplejszych okresach, pojawia się ten problem. Golf na zimnym silniku ciężko odpala (kręci i kręci), a gdy już odpali, na pulpicie wyskakują żółte...
Rozwiń trochę "ciężko pali" rozrusznik kręci normalnie? kręci i nagle odpala czy podczas kręcenia występują zapłony?
Możesz sprawdzić czy idzie prąd na świece żarowe i ewentualnie wydłużyć czas grzania. Login potem dopasowanie kanał 12 i zmieszać wartości do 32600 lub mniej. A co ma długość grzania świec latem przecież one się tylko teraz na chwilę załącza i wyłączają się bo temperatura jest jaka jest i po drugie on ciężko odpala jak jest ciepły silnik.
Silnik składany młotkiem. Łożyska nowe do wymiany. Wał do centrowania. Czy pomiędzy karterami jest oryginalna uszczelka czy naj* silikonu? Kartery są oryginalne od pary, czy prawy karter był wymieniany (wada: kiepskiej jakości stop aluminium, ciężki wydech i cienkie odlewy = pękanie mocowań wydechu)? Prawidłowo silnik powinien być montowany na ciepło,...
jak Ci wyjdzie koło 18-20atm to nie masz krzywek na wałkach. Coś chyba nie tak . To jest benzyna. W jaki sposób wytarte krzywki wałka mają spowodować ciężkie kręcenie na ciepłym silniku.
Zatarty rozrusznik, chyba że silnik traci moc po nagrzaniu i gaśnie, po czym ciężko kręci. Czujniki zostaw w spokoju.
Peugeot 307SW 1,6 16V NFU 2005r + LPG, przebieg 320kkm. W skrócie: -trudności z odpalaniem na zimnym silniku -szarpanie silnikiem, nierówna praca, falowanie obrotów na zimnym silniku -w ciągu 2-3 tygodni dwukrotnie check i praca na 3 cylindry, szarpanie i brak mocy. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ustało. Od kilku miesięcy problemy z odpalaniem, trzeba...
Pasek dayco to zwykle kupa chyba że do wysokich obciazen - dziwnie to brzmi ale ta sama firma robi paski tego samego rozmiaru ale różnej jakości. Moje ostatnie doświadczenia przemawiają za paskami Optibelt. Alternator mam nadzieję bosch (ori) bo zamienniki często mają koła które nie trzymają/klinują paska. Jeśli na rolce zostaje guma to pasek jest z...
Obroty silnika dodaj do wykresu.
Z plaka rano odpalił własnie. Z ciężkim trudem ale odpalił. Pojawiły się wtedy dodatkowe błedy awarii dpf i esp. Pokasowałem przeleciałem na wysokich obrotach i nawet check zgasł. Jak był ciepły to odpalał. Po kilku godzinnym postoju już nie odpalił. Jutro rano sprawdzę czy widzi ciśnienie przy kręceniu....
Witam mam następujący problem z samochodem marki mazda. Samochód ciężko odpala w zimę sprawdzono świece żarowe grzeją, wymieniono filtr paliwa paliwo nie spada, nowy akumulator, rozrusznik kręci dobrze, na ciepłym silniku nie ma problemu z uruchomieniem. Proszę o poradę
Witam. Audi A4 B5 1,9 TDI (75 KM, AFF). Ciężki rozruch na zimnym i ciepłym silniku. Próbując ustawić początek wtrysku (silnik odpalony), nie da się ustawić idealnie na 0°. Cały czas skacze między 10° a -8°. Nie sprawdzałem, jakie ciśnienie jest na pompie. Możliwe, że pompa dokonuje żywota? Trzeba kręcić, zaczyna łapać i dopiero odpala. Jakieś pomysły,...
Na ucho będzie kręcił ok, ale kopa nie będzie miał. Większość kręci dawkę, a ja naprawiam rozrusznik efekt praktycznie ten sam. Czyli dobre palenie na ciepłym.
Witam drodzy forumowicze, mam problem z wózkiem widłowym LINDE H45T-04 z 4 - cylindrowym gazowym silnikiem Perkinsa. Rozdusznik kręci jak należy ale silnik zarówno ciepły jak i zimny ciężko pali tj. dopiero jak puszczam kluczyk prubuje załapać na niewszystkich cylindrach. Jak jest ciepły to pójdą wszystkie a jak zimny to potyrkocze trochę i gaśnie....
Witam, mam mały problem. Kupiłem niedawno Opla Merivę A 1.6 105 KM. Auto sprawuje się wyśmienicie, ale zauważyłem ostatnio, że jak palę go na zimnym czy na ciepłym, to kręci 5 sekund i ma ciężko zapalić, a czasami muszę dodać gazu, aby normalnie chodził. Co może być problemem?
objawy: na zimnym silniku kręci i odpala ok, na ciepłym silniku: raz kręci i odpala od razu raz na jakiś czas, nawet kilka razy z rzędu kręci ciężko, tak jakby kompresja na tłoku była za duża i rozrusznik nie daje rady, rozrusznik i akumulator ok, trochę kopci na wolnych obrotach na dłuższym postoju, podczas jazdy w normie auto na vagu nie wykazuje...
Autko po postoju na zewnątrz w upalny dzień bardzo ciężko odpala. Nie chodzi tu o ciepły silnik tylko kiedy karoseria nagrzeje się od słońca - czyli długo stoi w nasłonecznionym miejscu (silnik ostygnie ) trzeba bardzo długo kręcić. Wymieniony czujnik na wale i na wałku i akumulator bo padł ze starości. Zero poprawy. Zero błędów VCDS.
VAG-silnik,grupa 5 i krecic rozrusznikiem obserwujac przy jakich obrotach pokaże sie dawka
Auto jak już wcześniej napisałem to BMW524TD akumulator 92Ah , badając miernikiem każdą świecę żarową z osobna pobór prądu wynosił 15-17A x 6 daje to prąd okolo 100A na samo rozgrzanie świec. Kupiłem nowy akumulator ZAP 92Ah i przy kręceniu rozrusznikiem(ciepły silnik) Czyli x ileś tam sekund "mocy" w akumulatorze już ubywa. Pytanie, ile lub jak długo...
Mam ten sam problem z odpalaniem na ciepłym. Posiadam astre 1,7 tds 96r od prawie 2 lat. Od samego poczatku samochod ciezko odpalał na ciepłym silniku, ale nigdy nie zawodził, ciężko kręcił ale odpalał. Jednak ostanio zdarza mu się nie odpalić jak jest ciepły, kręce, kręci wolno aż rozładuwuje akumulator. Po rozebraniu: szczotki OK, nadpaleń komutatora...
mam seata toledo 1.9 tdi 2000 rok na gorącym silniku ciężko pali ,rozrusznik kręci dobrze,jeśli ktoś z was spotkał się z taką usterką proszę o pomoc.
Podaj napięcia na ciepłym silniku jak próbujesz go uruchomić 1. Na klemie + aku 2. Na złączu + na samym rozruszniku ( najlepiej nie na przewodzie tylko na śrubie która wystaje z rozrusznika) Wszystko podczas kręcenia ciepłego silnika .. Przewód (minus)przykładasz do klemy (minus) aku nie do ramy Dwa następne pomiary przykładając (minus) do silnika
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
rozrusznik ciepłym silnik ciężka kręcić silnik ciężka kręcić ciężka kręcić
trilux wysoki bariery zewnętrzne drzwi chłodziarki bosch
Enestar – kalibracja baterii do laptopa, jak wykonać poprawnie Przekaźnik wycieraczek w Renault Thalia - lokalizacja i działanie