Witam Nie straszcie tak od razu kolegi....niekoniecznie musi to być poważna usterka. Ja mam cieniaska z aisanem już prawie dwa lata.Po zakupie też były problemiki z obrotami itp itd i kazdy z machaniorów mnie straszył............. Ale sciągnołem troszke materiałów,przeczyściłem,wyregulowałem i śmiga bezproblemowo. tak więc nie załamuj się tylko jak...
Ze przy skrecaniu auto gasnie to az dziwne... Tez mam 700tke i jeszcze mi sie takie cos nie przytrafilo. Jezeli przy przekreceniu kluczyka wszystkie kontrolki swieca jak powinny to proponuje blizej przyjzec sie automatowi rozruchowemu przy rozruszniku (zakladajac ze styk rozruchowy stacyjki jest ok.). Jezeli sie troche znasz na mechaniczno-elektrycznych...
Nie narobisz żadnych szkód. A słaba masa będzie powodowała Ci błąd - czerwona kontrolka wtrysków będzie zapalała się i czasem gasła.
Czujnik temperatury układu elektronicznego silnika sprawdź . Ten który steruje dodatkowym powietrzem poniżej 15 stopni Celsjusza.Często kable się urywają od niego i dlatego silnik może na zimno gasnąć
Ten "komputer" można wywalić i dalej auto powinno jeździć po podaniu napięcia na zaworek biegu jałowego - zobacz czy instalacja się nie rozleciała do tego zaworka?!
Uszczelka pod głowicą do wymiany. Robota nie opłacalna,lepiej kupić cały silnik teraz pełno tego na auto złomach.
Wina leżała w głowicy. Po wymianie świec, auto zapalało i gasło. Dlatego, że wszystko zeszło na jedną świece, ponieważ druga nie chodziła ze względu na uszkodzoną tulejkę głowicy.
wczoraj jak wracałem z pracy to nie było problemu z odpaleniem i na benzynie równo chodził dziś rano tak samo natomiast n a gazie dalej gaśnie wystarczy że na dłuższą chwilę spuszczę nogę z gazu a do tego dziś jak przełączyłem z benzyny n a gaz to obroty wrosły a prędkość spadała bi tak ze dwa razy później wszystko było dobrze tylko dalej gasł
Gaśnie bo mieszanka paliwowa jest zbyt bogata w gaz/benzyte to jest tak samo jak na ssaniu silnik jest slaby. Masz katalizator w dobrym stanie? Gasnąć może też jak masz złe przewody wysokiego napięcia.
Witam! Mam problem ze swoim autem. Nie chce mi odpalać tylko coś strzela w silniku. Kiedy go kręcę to prawie odpali ale w tym momencie rozrusznik przerywa na około 1 sekundę po czym kręci dalej. Rozciąganie nic nie pomogło. Podczas ciągnięcia wydawało się że silnik odpala ale pracował strasznie głośno (jak głośny ciągnik) i coś ciągle strzelało w silniku....
Kolego , za długo siedzę w temacie i nie uwierzę że brak masy do żarówek powoduje gaśnięcie silnika!!!!
Kontrolka oleju nie może gasnąć w reakcji na uruchamianie rozrusznika. Sprawdź połączenia masowe w aucie, a szczególnie stan połączenia masowego silnika z nadwoziem. Sprawdź kostkę stacyjki.
napewno ktoś pomoże ale podaj przynajmniej pojemność i to czy w momencie gdy nie pali jest iskra czy nie
A cewka WN sprawna?
Na ssaniu gaśnie tak?
Też miałem taki problem wystąpił on po odłączeniu klem z akumulatora na kilka dni nie było wolnych obrotów i autko gasło. Problem się rozwiązał po przypadkowo zrobionym zwarciu <lol> problem chyba tkwi w silniczku krokowym słychać go po przekręceniu stacyjki w położenie MAR (gdy nie było wolnych obrotów nie było go słychać)
Łańcuch sprawdziłeś?
Zapala się po zejściu gorącego silnika z obrotów? Tak? To pozostanie tylko pogratulować zakupu.
Przy włączonym silniku są włączone światła mijania, gdy zgaszę silnik poprzez przekręcenie kluczyka światła mijania nie gasną od razu w momencie przekręcenia kluczyka tylko po chwili gdy silnik stanie w miejscu. Czy to jest normalne? Skąd bierze się to opóźnienie? Pozdrawiam, Bartek
Ten silnik robi dużo wieksze przebiegi niz to twoje 100ty. Ps-silnik motocykla Jawa 350 to zminiaturyzowana dwusuwowa wersja silnika od malucha?
Witam, mam problem z swoim cienkim. Otóż cała sprawa polega na tym że gaśnie gdy silnik się nagrzeje (spadają obroty i auto gaśnie) Nie chce odpalić dopóki nie ostygnie. Zazwyczaj trwa to jakaś godzinę. W lecie dłużej. Jazda jest uciążliwa bo trwa zaledwie 10-15 min.Czasami gdy gdzies niedaleko jade i go zgasze a silnik sie nagrzeje to po ponownym odpaleniu...
Najskuteczniejszym rozwiązaniem Twojego problemu jest zdemontowanie instalacji gazowej i jeżdzenie na paliwie do którego ten silnik jest zaprojektowany.
Regulacja gaźnika potrzebna
Mnie już aisan położył na kolana.Jeżdżę tylko na gazie,bo na benzynie to jest tragedia.Oto,co mi się dzieje na benzynie:na zimnym silniku bez ssania gaśnie na starcie,muszę dużo gazować,żeby nie gasł,w czasie jazdy,czy to ciepły,czy zimny silnik,przerywa,bez ssania jak zahamuję to gaśnie bez prze gazowania.I co ja zrobię,zimny silnik odpalany na ssaniu...
Witam Mam ogromną prośbę o radę wszystkich użytkowników CC900 lub SC. Od kilku dni zaczęła mi świecić dioda wtryskiwaczy. Na początku gasła zaraz po zapaleniu silnika, potem świeciła trochę dłużej a teraz przestała gasnąć zupełnie. Zaraz po przekręceniu kluczyka zapala się i tak zostaje. Silnik pracuje normalnie nie widać innych objawów. Co może być...
czyli wymienic czy co?
Witam Mam problem z moim 1.1 z cinquecenta sporting założonym w maluchu. Otóż silnik po odpaleniu pracuje na biegu jałowym (są delikatne wahania obrotów ale bardzo niewielkie). Po dodaniu gazu i powrotu do obrotów jałowych silnik zaczyna pracować bardzo nierówno (dusi się) i wraca do obrotów nominalnych. Gdy wyjdzie się poza zakres 3000tys obrotów silnik...
Na gazie nie ma znaczenia temperatura powietrza zasysanego przez silnik. Jednak na benzynie jak najbardziej. W moim CC zalewało świece. Kilka kilometrów i gasł. Po założeniu rury doprowadzającej ciepłe powietrze, przestał zalewać świece. Jednak nadal ma taką "dziurę w obrotach", tzn. gdy wciskam gaz silnik nie wchodzi od razu na obroty, tylko przez...
Stawiam na cewkę zapłonową.
Witam problem gażnika aisan w cc700 był już niejednokrotnie wałkowany u mnie problem występuje gdy silnik się rozgrzeje na zimnym jest ok niedawno wymieniana była uszczelka pod głowica , rano pali na dotyk jedzie ciągnie jak szalony ale po przejachaniu około 10 km gdy już się rozgrzeje zaczyna gasnąć na wolnych obrotach a uruchomienie go sprawia problem...
zamarza kolektorek dolotowy trzeba sprawdzic jego ogrzewanie
No fajowy link, tylko gdzie i czego szukać? Nie bądź taki, skopiuj nam receptę na takie przypadłości. Tylko tam wiedzą czy to dzięki takim jak ty, nikt tu już nie chce konkretnie pisać?
W cc700 występowały dwa typy gaźników: tradycyjny Weber i elektroniczny Aisan. Ten drugi sprawiał wiele problemów. A to, który masz, poznasz choćby po tym, że ten Aisan jest otoczony plątaniną czarnych rurek. I obok lewgo reflektora (jak staniesz przodem do silnika, to w okolicach prawego kolana, na wsporniku odnajdzisz taki bączek, z którego bedą odchodzić...
Tak może być słaba kompresja, ale może jeszcze sprawdzić układ zapłonowy(świece, przewody, i cewkę). A dzieje sie tak niezależnie od temperatury silnika czy wilgotności powietrza?
Podmien przekaźniki w komorze silnika, te pod plastikowa osłona. Jeżeli nie pomoże to najprawdopodobniej czujnik wału korbowego.
Za uboga mieszanka .Sprawdź szczelność przewodu doprowadzającego powietrze do gażnika i czy filtr powietrza jest dobrze przykrecony.
Witam kupiłem CC700 rocznik 96 i mam mały problem.To znaczy coś jest nie tak.Na początku jak go zapalam zimny silnik na ssaniu jest Ok ruszam jade mozę 300 m i jak dodaje gazu dusi się i dopiero jak wyłącze ssanie idzie.Ale dojeżdżam do skrzyżowania i gaśnie mi .Silnik jak sie rozgrzeje to jak gdzies stane na światłach to strasznie nierównomiernie chodzi...
Cinquecento nto700 nie odpala, rozrusznik nie kręci, wykręcałem go i wszystko działa, bendix wyskakuje i kręci nawet próbowałem odpalić go, dając bezpośrednio kable z akumulatora do rozrusznika a silnik nawet nie drgnie. Akumulator nie jest nowy ale w renault clio odpala bez problemu. A i jeszcze jedno cinquecento stal bez ruchu chyba przez 1.5 roku...
Ssanie półautomatyczne - to chyba gaźnik elektroniczny Aisan, polecem poszukanie tematów o tym gaźniku na elektrodzie, np. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... i inne Warto zacząć od gruntownego przeglądu obwodu gaźnika (stan wężyków !!!) oraz od poczytania opisu zasady działania tego gaźnika.
a przepływomierz powietrza?? albo zawór odpowietrzania skrzyni korbowej? dzieje się tak na zimnym czy ciepłym silniku?
Nie mozna do konca ufać gazownikowi ze wszystko zostało sprawdzone.Nie kazdy jest tak bystry i sumienny zeby robic kompleksowo full przegląd.Zawsze mozna klienta okroic z kasy ponownie.Nie wykluczam elektrozaworu,nalezy jednak sprawdzic czy gasniecie spowodowane jest zalewaniem sie gazem czy tej jego brakiem.Gdyby nawet zawór nie trzymał to silnik nie...
Niestety ale w moim przypadku niewiele można się nauczyć. Po ok. 15km jazdy w godzinach porannych (lato) silnik zakrztusił się i zgasł. Gdy chciałem go uruchomić, rozrusznik prawie że stawał (nie mógł zakręcić) i wszystkie światła gasły. Po rozebraniu silnika okazało się że wciągnęło jedną tuleję cylindra do środka (tłok ją ubił ) i odłamki zablokowały...
Tylko badanie na hamowni da odpowiedz na temat kondycji silnika. Sprawdziłeś opony, cisnienie, hamulce, łożyska, zbieżność? co do opon mam cały czas założone zimówki 2.2 bara tył Przód hamulce raczej nie spowalniają bo było by czuć a cienias dość lekko się prowadzi . zbieżność mam zrobioną nie ściąga przy hamowaniu jak również bo puszczeniu kierownicy...
Panowie powracam z pytaniem :D Dzisiaj auto mi po puszczeniu pedału gazu gasło, a przy gwałtownym jego dodaniu strzelało w filtr powietrza. Okazało się, że spadły dwa wężyki z takiego ,,cycka" wkręconego w termostat. Po zaślepieniu ich auto jedzie normalnie, po normalnym podłączeniu- też. Ktoś podpowie mi jakie zadanie ma ten dziwny element? Pozdrawiam
witam, jestem tutaj nowy. Mam nadzieje ze temat założyłem w odpowiednim dziale. Mój problem dotyczy Cinquecento z roku 1996. Gdy go zakupiłem zamontowany był gaźnik Aisan(elektryczny?), postanowiłem go zmienić i aktualnie mam Webbera. Po wymianie był jakiś czas spokój, później się zaczęło, w czasie jazdy, autem zaczęło szarpać i gasł, szukałem gdzie...
Jest czujnik położenia wału do modułu zapłonowego, założony z przodu silnika pionowo do góry a kabel od niego leci po belce czołowej.. Ostatnio robiłem Cienkasa (1994 rok, 703ccm gaźnik Weber) koleżance, po wymianie cewki i modułu u speca? Silnik dalej chodził kulawo, strzelał, gasł, czasami chodził normalnie. Nie dało się w ogóle jechać. Niepotrzebnie...
Pompa? Może trochę puszcza benzynę do silnika, ale samochód chodzi równo i nie przerywa, poza tym chyba nie ściągnęłoby paliwa z przewodów i filtra?
witam. miałem cc700sam doszedłem do pewnego "odkrycia" wymieniłem wydech, lecz nie założyłem tego czegoś do podgrzewania powietrza wchodzącego do filtra, efekt był taki, że po przejechaniu kilkunastu km silnik się dławił i gasł. tyle szronu powstawało w gazniku po kilku minytach postoju otajało i mogłem jechać dalej. nim to zlokalizowałem byłem kilka...
Fiat Cinquecento 900(wtrysk), rocznik 95, do nie dawna na chodzie. Jakieś dwa miesiące temu po raz pierwszy poważnie się zepsuł. Tzn. nie chciał w ogóle zapalać. Został wymieniony akumulator, i wszystko było OK do wczoraj. Kiedy nim jechałem w pewnym momencie wszystkie żarówki zaczęły przygasać, silnik zaczął się dławić, i w końcu zgasł. Kiedy teraz...
mam taki problem z cienkim. po przekręceniu kluczyka w stacyjce i włączeniu obojętnie jakiego urządzenia czy to światła kierunki czy coś innego nic nie działa nawet nie pokazuje ilości paliwa. ale jak wyciągnę troszkę ssania to wszystko działa jak należy. po wyłączeniu kluczyka nie gasną mi kontrolki w liczniku od oleju i akumulatora tylko lekko śiwcą...
Panowie dzieją się cuda :cry: Założyłem nowy regulator, wszystko cacy wsiadam przekręcam stacyjkę "na raz", zapalają się kontrolki, wciskam sprzęgło i tu się zaczynają jaja. Przy włączonej stacyjce jak wciskam sprzęgło to w pół ruchu sprzęgła gasną kontrolki i słychać takie cyknięcie gdzieś w silniku. Piszę, że gdzieś bo nie można tego zlokalizować...
Witajcie! Zauważyłem iż w moim cinquecento na nowo wymienionych świecach (wymienione jakieś 200km temu, wraz z olejem pompą paliwa filtrem oleju oraz powietrza) zaczął gromadzić się czarny osad. Doszedłem do tego w internecie, że powodem tego może być zły skład mieszanki, i zwykle wystarczy regulacja gaźnika. No tak, problem tylko że ja mam samochód...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem auta Pacjent to Cinquecento 900 spi (wtrysk) Problem wygląda tak, że po nocy jak próbuje rano zapalić auto to odpala i zaraz gaśnie , jak nie chce , żeby gasł i dodaje gazu to zachowuje się tak jakby go nie przyjmował ( zalewa go ? czy niedolewa ? ) wymieniłem już dużo rzeczy chociaż to , że sa nowe nieznaczy...
Witam, Jeśli chodzi o samochody to mniej więcej wiem jak o nie dbać, dbam by olej był dolany, akumulator naładowany, płyn do spryskiwaczy... ale jeśli chodzi o techniczne rzeczy to nie za bardzo się znam, dlatego z góry proszę o nie zadawanie jakiś skomplikowanych pytań dotyczących co się dzieje w środku silnika... A o to mój problem: Po pracy postanowiłem...
Iskry nie sprawdzałem. Z reguły dzieje sie to w najmniej dogodnym miejscu czyli np. ruchliwe skrzyżowanie. Denerwuje sie wtedy spycham go na bezpieczne miejsce i zostawiam przesiadając sie do komunikacji miejskiej, a jak po niego wracam to już odpala. Co do elektrozaworów to nie wiem jak to wygląda ale przypuszczam ze są sprawne. Na początku października...
Witam. Temat o tym aucie już był, ale problem był inny a i temat zamarł więc tworzę nowy :) Auto to Fiat CC 900 z roku 1997 na jednopunktowym wtrysku. Silnik był uszkodzony (wydmuchana UPG i wytarte pierścienie) więc zmieniłem go na drugą jednostkę. Na starym silniku auto chwilami po prostu gasło, ale można je było odpalić biegiem jeżeli jeszcze się...
Na ssaniu z zimnym silnikiem prawowicie każde auto zgaśnie, moje Cinquecento też. Ale po rozgrzaniu powinien pracować poprawnie.
Jako doświadczony kierowca radzę, kup coś za 1000 góra 2000, najlepiej z silnikiem 1.0. Ja osobiście nie obstawałbym za takim rozwiązaniem. Co prawda np. Corsa 1.0 daje radę po mieście, ale jeśli chce się wyskoczyć w trasę... Do tego za 2000zł to nie idzie znaleźć czegoś sprawnego i dość bezpiecznego. Jak kupi sobie jakieś cinquecento, tico czy podobnego...
witam jestem szczęśliwym posiadaczem cinquecento 700 z 1993r,niestety od pewnego czasu autko czasami przy ciepłym silniku nie chce odpalić (a właściwie gaśnie po odpaleniu nie mogąc "wejść na obroty") czy ktoś wie jaka może być przyczyna?
dolałem trochę denaturatu, wymieniłem świece i kable, zauważyłem również że uszczelka pod kolankiem gaźnika jest porozrywana wymieniłem ale problem się nie rozwiązał nadal po odpaleniu na ssaniu gaśnie do póki się trochę nie rozgrzeje. Czy to może być kwestia regulacji gaźnika albo przestawionego zapłonu ? z tym zapłonem jest tak że jak zgaszę silnik...
Witam. Niedawno zakupiłem powypadkowego CC900 z wtrsykiem. Samochód miał uszkodzone nadwozie ale silnik nie ruszony i normalnie odpalał. Kontrolka wtrysku po przekręceniu kluczyka gasła i wszystko było ok poza jazdą bo układ kierowniczy był uszkodzony. Po przełożeniu silnika i wiązki elektrycznej do mojego nadwozia po CC700 Aisan zaczęła mi się świecić...
Postanowiłem że dziś pojadę do mechanika - mojego wujka :) Lecz rano... samochód nie chciał odpalić :| Zapalał na 1 cylinder, wykonał może 2-3 obroty wału i gasł. Kręciłem wiele razy i postanowiłem sprawdzić który "gar" nie chodzi. Najpierw z cewki zapłonowej zdjąłem kabel WN od cylindra położonego bliżej koła (silnik leżący) - efekt był taki sam -...
Właśnie też bym stawiał na wtryskiwacz, bo pompa pracuje ale paliwo nie zostaje wtryskiwane do gaźnika, o to jest rola przecież wtryskiwacza o ile się nie mylę. Dodano po 37 Zrobiłem taki test: zdjąłem wężyk od paliwa i przełączyłem na pozycję MAR(nie na palenie) i do butelki wleciało troche paliwa bo pompa chodziła tylko ok 2 s. Następnie założyłem...
Silnik oczywiście 700 ccm. Tak ale silnik się przegrzewa i silnik gaśnie ,jednak kiedy włączę nawiew ciepłym powietrzem i wentylator na 3 bieg temperatura spada.
Witam, mam problem ze swoim cieniaskiem 900 z gaźnikiem Weber, a mianowicie silnik chodził i odpalał idealnie, pewnego dnia zabrałem się za wymianę poduszki amotryzatora (stara się rozleciała) oraz odcinka rurki od filtra paliwa do gaźnika, ponieważ stara przetruchlała, gdy zakończyłem wymianę tych rzeczy miałem strasznie duży problem z odpaleniem samochodu...
Tylko że na ssaniu przy dzisiejszej porannej temp 2°C silnik przez około 3-4 sekund pracuje na wysokich obrotach a po tym czasie obroty samoczynnie spadają do tego stopnia że silnik potrafi zgasnąć (jak mu lekko pomogę gazem to znowu kręci wysoko ale po chwili obroty w dół). Jak już się troszkę nagrzeje to jest lepiej - nie gaśnie - obroty w górę i...
Wczoraj wymieniłem termostat, zajęło to pół godziny i nie sprawialo problemów. Zmiana jest wyczuwalna, cienki szybciej się nagrzewa i jest jakby mocniejszy(może szybciej uzyskuje sprawność). Stary termostat był zatkany fragmentem uszczelki z samego termostatu i nie zamykał się. Teraz problem skupia się na termozaworze.Przełożyłem go do nowego termostatu,...
Witam. Przeszukałem forum i nie znalazłem takiego problemu - prosze o pomoc. Posiadam samochód CCS 1.1 z 1999 roku. Podczas jazdy około 120 km/h poczułem bardzo delikatne szarpnięcie silnika i utratę mocy, można to porównać do włączenia klimatyzacji w aucie lub jak dostaniemy podmuch powietrza w przednia szybę. Efekt jest taki, że silnik na luzie ma...
Witam Mam problem z fiatem cinqecento 900 z silnikiem wtryskowym i z instalacją gazową (samochód głównie jeździ na gazie) Wszystko zaczęło się ok. 1 tyg temu.. jechałem do szkoły i w połowie drogi (ok.7km) skończył się gaz więc przełączyłem na benzynę (świeciła się już rezerwa) dojechałem do szkoły bez problemów.Po 7h odpalam i pierwszy raz gaśnie (zawsze...
po odpaleniu jak zgaśnie zdejmij tą pokrywę i zobacz czy ta klapka na górze jest zamknięta bo być może jest otwarta i nie ma właśnie tego ssania, a powinna być przymknięta na zimnym silniku
Witam, Jestem posiadaczem znanego wszystkim Fiata Cinquecento 900 z gaźnikiem. Typ silnika to ben-gaz z 93r. Mój problem wygląda następująco: Od 2 dni nie działają mi wolne obroty na gazie. Jeśli tylko puszcze ssanie to obroty spadają wręcz natychmiast i silnik gaśnie. Sprawa wygląda tak, że miałem takie problemy, że cienias chodził dobrze dobrze, a...
Ciśnienie sprężania nie ma nic do trzymania ciśnienia oleju, zajeżdżony wał korbowy, panewki i olej wylewa się przez ułożyskowanie wału zamiast lecieć po magistrali i trzymać ciśnienie. Na zimnym pewnie kontrolka gaśnie zaraz po odpaleniu ale jak złapie temperaturę to na jałowym świeci-masz zajeżdżony silnik i tyle w temacie.
ja tam akumulatora nigdy nowego nie kupiłem, za 1/4 ceny kupilem nową opornicę i idę sobie z nią na złom i wybieram najlepszy akumulator, zostawiam stary i dopłacam "na flaszkę" :) teraz bardzo łatwo o dobry akumulator na złomie, kiedyś to było bardzo ciężko rozrząd? no proszę... pasek ok 70zł kosztuje, rolki/pompa zwykle są dobre (jak nie mają luzów...
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
po odłączeniu kabelka kontrolki lampka gaśnie, w dalszym ciągu jest pobór na alternatorze
Witam wszystkich forumowiczów :) Mam taki problem, otóż moj fiacik nie pali na gazie (instalacja LOVATO, bodajże ta najprostsza z manualnych przełączaniem na benzyna gaz, z magicznym przełącznikiem kolory czerwonego od dawki)wgl., problem zaczął sie wczoraj kiedy jechałem na przegląd, auto zapaliłem na benzynie z wyciągniętym ssaniem, troszke sie nagrzał...
Faktycznie ciężko zrozumieć co piszesz. Ale zgadzam się z przedmówcą, zebyś sprawdził naciąg paska klinowego i ewentualnie zerknij jeszcze na regulator napięcia. A co do akumulatorów Jenox, to sam miałem taki w Cinquecento i powiem szczerze że jest kiepski. Pzdr
witam mam problem z moim cinquecento sporting silnik 1108ccm zagazowany, przerywa na benzynie na wyższych obrotach i gaśnie kiedy wyzuci sie na luz, wstawiona nowa pompa paliwa i komputer ponieważ w poprzednim padła końcówka mocy i było normalnie wszystko póki nie spaliła się pompa
Mam to w końcu! przewód masowy z silnika krokowego zamiast do głowicy był przykręcony do rozrusznika, po przełożeniu działa :) teraz już tylko drobna regulacja została. Wielkie dzięki wszystkim!
Brak wysterowania zaworu powietrza dodatkowego może powodować objawy mulenia ,spadku i nie trzymania obrotów ,gaśnięcia silnika .Przekaźnik i bezpiecznik pod czarną puszką w pobliżu mocowania lewego amortyzatora.
Sprawdż wężyk pomiędzy silnikiem krokowym a gaźnikiem szczególnie ten u góry który reguluje mieszankę na wyższych obrotach. Pozdro
Sprawdź jakie jest ładowanie, silnik pewno gaśnie bo spadają obroty a że ładowania praktycznie pewno brak to się dzieje co dzieje.
witam u mnie jest trochę inaczej ale po kolei ,autko 96r z kat i oczywiście Aisan .Do tej pory było OK a teraz przy odpalaniu bez ssania kreci i nie zapala,po wyciągnieci ssania na maxa zapali ale obroty nierównomierne.Jak juz jedzie to silnik pracuje nierówno a wyrzucenie na luz gaśnie.Prosze o porady.
A więc, postanowiłem dzisiaj podjechać na diagnostykę komputerową żeby ułatwić sobie sprawę. Jednak w połowie drogi auto odmówiło posłuszeństwa, gasło nie miłosiernie. Zdenerwowany zjechałem na pobocze, wyjąłem stare świece (te Championa RN9YCC) fajkę do świec, i zacząłem wykręcać wkręcone wczoraj NGK BPR6E, w trakcie ponownego wkręcania starych świec...
W jaka markę mam być zapatrzony, jak od początku mojej kariery mam zawsze jedno BMW, wiec daleko mi do fana, a nawet miłośnika Audi. Czyli wedle stawianych tu wcześniej tez nie powinieneś zabierać głosu w tematach, które nie dotyczą BMW. To oczywiście żart, celem pokazania jak kiepskim pomysłem jest "nie masz ani nie miałeś X, więc nie możesz mieć...
Ciśnienie 12.5 na cylindrze, było sprawdzane na nagrzanym silniku. A wałek do wymiany sam kupowałem, więc jest ok.
Chodzi bez centralki immo i bez mostkowania czegokolwiek, wystarczy odpiąć jeden kabelek między centralką CODE a ECU. Kontrolka silnika gaśnie w chwilę po włączeniu zapłonu czy się świeci?
tzok tak świeci sie ale tylko prze przekręceniu kluczyka na zapłon i później gaśnie. A może to być spowodowane dziurawym wydechem ?? lub półośką bo z niej też troszke kapie ;/
Mam nietypowy problem (szukając po elektrodzie takiego nie znalazłem) Cinquecento 700 gaźnik Aisan wymieniony na gaźnik po regeneracji(problem był przed i po wymianie) praca na zimno i na ciepło wzorowa, odpala na ciepło bez dodania gazu, na zimno po całonocnym postoju zgodnie z instrukcja gaźnika. Problem jest dopiero gdy samochód postoi więcej niż...
Ciśnienie oleju gaśnie jeszcze przy kręceniu rozrusznikiem, więc raczej je trzymał. Garażu niestety nie mam, a przed blokiem na parkingu ciężko zrobić remont silnika...
Witam, mam podobny problem z CC700. Stuka, a do tego wlewam codziennie olej.Lampka smarowania ciągle się świeci. Dzisiaj strasznie stukało a potem stanął na krzyżowce i kaput. Trafił na parking i czeka w kolejce do mechanika. Czy mieliście podobne problemy?Najbardziej mi tu nie pasuje nie gasnąca lampka oleju. Co to może być? Z góry dziękuje.
Miałem kolizję-samochód naprawiony,ale jest coś co mechanik nie może naprawić.Gdy jest zimny to na ssaniu samochód wchodzi wysoko na obroty to znów gaśnie,poza tym gdy jadę wolnym biegiem-jakby przerywał silnik.Proszę o radę. Gaźnik jest tak zwany japoński.
silnik krokowy do wymiany, bo to on odpowiada za wolne obroty, a jak tam w parametrach wygląda? sprawdzałeś go na kompie?
Witam. Posiadam Fiata Cinquecento 700 (polski gaźnik) i ogólnie mam taki problem, gdy trochę nim pojeżdżę to temp. rośnie tak do 70 - 80°C i wtedy zaczyna się grzać i traci moc. Od czego to może być? A i dodam, że jak ostygnie i go odpalę, ruszę i nagle gaśnie, jak by coś było z pompom paliwa? Pozdrawiam.
Witam. Posiadam Fiata Cinquecento z roku 1993 i wszystko działało znakomicie aż do dzisiaj. Na wolnych obrotach gaśnie a jak się trochę rozgrzeje silnik to chodzi ale nie równo, gdyż raz ma szybsze obroty a raz bardzo wolne i tak na zmiane, a fajnie równo chodził cały czas.
łojej nawet bez planowania głowicy... brak słów przewiercenie termostatu też stosuję w Oplach, i wymieniam czujniki w chłodnicy na takie od Cinquecento 900 na 92st.C może być też przestawiony rozrząd, ale ja bym się najpierw tym czujnikiem temperatury zainsteresował
Witam ustawiłem tak jak pisaliście że ledwo przekręce aparat w prawo to lampka gaśnie a jak w lewo przekręce to świeci i teraz pytanie dlaczego strzela z tumnika a nie chce zapalić silnik
Ja mam podobny problem, pali bez problemu ale jak sie troche zagrzeje to przerywa i gaśnie, znalazłem sposób i jak zaczyna przerywać to gasze go na kilka minut i jest ok ale to jest strata czasu i paliwa. poradźcie coś
Panowie temat cewki i zapłonu Nanoplex zamknięty, udało się uruchomić silnik fiat 126p. Wystąpił problem, mianowicie... Silnik od El podłączony na zapłonie Nanoplex pali od strzała, wolne obroty elegancko tylko że przy każdej próbie dodania gazu/zmianie położenia przepustnicy gaśnie 🤔 gaźnik, pompka czy cosik innego może być? Za stary chyba...
Ja mam to samo. Zbiera się czarny mokry osad na 3 świecy. Dwa razy ściągana głowica, planowana i nadal to samo. Tyle że u mnie dostaje się olej do płynu chłodniczego. Uszczelka napewno już jest ok. Gdzie jeszcze może przedostawać się olej do płynu? Ja robię około 300km i musze czyścić. Aha - na TRZECIEJ świecy w DWUCYLINDROWYM silniku... Ciekawe......
cinquecento silnik silnik cinquecento cinquecento zimny silnik
piszczenie dysku twardego wykorzystać wyświetlacz radia ekspres krups ea9000
MAN TGA ZBR0652-08 – błąd sterownika ZBR, komunikacja CAN, światła STOP, diagnostyka MAN-cats Stiga ST 350 gaśnie po włączeniu kosiska – przyczyny, diagnostyka, typowe usterki