Twoja daje 0,2bar a powinno być 1bar.
Zapewne woda rozsadziła blok i dostała się do miski olejowej dlatego tyle oleju i '' masło '' się zrobiło. Także wymiana silnika będzie najlepszym rozwiązaniem .
własnie to ten -podepnij go do sówki:D
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Może być zatkana główna dysza paliwowa.Dostęp do niej po zdjęciu górnej pokrywy z pływakiem.
Witam Nie straszcie tak od razu kolegi....niekoniecznie musi to być poważna usterka. Ja mam cieniaska z aisanem już prawie dwa lata.Po zakupie też były problemiki z obrotami itp itd i kazdy z machaniorów mnie straszył............. Ale sciągnołem troszke materiałów,przeczyściłem,wyregulowałem i śmiga bezproblemowo. tak więc nie załamuj się tylko jak...
Wypoleruj na lustro te kanały (wlotowe, wylotowe)w głowicy, bo z tego co pamiętam to są one lekko chropowate. Uszczczelka pod głowicę z tego co pamiętam kosztuje całe 8 zł. PS. W sumie to konstrukcja tego silnika z CC700 jest sporo zbliżona do maluchowego. Gdzieś kiedyś słyszałem jak się jakiś fachowiec wypowiadał że w latach 70-80 ubiegłego wieku jak...
Na to wygląda.
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
czujnik temp. silnika.
Może problem z masami silnika ewentualnie klemami?
Proszę spróbować podać dodatkową masę do silnika,
Sprężanie?
To są te same silniki! Szukaj tylko w tym wypadku na gażniku. Jest tylko różnica w układach zapłonowych i rodzaju zastosowanego gażnika. W CC jest zapłon elektroniczny i gażnik Weber 32 TLF 32/250 a w Uno klasyczny układ zaplonowy lub w odmianie ES elektroniczny oraz gażnik Weber 32 ICEV 61/250 ,Weber 30/32 DTME10/12. Produkowany był do 93r. i ponownie...
Uszczelka pod głowicą do wymiany. Robota nie opłacalna,lepiej kupić cały silnik teraz pełno tego na auto złomach.
...Witam ostatnio silnik zaczął mi drżeć, wiec poduszki wymieniłem pod silnikiem, ale nadal mi drży - nie tak jak drżał gdy były walniete poduszki, lecz na wolnych obrotach - wibracje czuć od dołu, aż do kierownicy. dodam ze głosno chodzi wydech i jeśli dobrze patrzałem coś się niedobrego dzieje z łacznikiem elstycznym wydechu cały okopcony :( - kto...
cc700 mają wadliwie zaprojektowane właśnie tuleje i nie dziwi mnie ża tuleja oberwała kołnierz i się cofneła.
Ale jakie parametry?
Sprawdź przewód masy do silnika.
Zmierz ciśnienie sprężania na rozgrzanym, "nie odpalającym silniku".
co do zabazpieczenia stykow na rozruszniku to mozesz spokojnie kupic gumowe kapturki(takie jakie zabezpieczajaprzewod pradowy na alternatorze.dodatkowo po dokreceniu srubki na stykach delikatnie przesmaruj je wazelina techniczna-taka jaka zabezpiecza sie klemy na akumulatorze)powinno wystarczyc.
proponuje otworzyc maske w nocy i zobaczyc czy kable nie maja przebicia, swiece tez mozna zmienic.
Chłodnice odpowietrzyłem, rury nad silnikiem też, gdzie jeszcze mógł zostać pęcherz powietrza ??
To wycie to może być łożysko alternatora do wymiany. Przyczyną braku mocy - przyczyn może być wiele. Mogą być związane z układem paliwowym i elektrycznym. Któryś układ trzeba wyeliminować pierwszy, może to być np. elektryczny. Sprawdź czy przewody wysokiego napięcia nie mają przebicia. Zaczęły się chłodne i wilgotne poranki i takie objawy mogą mieć...
w tych modelach najlepiej wyrzucic odme silnika do butelki na zime i wilgotne pogody a z tym ruszaniem trzeba przestawic sklad mieszanki Dodano po 2 oczywiscie kanal dolotu odmy trzeba zaslepic
http://obrazki.elektroda.net/53_12639504... http://obrazki.elektroda.net/78_12639504... http://obrazki.elektroda.net/40_12639505...
Fakt ale niech sobie zasilanie sprawdzi jak założy inny wentylator zanim znowu za gotuje silnik
Jak Ci kolega wyżej napisał zwalaj głowice- będą efekty.
Czujnik na wale, częste w fiatowatych.
Przewód masowy od klemy jest przykręcony do nadwozia pod półką akumulatora, potem idzie do śruby na środku belki silnika
Węże twarde? Płynu ubywa? Nie czuć spalinami z płynu? Uszczelka pod głowicą, to dość częsta przypadłość tych silników.
Witam, Litr na tydzień to mało? Prawdopodobnie jest jakaś nieszczelność. Trzeba zdiagnozować silnik , na początek pomiary ciśnienia sprężania i ciśnienia oleju. Bardzo prawdopodobne że został przytarty silnik.
Czy te otwory na pewno nie są w tych samych miejscach ? Wygląda bardzo podobnie, poza tym mam łapę od cc/sc 1.1 mogę podjechać na jakiś szrot gdzie będą mieli taki sinik i przymierzyć. A czy po niezastosowaniu jakiegoś innego alternatora by nie pasowało. Czy tego koła lub całego rozrządu nie można po prostu zmienić na starszą wersje ? https://obrazki.elektroda.pl/6351574300_...
Ten "komputer" można wywalić i dalej auto powinno jeździć po podaniu napięcia na zaworek biegu jałowego - zobacz czy instalacja się nie rozleciała do tego zaworka?!
sprawdziłem wtrysk,i filtry dalej to samo ale zauwazylem ze w ekspresowym tepie traci sie olej z silnika bylo pomiedzy min a max a teraz poziom jest ponizej minimalnego co to moze byc ?
Typowy objaw urwanej masy wtym samochodzie . Sprawdź masę między silnikiem , a nadwoziem
Jeśli te wyłączniki są przystosowane do pracy bezpośrednio z silnikami i działają krzyżowo, to powinny pasować. Sam schemat w tej postaci błędny. Dlaczego silniki są na stałe podłączone do stałego plusa? To ma być podłączone "na krzyż", czyli w układ mostka H. Wyłączniki szyb dodatkowo jeszcze po puszczeniu zwierają oba wyjścia do masy, co daje dodatkowe...
Witam.Sprawdź czujnik temperatury silnika
Sprawdź masę na karoserii i silniku może dobrze nie łączy!
A immo ogarnięte? Masa o ile mnie pamięć nie myli jest podawana ze sterownika silnika- kluczowanie cewki.
Tutaj mowa o Cinquecento, pompka sprawdzona - czyściutka i paliwo przechodzi.
Po zapaleniu cofnij delikatnie kluczyk i dmuchawa się znajdzie -wyrobiona stacyjka.P
SAMOCHÓD NIE ODPALA .WYDAJE DZIWNY DŹWIĘK.TAK JAK BY METAL TARŁ O METAL.
skad pewnosc ze do 70 stopni? Czy temperatura była badana czy sugerujesz sie blednym wskazaniem wskaznika temp?
Gaźnik czy wtrysk?
To podziękuj koledze ociz. On Ci właśnie dokładnie o tym pisał! No i nie dziękuj kolegom, co tu tyradę zrobili na temat "gruszki" i ciepłego powietrza, bez którego ten silnik nie chodzi...
Rezystancja czujnika położenia wału 578 -782Ω ,odległość od występów na kole pasowym 0,4 -1 mm.Rezystancja cewek pierwotne 0,495-0,805Ω ,wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie modułu zapłonowego pin 6 - ,plus 12V , pin 10- masa.Ciągłość połączeń pomiędzy elementami układu zapłonowego ,w szczególności pomiędzy czujnikiem położenia wału i modułęm...
Do tego silnika nie było dedykowanych trój elektrodowych
Z którego roku ten Cinquecento i z jakim gaźnikiem? Zwykły czy aisan? Poniżej dla pomocy obrazki http://obrazki.elektroda.pl/9714603800_1... Aisan (wymysł Szatana :) ) http://obrazki.elektroda.pl/6398364300_1... Fos lub Weber Jeśli masz ten pierwszy to może niechcący naruszyłeś któryś z wężyków podciśnieniowych...
Dziękuję Bassowi za odpowiedź ..a czy ktoś może przesłać ilustracje budowy silnika Cinquecento 700
Może masz ustawioną ubogą mieszankę. Sprawdź to. Pozdrawiam.
Witam. Posiadam Fiata Cinquecento z 1993 roku. Ostatnio zauważyłem że jak stopnie nagrzania dochodzą do prawie 90 stopni to taki drugii odgłoś jakiś zaczyna działać ale się wyłącza sam i tak w kółko. Nawet jak się zgasi silnik to ten odgłos działa jeszcze trochę. Czy to jest jakieś chłodzenie silmika dodatkowe czy co??
czyli wymienic czy co?
Ja u ojca z ta mazia poradziłem sobie w ten sposób ze puściłem odmę pod silnik i w gaźniku u góry czysto
Witam. Mam pytanie. Czy magnetyzer neodymowy może zaszkodzić silnikowi w Cinquecento 700 Young :?: :?: :?:
Ściągnij pasek alternatora i zobacz czy nie zginie ten hałas
Jak sprawdzić ten zapłon? W "700" nie przestawisz, jest na stałe. Czujnik bez możliwości regulacji i wypust na kole pasowym silnika. Dynamiczne realizuje moduł.
Myślę, że to silnik z gaźnikiem AISA jak tak to na początek posprawdzaj przewody powietrzne i ostrzeżenie jak nie masz wiedzy to nie kręć żadnymi śrubkami.
Witam. Budowałem taki pojazd na silniku Tico, może moc niewielka za to robotę swoją robi.
Powiedzieć wójkowi że nasadził Cię na minę,i oddać mu samochód. Kasę niech wróci! Sorry,ale zakładając swój temat,myślałeś że to forum do wyżalania się? Albo stowarzyszenie jasnowidzów?
Sprawdż masy lamp i tą z akumulatora na silnik. P.S. masa na karoserię jeszcze.
A dysze zmieniłeś ?
To typowy objaw wskazujacy na sprzeglo. Rozumiem ze objaw wystepuje podczas puszczania sprzegla? Powody moga byc takie: -zaolejone okladziny cierne tarczy sprzegla -przekoszony docisk tarczy sprzegla -lozysko wyciskowe -poduszki silnika, skrzyni.
Witam. Przedstawiam zastosowanie silnika krokowego w roli serwa zaworu Danfoss typu ra-n tj. z głowicą na zatrzask. Ponieważ zawór grzejnikowy miałem umieszczony w takim felernym miejscu,że głowica podlegała podgrzewaniu przez grzejnik, co skutkowało słabym ogrzewaniem. Powstał pomysł, aby coś z tym zrobić. Jest wiele sposobów najprostszy to zakup głowicy...
A cewka WN sprawna?
Niestety Seicento jest kompletnie nie do wyklepania(dachowanie), więc chciałem usłyszeć opinie na temat takiej przekładki Wiesz że sej jest nie do "wyklepania" ale nie wiesz że z taką przekładką będzie 10 x tyle pracy i będziesz miał auto w "porywach" warte max. 500-1000 zł. I co masz warsztat z wyposażeniem pod ręką i kupę roboczogodzin za darmo?...
Skoro uszkodzeniu uległ alarm, to może cały czas trzyma blokada zapłonu. poza tym musisz sprawdzić, czy docieraja impulsy do cewki i czy sama cewka generuje iskry. Czy masz zasilanie na systemie aisan. Słychać prace silnika krokowego po przekreceniu stacyjki? Taki czarny "bączek" do którego dochodzą 4 gumowe wężyki, przykręcony do do przedniego pasa...
samochód na podnośnik, zdjąć pokrywę zaworów, kręcić kołem pasowym kału korbowego (klucz 36) aż zawory na którymś z cylindrów zaczną się mijać (koniec wydechu - początek ssania tzn zawór zewnętrzny kończy się zamykać a wewnętrzny zaczyna otwierać) wtedy na drugim cylindrze (nieruchome zawory) sprawdzasz poruszając dźwigienkami czy są luzy - nie powinno...
Jeśli chcesz zobaczyć jak to zrobił koleś, który zrobił z CC 150 koni to zapraszam - [url=http://www.ryznart.wlb.vectranet.pl... silnika - Cinquecento
Cześć 2 dni temu mój cc jeździł normalnie. Po 2 dniach nie dało się go odpalić, siadł akumulator. Naładowałem akumulator, podłączyłem i jak chciałem odpalić silnik całkowicie odmówił. Kiedy go trochę gazuję delikatnie "bulgocze" może na jednym cylindrze, kiedy puszczę gaz od razu gaśnie (zauważyłem tez że dymi przy tym całkiem pokaźnie). Wymienione...
Witam, mam mały problem z wycieraczkami przy Cinquecento-700 ,silnik jest sprawny a wycieraczki ani drgną co może stanowić problem .Proszę o pomoc:|[/GVideo]
może sprawdź połączenia masowe, do karoserii i silnika pozdro
Trzeba by było sprawdzić na egzaminerze czujnik temperatury jaka temperature pokazuje na zimnym silniku.
wg mnie winę ponosi czujnik temperatury na silniku
Jeżeli nie masz zwarć w przewodach zasilających wtryskiwacz lub w samym wtryskiwaczy to na pewno uszkodzony sterownik silnika.
Do niedawna korzystałem z tych napędów i gdzieś mam jakieś dane ,ale z tego co pamiętam był tam tylko wykres mocy i momentu na wale ( po przekładni) w funkcji obrotów i poboru prądu dla poszczególnych typów ( a jest ich sporo ) PozD
jest jeszcze gorszy silnik - 700tka z Bisa /Cinquecento 700 - co miesiąc wymiana UPG ;) --- ile chcesz za silnik S15? w jakim stanie ? i skąd jesteś?
W bardzo wielu Fiatach jest ten sam problem zacierającego się silniczka na chłodnicy. To powinno bć potraktowane jako wada produkcyjna!!! Ale można kupić używkę za 50zł na złomie lub giełdzie. Sam miałem ten przypadek w Seicento i Cinquecento. Dodatkowo powiem też o silniku wycieraczek tylnych, tam leci scalak i wycieraczka saje gdzie popadnie.
Skoro już toczy się dyskusja to zapytam o czujnik temperatury. Różni się czymś od tego przy silniku 700cm3 ? Gdy podłączyłem obecny pod deskę rozdzielczą wskazówka ani drgnie. Jeśli był by uszkodzony to przekręcił bym ze starego silnika.
Tylko badanie na hamowni da odpowiedz na temat kondycji silnika. Sprawdziłeś opony, cisnienie, hamulce, łożyska, zbieżność?
a jak ja mam to sprawdzic i skadm mam wiedziec czy jest uszkodzony ???
witam moje podstawowe pytanie czy opłaci się wymienić silnik 700 na 1.1? Obecnie posiadam Cinquecento 700, chciałbym wsadzić silnik od Cinquecento Sporting czyli 1100 oczywiście z skrzynią. Moje drugie pytanie to czy oprócz silnika i skrzyni musiał bym coś jeszcze dokupić/wymieć. Czy osprzęt z starego silnika będzie pasować do nowego?
Dłuższe trzymanie na pewno na zdrowie silnikowi nie wyjdzie. Chwilowe nie zaszkodzi.
Jak w temacie dziś moje CINQUECENTO CC 700 zgasło podczas jazdy efekt jakby bieg wyskoczył kręci lekko jak młynek do kawy.Stawiam na rozrząd pytanie silnik jest kolizyjny czy nie?
700 nie ma szklanek tylko hydropopychacze :D Zacznijmy od tego co się nie psuło w tym silniku ;)
Weź się za tą sondę.
pompa większa zewnętrzna, a manometr to regulator ciśnienia, kąt zapłonu wyprzedzony o 10`
Witam Mam problem z moim cinquecento 700, wymieniłem sprzęgło i wyciagalem silnik ze skrzynią , po złożeniu , silnik przy odpaleniu strzela , raz nie chce odpalić raz odpali , czasami chodzi normalnie i robi się to samo czyli strzela iprzerywa albo go odcina przy jeździe , dam przykład z wczoraj , odpalilem go , jeździłem normalnie 10 min znów zaczął...
na pracę silnika nie na środowisko tak!
Posiadam Cinquecento 700 i otóż mam taki problem jak nacisne gaz do dechy to cieniak zaczyna przerywac... Czy ktoś wie czym to może być spowodowane? Pozdrawiam DiNoOsS
Sory za wykopywanie i rozgrzebywanie starych spraw ale się zastanawiałem nad pomysłem silnika V2 lub V4 (motocyklowego) w maluszku lub w cinquecento (ale z tymczasowego i długotrwałego braku środków finansowych na zrealizowanie tego dość nietypowego a zarazem intratnego przedsięwzięcia, podsuwam ten pomysł innym użytkownikom serwisu dysponującym pomysłowością,...
jeszcze nie sprawdzałem ale musze dodać że gdy pierwszy raz zaczołem odpalac po całej akcji to coś jakby zaczeło strzelać/pukać ale palił na jednego tłoka póżniej już całkiem sie zepsuł bo jak kręce rozrusznikiem to co kilka obrotów wału gwałtownie zwalnia i znowu kręci
To sa dwa różne obwody posprawdzaj masy czy na każdym silniku jest masa i przeczyść styki przy tylnej klapie.
1 zdjęcie to map sensor, bezwzględnie ma być podłączony do kolektora ssącego, reszta nie ma aż takiego znaczenia dla pracy silnika
Witam! Robił ktoś z was zmianę silnika na większy niż przewidział producent? Posiadam cinquecento 700 jestem w trakcie zmiany silnika na 1.2 16V, chciałbym zmienić również dane w dowodzie rejestracyjnym i tu moje pytanie... Jest możliwość legalizacji danych jeśli seryjnie w cinquecento maksymalnie wychodził silnik 1.1? Jeśli tak to co trzeba zrobić?...
Czyściłeś czujnik i pomogło na krótko czyli ruszyłeś wiązką i złapalo kontakt, a pod wpływem drgań silnika znów go gubi. Sprawdz kable od niego.
Wymontuj go i podłącz pod 12v, powinien klikać.Sprawdź go też Ω-mierzem lub podmień z innego. jak wlejesz paliwo i odpalisz to leci do butelki w czasie pracy silnika?
witam moj mial ten sam problem i jest do tej pory nastepujaca sytaucje sprawdz swiece jezeli sa czarne maasz podobno walniete pierscienie pozdro
Witam Mój znajomy jest kierowcą wyścigowym. Ściga si ę Fiatem Cinquecento. Ostatnio wymienił głowicę w silniku z 1punktowym wtryskiem na wielopunktowy, wymienił skrzynie biegów i komputer. Wszystko było by ok gdyby silnik wkręcał się na jakieś 7-7,5 tys. obrotów, niestety fabrycznie komputer odcina zapłon przy 6000. W jaki sposób można to zmienić, jakich...
mialem taki prawie taki sam problem naciaglem pasek i wymienilem termostat i pomoglo teraz chodzenie silnika dziala bez zarzutu :)
silnik cinquecento cinquecento gasnąć silnik cinquecento zimny silnik
indeksowanie dysku three phase budowa kolumn alphard
generator udarowy 17ips62 podświetlenie
Czerwona lampka z kratką w pralce - przyczyny i rozwiązania Schemat serwisowy radia Grundig Ocean 330