Do tego regulator ciśnienia paliwa.
Poprzedni właściciel nadmienił o problemie z pompą paliwa, mianowicie że cały czas pracuje. Po rozebraniu auta do przełożenia instalacji i silnika okazało się że doprowadzenia do pompy paliwa są następujące plus bezpośrednio ze stacyjki, a minus od czujnika zderzeniowego. Więc jakim cudem cały czas pracowała - powinna się włączać po włączeniu zapłonu......
Aż czuć to dotykając w okolicach jej węży Jakby były z fagumitu to by pękły Filtr paliwa kiedy wymieniany?
34 jakoś tak
filtr masz pod podłogą auta przy zbiorniku paliwa
Twoja daje 0,2bar a powinno być 1bar.
Zacznij od wymiany filtrów paliwa i powietrza.
Wałek kosztuje ok 140zł( polecam orginał) Nie wykluczone że popychacz masz wciąż zakrótki (wg. książki musi wystawać powyżej uszczelke w najniższym położeniu wałka na 1,0-1,5mm). Jest też możliwe że wałek się na tyle wyrobił że za słabo porusza popychacz .Za wymiane bez ściągania głowicy i wyciągania silnika z auta moim zdaniem nie powinni wziąść więcj...
Wymień filtr paliwa, znajduje się w pobliżu zbiornika paliwa na przewodach paliwowych.
Jeżeli jest to Aisan to tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... jeżeli Weber, to wg instrukcji
Skoro na starym filtrze jest lepiej, to czy na pewno założyłeś właściwą pompę paliwa (1 bar) i regulator ciśnienia paliwa jest sprawny?
A ECU jaką widzi temperaturę?
Witam Trzeba po prostu wymontować czujnik z zbiornika , prawdopodobnie się za tar ,może pływak jest dziurawy ,tak na odległośc bez wymontowania trudno jednoznacznie coś doradzić.
Benzyna. Zwykły fiat Cinquecento.
Raczej,od seicento nie podpasi - jak chcesz moge spojrzeć za wlewem do CC 700 - powinienem chyba jeszcze gdzieś mieć. A co do ceny sklepowej to pogięło ich chyba. Pozdro.
Witam. Mam maly problem, mianowicie cieknie mi dosc mocno zbiornik paliwa w moim seicento. Chce go wymienic i tu moje pytanie: czy nada sie do mojego autka zbiornik od cinquecento?? mam okazje dostac taki za free. Wiem, że ten od cintka ma 1 odpowietrznik a w seicento sa 2, czy to duza roznica?? i jak tam jest z ta pompka? bedzie pasowac? Z gory dziekuje...
Witam. Zużycie paliwa będzie większe przy niskich temperaturach.
Przecież mu po prostu paliwa w gaźniku brakuje, a wy tu jakieś cuda wymyślacie.
Myślę że szukasz dziury w całym, bo tam zawsze tłucze jak tył lekki i podskoczy tak że aż się koło od nawierzchni oderwie. Jak woziłem 100l paliwa w bagażniku to problemu nie było. :)
Może wyrobił się popychacz pompy paliwa i czasem że tak to określę słabiej "popcha" i autko nie da rady zassać paliwa
Membrana pompy paliwa dziurawa
Na moje oko masz uszkodzoną membranę w regulatorze ciśnienia paliwa.
Jak ciągnie i gaz i paliwo to widać przepływ paliwa w filtrze paliwa.
Ten 1 filtron wchodził ciasno w wężyki i był dobrze dopasowany.
Komp najlepiej czysty i po problemie Wiązkę musisz rzeźbić ta co masz przy silniku 1,2 tak aby podłączyć wszystkie czujniki silnika Do tej wiązki z auta musi iść zasilanie stały + po kluczyku+ masa kontrolka ładownia,oleju czujnik temperatury[opcjonalnie] Kontrolka diagnostyki silnika[marchewka] Zasilanie przekaźnika pompy paliwa to chyba tyle
Sprawdź ciśnienie paliwa,może okazać się,że jest za małe,bo filtr paliwa jest zapchany,stąd może to buczenie pompy.Filtr jest pod podłogą.
sprawdz tez filtr paliwa
sprawdź czy nie zasysa powietrza jak odkręcisz korek zbiornika paliwa
Stara, zwietrzała benzyna z biododatkami.
Silniki MPI (8V i 16V) wymagają wyższego ciśnienia paliwa niż SPI więc pompa paliwa od CCS się nie nada. Po "najmniejszej linii oporu" to 1.1 lub 1.2 ale SPI.
sprawdż czy filtr paliwa jest drożny sprawdż czy paliwo dochodzi do wtrysku i jakie jest ciśnienie paliwa
tak jak myślałem. Byłem sprawdzić i nie mam czegoś takiego jak pochłaniacz par paliwa.
Proponuje sprawdzić czujnik obrotu wału korbowego ciśnienie pompy paliwa
Ale w każdym razie masz gwarancje na pompę, tylko musisz zlokalizować usterkę. Może filtr paliwa.
Ściągnij pasek alternatora i zobacz czy nie zginie ten hałas
To zacznij od zmierzenia ciśnienia paliwa, pompa może się już zacierać, Jak będzie słaba pompa to i będziesz miał taki efekt jak podajesz.
Sprawdź połączenie masy silnika z karoserią, wszystkie połączenia masowe na panelu wskaźników, czasem trzeba przegrzać luty. Następna rzecz, to sprawdzenie ładowania-może zbyt wysokie. Co do świateł, to albo skleja się przekaźnik, albo jest jakiś problem w uszkodzonej wiązce przewodów.Coś się linkuje.
Witam. A w czym ty masz problem jak tam jest jedno punktowy wtrysk paliwa?
Moze jakbyś ciśnienie paliwa zmierzył
Zbiorniki w CC puszczają na zgrzewie, ale w takim przypadku już przy 1/2 napełnieniu kapie paliwo, jak cieknie dopiero gdy jest pełny, to albo z rury wlewu, albo z pod pokrywy pływaka i pompy paliwa
Nigdy nie widziałem sei 1100 na pojedyńczym. 16F EB był w 900 Obrotmierz w tych samochodach impulsy bierze z przekaźnika pompy paliwa.
zanieczysczenia w komorze gażnika a zwłaszcza dysza paliwa .
Wygląda to jakby nie działało odpowietrzenie zbiornika. Spróbuj najpierw przejechać się z poluzowanym korkiem wlewu paliwa
Jeśli to 900-setka z gażnikiem Aisan to masz kłopot - w warunkach amatorskich prawie nie do wyregulowania. A tak na marginesie kiedy wymieniałeś filtr paliwa ????
sprawdzałeś ciśnienie na tłokach i dopływ paliwa?
Jak swieci sie kontrolka po wylaczeniu kluczyka ,to trafiona jest dioda plusowa w alnernatorze. Do wymiany mostek prostowniczy.
Membrana pompy paliwa , puszcza paliwko przerabiałem temat .
Wyczyść gażnik. Jak nie pomoże, to pompa i filtr paliwa.
Poziom paliwa za mały.
hmm a filtr paliwa kiedy był wymieniany?
A może filtr paliwa? Chyba w Cinquecento 700cc miałem taki przypadek. Było to ze 200km od domu. W wężyk do baku dmuchnąłem pompką do pompowania kół i pomogło.
Problem polega na braku masy w Cinquecento, przez to pompka paliwa nie działa. Gdy połączyłem na styk to działa i gdy tylko zamieniłem masę z tej co była na masę z akumulatora poprzez kabel to także działa ale tak nie da się jeździć bo samochód dostaje ciągle taką samą dawkę paliwa i z tego powodu się dusi, ponieważ nie jest w stanie tak dużej dawki...
witam mam cinkusie od niecalego miesiaca i wymienilem juz swiece przewod WN i wyregulowalem gaznik ale nadal mi bierze kolo 10 litrow na 100 i nie wiem czego to moze byc przyczyna prosil bym o pomoc
Jeśli kierunki nie działają ani zegar paliwa to może być wina bezpieczników sprawdź je i odpisz. Jeśli po odjęciu ssania gaśnie to może mieć za małą dawkę paliwa wtedy trzeba uregulować przy gaźniku.
Gaźnik do rozebrania i sprawdzenia, pompa paliwa też.
Poszukaj sobie zdjęć takiej pompy i będziesz wiedział jak to wygląda. Sugerował bym kupić fabrycznie nowy zbiornik, bo kosztuje on niewiele. Tylko pamiętaj że inne są do gaźnika, inne do wtrysku. Pompa powinna pasować od seicento.
Wyczyść dokładnie dysze gaźnika i problem powinien ustąpić. Silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa.
Obstawiam, że pływak się zawiesił lub jest dziurawy przez co dostaje tyle paliwa, że go zalewa. Napisz jaki masz gaźnik.
Jak jest iskra nie czepiałbym się czujnika położenia wału. Próbowałeś wstrzyknąć paliwo bezpośrednio do gaźnika? Klapy reagują na dźwignię ssania? Zaworek pływaka sprawny?
Wyrobione pierścienie lub cylindry , może zawory . Uszkodzony wtryskiwacz jeżeli jest to MPI. Chyba czeka cię ściaganie głowicy. Wtedy będzie wiadomo. Wskaż fiata cinquecento 700 z wtryskiem paliwa! Na razie ostrzeżenie za pisanie bzdur.
Czy instalacja LPG przewiduje odpalenie go z samego gazu ? Jezeli nie to przejzałbym układ paliwowy (pompka paliwa).
Ok Czyli jesli dobrze zrozumiałem wszystko ma zostac tak jak jest tylko na tej odmie odpowietrzające wychodzacej z wlewu oleju mam zainstalowac elegancji filtr paliwa tak :-)
pali mi sie kontrolka na desce od wtrysku paliw w cc 900 kiedys zapalała sie na chwile przy rozruchu a potem gasła a teraz pali sie ciągle gdzie szukać przyzczyn awarii
Ma.
a blokowanie hamulców nie wchodzi w gre? wymień gaznik na regenerowany może to pomoże. noi oczywiscie musisz wykluczyć wycieki paliwa.
A nie zastanawiałeś się Kolego nad uczciwością stacji benzynowej na której tankujesz auto?Weź nalej sobie 5 litrów w bańkę po wodzie i odstaw .Pieniędzy nie stracisz bo nawet gdyby tu była przyczyna to jak sie odstoi to sobie nalejesz.....Ale daje to do myślenia
Jaki to gaźnik? Sprawdź pływak czy nie dziurawy albo czy się nie blokuje oraz zaworek paliwa nad pływakiem czy się zamyka..
witam miałem taki sam problem no działo się to jak wierzdzałem w jakieś dołki i to była wina komputera ale również może to być zanieczyszczony wtrysk . należy zdjąc pokrywę filtra powietrza no i wykręcić wtrysk może być zanieczyszczony .Sprawdź również filtr paliwa
Poszukan ja allegro popmy paliwa do cinquecento. W 700 były podobne jak w maluchach ale w 900 i 1.1 są elektryczne cena kolo 50 zł za używke gotowa do montażu w baku.
Witam posiadam fiata cinquecento 700 krótko opisze po zatankowaniu rezerwa zgasła ale wskazówka nie ruszyła po spaleniu paliwa na trasie zapaliła sie rezerwa że paliwo kończy sie ale wskazówka nie pokazuje stanu prosze wskazówke do czego mozna zajrzec gdzie
Sprawdź świece i przewody WN. Filtr paliwa też sprawdź.
gażnik AISAN
Ja mam podobny problem, pali bez problemu ale jak sie troche zagrzeje to przerywa i gaśnie, znalazłem sposób i jak zaczyna przerywać to gasze go na kilka minut i jest ok ale to jest strata czasu i paliwa. poradźcie coś
Rozwiązanie okazało się banalnie proste, winny był wytarty popychacz pompki paliwa. 10 min. zabiegu i po kłopocie. Pozdrawiam wszystkich i zamykam temat:D
Czy idzie włożyć coś takiego w Fiata Cinquecento 700 '96 na gaźniku Aisiana?
Bardzo możliwe skoro to mechanik stwierdził jednak nie do końca się z tym zgodzę bo na ssaniu działa wszystko dobrze czyli paliwo dobija jednak polecam to sprawdzić na pierwszy rzut oka wina leży w paliwie na razie niema co się przeczepiać do zapłonu czyli pompkę można by sprawdzić skoro już idziemy tropem paliwa
Warto również przyjrzeć się pompie paliwa (membrana, zaworki) mogą być zużyte - skutek niski poziom paliwa w gażniku.
no wlasnie problem w tym, ze widzialem na allegro pompke do uniaka i jakas inna sie wydaje.. w cienkim z pompki wychdza 3 ruski: przypływ, odpływ i wylot do gaznika a w tej od uno jakis tego nie ma.. moze inaczej w uno jest rozwiazany powrot nadmiaru paliwa.. Dodano po 1 (...) wychadzą oczywiście 3 rurki :D
Filtry powietrza i paliwa na pierwszy rzut.
Paliwa jest do połowy komory
Kable WN do świec,filtr paliwa ,wyregulować skład mieszanki.
strzelanie na gazie to trza wyregulowac dawke gazu ale zeby wyregulowac to samochód musi chodzic dobrze na beznynie a z tym gaznikiem moze dostawac za małą dawke paliwa
dysze paliwa na odwrót mają być
Na wałku rozrządu (na jego środku) jest krzywka "jeżdzi" po niej ten czpień wpuszony w plastikową obudowę. Czpień naciska na ramie pompki paliwa. Konstrukja prosta jak drut. Odkręć pokrywę łańcuszka rozrządu i zobacz co się dzieje. Skoro coś zgrzyta to najprawdopodobniej będzie silnik do rozbiórki. Mógł się zerwać łańcuszek, mogło uwalić klina na wale...
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
Sprawdź czy linka "gazu " nie blokuje się przy dojściu do silnika. miałem w uno takie coś. Kapturek gumowy z końcówki linki zsunął się i wlazł pod linkę.Pozdr. Ja też z tym zsuwającym kapturkiem się spotakłem już 2 razy więc warto to sprawdzić i jak się nie trzyma pancerza to najlepiej całkiem z tamtąd wywal. Jeśli to nie ta przyczyna to do sprawdzenia...
Tak pompa chodzi po włączeniu zapłonu. Wtrysk zalewa całą przepustnice paliwem a po 3, 4 sekundach pompa się wyłącza. Zaznaczam że bez kręcenia rozrusznikiem. Wg. mnie dużo za dużo podaje paliwa.
przekazniki sprawdzone?
Dość! Sprawdzenie żarówką zasilań to nie taka wielka filozofia, schematy są w sieci. Nie potrafisz, oddaj komuś kto potrafi. Proszę podać wyniki podstawowych pomiarów. Do tego czasu temat zamykam. Odblokuję po sygnale na PW.
witam, mimo ze na gazie jezdzisz to musisz miec około 1/4 zbiornika benzyny, inaczej mozesz zatrzec pompę paliwa, pewnie masz podobny objaw sprawdz cisnienie paliwa, powodzenia
Elektrycznie wszystko wygląda na OK sprawdzałem czujniki i napięci dochodzące do nich , także łącze sterownika i przekaźnik podwójny , zapytam z głupoty :P , czy możliwe aby na benzynie kiedy to silnik dostaje opary paliwa z powietrzem dochodziło do przebicia na świecach ? natomiast podczas pracy na gazie było wszystko OKI dziwnie nie :) ,Nie mam teraz...
Także uważam, że to przez alarm. W innym poście radzono mi łączenie przewodów nr 1 i2 ze schematu, co też uczyniłem. Rozmawiałem telefoncznie z mechanikiem i powiedział, że to łączenie nic da, bo obydwa są na masie. Mógłby się ktoś do tego ustosunkować? Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale przekręceniu stacyjki pojawia się na chwilę taki dźwięk co zawsze...
w starym licznku mam poziom paliwa,prędkościomierz,i temperatura wody
Czy na pewno nie ma iskry a nie paliwa? Skoro problem zbiegł się z wymianą pompy? Sprawdź też bezpieczniki profilaktycznie. Ssanie włączone (jeśli to silnik z gaźnikiem ale 700 jest chyba tylko na gaźniku)?
hmm A odpowietrznik w baku masz sprawny. Sprawdź czy po jeździe przy otwieraniu korka paliwa słychac syczenie.
Najlepiej po zgaśnięciu i braku możliwości uruchomienia rozbierz gażnik cudów nie ma albo pływak albo zaworek albo zatkany przelew w pompie paliwa.
Witam. W tym miejscu co ta rureczka ma być filtr paliwa jeśli nie ciągnie paliwa pompka paliwa do regeneracji lub wymiana. Filtr paliwa był taki. https://obrazki.elektroda.pl/6920994100_... Czyli zamiast tej rurki powinien być filtr paliwa? Mogę spytać gdzie znajduje się pompka paliwa?
Witam! Miałem ten sam problem ale tylko zimą. Naprawa była bardzo prozaiczna. Po prostu ze starości odpadł mi wymiennik ciepła zamontowany na kolektorze wydechowym, co skutkowało zamarzaniem paliwa w gaźniku.
Pompa paliwa. Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik.
Kolejna wymiana nie przyniosła efektów. Wymieniłem ponownie przewody świec, wymieniłem moduł. Nadal to samo. Kręci, i nic... Zauważyłem też, że... w filterku paliwa jest bardzo mało benzyny. Lekko na dnie a w maluchu miałem ponad połowę filterka zalane... A może pompa paliwa padła?
pompa paliwa cinquecento cinquecento pompa paliwa cinquecento pompka paliwa
punto nierówno pracuje konto microsoft office vaillant histereza
spawarka magnum mig212 fabia schematy
Przerywanie radia internetowego - przyczyny i rozwiązania Luzy zaworowe w Stiga President 15.5 HP - Briggs & Stratton