Do tego regulator ciśnienia paliwa.
filtr masz pod podłogą auta przy zbiorniku paliwa
35 litrów, ale tyle nie wchodzi.
Aż czuć to dotykając w okolicach jej węży Jakby były z fagumitu to by pękły Filtr paliwa kiedy wymieniany?
Twoja daje 0,2bar a powinno być 1bar.
Zacznij od wymiany filtrów paliwa i powietrza.
Poprzedni właściciel nadmienił o problemie z pompą paliwa, mianowicie że cały czas pracuje. Po rozebraniu auta do przełożenia instalacji i silnika okazało się że doprowadzenia do pompy paliwa są następujące plus bezpośrednio ze stacyjki, a minus od czujnika zderzeniowego. Więc jakim cudem cały czas pracowała - powinna się włączać po włączeniu zapłonu......
Wymień filtr paliwa, znajduje się w pobliżu zbiornika paliwa na przewodach paliwowych.
Witam. Mam maly problem, mianowicie cieknie mi dosc mocno zbiornik paliwa w moim seicento. Chce go wymienic i tu moje pytanie: czy nada sie do mojego autka zbiornik od cinquecento?? mam okazje dostac taki za free. Wiem, że ten od cintka ma 1 odpowietrznik a w seicento sa 2, czy to duza roznica?? i jak tam jest z ta pompka? bedzie pasowac? Z gory dziekuje...
Skoro na starym filtrze jest lepiej, to czy na pewno założyłeś właściwą pompę paliwa (1 bar) i regulator ciśnienia paliwa jest sprawny?
sprawdz tez filtr paliwa
sprawdź czy nie zasysa powietrza jak odkręcisz korek zbiornika paliwa
Jak ciągnie i gaz i paliwo to widać przepływ paliwa w filtrze paliwa.
Może wyrobił się popychacz pompy paliwa i czasem że tak to określę słabiej "popcha" i autko nie da rady zassać paliwa
sprawdż czy filtr paliwa jest drożny sprawdż czy paliwo dochodzi do wtrysku i jakie jest ciśnienie paliwa
tak jak myślałem. Byłem sprawdzić i nie mam czegoś takiego jak pochłaniacz par paliwa.
Proponuje sprawdzić czujnik obrotu wału korbowego ciśnienie pompy paliwa
Ale w każdym razie masz gwarancje na pompę, tylko musisz zlokalizować usterkę. Może filtr paliwa.
Wałek kosztuje ok 140zł( polecam orginał) Nie wykluczone że popychacz masz wciąż zakrótki (wg. książki musi wystawać powyżej uszczelke w najniższym położeniu wałka na 1,0-1,5mm). Jest też możliwe że wałek się na tyle wyrobił że za słabo porusza popychacz .Za wymiane bez ściągania głowicy i wyciągania silnika z auta moim zdaniem nie powinni wziąść więcj...
Membrana pompy paliwa dziurawa
Nigdy nie widziałem sei 1100 na pojedyńczym. 16F EB był w 900 Obrotmierz w tych samochodach impulsy bierze z przekaźnika pompy paliwa.
Jeśli to 900-setka z gażnikiem Aisan to masz kłopot - w warunkach amatorskich prawie nie do wyregulowania. A tak na marginesie kiedy wymieniałeś filtr paliwa ????
Jeżeli jest to Aisan to tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... jeżeli Weber, to wg instrukcji
Zbiorniki w CC puszczają na zgrzewie, ale w takim przypadku już przy 1/2 napełnieniu kapie paliwo, jak cieknie dopiero gdy jest pełny, to albo z rury wlewu, albo z pod pokrywy pływaka i pompy paliwa
A ECU jaką widzi temperaturę?
A to wnosi to że że obudowa filtra powietrza jest tak samo zaprojektowana zarówno w jednym modelu jak i w drugim termostat również reguluje płynnie temperaturę powietrza do gażnika. Zdejmij papierowy wąż łączący filtr powietrza z grzybkiem to w okresie zimowym lub w chłodne dni zaobserwujesz znaczne zużycie paliwa.
Myślę że szukasz dziury w całym, bo tam zawsze tłucze jak tył lekki i podskoczy tak że aż się koło od nawierzchni oderwie. Jak woziłem 100l paliwa w bagażniku to problemu nie było. :)
Na moje oko masz uszkodzoną membranę w regulatorze ciśnienia paliwa.
witam miałem taki sam problem no działo się to jak wierzdzałem w jakieś dołki i to była wina komputera ale również może to być zanieczyszczony wtrysk . należy zdjąc pokrywę filtra powietrza no i wykręcić wtrysk może być zanieczyszczony .Sprawdź również filtr paliwa
Komp najlepiej czysty i po problemie Wiązkę musisz rzeźbić ta co masz przy silniku 1,2 tak aby podłączyć wszystkie czujniki silnika Do tej wiązki z auta musi iść zasilanie stały + po kluczyku+ masa kontrolka ładownia,oleju czujnik temperatury[opcjonalnie] Kontrolka diagnostyki silnika[marchewka] Zasilanie przekaźnika pompy paliwa to chyba tyle
Wygląda to jakby nie działało odpowietrzenie zbiornika. Spróbuj najpierw przejechać się z poluzowanym korkiem wlewu paliwa
Bardzo możliwe skoro to mechanik stwierdził jednak nie do końca się z tym zgodzę bo na ssaniu działa wszystko dobrze czyli paliwo dobija jednak polecam to sprawdzić na pierwszy rzut oka wina leży w paliwie na razie niema co się przeczepiać do zapłonu czyli pompkę można by sprawdzić skoro już idziemy tropem paliwa
Moze jakbyś ciśnienie paliwa zmierzył
zanieczysczenia w komorze gażnika a zwłaszcza dysza paliwa .
sprawdzałeś ciśnienie na tłokach i dopływ paliwa?
Sprawdź czy linka "gazu " nie blokuje się przy dojściu do silnika. miałem w uno takie coś. Kapturek gumowy z końcówki linki zsunął się i wlazł pod linkę.Pozdr. Ja też z tym zsuwającym kapturkiem się spotakłem już 2 razy więc warto to sprawdzić i jak się nie trzyma pancerza to najlepiej całkiem z tamtąd wywal. Jeśli to nie ta przyczyna to do sprawdzenia...
Wyczyść gażnik. Jak nie pomoże, to pompa i filtr paliwa.
Witam. A w czym ty masz problem jak tam jest jedno punktowy wtrysk paliwa?
Także uważam, że to przez alarm. W innym poście radzono mi łączenie przewodów nr 1 i2 ze schematu, co też uczyniłem. Rozmawiałem telefoncznie z mechanikiem i powiedział, że to łączenie nic da, bo obydwa są na masie. Mógłby się ktoś do tego ustosunkować? Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale przekręceniu stacyjki pojawia się na chwilę taki dźwięk co zawsze...
Elektrycznie wszystko wygląda na OK sprawdzałem czujniki i napięci dochodzące do nich , także łącze sterownika i przekaźnik podwójny , zapytam z głupoty :P , czy możliwe aby na benzynie kiedy to silnik dostaje opary paliwa z powietrzem dochodziło do przebicia na świecach ? natomiast podczas pracy na gazie było wszystko OKI dziwnie nie :) ,Nie mam teraz...
Witam. Mam CC700 94 rocznik. Na początku zimy pojawił się problem z przerywaniem gdy silnik jest zimny. Odpalam zimny silnik bez problemów,po przygazowaniu wchodzi w obroty dobrze,ale gdy wbiję jedynkę i zaczynam jechać to szarpie że jak by go zadławiało. Problem znika jak silnik osiągnie jakieś 50 stopni. Wymieniałem świece (nalot był czarny ) inic....
Sprawdź ciśnienie paliwa,może okazać się,że jest za małe,bo filtr paliwa jest zapchany,stąd może to buczenie pompy.Filtr jest pod podłogą.
Wyczyść dokładnie dysze gaźnika i problem powinien ustąpić. Silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa.
Witam. Zużycie paliwa będzie większe przy niskich temperaturach.
Czy instalacja LPG przewiduje odpalenie go z samego gazu ? Jezeli nie to przejzałbym układ paliwowy (pompka paliwa).
Poziom paliwa za mały.
Ok Czyli jesli dobrze zrozumiałem wszystko ma zostac tak jak jest tylko na tej odmie odpowietrzające wychodzacej z wlewu oleju mam zainstalowac elegancji filtr paliwa tak :-)
a blokowanie hamulców nie wchodzi w gre? wymień gaznik na regenerowany może to pomoże. noi oczywiscie musisz wykluczyć wycieki paliwa.
Ba, oczywiście - myślałem o tym. Auto jest koleżanki, która została przesłuchana na okoliczność tankowania samochodu. Z zeznań wynika, że tylko Statoil i Orlen jest grany w Warszawie na Mokotowie. Więc spora byłaby już afera, gdyby tu leżał problem. Nie było również tankowane z żadnego kanistra czy inna podobna kombinacja. Zastanawia mnie jeszcze tan...
Witam Trzeba po prostu wymontować czujnik z zbiornika , prawdopodobnie się za tar ,może pływak jest dziurawy ,tak na odległośc bez wymontowania trudno jednoznacznie coś doradzić.
Dysze masz dobrze a powodem tego dławienia jest zapchany rozpylacz pompki zrywu . Po wyjęciu i przedmuchaniu ,można też przepchać otworek włosiem lub cienkim miedzianym drucikiem,trzeba zdemontować męmbrankę pompki iwyczyścić komorę pod nią .Jeżeli chcesz wiedzieć więcej zadzwoń 604139749 Pompka przyspieszacza jest dobra bo nawet jak silnik jest zagaszony...
Silniki MPI (8V i 16V) wymagają wyższego ciśnienia paliwa niż SPI więc pompa paliwa od CCS się nie nada. Po "najmniejszej linii oporu" to 1.1 lub 1.2 ale SPI.
Gaźnik do rozebrania i sprawdzenia, pompa paliwa też.
Poszukan ja allegro popmy paliwa do cinquecento. W 700 były podobne jak w maluchach ale w 900 i 1.1 są elektryczne cena kolo 50 zł za używke gotowa do montażu w baku.
hmm a filtr paliwa kiedy był wymieniany?
A może filtr paliwa? Chyba w Cinquecento 700cc miałem taki przypadek. Było to ze 200km od domu. W wężyk do baku dmuchnąłem pompką do pompowania kół i pomogło.
Membrana pompy paliwa , puszcza paliwko przerabiałem temat .
strzelanie na gazie to trza wyregulowac dawke gazu ale zeby wyregulowac to samochód musi chodzic dobrze na beznynie a z tym gaznikiem moze dostawac za małą dawke paliwa
To zacznij od zmierzenia ciśnienia paliwa, pompa może się już zacierać, Jak będzie słaba pompa to i będziesz miał taki efekt jak podajesz.
Sprawdź świece i przewody WN. Filtr paliwa też sprawdź.
Benzyna. Zwykły fiat Cinquecento.
Raczej,od seicento nie podpasi - jak chcesz moge spojrzeć za wlewem do CC 700 - powinienem chyba jeszcze gdzieś mieć. A co do ceny sklepowej to pogięło ich chyba. Pozdro.
Tak pompa chodzi po włączeniu zapłonu. Wtrysk zalewa całą przepustnice paliwem a po 3, 4 sekundach pompa się wyłącza. Zaznaczam że bez kręcenia rozrusznikiem. Wg. mnie dużo za dużo podaje paliwa.
Warto również przyjrzeć się pompie paliwa (membrana, zaworki) mogą być zużyte - skutek niski poziom paliwa w gażniku.
Witam. W tym miejscu co ta rureczka ma być filtr paliwa jeśli nie ciągnie paliwa pompka paliwa do regeneracji lub wymiana. Filtr paliwa był taki. https://obrazki.elektroda.pl/6920994100_... Czyli zamiast tej rurki powinien być filtr paliwa? Mogę spytać gdzie znajduje się pompka paliwa?
Jeśli to układ wtrysku SPI to nie ma nic wspólnego z ilością spalania że masa jest cały czas na pompie paliwa. Od tego jest regulator ciśnienia paliwa i niuezależnie czy pompa ma wydatek dużo większy on i tak ustala stałe ciśnienie dio wtryskiwacza paliwa. Zobacz jeśli masz tzw wyąłcznik bezwładnościowy pompy paliwa czy nie jest uszkodzony lub zadziałał...
Filtry powietrza i paliwa na pierwszy rzut.
witam, mimo ze na gazie jezdzisz to musisz miec około 1/4 zbiornika benzyny, inaczej mozesz zatrzec pompę paliwa, pewnie masz podobny objaw sprawdz cisnienie paliwa, powodzenia
Kable WN do świec,filtr paliwa ,wyregulować skład mieszanki.
Ściągnij pasek alternatora i zobacz czy nie zginie ten hałas
Stara, zwietrzała benzyna z biododatkami.
Witam! Miałem ten sam problem ale tylko zimą. Naprawa była bardzo prozaiczna. Po prostu ze starości odpadł mi wymiennik ciepła zamontowany na kolektorze wydechowym, co skutkowało zamarzaniem paliwa w gaźniku.
Paliwa jest do połowy komory
Jeśli kierunki nie działają ani zegar paliwa to może być wina bezpieczników sprawdź je i odpisz. Jeśli po odjęciu ssania gaśnie to może mieć za małą dawkę paliwa wtedy trzeba uregulować przy gaźniku.
no wlasnie problem w tym, ze widzialem na allegro pompke do uniaka i jakas inna sie wydaje.. w cienkim z pompki wychdza 3 ruski: przypływ, odpływ i wylot do gaznika a w tej od uno jakis tego nie ma.. moze inaczej w uno jest rozwiazany powrot nadmiaru paliwa.. Dodano po 1 (...) wychadzą oczywiście 3 rurki :D
Ten 1 filtron wchodził ciasno w wężyki i był dobrze dopasowany.
hmm A odpowietrznik w baku masz sprawny. Sprawdź czy po jeździe przy otwieraniu korka paliwa słychac syczenie.
Najlepiej po zgaśnięciu i braku możliwości uruchomienia rozbierz gażnik cudów nie ma albo pływak albo zaworek albo zatkany przelew w pompie paliwa.
Kolejna wymiana nie przyniosła efektów. Wymieniłem ponownie przewody świec, wymieniłem moduł. Nadal to samo. Kręci, i nic... Zauważyłem też, że... w filterku paliwa jest bardzo mało benzyny. Lekko na dnie a w maluchu miałem ponad połowę filterka zalane... A może pompa paliwa padła?
Jaki to gaźnik? Sprawdź pływak czy nie dziurawy albo czy się nie blokuje oraz zaworek paliwa nad pływakiem czy się zamyka..
w starym licznku mam poziom paliwa,prędkościomierz,i temperatura wody
Sprawdź połączenie masy silnika z karoserią, wszystkie połączenia masowe na panelu wskaźników, czasem trzeba przegrzać luty. Następna rzecz, to sprawdzenie ładowania-może zbyt wysokie. Co do świateł, to albo skleja się przekaźnik, albo jest jakiś problem w uszkodzonej wiązce przewodów.Coś się linkuje.
Jak swieci sie kontrolka po wylaczeniu kluczyka ,to trafiona jest dioda plusowa w alnernatorze. Do wymiany mostek prostowniczy.
Obstawiam, że pływak się zawiesił lub jest dziurawy przez co dostaje tyle paliwa, że go zalewa. Napisz jaki masz gaźnik.
Rozwiązanie okazało się banalnie proste, winny był wytarty popychacz pompki paliwa. 10 min. zabiegu i po kłopocie. Pozdrawiam wszystkich i zamykam temat:D
Witam. Posiadam Fiata Cinquecento 700 (polski gaźnik) i ogólnie mam taki problem, gdy trochę nim pojeżdżę to temp. rośnie tak do 70 - 80°C i wtedy zaczyna się grzać i traci moc. Od czego to może być? A i dodam, że jak ostygnie i go odpalę, ruszę i nagle gaśnie, jak by coś było z pompom paliwa? Pozdrawiam.
Zbiornik paliwa od seicento wraz z pompą posiadam, także mógł bym go przełożyć jak się zrobi cieplej. Natomiast jak to jest w samochodach gdzie pompa paliwa jest zewnętrzna ? Jest zrobiony jakiś zbiornik buforowy dla pompy ? Inny profil baku ?
Pompa paliwa. Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik.
Wyrobione pierścienie lub cylindry , może zawory . Uszkodzony wtryskiwacz jeżeli jest to MPI. Chyba czeka cię ściaganie głowicy. Wtedy będzie wiadomo. Wskaż fiata cinquecento 700 z wtryskiem paliwa! Na razie ostrzeżenie za pisanie bzdur.
Jak jest iskra nie czepiałbym się czujnika położenia wału. Próbowałeś wstrzyknąć paliwo bezpośrednio do gaźnika? Klapy reagują na dźwignię ssania? Zaworek pływaka sprawny?
pomysłów wiele ale yrochę śmieszne, sprawdź poprostu iskrę najlepiej oczywiście testerem i czy uklad zasilania paliwa pracuje normalnie, bo wystarczy że się zapowietrzy przez noc a pompa mając swój wiek może nie dawać paliwa i nie pali.
Otwory w podłużnicach do mocowania silnika lewarka itd są fabrycznie-nie musiałem nic ciąć spawać wiercić Jedyne co należało by jeszcze zmienić to bak na taki z wersji z wtryskiem z pompą paliwa ale ja poradziłem sobie montując zewnętrzną pompę paliwa pod maską
Nic nie przecieka. Co do wtryskiwacza to nie wiem, po zgaszeniu i wsłuchaniu się słychać, że coś kapie. Ciśnienie paliwa jest w porządku.
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
Ma.
Witam posiadam fiata cinquecento 700 krótko opisze po zatankowaniu rezerwa zgasła ale wskazówka nie ruszyła po spaleniu paliwa na trasie zapaliła sie rezerwa że paliwo kończy sie ale wskazówka nie pokazuje stanu prosze wskazówke do czego mozna zajrzec gdzie
Wymieniłem pompkę paliwa na nowa dalej nie odpala.
Witam serdecznie, zamierzam zakupić zegar (tj.obrotomierz, prędkościomierz wskaźnik temperatury oraz wskaźnik paliwa) z fiata cinquecento o pojemności 1100 i zamontować do swojego autka CC700 w którym brakuje obrotomierza i czujnika temperatury. Czy z owym montażem szykują się jakieś przeróbki w elektronice auta? Kwestia obrotomierza została wyjaśniona...
gażnik AISAN
Mierz poprzez ADC spadek napięcia na czujniku poziomu paliwa.
cinquecento paliwa pompa paliwa cinquecento cinquecento pompa paliwa
zakłócenia laptop moment dokręcania półosi voice kraft alton
panele fotowoltaiczne grzałka panele fotowoltaiczne grzałka
Epson L3156 - pulsują wszystkie diody, co robić? Jak często wymieniać wodę w akwarium? Porady i zalecenia