Twoja daje 0,2bar a powinno być 1bar.
Aż czuć to dotykając w okolicach jej węży Jakby były z fagumitu to by pękły Filtr paliwa kiedy wymieniany?
35 litrów, ale tyle nie wchodzi.
A ECU jaką widzi temperaturę?
filtr masz pod podłogą auta przy zbiorniku paliwa
Podmień pompę paliwa oraz wymień bak bo na pewno jest przegnity na zgrzewie i w środku jest błoto, a nie paliwo.
Poprzedni właściciel nadmienił o problemie z pompą paliwa, mianowicie że cały czas pracuje. Po rozebraniu auta do przełożenia instalacji i silnika okazało się że doprowadzenia do pompy paliwa są następujące plus bezpośrednio ze stacyjki, a minus od czujnika zderzeniowego. Więc jakim cudem cały czas pracowała - powinna się włączać po włączeniu zapłonu......
Zacznij od wymiany filtrów paliwa i powietrza.
Wymień filtr paliwa, znajduje się w pobliżu zbiornika paliwa na przewodach paliwowych.
Silniki MPI (8V i 16V) wymagają wyższego ciśnienia paliwa niż SPI więc pompa paliwa od CCS się nie nada. Po "najmniejszej linii oporu" to 1.1 lub 1.2 ale SPI.
Przecież mu po prostu paliwa w gaźniku brakuje, a wy tu jakieś cuda wymyślacie.
Komp najlepiej czysty i po problemie Wiązkę musisz rzeźbić ta co masz przy silniku 1,2 tak aby podłączyć wszystkie czujniki silnika Do tej wiązki z auta musi iść zasilanie stały + po kluczyku+ masa kontrolka ładownia,oleju czujnik temperatury[opcjonalnie] Kontrolka diagnostyki silnika[marchewka] Zasilanie przekaźnika pompy paliwa to chyba tyle
Myślę że szukasz dziury w całym, bo tam zawsze tłucze jak tył lekki i podskoczy tak że aż się koło od nawierzchni oderwie. Jak woziłem 100l paliwa w bagażniku to problemu nie było. :)
Sprawdź ciśnienie paliwa,może okazać się,że jest za małe,bo filtr paliwa jest zapchany,stąd może to buczenie pompy.Filtr jest pod podłogą.
Witam. Mam maly problem, mianowicie cieknie mi dosc mocno zbiornik paliwa w moim seicento. Chce go wymienic i tu moje pytanie: czy nada sie do mojego autka zbiornik od cinquecento?? mam okazje dostac taki za free. Wiem, że ten od cintka ma 1 odpowietrznik a w seicento sa 2, czy to duza roznica?? i jak tam jest z ta pompka? bedzie pasowac? Z gory dziekuje...
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Witam mam problem z fiatem Cc 900 . Gdy otwieram drzwi bez kluczyka w stacyjce świeca sie wszystkie kontrolki na desce . Przy próbie odpalenia auta temperatura wskakuje na 130 stopni nawet przy zimnym silniku wtedy auro kreci ale nie odpala . Moze ktos zna przyczyne ? Kolego najpierw odepnij przewód od czujnika temperatury. Rezystancją będzie nieskończona...
najskuteczniejszy sposób na święty spokój to wymiana zespołu napędowego na 900 ja z 10 lat temu zrobiłem tak w swoim Cieniasku po długich bojach i mękach z nieszczęsną 700tka, gdzie przed każdą dalszą trasą wymieniałem profilaktycznie UPG.... kiedyś to był problem ze zdobyciem 900tki bo były strasznie drogie (długo szukałem aż za 500zł trafił mi się...
Witam Trzeba po prostu wymontować czujnik z zbiornika , prawdopodobnie się za tar ,może pływak jest dziurawy ,tak na odległośc bez wymontowania trudno jednoznacznie coś doradzić.
Ze przy skrecaniu auto gasnie to az dziwne... Tez mam 700tke i jeszcze mi sie takie cos nie przytrafilo. Jezeli przy przekreceniu kluczyka wszystkie kontrolki swieca jak powinny to proponuje blizej przyjzec sie automatowi rozruchowemu przy rozruszniku (zakladajac ze styk rozruchowy stacyjki jest ok.). Jezeli sie troche znasz na mechaniczno-elektrycznych...
no wlasnie problem w tym, ze widzialem na allegro pompke do uniaka i jakas inna sie wydaje.. w cienkim z pompki wychdza 3 ruski: przypływ, odpływ i wylot do gaznika a w tej od uno jakis tego nie ma.. moze inaczej w uno jest rozwiazany powrot nadmiaru paliwa.. Dodano po 1 (...) wychadzą oczywiście 3 rurki :D
Może wyrobił się popychacz pompy paliwa i czasem że tak to określę słabiej "popcha" i autko nie da rady zassać paliwa
Dość! Sprawdzenie żarówką zasilań to nie taka wielka filozofia, schematy są w sieci. Nie potrafisz, oddaj komuś kto potrafi. Proszę podać wyniki podstawowych pomiarów. Do tego czasu temat zamykam. Odblokuję po sygnale na PW.
Witam. A to fiat. Nie ma tam tego wyłącznika awaryjnego w słupku czy pod siedzeniem? Z cudzego forum ale warto zobaczyć. http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... Pozdrawiam.
Na moje oko masz uszkodzoną membranę w regulatorze ciśnienia paliwa.
Jak jest iskra nie czepiałbym się czujnika położenia wału. Próbowałeś wstrzyknąć paliwo bezpośrednio do gaźnika? Klapy reagują na dźwignię ssania? Zaworek pływaka sprawny?
Rozwiązanie okazało się banalnie proste, winny był wytarty popychacz pompki paliwa. 10 min. zabiegu i po kłopocie. Pozdrawiam wszystkich i zamykam temat:D
Do tego regulator ciśnienia paliwa.
Ostatnio w seicento 900 miałem przypadek szarpania przy obciążeniu i falowania obrotów, pisałem o tym na forum, otrzymałem poradę aby sprawdzić przewody podciśnieniowe. Posprawdzałem przewody, znalazłem cienki gumowy zbrojony wężyk wychodzący z tego samego rozdzielacza co plastikowy wężyk podciśnieniowy (ten był chyba ciśnieniowy skoro gumowy) z zaworkiem...
A nie zastanawiałeś się Kolego nad uczciwością stacji benzynowej na której tankujesz auto?Weź nalej sobie 5 litrów w bańkę po wodzie i odstaw .Pieniędzy nie stracisz bo nawet gdyby tu była przyczyna to jak sie odstoi to sobie nalejesz.....Ale daje to do myślenia
Ten 1 filtron wchodził ciasno w wężyki i był dobrze dopasowany.
Zbiornik paliwa od seicento wraz z pompą posiadam, także mógł bym go przełożyć jak się zrobi cieplej. Natomiast jak to jest w samochodach gdzie pompa paliwa jest zewnętrzna ? Jest zrobiony jakiś zbiornik buforowy dla pompy ? Inny profil baku ?
Jeśli kierunki nie działają ani zegar paliwa to może być wina bezpieczników sprawdź je i odpisz. Jeśli po odjęciu ssania gaśnie to może mieć za małą dawkę paliwa wtedy trzeba uregulować przy gaźniku.
Czy na pewno nie ma iskry a nie paliwa? Skoro problem zbiegł się z wymianą pompy? Sprawdź też bezpieczniki profilaktycznie. Ssanie włączone (jeśli to silnik z gaźnikiem ale 700 jest chyba tylko na gaźniku)?
Jak swieci sie kontrolka po wylaczeniu kluczyka ,to trafiona jest dioda plusowa w alnernatorze. Do wymiany mostek prostowniczy.
witam mam cinkusie od niecalego miesiaca i wymienilem juz swiece przewod WN i wyregulowalem gaznik ale nadal mi bierze kolo 10 litrow na 100 i nie wiem czego to moze byc przyczyna prosil bym o pomoc
A z baku pewnie dalej syf płatami odpada. Ponownie sprawdzić zanieczyszczenie w filtrze, ewentualnie wymienić jeśli nie bak. Gaźnik zniesie wszystko co za herezje. Układ paliwowy cały wyczyść łącznie z gaźnikiem i wtedy napisz. Logicznie pomyśleć chwilkę skoro po wymontowaniu filtra paliwa wszystko było jakiś czas dobrze to co widzisz za problem ?....
Jeżeli ecu wystawia masę na wyjście sterujące przekaźnikiem, to oczywiście, że może być jakikolwiek zwykły przekaźnik. Natomiast jak na wyjściu są impulsy obrotów, to już zwykły przekaźnik może nie "łapać", choć warto spróbować. Ps. Takie rozwiązanie z wyjściem impulsów obrotów na przekaźnik było fabrycznie stosowane w cinquecento /seicento 1,1, z tego...
Membrana pompy paliwa , puszcza paliwko przerabiałem temat .
Membrana pompy paliwa dziurawa
Jak ciągnie i gaz i paliwo to widać przepływ paliwa w filtrze paliwa.
Witam posiadam fiata cinquecento 700 krótko opisze po zatankowaniu rezerwa zgasła ale wskazówka nie ruszyła po spaleniu paliwa na trasie zapaliła sie rezerwa że paliwo kończy sie ale wskazówka nie pokazuje stanu prosze wskazówke do czego mozna zajrzec gdzie
sprawdz tez filtr paliwa
sprawdź czy nie zasysa powietrza jak odkręcisz korek zbiornika paliwa
sprawdż czy filtr paliwa jest drożny sprawdż czy paliwo dochodzi do wtrysku i jakie jest ciśnienie paliwa
Proponuje sprawdzić czujnik obrotu wału korbowego ciśnienie pompy paliwa
Wygląda to jakby nie działało odpowietrzenie zbiornika. Spróbuj najpierw przejechać się z poluzowanym korkiem wlewu paliwa
Zbiorniki w CC puszczają na zgrzewie, ale w takim przypadku już przy 1/2 napełnieniu kapie paliwo, jak cieknie dopiero gdy jest pełny, to albo z rury wlewu, albo z pod pokrywy pływaka i pompy paliwa
Witam. Zużycie paliwa będzie większe przy niskich temperaturach.
cinquecento paliwa pompa paliwa cinquecento cinquecento pompa paliwa
pomiar odległości ultradźwiękowy kondensator mniejszy zasilacz pirometr naprawa
bezpiecznik piszczy bezpiecznik piszczy
BMW E91 iDrive - Napęd działa, wyświetlacz nie Zmiana uzwojenia silnika Besel SA SEMh 90-4L