Zapewne woda rozsadziła blok i dostała się do miski olejowej dlatego tyle oleju i '' masło '' się zrobiło. Także wymiana silnika będzie najlepszym rozwiązaniem .
własnie to ten -podepnij go do sówki:D
Twoja daje 0,2bar a powinno być 1bar.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Może być zatkana główna dysza paliwowa.Dostęp do niej po zdjęciu górnej pokrywy z pływakiem.
Witam Nie straszcie tak od razu kolegi....niekoniecznie musi to być poważna usterka. Ja mam cieniaska z aisanem już prawie dwa lata.Po zakupie też były problemiki z obrotami itp itd i kazdy z machaniorów mnie straszył............. Ale sciągnołem troszke materiałów,przeczyściłem,wyregulowałem i śmiga bezproblemowo. tak więc nie załamuj się tylko jak...
Wypoleruj na lustro te kanały (wlotowe, wylotowe)w głowicy, bo z tego co pamiętam to są one lekko chropowate. Uszczczelka pod głowicę z tego co pamiętam kosztuje całe 8 zł. PS. W sumie to konstrukcja tego silnika z CC700 jest sporo zbliżona do maluchowego. Gdzieś kiedyś słyszałem jak się jakiś fachowiec wypowiadał że w latach 70-80 ubiegłego wieku jak...
Na to wygląda.
czujnik temp. silnika.
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
Proszę spróbować podać dodatkową masę do silnika,
Może problem z masami silnika ewentualnie klemami?
...Witam ostatnio silnik zaczął mi drżeć, wiec poduszki wymieniłem pod silnikiem, ale nadal mi drży - nie tak jak drżał gdy były walniete poduszki, lecz na wolnych obrotach - wibracje czuć od dołu, aż do kierownicy. dodam ze głosno chodzi wydech i jeśli dobrze patrzałem coś się niedobrego dzieje z łacznikiem elstycznym wydechu cały okopcony :( - kto...
To są te same silniki! Szukaj tylko w tym wypadku na gażniku. Jest tylko różnica w układach zapłonowych i rodzaju zastosowanego gażnika. W CC jest zapłon elektroniczny i gażnik Weber 32 TLF 32/250 a w Uno klasyczny układ zaplonowy lub w odmianie ES elektroniczny oraz gażnik Weber 32 ICEV 61/250 ,Weber 30/32 DTME10/12. Produkowany był do 93r. i ponownie...
Sprawdź przewód masy do silnika.
Rurka to odpowietrzenie pokrywy rozrządu (odma), a "kopułka" to obudowa przepustnicy. Rurka powinna mieć trójnik i może być w niej trochę oleju (ale trochę, nie powinien się lać, bo to źle świadczy o stanie silnika), powinna być cała, podobnie jak obudowa przepustnicy. Jeśli te elementy są dziurawe to tak jakbyś jeździł bez filtra powietrza ale nie...
cc700 mają wadliwie zaprojektowane właśnie tuleje i nie dziwi mnie ża tuleja oberwała kołnierz i się cofneła.
Obyś trafił na sprawny silnik Wałkowałem temat kilkanaście razy w końcu skończyło się na wymianie silnika ale na 1100 cm3 Odpala od strzała pali litr mniej Tydzień dłubania po godzinach Wrażenia z jazdy bezcenne
Ale jakie parametry?
co do zabazpieczenia stykow na rozruszniku to mozesz spokojnie kupic gumowe kapturki(takie jakie zabezpieczajaprzewod pradowy na alternatorze.dodatkowo po dokreceniu srubki na stykach delikatnie przesmaruj je wazelina techniczna-taka jaka zabezpiecza sie klemy na akumulatorze)powinno wystarczyc.
proponuje otworzyc maske w nocy i zobaczyc czy kable nie maja przebicia, swiece tez mozna zmienic.
To wycie to może być łożysko alternatora do wymiany. Przyczyną braku mocy - przyczyn może być wiele. Mogą być związane z układem paliwowym i elektrycznym. Któryś układ trzeba wyeliminować pierwszy, może to być np. elektryczny. Sprawdź czy przewody wysokiego napięcia nie mają przebicia. Zaczęły się chłodne i wilgotne poranki i takie objawy mogą mieć...
Chłodnice odpowietrzyłem, rury nad silnikiem też, gdzie jeszcze mógł zostać pęcherz powietrza ??
w tych modelach najlepiej wyrzucic odme silnika do butelki na zime i wilgotne pogody a z tym ruszaniem trzeba przestawic sklad mieszanki Dodano po 2 oczywiscie kanal dolotu odmy trzeba zaslepic
Zmierz ciśnienie sprężania na rozgrzanym, "nie odpalającym silniku".
Witam. Temat tych fiatów był poruszany i widziałem podobne problemy ale nie te sami i występujące z innymi problemami. Moja koleżanka ma Fiata Cinquecento który ma chyba ok 10 lat. Problem polega na tym że silnik gaśnie bez powodu i nie daje sie zapalić . nie pomaga gazowanie podczas odpalania. silnik dosłownie chwilkę się dławi i gaśnie. Zapala po...
Fakt ale niech sobie zasilanie sprawdzi jak założy inny wentylator zanim znowu za gotuje silnik
Przewód masowy od klemy jest przykręcony do nadwozia pod półką akumulatora, potem idzie do śruby na środku belki silnika
http://obrazki.elektroda.net/53_12639504... http://obrazki.elektroda.net/78_12639504... http://obrazki.elektroda.net/40_12639505...
Czy te otwory na pewno nie są w tych samych miejscach ? Wygląda bardzo podobnie, poza tym mam łapę od cc/sc 1.1 mogę podjechać na jakiś szrot gdzie będą mieli taki sinik i przymierzyć. A czy po niezastosowaniu jakiegoś innego alternatora by nie pasowało. Czy tego koła lub całego rozrządu nie można po prostu zmienić na starszą wersje ? https://obrazki.elektroda.pl/6351574300_...
Sprawdź masę silnika , lubią sie urywać
Węże twarde? Płynu ubywa? Nie czuć spalinami z płynu? Uszczelka pod głowicą, to dość częsta przypadłość tych silników.
sprawdziłem wtrysk,i filtry dalej to samo ale zauwazylem ze w ekspresowym tepie traci sie olej z silnika bylo pomiedzy min a max a teraz poziom jest ponizej minimalnego co to moze byc ?
Jak Ci kolega wyżej napisał zwalaj głowice- będą efekty.
Ten "komputer" można wywalić i dalej auto powinno jeździć po podaniu napięcia na zaworek biegu jałowego - zobacz czy instalacja się nie rozleciała do tego zaworka?!
Jeśli te wyłączniki są przystosowane do pracy bezpośrednio z silnikami i działają krzyżowo, to powinny pasować. Sam schemat w tej postaci błędny. Dlaczego silniki są na stałe podłączone do stałego plusa? To ma być podłączone "na krzyż", czyli w układ mostka H. Wyłączniki szyb dodatkowo jeszcze po puszczeniu zwierają oba wyjścia do masy, co daje dodatkowe...
A immo ogarnięte? Masa o ile mnie pamięć nie myli jest podawana ze sterownika silnika- kluczowanie cewki.
Witam, Litr na tydzień to mało? Prawdopodobnie jest jakaś nieszczelność. Trzeba zdiagnozować silnik , na początek pomiary ciśnienia sprężania i ciśnienia oleju. Bardzo prawdopodobne że został przytarty silnik.
Witam.Sprawdź czujnik temperatury silnika
Po zapaleniu cofnij delikatnie kluczyk i dmuchawa się znajdzie -wyrobiona stacyjka.P
witam nie mam problem z nagrzewaniem sie silnika nagrzewa sie tylko do 70 stopni i pozniej temperatura zatrzymuje sie w miejscu , termostat juz wymienilem i nadal ta sama usterka czy ktos moze mi pomoc??????????
Tutaj mowa o Cinquecento, pompka sprawdzona - czyściutka i paliwo przechodzi.
Gaźnik czy wtrysk?
Sprawdź masę na karoserii i silniku może dobrze nie łączy!
Do tego silnika nie było dedykowanych trój elektrodowych
SAMOCHÓD NIE ODPALA .WYDAJE DZIWNY DŹWIĘK.TAK JAK BY METAL TARŁ O METAL.
Witam, Jeśli chodzi o samochody to mniej więcej wiem jak o nie dbać, dbam by olej był dolany, akumulator naładowany, płyn do spryskiwaczy... ale jeśli chodzi o techniczne rzeczy to nie za bardzo się znam, dlatego z góry proszę o nie zadawanie jakiś skomplikowanych pytań dotyczących co się dzieje w środku silnika... A o to mój problem: Po pracy postanowiłem...
Może masz ustawioną ubogą mieszankę. Sprawdź to. Pozdrawiam.
Jak sprawdzić ten zapłon? W "700" nie przestawisz, jest na stałe. Czujnik bez możliwości regulacji i wypust na kole pasowym silnika. Dynamiczne realizuje moduł.
Dziękuję Bassowi za odpowiedź ..a czy ktoś może przesłać ilustracje budowy silnika Cinquecento 700
Witam. Mam pytanie. Czy magnetyzer neodymowy może zaszkodzić silnikowi w Cinquecento 700 Young :?: :?: :?:
To podziękuj koledze ociz. On Ci właśnie dokładnie o tym pisał! No i nie dziękuj kolegom, co tu tyradę zrobili na temat "gruszki" i ciepłego powietrza, bez którego ten silnik nie chodzi...
wykręć swiece odłacz cewkę zapłonową i kręć przez 20 sekund silnikiem z wciśniętym gazem do dechy. potem opal świece nad kuchenka gazową i wkręć do silnika. Poskładaj wszystko i spróbuj odpalić . Jeśli nie zagada to kup eter i walnij w dolot . A swoją drogą to poco go rozbierałeś ??
To typowy objaw wskazujacy na sprzeglo. Rozumiem ze objaw wystepuje podczas puszczania sprzegla? Powody moga byc takie: -zaolejone okladziny cierne tarczy sprzegla -przekoszony docisk tarczy sprzegla -lozysko wyciskowe -poduszki silnika, skrzyni.
Skoro uszkodzeniu uległ alarm, to może cały czas trzyma blokada zapłonu. poza tym musisz sprawdzić, czy docieraja impulsy do cewki i czy sama cewka generuje iskry. Czy masz zasilanie na systemie aisan. Słychać prace silnika krokowego po przekreceniu stacyjki? Taki czarny "bączek" do którego dochodzą 4 gumowe wężyki, przykręcony do do przedniego pasa...
czyli wymienic czy co?
Witam. Budowałem taki pojazd na silniku Tico, może moc niewielka za to robotę swoją robi.
Rezystancja czujnika położenia wału 578 -782Ω ,odległość od występów na kole pasowym 0,4 -1 mm.Rezystancja cewek pierwotne 0,495-0,805Ω ,wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie modułu zapłonowego pin 6 - ,plus 12V , pin 10- masa.Ciągłość połączeń pomiędzy elementami układu zapłonowego ,w szczególności pomiędzy czujnikiem położenia wału i modułęm...
Witam. Posiadam Fiata Cinquecento z 1993 roku. Ostatnio zauważyłem że jak stopnie nagrzania dochodzą do prawie 90 stopni to taki drugii odgłoś jakiś zaczyna działać ale się wyłącza sam i tak w kółko. Nawet jak się zgasi silnik to ten odgłos działa jeszcze trochę. Czy to jest jakieś chłodzenie silmika dodatkowe czy co??
Powiedzieć wójkowi że nasadził Cię na minę,i oddać mu samochód. Kasę niech wróci! Sorry,ale zakładając swój temat,myślałeś że to forum do wyżalania się? Albo stowarzyszenie jasnowidzów?
Jeśli chcesz zobaczyć jak to zrobił koleś, który zrobił z CC 150 koni to zapraszam - [url=http://www.ryznart.wlb.vectranet.pl... silnika - Cinquecento
Niestety Seicento jest kompletnie nie do wyklepania(dachowanie), więc chciałem usłyszeć opinie na temat takiej przekładki Wiesz że sej jest nie do "wyklepania" ale nie wiesz że z taką przekładką będzie 10 x tyle pracy i będziesz miał auto w "porywach" warte max. 500-1000 zł. I co masz warsztat z wyposażeniem pod ręką i kupę roboczogodzin za darmo?...
A dysze zmieniłeś ?
Witam, mam mały problem z wycieraczkami przy Cinquecento-700 ,silnik jest sprawny a wycieraczki ani drgną co może stanowić problem .Proszę o pomoc:|[/GVideo]
A cewka WN sprawna?
może sprawdź połączenia masowe, do karoserii i silnika pozdro
Trzeba by było sprawdzić na egzaminerze czujnik temperatury jaka temperature pokazuje na zimnym silniku.
Witam. Przedstawiam zastosowanie silnika krokowego w roli serwa zaworu Danfoss typu ra-n tj. z głowicą na zatrzask. Ponieważ zawór grzejnikowy miałem umieszczony w takim felernym miejscu,że głowica podlegała podgrzewaniu przez grzejnik, co skutkowało słabym ogrzewaniem. Powstał pomysł, aby coś z tym zrobić. Jest wiele sposobów najprostszy to zakup głowicy...
Ja u ojca z ta mazia poradziłem sobie w ten sposób ze puściłem odmę pod silnik i w gaźniku u góry czysto
Ściągnij pasek alternatora i zobacz czy nie zginie ten hałas
Sprawdż masy lamp i tą z akumulatora na silnik. P.S. masa na karoserię jeszcze.
Cześć 2 dni temu mój cc jeździł normalnie. Po 2 dniach nie dało się go odpalić, siadł akumulator. Naładowałem akumulator, podłączyłem i jak chciałem odpalić silnik całkowicie odmówił. Kiedy go trochę gazuję delikatnie "bulgocze" może na jednym cylindrze, kiedy puszczę gaz od razu gaśnie (zauważyłem tez że dymi przy tym całkiem pokaźnie). Wymienione...
Jeżeli nie masz zwarć w przewodach zasilających wtryskiwacz lub w samym wtryskiwaczy to na pewno uszkodzony sterownik silnika.
samochód na podnośnik, zdjąć pokrywę zaworów, kręcić kołem pasowym kału korbowego (klucz 36) aż zawory na którymś z cylindrów zaczną się mijać (koniec wydechu - początek ssania tzn zawór zewnętrzny kończy się zamykać a wewnętrzny zaczyna otwierać) wtedy na drugim cylindrze (nieruchome zawory) sprawdzasz poruszając dźwigienkami czy są luzy - nie powinno...
Tylko badanie na hamowni da odpowiedz na temat kondycji silnika. Sprawdziłeś opony, cisnienie, hamulce, łożyska, zbieżność?
Skoro już toczy się dyskusja to zapytam o czujnik temperatury. Różni się czymś od tego przy silniku 700cm3 ? Gdy podłączyłem obecny pod deskę rozdzielczą wskazówka ani drgnie. Jeśli był by uszkodzony to przekręcił bym ze starego silnika.
a jak ja mam to sprawdzic i skadm mam wiedziec czy jest uszkodzony ???
jest jeszcze gorszy silnik - 700tka z Bisa /Cinquecento 700 - co miesiąc wymiana UPG ;) --- ile chcesz za silnik S15? w jakim stanie ? i skąd jesteś?
witam moje podstawowe pytanie czy opłaci się wymienić silnik 700 na 1.1? Obecnie posiadam Cinquecento 700, chciałbym wsadzić silnik od Cinquecento Sporting czyli 1100 oczywiście z skrzynią. Moje drugie pytanie to czy oprócz silnika i skrzyni musiał bym coś jeszcze dokupić/wymieć. Czy osprzęt z starego silnika będzie pasować do nowego?
W bardzo wielu Fiatach jest ten sam problem zacierającego się silniczka na chłodnicy. To powinno bć potraktowane jako wada produkcyjna!!! Ale można kupić używkę za 50zł na złomie lub giełdzie. Sam miałem ten przypadek w Seicento i Cinquecento. Dodatkowo powiem też o silniku wycieraczek tylnych, tam leci scalak i wycieraczka saje gdzie popadnie.
wg mnie winę ponosi czujnik temperatury na silniku
700 nie ma szklanek tylko hydropopychacze :D Zacznijmy od tego co się nie psuło w tym silniku ;)
Czyściłeś czujnik i pomogło na krótko czyli ruszyłeś wiązką i złapalo kontakt, a pod wpływem drgań silnika znów go gubi. Sprawdz kable od niego.
pompa większa zewnętrzna, a manometr to regulator ciśnienia, kąt zapłonu wyprzedzony o 10`
Weź się za tą sondę.
na pracę silnika nie na środowisko tak!
Posiadam Cinquecento 700 i otóż mam taki problem jak nacisne gaz do dechy to cieniak zaczyna przerywac... Czy ktoś wie czym to może być spowodowane? Pozdrawiam DiNoOsS
Wymontuj go i podłącz pod 12v, powinien klikać.Sprawdź go też Ω-mierzem lub podmień z innego. jak wlejesz paliwo i odpalisz to leci do butelki w czasie pracy silnika?
Na pewno ten luz jest ustalany na panewce od strony koła pasowego, ale jak nie podpowiem bo nigdy takiego silnika nie rozbierałem.
Witam! Robił ktoś z was zmianę silnika na większy niż przewidział producent? Posiadam cinquecento 700 jestem w trakcie zmiany silnika na 1.2 16V, chciałbym zmienić również dane w dowodzie rejestracyjnym i tu moje pytanie... Jest możliwość legalizacji danych jeśli seryjnie w cinquecento maksymalnie wychodził silnik 1.1? Jeśli tak to co trzeba zrobić?...
witam moj mial ten sam problem i jest do tej pory nastepujaca sytaucje sprawdz swiece jezeli sa czarne maasz podobno walniete pierscienie pozdro
Witam Mój znajomy jest kierowcą wyścigowym. Ściga si ę Fiatem Cinquecento. Ostatnio wymienił głowicę w silniku z 1punktowym wtryskiem na wielopunktowy, wymienił skrzynie biegów i komputer. Wszystko było by ok gdyby silnik wkręcał się na jakieś 7-7,5 tys. obrotów, niestety fabrycznie komputer odcina zapłon przy 6000. W jaki sposób można to zmienić, jakich...
mialem taki prawie taki sam problem naciaglem pasek i wymienilem termostat i pomoglo teraz chodzenie silnika dziala bez zarzutu :)
Podmien przekaźniki w komorze silnika, te pod plastikowa osłona. Jeżeli nie pomoże to najprawdopodobniej czujnik wału korbowego.
Cinquecento Gaźnik AISAN
Jak w temacie dziś moje CINQUECENTO CC 700 zgasło podczas jazdy efekt jakby bieg wyskoczył kręci lekko jak młynek do kawy.Stawiam na rozrząd pytanie silnik jest kolizyjny czy nie?
1 zdjęcie to map sensor, bezwzględnie ma być podłączony do kolektora ssącego, reszta nie ma aż takiego znaczenia dla pracy silnika
Sprubuj wyregulować gażnik tu masz wszystko opisane http://hostuje.net/file.php?id=749051cf ... 416b8ed291 Dodano po 4 Przepisz cały link bo coś nie wyszło http://hostuje.net/file.php?id=749051cf ... 416b8ed291
Witam Mam problem z moim cinquecento 700, wymieniłem sprzęgło i wyciagalem silnik ze skrzynią , po złożeniu , silnik przy odpaleniu strzela , raz nie chce odpalić raz odpali , czasami chodzi normalnie i robi się to samo czyli strzela iprzerywa albo go odcina przy jeździe , dam przykład z wczoraj , odpalilem go , jeździłem normalnie 10 min znów zaczął...
jeszcze nie sprawdzałem ale musze dodać że gdy pierwszy raz zaczołem odpalac po całej akcji to coś jakby zaczeło strzelać/pukać ale palił na jednego tłoka póżniej już całkiem sie zepsuł bo jak kręce rozrusznikiem to co kilka obrotów wału gwałtownie zwalnia i znowu kręci
cinquecento temperatura silnika wymiana silnika cinquecento cinquecento wymiana silnika
czujnik wielkość elektryczny mieszaczami pralka punto subwoofer
Mycie przewodu wspomagania kierownicy - jak to zrobić? Lokalizacja bezpieczników kierunkowskazów Renault Trafic II