Wciskasz ssanie ile się da, następnie luzujesz śrubkę przy dźwigni ssania przy gaźniku i odchylasz dźwignię tak aby ssanie było wyłączone i popychasz dalej linkę w środku w samochodzie lub ciągniesz kombinerkami za linkę przy gaźniku tylko z wyczuciem żeby nie urwać, blokujesz śrubkę przy dźwigni i ot cała filozofia.
Podlaczone do dzwigienki od ssania .
Sprawdź połączenie masy silnika i karoserii. Możliwy brak masy i jak pociągniesz ssanie to dostaje masę przez linkę ssania
Punkt 1 -siłownik podciśnienieniowy dwustopniowy ,odpowiada za automatykę ssania Punkt 2- termozawór dwudrożny ,odpowiada za automatyke ssania i korekcje biegu jalowego .Nieszczelności powodują np. gasnięcie na biegu jałowym.
Ciepły silnik palisz bez ssania z lekkim gazem (zanim uruchomisz rozrusznik już powinieneś lekko uchylić przepustnicę)? Sprawdź ustawienie zapłonu i zobacz jak wyglądają świece (zwłaszcza wtedy gdy nie chce zapalić).
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
Otóż rano na zimnym silniku auto odpala bez ssania właściwie z półobrotu, jednakże gdy silnik się rozgrzeje, i auto postoi kilkanaście minut, to odpali z wielką biedą po kilkunastu sekundach, i to z pedałem gazu wciśniętym do podłogi. A jak się czuje filtr powietrza?
Hmm. Po pierwsze to proponuje poczytac posty na temat CNQ 700 , a zapewniam ze jest ich duzo na forum. Nastepnie sprawdzilbym kable WN i swiece bo przy podwyzszonej wilgotnosci moga stanowic problem. Kolejna rzecz to przyjzal bym sie gaznikowi , a konkretnie ukladowi zalaczania ssania - ciegienko biegnace od podcisnieniowego przyspieszacza lubi spadac...
Nie potrzeba żadnych schematów. Nową linkę poprowadź tak jak starą. Jak założysz do cięgna to ustaw tak aby była pełna regulacja.Jak cofniesz to żeby ssanie było wyłączone całkiem, jak naciągniesz żeby było otwarte całkiem. Nie załam linki nigdzie. Możesz posmarować olejem lub płynnym teflonem. Pozdrawiam
Zaczął bym od sprawdzenia punktów masy . Co do upływności prądu to miernik w rękę i wyciągaj po kolei bezpieczniki . W twoim przypadku upływność nie powinna być większa jak 0,02 A .
Witam mam problem z moim cintkiem przy próbie zapalania słychac takie cyk rozrusznik jest dobry bo był sprawdzany na samym akumulatorze a do tego przy dłuższym czymaniu kluczyka grzeje sie linka od ssania prosze o pomoc
kolega ma racje
Witam, Mam taki problem ze swoim Cinquecento 700 na polskim gaźniku FOS (kiedyś był Aisan, zmieniony na FOS-a przez poprzedniego właściciela). Problem jest związany z mieszanką paliwa, otoż auto strasznie nie lubi dyszy paliwowej 90, tzn. jak włożę ją w pierwszy przelot, przerywa na pierwszym, a jak w drugi, przerywa na drugim. Danie ssania znacząco...
Sory, że tak długo, dużo roboty miałem. Ogółem to poszperałem trochę i doszedłem do wniosku, że coś jest nie tak :)) A tak serio to trochę popatrzyłem i jeden z cylindrów ma problemy w działaniu bez drugiego. Nie mam miernika kompresji, więc nie mam jak sprawdzić, czy kompresja jest git, ale bez ssania nie daje rady. Z kolei jak odpalam na zimno, to...
Mnie już aisan położył na kolana.Jeżdżę tylko na gazie,bo na benzynie to jest tragedia.Oto,co mi się dzieje na benzynie:na zimnym silniku bez ssania gaśnie na starcie,muszę dużo gazować,żeby nie gasł,w czasie jazdy,czy to ciepły,czy zimny silnik,przerywa,bez ssania jak zahamuję to gaśnie bez prze gazowania.I co ja zrobię,zimny silnik odpalany na ssaniu...
Witam Mam problem z cc 700 1995r. Po odpaleniu na ssaniu silnik chwilę pochodzi i gaśnie bez ssania nie ma opcji żeby odpalił, pompka paliwa działa. Wyczyścilem gaźnik i dalej to samo.
Witam Chciałbym się zapytać, do czego służy ta dioda koło ssania w Cinquecento http://obrazki.elektroda.net/37_12842198... Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam Michał
Witam w samochodzie ojca jest taki problem,gdy wyciągnie mu ssanie samochód odpali i niby jest ok,ale jak cofnie ssanie (samochód jest juz rozgrzany) do momentu w którym zgaśnie kontrolka od ssania samochód odrazu gaśnie, temperatura skacze poza skale na maks zamek centralny waruje,to samo sie dzieje jak ruszam ssaniem na postoju z przy włączonym zapłonie,...
Zdjąć chwyt powietrza do gaźnika . Widać przepustnice ssania .Włączyć ssanie ,przepustnica powinna całkowicie zamknąć przelot gaźnika.Uruchomić silnik,przepustnica powinna lekko się uchylić .Po osiągnięciu przez silnik temperatury + 15°C następuje dalsze uchylenie przepustnicy.Przy temperaturze silnika +55°C następuje całkowite otwarcie przepustnicy...
Brak ssania nagminne w cc
Klapki ssania powiadasz.... To zobacz czy czasem cudów nie wyprawia taki siłownik pneumatyczny sprzężony z dźwignią przepustnicy.
witam. Mój cinquecento 700 ciężko pali pomimo włączonego ssania muszę się wspomagać gazem bo inaczej gaśnie, gdy już trochę pochodzi jest w miarę ok. Miałem też sytuację że dojezdzalem do ronda lub zakrętu hamowalem i gasl musiałem się ratować ssaniem żeby go utrzymać . gaźnik fos rocznik 94 Z Góry dziękuję za odpowiedzi:)
Po zapaleniu zimnego silnika na ssaniu mam takie obroty jak normalnie na biegu jałowym czyli 900-1000. Po przekroczeniu 15sC obroty wzrastają do ok 2500. wyłaczenie ssania następuje przy ok 55sC. Chciałbym się zapytac czy takie niskie obroty na ssaniu to normalne? Kiedyś obroty na ssaniu były od razu wysokie i wraz ze wzrostem temperatury malały. Powinno...
po zaciągnięciu ssania jest ona otwarta - nie ma znaczenia czy z ssaniem czy bez. Jutro sprawdzę, znaczy poszukam tej rurki. Co może być przyczyną nie cofającej się samoczynnie linki ssania?
Ta ''klapka'' od ssania to raczej rzadko ulega uszkodzeniu ponieważ jest ręcznie sterowana dźwignią od ssania która jest w kabinie przy kierownicy.Za obroty na ssaniu w gaźniku typu ''aisan'' odpowiada kilka rzeczy.Najważniejsze z nich to zawór dwudrożny czyli taka plastikowa rurka z trzema króćcami do których są podłączone podciśnienia następnie zawór...
witam u mnie jest trochę inaczej ale po kolei ,autko 96r z kat i oczywiście Aisan .Do tej pory było OK a teraz przy odpalaniu bez ssania kreci i nie zapala,po wyciągnieci ssania na maxa zapali ale obroty nierównomierne.Jak juz jedzie to silnik pracuje nierówno a wyrzucenie na luz gaśnie.Prosze o porady.
Witam kolego gothi86 sprawdź czy zamykają się klapki od ssania.Odkręć nakrętkę na gażniku na 10 klucz i zaciągnij ssanie będziesz widział czy zamyka się dopływ powietrza a jeśli nie to winą jest odłączone cięgienko ssania po lewej stronie gażnika
a przełączasz wieczorem na paliwo tak żeby pracował na benzynie i go gasisz. jak gasisz na gazie a zapalasz na benzynie to w gazniku nie masz jeszcze paliwa i musisz długo kręcić jak masz słabą pompę paliwa.i sprawdź mechanizm ssania i klapkę od ssania
Witam, ja mam również problem z zapalaniem w niskich temperaturach gażnik FOS .Niedawno założyłem instalację gazową i jeżdziłem przeważnie na gazie, jak zrobiło się zimno to zaczeły sie problemy z zapalaniem auta na benzynie, wygląda to w ten sposób że po przekręceniu kluczyka zapala na 2 sekundy i zaraz gaśnie i trzeba powtórzyć zapalanie kilkanaście...
Jak w CC był fabrycznie zamontowany gaźnik Aisan to linka ssania była montowana na gaźniku i nie było wspornika na belce do mocowania pancerza linki ssania. Jak teraz masz założony inny gaźnik powinieneś dorobić z płaskownika mocowanie pancerza. Zobacz jak jest w innych CC. Były dwa rodzaje linek ssania.
bezpieczniki sprawdziłem są ok. zaczeło sie od tego że włączyłem zapłon potem kierunek i było słychać zegotanie przekażnika i od tej pory nie było już kierunku nie działał wskażnik i gasł po odjęciu ssania
Dzień Dobry, cześć, witam. Mam pytanie w związku z moim autkiem jakim jest bmw czytaj bardzo mały wóz czyli CINQUECENTO 700. Auto zanim kupiłem jeździło fajnie. Po zakupie odjechaliśmy bez uruchamiania ssania, czyli na zimnym silniku, po ujechaniu może 1,5 - 2 km auto mimo wciśnięcia gazu traciło moc, tak jakby było przyduszone. Po zjechaniu na pobocze...
sprawdz czy klapka ssania działa a ogólnie to temat morze
No to jest od ssania a w sprawie korozji poczytaj o inhibitorach korozji.
Witam , chciałbym podłączyć się do tematu , również mam cc700 z weberem , problem dotyczy gaśnięcia na postoju , Śrubkę zwiększającą otwarcie przepustnicy(to jakby młoteczek i kowadełko) mam już na max wykręconą i dalej gaśnie nawet po 10km po mieście , termostat jest do wymiany bo rury od chłodnicy nawet po 20 km są koło 40-50 stopni.Tylko martwi mnie...
samochód na podnośnik, zdjąć pokrywę zaworów, kręcić kołem pasowym kału korbowego (klucz 36) aż zawory na którymś z cylindrów zaczną się mijać (koniec wydechu - początek ssania tzn zawór zewnętrzny kończy się zamykać a wewnętrzny zaczyna otwierać) wtedy na drugim cylindrze (nieruchome zawory) sprawdzasz poruszając dźwigienkami czy są luzy - nie powinno...
Jaki gaźnik? Sprawdź pompę paliwa, zobacz czy przewód od wspomagania hamulcy nie jest pęknięty, dla pewności sprawdź serwo (wyeliminuj), filterek w gaźniku na wlocie sprawdź, zdejmij porywę gaźnika i sprawdź czy te dźwigienki od ssania zamykają się i otwierają przy poruszaniu dźwignią ssania. PS. Porady do polskiego gaźnika ew. Webera.
Ten typ gaźnika jest niestety trochę niewdzięczny ze względu na mechaniczne sterowanie ssaniem. Napisz dokładnie kiedy masz kłopoty z zapalaniem i jaka wtedy jest temp silnika i w jaki sposób zapalasz auto (co robisz z dźwignią ssania i z gazem) Zobacz też w dziale Instrukcje Samochody instrukcję dotyczącą gaźnika AISAN. Jest tam opis działania i sposób...
witam czy moze ktos ma aisana i moglby sprawdzic u siebie jakie jest polozenie ciegna po wyciagnieciu ssania ?? bo u mnie jest problem tego typu ze ssanie wyciaga sie zbyt mocno i dysza w gazniku zamyka sie calkowicie i samochod nie odpala na ssaniu ...... ustawienia linki ssania nic nie daja po wyciagnieciu ssania i dodaniu gazu przy odpalaniu przepustnica...
Mam pytanie od jakiegoś czasu jestem posiadaczem fiata i mam problem ze ssaniem oraz mocą w cc 700 z gaźnikiem Aisana. Z rana na ssaniu pali bez problemu jednak po kilku minutach jak nie wyłączę ssania silnik zaczyna się dusić, szarpie (objawy typowe jak przy zalewaniu silnika). Po wyłączeniu ssania ręcznie silnik pracuje równomiernie i wszystko zdaje...
Tylko że na ssaniu przy dzisiejszej porannej temp 2°C silnik przez około 3-4 sekund pracuje na wysokich obrotach a po tym czasie obroty samoczynnie spadają do tego stopnia że silnik potrafi zgasnąć (jak mu lekko pomogę gazem to znowu kręci wysoko ale po chwili obroty w dół). Jak już się troszkę nagrzeje to jest lepiej - nie gaśnie - obroty w górę i...
No tam masz zwykłą linkę do ssania ...pękł ci ten malutki biały plastikowy element....zresztą tam wszystko widać jak na stole....nad czym tu się zastanawiać...
Witam . Mam taki problem z fiatem cinquecento 700, mianowicie jak jest mróz nie zależnie ile stopni , pali idealnie , jak trochę pochodzi to potem muszę dość długo nim kręcić żeby odpalił . wymieniłem: - świece ( NGK ) - przewody zapłonu - akumulator - filtr powietrza gaźnik jest po regeneracji . Nie mam pojęcia co zrobić żeby palił normalnie , i to...
Przerabiałem ten temat na takim weberze. Regulacją nic nie wywalczyłem Problem wyszedł po wyjęciu gaźnika: poziom paliwa i ustawienie klapy od ssania (przy okazji oczywiście czyszczenie i regulacja na koniec)
Fakt, o hydraulicznych zaworach zapomniałem. Aż wstyd dosłownie :-) ale swoje lata temu już to było. Moduły były trzy. Ja miałem zawsze koloru czarnego MED 230 lub MED230A. Med 231 i wyższe były przy japończyku. No to mamy już winowajcę. Stawiam na ssanie. Ono poprostu nie działa jak sam wskazałeś, a wskazałeś to mówiąc że bez gazu nie odpali. Powiem...
sprawdz masę karoseria silnik bo wskazuje jak bys niemial masy na silniku możesz zapalić linkę ssania bo przeznią bieże silnik masę w najgorszym wypatku zapalisz auto
Bez ssania nie zapala wogóle. Kiedy już uda mi się go odpalić ,przejeżdżam na ssaniu jakiś kilometr(inaczej będzie szarpał) wyłączam i jest ok. Do końca dnia mam spokój ,odpalam bez ssania ,silnik pracuje normalnie. Problem jest tylko przy odpalaniu po dłuższym wielogodzinnym postoju.
iskra jest, przewody i swiece ogólnie sa nowe i firmy bosch czyli z tego co wiem dość dobre, czyjnik był czyszczony i wlozyłem go na miejsce, otóż, na ssaniu chodzi juz dobrze a bez ssania dalej szarpie :D nie wiem co to moze byc... :)
widze ze masz japonski gaznik Aisan. zeby CC700 poprawnie chodzilo to przedewszystkim nalezy dbac o wszystkie przewody podcisnieniowe do sterowania tym gaznikiem (chodzi o sterowanie ssania i wolnych obrotow). jesli ktorys czujnik/zaworek/membrane masz uszkodzona to nigdy nie bedzie chodzic jak nalezy! to bardzo skomplikowany uklad zasilania (gaznik+katalizator)...
cinquecento obroty ssania ssania peugeot elektrozawór ssania
chrysler voyager sprawdzić błąd karta grafiki nvidia niebieski ekran samsung drzwi lodówki
wycena usług foxess magazyn energi
Samsung QE55Q67A – rodzaje gniazd antenowych, IEC i F, podłączenie DVB-T2/C/S2 Novus rejestrator – aktualizacja firmware, brak współpracy z Chrome, Edge, Firefox, HTML5