Klapki ssania powiadasz.... To zobacz czy czasem cudów nie wyprawia taki siłownik pneumatyczny sprzężony z dźwignią przepustnicy.
Po zapaleniu zimnego silnika na ssaniu mam takie obroty jak normalnie na biegu jałowym czyli 900-1000. Po przekroczeniu 15sC obroty wzrastają do ok 2500. wyłaczenie ssania następuje przy ok 55sC. Chciałbym się zapytac czy takie niskie obroty na ssaniu to normalne? Kiedyś obroty na ssaniu były od razu wysokie i wraz ze wzrostem temperatury malały. Powinno...
witam u mnie jest trochę inaczej ale po kolei ,autko 96r z kat i oczywiście Aisan .Do tej pory było OK a teraz przy odpalaniu bez ssania kreci i nie zapala,po wyciągnieci ssania na maxa zapali ale obroty nierównomierne.Jak juz jedzie to silnik pracuje nierówno a wyrzucenie na luz gaśnie.Prosze o porady.
Dzień Dobry, cześć, witam. Mam pytanie w związku z moim autkiem jakim jest bmw czytaj bardzo mały wóz czyli CINQUECENTO 700. Auto zanim kupiłem jeździło fajnie. Po zakupie odjechaliśmy bez uruchamiania ssania, czyli na zimnym silniku, po ujechaniu może 1,5 - 2 km auto mimo wciśnięcia gazu traciło moc, tak jakby było przyduszone. Po zjechaniu na pobocze...
Sprawdź jakie jest ładowanie, silnik pewno gaśnie bo spadają obroty a że ładowania praktycznie pewno brak to się dzieje co dzieje.
Ta ''klapka'' od ssania to raczej rzadko ulega uszkodzeniu ponieważ jest ręcznie sterowana dźwignią od ssania która jest w kabinie przy kierownicy.Za obroty na ssaniu w gaźniku typu ''aisan'' odpowiada kilka rzeczy.Najważniejsze z nich to zawór dwudrożny czyli taka plastikowa rurka z trzema króćcami do których są podłączone podciśnienia następnie zawór...
Tylko że na ssaniu przy dzisiejszej porannej temp 2°C silnik przez około 3-4 sekund pracuje na wysokich obrotach a po tym czasie obroty samoczynnie spadają do tego stopnia że silnik potrafi zgasnąć (jak mu lekko pomogę gazem to znowu kręci wysoko ale po chwili obroty w dół). Jak już się troszkę nagrzeje to jest lepiej - nie gaśnie - obroty w górę i...
W gaźniku Aisan jest śruba regulacyjna obroty ssania (po włączeniu ssania i zamknięciu przesłony następuje wstępne uchylenie przepustnicy).Zbyt duże wykręcenie śruby powoduje ,że silnik ma za wysokie obroty na ssaniu ,natomiast jej dokręcenie powoduje problemy z uruchomieniem zimnego silnika.Zazwyczaj należy ją wkręcić do oporu i następnie wykręcić...
Witam wszystkich jakieś pół roku temu wymieniłem gaźnik aisana na fosa (po regeneracji) i odpalał na kluczyk, w mrozy po -20 stopni odpalił np. za 3 razem ale wszystko pięknie chodziło, aż tu nagle z dnia na dzień zaczęły się problemy z uruchomieniem. Na ssaniu odpali i zaraz gaśnie, po kilku takich próbach odpali pochodzi chwilę na ssaniu i zgaśnie,...
samochód jak dojeżdżam do celu to przełączam na benzyne i na tym paliwie go wyłączam i na tym samym paliwie zapalam, więc to nie to, Klapka ssania chyba też nie, ponieważ jak już po katowaniu rozrusznika auto zapali to ruszając ssaniem obroty rosną i maleją wiec ssanie jest sprawne. prosze o inne sugestie
Witam, mam pytanie do specjalistów od CC 700. Jesteś szczęśliwym posiadaczem CC 700 (gaźnik FOS) od ładnych paru lat. Mam pytanie odnośnie rozruchu zimą przy temperaturze poniżej 0 stopni. Aby uruchomić silnik (tzn. doprowadzić do sytuacji w której pracuje w sposób ciągły) potrzebne jest jakieś 15 a czasami nawet 30 prób. Podczas pierwszych 5 przekręceniach...
Witam mam problem z wyregulowaniem gaźnika w cc700. Przerobiony został z fosa na 28imb 10/250 (fos ma duże luzy na osi przepustnicy przez co ssie lewe powietrze, ma "dziurę" po dodaniu gazu (czasami) i dużo pali w granicach 9-12 litrów w mieście). Przechodząc do sedna sprawy zakupiłem gaźnik maluchowski wyczyściłem i posprawdzałem dysze (rozmiary według...
No nie do końca, poprostu on ozyskuje pewną ilośc obrotów w czasie jazdy tylko, to tak jak by Twój samochód podczas jazdy kręcił np max do 2 tys obrotów, tu jest tak samo, na postoju max obroty a w czasie jazdy dajesz do końca a on tylko delikatnie zwiększa obroty i nic więcej, a po wyciągnięciu ssania dopiero ciągnie do przodu i jest ok, myslicie że...
no własnie z tym ssaniem jest cos nie tak... raz łapie raz nie dokladnie ;| takie mam wrazenie tak samo na rozgrzanym silniku podciaganie ssania nie daje zadnego efektu tzn obroty wogule sie nie zmieniaja ? a co do tego termozaworu to dzisiaj sie to postaram wymienic i zobaczymy jaki bedzie efekt pozdr
Witam. Jetem posiadaczem Fiata CC 700 z katalizatorem i tym felernym gaźnikiem Aisan.. Mój problem polega na tym ze bardzo ciężko jest go odpalić szczególnie rano, nie ważne czy jest mróz czy nie. Wystarczy ze postoi kilkanaście godzin i ostygnie. Proces odpalania: wciśnięte sprzęgło, zaciągnięte ssanie i z 2 razy pod pompowanie gazem.Kręci, kręci i...
witam. Potrzebuje pomocy... mam cinquecento 700 + LPG (instalacja ma 2 m-ce) I MAM PROBLEMY Z JAZDĄ NA BENZYNIE. Odpala na benzynie bez problemu po odciągnięciu ssania wskakuje na wysokie obroty ale po wciśnięciu pedału gazu muli go i gaśnie. Tam gdzie mi zakładali gaz powiedzieli że to wina gaźnika i oddałem do mechanika który powiedział że go przeczyścił...
Witam! Więc zrobiłem tak: Sciągłem linkę od gazu aby wykluczyć wieszanie się linki i co się okazało na luzie jeśli odpalę silnik chodzi spokojnie prze chwilkę jakieś 5-10sekund później wpada w wysokie obroty i gaśnie. Wciągnołem również linkę od ssania i to samo. Nie mam pojęcia co może być? Zacznie kolega myśleć samodzielnie, czy wyrzucić wątek do...
aktualnie chodzi na świecach jakiś japońcach z tego co pamiętam. ssanie działa - obroty sie zwiększają ale z czasem samochód gaśnie (po 2-3 sek) tak jakbym odciął mu paliwo - i tutaj się nasuwa myśl czy pompka chodzi jak jest zimna. Linka była wymieniana na nową od ssania. A jak jest samochód zimny to nie da się ruszyć z ssania nawet jak już chodzi...
W lutym zauważyłem że moje CC700 za dużo pali. Brał mi około 9-10L na 100 w mieście. Postanowiłem wyciągnąć gaźnik, wyczyścić, przemyć i przedmuchać. Wymieniłem jedynie uszczelkę. Wszystko było ok. Po zamontowaniu, nie mogę go odpalić. Ręce mi już opadły, ponieważ za chiny nie stać mnie na mechanika. Próbowałem też zdobyć gaźnik po regeneracji ale jest...
Fakt, o hydraulicznych zaworach zapomniałem. Aż wstyd dosłownie :-) ale swoje lata temu już to było. Moduły były trzy. Ja miałem zawsze koloru czarnego MED 230 lub MED230A. Med 231 i wyższe były przy japończyku. No to mamy już winowajcę. Stawiam na ssanie. Ono poprostu nie działa jak sam wskazałeś, a wskazałeś to mówiąc że bez gazu nie odpali. Powiem...
Witam mam taki problem z moim cieniasem. Mianowicie gdy odpalam go na kompletnie zimnym silniku (np po nocy) to na początku przez pierwsze 3 minuty chodzi on strasznie słabo. Obroty są niskie, pracuje nierówno i podczas jazdy szarpie. Gdy popracuje te 3 minuty żeby się rozgrzał, obroty się podnoszą same i wszystko jest dobrze od tego momentu. Dotyczy...
Witaj kolego podałeś mało danych na ten temat jednak z tego co piszesz wynika ze problem tkwi na pewno w gaźniku to sam wiesz ja mogę ci powiedzieć ze to źle wyregulowany gaźnik lub luzy na ośce przepustnicy miałem tak w 126p działo się to samo spotkałem się tez z podobnym zachowaniem w moim traktorku robionym tam był mam silnik od 126p i przyczyna...
Witam nie jestem znawca mechaniki aut wiec chciałem sie poradzić tych wlaśnie którzy są w tym obeznani. Mój problem polega na tym, opisze całą historie mojego kłopoty. Kupiłem dziewczynie cinkola by objeździła sie po 1 miesiącu auto zaczęło chodzić na wysokich obrotach i spalało 10l na niecałe 80km, poszedłem do kumpla który jest mechanikiem i doszliśmy...
Witam. Nie tak dawno zakładałem na temat forum, że auto dymi na biało a we wlewie oleju zbiera się biała maź. Okazało się, że to jednak nie była Uszczelka Pod Głowicą, tylko uszczelka pod kolektorem ssącym. Po jej wymianie auto przestało dymić, a płynu chłodniczego nie ubywa. Powstały natomiast nowe problemy. Otóż rano na zimnym silniku auto odpala...
Witam. Być może rozwiązanie mojego problemu jest banalne, dlatego też proszę o wypisywanie wszelkich możliwych wskazówek. OPIS SAMOCHODU Posiadam fiata cinquecento 900 (899 cm3) z 1995 roku, aktualny przebieg to ok. 115.000 km. Nie posiadam w nim instalacji gazowej i nigdy takowej w nim nie było. Auto ma gaźnik Weber. Akumulator mam raczej dobry, a...
nierówna praca silnika w cc704aisan to mantra użykownika (znowu szarpie, znowu szarpie, znowu szarpie); przyczyn może być wiele: - wspomniane przewody podciśnieniowe (dobrze wymienić co jakieś 50k km) - filtry: paliwa (co 20k km), powietrza (co 5k km, ale to tylko 10 zł) i oleju (co jakieś 25k km); silniczek jest mały, więc są to dla niego b. ważne...
Sprawdź połączenie masy silnika i karoserii. Możliwy brak masy i jak pociągniesz ssanie to dostaje masę przez linkę ssania
Witam. Mam pytanie ? posiadam cinquecento 900 na gazniku, w chwili właczenia ssania silnik chce wyskoczyć z ramy - jakie powinny być obroty na ssaniu i ewentualnie czym je wyregulować?
Może niezbyt fortunnie napisałem z tym ustawieniem... zapomniałem że to 700, nie FIRE. Są tam jakieś znaki na kole zamachowym, żeby sprawdzić lampą stroboskopową moment zapłonu? Nic nie było dłubane przy czujniku wału? Jest oryginalny, nie zamiennik niewiadomego pochodzenia. Zęby na kole są całe, odstęp czujnika od koła jest właściwy? Skoro zimny palisz...
Mnie już aisan położył na kolana.Jeżdżę tylko na gazie,bo na benzynie to jest tragedia.Oto,co mi się dzieje na benzynie:na zimnym silniku bez ssania gaśnie na starcie,muszę dużo gazować,żeby nie gasł,w czasie jazdy,czy to ciepły,czy zimny silnik,przerywa,bez ssania jak zahamuję to gaśnie bez prze gazowania.I co ja zrobię,zimny silnik odpalany na ssaniu...
Witam. Mam problem Z moim Fiatem Cinquecento 700 na gaźniku od Fiata 126p. Kiedy przyśpieszam samochód szarpie, nie ma wcale wolnych obrotów, pracuje tylko na ssaniu. Ustawiałem obroty biegu jałowego, ale nawet kiedy ustawię śrubkę na maksimum samochód zgaśnie. Czym może być to spowodowane? Pozdrawiam
panowie dołączę się do tematu mam taki problem z cc 700 aisan jest tak że nie mógł zapalić powymianie świec i kabli i przeczyszczeniu linki od ssania i rozruszaniu jej pali samochód z trudem i na ssaniu i jak zapali ma wysokie obroty a jak wyłączę ssanie to gaśnie co to może być?
tez myslalem nad zmiana,ale sie nie oplaca,gaznik w dobrym stanie okolo 300 zl. a dotego jeszcze przerobka gazu,ssania,zaslepka plynu.
Zdjąć chwyt powietrza do gaźnika . Widać przepustnice ssania .Włączyć ssanie ,przepustnica powinna całkowicie zamknąć przelot gaźnika.Uruchomić silnik,przepustnica powinna lekko się uchylić .Po osiągnięciu przez silnik temperatury + 15°C następuje dalsze uchylenie przepustnicy.Przy temperaturze silnika +55°C następuje całkowite otwarcie przepustnicy...
jeszcze nie sprawdzałem ale musze dodać że gdy pierwszy raz zaczołem odpalac po całej akcji to coś jakby zaczeło strzelać/pukać ale palił na jednego tłoka póżniej już całkiem sie zepsuł bo jak kręce rozrusznikiem to co kilka obrotów wału gwałtownie zwalnia i znowu kręci
Na ssaniu z zimnym silnikiem prawowicie każde auto zgaśnie, moje Cinquecento też. Ale po rozgrzaniu powinien pracować poprawnie.
W starszym rozwiązaniu( Fiat Cinquecento 700( gaźnik)) przy wciśnięciu pedału gazu na około 3/4 otwierała się jedna przepustnica a na 4/4 dwie. i w takim starszym rozwiązaniu było tak, że na luzie otwarcie przepustnicy umożliwiało rozwinięcie obrotów do np 6000, a to samo otwarcie przy obciążeniu pozwala na obroty np 2000 ? Mniej więcej tak.
Aha. Ale ze ssaniem już nie mam kłopotów. Jest taki cienki wąż który idzie od kolektora ssącego (wpina się go przy wężu, który idzie do serwa) aż do, (tylko nie wiem jak to fachowo nazwać) chyba odparownika benzyny, w każdym razie tam gdzie zbierają się opary benzyny, i właśnie ten wąż był przedziurawiony, zakleiłem dziurę izolacją i pomogło. Lepiej...
Miałem kolizję-samochód naprawiony,ale jest coś co mechanik nie może naprawić.Gdy jest zimny to na ssaniu samochód wchodzi wysoko na obroty to znów gaśnie,poza tym gdy jadę wolnym biegiem-jakby przerywał silnik.Proszę o radę. Gaźnik jest tak zwany japoński.
Gażnik Aisan to przeklęństwo .ma zbyt dużo elementów regulacyjnych,jeśli jest prawidłowo wyregulowany to nie sprawia żadnych problemów .Za obroty na ssaniu odpowiada śruba z tyłu gażnika- uchyla wstępnie przepustnice ,dostęp od góry przy pomocy płaskiego wkrętaka.Należy ją wkręcić do oporu a następie wykręcić 2.5-3 obroty .
cześć. Mam problem, mianowicie silnik przypomina nieco diesla, a konkretnie: -po odpaleniu słuchać z silnika jakieś stuki ( na ssaniu kiedy są większe obroty, kiedy silnik się zagrzeje i pracuje bez ssania nie ma stuków) -stuki pojawiają się przy większych obrotach, jazda na trasie jest przez to dość uciążliwa -głośne stuki pojawiają się przy ruszaniu...
Drogi kolego jeśli nie miałeś styczności z tym gażnikiem to raczej zostaw w spokoju zlec tą robotę komuś doświadczonemu ,jeśli masz książkę i dalej nie wiesz za co się zabrac to daj sobie spokój , w załączeniu przesyłam ci schemat układu ssania w tym gażniku , jeśli przeanalizowanie tego schematu nic ci nie rozjaśni to nikt ci tu raczej nie pomoże
Witam po przerwie. Widzę, że żadnych nowych sugestii nie ma. Więc jednak przypadek beznadziejny? Dzisiaj byłem bliski załamania nerwowego gdy rano (deszcz) nie mogłem go zapalić przez 15 min. Dobrze że akumulator wytrzymał. Cały czas praca na jednym cylindrze, jazda na wyciągniętym ssaniu, przy wyższych obrotach nie czuć przerywania. Co można jeszcze...
sprawdz pokrywkę na górze gażnika czy przy właczeniu ssania się zamyka często wyłamywał sie języczek z cięgna . Potem zrób prosty test - po odpaleniu przytkaj gażnik z góry na wysokich obrotach do częściowego zdławienia kilka razy zazwyczaj pomaga .
Mam problem z gaznikiem aisan przy cc 700. Ostatnimi czasami wymienialem silnik a przy gaznik wymienilem przepustnice. Problem jest tego typu ze samochod nie trzyma wolnych obrotow a gdy wyciagne ssanie to silnik osiaga max obroty wiec nie wiem co z nim jest. Tymbardziej ze kumpel go ustawil i bylo wszystko dobrze a gdy dojechalem do domu zgasilem go...
plis dopiero co kupiłem CC 700 i mam japońca gażnik potrzebuje pomocy rano mam problemy z zapalaniem jak zapali to chodzi ciężko i dopiero po chwili wchodzi na obroty na ssaniu jak jest już ciepły to na wolnych obrotach chodzi nierównomiernie jakby miał zaraz zgasnąć ale nie gaśnie tylko to zapalanie troche frustrujące bo czy ciepły czy zimny ciężko...
Co to czujnika temperatury- zauważyłem że jeden przewód był oderwany od czujnika i sam to naprawiłem- ale nie wiem czy czujnik jest sprawny. Mechanik też stwierdził że to może być termostat i dzisiaj ma być wymieniony. Wężyki cienkie były sprawdzane parę razy. Niepokoiło mnie tylko to że trzy wężyki które dochodzą do termo zaworu dosyć luźno w nim siedzą-...
Mam problem z cc 700 rocznik 95 z jego silnikiem Silonik gdy jest zimny przerywa nawet na ssaniu a przy pewnych obrotach calkiem odcina zaplon i gasnie po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu silnik znow pacuje ale tylko do pewnych obrotów i znow to samo Usterka ta nie pojawia sie regularnie Takie rzeczy dzieja sie czasami A nawet czasami przerywa gdy jest...
1. olać czujnik temp. i go odpiąć. 2. wyluzować linkę gazu. 3. wyregulować wolne obroty według własnego uznania. 4. świece + kable= 30zł. 5. nic więcej nie da się z tym hooyostfem zrobić. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Witam! Mam następujący problem podczas postoju autko gaśnie nawet na ssaniu (po zapaleniu odrazu schodzi z obrotów), a w czasie jazdy to jak przyśpieszam to jest OK, ale gdy lekko przychamuje lub zdejme noge z gazu to gaśnie. Nie mam pojęcia co mu jest auto mam dopiero miesiąc! Głównie mnie interesuje co mogło nawalić i jaki jest tego koszt, gdyż sam...
cinquecento ssania cinquecento obroty wolne obroty cinquecento
chińskie mierniki berlingo kontrolka ciśnienie zapowietrzenie silnika mercedes
kondensator tantalowy delonghi dinamica
MQD4C, MC9S08QD4, Electrolux – programowanie, zabezpieczenia SEC, BDM, EEPROM, AGD Ocieplenie stropu betonowego na poddaszu nieużytkowym: materiały i metody