Przy 20°C 2,4 - 2,6 kΩ, jest to czujnik ntc więc wzrost temperatury powoduje spadek rezystancji
Champion - RN9YC (0,7 mm) Beru - 14R-7DU (0,9 mm) Bosch - WR7DC (0,9 mm) NGK - BPR6E-VG (0,7 mm)
Centra zaleca : - Centra Plus 40Ah, prąd rozruchu EN 320 - Centra Standard 34, prąd rozruchu EN 240 Bosch zaleca: - Bosch S4 42Ah, 390A Instrukcja pisze o 40 Ah
To uszkodzony sterownik, dokładnie driver wtryskiwacza
Jeżeli na cewce nie masz też 12V to główny przekaźnik lub jego obwód.
To że pali się kontrolka wtrysku to może być kilka przyczyn-ale ta pierwsza diagnoza może być właściwa bo miałem to samo,ten czujnik to jest czujnik podciśnienia względnego.U mnie jak jak był uszkodzony to po odpaleniu gasł na wolnych obrotach,i właśnie kontrolka wtrysku paliła się cały czas.Jak byś miał zepsutą sondę to gazu paliłby ci ponad 10.Jak...
Do sprawdzenia czujnik położenia wału korbowego. Pozdrawiam.
Witam :) Polecam tobie cinquecento na wtrysku (900) jest mniej awaryjny niż gaznikowce ja sam posiadam egzemplarz z 93 r zero rdzy ! moja wersja jest w ocynku jedyne co wymieniłem od kiedy go mam to termostat i wycieraczki :D spalanie musisz liczyć 7l (średnie) w trasie jesteś w stanie spokojnie zejść poniżej 6 l :) co do reszty się nie wypowiem bo...
No właśnie, samoregulująca się hydraulika. Chociaż w książce pewnego wydawnictwa piszą, że jest regulacja, ale akurat moja wersja jest w 100% samowystarczalna, że się tak wyrażę. Może jakieś inne pomysły co do mojego problemu? Zresztą jakby to był luz to wyszło by to zaraz po wymianie uszczelki, a problem pojawił się dopiero po wymianie, co ciekawe,...
A jak tak kręci i nie może zapalić to są impulsy na wtryskiwacz i iskra na świecach? Całkiem nic się nie dzieje podczas kręcenia czy próbuje zaskoczyć? Czuć wtedy paliwo?
Termostat wymieniony. Koszt nowego był trochę wyższy, bo 42 zł:P + robocizna 30 zł. Teraz muszę trochę pojeździć i sprawdzić czy to faktycznie termostat stwarzał problemy.
Poszukuję schematu elektrycznego do cinquecento 900. Mam problem z wycieraczkami i światłem awaryjnym. Bezpieczniki sprawdzałem są dobre. Z góry dziękuję za pomoc. użyj Szukaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93...
Witam, zamontowałem do swojego samochodu komputer pokładowy, dostarczyłem mu praktycznie wszystkie informacje (VSS z wejscia komputera). Brakuje mi tylko impulsów drogi. Pomyłkowo pobrałem je z komputera z wyjścia czujnika obrotów wału korbowego.. ale to raczej nie to o co mi chodziło... przynajmniej obserwując wskazania, ponieważ na postoju Smile mierzy...
napisz mi ilu pinowy masz czujnik co do pompy paliwa w ciągu minuty powinno wylecieć ok 1.5 l możesz to sprawdzić na początek tak jak i filtr paliwa może być zatkany i pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do wtrysku :)
jezyk83 kolega zerolinux wyraźnie napisał, cyt- jeżeli zostanie zatankowany do pełna (pierwsze odbicie pistoletu) to po pewnym czasie, podczas postoju zaczyna ze zbiornika wypływać paliwo.
w tym momencie to już nie mam bo sonda na 100%była uszkodzona(dobry kolega mechanik ją sprawdził) jak odzyskam samochód w czwartek to napisze czy coś się zmieniło czy nie.Dziękuje za szybkie odpowiedzi.
Świecenie kontrolki wtrysku było spowodowane tylko przetarciem tego kabelka i nie miało wpływu na zachowanie silnika. Moim zdaniem problem moze pojawić sie znowu a tkwi on w układzie zapłonowym, kable, cewki. Tak to własnie wtedy jest że raz idzie idealnie a raz wogóle, jak padnie świeca to nie chodzi wogóle a jak cewka czy kable dostają przebicia to...
Uszkodzona może być żarówka z prawej strony i tak szybko miga
Dałem auto do warsztatu, rozebrali silnik, pierścienie i zawory są OK, sprężanie ma dobre, a nadal silnik przerywa. Przydałoby się pod diagnostykę ale nikt nie chcę mi cinkusa podłączyć, że ponoć nic to nie daje. Zapłon już cały wymieniłem i sprawdzałem miernikiem wszystko po 1000 razy.To musi być coś z osprzętem raczej ale nie mam pojęcia co. Wymyślcie...
900ka była w 2 wersjach - na gaźniku (odradzam) i z wtryskiem. Wersja z wtryskiem od strony elektroniki nie różniła się od 1.1 SPI.
W cinquecento nie ma takiego filtra, gdzieś masz nieszczelny układ i dlatego śmierdzi.
Problem zaczął się nie dawno czyli jakiś miesiąc temu zaraz po założeniu instalacji gazowej. Samochód zapala zawsze na benzynie. Zapala dobrze na zimnym i gorącym silniku. Jednak gdy silnik jest ciepły i zapalam go ok. minute po zgaszeniu to musi bardzo długo kręcić aż zapali. Po zapaleniu na chwilkę zwolni obroty a potem je podwyższy do normalny. Ostatnio...
wtrysk uszkodzony
sprawdziłem. poziom płynu jest w okolicach max ale jego kolor jest rdzawy.
Jeśli masz odpowiedni obrotomierz podpinasz sie pod sygnał z cewki zapłonowej pozd
co ma kontrolka wtrysku do cisnienia na głowicy? CIśnienia może nie być swoją drogą, ale to coś z wtryskami zapewne (najprawdopodobniej końcówki wtrysków)
zaświeca się też kontrolka od wtrysku . Odczytaj błędy w sterowniku by nie wymieniać po omacku osprzętu wtrysku
Gaźnik czy wtrysk?
1.2 MPI 75KM z Punto I to wtrysk full-group, wymaga albo bardzo szybkich wtryskiwaczy LPG albo kombinowania z łączeniem wtrysków (funkcja w niektórych centralkach LPG).
Jeśli masz wtryski oryginalne i reduktor ciśnienia paliwa to jakaś 1.0-1.2bar jaki ci pasuje.
Witam mam problem z cinquecento 900 (na wtrysku) Samochód dławi się przy ruszaniu i szarpie przy dodawaniu nie dużej ilości gazu da się ruszyć tylko z piskiem i jeździć na wysokich obrotach (gdy pedał jest w podłodze nie ma tego problemu ) Na biegu jałowym też jest dobrze. Może ktoś miał już taki proble i mi podpowie gdzie szukać przyczyny. Z góry dziękuję
nie napisałeś jaki to silnik gaźnik czy wtrysk.....
Witam. Mam problem z paleniem CC 899ccm, rocznik '94. Na razie usterka nie trafia się zbyt często ale jest dosyć irytująca. Problem pojawia raz na kilka "odpaleń" samochodu. Podczas prawidłowego rozruchu święcą się 3 kontrolki: ładowania, smarowania i wtrysku. Potem tradycyjnie kontrolka wtrysku gaśnie. Jednak zdarza się, że kontrolka wtrysku nie chce...
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
auto jest w angli niepotrzene mi papiery?
mam samochód Cinquecento 900cm3 na wtrysku z '96. Spalanie wynosi mi jakieś 9l/100km co można zrobić aby zmniejszyć spalanie ?
Witka, jak w temacie potrzebuje calutki zrzut pamieci z kosci 24c512 siedzacej w Cinquecento 900 (z wtryskiem) w komputerku sterujacym :/ Ma ktos i udostepni ?
prol24 a kontrolka wtrysku zaświeca sie jak przekręcasz kluczyk przy odpalaniu auta? Powinna na kilka sekund się zaświecić. Jeśli nie to może najzwyczjniej żarówka się spaliła.
Yyy, a Seicento nie miał silników na wtrysku?
Raczej na 100% wtrysk.
Najprościej podłączyć pod komputer diagnostyczny i odczytać błąd. Zapewne sterowanie przekaźnikiem uruchamiającego pompę i zasilający niektóre elementy układu (cewki wtrysk evap rezystor sondy itp)
pali mi sie kontrolka na desce od wtrysku paliw w cc 900 kiedys zapalała sie na chwile przy rozruchu a potem gasła a teraz pali sie ciągle gdzie szukać przyzczyn awarii
Nikt nie wie czy nikomu nie chce sie pisać?
Mam podobnego Cienkasa, tyle, ze 900. Rocznik ten sam, wiec tablica pewnie sie nie rozni. Nie moge tylko teraz sobie przypomniec, jakie tam sa Ledy: zolty od wlaczonego ssania, czerwony cisnienie oleju i chyba bylo cos jeszcze (moze plyn hamulcowy ?). Niestety nie mam przy sobie ani samochodu ani instrukcji. Na pewno nie jest to nic z wtryskiem. pozdrawiam
witam Mam problem z cinquecento 900 jedno-punktowy wtrysk,zdarzyło sie juz 2 razy, ze na luzie wskoczyły wysokie obroty( mysle ze tak ok 4000 ) jednostajne .dopiero po 3 z kolei zapaleniu auta silnik pracował normalnie.Mam założony gaz Al 700 a problem wystapił raz na benzynie (przy odpalaniu) a raz z wcisnietym sprzegłem w czasie zmiany biegu( jazda...
Wyrobione pierścienie lub cylindry , może zawory . Uszkodzony wtryskiwacz jeżeli jest to MPI. Chyba czeka cię ściaganie głowicy. Wtedy będzie wiadomo. Wskaż fiata cinquecento 700 z wtryskiem paliwa! Na razie ostrzeżenie za pisanie bzdur.
Kontrolka wtrysku oznacza zazwyczaj awarię któregoś czujnika. Może też nie łączyć kostka na którymś z nich.
Spróbuj ustawić obroty biegu jałowego na śrubie przy lince, tam gdzie masz mono-wtrysk. Może masz linkę z gazu za bardzo naciągniętą i trzeba zwiększyć jej długość śrubą regulacyjną na lince przy mono-wtrysku.
Napisz jaki masz silnik było 5 wersji. Przynajmniej określ gaźnik czy wtrysk.
Witam. A w czym ty masz problem jak tam jest jedno punktowy wtrysk paliwa?
Może być problem z układem zasilania benzyną ale zanim sprawdzisz ciśnienie paliwa skontroluj przewód podciśnienia który prowadzi do tzw czujnika MAP przy sterowniku silnika. Jego nieszczelność powoduje złe wskazania podciśnienia w kolektorze ssącym i nieprawidłowe rozpoznanie obciążenia silnika co ma przełożenie na obliczenie dawki wtrysku paliwa....
mam fiata cc900. Miałem identyczny problem. Po pierwsze sprawdz czy po odłączeniu akumulatora na 5 min odpala na benzynie jesli nie. To moze byc to co u mnie tzn - zimne luty na kablach od wtrysku.
prąd dochodzi do cewki, cewka sprawna a iskry nie ma. Silnik jest z wtrysku i koło założone jest z wieloma zębami a zamiast wtrysku jest założony gaźnik.
Jeśli masz możliwość do podpięcia pod komputer po rozgrzaniu sprawdź jak zachowuje się sonda lambda, czy pracuje w pętli zamkniętej ze sterownikiem silnika, jaki jest jej współczynnik, jak często zmienia się stan z ubogiej na bogatą i odwrotnie. Jeśli pod względem elektroniki będzie ok to zobacz jak wygląda ciśnienie paliwa na wtrysku (około 1 bara)....
Witam Czy jest iskra na tym cylindrze?.To masz wtrysk wielopunktowy,jeżeli tak to sprawdź czy wtrysk pracuje.
:D dobrze że wtryski całe :D
Sterownik z pinu 23 kluczuje masą przekaźnik załączający pompę ale także zasila tym przekaźnikiem plusem wtrysk(i) ,cewki ,evap itp. Sprawdź dokładnie instalację pompy czy po drodze nie jest podpięta pod dodatkowy plus. Objaw taki jakby sterownik był uszkodzony ale podmieniałeś i też tak samo. Nie zapominaj o Immo FiatCode które pracuje tylko z określonym...
Witam jak w temacie jestem posiadaczem cinquecento 900 i wczoraj jejzdzil normalnie a dzisaj jade sobie do miasta i przy szybkosci 80 km/h autko zaczelo troche zwalniac troche przerywac i go mulic koledzy jak myslicie co by to moglo byc? aha i niekiedy jedzie normalnie niekiedy go muli dodam jeszcze ze to cintek na wtrysku
Witam. Niedawno zakupiłem powypadkowego CC900 z wtrsykiem. Samochód miał uszkodzone nadwozie ale silnik nie ruszony i normalnie odpalał. Kontrolka wtrysku po przekręceniu kluczyka gasła i wszystko było ok poza jazdą bo układ kierowniczy był uszkodzony. Po przełożeniu silnika i wiązki elektrycznej do mojego nadwozia po CC700 Aisan zaczęła mi się świecić...
Pierwszym objawem problemu z pompą jest właśnie problem z uruchomieniem pojazdu, problem może też tkwić w wtryskach, ja mam tak właśnie w cinquecento, gdy postoi dłuższy czas po przekręceniu zapłonu świecą wtryski przez 5-10 sekund czasem dłużej, dopiero po zgaśnięciu tej kontrolki łapie od szczała inaczej ma problem.
Witam. Mam pytanie dotyczące czujnika temperatury cieczy. Jeden z czujników znajduje się na termostacie, pytanie czy drugi czujnik to ten wkręcony w głowicę po lewej stronie? Jaką rezystancję powinien mieć ten czujnik na zimnym i ciepłym silniku? W książce do CC na schemacie rozrysowane są tylko 2 czujniki - ten na termostacie i czujnik temp. zasysanego...
Witam. Koledzy nie chce zakładac nowego postu więc mam takie pytanie? kupiłem Cinquecento 900 na gązniku i chciałbym załozyć mono wtrysk - czy jest to mozliwe i ewentualnie co powinienem dokupić? Za pomoc z góry dziekuje.
Wyższa szkoła jazdy, myślałem, że chodzi Ci o jakieś dodatkowe chłodzenie silnika. Ale taki zwykły spryskiwacz nie zrobi Ci mgły. Musiałbyś mieć jakiś wtrysk od diesla.
ECU z cinquecento o numerze IAW 16F.EO będzie do mojego silnika pasował? Ja mam IAW 16FM.EC
Dziś sprawdziłem listwę z wtryskami. Paliwo jest podawane. Proszę o pomysły.
Piszesz o podwójnym przekaźniku Nie wiem jak fabrycznie to było rozwiązane w 16V ale w cc 900 [posiadam wiązkę i naocznie widziałem] są zamontowane dwa zwykłe przekaźniki przełączające Jeden od zasilania pompy a drugi od nie wiem czego Przecież to też spi chyba nawet na tym samym wtrysku
Fiat Cinquecento 900(wtrysk), rocznik 95, do nie dawna na chodzie. Jakieś dwa miesiące temu po raz pierwszy poważnie się zepsuł. Tzn. nie chciał w ogóle zapalać. Został wymieniony akumulator, i wszystko było OK do wczoraj. Kiedy nim jechałem w pewnym momencie wszystkie żarówki zaczęły przygasać, silnik zaczął się dławić, i w końcu zgasł. Kiedy teraz...
Witam! Jest to Cinquecento na jednopunktowym wtrysku 4 cylindry. Po przekreceniu kluczyka w pierwsze polozenie nie gasnie czerwona kontrolka awarii, a powinna po kilkunastu sekundach zgasnac, by nastepnie odpalic silnik. Kontrolka gasnie dopiero po odpaleniu silnika, ale po ok.2-3 minutach znowu sie zaswieca. Silnik chodzi jak "traktor" i jest bardzo...
sprawdż czy filtr paliwa jest drożny sprawdż czy paliwo dochodzi do wtrysku i jakie jest ciśnienie paliwa
To urządzenie nie nadaje się do Twojego samochodu, współpracuje jedynie ze sterownikiem IAW-16F, czyli Cinquecento, Seicento, Panda, Punto z wtryskiem SPI i silnikami 1.1 i 1.2 8V.
Tak po mojemu, to u Ciebie powinien być wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik.
Te silniki na bezpośrednim wtrysku już tak mają, nic z tym nie zrobisz.
witam mój problem wygląda nastepująco -autko odpala , ale pracuje dosyc nie równo -raptowne otwarcie przepustnicy dławi silnik -delikatne i powolne otwieranie pozwala na wkrecenie sie silnika -kontrolka wtrysku zapala sie po każdo razowym otwarciu przepustnic na kompie wyskoczył (Błąd wtryskiwacza) jak to interpertowac ? (przewody od ecu do wtrysku...
Witam, rok temu zbudowałem buggy z silnikiem od malucha. Teraz zaczęło mi brakować mocy, nie chodzi mi tu o prędkość maksymalną tylko o przyspieszenie. Maluch nie daje rady rwać trawy z korzeniami, a więc chce wstawić do buggy mocniejszy silnik. Zastanawiam się nad silnikiem od tico ( 800cc 41 KM) albo seicento ( 1100cc i 54 KM) jest też cinquecento...
Innych niż na module po prostu nie ma, jedynie wersja sporting z silnikiem 1108ccm oraz wersja z silnikiem 899ccm w późniejszych latach produkcji miała jednopunktowy wtrysk sterowany elektronicznie przez ECU.
Napis z który rocznik itp., bo nikt tu wróżką nie jest. Pierwsze modele były na gaźniku, a późniejsze na wtrysku. A to duża różnica
Zdecyduj się, masz gaźnik czy wtrysk? I napisz jeszcze raz, ale po polsku...
Sprawdzę dopiero w sobotę i dam znać na elektrodzie ale z tym przewodem ciśnienia wiąże duże nadzieje na poprawę. Tym bardziej, że już kilka osób wspominało mi o czujniku MAP (sprawdzałem go od strony elektrycznej i było ok.) Miałem kiedyś CC700 z gaźnikiem Aisana tam dopiero wężyki ciśnienia dawały nieraz popalić (tzn. jak silnik źle palił). Zacząłem...
Poszukaj sobie zdjęć takiej pompy i będziesz wiedział jak to wygląda. Sugerował bym kupić fabrycznie nowy zbiornik, bo kosztuje on niewiele. Tylko pamiętaj że inne są do gaźnika, inne do wtrysku. Pompa powinna pasować od seicento.
To zależy od tego gdzie założył go gazownik przy montażu gazu.Najczęściej jest blisko wtrysku,szukaj po instalacji elektrycznej od gazu.
Tak czujnik w głowicy jest koloru czarnego, to w miejsce jego wkręcam nowy i wszystko będzie działać, czy jeszcze ten w termostacie zmienić? Mój CC jest na wtrysku.
mało spala czyli jakieś regulacje na wtrysku trzebaby zrobić.. ingerencja w pompę wtryskową..
Po co LPG przy planowanych rocznych przebiegach na poziomie 5 tys. km? Doprowadzenie samej instalacji LPG w kilkunastoletnim aucie kupionym za 3 tys. zł będzie kosztowało 1/3 wartości tego auta, a już samo dodatkowe 50zł przy przeglądzie i czynności eksploatacyjne (wymiana filtrów+regulacja) pochłoną większość rocznych oszczędności na paliwie. Cinquecento...
wstaw zwykła rurke zmiast kata i bedzie spokój,w 700 nie ma co pchac kasy, albo lepiej zmień silik na 900 na wtrysku- od razu poczujesz róznice ....
witam. mam fiata cinquecento z 96 roku na wtrysku z gazem. Na paliwie zapala od razu ale na początku podczas jazdy jest strasznie słaby gdzieś około przez pierwszy kilometr później jak ręką odjął ale po przełączeniu na gaz czuć paliwo spod maski. Wdaje mi się, że go zalewa. Dodatkowo ostatnio zauważyłem małe ślady oleju lub paliwa na filtrze powietrza...
Witam Podczas jazdy nagle zabłysnęła mi kontrolka Code oraz kontrolka wtrysku. Po zatrzymaniu się zauważyłem że przewód masy od akumulatora do nadwozia i silnika przy silniku sie przerwał(zaśniedział) i była przerwa w obwodzie. Niestety przy ponownej próbie rozruchu silnika kontrolka CODE świeci się na stałe a po chwili zaświeca się wtrysk i nie ma...
centralka immo była połączona. To, że immo złapie kod po podłączeniu to pamietam z cinquecento. Po odłączeniu centralki kontrolka gaśnie. Kontrolka wtrysku świeci sie i nie mruga
Jeśli jest to przewód cienki ,czarny o średnicy około 4mm to jest to przewód z czujnika podciśnienia http://s135.allegro.pl/listing/search.ph... Aby założyć ten przewód plastykowy musisz na końcu tego przewodu wcisnąć około 2,5cmm przewodu gumowego grubościennego i mając go z taką końcówką nadmiaru...
witam wszystkich, posiadam FIAT Cinquecento 900 z jednopunktowym wtryskiem paliwa, zaparkowaem auto calkiem normalnie w grudniu przed duzymi sniegami (na dworze), gdy snieg zniknal juz go nie odpalilem, 1. zapala sie kontrolka od wtryskow, 2. pompa paliwa nie ciagnie paliwa, 3. nie ma iskry pompe sprawdzilem i dziala, kupilem drugi sterownik do ukladu...
Nie narobisz żadnych szkód. A słaba masa będzie powodowała Ci błąd - czerwona kontrolka wtrysków będzie zapalała się i czasem gasła.
a co ma wspolnego "amerykańskość" samoochodu z możliwościa zainstalowania w nim wtrysku sekwencyjnego? pozdrawiam krzych
ale Cinquecento 900 (z drugiej serii bodajże od 95 czy 96r - na wtrysku) to dokładnie to samo co seicento (ta sama płyta podłogowa i ta sama mechanika), a jest o wiele ładniejsze i dużo lepiej ocynkowane
Mam CC 700 95, te stuki to na 90 % popychacze hydrauliczne - koszt u dobrego mechanika ok 600 zł. Ja przeszedłem to w ubiegłym roku. W moim autku hydraulika siadła juz 3 razy. Jeżeli wysiadzie "fabryczny rozrząd" to jest to kłopot bo dzisiejsze popychacze są beznadziejne, mogą zużyć sie nawet po przejechaniu kilku tyś. km. Tylko niektóre ASO daja jakąkolwiek...
Jak mogłeś zamienić sterowniki skoro mają zupełnie różne wtyki?!? Przecież ich mechanicznie nie da się podmienić, jeden ma duże pojedyncze złącze, a drugi ma dwa mniejsze złącza. http://obrazki.elektroda.pl/2591207100_1... IAW-16F to archaiczny sterownik EURO-2 stosowany w Cinquecento, wczesnych modelach Seicento i starej Pandzie z silnikami...
Dobra ale ja tutaj czegoś nie rozumiem po co wkładać wtrysk !!!!!!!!! Przecież silniki 900 chodziły świetnie na gaźniku, w cinquecento była taka wersja z gaźnikiem więc nie lepiej kupić silnik który chodził na wtrysku zmienić kolektor dolotowy pod gaźnik i to wszystko, pozostaje tylko sprawa modułu zapłonowego i czujnika ale to nie jest wielkie zmartwienie.
Kontrolka wtrysku się nie zapala? Jak rozumiem po rozgrzaniu ma podwyższone obroty jałowe?
Wtryskiem steruje komputer i to jemu trzeba się przyjrzeć i podłożyc inne mapy...
Witam wszystkich widzę ze jest to problem wielu ludzi powiem wam tak mam cintka 900 na wtrysku paliwa do tego kupiłem zegary z CC 1100 Sporting i aby obrotomierz działał przeciągamy dodatkowy kabel od zegara do komputera który znajduje się przy silniku i tam jest wtyczka a w niej odpowiednie piny i ten kabel podpinamy do pinu 23 sa podpisane zadziała...
Warto jednak dodać, że centralki hybrydowe w MPI miały feler i było właśnie tak, że na LPG (II gen.) było ok, a na benzynie chodził na 2 cylindry. Oczywiście świecił CHECK i na diagnostyce wychodziło uszkodzenie cewki (mimo, że cewka, była ok), iskra była, ale na cylindrach na których ECU widział uszkodzenie cewki odcinał wtrysk, by chronić katalizator.
Obejrzyj przewód podciśnieniowy z przepustnicy do czujnika MAP przy sterowniku silnika. Nie może mieć nieszczelności, pęknięć itp. Kontrolka wtrysku nie sygnalizuje awarii w czasie występowania usterki?
wtrysk cinquecento cinquecento kontrolka wtrysk półoś cinquecento cinquecento
simson kabel stacyjka instrukcje obsługi bosch pralki zrobić cennik
Różnice między pentodą a tetrodą strumieniową Parametry wejściowe oscyloskopu GDS-820S: rezystancja i pojemność