Kabelek wygląda na D+ alternatora, lampka ładowania się zapala ? Sprawdź czujnik temperatury, ale nie ten widoczny na zdjęciu, tylko z 2 pinową niebieską kostką
Musi być zwarcie przewodu sterującego wtryskiwaczem do masy. Jeden przewód jest +12 po włączeniu stacyjki, jasny niebieski, drugi jest przez ECU zwierany do masy (sterujący), różowo czarny. Odepnij kompa i wtryskiwacz, następnie zmierz czy między kablem różowo czarnym a ujemną klemą akumulatora niema przypadkiem zwarcia.
1.2 MPI 75KM z Punto I to wtrysk full-group, wymaga albo bardzo szybkich wtryskiwaczy LPG albo kombinowania z łączeniem wtrysków (funkcja w niektórych centralkach LPG).
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
Czyli masz wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik. Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa, ma być ok 1 bar i nie spadać po dodaniu gazu. Wykręć sondę lambda i przejedź się z dziurą w wydechu, sprawdzisz w ten sposób drożność wydechu (zatkany kat)
Termostat wymieniony. Koszt nowego był trochę wyższy, bo 42 zł:P + robocizna 30 zł. Teraz muszę trochę pojeździć i sprawdzić czy to faktycznie termostat stwarzał problemy.
Poszukuję schematu elektrycznego do cinquecento 900. Mam problem z wycieraczkami i światłem awaryjnym. Bezpieczniki sprawdzałem są dobre. Z góry dziękuję za pomoc. użyj Szukaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93...
Akurat tak się składa, że on jak miał biedę palić z rozrusznika a toczył się to odpalał "na pych" ;) Dodano po 1 Mam tylko pytanie, czy kojarzy ktoś co z tymi przekaźnikami? Bo nie do końca zrozumiałem ;) Dodano po 2 Jeszcze jedno, muszę się przyjrzeć dokładnie kołu fonicznemu, bo coś kojarzę, że jakiś czas temu zauważyłem tam delikatne pęknięcie. Ew....
Uszkodzona może być żarówka z prawej strony i tak szybko miga
Mapa przekładałem ale ze szrotu i też mógł być trafiony ale możesz mieć rację bo jak na próbę na pracującym silniku odpinam map to generuje mi bardzo podobny objaw jak ten który opisywałem . Jak możesz to podaj mi dane tego mapa i od jakiego Opla to też bym sobie wtyczkę przerobił i "siemasz wiosna"
Na wtrysku nie ma jak "podkręcać" wolnych obrotów, a linką - nie radzę!
Witam. W moim cieniasie mam taki problem, że czasami (choć ostatnio coraz częściej) silnik mi przerywa. Parę razy udało mi się złapać go z tą dolegliwością na jałowym i wygląda to jakby na jeden cylinder nie palił, wydaje mi się że trzeci. Na początku wymieniłem kable, potem świece, nawet cewkę i nic. Co ciekawe jak chodzi nierówno i zdejmę mu fajkę...
Jeżeli na cewce nie masz też 12V to główny przekaźnik lub jego obwód.
sprawdziłem. poziom płynu jest w okolicach max ale jego kolor jest rdzawy.
ECU z cinquecento o numerze IAW 16F.EO będzie do mojego silnika pasował? Ja mam IAW 16FM.EC
łojejku, ten Twój aparat zapłonowy to dopiero jest w strasznym stanie... ja bym wymienił wszystkie te kabelki, no ale skoro działa, to i tak jest lepiej niż u mnie :) Dzięki za podpowiedź z tym immo, w takim razie zakupię komputer i przelutuję tą płyteczkę i powinno pomóc :) tak z ciekawości - czemu wymieniałeś kompa w Accordzie? co się stało z orginalnym?...
Jest cień szansy ze jak to złożysz do kupy to już bedzie działać jesli wtrysk był tylko zastany.
Witam. A w czym ty masz problem jak tam jest jedno punktowy wtrysk paliwa?
wtrysk uszkodzony
Najprościej podłączyć pod komputer diagnostyczny i odczytać błąd. Zapewne sterowanie przekaźnikiem uruchamiającego pompę i zasilający niektóre elementy układu (cewki wtrysk evap rezystor sondy itp)
Champion - RN9YC (0,7 mm) Beru - 14R-7DU (0,9 mm) Bosch - WR7DC (0,9 mm) NGK - BPR6E-VG (0,7 mm)
Zgadza się. Te silniki były produkcji DMB Rakovica Beograd. De facto pochodziły z Yugo Koral ale miały inna głowicę i osprzęt. Były przewidziane do Pandy 900 i Jolly już w 1990r. Do Cinquecento trafiły później bo pod koniec 91r. Później ze względów podatkowych i ubezpieczeniowych obniżono pojemność do 899cc i wprowadzono wtrysk Weber Marelli IAW 6F.
700tka to silnik 2 cylindrowy, od malucha BISa, w CC700 występowały 3 gaźniki: 2 przelotowe: Weber, Fos i 1 przelotowy Aisin elektronicznie i podciśnieniowo sterowany wszystko da się urzeźbić ale trzeba sporo zabawy jak bardzo chcesz to do Seicento łatwo można założyć gaźnik z Cinquecento 900, TYLKO ŻE RAZEM Z POKRYWKĄ ZAWORÓW bo ona jest przy okazji...
mam pytanie chciałbym założyć sobie gaz w moim fiacie silnik tam ma jednopunktowy wtrysk paliwa.czy jestem wstanie sam to założyć jaka jest cena tych cześci wszystko co jest potrzebne ?dzieki za odp
Witam Czy jest iskra na tym cylindrze?.To masz wtrysk wielopunktowy,jeżeli tak to sprawdź czy wtrysk pracuje.
Innych niż na module po prostu nie ma, jedynie wersja sporting z silnikiem 1108ccm oraz wersja z silnikiem 899ccm w późniejszych latach produkcji miała jednopunktowy wtrysk sterowany elektronicznie przez ECU.
Marchewa paliła się z 2 możliwych powodów. 1.) gazownik poleciał sobie po taniości i zamiast założyć emulator wtrysku,założył zwykły przekaźnik,tutaj nie zgadza się napięcie i pokazuję błąd,lub źle odpiął wtrysk paliwa (odłaczył go +). 2.) to na wysoka temp spalin(sonda lambda).Tym się nie przejmuj. Najprawdopodobniej mechanik wyciął katalizator i stąd...
Jeśli wtrysk obstawiałbym czujnik położenia wału
witam miałem taki sam problem no działo się to jak wierzdzałem w jakieś dołki i to była wina komputera ale również może to być zanieczyszczony wtrysk . należy zdjąc pokrywę filtra powietrza no i wykręcić wtrysk może być zanieczyszczony .Sprawdź również filtr paliwa
Wyższa szkoła jazdy, myślałem, że chodzi Ci o jakieś dodatkowe chłodzenie silnika. Ale taki zwykły spryskiwacz nie zrobi Ci mgły. Musiałbyś mieć jakiś wtrysk od diesla.
napisz czy ten samochud jest na wtrysku jednopunktowym czy na gazniku bo nie kojaze. jezeli wtrysk to za wolne obroty jest odpowiedzialny silnik krokowy
Tak po mojemu, to u Ciebie powinien być wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik.
Albo jest w aucie siano z wiązki, albo kolega coś źle narysował. Schemat do ręki i sprawdzamy. Co do admina, to faktycznie temat powinien wylądować co najmniej w piaskownicy. Nie ma tam żadnego gaźnika tylko wtrysk jednopunktowy, gaźnik "elektroniczny" miały np Cinquecento na Aisanie albo Audi B3 na Pierburgu.
hej wszystkim! podpinam się do tematu nie zapalającego Cinquecento 900. samochód z 1998 roku, jednopunktowy wtrysk. Nie wykazywał żadnych objawów, a wczoraj po prostu nie odpalił. Rzecz tyczy się układu paliwowego kontrolka wtrysku płonie cały czas. Dziś dokonałem wstępnych oględzin, pompa i to co w zbiorniku w porządku, podpięta na krótko tłoczy paliwem...
witam ponownie, nie dodałem że Cinquecento 900 rocznik 93, a silnik od Seicento 900 rocznik 2001, wszystko pasuje oprócz dwóch elementów: pompka paliwa jest mechaniczna w CC 900 93r, wtrysku brak w CC 900 93r, bo jest gaźnik, po przełożeniu pompki i gaźnika ze starego silnika auto odpaliło i jeździ na nowym silniku oczywiście można założyć pompkę elektryczną...
Witam, rok temu zbudowałem buggy z silnikiem od malucha. Teraz zaczęło mi brakować mocy, nie chodzi mi tu o prędkość maksymalną tylko o przyspieszenie. Maluch nie daje rady rwać trawy z korzeniami, a więc chce wstawić do buggy mocniejszy silnik. Zastanawiam się nad silnikiem od tico ( 800cc 41 KM) albo seicento ( 1100cc i 54 KM) jest też cinquecento...
Dobra ale ja tutaj czegoś nie rozumiem po co wkładać wtrysk !!!!!!!!! Przecież silniki 900 chodziły świetnie na gaźniku, w cinquecento była taka wersja z gaźnikiem więc nie lepiej kupić silnik który chodził na wtrysku zmienić kolektor dolotowy pod gaźnik i to wszystko, pozostaje tylko sprawa modułu zapłonowego i czujnika ale to nie jest wielkie zmartwienie.
Witam. Koledzy nie chce zakładac nowego postu więc mam takie pytanie? kupiłem Cinquecento 900 na gązniku i chciałbym załozyć mono wtrysk - czy jest to mozliwe i ewentualnie co powinienem dokupić? Za pomoc z góry dziekuje.
Witam Podczas jazdy nagle zabłysnęła mi kontrolka Code oraz kontrolka wtrysku. Po zatrzymaniu się zauważyłem że przewód masy od akumulatora do nadwozia i silnika przy silniku sie przerwał(zaśniedział) i była przerwa w obwodzie. Niestety przy ponownej próbie rozruchu silnika kontrolka CODE świeci się na stałe a po chwili zaświeca się wtrysk i nie ma...
Autor nie napisał czy na pokładzie jest już wtrysk czy nadal gaźnik Rocznik 1996 to wiadome że na szprycy.
Witam mam problem. Kupiłem cinquecento 900 ze zmienionym silnikiem i nie mam iskry na świecach. Oryginalnie silnik był gażnikowy a wsadzony jest z wtrysku i zamieniony wtrysk na gaźnik. Posprawdzałem już moduł, cewki, czujnik położenia wału wszystko sprawne prąd dochodzi wszędzie. rozrusznik kręci. Jest jedna rzecz mianowicie koło przy czujniku położenia...
Centra zaleca : - Centra Plus 40Ah, prąd rozruchu EN 320 - Centra Standard 34, prąd rozruchu EN 240 Bosch zaleca: - Bosch S4 42Ah, 390A Instrukcja pisze o 40 Ah
witam, a jak by tak zaczać od poczatku zamiast rozbierac wsio co sie tylko znajduje na silniku? czyli zmierzyc cisnienie sprężania nominał to 12 barów, wrócic do poprzedniego ustawienia linki gazu, musi być przepustnica zamknieta, skoro obroty fiksują to mozliwe uszkodzenie krokowca, co do okopcenia świec ,bierze olej? (ostatnio robiłem cieniaska uszkodzony...
Witam. Mam na warsztacie takie "coś" jak cinquecento 900 na szprycy. Po nocy muszę go kilkakrotnie długo kręcić rozrusznikiem aby zapalił i to czasami bardzo długo. Pompka paliwa, filtra paliwa - wymienione na nowe. Było lepiej. Podmieniłem jeszcze wtrysk i bez zmian. Problem jest z paliwem bo gdy "podleje" go lekko paliwkiem to odpala od razu. Będe...
to nie ma jakiegoś przekaźnika w tym układzie? Fabrycznie nie ma ale kto wie czy jakiejś blokady zapłonu tudzież alarmu nie masz ukrytego co właśnie blokuje obwód rozruchu. Przy wtryskowcach blokuje się często pompę paliwa lub wtrysk a na gaźniku pompy nie da rady odciąć, zapłonu też nie bo zalejesz. Pozostaje często rozrusznik.
widziałem to cudo na targach elektroniki w Katowicach - wystawa prac dyplomowych Cieszy mnie to, że ktoś to oglądał :-) Silnik na razie na stojaku, bo program do modułu wymaga poprawek (wiesza się czasami nie wiadomo czemu, gubi zapłon, masa syfu i roboty). spalanie, bo to pewnie zainteresuje większośc oraz dynamikę takiego silnika Co do dynamiki trudno...
Poczytaj moze na temat japonskiego gaznika Asian i wtedy sie dowiesz po co jest sonda i katalizator, ten gaznik jest jak wtrysk jednopunktowy ktory jest sterowany modulem elektronicznym, starsze wersje centkow mialy gazniki mechaniczne wiec niepotrzebowaly katalizatorow ani sondy
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem auta Pacjent to Cinquecento 900 spi (wtrysk) Problem wygląda tak, że po nocy jak próbuje rano zapalić auto to odpala i zaraz gaśnie , jak nie chce , żeby gasł i dodaje gazu to zachowuje się tak jakby go nie przyjmował ( zalewa go ? czy niedolewa ? ) wymieniłem już dużo rzeczy chociaż to , że sa nowe nieznaczy...
to jeśli chodzi czy to jest gaznik czy wtrysk odpowiadam ze jest to gaznik Dodano po 2 jest to gaznik.A autko ma też włożony gaz
Ten przewód na zdjęciu jest z odmy dobrze go sprawdź czy nie ma sparciały ewentualnie go wymień i musi ci ciasno wchodzić to samo dotyczy czujnika ciśnienia bezwględnego sprawdź przy końcach przewody bo tam najczęściej pękają. Z kontroluj także przewód do serwa jest tam zbyt ciasno o może być złamany. Połączenia króćca z mieszalnika .przewody zasilające...
Witam. Temat o tym aucie już był, ale problem był inny a i temat zamarł więc tworzę nowy :) Auto to Fiat CC 900 z roku 1997 na jednopunktowym wtrysku. Silnik był uszkodzony (wydmuchana UPG i wytarte pierścienie) więc zmieniłem go na drugą jednostkę. Na starym silniku auto chwilami po prostu gasło, ale można je było odpalić biegiem jeżeli jeszcze się...
No jak ten czujnik na termostacie masz walnięty to wiadomo że nie będzie na zimno chodził. Z niego bierze dane do wydłużenia czasu wtrysku na zimnym silniku.Masz tamten wtrysk co zmieniałeś? Rano podepnij pod kostkę czujnika tego od wody na termostacie , podepnij (przewodami) czujnik ten od temperatury powietrza jeśli masz z tamtego wtrysku. Maja podobne...
Moderatorze Błażej zaznaczyłem ,że wtrysk jeśli jest MPI (zaznaczyłem wyraźnie ). Jednak to dla ciebie bzdury. Czy muszę wiedzieć ,że w 700 nigdy nie było MPI .To może ostrzenie dla ja-kenaj za pękniętą głowice ,która zdaniem Motronic nigdy nie zdarza się w CC. Tak, musisz. Bo jeśli zabierasz głos w dyskusji i dajesz rady, to mają to być rady sensowne,...
Witam! Posiadam samochód Cinquecento Sporting 1,1 z reduktorem EMMEGAS ML 94.Reduktor ma już 5lat i 90tys. km za sobą bez najmniejszych problemów. Niestety już "niedomaga", gdyż po zgaszeniu samochodu dalej puszcze gaz na wtrysk i poza tym nie można go już wyregulować. Mam zamiar kupić taki sam i w tym aspekcie pojawia się pytanie: Czy wystarczy,że...
Witam pojazd hulał az miło w swojej klasie wygrywałem z samochodami wartymi 20 000zl wiec stwierdziliśmy pora na inwestycje Buda prosiła o reanimacje stwierdziliśmy że przekładka silnika z Cinquecento do kasty z Seicento I tu pierwsze problemy zaczęło się od odcięcia zapłonu na poziomie ok 2500RMP: na początku leciał normalnie po chwili pracy na wolnych...
To że pali się kontrolka wtrysku to może być kilka przyczyn-ale ta pierwsza diagnoza może być właściwa bo miałem to samo,ten czujnik to jest czujnik podciśnienia względnego.U mnie jak jak był uszkodzony to po odpaleniu gasł na wolnych obrotach,i właśnie kontrolka wtrysku paliła się cały czas.Jak byś miał zepsutą sondę to gazu paliłby ci ponad 10.Jak...
Witam Zamieniliśmy się sondami z sąsiadem on ma punto 1100 ten sam silnik ,niestety jego sonda na wykresach u mnie pracuje tak samo ,a w pracy auta nie ma zmian,jego auto na mojej chodzi ok,równo i bezproblemowo. Więc to nie sonda ,tylko dlaczego sterownik pokazuje jej błąd. Przypomniało mi sie coś ,jakoś rok temu i wczesniej trzykrotnie był zapisany...
Witam Wiem, stary temat ale przypadkiem trafiłem na ten wątek. Kolego piękny przebieg i jeśli stan auta jest faktycznie tak dobry to są dwie drogi. Poszukać jakiegoś w miarę nowego silnika na aukcjach i zrobić swapa lub remont obecnego silnika ( - zaleta że za parę lat autko będzie zabytkowe ;-) ) Nie wiem jak teraz ale mnie udało się kupić fabrycznie...
Witam wszystkich czytających o moim problemie Mam uno 899 z silnikiem takim jak w seicento i niektórych cinquecento z 2001 roku , dzieje się z nim tak : nie zawsze ale przeważnie jak jest silnik zimny po przegazowaniu obroty powinny spaść do tych np. 850 a potrafią spaść znacznie poniżej tak że telepie przez moment silnikiem aż się nie wyrównają , a...
900ka była w 2 wersjach - na gaźniku (odradzam) i z wtryskiem. Wersja z wtryskiem od strony elektroniki nie różniła się od 1.1 SPI.
Jeśli masz wtryski oryginalne i reduktor ciśnienia paliwa to jakaś 1.0-1.2bar jaki ci pasuje.
zaświeca się też kontrolka od wtrysku . Odczytaj błędy w sterowniku by nie wymieniać po omacku osprzętu wtrysku
Witam :) Polecam tobie cinquecento na wtrysku (900) jest mniej awaryjny niż gaznikowce ja sam posiadam egzemplarz z 93 r zero rdzy ! moja wersja jest w ocynku jedyne co wymieniłem od kiedy go mam to termostat i wycieraczki :D spalanie musisz liczyć 7l (średnie) w trasie jesteś w stanie spokojnie zejść poniżej 6 l :) co do reszty się nie wypowiem bo...
Spróbuj ustawić obroty biegu jałowego na śrubie przy lince, tam gdzie masz mono-wtrysk. Może masz linkę z gazu za bardzo naciągniętą i trzeba zwiększyć jej długość śrubą regulacyjną na lince przy mono-wtrysku.
Świecenie kontrolki wtrysku było spowodowane tylko przetarciem tego kabelka i nie miało wpływu na zachowanie silnika. Moim zdaniem problem moze pojawić sie znowu a tkwi on w układzie zapłonowym, kable, cewki. Tak to własnie wtedy jest że raz idzie idealnie a raz wogóle, jak padnie świeca to nie chodzi wogóle a jak cewka czy kable dostają przebicia to...
Jeśli masz odpowiedni obrotomierz podpinasz sie pod sygnał z cewki zapłonowej pozd
No właśnie, samoregulująca się hydraulika. Chociaż w książce pewnego wydawnictwa piszą, że jest regulacja, ale akurat moja wersja jest w 100% samowystarczalna, że się tak wyrażę. Może jakieś inne pomysły co do mojego problemu? Zresztą jakby to był luz to wyszło by to zaraz po wymianie uszczelki, a problem pojawił się dopiero po wymianie, co ciekawe,...
mam fiata cc900. Miałem identyczny problem. Po pierwsze sprawdz czy po odłączeniu akumulatora na 5 min odpala na benzynie jesli nie. To moze byc to co u mnie tzn - zimne luty na kablach od wtrysku.
Mam podobnego Cienkasa, tyle, ze 900. Rocznik ten sam, wiec tablica pewnie sie nie rozni. Nie moge tylko teraz sobie przypomniec, jakie tam sa Ledy: zolty od wlaczonego ssania, czerwony cisnienie oleju i chyba bylo cos jeszcze (moze plyn hamulcowy ?). Niestety nie mam przy sobie ani samochodu ani instrukcji. Na pewno nie jest to nic z wtryskiem. pozdrawiam
Napisz jaki masz silnik było 5 wersji. Przynajmniej określ gaźnik czy wtrysk.
Problem zaczął się nie dawno czyli jakiś miesiąc temu zaraz po założeniu instalacji gazowej. Samochód zapala zawsze na benzynie. Zapala dobrze na zimnym i gorącym silniku. Jednak gdy silnik jest ciepły i zapalam go ok. minute po zgaszeniu to musi bardzo długo kręcić aż zapali. Po zapaleniu na chwilkę zwolni obroty a potem je podwyższy do normalny. Ostatnio...
Witam, zamontowałem do swojego samochodu komputer pokładowy, dostarczyłem mu praktycznie wszystkie informacje (VSS z wejscia komputera). Brakuje mi tylko impulsów drogi. Pomyłkowo pobrałem je z komputera z wyjścia czujnika obrotów wału korbowego.. ale to raczej nie to o co mi chodziło... przynajmniej obserwując wskazania, ponieważ na postoju Smile mierzy...
Może być problem z układem zasilania benzyną ale zanim sprawdzisz ciśnienie paliwa skontroluj przewód podciśnienia który prowadzi do tzw czujnika MAP przy sterowniku silnika. Jego nieszczelność powoduje złe wskazania podciśnienia w kolektorze ssącym i nieprawidłowe rozpoznanie obciążenia silnika co ma przełożenie na obliczenie dawki wtrysku paliwa....
Sterownik z pinu 23 kluczuje masą przekaźnik załączający pompę ale także zasila tym przekaźnikiem plusem wtrysk(i) ,cewki ,evap itp. Sprawdź dokładnie instalację pompy czy po drodze nie jest podpięta pod dodatkowy plus. Objaw taki jakby sterownik był uszkodzony ale podmieniałeś i też tak samo. Nie zapominaj o Immo FiatCode które pracuje tylko z określonym...
Witam jak w temacie jestem posiadaczem cinquecento 900 i wczoraj jejzdzil normalnie a dzisaj jade sobie do miasta i przy szybkosci 80 km/h autko zaczelo troche zwalniac troche przerywac i go mulic koledzy jak myslicie co by to moglo byc? aha i niekiedy jedzie normalnie niekiedy go muli dodam jeszcze ze to cintek na wtrysku
Witam. Mam pytanie dotyczące czujnika temperatury cieczy. Jeden z czujników znajduje się na termostacie, pytanie czy drugi czujnik to ten wkręcony w głowicę po lewej stronie? Jaką rezystancję powinien mieć ten czujnik na zimnym i ciepłym silniku? W książce do CC na schemacie rozrysowane są tylko 2 czujniki - ten na termostacie i czujnik temp. zasysanego...
jezyk83 kolega zerolinux wyraźnie napisał, cyt- jeżeli zostanie zatankowany do pełna (pierwsze odbicie pistoletu) to po pewnym czasie, podczas postoju zaczyna ze zbiornika wypływać paliwo.
Nikt nie wie czy nikomu nie chce sie pisać?
witam Mam problem z cinquecento 900 jedno-punktowy wtrysk,zdarzyło sie juz 2 razy, ze na luzie wskoczyły wysokie obroty( mysle ze tak ok 4000 ) jednostajne .dopiero po 3 z kolei zapaleniu auta silnik pracował normalnie.Mam założony gaz Al 700 a problem wystapił raz na benzynie (przy odpalaniu) a raz z wcisnietym sprzegłem w czasie zmiany biegu( jazda...
to dobrze, wszystkie testy wyszły ok.
Witam mam problem z cinquecento 900 (na wtrysku) Samochód dławi się przy ruszaniu i szarpie przy dodawaniu nie dużej ilości gazu da się ruszyć tylko z piskiem i jeździć na wysokich obrotach (gdy pedał jest w podłodze nie ma tego problemu ) Na biegu jałowym też jest dobrze. Może ktoś miał już taki proble i mi podpowie gdzie szukać przyczyny. Z góry dziękuję
:D dobrze że wtryski całe :D
Witka, jak w temacie potrzebuje calutki zrzut pamieci z kosci 24c512 siedzacej w Cinquecento 900 (z wtryskiem) w komputerku sterujacym :/ Ma ktos i udostepni ?
witam mój problem wygląda nastepująco -autko odpala , ale pracuje dosyc nie równo -raptowne otwarcie przepustnicy dławi silnik -delikatne i powolne otwieranie pozwala na wkrecenie sie silnika -kontrolka wtrysku zapala sie po każdo razowym otwarciu przepustnic na kompie wyskoczył (Błąd wtryskiwacza) jak to interpertowac ? (przewody od ecu do wtrysku...
Przyjrzyj się świecom prawdopodobnie na elektrodach świec jest dużo nagaru.Wymień świece na nowe w celu identyfikacji i usunęcia usterki.Gaz w cylindrach spala się z wyższą temperaturą U mnie po 50 km od naprężeń cieplnych pękła porcelanka na centralnej elektrodzie nowej świecy co objawiało się nierównomierną pracą silnika.Uruchom silnik samochodu w...
Sprawdzę dopiero w sobotę i dam znać na elektrodzie ale z tym przewodem ciśnienia wiąże duże nadzieje na poprawę. Tym bardziej, że już kilka osób wspominało mi o czujniku MAP (sprawdzałem go od strony elektrycznej i było ok.) Miałem kiedyś CC700 z gaźnikiem Aisana tam dopiero wężyki ciśnienia dawały nieraz popalić (tzn. jak silnik źle palił). Zacząłem...
mam samochód Cinquecento 900cm3 na wtrysku z '96. Spalanie wynosi mi jakieś 9l/100km co można zrobić aby zmniejszyć spalanie ?
Piszesz o podwójnym przekaźniku Nie wiem jak fabrycznie to było rozwiązane w 16V ale w cc 900 [posiadam wiązkę i naocznie widziałem] są zamontowane dwa zwykłe przekaźniki przełączające Jeden od zasilania pompy a drugi od nie wiem czego Przecież to też spi chyba nawet na tym samym wtrysku
Mam CC 700 95, te stuki to na 90 % popychacze hydrauliczne - koszt u dobrego mechanika ok 600 zł. Ja przeszedłem to w ubiegłym roku. W moim autku hydraulika siadła juz 3 razy. Jeżeli wysiadzie "fabryczny rozrząd" to jest to kłopot bo dzisiejsze popychacze są beznadziejne, mogą zużyć sie nawet po przejechaniu kilku tyś. km. Tylko niektóre ASO daja jakąkolwiek...
pali mi sie kontrolka na desce od wtrysku paliw w cc 900 kiedys zapalała sie na chwile przy rozruchu a potem gasła a teraz pali sie ciągle gdzie szukać przyzczyn awarii
Jak mogłeś zamienić sterowniki skoro mają zupełnie różne wtyki?!? Przecież ich mechanicznie nie da się podmienić, jeden ma duże pojedyncze złącze, a drugi ma dwa mniejsze złącza. http://obrazki.elektroda.pl/2591207100_1... IAW-16F to archaiczny sterownik EURO-2 stosowany w Cinquecento, wczesnych modelach Seicento i starej Pandzie z silnikami...
Dziś sprawdziłem listwę z wtryskami. Paliwo jest podawane. Proszę o pomysły.
Czy zapala i gaśnie ci konrolka wtrysku jeżeli tak to uszkodzony może być wtrysk.Glośna praca i brak mocy może być spowodowane rozkręceniem lub uszkodzeniem wałka z krzywkami rozrządu miałem to cc. i kolega sc.
Wiem że niestety nie wszytsko da się za pomocą interfejsu zrobić ale problem tkwi również w tym że przed przełożeniem było ok. Kable wszystkie posprawdzałem masy wszystkie wyczyszczone i założone nowe miedziane podkładki. Jeszcze jeden jest problem jak znalazłem serwis z Euroscanem to krzyknęli za sprawdzenie 100+ robocizna ale nawet nie podłączają...
sprawdż czy filtr paliwa jest drożny sprawdż czy paliwo dochodzi do wtrysku i jakie jest ciśnienie paliwa
Te silniki na bezpośrednim wtrysku już tak mają, nic z tym nie zrobisz.
Pierwszym objawem problemu z pompą jest właśnie problem z uruchomieniem pojazdu, problem może też tkwić w wtryskach, ja mam tak właśnie w cinquecento, gdy postoi dłuższy czas po przekręceniu zapłonu świecą wtryski przez 5-10 sekund czasem dłużej, dopiero po zgaśnięciu tej kontrolki łapie od szczała inaczej ma problem.
Poszukaj sobie zdjęć takiej pompy i będziesz wiedział jak to wygląda. Sugerował bym kupić fabrycznie nowy zbiornik, bo kosztuje on niewiele. Tylko pamiętaj że inne są do gaźnika, inne do wtrysku. Pompa powinna pasować od seicento.
Jak przedmówca trafnie zauważył że nie musi się zapalać kontrolka awarii wtrysku by były błędy na komputerze wtrysku. Sam miałem po kilka różnych błędów na raz a nie wyświetliło mi się żadne ostrzeżenie. Należy również pamiętać że część błędów zapisuje się "na stałe" i tylko na komputerze diagnostycznym można je usunąć (odłączanie aku nie pomaga). Dotyczy...
mało spala czyli jakieś regulacje na wtrysku trzebaby zrobić.. ingerencja w pompę wtryskową..
cinquecento wtrysk cinquecento kontrolka wtrysk kontrolka wtrysk cinquecento
silnik elektryczny warczy kabel zasilający canon zmiana czasu letni zimowy
silver sound ideal wyłączniki nadprądowe
Instrukcja obsługi podgrzewacza Siemens DH 1800 Dlaczego gniazdka we Francji są podłączane odwrotnie?