Kabelek wygląda na D+ alternatora, lampka ładowania się zapala ? Sprawdź czujnik temperatury, ale nie ten widoczny na zdjęciu, tylko z 2 pinową niebieską kostką
Musi być zwarcie przewodu sterującego wtryskiwaczem do masy. Jeden przewód jest +12 po włączeniu stacyjki, jasny niebieski, drugi jest przez ECU zwierany do masy (sterujący), różowo czarny. Odepnij kompa i wtryskiwacz, następnie zmierz czy między kablem różowo czarnym a ujemną klemą akumulatora niema przypadkiem zwarcia.
1.2 MPI 75KM z Punto I to wtrysk full-group, wymaga albo bardzo szybkich wtryskiwaczy LPG albo kombinowania z łączeniem wtrysków (funkcja w niektórych centralkach LPG).
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
Czyli masz wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik. Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa, ma być ok 1 bar i nie spadać po dodaniu gazu. Wykręć sondę lambda i przejedź się z dziurą w wydechu, sprawdzisz w ten sposób drożność wydechu (zatkany kat)
Termostat wymieniony. Koszt nowego był trochę wyższy, bo 42 zł:P + robocizna 30 zł. Teraz muszę trochę pojeździć i sprawdzić czy to faktycznie termostat stwarzał problemy.
Poszukuję schematu elektrycznego do cinquecento 900. Mam problem z wycieraczkami i światłem awaryjnym. Bezpieczniki sprawdzałem są dobre. Z góry dziękuję za pomoc. użyj Szukaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93...
Akurat tak się składa, że on jak miał biedę palić z rozrusznika a toczył się to odpalał "na pych" ;) Dodano po 1 Mam tylko pytanie, czy kojarzy ktoś co z tymi przekaźnikami? Bo nie do końca zrozumiałem ;) Dodano po 2 Jeszcze jedno, muszę się przyjrzeć dokładnie kołu fonicznemu, bo coś kojarzę, że jakiś czas temu zauważyłem tam delikatne pęknięcie. Ew....
Uszkodzona może być żarówka z prawej strony i tak szybko miga
Mapa przekładałem ale ze szrotu i też mógł być trafiony ale możesz mieć rację bo jak na próbę na pracującym silniku odpinam map to generuje mi bardzo podobny objaw jak ten który opisywałem . Jak możesz to podaj mi dane tego mapa i od jakiego Opla to też bym sobie wtyczkę przerobił i "siemasz wiosna"
Na wtrysku nie ma jak "podkręcać" wolnych obrotów, a linką - nie radzę!
Witam. W moim cieniasie mam taki problem, że czasami (choć ostatnio coraz częściej) silnik mi przerywa. Parę razy udało mi się złapać go z tą dolegliwością na jałowym i wygląda to jakby na jeden cylinder nie palił, wydaje mi się że trzeci. Na początku wymieniłem kable, potem świece, nawet cewkę i nic. Co ciekawe jak chodzi nierówno i zdejmę mu fajkę...
Jeżeli na cewce nie masz też 12V to główny przekaźnik lub jego obwód.
sprawdziłem. poziom płynu jest w okolicach max ale jego kolor jest rdzawy.
ECU z cinquecento o numerze IAW 16F.EO będzie do mojego silnika pasował? Ja mam IAW 16FM.EC
Jest cień szansy ze jak to złożysz do kupy to już bedzie działać jesli wtrysk był tylko zastany.
łojejku, ten Twój aparat zapłonowy to dopiero jest w strasznym stanie... ja bym wymienił wszystkie te kabelki, no ale skoro działa, to i tak jest lepiej niż u mnie :) Dzięki za podpowiedź z tym immo, w takim razie zakupię komputer i przelutuję tą płyteczkę i powinno pomóc :) tak z ciekawości - czemu wymieniałeś kompa w Accordzie? co się stało z orginalnym?...
Witam. A w czym ty masz problem jak tam jest jedno punktowy wtrysk paliwa?
Najprościej podłączyć pod komputer diagnostyczny i odczytać błąd. Zapewne sterowanie przekaźnikiem uruchamiającego pompę i zasilający niektóre elementy układu (cewki wtrysk evap rezystor sondy itp)
wtrysk uszkodzony
Champion - RN9YC (0,7 mm) Beru - 14R-7DU (0,9 mm) Bosch - WR7DC (0,9 mm) NGK - BPR6E-VG (0,7 mm)
Zgadza się. Te silniki były produkcji DMB Rakovica Beograd. De facto pochodziły z Yugo Koral ale miały inna głowicę i osprzęt. Były przewidziane do Pandy 900 i Jolly już w 1990r. Do Cinquecento trafiły później bo pod koniec 91r. Później ze względów podatkowych i ubezpieczeniowych obniżono pojemność do 899cc i wprowadzono wtrysk Weber Marelli IAW 6F.
mam pytanie chciałbym założyć sobie gaz w moim fiacie silnik tam ma jednopunktowy wtrysk paliwa.czy jestem wstanie sam to założyć jaka jest cena tych cześci wszystko co jest potrzebne ?dzieki za odp
Witam Czy jest iskra na tym cylindrze?.To masz wtrysk wielopunktowy,jeżeli tak to sprawdź czy wtrysk pracuje.
700tka to silnik 2 cylindrowy, od malucha BISa, w CC700 występowały 3 gaźniki: 2 przelotowe: Weber, Fos i 1 przelotowy Aisin elektronicznie i podciśnieniowo sterowany wszystko da się urzeźbić ale trzeba sporo zabawy jak bardzo chcesz to do Seicento łatwo można założyć gaźnik z Cinquecento 900, TYLKO ŻE RAZEM Z POKRYWKĄ ZAWORÓW bo ona jest przy okazji...
Innych niż na module po prostu nie ma, jedynie wersja sporting z silnikiem 1108ccm oraz wersja z silnikiem 899ccm w późniejszych latach produkcji miała jednopunktowy wtrysk sterowany elektronicznie przez ECU.
Marchewa paliła się z 2 możliwych powodów. 1.) gazownik poleciał sobie po taniości i zamiast założyć emulator wtrysku,założył zwykły przekaźnik,tutaj nie zgadza się napięcie i pokazuję błąd,lub źle odpiął wtrysk paliwa (odłaczył go +). 2.) to na wysoka temp spalin(sonda lambda).Tym się nie przejmuj. Najprawdopodobniej mechanik wyciął katalizator i stąd...
Jeśli wtrysk obstawiałbym czujnik położenia wału
witam miałem taki sam problem no działo się to jak wierzdzałem w jakieś dołki i to była wina komputera ale również może to być zanieczyszczony wtrysk . należy zdjąc pokrywę filtra powietrza no i wykręcić wtrysk może być zanieczyszczony .Sprawdź również filtr paliwa
Wyższa szkoła jazdy, myślałem, że chodzi Ci o jakieś dodatkowe chłodzenie silnika. Ale taki zwykły spryskiwacz nie zrobi Ci mgły. Musiałbyś mieć jakiś wtrysk od diesla.
napisz czy ten samochud jest na wtrysku jednopunktowym czy na gazniku bo nie kojaze. jezeli wtrysk to za wolne obroty jest odpowiedzialny silnik krokowy
Witam. Koledzy nie chce zakładac nowego postu więc mam takie pytanie? kupiłem Cinquecento 900 na gązniku i chciałbym załozyć mono wtrysk - czy jest to mozliwe i ewentualnie co powinienem dokupić? Za pomoc z góry dziekuje.
hej wszystkim! podpinam się do tematu nie zapalającego Cinquecento 900. samochód z 1998 roku, jednopunktowy wtrysk. Nie wykazywał żadnych objawów, a wczoraj po prostu nie odpalił. Rzecz tyczy się układu paliwowego kontrolka wtrysku płonie cały czas. Dziś dokonałem wstępnych oględzin, pompa i to co w zbiorniku w porządku, podpięta na krótko tłoczy paliwem...
Tak po mojemu, to u Ciebie powinien być wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik.
Albo jest w aucie siano z wiązki, albo kolega coś źle narysował. Schemat do ręki i sprawdzamy. Co do admina, to faktycznie temat powinien wylądować co najmniej w piaskownicy. Nie ma tam żadnego gaźnika tylko wtrysk jednopunktowy, gaźnik "elektroniczny" miały np Cinquecento na Aisanie albo Audi B3 na Pierburgu.
witam ponownie, nie dodałem że Cinquecento 900 rocznik 93, a silnik od Seicento 900 rocznik 2001, wszystko pasuje oprócz dwóch elementów: pompka paliwa jest mechaniczna w CC 900 93r, wtrysku brak w CC 900 93r, bo jest gaźnik, po przełożeniu pompki i gaźnika ze starego silnika auto odpaliło i jeździ na nowym silniku oczywiście można założyć pompkę elektryczną...
Centra zaleca : - Centra Plus 40Ah, prąd rozruchu EN 320 - Centra Standard 34, prąd rozruchu EN 240 Bosch zaleca: - Bosch S4 42Ah, 390A Instrukcja pisze o 40 Ah
Gaźnik ma ten + że łatwy do podłączenia/odpalenia ale jak gadałem ludźmi jeżdżącymi w terenie zdarza się ze przelewa na zakrętach ma problemy z utrzymaniem odpowiedniego poziomu paliwa przy dużym nachyleniu A wtrysk pracuje nawet ''do góry nogami'' Wybierając silnik zwrócę uwagę na dostępność części do niego zakatujesz takiego 1,1 z punto[dodatkowy...
Dobra ale ja tutaj czegoś nie rozumiem po co wkładać wtrysk !!!!!!!!! Przecież silniki 900 chodziły świetnie na gaźniku, w cinquecento była taka wersja z gaźnikiem więc nie lepiej kupić silnik który chodził na wtrysku zmienić kolektor dolotowy pod gaźnik i to wszystko, pozostaje tylko sprawa modułu zapłonowego i czujnika ale to nie jest wielkie zmartwienie.
Witam Podczas jazdy nagle zabłysnęła mi kontrolka Code oraz kontrolka wtrysku. Po zatrzymaniu się zauważyłem że przewód masy od akumulatora do nadwozia i silnika przy silniku sie przerwał(zaśniedział) i była przerwa w obwodzie. Niestety przy ponownej próbie rozruchu silnika kontrolka CODE świeci się na stałe a po chwili zaświeca się wtrysk i nie ma...
Autor nie napisał czy na pokładzie jest już wtrysk czy nadal gaźnik Rocznik 1996 to wiadome że na szprycy.
to nie ma jakiegoś przekaźnika w tym układzie? Fabrycznie nie ma ale kto wie czy jakiejś blokady zapłonu tudzież alarmu nie masz ukrytego co właśnie blokuje obwód rozruchu. Przy wtryskowcach blokuje się często pompę paliwa lub wtrysk a na gaźniku pompy nie da rady odciąć, zapłonu też nie bo zalejesz. Pozostaje często rozrusznik.
Witam mam problem. Kupiłem cinquecento 900 ze zmienionym silnikiem i nie mam iskry na świecach. Oryginalnie silnik był gażnikowy a wsadzony jest z wtrysku i zamieniony wtrysk na gaźnik. Posprawdzałem już moduł, cewki, czujnik położenia wału wszystko sprawne prąd dochodzi wszędzie. rozrusznik kręci. Jest jedna rzecz mianowicie koło przy czujniku położenia...
witam, a jak by tak zaczać od poczatku zamiast rozbierac wsio co sie tylko znajduje na silniku? czyli zmierzyc cisnienie sprężania nominał to 12 barów, wrócic do poprzedniego ustawienia linki gazu, musi być przepustnica zamknieta, skoro obroty fiksują to mozliwe uszkodzenie krokowca, co do okopcenia świec ,bierze olej? (ostatnio robiłem cieniaska uszkodzony...
Witam. Mam na warsztacie takie "coś" jak cinquecento 900 na szprycy. Po nocy muszę go kilkakrotnie długo kręcić rozrusznikiem aby zapalił i to czasami bardzo długo. Pompka paliwa, filtra paliwa - wymienione na nowe. Było lepiej. Podmieniłem jeszcze wtrysk i bez zmian. Problem jest z paliwem bo gdy "podleje" go lekko paliwkiem to odpala od razu. Będe...
widziałem to cudo na targach elektroniki w Katowicach - wystawa prac dyplomowych Cieszy mnie to, że ktoś to oglądał :-) Silnik na razie na stojaku, bo program do modułu wymaga poprawek (wiesza się czasami nie wiadomo czemu, gubi zapłon, masa syfu i roboty). spalanie, bo to pewnie zainteresuje większośc oraz dynamikę takiego silnika Co do dynamiki trudno...
Poczytaj moze na temat japonskiego gaznika Asian i wtedy sie dowiesz po co jest sonda i katalizator, ten gaznik jest jak wtrysk jednopunktowy ktory jest sterowany modulem elektronicznym, starsze wersje centkow mialy gazniki mechaniczne wiec niepotrzebowaly katalizatorow ani sondy
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem auta Pacjent to Cinquecento 900 spi (wtrysk) Problem wygląda tak, że po nocy jak próbuje rano zapalić auto to odpala i zaraz gaśnie , jak nie chce , żeby gasł i dodaje gazu to zachowuje się tak jakby go nie przyjmował ( zalewa go ? czy niedolewa ? ) wymieniłem już dużo rzeczy chociaż to , że sa nowe nieznaczy...
to jeśli chodzi czy to jest gaznik czy wtrysk odpowiadam ze jest to gaznik Dodano po 2 jest to gaznik.A autko ma też włożony gaz
Ten przewód na zdjęciu jest z odmy dobrze go sprawdź czy nie ma sparciały ewentualnie go wymień i musi ci ciasno wchodzić to samo dotyczy czujnika ciśnienia bezwględnego sprawdź przy końcach przewody bo tam najczęściej pękają. Z kontroluj także przewód do serwa jest tam zbyt ciasno o może być złamany. Połączenia króćca z mieszalnika .przewody zasilające...
cinquecento wtrysk cinquecento kontrolka wtrysk kontrolka wtrysk cinquecento
zaplon iskrownik pikanie radia citroen przekaźnik zwłoczny
użytkownik mailo użytkownik mailo
Zmywarka Kernau błąd F5 - przyczyny i rozwiązania Samsung QE55Q67A – rodzaje gniazd antenowych, IEC i F, podłączenie DVB-T2/C/S2