Witam Wszystkich. Jesli jóż tak bardzo chcesz oszukać ten sterownik wiatraków, to wstaw w miejsce wentylatora rezystor, powiedzmy 60=100 ohm, sterownik sprawdza cewke wentylatora za zwarcie i przerwe w obwodzie. Jednak polecam wymiane samego sklaplacza, jesli dobrze oszukasz na szrocie to dorwiesz za pare groszy, do tego dojdzie nabice układu. Ten czujnik...
Brązowy na pin 1 masa. Sprawdzasz na zapłonie w którym masz 5 V względem masy i jego na pin 3. Dla pewności piszę o takim czujniku 1K0959126E
Próbówką sprzwdz wszystkie bezpieczniki
Jakie masz cisnienie przy normalnie nabitej klimie przy nie pracujacym silniku? Sprawdz czy przewody nie sa pozaginane. Prawdopodobnie masz duzo wody w osuszaczu. Pytanie co z zaworem? Raz miałem problem z waga w maszynie do klimy (warsztat nie kwapił sie zeby naprawiac). Wiec nabijałem tylko do LP (HP zamkniety), na pracujacej klimie. Nabijałem patrzac...
Jeśli wentylator startuje po chwili na maxa to dzieje się to w dwóch przypadkach-brak odczytu ciśnienia klimy, odczytu temperatury silnika(tryb awaryjny wentylatora) lub zbyt wysokie ciśnienie w klimie, od 16-17barów
Kolega dyszel85 pisze bzdury Zeby sprawdzic czy klimatyzator dobrze pracuje nalezy pomiezyc cisnienie ssania, temperature ssania oraz przegrzanie. Niestety w klimach przenosnych tych tanich brak koncowki serwisowej uniemozliwia pomiar cisnienia ssania wiec nalezy przyjac ze te 13 stopni to dobry wynik. Co do temperatur w klimie samochodowej to zalezne...
Witam, mam pytanie. Gdzie znajduje się zawór niskiego ciśnienia klimy w Citroen C3 2004 rok? Masz go na zdjęciu.
Tak wentylatory pracuja i sprzegielko na klimie tez sie wlacza
Zamykasz jak masz 10 bar Piszesz o wolnych obrotach silnika? A i to różnie w zależnośći od wielkości układu bo jak jest dużo rurek na niskim ciśnieniu to potem po przegazowaniu dłuższym potrafi i 20 bar przekroczyć. 10 bar to jest normalne cisnienie robocze klimy. Przy sprawnym układzie, wentylatorach itd, nie powinno przekroczyc 15 bar. Oczywiscie...
Witam. Sprawdź czujnik ciśnienia klimy, jeśli jest ciśnienie to klima powinna się włączyć nawet przy 400g czynnika.
niesprawdzałem dokładnie klimy zuciłem tylko na cisnienie w układzie bez załaczenia klimy,cisnienie które podałem było na wyłaczonej klimie w całym układzie,jutro powalcze z ta klima i zobacze co i jak,wiem ze napewno za załacznie wentylaotra nie sa odpowiedziale czujniki z chłodnicy cieczy chłodzacej silnik. Dodano po 3 wszsytki czujniki któe były...
mam pytanie gdy podlacze vaga do samochodu cisnienie na wylaczonej klimie pokazuje 6 bar po wlaczeniu klimy tez pokazuje 6 bar. co moze byc tego przyczyna prosze o pomoc bo mi nie chlodzi klima cieple leci lecz zimne nie
Czy mogę zamontować światła do jazdy dziennej w kierunkach Czy policja się nie doczepi czytałem o jakieś homologacji że musi być itd Jaka kolwiek ingerencja w lampę prowadzi do utraty homologacji. O ile policja może nie zauważyć to na przeglądzie na bank będzie problem. A jeśli policjant zauważy skończy się zatrzymaniem dowodu i lawetą. Dodano po 6...
Jakie masz cisnienie na ssaniu przy pracujacej klimie ? Powinno byc kolo 2,8bara przy r22. Jesli nie ma tyle a freon juz sam nie chce leciec to wlacz sprezarke i podawaj na stronne ssaca (W POSTACI GAZOWEJ !!!). Szczelnosc sprawdza sie np. azotem marioner: zycze powodzenia w zalaczaniu sprezarek na prozni...
hmm u nas krazy w zakladach informacja ze cisnienie panujace w klimie to 30 atm ciekawe skad sie to wzielo, i azotem klime sprawdza sie pod cisnieniem 25bar, moze to za duzo ? wiec jezeli cisnienie bedzie za niskie to co to oznacza ? kiedy mozna powiedziec na pewno ze sprezarka padla albo zawor rozprezny ? :|
Czujnik ciśnienia klimy,czujnik spalania stukowego i pierwsza sonda sygnał i grzałka.
najwazniejsze w klimie jest : -czysty skraplacz -czysty filtr -praca na zamknietym obiegu w upaly -umiejestne jej stosowanie (zamkniete okna drzwi) w momecie gdy jest za cieplo w samochodzie pompa klimatyzacji daje takie cisnienie ze potrafi rozszczelic uklad lub wywali zawor cisnienia - freon freonowi nie rowny, ukald mogl byc napelniany w bylejakim...
Miałem coś takiego w a6 2008r.Czujnik ciśnienia klimy był skopany.
Panowie bardzo proszę o odpowiedź Chodzi mi o czujnik Presostat klimatyzacji on jest montowany w chłodnicy i ma 4 piny. jezeli mam czujnik wykręcony i mam go na stole to pin 1 i 2 jest zwarty moim zdaniem nie powinien być rozwarty przeciez te piny odpowiadaja za cisnienie w klimie i dopiero jak się napije klime to powinny być zwarte. Może ktoś to potwierdzić...
z tym dobiciem to jest wlasnie caly problem. Jesli dodam czynnika nawet ociupinke to klima zaczyna grzac. Przy tym cisnieniu ,przy temperaturze 16 stopni na zewnatrz, przy wylaczonej klimie powietrze z nawiewu ma 22.5 stopnie. Natomiast po wlaczeniu klimy temp. wzrasta do okolo 25 st C. Probowalem dobic gazu ,ale wtedy temp gwaltownie wzrasta ,tak jak...
Witam Wlasnie zabralem sie za montaz klimatyzacji klimatic (recznej) w vw caddy z 2004 roku w silniku 2.0 sdi. Zakupilem na alle... caly kpl tzn sprezarke, chlodnice, rurki, i nagrzewnice z wiazka wszystko zamontowalem wsio szczelne i pasujace:) Pozostala elektryka czyli musialem dolozyc przewody w komorze silnika do czujnika cisnienia i sterowanie...
Jeżeli chodzi o mierzenie oporności to dopiero zaczynam się w to bawić ale z tego co wiem to sygnał prostokątny występuje w 4 pinowych których nie da się sprawdzić omomierzem. Z tego co się orientuje teraz jak jest opornośc na wyłączonym ukladzie na jakiejś parze pinów o mniej więcej takich wartościach 1000- 2000 om (wartości są bardzo różne bo każdy...
prosze bardzo
no to wszystko jasne ten drugi wentylator z przodu chlodnicy,a w zasadzie skraplacza klimy ma dwa zadania -jezeli visko nied a rady wychlodzic silnika to wtedy on sie dodatkow załączy,w rzeczywistosci praktycznie nigdy,no chyba,ze visco jest uszkodzone ,to wtedy załaczy sie przy temperaturze plynu 108 stopni,bo taki wlacznik jest tam zastosowany i siedzi...
Odpowiadam Czujnik tempeartury działa prawidłowo, na liczniku jest wyświetlana prawidłowa. Czynnik też był sprawdzany. Mechanik mówił, że na 200% cisnienie jest OK. Dobierałem się do czujnika ciśnienia. Jest on trójprzewodowy. W A4 były 2 i dwuprzewodowe. Jak go odłączyłem to błędy na klimie się nie zmieniły. Może to on nawalił.
Trzeba czytać czymś dedykowanym bo wychodzą niestworzone błędy, sczytywałem ostatnio meganke błąd według DELPHI to czujnik temperatury, a Clip czujnik ciśnienie klimy, więc rozbieżność jest straszna.
Jaki masz czujnik ciśnienia klimy? Jakie auto i silnik? Klimatronic? W klimatroniku możesz zobaczyć warunki włączenia kompresora. Jak nie masz klimatroniku to w sterowniku silnika. Sprawdź bezpiecznik 16 w desce rozdzielczej, zasilania sterownika wentylatorów, pognite kable, i sam sterownik.
Witam, mam podobny problem w volvo 850. Sprzęgło od sprężarki załącza się i wyłącza co kilka/kilkanaście sekund. Sprężarka ma dwie złączki, kiedy na tą prowadzącą prosto do sprzęgiełka dałem plus z akumulatora, załączyło się na stałe. Po zmierzeniu napięcia przy włączonym zapłonie i uruchomionej klimie wyszło mi że na tej złączce do której się podpinałem...
Żaden Master w tym roczniku nie miał dwóch wiatraków, zawsze jeden z pierwszym biegiem przez opór. Dla autora tematu-pierwszy bieg zarezerwowany jest tylko dla klimy(klima rusza, pierwszy bieg startuje razem z nią) Bieg drugi włącza się jeśli ciśnienie klimy przekroczy ok 25barów lub temp. płynu chłodzącego silnik przekroczy 100*C.
Nie interesuje mnie przekaźnik, pisałeś o jednej ze wsówek klimy w okolicy chłodnicy. Najprawdopodobniej jeden z presostatów odpinałeś, po tym wyłączał się wentylator, wygląda to jak zwierający presostat ciśnienia klimy
Wygląda jakby albo płyn chłodzący albo olej PAG dostawał się się poprzez wtyczki i kable do wtyku sterownika. Odpinaj po kolei wtyczki z czujników i patrz co się w ich gniazdach dzieje (czujnik temperatury cieczy, czujnik ciśnienia klimy etc.)
Ster silnika jak zgubi komunikację z modułem to odpala wentylator awaryjnie. Ten przedni to od klimy, to może czujnik ciśnienia klimy? Miałem 2 czy 3 takie i zawsze trzeba było w module pogrzebać, bo brak zasilania na płycie ze skrajnego pinu.
Z twojego opisu wiadomo, że nic nie wiadomo. Brak podstawowych danych-jakie ciśnienie w klimie widzi ECM, czy w ECM są jakiekolwiek błędy
Skoro czujnik temperatury wymieniony to pozostaje sam sterownik wentylatorów oraz czujnik ciśnienia klimatyzacji. Można to dosyć łatwo sprawdzić, na noc odłącz wtyczkę z czujnika ciśnienia klimy. Jeżeli rano akumulator będzie rozładowany to pozostaje do sprawdzenia sterownik wentylatorów. Wstań trochu wcześniej aby mieć czas na naładowanie w razie czego...
Kolego marcinlan, kolega to prawdziwy desperado! Czysty tlen pod cisnieniem jest przeciez w polaczeniu z olejem substancja silnie wybuchowa! A w sprezarce i przewodach od klimy znajduje sie mnostwo oleju :| ! Niech odstrzeli zawor w sprezarce podczas napelniania tlenem, nastapi uderzenie inicjujace wybuch a samochod rozsmaruje sie po scianach warsztatu...
Można dużo szybciej. Na testerze odczytaj wartość ciśnienia w klimie, powinno być przynajmniej 3 bary. wyjmij przekaźnik od klimy i kabelkiem zewrzyj wejście z wyjściem, efektem powinno być zadziałanie sprzęgła. Jeżeli nie ma to -czy jest napięcie na wejściu przekaźnika -pomiar oporności cewki i ciągłości przewodów do przekaźnika a potem to opisał (at)stalin2...
Moduł czyta też ciśnienie w klimie i steruje sprężarką. W dziale ,,download,, są schematy do czwórki
Odpytaj błędy BSM, SILNIk, klima. Odczytaj : ciśnienie czynnika, żądanie właczenia klimatyzacji, temperatury w klimie.
Witam kolego najpierw sprawdz czy prerzarka sie kreci :) Jakby się kręciła to by chłodziła-trzeba podłączyć tester ,sprawdzić czy nie ma usterek w pamięci oraz czy jest odpowiednie ciśnienie w klimie.
Miganie wyświetlacza po zapłonie to brak ciśnienia w układzie klimy czyli pewnie gdzieś dziura.
Odczytaj błedy w silniku i zobacz w wartosciach jakie widzi cisnienie gazu klimy. Porównaj je z rzeczywistym cisnieniem na manometrze. Częsta usterka to czyjnik cisnienia. Mialem przypadek że bład w pamieci silnika decydował o uruchomieniu klimy.
A klima działa? Odłącz czujnik ciśnienia klimy na próbę.
Warto pojechac do goscia co robi klimy i sprawdzic cisnienie na przewodzie wysokiego cisnienia i na przewodzie niskiego.Oczywiscie na odpalonym silniku i klimie.Czy moglo sie cos zapchac raczej nie.Byc moze masz za malo gazu i sprawnosc klimy nie jest wystarczajaca.
Czyli : grubsza rurka - cieńszy zawór to niskie ciśnienie, tzw ssanie cieńsza rurka - gruby zawór to wysokie ciśnienie tzw tłoczenie W każdej klimie samochodowej jest ta sama zasada.
Dziękuję za schemat. Ale nie widać na nim sprężarki klimatyzacji oraz czujnika ciśnienia klimy
Kolego jak był zmieniany silnik to na pewno klima była odłączana . Sprawdź czy masz jakieś ciśnienie w układzie .
Drugi bieg to lata zapewne jak klima podniesie cisnienie na HP do 17 bar. Tak se dumam. Oj za madry nie jestem.
Niektóre klimatyzacje mają opcję odłączania przy gwałtownym przyspieszaniu aby dodać mocy silnikowi. Jednak dzieje się tak przy dużo wyższych obrotach. Być może jest źle zaprogramowany komputer. Inną możliwością jest zbyt duży wzrost ciśnienia i wyłaczanie przez presostat wysokiego ciśnienia.
Na wtyczce elektrozaworu sprężarki pin 2 to masa stała, gdzieś z lewej strony komory silnika , pin 1 { jeden }biegnie do sterownika klimy tego z wyświetlaczem w srodku auta na wtyczka D pin 3 ,To jest wysterowanie zaworu plusem . Jak masz błą brak ciśnienia to albo nie masz czynnika albo uszkodzony czujnik ciśnienia i klima nie będzie działać . Dodano...
Z tym wypuszczanie gazu to raczej bym uważał bo zaraz się ktoś doczepi, lepiej poszukać serwisu który ma możliwość odciągnięcia tego czynnika i oddania go do utylizacji. Co do oleju to zawsze można wyciągnąć sprężarkę zlać stary olej, wypłukać cały układ i zalać sprężarkę odpowiednią ilością nowego.
spalanie klimie szarpie klimie stopnie klimie
błąd 17925 transformator tufvassons service manual pavilion
makita migają diody bateria niteo
Redukcja szumu w przetwornikach gitarowych Fender, DiMarzio, Fishman – ekranowanie, noiseless, humbucker Mercedes W140 – schemat wiązki alternatora, trasa kabli, zdjęcia, typowe usterki