cisnienie oponach

Znaleziono około 69 wyników dla: cisnienie oponach
Podstawowa forma zapytania: ciśnienie opona
  • Bridgestone - Zdart bok opony

    Cisnienie opony sprawdziłem od razu, na 2 kompresorach - wszystko gra. Są zniszczone gumy(poduszki) stabilizatora, za jakiś czas mam wymieniać - może to ich wina?

    Samochody Eksploatacja primabus   18 Paź 2017 08:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1149
  • MAN TGL 12.180 - Co to za kody usterek

    Masz książkę pojazdu? tam jest podane zalecane ciśnienie, odczytaj też, co pisze na oponie (max load presure). W ciężarowych ciśnienie jest jednakowe, przód, czy tył. Przy 7 barach ( poważny serwis ogumienia, powinien wiedzieć jakie ma być cisnienie) opona zachowuje się jak pół kapeć i to stwarza...

    Samochody Ciężarowe kwantor   10 Kwi 2014 17:15 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 6051
  • Fiat Punto 1 , duże spalanie gazu

    1. Proponuję sprawdzic spalanie na benzynie; 2. Przeprowadz kontrolę układu zapłonowego, w szczególności świec zapłonowych, koniecznie sprawdz filtr powietrza; 3. Regulację instalacji najlepiej zrobić w zakładzie wyposazonym w analizator spalin; 4. Sprawdz też opory toczenia, hamulce, cisnienie opon; 5....

    Samochody Instalacje Gazowe .::TeLeMaNiAk::.   23 Lip 2010 16:43 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 17660
  • Peugeot 206 1.4 benzyna 1999 - Zbyt duze spalanie

    W przypadku zwiekszonego zuzycia paliwa, przy braku widocznych problemow w pracy silnika i wlasciwym skladzie mieszanki (raport z ostatniej kontroli), nalezy zaczac od podstaw: jakosc i cisnienie opon, stan hamulcow, geometria podwozia, jakosc paliwa.

    Samochody Początkujący klak75   18 Kwi 2014 17:20 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4218
  • Ford Galaxy 2007 - czujnik ciśnienia w oponach

    Mam pytanie. Mam forda galaxy w ktorym pokazuje błąd ciśnienia w oponie ,lecz wskazuje on poprawne ciśnienie. Błąd pokazał się po wymianie opon lecz uwazałem na nie i raczej nie jest on uszkodzony ,bo jak pisałem wcześniej wskazuje cisnienie i to poprawne. w każdej oponie jest po 2.4 , lecz prawy tył...

    Samochody Elektryka i elektronika orpelos   10 Kwi 2015 14:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 642
  • Ciśnienie opon w przyczepie- jakie powinno być?

    Opony tzw balonowki przewaznie sluzza do transporu polowego a waskie do transportu po drogach. Ktos sie zastanowil dlaczego? Ano dlatego ze waskie opony maja wiekszy nacisk jednostkowy a nizsze opory toczenia a w balonach odwrotnie. Powinno stosowac sie cisnienie takie jak jest w instrukcji . Przepompowanie...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki Zico63   20 Mar 2011 21:54 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 22506
  • Ibiza (----Zimowe Opony----drgania kirownicy----)

    czy kola byly wywazone? opona moze miec guza, albo jest uszkodzona w srodku a wiec nie bedzie golym okiem widac i spawdz cisnienie w oponach

    Samochody Elektryka i elektronika Hubi1981   22 Lis 2005 18:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2087
  • Jakie opony do Polo? Jaką powinny mieć szerokość?

    Ja mam takie Polo i mam opony 145/60/R13. Jak założysz szersze to ciężko będzie się kręciło kierownicą. Ciśnienie Proponuję z przodu 2.0 a z tyłu 1.8. Tak mam w swoim Polo i tak jest w tabeli, która znajduje się na klapce wlewu paliwa. Sprawdź może też ją masz u siebie. Pozdrawiam Tylko chyba w...

    Samochody Elektryka i elektronika PiccoloPiki   22 Mar 2005 15:35 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 8659
  • golf II - jakie cisnienie w oponach?

    Witam Wie ktoś jakie powinny byc ciśnienia w oponach (gol II, 1991 r.) na danych osiach:przedniej i tylnej? Dzięki Regulamin pkt 11 proszę poprawić. Przenoszę do samochody użytkowe. goldwinger

    Samochody Eksploatacja kleki   20 Lip 2008 06:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10756
  • Cisnienie w oponach Golf II GTi 1,8

    Mam Golfa II GTi i zalozone w nim przez [url=]poprzedniego wlasciciela opony 195/50 R15. Zastanawia mnie od dluzszego czasu jakie powinno byc wlasciwe cisnienie. Jezdze na 2,2 bar przod i 2,0 bar w tylnich, ale opony wydaja sie jakby sflaczale. Moglby ktos wspomoc jakas porada? Bede bardzo wdzieczny.

    Samochody Eksploatacja ArekKaz   09 Cze 2009 12:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2798
  • renault laguna 2 problem z czujnikiem cisnienia opony

    Zmieniłem dziś opony na zimowe po wyjechaniu z warsztatu czujniki pokazywały mi ciśnienie we wszystkich kołach, po kilku kilometrach przestal pokazywać cisnienie w przednilm kole.Wyskoczył bład, padł czujnik czy moze to byc też wina zamiany kół?

    Samochody Elektryka i elektronika mako110   30 Paź 2012 22:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5636
  • Nierównomierne zużycie przednich opon.

    Mam drobny problemik - przekładałem przed zima koła z tyłu na przód i zauważyłem, że na przednich wewnętrzna strona jest wyraźnie mocniej zużyta(ostatnia lamelka) - auto ma sprawne amortyzatory, szbieżność też w zeszłym roku była sprawdzana, końcówki drążków kierowniczych są na pewno ok, tuleje metal-guma...

    Samochody Mechanika Qwai   30 Paź 2005 10:37 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 5648
  • Opony GOLF II. Ile powietrza powinno być w oponach?

    Masz podane na klapce od korka wlewu paliwa. Przy srednim obciazeniu przod 2,0 tyl 1,8 przy pelnym obciazeniu przod 2,3 a tyl nie pamietam. Ja w swoim golfie nie upuszczam na zime powietrza jezdze jak podaje producent, w koncu jak by to mialo jakies znaczenie to mysle ze byloby podane cisnienie na lato...

    Samochody Elektryka i elektronika DEMkO   12 Lis 2005 22:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3462
  • Maksymalne cisnienie w zbiorniku cisnieniowym?

    Mi sie wydaje że sprężarka z lodówki wyciągnie ok 4 bary. pompowałem taka daaawno temu rower , no od biedy tez mozna samochód , ale NIE opony bezdentkowe

    Elektro Maszyny i Urządzenia kaziowichura   19 Sty 2010 12:34 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 16403
  • Skoda Felicja 1.6 '00 - jakie ciśnienie w oponach

    Cisnienie z przodu w takim autku powinno mieć około 2.2 bar. Sprawdź na innym manometrze i porównaj wyniki. Tanie manometry często oszukują i to sporo.

    Samochody Eksploatacja slawcio81   17 Lut 2010 21:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4308
  • Mało powietrza w oponie? Twój smartfon Cię o tym poinformuje

    wg mnie ten czujnik przy abs nie dziala idealnie tzn: on mierzy predkosc obrotowa kol wzgledem siebie. To ktore ma duze odchylenie moze byc przebite. Ale ten system nie pokazuje ze cisnienie jest dobre czy nie oraz nie powie ci ile ono wynosi.

    Newsy Paladyn13   04 Wrz 2010 19:01 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3901
  • Zbyt wysokie cisnienie oleju - podpieranie zaworów VW PASSAT

    Więc tak znalazłem mase takich objawów takich tylko inaczej interpretowanych na tym forum i na innych ale do rzeczy mój przypadek to można porównać np. do opony w której jest dziesięć maleńkich dziurek, zakleisz jedną i dalej schodzi aż do ostatniej :arrow: zatkane kanaliki w głowicy zapchały popychacze...

    Samochody Mechanika pablo8412   26 Sty 2016 10:06 Odpowiedzi: 81    Wyświetleń: 39227
  • mercedes w211 e320 - komunikat po wymianie opon

    witam, mam maly problem w mercedesie po wymianie opon z tyłu po uruchomieniu silnika i przejechaniu 1-2km na wyswietlaczu pojawia sie informacja na czerwono , zeby sprawdzic cisnienie w kolach, po skasowaniu nie pojawia sie wiecej w czasie jazdy, ale po ponownym uruchomieniu silnika problem z informacja...

    Samochody Początkujący tipojack   07 Kwi 2015 13:28 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1731
  • Czy szkodzę oponom pompujac je lodówkową sprężarką. ?

    cisnienie bedzie wyzsze nawet o 36Psi a to juz zagrozenie dla samego Kolego tod.1977 Ja sobie potrafię w głowie przeliczyć PSI (pound per square inch) na pascale, (obowiązuje nas SI) lub na zwyczajowe atmosfery. Ale dla przeciętnego Polaka PSI kojarzy się jedynie z eksperymentami w Pogromcach...

    Technika domowa CMS   26 Sty 2017 18:29 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 2133
  • Wpadki konstruktorów samochodów.

    Peugeot5008 wymiana opon pisze zeby cisnienie było 2.4bara.. Auto przy takim cisnieniu zuzywa oponę 2razy szybciej w środku patrzac na oponę.. Po zmniejszeniu cisnienia na 2.1 bar po 100metrach wyskakuje kontrolka na desce.. Auto ma 2 lata i na oponach ma 13tys w październiku opony będą na złom.

    Samochody Mechanika psooya   30 Kwi 2017 06:02 Odpowiedzi: 1519    Wyświetleń: 408655
  • Digital AVC-R Boost Controller firmy Apexi?

    do v-teca to apexi jest o wiele bardziej rozgarniete - w zasadzie to ine uzadzenie. Ty najprawdopodobniej masz sam sterownik tego uzadzenia bo mialem przez pewien czas w mitsubishi i w sklad powinien wchodzic jeszcze jedn element ktory elektronicznie zmiejsza cisnienie do wastegatu prz turbinie ( w ten...

    Samochody Archiwum mlody102   02 Lis 2006 18:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1757
  • Podniesienie mocy Vectra B 1.7 TD

    Sprawa prosta jak drut, podkrecasz dawke i cisnienie, wystarczą zwykle narzedzia, dobierasz sie do pompy, tzn sciagasz kapturek zaslaniajacy srubke, srubka jest na srubokret plaski i jest skontrowana nakretką 13, poluzowujesz nakretke wkrecasz srubke o 1 obrot, zapalasz silnik, ustawiasz wolne obroty...

    Samochody Archiwum prez8s   13 Lip 2008 22:16 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 21606
  • Problemy z klimatyzacją w samochodzie.

    witam. ostatnio klimatyzacja zaczela szwankowac (przestala chlodzic). pojechalem do zakladu, tam napelnili instalacje jakims gazem z czynnikiem dzialajacym na ultrafiolet, zeby sprawdzic czy nie ma wyciekow (spadalo cisnienie). niestetyt wycieku nigdzie nie bylo widac, dalo sie jednak uslyszec szumienie...

    Samochody Elektryka i elektronika wiosen   11 Sie 2006 18:11 Odpowiedzi: 99    Wyświetleń: 95086
  • Problem z pokrętłem od temperatury nawiewu!!

    Witam!! Mam problem z pokrętłem od temperatury powietrza w Nissanie Almerze N14, pokrętło udaje sięprzekręcić tylko do jakiejś 1/4 z całego obrotu. Nie wiem jak się za to zabrać, bo wolał bym coś wiedzieć zanim to rozkręce. THX PS.: Wie ktoś może jakie powinno być cisnienie w oponach w Almerze,...

    Samochody Elektryka i elektronika kret   10 Sie 2006 21:46 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 713
  • Sprężarka do aerografu.

    Hmm moze dorzuce swoje 0.03 PLN. W profesjonalnych kompresorach powietrza widzialem taki patent jak zawor spuszczajacy cisnienie z cylindra na chwile przed startem sprezarki. Moze warto cos takiego tutaj zastosowac jak sprezarka nie ma sily wystartowac. Na wyjsciu sprezarki dajesz trojnik, na wyjsciu...

    DIY Dom Ogród ja9   30 Wrz 2008 11:30 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 31778
  • Ford Mondeo ,źle chodzi na bezynie a na gazie dobrze .

    Witam przecież na gazie chodzi dobrze.W pierwszej kolejności sprawdź cisnienie na listwie.Możliwe,że pompę paliwa diabli wzięli.Na listwie znajdziesz podobny zaworek jak w kole do powietrza.Odkręć nakrętkę i nacisnij czymś cienkim zaworek.Powinno lecieć paliwo.[url=]Czasem udaje się zmierzyć cisnienie...

    Samochody Elektryka i elektronika Bart-06   05 Lis 2007 15:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1596
  • scania 124, sprzęgło, bardzo ciężko biegi wchodzą.

    zabkowanie opon wskazuje na zuzycie amortyzatorow lub za wysokie cisnienie.Moja rada to obnizyc cisnienie do dopuszczalnego minimum i zamienic stronami,sprawdz czy przypadkiem nie pociekly amortyzatory

    Samochody Ciężarowe lukanio040   07 Kwi 2010 21:22 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6715
  • sciaganie auta na prawą strone reno megane 1.6 8v 96rok

    Mam mianowicie takie problem ze podczas jazdy moją megi sciąga mnie na prawą strone i to dosc sporo przy predkosci 80km/h gdybym puscil kierownice za 4sekundy wypadam z trasy...:( Sprawdzalem cisnienie w oponach, zmienialem z tylu na przód, zbieznosc byla ustawiana ale niewiem czy do konca dobrze bo...

    Samochody Początkujący Michu10   09 Lut 2010 15:16 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3039
  • Który ciagnik wybrać i dlaczego?

    Zetor 4718 3 cylindry - kolego ten ciagnik jest do niczego... ogladalem go i jest wiele do zyczenia... felga zdzerwiana tzn do wymiany bo sie sypie,ledwo co opona zalozona, opony z tylu to nalewki dodatku jakies dziwne falowane... zimny silnik ma cisnienie 4 atmosfer... wedug mnie zaduzo, zapewne...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki seweryn7701   04 Cze 2011 13:32 Odpowiedzi: 90    Wyświetleń: 92513
  • Drżenie i skręcanie kierownicy w prawo. Audi A3 99r. 1.8 20v

    najlatwiej... 1.podnies samochód z prawej strony odkręć koło i sprawdaj...po kolei sciąga Cie...więc: najpierw obróć kołem jak będzie wyraźnie "podskakiwać" będzie wybrzuszenie w jednym miejscu wymien opony...musisz parami...wiadomo...sprawdz luz na koncowce drazka, nie moze chodzic gora dol...pozniej...

    Samochody Początkujący waserek   28 Kwi 2011 21:44 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4807
  • Immergas Victrix X 24 brak zapłonu błąd nr2

    Czy bierzesz pod uwagę możliwość braku powietrza w naczyniu przeponowym, lub uszkodzenie w nim przepony? Zastanawialem sie nad tym.. nie jestem jednak instalatorem i troche srednio znam sie na zasadzie dzialania tego kotla. Czytalem tez na elektrodzie w jaki sposob uzupelnic cisnienie (m.in...

    Systemy Grzewcze Serwis MarudaP   07 Sty 2012 20:42 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 6210
  • audi a6 c5 2003 - immo ,gasnie po 2 sek. brak poswietlenia zagarow

    Witam ponownie,mam juz nowe zegary o tych samych numerach,po podlaczeniu ich wyskoczyl blad ( mruga immo), zle cisnienie w oponach. Ja niemam tej opcji w swojej a6 ,nie bardzo wiem jak zaadoptowac nowe zegary do sterownika silnika i jak wymazac ten blad z cisnieniem w oponach. Pomozcie ludzie. :cry:

    Samochody Elektryka i elektronika goldwinger   03 Paź 2012 15:50 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3936
  • Iveco Stralis 450 - Wysokie spalanie 40l/100km

    tacho zrobione po zmianie opon i przełozęnia mostu (byly zmieniane opony na mniejsze). A odpowiedz serwisanta w skrocie : Wtryski maja prawidłowe cisnienie otwarcia, jakieś tam czasy również, pracują poprawnie, parametry jeszcze się trzymaja w normie, ale samo rozpylanie juz nie jest tak jak być...

    Samochody Ciężarowe Tuning_Fun   01 Gru 2016 22:53 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 3903
  • corsa c 1.0 po wymianie przegubów ściąga w lewo

    To jeszcze sprawdz cisnienie w oponach. Jesli opony nie sa kierunkowe sprobuj zamienic lewe z prawymi.

    Samochody Początkujący lukasz-999   05 Maj 2016 13:33 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 573
  • - Tuning Fiata 126p :)

    jezdzilem kiedys troche maluchem (rok czasu do szkoly) z zewnatzr byl to w 100% oryginalny maluch zadnego z ******* :sm31: sylwetki np zaszpachlowana klapa, czy naklejaka "PIONEER" itp. wyroznial sie tylko kolami 205/50/13 (tyl) a przod nie pamietam juz ale chyba 155/50/13. Z silnika to zostal praktycznie...

    Samochody Archiwum Scubzik   03 Sie 2004 15:21 Odpowiedzi: 77    Wyświetleń: 48747
  • fiacik 126p

    Zastosować zapłon elektroniczny, w sumie to najwięcej da się uzyskać ingerując w układ zapłonowy. Warto by na SKP ustawić optymalny skład mieszanki, wyregulować układ jezdny, utrzymywać odpowiednie cisnienie w oponach (im niższe, tym więcej pali). Kaszlak mojego brata pali 4.5 litra (w optymalnych...

    Samochody Elektryka i elektronika l0rak   17 Wrz 2004 12:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1104
  • Toyota Corolla pali mi jak smok

    1-jak wyglada wylot wydechu sadza? 2-czy była robiona analiza spalin ? 3-czy daje sie lekko toczyć ? 4-rozmiar kół zgodny ? 5-czy da sie ruszyć z piskiem opon ? (sprzęgło) 6-jakie cisnienie w kolektorze wydechowym ? 7-czy filtr powietrza wymieniany i sprawdzony dolot ? 8-itd.......

    Samochody Elektryka i elektronika kzk   04 Paź 2004 08:40 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 11206
  • Cinquecento 700ccm ile wam pali w zimie?(???)

    Panowie samochod nie jezdzi na powietrze. :-) Pali zaleznie od nogi wlasciciela, od opon(cisnienie powietrza). moje Audi 2,0 na trasie palilo 8l benzyny przy normalnej jezdzie. Troche ciezsza noga i spalilo 13 l - 15 l, Natomiast gazu 19 - 20 l. Wszystko zalezne od tego jak sie jezdzi :)

    Samochody Elektryka i elektronika neo_dc   26 Cze 2008 06:59 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 10344
  • Jak zrobić aby kierownica była prosto?

    jak jest lekko w lewo to moze byc problem z regulacja bo przeskok o 1 zabek moze spowodowac ze ... kierownica bedzie lekko w prawo. sprobuj raczej pojechac na zbierznosc i tam pokombinowac poza tym ... najbanalniejsza sprawa ... sprawdz czy masz cisnienie powietrza w oponach jednakowe!! banalne ale nie...

    Samochody Elektryka i elektronika tajnygelo   13 Mar 2005 20:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5631
  • Peugeot zbieżność kół. Czy to złe ustawienie zbieżności?

    jak ustawiał ci zbieznośc, to jego wina.Opony wymieniałeś ? Cisnienie właściwe ? Zbiera tylko z zewnątrz albo wewnątrz ? Końcówki ok ?

    Samochody Elektryka i elektronika stosiu   12 Lis 2005 20:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1973
  • Recycling lodówki!! Cooling procka??

    Witam. Ciśnienie niewielkie, (...) Widze ze Kolega na codzien obcuje na przyklad z pompami od diesla common rail ze cisnienie 30 barów wydaje się niewielkie, ale cóż, wszystko jest wzgledne ;) Nigdy nie zagłębiałem się jakie ciśnienie wytwarza sprężarka w układzie zamkniętym gdy jest parownik...

    AGD chłodnictwo pz0   07 Gru 2006 18:41 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2639
  • renault laguna II - diagnoza

    posiadam renault laguna II 1.8 16v rok 2001. chcialbym go zdiagnozowac, tylko nie nie wiem jakim programem, czytalem o vag com, ale on jest do gr. vw, czy mozecie mi podac namiary programu do renault, strony www, ceny takiego programu. widzialem taki program w serwisie, ale podobno jest nie do zdobycia!...

    Samochody Elektryka i elektronika ARTUR_STANCZUK   05 Lut 2006 01:29 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 8480
  • Jakie głośniki do kolumn Unitry?

    W małych kolumnach popularne sa bardziej gąbki ze względu na szybkość i uzyskanie dość dużej skuteczności, zmniejszenie masy membrany. Ogólnie obtanienie przez zmneijszenie wielkości potrzebnego magnesu, zmniejszenie wagi kolumny. Panuje obiegowa opinia, że gabka jest do bani... A ja moge powiedziec...

    Technika Sceniczna i Studyjna motospec   14 Sty 2006 16:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1134
  • Instrukcje serwisowe skoda

    a więc w programie dosowym vag 2.6 na spisie sterowników niema sterownika wspomagania kierownicy, bo gdy program powstał to takiego wspomagania elektrycznego nie było. Servis co jak wyjdzie nowe auto lub sterownik, to dostaje nowy soft do vaga, czy obecnie do vasa ale w starym dosowym vagu, jest możliwość...

    Samochody Elektryka i elektronika szprytek2   14 Mar 2006 01:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4980
  • Laguna II 1.9 dCi - migające 4 koła

    Ale pojawia sie sobie i znika? Czy jest nadal? Pokazuje, ze niewlasciwa cisnienie w oponach.

    Samochody Elektryka i elektronika mateo027   14 Gru 2006 23:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3066
  • Lanazar max 12 (jednocewkowy) a wolny bit

    Z ta gwarancją na suba to też tak ,jak z gwarancją na aku lub opony ,zawsze coś wymyślą,ze winny jest użytkownik(za niskie cisnienie lub za wysokie,za niskie ładowanie lub za wysokie :-) ),a w markietach oddawało się nawet spawarki po pospawaniu całego płota :-) i zwracali kasę (TESCO) .

    CarAudio greg-si   19 Gru 2006 18:48 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1227
  • Pomiar nacisku osiowego ciężarówki na drodze.

    Ale na jakiej zadadzie będzie mierzone to cisnienie? Przecież ciśnienie z tego co dobrze rozumiem to zależy od powierzchni jaka naciska, a przecież szerokości opon są różne. Na dodatek może być kilka kół na osi. Ja myślałem o czujnikach tensorycznych umieszczonych na jakimś materiale. Tylko jaki teraz...

    Teoria i Laborki antost   12 Cze 2008 18:56 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1842
  • GOLF IV - co oznacza żółta kontrolka?

    no tj mozliwe bo od kilku miesiecy jezdimy czesto w ruchu miejskim.pytam oto bo ktos mi powiedzial ze to moze byc cisnienie w oponach(?)

    Samochody Początkujący Rybka 27   16 Cze 2008 18:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4052
  • Instalacja Prins - ciągłe problemy z reduktorem (długie)

    Wynika z tego, że masz instalację w miarę sprawną więc zacznij od podstaw czyli ustawienie zapłonu, przewody WN, świece - przerwa generalnie cały układ WN. Nie piszesz jakie autko więc trudno podać coś konkretnego samochód to accord 2,3VTEC (silnik F23A1). Swiece i zapłon mają tyle samo wspólnego...

    Samochody Instalacje Gazowe pgoral   26 Maj 2016 11:17 Odpowiedzi: 69    Wyświetleń: 35986
  • za wysokie spalanie, peugeot 306 1.6

    uszkodzony przeplywomierz 15% wieksze spalanie, uszkodzona sonda lambdra 20 % wieksze spalanie, niskie cisnienie powietrza w oponach wieksze spalanie, beznadziejna bezyna wieksze spalanie, niedogrzany silnik wieksze spalanie, w wielu bezyniakach temperatrua pracy silnika oscyluje w przy 70 stopniach,...

    Samochody Początkujący wirus17   11 Lut 2009 21:23 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 10912
  • Komputer nie reaguje na przycisk Power

    Spróbuj wyczyścić wentylator i radiator z kurzu, nasmaruj wentylator. Przydałoby się pewnie też nałożyć nową pastę między procesor a radiator. bez urazy ale skoro komp nierusza to nie zaczyna sie od tego ( jak samochod niezapala to sprawdzasz cisnienie w oponach ?) 1 sprawdzenie zasilacza tak...

    Komputery Hardware mycha2001   03 Sty 2009 22:10 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 3410
  • Ford Escort Zetec 1,6L 16V 97r. 66KW brak wolnych obrotów

    zmierzyć cisnienie, masz na szynie zawór Schradera, wystarczy zwykły ciśnieniomierz do opon. Kopci na czarno?

    Samochody Elektryka i elektronika grul   01 Wrz 2011 22:29 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 13258
  • Komunikat na wyświetlaczu scenik 2005rok .Co oznacza?

    Sugeruje najpierw sprawdzic to co zglasza komputer czyli pomierzyc cisnienie w oponach. Od tego w koncu ta zabaweczka jest zeby podnosila alarm jak kolega na gwozdzia najedzie. Pozdrawiam

    Samochody Początkujący kybernetes   21 Maj 2009 00:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3743
  • Opel corsa c a zużycie paliwa

    Chcę jeszcze dodać że na spalanie ma wpływ kilka istotnych kwesti: - małe cisnienie w oponach - jazda przy otwartej szybie/szyberdachu - obroty (dla tego silnika optymalne to 2500-3000 obrotów) - paliwo zmarkowej stacji - ilosc przewożonych osób - dynamika jazdy - światła mijania To nie są...

    Samochody Elektryka i elektronika tomking   28 Cze 2009 15:42 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3277
  • Usterki w silnikach HDi.

    Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze...

    Samochody Mechanika federalny   20 Lip 2009 15:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 97711
  • Zmniejszenie spalania w clio 1.4 ENERGY

    moja rada: reguluj zawory,wyczysc swiece i delikatniej z gazem sie obchodz, im wieksza plynnosc w jezdzie tym mniejsze spalanie. kolejna sprawa to opony szerokosc i cisnienie. na waskich spalisz mniej. ogolnie clijanki sa paliwozerne i w miescie dla 1.4 mniej jak 8-9ltr benzyny nie ma szans,gazu zlopie...

    Samochody Mechanika polakus   29 Wrz 2009 12:37 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5479
  • renault laguna 2 problem z czujnikiem cisnienia kola

    Witam zmieilem opony na zimowe i po kilku km wyskoczyl mi blad i przestal wskazywac cisnienie w jednym kole. Czy to moze byc wina zaiany kola np. tył z przodem, czy raczej padl czyjnik ?

    Samochody Mechanika marekwieloch   19 Maj 2016 09:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4832
  • Diesel czy benzyna? I jakie auto wtedy?

    Cisnienie w oponach moge +\- stwierdzic wzrokowo , ewentualnie Palcem. Nic mnie to nie kosztuje. A jak nie mam czujnika to nie mam tych dziwnych SRS czy tam ASR bo auto "nie widzi kola" poco to komu ? Wiecej niz sto lat postepu technicznego spowodowalo przedobrzenie ... inzynierowie widac nie maja co...

    Samochody Eksploatacja SAWEK101   14 Mar 2010 17:26 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 14605
  • Renault clio 1.2 KAT rn 1991 r

    ja nie mechanik, ale masz na postoju samochod zlap za kolo i szarpnij (tylko tak zebys nie urwal :)) mozesz miec niewywazone kolo, lozysko(ka) do wymiany, cisnienie... moze hamuec nie odbija bo sie zapiekl (przeedz sie jakis dystans i wez sprawdz czy tarcza w stodunku do 2 nie jest cielejsza no takie...

    Samochody Początkujący carrot   20 Kwi 2010 10:43 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5371
  • TOYOTA COROLLA E10 ściąganie na jedną stronę

    podstawa jak koledzy mowia cisnienie w oponach i oczywiscie na ustawienie zbierznosci trzeba sie udac jesli to nie to;)

    Samochody Mechanika barubar   20 Maj 2010 14:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2396
  • Jak jeździć dieslem? Jaką jazdę lubi?

    No i absolutnie nie deptać gazu do oporu na niskich obrotach (ok. 1500) i wysokim biegu. Mógłbyś coś więcej napisać dlaczego?Pozdr. Znasz zjawisko aquaplaningu? To wtedy kiedy wjedziesz na kałużę z dużą prędkością, tak dużą że opona nie zdąży odprowadzić wody. Wtedy suniesz po tym jak po lodzie,...

    Samochody Eksploatacja pablolinda   05 Lip 2013 09:20 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 82831
  • Fiat Punto II 1.2 8v 1999-2003, wspomaganie kierownicy

    Przed naprawa udalem sie na diagnostyke (okazyjnie za darmo), ktora wykazala blad sterowania serwa (informacja w komputerze - Relay). Bezposrednio przed demontazem serwa wspomaganie dzialalo, jednak wczesniej okresowo pojawiala sie czerwona lampka w okolo 50% czasu uzytkowania samochodu przez...

    Samochody Elektryka i elektronika Rolce   09 Sty 2011 00:26 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 4696
  • Opel Astra 1.6 8v LPG Gdy zapala się check = prędkościomierz kaput + obroty 0.5k

    Panowie, miałem kupować ten impulsator ale okazało się że linka nie była do końca wkręcona w impulsator. Problem zniknął!!! Inny samochód. Ostatniopojawił się inny problem: spalanie lpg w granicach 15-16 litrów :( kable świece wymieniane 2 miesiące temu sonda lambda ori gm cisnienie w oponach sprawdzone,...

    Samochody Początkujący koval891   11 Gru 2011 11:01 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5629
  • Fiat CC 700 - czy przy odpalaniu powinna się świecić kontrolka od temp.

    witam mam pytanie posiadam fiata cc 700 z 1997 roku i chcialbym sie dowiedziec czy przy zapalniu auta jak pojawiaja sie kontrolki od oleju i ladowania czy powinna sie tez zaswiecac kontrolka od temperatury??? posiadam licznik gdzie wlasnie nie ma wskaznika temperatury tylko sa bary na cisnienie w oponach...

    Samochody Początkujący armada   01 Lut 2012 21:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1242
  • Ford Focus MK1 115KM GHIA 2004 sciąga w lewo

    Cisnienie w oponach masz takie samo?Sprawdzic.Podniesc samochod sprawdz czy ktores kolo nie trzymie hamulec.

    Samochody Mechanika _naprawiacz_   04 Kwi 2012 08:34 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4631
  • Citroen Xsara Picasso 1.6HDI - Zbyt duże spalanie

    Kolego, Nie szukaj oszczednosci paliwa dopoki nie doprowadzisz silnika do wlasciwego stanu (system wtrysku dodatku, swiece i bog wie, co jeszcze). Przelewow nie ma co sprawdzac. Silnik pali bez problemow i korekcje sa w normie. Natomiast z powodu awarii systemu adytywacji FAP moze juz byc w polowie...

    Samochody Mechanika 766630   10 Lut 2014 08:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6972
  • jak wymienić wentyl w zbiorniczku ?

    To sie czesto zdarza. Jest to najczesciej 3 min pracy w warsztacie. Inna sprawa ze pewnie przyjedziesz tam wymienic opony, czemu bym sie nie dziwil. Natomiast mam pytanie: Do jakiego cisnienia napompowano naczynie i jakie cisnienie ustawiles na instalacji przed rozruchem kotła?

    Systemy Grzewcze Serwis armageddon10   19 Lut 2014 11:15 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 5451
  • Termet GCO-DP-21-13 turbo - Pytanie odnośnie ciśnień

    Zrobilem tak... Cisnienie bylo na piecu 1,0 na zimnym i dopompowalem pompka do naczynia az na piecu zrobilo sie 1,3 po czym spuscilem wode z odpowietrznika grzejnika na 1,1 i teraz na goracym jest 1,6 i wode grzeje tak ze wyskakuje L3 tak jak wczesniej i jest jakby cieplej tzn szybciej cieplo w domu....

    Systemy Grzewcze Użytkowy KUBASUL   17 Gru 2016 19:57 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 495
  • Fiat Cinquecento 900, brak mocy

    Tylko badanie na hamowni da odpowiedz na temat kondycji silnika. Sprawdziłeś opony, cisnienie, hamulce, łożyska, zbieżność? co do opon mam cały czas założone zimówki 2.2 bara tył Przód hamulce raczej nie spowalniają bo było by czuć a cienias dość lekko się prowadzi . zbieżność mam zrobioną...

    Samochody Początkujący 1krzysztof123   02 Wrz 2017 21:25 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 501
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME