Jeśli pobór prądu jest i napiecia ok błedów nie ma to trzeba szukać usterki w mechanice (sprawdż cisnienie pompy wspomagania jesli nie masz czym to czy wraca płyn powrotem)
To nie jest czujnik tylko stycznik. Nic nie trzeba robić, o ile okablowanie sprawne.
Czujnik ciśnienia pompy wspomagania. Zapnij na miejsce.
Cisnienie 80-85 bar, prad nie wiekszy jak 45A. Troche slaba jak na zastapienie pompy mechanicznej. Pozdrawiam
Kolego ArcziS z góry dziekuje za odpowiedz, wiem o ktory przewod chodzi, taki co jest przykrecany do pompy sruba, tylko jedno mnie dziwi, gdyz jest to przewod wysokiego cisnienia, w takim badz razie nie powinien zasysac powietrza, tylko w miejscu nieszczelnosci powinien sie pocic, czy ja sie myle w tym momencie? Dodam jeszcze bo nie wiem czy o tym wspomnialem...
Witam mam sprawe takiego typu, nie mam wogole wspomagania w MERCEDES SPRINTER 2002 rok kierownica kreci sie w obie strony ciezko i czasami sie na chwilke blokuje olej jest odkrecilem ten waz cisnieniowy co idzie od pompy do kolumny kierowniczej tam nie idzie wogole cisnienie tylko olej normalnie leci moje pytanie dotyczy tego co mam kupic pompe czy...
a więc w programie dosowym vag 2.6 na spisie sterowników niema sterownika wspomagania kierownicy, bo gdy program powstał to takiego wspomagania elektrycznego nie było. Servis co jak wyjdzie nowe auto lub sterownik, to dostaje nowy soft do vaga, czy obecnie do vasa ale w starym dosowym vagu, jest możliwość podania oznaczenia sterownika i po tym nastąpi...
Jaki przebieg? Na czas szukania usterki odłącz czujnik ciśnienia na pompie wspomagania. Pokasuj błędy i zobacz które wrócą jako pierwsze. Poszukaj lewego powietrza w dolocie
Witam, Mam problem z podcisnieniem w zafirze a 82 km 2.0 dtl. Otoz sprawdzilem wakuometrem podcisnienia. Pompa prozniowa ma 2 wyjscia jedno na serwo - tu niezaleznie od obrotow podcisnienie wynosi ok. 0,8 bara i drugie wyjscie na elektrozazworki - dwa do egr jeden do turbiny. Wyjscie na elektrozaworki z pompy prozniowej w zaleznosci od obrotow ma wartosc...
Może się zapędziłem. Jeżeli to jest 8V i smarowanie wałka jest takie jak w oplu 1.6 8V to gdy zatkasz-przytkasz ten otworek to olej nie ma ujścia poprzez dziury w krzywkach i smarowanie czopów. Zwiększa się w wyniku tego cisnienie na magistrali zasilającej popychacze. Sam ostatnio zwiększyłem ten otworek z ok 1,9-1,95 do 2,5mm. to wszystko dzięki właśnie...
Jakie ciśnienie wytwarza pompa od wspomagania (ja np.posiadam pompę od wspomagania audi a4) i do jakiego ciśnienia powinno sie zredukować przy smarowaniu kompresora?
Ciśnienie około 90 bar z tego co wyczytałem. Gdyby kolega dowiedział się wydajności, to też chętnie przyjmę taką informacje.
Raczej to normalne . Tam cały czas następuje przepływ oleju a chłodniczki do tego nie ma . Przy skręconych kołach uruchamia się zawór szokowy aby nie przeciążyć pompy . Z tąd ten syk . Jak nie dotykarz kierownicy , nie kręcisz nią to olej idzie w przelew prawie bez ciśnienia . :|
Czy ktoś wie jakie powinno być ciśnienie pompy wspomagania (orbitrola) w tym modelu?
Pytanie jakie ciśnienie daje pompa wspomagania TRW2 stosowana w oplu Astra G/Zafira ? Jest tam stosowana pompa elektrohydrauliczna.
No, bo na simmeringu i łożysku ta pompa oparta. Łopatki nie są ważne, na ch*j komu łopatki w pompie serwa, na co komu ciśnienie...
tylne łożysko toczne wału korbowego kompresora się rozleciało.Jak kulki się rozsypią to wówczas wał kompresora pracuje mimośrodowo.Z tylnego czopa wału korbowego kompresora odbierany jest napęd na pompę wspomagania a z pompy wspomagania na pompę zasilającą paliwa.Mimośrodowy ruch wału kompresora powoduje, że zarówno wałek pompy wspomagania jak i pompa...
W ten siłownik jest wbudowany zawór różnico ciśnieniowy, lub proporcjonalny. Żeby było śmieszniej, amerykanie stosowali to w latach 60, jako opcje przy wspomaganiu klasycznej przekładni kierowniczej. Zasada działania całości opiera się na równowadze ciśnień z jednej i drugiej strony siłownika, w stanie ustalonym, płymn pod ciśnieniem, przepływa swobodnie...
Wycieków nie widać?
rzeczywiście dziwoląg. W sumie ta pompa wykorzystuje silnik komutatorowy, więc jedyna awaria to wytarte szczotki. Renault Clio 2ph2 ma taką fajną pompe eletryczną, można próbowac zaadoptować. Co do zastosowania mechanicznej mogą byc problemy z listwą, mechaniczna ma trochę wyższe ciśnienie.
Odepnij wtyczkę od czujnika ciśnienia koło pompy wspomagania
W pompie jest zawór ustalający ciśnienie na około 90 bar i prawdopodobnie on uległ zacięciu i nietety pompa nie wytwarza ciśnienia ,przyczyną może być zanieczyszczony płyn,sprawdź klarowność.
U mnie ok 280 £ + VAT ( 3 godz. ) + 4.5 L oleju ATF 90 at 13.89 £ / L Cena zawiera ustawienie zbieżności przedniej i tylnej osi, ustawienie przekładni i kontrola ciśnienia pompy wspomagania. Pozdrowienia.
Właśnie dzisiaj przerabiałem ten temat w primerze 2.2 .ktoś zamontował nie oryginalne węże doprowadzające ,pompa cały czas ciągła powietrze zamiast płynu do wspomagania,wyrczała przez czas cały dopóki nie miała dostępu płynu.Wyrzucznie płynu ze zbiorniczka w tej sytuacji jest jak najbardziej zrozumiałe ponieważ w obiegu zamkniętym dochodzi dodatkowy...
Ta pompa potrzebuje ok 10kW, gdzie 1 paskiem to przekażesz? Tak, ale przy maksymalnym ciśnieniu i maksymalnej wydajności. Założyłem kilkanaście układów wspomagania na tej pompie i działa na jednym pasku. Poza tym nie wydaje mi się, żeby autor w swoim wynalazku podnosił pług o wadze 750kg...
Witam, czytając twój post nasuwa mi się myśl klima jest napędzana tym samym kołem pasowym co pompa od wspomagania.Jeżeli obciążymy ją klimą wtedy pompa od wspomagania może nie mieć takiego ciśnienia i przekładnia może stuka, a przy podniesieniu obrotów pompa wydala i tego efektu nie ma.
Prawdopodobnie masz problem z maglownicą a nie z pompą. Pompa nie działa na zasadzie prawo, lewo tylko ma tworzyć odpowiednie ciśnienie. Maglownica to sprawdzenia/regeneracji.
Czujnik ciśnienia wspomagania kierownicy (na pompie jest)? odłączałeś czy coś inaczej działa po jego odłączeniu? Jak pracuje silniczek krokowy przepustnicy czy reguluje czuć pod stopą że rusza pedałem gazu?? widać, że rusza sprężynką przepustnicy? jak z potencjometrami w przepustnicy może ścieżki są starte?
Szukaj lewego powietrza w dolocie. Olej pomiar ciśnienia sprężania bo nie tutaj jest problem. Na pompie wspomagania powinien być czujnik, odłączę wtyczkę od niego, powinno trochę pomóc. Dość często ten czujnik się uszkadza.
Witam, Jeep Grand Cherokee z 2005 r. ma wentylator chłodnicy napędzany przez silnik hydrauliczny. Ciśnienie wytwarza pompa wspomagania kierownicy. https://obrazki.elektroda.pl/5441030700_... Wentylator nie reaguje na włączenie klimatyzacji. Czujnik w układzie klimatyzacji został wymieniony na nowy. Silnik hydrauliczny ma regulowane...
Przy okazji warto sprawdzić jakie ciśnienie generuje pompa od wspomagania.
Sprawdź zwrotnice, może to nie jest wina hydrauliki. Zwrotnice sprawdzone są ok ręcznie można przestawić
:( Poszukuje elektrycznej co daje 110-130 bar. Może w vectrach albo astrach 3 było wiecej ? dzięki
Może uszczelnienie pomp dmci szwankuje. Pierwsze sprawdź rzeczywiste ciśnienie. Rozumie że zespół kompresor pompa wspomagania i pompa paliwa 100% sprawne.
Moim zdaniem jeśli podczas kręcenia orbitrolem nie wzrasta ciśnienie w układzie HP to do pompy nie dociera sygnał LS , orbitrol niesprawny albo zawór hamulca przyczepy blokuje LS Zajrzyj do tego zaworu , może coś się zacięło albo zapchało .
To jest przewód wysokiego ciśnienia do pompy wspomagania,której nie masz bo nie masz silnika.
Masz tam 3 przewody w tym układzie -krótki który doprowadza płyn ze zbiornika do pompy wspomagania -średni (wysokiego ciśnienia) z pompy do wspomagania -długi (powrotny) z pompy do zbiornika
Pompa wspomagania ma własny zbiornik oleju, podłączyłeś rozdzielacza z wyjściem wysokiego ciśnienia pompy. Na co drugi zbiornik oleju? Czy ten olej się cofa do zbiornika pompy jak pompa jest wyłączona, albo jak tłok wraca? Możesz objaśnić jaki jest obieg płynów?
Nie programowana była, ale działać pompa działała, tylko wspomagania nie było. A ciśnienie daje pompa.
Pompa ma zrobić ciśnienie i je utrzymywać ,a to można zmierzyć. Niestety wymaga to wpięcia się specjalną końcówką (trójnik z manometrem) miedzy pompę a maglownicę. Typowe ciśnienie w układzie wspomagania to 80-120 bar.
Pompe rozlozylem i tlok zaworka jest zuzyty,zrobil sie owalny. Pompa poszla nowa ,Maile za 540. Za regeneracje chca 800, za uzywki 450.
Nawet gdy samochód stoi i zacznie się skręcać kierownicą to obroty mi spadają(wspomaganie kierownicy) i gaśnie Robi sie cisnienie,pompa wspomagania jest pod obciazeniem.Nie wiem jak ty ja mam czujnik wspomagania ktory daje sygnal do komputera o wzroscie cisnienia w ukladzie wspomagania i koniecznosci zwiekszenia obrotow biegu jałowego.Sprawdzic czy...
"jaskul" Jeżeli olej ma być podawany pod małym ciśnieniem (z reguły używane pompy od wspomagania są mocno wyeksploatowane więc nie ma co od nich wymagać) a pewnie tak będzie jak ma to być palenisko typu patelnia to się nada bez problemu bo to taka sama pompa jak ta co podaje olej do układu smarowania.
Tam masz 3 pompy, jedna do hydrauliki, druga do wspomagania a trzecia do jazdy. Ta od jazdy jest w skrzyni więc kwestia czy pompa padła czy sterowanie ciśnieniem.
Mój problem polega na tym, że silnik nie podnosi sobie obrotów na postoju w trakcie manewrów kierownicą, a powinien, stąd spadek z obrotów, przydusza silnik, potrafi nawet zgasnąć, przy kołach prosto robiłem zwarcie pinów przy czujniku ciśnienia wspomagania (tzn. sprawdziłem czy jest masa na jednym z pinów a później zwarłem te piny) jest przejście na...
..zapomniałem o czymś -odłącz czujnik ciśnienia wspomagania przy pompie i daj znać czy jest jakaś reakcja
Tu masz pompę wspomagania do twojego auta http://allegro.pl/pompa-wspomagania-rena... Wygladać moze tak samo ale pasować nie będzie :) Pompa wizualnie wygląda "prawie" identycznie. Problem polega na tym, że w dieslu pompa jest po prawej stronie silnika (patrząc od przodu samochodu), a w benzynie po lewej. Różnica...
Zaraz po rozruchu o ile nie machasz kierownicą pobór mocy masz od alternatora. W skrajnych położeniach układu kierowniczego masz szczytowe ciśnienie więc maksymalny pobór mocy. Reasumując, za długi pasek, zbyt słabe napięcie, zużyte koła.
To do szwagra i niech poprawia :D Do rzeczy: jaki płyn do wspomagania miałeś, co było robione, jaki masz silnik, pompa wspomagania pracuje na jakim ciśnieniu?
Na pierwszym zdjęciu masz silnik jazdy i elektromagnes do zmiany biegu. Na drugim też to samo. Na trzecim zdjęciu masz pod numerem 1 i 3 pompy pomocnicze do zasilania orbitra ładowarki i koparki. Główna pompa to numer2 i do niej masz przykręconą pomocniczą pompę wspomagania kołyski. Na czwartym masz wszystko. Piąte zdjęcie to flirty hydrauliczne, do...
W autach pompy mierzy się wytwarzanym ciśnieniem a nie wydajnością.
Witam Pomoże ktoś mi jakoś rozwiązać ten problem? Wymieniłem maglownice passat b5 fl 1.8t. Jak mocniej przyhamuje ciśnienie w układzie wspomagania spada! I tak jakbym nie miał wspomagania albo bardzo słabe. Tak do pierwszego "przegazowania"-pompa dostaje większe obroty i dobija ciśnienie. Dlaczego hamowanie ma wpływ na wspomaganie? Czy to nieszczelność...
W tej magnum jest chyba silnik 12 litrowy i tej pestki niema bo pompa bierze napęd z rozrządu a nie z pompy wspomagania .Ciśnienie 2,5 w pompie aluminiowej jest ok .
Może ktoś wie czy pompa od mercedesa taka jak wyżej na zdjęciach da większe ciśnienie i wydajność od pompy wspomagania fort eskort?
Tak jak napisał Grzegorz_madera : Przy pompie nie może być trójnika, tylko zawór rozdzielający olej na orbitrol i rozdzielacz. Orbitrol ma mieć priorytet. W tej chwili cały olej idzie na przelew przez rozdzielacz, jak ruszysz rozdzielaczem, to pojawia się ciśnienie na orbitrolu i zaczyna działać.
Prostokątna kostka z przodu. z góry wkręcony odpowietrznik. poluzuj kontrę, wykręć o 2 obroty, uruchom silnik i skręć lekko koła, by otworzyć zawór wspomagania w przekładni. Do portów testowych podlącza się manometr i sprawdza ciśnienie w obwodzie centrującym czy kierowniczym. co do wartości ciśnień, sprawdzę jutro.
Klima jest ale bez znaczenia, wspomaganie hamulców działa bez zarzutu, czujnik ciśnienia jest zaraz przy pompie wspomagania układu kierowniczego.
Walczyłem z kilkunastoma AKL-mi ...gdzieś ciągnie lewe powietrze,sprawdź dokładnie odmę a szczególnie tą małą harmonijkę przy przepustnicy oraz rurkę podciśnienia idącą do serwa hamulcowego-lubi pękać,zobacz również czy działa zaworek podciśnieniowy sterującymi klapkami dolotu...ma w środku membranę która uszkodzona przepuszcza lewe powietrze do silnika.No...
Chciałem wykorzystać pompę od wspomagania kierownicy VV t4 do innych przeróbek jednak muszę znać jej nominalne obroty i wydajność l/min byłoby dobrze wiedzieć uzyskiwane ciśnienie.Pompa nie posiada oznaczeń poza ZF 91 115. Proszę o pomoc.
Nie ma takiej możliwości, pompa wspomagania jest wysoko, napędzana zębatką od pompy wtryskowej. Olej w tamtych okolicach tylko smaruje koła zębate- rozbryzgowo. To raczej olej z układu wspomagania dostawał by się do silnika przez uszkodzony zimering na wałku pompy wspomagania. Może masz uszkodzony zawór bezpieczeństwa na wyjściu z pompy wspomagania...
Nie jest to aż tak strasznie skomplikowane. Jest możliwość aby z jednej pompy zasilać dwa odbiorniki ale w takowym układzie musimy zastosować dzielnik strumienia. Wówczas rozdzielacz i wspomaganie będą działać niezależnie. Zębata pompa jest wystarczająca, trzeba tylko dobrać odpowiednią wydajność. Dobierając pompę należy wziąć pod uwagę dwie najważniejsze...
Ja bym najpierw sprawdził krzyżaki, popsikał WD-40 a później smarem po czym bym rozruszał te krzyżaki kręcąc kierownicą w lewo i w prawo. Żeby było łatwiej uniósł był przednie koła do góry. Gdyby jednak przyczyna była inna, zrobił bym tak jak pisze Przemo9826, lub dopiął bym się równolegle omomierzem na czujnik ciśnienia przy pompie wspomagania i zrobił...
witam czy ktoś z Kolegów wie jakie ciśnienie robocze wytwarza elektryczna pompa wspomagania układu kierowniczego? siadła właśnie w astrze II 1.6i 16V klienta i gość nie ma kasy na nową moge przerobić to na na zwykłą pompę mechaniczną napędzaną paskiem ale nie wiem co z ciśnieniem za wszelkiego rodzaju info dziekuję pozdro T
Pokaż w kilku fotach, jak rozległe jest uszkodzenie? Jak jest dojście, to można to ładnie pospawać! Wtedy nic nie trzeba ściągać. Tam nie ma żadnego ciśnienia.
I jakie ciśnienie daje pompa??
Witam. Najpewniej pompa się zużyła.
Witam. Nabyłem sprężarkę Hs21 od jelcza ze smarowaniem ciśnieniowym. Planuję zrobić z niej kompresor warsztatowy lecz mam problem ze smarowaniem. Jako pompę wykorzystam pompę wspomagania od osobówki (prawdopodobnie polonez lub cordoba), zbiorniczek na olej może od chłodnicy. Problemem jest zawór który będzie redukował ciśnienie z pompy wspomagania....
Wita. Mam pytanie przestało działać serwo w zetorze 7245 nie można skręcić kierownicą w żadną stronę ciśnienie pompy 6 atmosfer
Hmm, Przecież pompa pracuje cały czas i jest tylko zależna od obrotów silnika, a to co na orbitrolu to u mnie jest dodatkowo ograniczane przez zawór. Ciśnienie tłoczenia pompy nie jest w żaden sposób uzależnione od obrotów kierownicy a jedynie ciśnienie, które orbitrol przekierowuje na siłownik P-L. Orbitrol działa podobnie jak rozdzielacz, tzn w położeniu...
Jak masz stałe 240 Bar to ubity czujnik ciśnienia w module (no chyba że wciskasz wtedy hamulec ). Zakładaj stary moduł pompy bo raczej był dobry. Do zaadaptowania go potrzeba dwóch warunków odczyt z g201 od -8bar do +8bar oraz napięcie widziane przez ABS (zasilania) powyżej 12V.
Tak czy inaczej TM ma trzy pompy hydrauliki. -Pompa zebata umieszczona bliżej przodu(na prawo od filtrów- nr.7 na rys.) to pompa obwodów niskiego cisnieni. odpowiada za: -wspomaganie kierownicy -sprzegło wom-u -blokada dyfra - wł. 4x4 -właczanie sprzegieł skrzyni(biegi) -smarowanie/chłodzenie skrzyni biegów Cisnienie nie jest wcale niskie wbrew nazwie...
Na nic. Gdybyś miał czym, to byś zmierzył sobie ciśnienie wytwarzane przez pompę wspomagania na rozgrzanym oleju. Załóż kolejną używaną - może tym razem trafisz na dobrą. Ewentualnie kup nową.
Pompa wspomagania jako sprężarka to wg mnie słaby zamiennik. Jak to chciałbyś smarować? Ta pompa potrzebna mu do smarowania łożysk ślizgowych w sprężąrce tłokowej :lol: Czytaj o co chodzi... W kwestii obrotów takie - aby ciśnienie oleju wynosiło ze 3 bary na gorąco... Potrzebny też zawór ograniczający na jakieś 3-4bary. Z reguły pompy mają taki wbudowany...
nie ma sensu i serwis jest konieczny ? TAK Pompy wspomagania w samochodach osobowych potrafią osiągać ciśnienie 80-120 bar. Jak zaczęło wyciekać to samo nie przestanie. ps. przestanie, gdy braknie oleju.
Jaką średnice wewnętrzną ma wąż idący ze zbiornika oleju do pompy wspomagania ? Na jakie masz ustawione ciśnienie oleju i jakim olejem zalane ?
Jak coś to vaccum a nie wspomagania, najpierw trzeba coś posprawdzać a nie od razu wymieniać bo może to być równie dobrze uszkodzone serwo. A czy to czasem nie jedno i to samo? W samochodach z silnikami wysokoprężnymi do wytworzenia podciśnienia dla celów wspomagania potrzebna jest pompa. A i po polsku lepiej brzmi. Natomiast co do meritum, gdyby było...
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu. To nie jest zawór zwrotny tylko przelewowy - zabezpiecza przed nadmiernym wzrostem ciśnienia. Skoro pompa wyje przy właściwym poziomie i gatunku oleju, to do wyrzucenia niestety. Rozbierać nie ma po co, pokazywane w sieci instrukcje "domowej" pomagają albo na chwilę, albo wręcz prowadzą do zniszczenia...
Tak i sam rozrząd jest w stanie ją napędzić. Pompa od wspomagania ma opisana wydajność jako 16.5 litra, a zwykła pompa w MF 255 ma chyba wydajność 23 litry na minutę. ( W przybliżeniu siłowniki będą potrzebować jeszcze raz tyle czasu na ruch, jak przy zwykłej pompie) Nie mogę doszukać pewnych danych co do ciśnień, znalazłem prawdopodobnie, że pompa...
Może to być czujnik który podnosi obroty silnika kiedy pompa pracuje ,,pod ciśnieniem''.
Sama pompa ma osie zębatek ułożyskowane bezpośrednio w aluminiowej obudowie i absolutnie nie nadaje się do przenoszenia sił poprzecznych z jakimi napiera naprężony pasek. Pompa musi być napędzana przez przystawkę. Jeśli całą konstrukcję masz dopracowaną dla czego nie pomyślisz o napędzie paskiem zębatym? Są mocne, jest całe mnóstwo rodzai i długości,...
witam przyznaję się bez bicia że nie przeczytałem całego tematu więc może już ktoś o tym pisał, zastanawiałem się nad wykonaniem samodzielnie palnika w oparciu o pompę wtryskową cdi (pompa wysokiego ciśnienia zasilająca listwę wtryskową w silnikach dieslach z systemem np; common rail) albo pompę od hydraulicznego układu wspomagania kierownicy. jako...
Witam, czy ktoś wie jakie jest ciśnienie robocze tej pompy?
Mój citroen c4 2006r 1.6hdi odbył mała kolizje, dostał delikatnie w lewy błotnik, koło zderzak. I od tamtego momentu nie działa mi wspomaganie. Zakładałem już 2 inne pompy wspomagania i nic. Ciśnienie przy wyjściu z pompy i powrocie jest. Bezpieczniki raczej są dobre. Pompa niby chodzi ale wspomagania nie ma. Postanowiłem podpiąć go pod kompa, ale pojawił...
Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania.
Żadnej oporności, niskie ciśnienie-piny nie połączone, wzrost ciśnienia-piny zwarte. Mało prawdopodobne uszkodzenie czujnika, prędzej zawór na pompie (nie upuszcza ciśnienia przy maksymalnym skręcie)
Przewód który jest przykręcony do pompy.Na wyjściu zmierzyć ciśnienie przy skręconych kołach (4000 obr) i zadławionym wyjściu.
To niestety nie jestem w stanie pomóc.Większość samochodów posiada mechaniczną pompę i czujnik ciśnienia ew.elektrozawory odcinające ciśnienie
No, niby masz rację, ale jak np sterownik nie ma informacji o zamkniętej przepustnicy, to nie wysteruje zaworu. Sprawdź dwie rzeczy: przy pracującym na biegu jałowym silniku skręć koła na maxa w dowolną stronę i przytrzymaj kierownicę w tej pozycji, powoduje to wytworzenie maksymalnego ciśnienia w pompie wspomagania i otwarcie zaworu przelewowego (ok...
Zamontuj pompę wspomagania od saxo.Tam nie ma żadnych czujników na maglu.Tylko przekaznik sterowany plusem po zapłonie.On puszcza prąd na pompę i ona działa cały czas gdy silnik auta pracuje.Podłączasz tylko minus z akumulatora a plus podaje przekaznik.Ten przekaznik musisz dać taki jak oryginalnie jest zastosowany bo on jest na większy prąd niż taki...
No ok ale 1 bar ciśnienie to już motor kaput
Przy braku ciśnienia czyli wyłączonym silniku kierować praktycznie się nie da. Kolega zauważył że przeciska olej mechanicznie ale skąd ma ten olej napływać skoro pompa zębata stoi w miejscu? Ja w t25 zastosowałem przekładnie kierowniczą ze wspomaganiem. wprawdzie kilka dni temu założyłem to wspomaganie i wymaga dopracowania ale cały projekt w 150 zł...
Witam. Sprawdz najpierw ciśnienie w ukladzie wspomagania. Jesli jest tam oddzielna pompa do wspomagania to zacznij od niej.
Witam, pacjent Espace 4, 2002 rok, turbo, LPG. Dziwnie działa kierownica. Jest pewien opór. Wydaje się, jakby wspomagania nie było. Nie wraca kierownica, nie wyłącza się kierunkowskaz- normalnie lekko wracało, kierunek się wyłączał. Tu działa jak w seicento bez wspomagania. Płyn w pompie jest . Ciśnienie w kołach ok. Pytanie: czy w takim Espace jest...
Ale o co chodzi, czy o pompę wspomagania, czy o czujnik ciśnienia ?
Witam jak dla mnie to problem w maglownicy skoro wpływ mają obroty silnika, co za tym idzie ciśnienie w układzie bo pompa wspomagania chodzi, Czu hałas jest jak skręcasz do max, czy np 1,2 skrętu, przypuszczam że maglownica dostała i dlatego ten problem.
Witam, maglownica leje z wejścia węża wysokiego ciśnienia z pompy wspomagania (króciec przykręcony metalową łapą). Po odkręceniu brak oczywistej usterki typu połamane/uszkodzone. Normalne zużycie eksploatacyjne. Teraz pytanie czy ktoś na patent na to uszczelnienie? Nie odważyłem się na zdejmować uszczelnienia żeby sprawdzić i pomierzyć, bo w razie uszkodzenia...
Troche uporządkujmy. Wałek wom-u jest jakby przedłużeniem wałka sprzegłowego.(Mówimy w wałku womu-u tym w srodku bloku mostu,zanim wyjdzie na zewnatrz).Na nim jest tez zamontowana pompa hydr.skrzyni biegów.Nie ma cisnienia oleju ,nie ma biegow,blokady dyfra i nie ma wom-u.Ale nie ma tez hamulca wom-u więc wałek powinien sie krecic bez obciążenia. U...
Nieodpowiednia pompa? Prawdopodobnie mają całkowicie inne ciśnienia. Pompie dopasuj po numerze a nie na pałę.
Witaj, Dziękuję za podpowiedz być może jest to cenna informacja tylko jak ją sprawdzić na 100%. Komputer nie pokazuje w tej chwili żadnych problemów z ukłądem ciśnienia ( wcześniej wymieniłem pompę elektryczą wspomagania hamulca)
Odkopie temat. Mam też problem z pompą wspomagania. Brak wspomagania nastąpił po nocnym postoju bez wcześniejszych objawow. Brak błędów pompy w ciągu. Miałem błędy związane z różnica ciśnień w kolektorze, ABS ale wszystkie nieaktywne. I wykasowane. Został jeden błąd że świecami żarowymi ale dzisiaj wymiana świec i będzie to załatwione. Pompa słychać...
slabe cisnienie pompy niskie cisnienie pompy cisnienie pompy wtrysku
oporność głośnik pomiar rezystywności gruntu apollo kamera
renegade radio schemat skutera elektrycznego
Schemat pinów czujnika hamulca MAN A21 Prosty generator WCZ - schemat i opis działania