Witam! Miałem to samo poszła uszczelka pod głowicą między 2 i 3 cylindrem i kanałem chłodzenia, objawy te same ubytek płynu,cisnienie za duże w chłodzeniu i okresowe dymienie i aha czysty olej. Nie czekaj jedź do warsztatu.
Na obrotach jalowych na postoju ogrzewanie działa wszytko jest okej, w czasie jazdy pompę v50 odłącza i brak ogrzewanie i robi się cisnienie w zbiorniczku. Dziś zauważyłem że przewody przy termostacie są zimne chociaż temperatura 90stopni cały czas. Czy to cisnienie w układzie może powodować uszkodzony termostat że się nie otwiera?
Witam.Mam bardzo ciężki problem ze scanią i nie mogę tego rozwiązać .Na początku objaw był taki że po jezdzie i zgaszeniu Scani było słychać w zbiorniczku płynu chłodzącego bulgnięcie a dwa tyg. temu gdy pojechałem w trasę wywaloło mi płyn zaworem bezpieczeństwa w zbiorniczku .Witać że bąblowanie jest z przewodu (powrotu) z gowic do zbiorniczka.Przy...
Mam problem z moja pilarka Partner 380. Gdy popmuje paliwo pompka cisnienie w zbiorniczku paliwa wzrasta na tyle ze przy odkrecaniu uwalnia sie pryskajac na zew. Nie wiem czy to usterka tej pompki czy jestzatkana czy gaznik gdzies blokuje przeplyw cieczy np zaworki. Czy zaworki powinny chodzic luźno ycz wcisniete tak aby nie przepuszczaly paliwa?
wymienilem termostat czujnik plynu chlodzacego termostat i zbiorniczek wyrownawczy wraz z korkiem i robi sie cisnienie po odkreceniu korka i dmucha zimne powietrze po wyrzej 3000obr
Miałem podobnie - uszczelka pod głowicą. Odpowietrzałem układ a za chwilę zapowietrzony , przestawał grzać i temperatura ponad 100 stopni (mam wskaźnik). Jeszcze wyklucz lpg czy czasem parownikiem nie dostaje się do układu chłodzenia - zakręć butlę i pojeździj na benzynie. Jednakże bądź przygotowany na wymianę uszczelki
zaczne od poczatku. kiedy palilismy silnik na poczatku bylo oki na orginalnej chlodnicy. pozniej zmienilismy chlodnice i wstawilismy od CC 1,1. pierwsza proba jazdy temperatura wzrosla i wybijalo cisnienie w zbiorniczek wyrownawczy, wiec wymienilismy uszcvzelke pod glowica. po jej wymiani jak odpalilismy silnik mial male obroty 5 tys. przy dodawaniu...
Jesli wysokie cisnienie w zbiorniczku to do wymiany uszczelka pod głowicą a co do termostatu to ma on za wysoką temp.otwarcia.proponuje wymienic na go na inny czyli o mniejszej temp.
problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym 1. Uszczelka pod głowica. 2.. Pęknięcie głowicy. Kupić test szczelności głowicy i sprawdzić szczelność samemu. Unikać kontaktu z tym mechanikiem.
Mierzyłem dzisiaj cisnienie w zbiorniczku i na zimnym piecu było 1,4. Wskaźnik ciśnienia na piecu wskazywał wtedy 0. Uruchomiłem piec, rozgrzał sie i zmierzyłem jeszcze raz w zbiorniczku było podobnie 1,5 a wskaźnik na piecu miał wtedy jakieś 2,8.
Romuś, a próbowałeś pompować płyn pod ciśnieniem do zbiorniczka?
Bardzo dzięki. Tylko, że jak założę korek, to ciśnienie go wyrzuca, aż pod sufit. Ale taka metodą jeszcze nie próbowałem. Spróbuję dziś... Jesli znacznie zwieksza sie cisnienie w zbiorniczku to moze pompka zasysa powietrze przez zaworek do opuszczania lewarka. Dokrec go troche mocniej przed pompowaniem. Taka pompka bez oleju jest niezbyt szczelna i...
Masz ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym? Termostat sprawny?
proponowal bym sprawdzenie termostatu ,przy niesprawnie dzialajacym wentylator sie nie wlaczy gdyz nie ma obiegu ,a narasta cisnienie w bloku silnika wowczas przez cisnienie woda z bloku zostaje wypychana spowrotem do zbiorniczka i po przekroczeniu cis. 1 at wyleci przez zawor nadcisnieniowy,dzieje sie to nie tylko w matizach mialem to w seacie ibiza...
woda cisnienie i przelew przez dluzszy czas wyplukac uklad
Owszem trafił w Escorcie 1.8D 91'. Cały czas ginał plyn, zbieralo sie cisnienie w zbiorniczku (jazda bez korka obowiazkowa :D) i w tym przypadku wymiana uszczelki pod glowica pomogla w 100%. A co do rozrządu to jesli zlozy sie wszystko zgodnie ze znakami, obroci raz kluczem to moze nie bedzie takiej tragedii.
Jak dla mnie to normalna rzecz. Co prawda w mojej R-ce nie zwracałem uwagi na prędkość ale podczas przyspieszania-podrywa przód/ siada tył(komp poziomuje) i hamowania-siada przód/podrywa tył(komp poziomuje) potrzebne do tego jest powietrze, jak ciśnienie w zbiorniczku jest za niskie, załączy się kompresor, dobije ciśnienie w zbiorniku ciśnieniowym,...
Witam Mam problem z płynem chłodniczym i zbioriczkiem wyrównawczym w moim CC a mianowicie około rok lub 2 temu był wymieniany zbiorniczek wyrównawczy na nowy mimo wszystko płynu chłodzącego zawsze jest w moim samochodzie na minimum, gdy tylko doleje po jakims czasie płyn znajduję sie ponizej minimum. Jednak zauważyłem na zbiorniczku pęknięcie przy górnej...
Troszke trudno znalezc tu logike. Co ma zaworek od przelewu do dolania np. 50 plynu do zbiorniczka wyrownawczego? Poza tym w roverku w chlodnicy nie ma zaworka tylko przelew nastepuje po otwarciu duzego obiegu, tak samo w zbiorniczku nie ma zadnego zaworka. Za cisnienie w ukladzie odpowiada korek od zbiorniczka wyrownawczego.
witam wszystkich mam pronblem z mercedesem vario 815 ubywa mi płyn chłodzący nigdzie nie widać ubytku żadnej mokrej plamy pod autem wymieniłem pompe wody nagrzewnice i zaworek ogrzewania bo tam też był wyciek plynu dolewam około 15 litrów tygodniowo auto robi 400km dziennie po postoju po 2 godz. jest jescze cisnienie w zbiorniczku czyli wygląda na to...
Może byc :) Obecnie podczas pracy wzrasta cisnienie do 1,5 czy powyżej?
taaa tylko co? nagrzewnica nowa, korek zbiorniczka nowy cisnienie chłodziwa ok obieg też głowica ok zero wycieków
Moze pompa ma za male cisnienie
na bank to termostat, woda w silniku się gotuje a termostat nie wypuszcza jej na chłodnice i robi sie ciśnienie w zbiorniczku a chłodnica zimna. Wymieniaj termostat.
Nic nie sprawdziłeś, a oczekujesz pomocy - iskra, cisnienie, pasek, katalizator, płyn w zbiorniczku - sprawdzic niezwłocznie. Pozdrawiam.
Witam mam problem ze smarowaniem cisnieniowym . Mam zalozona pompe wspomagania wszystko fajnie smarowanie jest tylko czy puszki zalozone po 2 stronie sprezarki ( spływ oleju ze sprezarki ) czy zrobi sie w puszcze cisnienie i pchnie olej w gore ? http://obrazki.elektroda.pl/2253403800_1... chodzi mi dokladnie o to co jest na obrazku czy...
Witam.Wczoraj jechalem za granice i ciongnolem przyczepke pusta.Temp silnika rosla mi do 110stopni gdy zeszlem do predkosci 70_80kn/h i na czwartym biegu spadala do 95-100.Kilka razy stawalem i za kazdym razem przewod co idzie do silnika od chlodnicy byl sztywny dopiero jak spuscilem cisnienie ze zbiorniczka robil sie miekki.Po postoju ok 10min chlodnica...
jest bardzoooo goraca bo sie gotuje a nie wyrownuje cisnienie
Niestety w naszej firmie był problem z Dafem w postaci ubywającego płynu przez nadmiar. Wymieniliśmy uszczelnienie sprężarki, korek wyrównawczy w zbiorniczku, problem się nasilał dalej. Sprawdzenie zawartości dwutlenku węgla w płynie chłodniczym - wynik negatywny. Ostatecznie winna była opadnięta tuleja silnika, a motor się wcale nie grzał. Auto miało...
Powinieneś wykonać jeszcze jeden eksperyment. Mimo, że jest ciepło to włącz ogrzewanie w kabinie i nasłuchuj czy jest bąbelkowanie i brzęczenie zapowietrzonego płynu. Jeśli tak, nawet okresowo to zbiera się kompresja. Można podpiąć manometr do węża powrotu płynu do zbiorniczka lub na korek. Jeśli pod obciążeniem wzrośnie do powyżej 1,8 atm. to masz...
ale kolego to on wyparowuwuje czy jak?! Teraz zauważyłem ze w zbiorniczku mam taki osad na sciankach tlusty no i w zbiorniczku jest jakby cisnienie jak odkrecam to normalnie jakbym coca cole odkrecil
Witam. Problem z opel vivaro 1.6 2018r. Autko ma przebiegu 395tys. Problemem jest to że przy dodaniu gazu w zbiorniczku sporo ubywa płynu chłodniczego. Gdy odpuszczę gaz wraca. Po przejechaniu 200km płynu w zbiorniczku juz nie ma. Ale jak odkręcę korek ucieknie cisnienie to plyn wraca. Ale nie tyle co go było. Ktoś może przerabiał ten temat? Dzięki...
Stihl ms 210 2008, malo zuzyta. Pracowala wysmienicie, latwo odpalala, trzymala wolne obroty. Po sesji ciecia, zakonczonej planowo, decyzja, wylacznikiem, nastepna sesja i zonk. Odpala na chwile, dusi sie i dlawi, zalewa i gasnie. Regulacje gaznika (walbro) nie pomagaja. Membrany ladne, sitko czyste. Podmiana na zupelnie swiezy, takze, te same objawy....
po nocnym postoju okazało się że jest ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym niemożna odkręcić korka Ktoś to umie wyjaśnić?
Diagnozowane ANCEL 801 Fakt faktem zbiorniczek na dodatek był suchy. Jaki plyn powinien tam być? Cisnienie na listwie CR na obrotach jalowych 270 bar, pod obciążeniem delikatnie poza 1000 bar.
Po cholere pompe wody zmieniales, to napewno nie to. Zalezy jak ci sie zapowietrza, czy rosnie cisnienie w ukladzie ? Plynu ubywa ? Jezeli tak to pewnie masz uszczelke pod glowica padnieta. Ale to mozna zweryfikowac np wtykajac sonde analizatora spaliln do zbiorniczka wyrownawczego.... Jak pokaze HC i CO to na bank uszczelka / glowica...
Część. Auto ma słabą moc na benzynie i gazie. Zrobiłem więc test kompresji żeby ustalić co robić dalej bo to nie łatwa sprawa przy pojazdach tej wartości :) Kompresja próba olejowa 1 9,5 Bar 16,2 Bar 2 11 Bar 14,5 Bar 3 9,6 Bar 14,7 Bar 4 7,5 Bar 14,7 Bar Pomiary na ciepłym silniku robione ,do cylindrów 10ml oleju,rurka manometru wkręcana do gniazda...
Panowie jakie macie parametry oleju i powietrza ustawione na tych chińskich dyszach ? 0.4 bar powietrze Olej bez ciśnienia z zbiorniczka podgrzewacza
nie wiem czy sie dobrze rozumiemy. chodzi mi o to ze nawet jak pompa pracuje to w wezu zasilającym jest cisnienie ktore spowoduje wpychanie wody do zbiorniczka z plynem
Jak płyn zamarznie może rozsadzić głowicę , i będzie już po niej . Poza tym wrzenie płynu może wskazywać na brak obiegu wody . Winna może być pompa wody ,lub zatkana chłodnica i uszkodzony termostat . I to by było tyle na początek
Na bank dmuchnęło uszczelkę pomiędzy którymś z cylindrów, a kanałem wodnym.Tam jest bardzo mała powierzchnia do uszczelnienia, a zatem uszczelka posiada tendencję do wypalania.
to chodzi o nagrzewnice z przodu lecz po testach ominolem dogrzewacz zapiolem pompke przy nagrzewnicy kolo silnika lecz wzrasta cisnienie w zbiorniczku teraz to raczej jestem pewien ze gdzies ma przedmuch pekla glowica lub uszczelka weze strasznie puchna . Po przejechaniu sie pompka elektryczna na krutko chodzi caly czas grzeje podczas szybciejszej...
RedOrton jak chcesz mieć pewność, z ciągnij osłonę rozrządu . Następnie pompujesz ciśnienie do układu chłodzącego przez zbiorniczek wyrównawczy . Ciśnienie ok. 1 do 1,5 bar-a . I obserwujesz . Dla zainteresowanych: u mnie pompa wytrzymała od nowości 173tyś. Przy 131tyś. w Holandii był wymieniany rozrząd, ale bez pompy wody :( Pzdr
Witam. W zbiorniczku wyrownawczym tworzy się wysokie ciśnienie slychac bulgotanie. Temp. Pokazuje ok jakie mogą być powody proszę o pomoc
od razu czarny scenariusz gdyby to byla uszczelka to w zbiorniczku by mu az bulgotal plyn (chyba ze bulgota)
W zbiorniczku to raczej wytwarza sie cisnienie jak wywala plyn i to oznacza ze trzeba wymienic uszczelke a jesli nie grzeje to termostat nie otwiera....moglbyc przyczyna wywalenia uszczelki...
Właśnie z dziada wymontowałem termostat i przedmuchalem układ pod ciśnieniem, wygląda na drożny. Niestety problem dalej jest, po jeździe test wąż twardy ciśnienie w zbiorniczku. Temperatura na zegarze 4 kreski normalana. Masakra jakaś
Witam ovca69 u mnie jest to samo w sharanie 1.9tdi 115KM. I nie mam pojecia o co chodzi Mam prosbe jak dojdziesz do tego co jest powodem tych usterek to daj znac bo ja juz nie mam pojecia co jest nie tak.Jezeli pierwszy rozwiaze problem to napisze na forum co bylo powodem.Pozdrawiam Dodano po 3 aha dodam ze z ta usterka przejechalem juz okolo 10000km.i...
też tak miałem, ot z dnia na dzień padło ogrzewanie. Temperatura silnika ok,. węże ok, a ogrzewania brak. Niestety roboty w pierona i trochę więc nie zazdroszczę.
Czesc, Uszczelka pod glowica. Cisnienie z komory sprezania przedostajac sie do ukladu chlodzenia powoduje to co obserwujesz (a raczej slyszysz) odkrecajac korek zbiorniczka wyrownawczego. Sprawdz cisnienie na poszczegolnych cylindrach (min. 9 bar) i jak mozesz to w ukladzie chlodzenia (norma 1,2-1,5 bar). Jesli bedzie drastycznie mniejsze - wiesz, ktorym...
Jakie ma być w nim ciśnienie ? Dla zbiornika wyrównawczego bojlera CWU ciśnienie spoczynkowe naczynia powinno wynosić połowę maksymalnego ciśnienia instalacji czyli 3 bary. Zresztą na większości zbiorniczków powinna być umieszczona informacja o wartości ciśnienia wstępnego. W każdym razie jeśli chcesz wyregulować ciśnienie w naczyniu przeponowym musisz...
Rzeczywiscie kolega odbiegl od tematu, ale jak juz przy tym jestesmy to wrzuce moje 2 grosze. Opisane wyrzej metody na pewno nie zadzialaja. Musialbys miec zbiorniczek balastowy i jakis zawor sterowany elektronicznie do niego. Otwierasz zawor, zbiornik sie napelnia i lodz sie zanurza. Gorzej z wynurzaniem. Potrzebowalbys jakis maly zbiorniczek ze sprezonym...
Zle napisalem. Tak podnosi się plyn. Ale czy to normalne na zimnym silniku?
Witam, czy rozwiązałeś może swój problem, bo ja mam to samo. Normalna jazda, wszystko jest ok, tylko wysokie ciśnienie w zbiorniczku ale już przy 170 po 10 minutach jazdy komunikat brak płynu i też wywala że zbiorniczka Jak byś mógł to daj odpowiedź.
witam co sie dzieje jak odkrecisz korek zbiorniczka? wszystko jest ok czy jest wysokie cisnienie i czy ubywa płynu? pozdro T
Witam jestem specem w silnikach francuskich hdi dti dci tylko tym sie zajmuje 100% uszkodzenie uszczelki ma przedmuch zawsze na 1 lub 3 cilindrze zmiez cisnienie w ciindrach lub kup preparat na sprawdzenie uszczelki
Bo ciśnienie w układzie powoduje że pompują się stare węże pod ciśnieniem. Jak odkręcisz zbiorniczek to ciśnienie spada i płyn z węży wraca do zbiorniczka.
witam i proponuje sprawdzic droznosc przewodu odpowietrzajacego chlodnice ,jesli jest niedrozny to w chlodnicy powstaje korek powietrzny ,ktory powoduje ze przy zimnym silniku podnosi ci sie poziom w zbiorniczku bo jest powietrze w chlodnicy,cisnienie w ukladzie chlodzenia jest 1at.na tyle jest wyregulowany zawor w korku wlewu plynu ,przy pracujacym...
Ciśnienie powietrza na tym zaworku jest 5,5 bara, więc tak jak powinno być. Jutro spróbuję podnieść do 6 bar i zobaczymy. Czy zdarzył Ci się już felerny zaworek? Czy jest możliwość, że jest gdzieś przejście między "stroną" tłoczną , a powrotem wewnątrz pompy? Chodzi mi o tę aluminiową część z filtrem i zbiorniczkiem ciśnieniowym.
Może warto jeszcze sprawdzić korek przy zbiorniczku wyrównawczym, jest w nim zaworek który utrzymuje odpowiednie cisnienie, otwiera się jak jest za wysokie. Nalot może być pozostałością po poprzedniej awarii.
Witam. Pompka spryskiwacza znajduje się w prawym przednim błotniku. Możesz sprawdzic od silnika czy masz do niej dostep. Jeżeli nie to musisz zdemontowac nadkole. Pomka może być przykręcona albo na wcisk. misisz sprawdzic czy gdzieś nie zaciąga "lewego" powietrza. Sprawdzic uszcelke tej pompki. Ja bym jeszcze przeczyścił wyszystkie wężyki spręzonym...
ak podać ciśnienie do zbiorniczka bez odpowiedniego sprzętu? Potrzebowałbym nakrętkę do zbiorniczka z otworem na wężyk i tak podać ciśnienie np. sprężarką. Dokładnie tak wygląda mój "specjalistyczny przyrząd" do odpowietrzania. Korek ze szrotu za 5 zł, w nim dziura i szybkozłączka pneumatyczna, kawałek przewodu i reduktor - najdroższa część zestawu,...
A jeżeli elektrolitem bedzie woda H2O? Czyli te 25 amperow jest dosc duzym obciazeniem dla alternatowa? czyli jak mam zebrane HHO w zbiorniczku i temperature ok 200 przy cisnienie ok 16 atmosfer nie powinno wybuchnac?
i wezyk co wraca do zbiorniczka wyrownawczego taki cienki jak wyjme go ze zbiorniczka to woda nie bulgocze w zbiorniczku a zniego idzie cisnienie i lekka para Dodano po 1 jak odpowietrzyc????? Dodano po 3 pomoz kolego bo kupiec jedzie i musze usterke usunac aby nie bylo lipy
Zmieniłem termostat, wcześniej takze czujnik temperatury bo stawała na 70 stopniach teraz jest temperatura na zegarze ok jednak przy dłuższej jeździe wyrzuca płyn przez zbiorniczek wyrównawczy. Przed zmianą termostatu, robiło cisnienie w wężu idącym do chłodnicy tak ze potrafiło go zedrzec z krućca, po zmianie termostatu węże są ok, tylko wywala przez...
witam, mam problem tego typu iż niedawno zamarzł mi parownik czego przyczyna jak sie okzało był zapowietrzony ukł. chłodniczy, więc go odpowietrzyłem dolewając 2l płynu, no i po przejechaniu ok 700km zauważyłem że znów prawie nie ma płynu w zbiorniczku, zeby powrócic do stanu poprzedniego musiałem dolac znow 2l i odpowietrzyć układ, widocznych wycieków...
Kolego a sprawdzales korek w zbiorniczku wyrownawczym?Bo powinien on trzymac pewne cisnienie w ukladzie chlodzenia i jak bedzie uszkodzony to moga sie dziac takie rzeczy.
Sprawdz czy buduje sie cisnienie w ukladzie chlodzenia...Czy weze gumowe przy goracym silniku sa bardzo twarde...Lub jak jest zimny to przy odkreceniu korka zbiorniczka wyrownawczego uchodzi duzo powietrza...Jezeli tak to uszczelka pod glowica lub pekniecie samej glowicy... Pozdrowionka. Dodano po 6 Jeszcze jedno... Przy duzych przedmuchach uszczelki,...
Witaj! Podaj ciśnienie do zbiorniczka od płynu i zacznij odpowietrzać od najdłuższej rurki. Pozdrawiam Miro.Nasz
Witam wszystkich. Mam nastepujacy problem. Od jakiegos czasu padaja mi przewody z ukladu chlodzenia juz wymienilem praktycznie wszystkie. 2 razy juz go przegrzalem, wczoraj wymienilem chlodnice i wszystko bylo by ok gdyby nie ogromne cisnienie w ukladzie chlodzenia. Nawet jak autko jest zimne i chwile popracuje to juz slychac syczenie spod korka zbiorniczka...
Zasadnicza kwestia to czy korek jest szczelny i czy wytwarza nadciśnienie wraz z nagrzewaniem płynu, przy 100°C węże mają się zrobić wyraźnie twardsze a nie zupełnie miękkie, inaczej płyn zacznie wrzeć przy ok. 105°C wytwarzając bąble gazowe które będą wypierać płyn i poziom w zbiorniczku wzrośnie. Okręcając korek przy 100°C musi wylecieć para pod...
Płyn zabarwi się kiedy spaliny będą dostawaly się spod uszczelki głowicy bądź samej głowicy. Jeśli będzie peknieta tuleja to płyn nie zabarwi się. A jakie jest ciśnienie w układzie? Może to wina zaworu regulacji ciśnienia w korku na zbiorniczku wyrownawczym? 0,6-0,8 będzie w porządku.
slabiutke cisnienie paliwa pompa sie skonczyla :D pewnie gaz jest jeszcze jak cos to pisac na pw Dodano po 3 zerknij jeszcze pod auto czy zbiorniczek nie wgnieciony cisnienie minimu 3 atmosferki odepnij filterek i palcem zatkaj a kolega nich pokreci jak cie opryska to ok a jak nie prusnie to znaczy ze cienizna
Witam, posiadam mazde 6 gg 1.8 lpg. Mam taki problem, mianowicie jakiś czas temu zauważyłem wyciek płynu, a po otwarciu maski dostrzegłem że wężyk od korka chłodnicy (trzymającego cisnienie) do zbiorniczka wyrównawczego jest odpięty. Złapałem go zaciskami plastikowymi myśląc, że puścił jakiś poprzedni. Co ciekawe teraz patrząc na zdjęcia innych mazd...
Są na rynku przyrządy, aby sprężonym powietrzem zwiększyć ciśnienie w zbiorniczku. Ale odpowietrzyć czeba, obojętnie czy cylinderki hamulcowe albo sprzęgła spuszczając płyn do jakiegoś naczynia (przez odpowietrzniki).
Zależy od instalacji ale odpowietrzanie to niekiedy skomplikowany profes jeśli nie ma odpowietrzników na pionach tylko na kaloryferach. Ale jak widać nie wyskoczyłeś środę spod ogona więc dasz radę. Pilnować ciśnienia czyli poziomu w zbiorniczku wyrównawczym i odpowietrzać. Kiedyś bąbel powietrza musi uciec.
Przyczyną wymiany uszczelki było to iż duże ciśnienie w układzie chłodzenia... gdy odkręciłem korek od zbiorniczka wyrównawczego wywaliło cala płyn z układu chłodzenia.
Pawel_amatorek , mowisz o zrobieniu pompki do robienia cisnienia w zbiorniczku z paliwem ? W starych lutlampach zwiekszalo sie tak cisnienie do zaplonu palnika , pozniej pod wplywem temperatury cisnienie wzrastalo. Hann, wszystkie przewody podlaczone do cylindra sa przez króćce z gwintem m10x1 i na nich uciekalo ciśnienie.Chętnie nagralbym nowy film...
Panowie pomocy. Niewiem juz co myśleć na ten temat. Auto Laguna 2.2 D silnik g8t 706 moc 83 KM, rok prod. 1996 A więc od początku. Auto rano odpałało, ale silnik przez ok 1min bardzo nie równo pracował plus do tego przy odpalaniu biały dym (chmura) z rury wydechowej. Zaprowadziłem do mechanika, zdiagnozowal zgodnie z moim przypuszczeniem uszczelke pod...
Witam. Problem z Galantem VI 2.0 TD 1998r. Zwracam się z prośbą o pomoc... W układzie chłodzenia wytwarza sie ciśnienie. W zbiorniczku wyrównawczym cały czas leci powietrze na odpalonym silniku. Im wiecej km przejade tym wiecej powietrza sie zbiera. Po przejechaniu okolo 30km gdy odkrece korek wlewu w chłodnicy wywala duzo powietrza i w tym troche płynu....
Witam!! Mam golf 2 1.6 TD i bierze mi olej i ma duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i robiłem test z chusteczką higieniczną zanurzyłem ją w wodzie i chusteczka miała czarne kropki z oleju woda nie jest taka jaka powinna być. Samochód szybciej łapie temperaturę bierze mi olej tak na 600km nie cale 2 lity oleju 10w 40. Nie ma też dobrego startu...
Witam, mam problem poniewaz musialem odkrecic zacisk hamulcowy i ucieklo cisnienie, zalozylem ponownie i odpowietrzylem uklad i bylo dobrze przez okres ponad 2 msc. Teraz zaczal powoli pedał stawac sie miekkszy. Odpowietrzylem drugi raz i z dnia na dzien bylo gorzej. Wymienilem uszczelniacze w pompie hamulcowej i chce odpowietrzyc na nowo ale jest problem...
nie jest to spowodowane ani poziomem płynu ani ciśnieniem w zbiorniczku zblokowałem czujnik .musi to być coś innego proszę o pomoc
http://obrazki.elektroda.pl/5575391400_1... Zmien podlaczenie zbiornika przeponowego jak na rysunku i wstaw zbiorniczek z odpowietrznikiem w jego miejsce. jakiekolwiek powietrze ktore mogloby sie zebrac w tym miejscu uleci do atmosfery przez odpowietrznik automatyczny. Musisz tylko miec pewnosc ze odpowietrznik wytrzyma cisnienie sieci.
Audi a6 2005 1.9 tdi awx manual, wywala płyn po zatrzymaniu pracy silnika. Prawdopodobnie uszczelka głowicy lub samą głowicą peknieta ale dla pewności proszę o poradę jeśli ktoś miał podobny przypadek. Temperatura silnika w normie, nie grzeje się, wymieniony korek i zbiornim, układ plukany sporo razy. Po wyłączeniu silnika powstaje cisnieni i pod korkiem...
Witam wszystkich. mam problem z cisnieniem wody. kiedy piec pochodzi troszke nagrzeje sie cisnienie skacze do prawie 4 atmosfer. wydaje mi sie ze wine ponosi zbiorniczek w ktorym znajduje sie sprezone powietrze i woda-kiedy woda sie podgrzewa rosnie cisnienie ktore pozniej jest zbijane w komorze ze sprezonym powietrzem. Przyczyna to prawdopodobnie...
Prawdopodobnie obluzowała się obsada wtryskiwacza , możesz to sprawdzić wyciągając wszystkie wtryskiwacze . Trzeba wytrzeć dokładnie obsady wtryskiwaczy i podać ciśnienie do układu chłodzenia, ale nie większe niż jest napisane na zaworku bezpieczeństwa w zbiorniczku wyrównawczym, po podaniu ciśnienia bacznie obserwować obsady wtryskiwaczy . Taka diagnoza...
mysle, że Magawe ma racje, brak lub za mały luz pompa-tłok: ruszasz, wszystko ok, ale jak wciśniesz pare razy hamulec to metal i płyn zaczyna sie nagrzewać i rozszerzać, rośnie ciśnienie i "reakcja łańcuchowa" gotowa jesli nie, to już chyba tylko żle złożona pompa zostaje: po puszczeniu hamulca płyn nie wraca swobodnie do zbiorniczka wyrównawczego,...
Ale to robi ci sie ciśnienie w zbiorniczku A płyn jest w nim zimny?
tak na postoju szybko łapie wysoką temperature,ale wiatrak włącza się.Znaczy sie co korek od zbiorniczka płynu powinien być szczelny czy powinien lekko puszczac cisnienie? pozdrawiam
witam. mam podobny problem z cisnieniem wody. kiedy piec pochodzi troszke nagrzeje sie cisnienie skacze do prawie 4 atmosfer. wydaje mi sie tj juz koledzy napisali wyzej ze wine ponosi zbiorniczek w ktorym znajduje sie sprezone powietrze i woda-kiedy woda sie podgrzewa rosnie cisnienie ktore pozniej jest zbijane w komorze ze sprezonym powietrzem. Przyczyna...
Okazało się że po zadaniu ciśnienia w zbiorniczek pokazały się krople płynu pod tulejami cylindra , po wyciśnięciu oringi złom i w dodatku duże wżery na 3 tulejach.
Jak już "prułeś" ten silnik, to trzeba było wyjąć tuleje cylindrowe i sprawdzić stan gniazd osadczych pod kołnierzami tulei. To newralgiczne miejsce, gdzie zaczyna się problem z opadaniem tulei i zwiększonym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Dość częsta przypadłość w DAF-ie 105 i 106. Wtedy po przefrezowaniu daje się nadwymiary...
Sprawdź czy obydwa węże od nagrzewnicy są ciepłe na wolnych obr. , czy nie jest czasem zatkana, czy nie rośnie ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym ,czy nie śmierdzi płyn spalinami. Jeżeli będzie rosło ciśnienie w zbiorniczku , śmierdział płyn i ciągle przy podwyższonych obrotach biegu jałowego grzanie będzie to może być głowica a raczej uszczelka
witam, mam Mastera 05 rok 3.0 dci 140ps. Mam podobny problem, wymieniana juz byla uszczelka pod glowica i inne uszczelki i pomoglo na ok 1 m-ca. teraz przy stalej jezdzie ok 70mil/h temperatura wzrasta natomiast po spuszczeniu nogi z pedalu gazu spada do normalnego poziomu, przed wzrostem temp. samochod przestaje grzac w kabinie, natomiast po spadku...
Tak, powinno wystarczyć. Ewentualnie można pomóc podając niewielkie ciśnienie w zbiorniczek płynu, nie więcej niż 0,3-0,4 bar. Oczywiście przez nakrętkę a nie w sam zbiornik.
Witam kolegów pytanie mam jak się pojawia ciśnienie w zbiorniczku płynu chłodzącego w euro 6 to najczęściej powodem jest chłodnica ciśnienia doładowanego czy kompresor ? Przy chłodnicy zbiera się też maź w osuszaczu czy raczej nie powinna? Dziękuje
Witam. Wzrosło mi cisnienie na manometrze do 4bar, czego skutkiem jest kapanie wody przez zawor awaryjny. Był serwisant i sprawdzil zbiorniczek ekspansyjny, dopompował powietrze, spóścił wodę. Niestety to nic nie dało. Po kilku minutach ciśnienie dobija znów do 4bar i kapie woda z zaworu awaryjnego >3bar. Poza tym wszystko normalnie, żadnych błedów...
Można też zrobić test szczelności układu chłodzenia, wytworzyć ciśnienie w zbiorniczek wyrównawczy i obserwować spadek ciśnienia.
Choć nic nie zastąpi metody odpowietrzania we dwóch. Zastąpi-wytwarza ciśnienie w zbiorniczku, jednocześnie podając do niego płyn, robiłem takim TRW, wygodne ustrojstwo ale stosunkowo drogie. https://obrazki.elektroda.pl/7305641900_...
powietrze zbiorniczku bulgotanie zbiorniczku ślady oleju zbiorniczku
obwody instalacji samochodzie fujitsu siemens reset baterii głowica tosca
zmywarka ariston hotpoint tl494 zastosowania
Przerwa na zaworach w silniku Lombardini IM 350 Schemat podłączenia stacyjki Volvo S40 Diesel 2002