Odepnij alternator, ten gruby przewód.
Żebyś sie nie zdziwił jutro jak nie będziesz mógł odpalić... nie chce krakać ale jest takie coś jak procedura uśpienia bsi. zamknij samochód,odczekaj z 10 min i odepnij aku
Kupiłem nowy akumulator
Misiu, a skąd wiesz, że ci się nie wyczyściło BSI i dlatego nie otworzysz? Często się zdarza jak padnie akumulator.
Żeby namierzyć element który pobiera nadmiar prądu, przy zgaszonym aucie podłącz sobie miernik tak aby pokazywał pobierany prąd, następnie odłączaj kolejne bezpieczniki i patrz jak zmienia się pobór prądu.
Jak z tego równania wynika zwiększenie pojemności musi pociągnąć zwiększenie choćby jednej danej po prawej stronie Nadal kolega błądzi jak dziecko we mgle. :D Wzór jest prawidłowy tylko mówimy o dwóch różnych rzeczach. Kolega uparcie twierdzi, że większy akumulator wymaga dłuższego ładowania i ma rację w przypadku gdy rozpatruje dwa akumulatory rozładowane...
Wyczysc wszystkie masy i zasilania w komorze silnika to jedyne co mozesz zrobic sam . Przelozyles akumulator i byla poprawa wiec cos ruszyles, mase lub jakies zasilanie ewentualnie jakas kostke je tez poczysc. Jezeli nie pomoze szukaj dobrego diagnosty z Lexia .
Ustaw multimetr na największy zakres prądu stałego i podłącz akumulator przez tenże miernik (+ akumulatora - 1 przewód miernika - 2 przewód miernika - + klemy), pozamykaj cały samochód i zobacz jaki prąd pobiera. :idea: Jeżeli poniżej 0.2A to jest ok. Jeśli nie to wypinaj kolejno bezpieczniki i zobacz kiedy prąd się zmniejszy i usterka (prawie) znaleziona....
Stacyjka się nie zacina, czy kluczyk odbija? Co z tego, skoro rozrusznik jest sterowany poprzez BSM, może być realizowany system start-stop. Rozrusznik mógł zostać wyzwolony podczas pracy silnika, w trakcie jazdy. Silnik rozrusznika pracujący non stop na biegu jałowym spali się po kilku minutach, lub nawet krócej w wyniku rozbiegania się silnika szeregowego....
Akumulator i/lub regulator napięcia.
To nie immo, sprawdź przekaźnik pompy o ile jest osobny bo może być wbudowany w BSI/BSM. Sprawdź masy, sprawdź dokładnie bezpieczniki bo może któryś zaśniedział i nie przepuszcza 100% prądu. Najlepiej odłącz akumulator i wyciągnij i włóż ponownie bezpieczniki w swoje miejsce. Może jutro znajdę chwilę to zobaczę schemat. Odłącz i podłącz ponownie wszystkie...
Tylko podpinaj pod akumulator a nie prostownik bo spalisz sterownik. !!! Piec bierze przy uruchomieniu 200W.
Podłącz woltomierz NA CZOPY akumulatora (dotknij badawkami czopów - a nie klem) i druga osoba niech zakręci rozrusznikiem. Jeżeli napięcie spada tylko 1-1,5 wolta, to można założyć, że masz gdzieś słaby kontakt. Pomiar następny: jedną badawkę przykładamy do masy SILNIKA, drugą DO CZOPA minusowego akumulatora. Kręcimy starterem. Jeżeli w czasie kręcenia...
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
To sprawdź akumulator i bezpieczniki na nim.A rozrusznik wyciąg do kontroli.
następnego dnia zastałem rozładowany akumulator i wycieraczki w pozycji pionowej (nie ma opcji, żebym zostawił je włączone, Nic, kolego, na razie nie wymieniaj. Widzę, że auto nie było podłączone do kompa. Też miałem przypadek z losowym zatrzymywaniem wycieraczek w pozycji pionowej i to cykanie, rzadkie, ale było. To wygląda na błąd komunikacji z COM...
C2 sensodrive + slaby akumulator - BSI blokuje rozrusznik. Kontrola - odpalic recznie z dwupinowej kostki na bsm. Naladowac/wymienic akumulator i spoko. Pozdrawiam
Zmierz napięcie tam gdzie przygasa uszkodzony może być akumulator , alternator , instalacja lub np BSM , ale również bsi . Za to co w środku odpowiada BSI nad nogami kierowcy , pytanie tylko czy ono dostaje prawidłowe i stałe napięcie z BSM ?
Wszystko zależne od warunków technicznych. Silnik najlepiej wyciągnąć wraz ze skrzynią. Do odkręcenia: 1. Wydech 2. Półosie 3. Sprężarka klimatyzacji (może jest możliwość, że nie trzeba czynnika spuszczać) 4. Przewody paliwowe 5. Przewody chłodzenia silnika 6. Przewody układu wspomagania (idące do pompy, bądź tak samo jak przypadku punktu 3) 7. Wiązką...
Kolega ma moduł komfortu?
Dzięki Aleksander Kolega pożyczył mi tester do akumulatorów i pokazuje żeby go wimienic. Czy możliwe żeby akumulator powodował te usterke Niemożliwe, zmień tester lub...kolegę. :D
Przewod ten powinien isc do akumulatora podcisnienia - czarnej podluznej puszki z ktorej wychodza wezyki na elektrozawor egr i przepustnice powietrza. Na fotografii zawor EGR widoczny jest po prawej stronie, akumulator podcisnienia obok niego po lewej. Musisz znalezc na nim wolny krociec skad spadl wezyk. Pozdrawiam
Witaj. Żeby naładować mocno rozładowany akumulator (a jak piszesz to kontrolki się nie świeciły) należy najpierw sprawdzić napięcie jakie panuje na akumulatorze nie obciążonym jeżeli jest ono poniżej 10V to należy podłączyć prostownik z ograniczeniem napięcia ładowania (ok 12V na prostowniku) lub podłączyć równolegle drugi naładowany akumulator, żeby...
1. Uzupełnij profil. 2. odłącz akumulator na 10minut. 3. podłącz akumulator włącz i wyłacz stacyjkę. 4. po odczekaniu ok 2minut włącz stacyjke i spróbuj odpalić.
Bębenek w drzwiach kierowcy jest zablokowany W mojej Cytrynie drzwi kierowcy i pasażera mogę kluczykiem otwierać zawsze niezależnie czy akumulator jest podpięty czy nie. Kilka razy pilot mi sie " zresetował " i konieczna była procedura ponownego jego zaprogramowania. Dało się to zrobić tylko po wejściu do środka auta. :cry:
Nie zwróciłem uwagi , nic się tam nigdy nie działo . Raz tylko wymieniłem czujnik ciśnienia na Litwie wtryskowej , 2x kostkę stacyjki , zamontowałem emulator immo i musi być dobry akumulator taki który ma 12,9V na zgaszonym silniku na drugi dzień Ostatnio wymieniłem akumlator na nowy bo zaczął kaprysić chociaż dobrze kręcił na mrozie i zapalał lecz...
Na moje oko nic nie popsułeś tylko akumulator się rozładował . Tylko go dobrze naładuj i nie kręc rozrusznikiem na lejcach do momentu aż nie wstanie normalnie bsi. Auta nie uruchomisz przez kilka minut po ponownym podłączeniu akumulatora , bo będzie trzymało immo więc daj mu z 10 minut zanim zaczniesz kręcić silnikiem.
Aż takie to skomplikowane.... Pompa jest zasilana napieciem na 12V. Podłącz ja pod akumulator i sprawdź, czy dziala. Hmmm, jak by to wytłumaczyć najprościej. Metoda na " wiejskiego" chłopa. Wypinasz wtyczke z gniazda pompy i do wtyczki podłączasz żarówkę. Robiąc ten myk, oszukujesz komputer, że tam jest podłączona sprawna pompa. I nie powinno "wyrzucać"...
Z opisu Twojej kontrolki wynika że brak możliwości uruchomienia samochodu wynika z odcięcia immo, a po drugie to sprawdź akumulator i rozrusznik skoro przegasają kontrolki. W bezpiecznikach nie masz czego szukać.
Wsuwając półoś na swoje miejsce raczej nic się nie uszkodziło, ale ten ślimaczek jest czymś napędzany i tam może tkwić problem.. Co do pomiarów bierzesz multimetr, ustawiasz na rezystancję. Odłączasz akumulator i sprawdzasz czy jest ciągłość przewodu od punktu A do punktu B.
Winny okazał się immobilizer, sprawa rozwiązana. :)
Tak będzie raczej dmuchawa ze sterownikiem środku jak już było wspomniane. https://obrazki.elektroda.pl/5514114600_... 2 kostki: - dwupinowa - dmuchawa, 1 - plus, 2 - masa ze sterownika - czteropinowa - sterownik, 1 - plus, 2 - sterowanie z panela klimatyzacji, 3 - masa, 4 - wyjście masy na dmuchawę 8045 - sterownik 8050 - dmuchawa...
Może warto sprawdzić sam akumulator ? Może jest już stary?
klema ciepła podpowiada słaby kontakt na niej, z takiego układu rozrusznika nie uruchomisz. Od tego bym zaczął. Objawy z kontrolkami wskazują na niskie napięcie, ale przyczyną tego może być słabo naładowany akumulator albo... słaby kontakt na klemie Symbol akumulatora mówi to samo albo ... słaby kontakt na klemie. Jak masz chociaż marketowy woltomierz...
Jest moduł na akumulatorze? Nie pomyliłeś tam "grubych" plusów ?
Cześć, Potrzebuję kupić akumulator do mojego diesla 1.6HDI 92km FAP, bez start-stop. Aktualnie siedzi tam 60Ah 640A, był fabryczny, wytrzymał skubaniec 11 lat bez zająknięcia i ma wymiary około 270x180x190mm. Odcinki, które pokonuję tym autem, to 7,5km w jedną stronę i z powrotem, raz na 2 miesiące trasa minimum 90 kilometrów. Jak poprawnie dobrać akumulator...
Spróbuj odłączyć akumulator na dłuższą chwilę i po ponownym podłączeniu też mu daj parę minut. Następnie próbuj otwierać tym przyciskiem na panelu sterowania, może puści ;) Jeśli nie to jeszcze można spróbować wymusić otwarcie urządzeniem diagnostycznym. Jeśli to nie pomoże to tylko demontaż tapicerki i tyle - innych możliwości nie ma!
sprawdź parametry pracy ciśnienia paliwa i obrotów wału, zmień kluczyk, podładuj akumulator
Zdaje się,że kolega wymienił alternator bez takiej konieczności.Prąd ładowania 14,2 do 13,7V jest wystarczający.Sprawdzić należy pobór prądu jak radzi kolega kybernetes.
Zwarcie jednej z diod prostowniczych w mostku alternatora. Co rozładowuje akumulator i powoduje świecenie kontrolki bez kluczyka. Pazerność to jedna z cech które na tym forum są niezbyt mile widziane. A druga sprawa to niby dlaczego ktoś biegły w interesującej ciebie dziedzinie miałby ci pomagać, skoro ty go lekceważysz. Gdyby ktoś przyszedł do ciebie...
Nie raczej nie bo mam duzo problemow w rym aucie np nie zawsze odpala tylko za ktoryms razem dopiero. Centralny zamek przestal dzialac i abs zaczol swiecic i to wszystko w jednym czasie . Podmienilem bsi na inne o tym samym numerze czesci ale nie programowalem pod auto to wszystkie problemy zostaly plus nie gasl po wyjeciu kluczyka ze stacyjki wiec...
Witam, moje auto dzisiejszą noc przespało (sieć się uśpiła i akumulator się nie rozładował), mam nadzieję że tak zostanie. Przyczyną usterki był alternator który puszczał lewy prąd dokładnie po zgaszeniu auta alternator dawał 0,63 Volta i przez to auto nie szło spać. Dziękuję Wszystkim za pomoc.
Mam problem coś rozładowuje akumulator na postoju. Akumulator sprawdzony jest ok. Wymieniłem alternator problem wciąż występuje. Jak znaleźć przyczynę problemu. Proszę o porady najlepiej jak to zrobić samemu ponieważ jestem za granicą. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
W takich sytuacjach najlepszym rozwiązaniem jest zasilacz stabilizowany z ograniczeniem prądowym. Ustawiasz napięcie wyjściowe 14.4V a zasilacz sam ograniczy maksymalny prąd w razie potrzeby.
Podłączenie się do lamp nic nie da, żarówki się zapalą i tyle Można próbować włamać się pod maskę przez grill, albo pod samochód i podłączyć się pod rozrusznik/ alternator
Pytanie brzmi : Czy można ładować akumulator w moim aucie przez odłączenie wyłącznie dodatniego zacisku, podłączenie w jego miejsce dodatniego przewodu od prostownika i ujemnego do masy w komorze silnika (oczyszczony łeb śruby)? Tak, Jest to poprawna metoda.
Witam wszystkich. Zwłaszcza elektryko-techników. A pacjentem jest C4 Picasso 2013. Jest prądooporny, tzn. alternator jest przebadany, postój, gaz, jazda, obciążenie. Jest ok. Nie ok jest ładowanie akumulatora. Co ciekawe, jest tam już moduł, a akumulatora nie ładuje przy normalnej jeździe i postoju na hamulcu nożnym (12,7). Za to ładuje akumulator (14,7...
to tak zwany akumulator Energi ładowany do 5 v
Jest to auto z kwadratowym wyświetlaczem z 2002 roku, podstawowa wersja.
Odłącz akumulator na 10 minut.
Do spr bsi czy nie ma tam podłączonych dodatkowych obwodów np zestaw głośnomówiący itp . Moze być gdzieś przerwa na sieci lin lub samo bsi padło. Możesz odłączyć na dłuższą chwile akumulator czasem pomaga reset.
akumulator citroen citroen rozładowany akumulator citroen berlingo akumulator
ekranowanie miedź zestaw reballing klawiatury membranowe
Jak podłączyć silnik odkurzacza MRG 402-42/2? Podłączenie głowicy magnetofonu MDS 432: odczyt i zapis