Czy jest tam zwykły aparat zapłonowy z platynkami czy z modułem.
Witam. Nie dawno stałem się właścicielem xsary w kombiaku 1999r 1.6 w benzynie co dziwne w dowodzie mam 80 kW. Cena była okazyjna ale trochę do roboty . Klamki nawiewy połamany fotel itd . To wszystko sobie ogarnołem . Ale kilka dni po zakupie zaczął się inny problem . Zimny pali jak strzałka ( na dotyk ) zawsze . Gorzej jak silnik jest ciepły . Zaraz...
Tu mam aparat zapłonowy z rozdzielaczem , w poprzednim AX 1.1 prowadziłem impuls z Cewki ale tu jest juz zupełnie inna. Wygląda to tak http://obrazki.elektroda.pl/9711076400_1... Zdjęcie z innego forum gdzie ktoś niby podłączył pod dwa kable co troche mnie dziwi , chociaż moge sie mylić ;)
mam citroen bx 1.4 a tu sprawa widzę podobna. Czujnik ten sluzy zapewne do ustawienia statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu-chce wyjać aparat zapłonowy u siebie-mam pytanie więc jak potem i na podstawie czego ustawia się kąt wyprzedzenia zapłonu.
Witam. Posiadam Citroena 1,4i +LPG i mam problem bo w trakcie jazdy wyłącza mi się auto ;/ tzn traci obroty i przez jakiś czas nie chce odpalić. Wymieniłem już moduł, cewkę, aparat zapłonowy i nic nie pomogło. Może ktoś wie o co chodzi i może mi jakoś pomóc. Będę bardzo wdzięczny
Podmieniłem cały aparat zapłonowy na inny - nadal brak iskry. Do przekaźnika podwójnego nie dochodzi napięcie ze stacyjki (styk 14 w przekaźniku). Ale z niej wychodzi. Napięcie do cewki ze stacyjki dochodzi. (Sprawdzałem wspomnianą żarówką podłączając ją pod 14 i masę). Chciałem obstawić komputer, ale brak iskry + brak napięcia na 14 mi to obala (wg...
cewkę lepiej sprawdź multimetrem jeśli posiadasz bo jeśli jest sprawna to cie popieści a co do tego to on tam ma czujnik położenia wału korbowego czy aparat zapłonowy? możliwości jest kilka bezpiecznik od zapłonu przewód zasilający ( ten od stacyjki ) no chyba ze on ma tam moduł zapłonowy tak jak w moim AXie jest komputer bo to jest na wtrysku to mam...
Witam.Proponuję moduł zapłonowy od poloneza.Do gniazda z dwoma stykami dołącz cewkę z aparatu zapłonowego albo cały aparat zapłonowy.Do gniazda z trzema stykami przyłącz przewody zasilające 12V i cewkę zapłonową.Połącz moduł i cewkę masą.Wielkość napięcia można w przybliżeniu określić na podstawie długości przeskakującej iskry.
Sprawdzić czy jest iskra przed rozdzielaczem potem sprawdzić czy są impulsy zapłonu na cewce i czy jest zasilanie cewki, potem sprawdzić czy jest zasilanie i masa na module zapłonowym i czy jest przejście miedzy modułem a cewką, potem sprawdzić cewkę w aparacie zapłonowym.
Witam Diagnoza okazala sie sluszna czujnik polozenia walu, jest poprostu odlaczony ktos musial grzebac w elektryce i nie ma gdzie tego czujnika podlaczyc sa 3 przewody czary,bialy czerwony, wtyki meskie, nie moge sie doszukac na schemacie gdzie byl podlaczony ten czujnik (pewnie pod 12 gnd i gdzies pod ecu) prosze o pomoc juznie wiem co tam jakis magik...
typ modułu zależy od tego jaki masz czujnik czy jest tam HALL czy jakiś indukcyjny możesz założyć cały aparat zapłonowy z jakiegoś autka i wtedy dobrać resztę oczywiście trzeba zwrócić uwagę na to w którą stronę będzie się kręcić aparat gdyż mają one (nie wszystkie) wewnątrz przyspieszacze zapłonu
Dziwna pytanie, prawda, ale szukam jaki wybrać silnik do agregatu prądotwórczego. Wykonałem już cztery agregaty: na silniku Perkins od wózka widłowego, na silniku od kutra rybackiego, malutki na silniku chińskim od kosiarki i z Fiata 125. Teraz ma być agregat zasilany gazem sieciowym na silniku o pojemności ok 1000 cm³. Nowoczesne silniki mają...
Przyczyną jest to, że nie podałeś roku produkcji albo kodu silnika, i w ten sposób sprawdzasz zdolności wróżbiarskie ewentualnych podpowiadających. Różnice są znaczne, bo 1,1 był na Boschu Monomotronic A2 ( miał m.innymi aparat zapłonowy) i na Marelli G6 ( bezrozdzielaczowy)
W zasadzie zadalem glupie pytanie. Silnik R6A ma obowiazkowo aparat zaplonowy, ten z zaplonem jumo ma oznaczenie RFZ.
mam citroena xm 2.0i z 1992, nie ma iskry na 1 i 4 cylindrze , podczas pracy silnika napiecie do cewki dochodzi na czterech przewodach ( 13 v), natomiast na module zaplonowym jest napiecie na dwoch przewodach,prosze pomozcie ,ja wnioskuje ze jest to modul, zaplon jest oczywisciebez aparatu,pozdrawiam i dzieki z gory.
Zadnych,to nie maluch,nie urwał się kabelek od aparatu zapłonowego. Dopiero jak wykonasz diagnozę i opiszesz wtedy możemy wyciągać jakieś wnioski.
Bezwzględnie jest to wina układu elektrycznego. Moja sugestia – odpal i ruszaj wszystkimi przewodami (wiązki), połączenia na kostkach. Miałem takie objawy w Citroenie. Okazało się że w kostce do aparatu zapłonowego była przerwa. Największą radością było w mim przypadku było gdy silnik przestał pracować. Może to i głupie ale sprawdzone. Czasem...
To zaczyna być zagadka... Czy możesz zrobić może zdjęcia aparatu zapłonowego i jego okolic (to wszystko co widać pod cewką zapłonową) Podaj rocznik i może oznaczenie literowe silnika, jeśli możliwe
A moze nie tu szukasz co trzeba, jesli nie chodzi obrotek a silnik dziala to moze nie to... moze nie czujnik połozenia walu daje impulsy do obrotomierza. Ja spotkalem sie z tym ze impulsy dla obrotka brane sa z cewki zapłonowej po stronie niskiego napiecia wiec moze gdzies przy aparacie zapłonowym masz podpiety obrotek i tam trzeba szukac.
Citroen ZX 1,4 Bosh Mono Jetronic A 2.2 Gdy silnik osiągnie normalną temperaturę pracy, na wolnych obrotach zaczyna szarpać, czasami nawet zgaśnie wymienione zastały: - świece, przewody - kopułka, palec - moduł przy aparacie zapłonowym - czujnik położenia przepustnicy - sonda lambda sprawdzona Proszę o pomoc, z góry dziękuje
Mój Peugeot jest wyprodukowany w czerwcu 92 roku. I tak jak patrze to czujnik położenia walu korbowego jest wyprowadzony ale nie jest do niczego podłączony, wisi sobie ba clipie przy cewce zapłonowej, poza tym u mnie jest jeszcze rozdzielacz zapłonu kopułką i palcem rozdzielacza, wiec ten czujnik to chyba dali tylko do diagnostyki kąta wyprzedzenia...
No i się zgadzam :) Ale pytanie kiedy ta instalacja była montowana?? Ile już przejechane ma na gazie? Jasne jest w tym wypadku że na sekwencji chodziłby lepiej, ale nikt nie da gwarancji że paliłby mniej. źle dobrana sekwencja też nie wróży niczego dobrego. W III generacji ustawiało się silnik krokowy tak, aby pracował i regulował mieszankę z ubogiej...
Jak zitegrowana, to o jakim module zaplonowym piszesz? Bo jak dla mnie podmieniałeś ten moduł co jest na aparacie. Nie wiem czy się dobrze wyrażę, ale kable od świec (4 szt) wchodzą do tego do tego "zintegrowanego modułu zapłonowego" oraz wchodzi do niego także wtyczka z 4 przewodami i to tyle. Jest jeszcze obok sterownika (komputera) brązowy przekaźnik...
Wymieniłem moduł i aparat i pomogło auto zaczęło odpalać tak jak powinno czyli od tyka. Ale mam inny problem zaczęło palić mi za dużo gazu za 10zł robi około 30 km a wczesniej byłem w stanie przejechać prawie 80 no i na benzynie strasznie szarpie i gaśnie ale nie z powodu braku iskry. Na wszelki wypadek przerobiłem instalacje i odpiełem zasilanie gazu...
Witam! W tym sam. pada cewka w aparacie, jest to silnik mitsubishi, cewkę można "wyprowadzic" na zewnątrz. Mam serwisówki do tych pojazdów, więc jak się jutro nie uporasz, to Ci cos podeślę bo teraz idę spac(proszę się przypomnieć), a ja mam lepsze wynalazki do naprawy - citroen XM - 20 przewodów pomarańczowych, 10- brąz, 10 zielonych, cztery białe,...
Samochód na monowtrysku, zadbany o autentycznym przebiegu 138 tys km, po niedawnej wymianie filtrów, świec , przewodów i aparatu zapłonowego na nowe. Przebieg po wymianie kpl rozrządu 32 tys km. Silnik pracuje równo, ssawka się prawidłowo odłącza po nagrzaniu. Objawy negatywne to: spalanie benzyny ponad 10 l /100 km, po krótkim nagrzaniu dymi w kolorze...
Prawdopodobnie modul (wzmacniacz zaplonu) na aparacie zaplonowym wyzional ducha. Dla pewnosci sprawdz kluczowanie napiecia na cewce. Jesli nie ma - modul do wymiany. Pozdarwiam, Georges
Witajcie :) Mam od dosyć dawna problemy z aparatem zapłonowym w tym silniku, dostanie zamiennika graniczy z cudem, więc w mojej głowie zrodził się plan zastąpienia go elektroniką. Oryginalny aparat wyzwala sygnał na cewkę za pomocą hallotronu poprzez moduł tyrystorowy. Chciałbym to zastąpić -dwoma czujnikami hallotronowymi przy kole zamachowym jako...
ustawic aparat zapłonowy aparat zapłonowy honda corsa aparat zapłonowy
electrical software toyota toyota camry combo radia
Błąd P011 w piekarniku Electrolux - czujnik NTC Błąd C84 w piekarniku Electrolux - przyczyny i rozwiązania