Pokaże jedynie to co każde auto sprzedawane w unii ma obowiązek "pokazać Zależy co udostępnia sterownik. A potrafi pokazać sporo. Ja używam z programem jak wyżej, a kompa to tylko wpinam jak trzeba adaptacje zrobić czy kodowanie. A tak to strata czasu skoro mam na komórce pod ręką coś, co odczytuje błędy na poziomie Teksy za 10 tysięcy.
Pokaż zdjęcia cewki albo model typ.
Przypuszczam że uszkodzeniu uległa taśma hamulca odpowiedzialna za jazdę do przodu F3, skrzynka do demontażu: http://obrazki.elektroda.pl/1809702600_1...
Wymienić gniazdo razem z wtyczką.
Inne auta z takim objawem to z reguły problem z parownikiem. Zużyty. Źle wyregulowany. Ale też spotkałem się że źle zabudowanym - czyli membrany w kierunku jazdy. I podczas hamowania/przyspieszania zalewało gazem mimo wtryskiwaczy. Poprawiało się od ręki przestawiając parownik o 90*
Wg Autodata tylko 8Nm no ale pewnie bot ma rację
Bez blokady na wał będziesz miał problem. https://obrazki.elektroda.pl/6698746200_... Blokada to nr 2 i 3 na rysunku. Zależy czy to automat czy manualna skrzynia. Koło paska rozrządu na wale jest bez klina i dociskane jest kołem pasowym paska osprzętu. Przez to trzeba zablokować wał wkładając blokadę w koło zamachowe, blokadę wkłada...
Wyjmij tą pompę paliwa i zobacz jak wygląda. Możesz ją zawsze podłączyć na krótko po wyjęciu i zobaczyć czy czujnik zadziała.
To zlokalizuj ten "klik". Może być przekaźnik (dotykając palcem obudowy przekaźnika, wyczujesz który się załącza podczas rozruchu). Klik może wydawać też rozrusznik, przyczyna zdarte szczotki, przerdzewiały główny zestyk na automacie. Zrób jakieś pomiary, usterka banalna.
zwarcie w instalacji elektrycznej
taki bezpiecznik miałby sens gdyby problem był z zasilaniem sterownika ale wątpie w to. teraz i tak musisz kupić kompa ,ale najpierw sprawdz wiązkę silnika wszystkie masy i zasilania , jakieś błedy na kompie przed awarią ? cewka może ma przebicie
Zmierz kompresje. Jak nie ma to rozrzad na znaki i wszystko bedziesz wiedzial. 💪
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Tu mamy tez Citroena z tym samym błędem. Może pomoże. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Tu też masz kilka wskazówek. https://www.ms-motorservice.com/pl/techn... http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtop...
Opcja trzecia rozebrać przód i silnik razem ze skrzynią do przodu.
Problem rozwiązany nieszczelny kolektor ssący pozdrawiam i dziękuję. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
przekaznik znajduje się w bsm? Tak, i nie jest opisany niestety.
Możliwe że zadziałał wyłącznik uderzeniowy.
Konieczna diagnostyka Lexia. Poszukaj u siebie mechanika z w/w sprzętem.
Jeśli w układzie chłodzenia był płyn chłodzący (nie woda) to temperatura otwarcia termostatu nie ma tu żadnego znaczenia. Oczywiście pod warunkiem że termostat jest sprawny i nie ma innych usterek silnika.
Dodatkowy immobilizer/blokada zapłonu.
Nagraj film z pracy sond i wrzuć tutaj.
http://obrazki.elektroda.net/95_12761102... http://obrazki.elektroda.net/95_12761102...
Wsad wgraj do ECU silnika, pozmianowy bez usterki dostępny u citroena z serwera we Francji.
Psiknij mu plaka to powinno coś więcej podpowiedzieć .
na poczatek sprawdz bezpieczniki
ale nie w C5 No jak nie? Przecież były....
A przed wymianą sprawdź dobrze przewody od sterownika do pedału gazu.
Stuka pierwsza panewka główna (od strony rozrządu) , problem ten pojawia sie w ZX , Berlingo, Xsara. W serwisach ASO Citroena problem ten jest znany od dawna i nawet z Francji serwisy otrzymały noty techniczne jak krok poi kroku usuwać tę wadę w tych silnikach. W każdym bądz razie należy wymienić panewkę ( panewki ) na nadwymiar. Pozdrawiam P.S. I kup...
no to sam sobie odpowiedz czy kat jeszcze dobry?
Według mnie nie opłacalne.
Witam. Ewidentnie jak by chodził na 3 gary. Jakby jeden z nich nie pracował prawidłowo lub niepracował wcale. Sprawdź na początek czy na wszystkich świecach jest iskra. Następnie kompresję.
witaj kolego zastanawiam się nad tym wentylatorem że jak wepniesz wtyk to pracuje ciągle jaką temperaturę pokazuje zegar bo tu może być problem ten sam objaw wystąpi jak odepniesz wtyk czujnika temperatury , {uszkodzony czujnik, brak zasilania lub masy w obwodzie kontroli temperatury } poszukaj na schemacie z czym ten obwód jeszcze się łączy bo może...
Żeby sprawdzić sondę wpinamy miernik w pina(sygnał) a drugi kabel do plusa (mierzymy przy zapiętej wtyczce) sonda powinna pokazywać napięcie do 1V, powyżej pół wolta mieszanka bogata a poniżej pół wolta mieszanka uboga.
Z tylu silnika w kole zamachowym. Nie zaczynaj jednak, jesli nie masz oryginalnej blokady.
Od strony lewego kola. Latwiej wlac przez odpowierznik na wierzchu skrzyni.
Bo tylko wsteczny nie jest synchronizowany. Twoje ostatnie pytanie swiadczy, ze nawet nie otworzyles maski, wiec przestan zawracac glowy ludziom dobrej woli.
Kolego, zacznijmy może od pomiarów. Zapewne wydłubałeś już z auta kanapę, wiec pójdzie łatwo i przyjemnie. Od góry w tą pompę wchodzi kostka z przewodami. Dwa z nich są grubsze niż pozostałe. Odepnij kostkę od pompy, zapnij na tych grubszych kablach woltomierz, przekręć kluczyk w stacyjce i zobacz czy masz 12V czy nie. Jeżeli jest 12V, zapnij kostkę...
Czujnik na skrzyni, bezpiecznik, wiązka uszkodzona. Na początek sprawdź bezpiecznik, potem po kolei.
No niestety nie. A czy tak zaraz musi to byc koniecznie orginał? Można cos innego dobrać
Aby sprawdzić układ oprócz cewki wystarczy w twoim przypadku podłączyć żarówkę 1.2W pomiędzy styk zasilania /czyli 2-gi/ i 4-ty. Po włączeniu zapłonu masz mieć impuls a kręcąc rozrusznikiem masz mieć impulsy/ miganie żarówki/ wtedy wiesz na pewno że układ jest dobry oprócz cewki. Jeżeli brak impulsów może być uszkodzony moduł lub czujnik a nawet przerwa...
Rocznik 2008, 1,4 benzyna. Samochód po kolizji, poszarpaniu uległa lewa wiązka komory silnika.Potrzebuję informacji na temat zastosowania tych przewodów: http://obrazki.elektroda.net/6_125209163... numery przewodów to: BB10T 1240T 0003T 6891T który przechodzi w 6891 Te przewody sa od przekaznika silnika podnoszenia/opuszczania zaworow (valvetronic)...
To nie ten czujnik wymienił, ssanie odpowiada za temp silnika, a ten czujnik jest tam gdzie opisałem.
Udało się naprawić c3
Na początek to naprawić wkładki w zamkach.
żeby dobrze wyczyścić DPF i tak dalej. CITROEN C4 BENZYNA Benzyna nie ma dpf,u
Z przodu silnika nad miejscem gdzie rurka bagnetu wchodzi w blok. Zieloną końcówkę ma prawdopodobnie.
dam znać później.teraz nie mogę.
Zapewne nad połączeniem silnik/skrzynia.
Sprawdź szczelność dolotu.
benzyna citroen citroen berlingo benzyna citroen sprzęgło benzyna
zawora cinquecento pcmcia sterownik renault laguna pasek rozrządu
Lodówka – oblodzona tylna ścianka, +17°C, brak chłodzenia, parownik, ubytek czynnika Whirlpool EUT 1000 instrukcja obsługi PDF, kody błędów, programy pralki