Z tego co pamiętam w skrzynce bezpieczników jest jeden bezpiecznik , który można włożyć w dwie pozycje - przekładając ten bezpiecznik masz na radiu plus stały lub po zapłonie.
Zanim zacznę grzebanie w kablach nie wiem który jest od zasilania. Żeby sprawdzić czy dostaje napięcie. Osiem ostatnich znaków VIN?
Bezpiecznik sprawny, właśnie na ten przekaznik nie dostaje napięcia. Stąd moje pytanie czy przewód zasilający idzie bezpośrednio z bsm do podstawki przekaznika czy po drodze są jakieś złącza itp?
Bezpieczni jest pewnie dobry, popraw kostkę i styki w lampce, zdiagnozuj czego brakuje, masy czy zasilania.
Będzie działać, jeżeli chcesz to zautomatyzować to zamiast włącznika kup sobie termostat na 12 V, są takie na znanym portalu z czujnikiem temperatury i nawet przekaźnikiem wykonawczym. Czujnik przyczepiasz do węża od chłodnicy ustawiam temperaturę załączania i po problemie.
Jak na 4 biegu nie ma zasilania to sprawdź włącznik (pokrętło)
VF7GJKWC8N048124
Dzięki, za help
Z tego bezpiecznika jest zasilony przepływomierz i moduł świec. Schemat od Berlingo 2,0HDI 1999-2002 90KM RHY sterownik EDC15C2
To masz przecież opis wszystkich błędów? Tylko nie wiem czy można wierzyć temu twojemu sprzętowi. Ale załóżmy, że nie pokazuje głupot, to zajął bym się zaworem (regulatorem) i problemem z zasilaniem na początek. Być może przekaźnik w BSM.
Sprawdź czy z klemami jest wszystko OK
Niezaleznie od silnika, sprezarka jest zasilana przez przekaznik w BSI. Wyjscie pin 13 na zielonej wtyczce. Bezpiecznik D na BSI.
Co z zasilaniem ECU ?
Opornica to rezystor do sterowania biegami wentylatora. Można dostać się do panelu z pokrętłem nawiewów i sprawdzić zasilania.
Jakie sprzęgło ? I gdzie zasilanie dać ?
Czy są zasilania idące na ECU?
Szukam schematu zasilania świec żarowych Na pewno znajdziesz to tutaj, tylko trzeba się zalogować. Logowanie jest bezpłatne i możesz sprawdzić każde auto z tej marki. Numery części zamiennych, specyfikację fabryczną, numer silnika, skrzyni biegów + inne ... :))) Nie trzeba szukać w aucie, klikasz i masz! Jeżeli chodzi o schematy, materiały serwisowe...
Więc kolejny dzień, przełożony zestaw startowy bsm, bsi, sterownik pestka, IMO odblokowuję, nadal wtryski nie otwierają. To samo, błędów jakoś brak, raz po raz ciśnienie w listwie zgaśnie i spokój, komp pokazuje zasilanie wtrysków w parametrach również 72v, zmierzyłem miernikiem przy wtryskach podczas kręcenia brak zasilania jakiego kolwiek instalacja...
Sprawdź przekaźnik główny silnika. To wygląda na problemy z zasilaniem albo masą .
Wymiana procesora dala oczekiwany efekt. Licznik działa.
W citroenie parę bąbli powietrza w wężyku zasilania to normalne (ale bez przesady). Ja stawiałbym na wtryski.
Wygląda na to, że możesz podłączyć bezpośrednio do wyjść posiadanego radia samochodowego, to samo gniazdo co zasilanie. Wzmacniacz jest juz wbudowany. Masz rozpiskę pinów?
To wygląda na brak grzania świec , sprawdziłeś są sprawne ale czy kontrola zasilania świec była
Witam, jak w temacie potrzebuję schemat elektryczny układu ABS bodajże jest to ESP8.1 o ile się nie mylę, głównie chodzi o zasilania sterownika.
A jeszcze gdybyś mógł podać zasilanie bsi.
Który rok?
Sprawdzę bo coś ty jest podejrzane ponieważ po 2008 a bagażniku jest multiplex a w moim nie ma nawet dodatkowego zasilania pod montaż fabrycznego modułu.
Cześć, Mam problem z niskim napięciem zasilania złącza obd w Citroen Berlingo 2008 1.6hdi. Na pinie 16 w złączu obd jest tylko 10V. Do diagnostyki, tymczasowo na interfejs podałem sobie napięcie z innego miejsca, ale dobrze było by to naprawić. Poratuje ktoś schematem elektrycznym, lub może ktoś wie skąd jest zasilane złącze obd, pin 16.
Pacjent Citroen Berlingo 99' 1,4 75KM Po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka nie ginie zasilanie niektórych obwodów. Z tego co zaobserwowano to np. elektryczne szyby, wycieraczki. Światła gasną prawidłowo. Wystarczy tylko zdjąć klemę i zasilanie na w/w obwodach znika. Sytuacja powtarza się z kolejnym rozruchem. Na co zwrócić uwagę? Tam jest jakiś moduł...
Środek jak nowy. Faktycznie na żadnym styku nie ma zasilania. Pojawia się dopiero przy wlaczonym kierunku.
Sprawdzenie zarówno zasilania na czujniki jak i samych sygnałów, potrzebny oscyloskop.
Ok dzięki i jeszcze pytanko ostatnie: czy na kostce (wtyczce) do której się podłącza sterownik jest też jakaś rozpiska pinów na których ma być zasilanie?
Opis błędu się zgadza, ale dotyczy silników benzynowych. To jest kod definiowany przez producenta, a tego nie mogę znaleźć dla Boscha i Siemensa. Inne strony w internecie podpowiadają, że może to być „zasilanie modułu poza zakresem”, dla 1.6 hdi to błąd wewnętrzny modułu. Jednakże może to być problem z uszkodzonym przepływomierzem, albo...
Czyli masz przejście pomiędzy 87 a 30 przy uruchomionym przekaźniku? Sprawdź czy na zacisku 30 przekaźnika masz zasilanie.
wstrząsówka nie wyłącza tam pompy wstępnej (nawet nie wiem czy Siemens ją ma, w boschu EDC15C2 jest) tylko jedno z zasilań na sterownik silnika.
Zasilanie pin 2 zielona kostka 16pinowa w BSI.
przez bsm przechodzi tylko i przejście jest nawet rozebrałem i ok poza tym spr przejście od bsi do alternatora i ok jest oprócz tego żadnego zwarcia nie ma do masy czy plusa tego przewodu ( wydaje mi się że jest problem w bsi tylko nie mam nic na podłożenie a i schematu nie mam by się upewnić czy zasilania ok na 100%)
Po włączeniu klimy, wentylator nie startuje, Sprężarka się załącza? Gdzie to znajdę w LEXII - kalkulator silnika? Inaczej ECM albo komputer silnika albo sterownik wtrysku. Czujnik temperatury silnika może być wadliwy? Bywają. Sprawdź kostkę, sprawdź czy rzeczywista temperatura silnika odpowiada temperaturze widzianej przez ECM (i wyświetlanej na tablicy)....
3 przewody - masa, zasilanie silnika i sygnał położenia krańcowego ramienia wycieraczki. Na tym ostatnim powinien się pojawiać sygnał masy po osiągnięciu przez wycieraczkę położenia spoczynkowego.
U059E uszkodzona sonda NOX do wymiany. P2202 Wgrać najnowsze oprogramowanie do sterownika silnika (w serwisie) jeśli nie pomoże główna wiązka elektryczna do wymiany. U1535 Usterka komunikacji w systemie NOX (komunikacja nie ważna). P220A Niestabilne napięcie zasilania układu NOX. Proszę sprawdzić bezpiecznik pod BSM oznaczony MF-3 czy jego styki są...
Na początek sprawdzić połączenia, zasilanie...
Jest na 90% tak jak napisałem. Te radia lubią się podkasować i potem jest dokładnie taki objaw. Podłączasz da się włączyć, przyjmnie kod i gra ok. Wyłączasz i już nie daje się włączyć do ponownego odłączenia od zasilania.
Przekaźnik i tak będzie potrzebny, żeby ledy wyłączyć po zapaleniu świateł głównych. Do ich zasilania wystarczy wspomniany przewód, skoro wystarcza do zasilania silnika wycieraczek, to do ledów tym bardziej.
Wymieniłem przepływomierz - bez efektu, wymieniłem komputer i moduł z bezpiecznikami i to samo. A więc nic nowego,zachowanie "normalne " jak to bywa w większości przypadków. A przyczyna to jak zwykle brak diagnozy. Trzeba posprawdzać zasilania jak i sygnały wychodzące z tych czujników. To tak wstępnie bo błędów nie opisałeś a nawet nie wiadomo czy...
Jest zawór kodowy, dekoder i petla. Sprawdzić zasilanie zaworu.
prawdopodobnie soft sie wysypal w bsi najprawdopodobniej do wymiany s prawdz czy ktos czasem nie grzebal w bsi korekta licznika itp.sprawdz zasilania przebiegi na qarc itp.
Zasilanie żarówek w obecnych samochodach odbywa się z inteligentnej skrzynki bezpieczników, tj. z modułu tranzystorowego kontrolującego sprawność żarówki i przepływający prąd. W przypadku wykrycia uszkodzenia obwód nie zostanie włączony ponownie, do czasu np. ponownego uruchomienia silnika.
Jak w temacie zamierzam zamontować u Siebie w aucie sterownik centralnego zamka z alarmem aby otwieranie było z pilota, auto to Berlingo z 97r. Poszukuję jakichś schematów, gdzie podłączyć zasilanie, czujniki drzwi, centralny zamek oraz kierunkowskazy.
Trochę pogrzebałem, pojawiła się masa, zasilanie po zapłonie oraz CANL i CANH (około 2,5V). Rezystancja pomiędzy nimi 120ohm. Nie ma stałego plusa (w ogóle we wtyczce jest pusto) oraz K-Line. W złączu obd również nie ma zasilania w K-Line oraz nie ma przewodów od CAN.
nie czepiam się ciśnienia ,bo nie mam zasilania na sprężarkę,w momencie załączenia powinien załapać elektromagnes i powinien się kręcić razem z kompresorem a on stoi w miejscu To sie czepnij! W 95 przypadkach na 100 powodem niedzialania sprezarki jest brak gazu. Przepraszam za ton, ale zaczynaja sie mnozyc na tym forum tematy klimy i wszyscy szukaja...
Sprawdz czy jest dobre przejscie na zasilaniu i masie, jak masz wszystko ok to pewnie pompa sie konczy.
Witam. Szukam schematu jak w tytule. Brak zasilania modułu adblue.
Tak, wziąłbym miernik i dzwonił od bezpieczników świateł mijania po płytce. Powinieneś dojść do przekaźnika, sprawdzasz, czy masz na nim napięcie i czy jest zasterowywany. Przy sprawdzaniu płytki wyjmujesz wszystkie bezpieczniki i wtyczki, żeby obwód sie nie zamykał gdzieś naokoło np. przez wspólne zasilanie.
Witam. Poszukuję schematu elektryki silnika Citroen Berlingo 1,6 HDI a w szczególności zasilania zaworu EGR, przepływomierza, czujnika wysokiego ciśnienia oraz schematu ABS. pozdrawiam
Używając zasilania LPg powinieneś pomyśleć o wymianie świec. Czy już je wymieniałeś czy mają niewiadomą historię??
swiece okolo 0,4 do 0,8 ohm instalacja do przekaznika od sterownika wtrysku - to juz Cie nakierowalem oraz same zasilania co do przeplywki - od niej do ecu
kostki maja numerki do zasilania radia 7 i 8 staly plus i masa 2i3 wyciac z kostki i zaizolowac nara
Czy mógłby mi Pan przesłać schemat instalacji elektrycznej świateł postojowych? Berlingo 2003 2.0hdi VF7GJRHYK93026621 OPR (nie jestem pewny który to )09569fv lub 10844 Niema zasilania z BSI na 15 pinie na czarnej kostce. Zastanawiałem się czy nie można zrobić mostka po przekaźniku z prawych lamp z góry dziękuje i pozdrawiam
Albo Ty to wszystko chaotycznie sprawdzasz albo ja nie potrafię czytać. Skoro rezystor jest sprawny jak piszesz, przekaźniki są wysterowane zasilania są więc zostaje wiązka, przekaźnik lub sam wentylator. Tyle postów przy tak banalnym problemie. Weź to sobie uporządkuj bo sam chyba nie wiesz co sprawdziłeś.
Zrobiłem jak kazałeś, po dotknięciu do szarego kabelka samochód się zamyka. Podpinałem dpo 3 posostałe nic się nie dzieje. Czyli jak mam to teraz podłączyć? Czy może lepiej jechać do elektryka :) Żółty i żółtoczarny podłączyć do szarego? A biały i białoczarny gdzie? A co z zasilaniem?
podłączyć komputer zalogować się do wspomagania , obserwować wykres prądu popieranego przez silnik pompy wtedy kiedy pojawiają się te wibracje jeżeli natężenie będzie skakać to wiemy ze te wibracje robi pompa -sprawdzić bezpiecznik zasilania tej pompy czy się tam coś nie smaży - sprawdzić na innym naładowanym sprawnym akumulatorze - są tam jakieś błędy...
Sprawdź zasilania na sterowniku silnika wg. schematu jaki wrzuciłem. W szczególności sprawdź czy oba przekaźniki (pokazane na schemacie) w BSM załączają się, czy jest plus po kluczyku itd.
wystarczy, że gdzieś nawet przy montażu uszkodzona była izolacja przewodu i już taki przewód zamienia się w zielony proszek - nie wiem z czego ci francuzi robią kable, ale jest to jakaś odmiana gównolitu ;) Chyba fiata nie robiłeś Sprawdź zasilania jak nie będzie to łączności również brak masy też
Imobilizer jest w module centr zamka i jest podlączony na 48 , 27 pin ECU ,Jeszcze masz tam zespól przekażników który zaloncza wszystkie zasilania ECU . sprawdz napięcię na 35 pin ECU.
Skoro nie ma napięcia na bezpieczniku F2 a przekaźnik klika to masz przerwę na BSM między zasilaniem cewki przekaźnika a bezpiecznikiem. Chyba nie do końca jest tak jak napisałeś. Wtedy by przekaźnik nie klikał.😉
Wtyczka C pin 11 i 14 w BSM bezpośrednie zasilanie pompki, pompka dwukierunkowa na przód i tył. Odwrócenie polaryzacji zasilania powoduje zmianę kierunku przód lub tył. Sygnał z COM2000 leci cyfrowo do BSM. Chyba że szukasz jak wlutować się w COM2000. Pytanie dodatkowe bo widzę że są różne schematy to jest 2 czy 3 ? Podaj numer OPR.
w brązowym module sa 2 przekaźniki jeden z nich steruje pompą paliwa a drugi zasilaniem otwórz i szprawdź działanie przekaźników bo to też lubi sie popsuć ....
Po przerwie znalazłem chwilę na dalszy opis. Kolejnym podzespołem jest przetwornica napięcia trakcyjnego na 12V; według danych producenta ma wydajność prądową 70A, przy zasilaniu z właściwego napięcia. Jeśli będzie zasilana z napięcia mniejszego - wtedy jej wydajność też będzie mniejsza i nie jest to szkodliwe, o ile w aucie jest sprawny akumulator....
Poszukaj gumowanego przycisku w okolicach akumulatora. W zależności od wersji wyłącznik zasilania pompy (*Inertia Switch*) może znajdować się po stronie pasażera w okolicach przegrody zaraz za filtrem paliwa.
Zderzak trzeba sciagac ponadto w fabrycznym zderzaku masz zaznaczone miejsca gdzie powinny byc czujniki wiercisz w tych miejscach i wszystko jest symetrycznie. Osobiscie polecam montaz fabrycznych czujnikow cofania wraz z modulem. fabryka dziala wiele lepiej i wiele dluzej, do tego jako tako wyglada i w razie awarii wiesz jakich czesci szukasz, mozesz...
Te Berlingo to jest blaszak i ma dwie niezależne lampki jedna w przestrzeni bagażowej i jedna w kabinie kierowcy. Czujniki drzwiowe zwierają do masy po otwarciu lecz dochodzi do nich sygnał na poziomie 4V, który powoduje nieprawidłowe rozpoznawanie otwartych drzwi przez centralkę. Dzisiaj popróbóję z pinami podanymi powyżej. Kierunki OK. Byłbym wdzięczny...
Otwórz BSI i zobacz czy nie spaliły się drivery , o ile w starych było to rzadkością to nowe BSI niestety lubi się uszkodzić nawet podczas operacji zmiany żarówki jeśli tylko jest załączone zasilanie i nastąpi zwarcie .
Nie. Niewatpliwie, jakies napiecie tam jest, ale nie jest to zasilanie czujnika. Czujnik jest pasywny.
Koledzy tak straszą tym CAN-em, ale czy to taki problem, czy ten komputer nadzorujący poprawność pracy instalacji wyczuje przy poborze 55W żarówki mijania - dodatkowy pobór 2 watów cewki przekaźnika? Żadna inna ingerencja w układ nie występuje. Reszta to pobór zasilania z klemy. Gdy zrobi się to według opisu - będzie dobrze. Z resztą prosta próba: pod...
Zasilanie na pompę paliwa idzie z BSM pod maską.
Jakie auto? Jaki silnik? Ciagle ten sam problem - nie moze byc sensownej odpowiedzi. M49 czy M59? XUD7, XUD9, DW8 czy DW8B? Rok i nr PR, lub VIN. Pozdrawiam, Georges PS. Tak, czy inaczej masz spadek napiecia na zasilaniu. Idz po przewodach zasilania i znajdz skorodowane lub spalone styki lub skorodowana koncowke przewodu.
P0223 Przepustnica Pozwolę sobie mieć inne zdanie. :) P0223 Usterka sygnału czujnika pedału przyśpieszenia Dodano po 1 Czyli filtr węglowy? Tak. odążając za którymś z forum, odłączyłem zasilanie I dlatego teraz masz błąd.
Brak rocznika auta, bełkotliwy opis, błędne wnioski co do immo. Ewidentny brak zasilania na jednej z gałęzi po stacyjce. Możliwe, że winny będzie zaśniedziały styk bezpiecznika.
Najlepiej wyjąc na warsztat i sprawdzić po kolei zasilanie ,końcówka mocy , głośniki itd..
Trzeba by było rozebrać radio jeśli jest zwarcie i sprawdzić obwody zasilacza. Ale jeśli co do zwarcia nie jesteś pewien możesz spróbować podłączyć je pod jakieś zasilanie. Ale biorąc pod uwagę że pali się bezpiecznik 30A to nie polecam. Były by tylko fajerwerki.
Zdania zaczynamy wielką literą, ponadto zaworek zwrotny tylko na przewodzie zasilającym to za mało - trzeba znaleźć nieszczelność w układzie zasilania - przewody, filtr, pompa. Ewentualnie można próbować założyć zaworek jeszcze na przewodzie powrotnym.
0101110101 - coś tobie powie? albo 011010101110 to? Z COM idzie komunikacja cyfrowo do BSI. COM musi mieć zasilanie (+12 i masę) i komunikacja z BSI. BSI wysyła informacje do BSM (BM34) że ma uruchomić, to tamto i siamto. Podaj na PW VIN a otrzymasz schematy konkretnie do twojego egzemplarza, a nie od tego co jeździ w Afryce.
(instrukcja podaje aby nie używać "rozgaleziaczy USB" gdyż mogą spowodować uszkodzenia - ale jakoś to podejrzanie brzmi Pewnie chodzi o wydajność prądową złącza USB. Można tam wstawić inne źródło zasilania, jakiś stabilizator napięcia 5V 2-3A zasilany z 12V itp.
ale w tym przypadku jest inaczej bo nie jest to mechanizm który ma jedno stałe zasilanie i drugie, które ma powodować przesunięcie się z pozycji parkującej, tak było w starych typach wycieraczek. Tu jest 4 przewody czyli: masa, zasilanie dla pierwszej prędkości, zasilanie dla drugiej prędkości, cienki przewód sygnałowy.
Przepustnica sprawna. Wymieniłem świece, cewkę WN, katalizator usunięty(był ok), sprawdziłem sondę lambda i jest ok. Silnik chodzi bez zmian. Czasami jak chcę ostro ruszyć to zakaszle jakby miał zasilanie z gazu pierwszej generacji...
To właśnie dlatego nie czepiam się już ECU , bo on nie śmiga po van. Ano tak, nie zauważyłem, że wątek ma już dwie strony. W nim mam tylko błędy dotyczące sterownika swiec zarowych. Zresztą podstawiany był i niczego to nie zmieniło. Przekaźnik świec rzadko się psuje, należy sprawdzić same świece. Zresztą licznik po wykasowaniu błędów kilka sekund pracuje...
Witam kolegów trafił do mnie citroen który nie odpala brak komunikacji z ecu zasilanie na sterowniku jest masa też kluczyki OK czy ktoś się spotkał z takim czymś pozdrawiam.
Jest to podwójny przekaźnik , który ma aż 15 pinów. Piny 4,5,6 i 13 zasilają podwójną cewkę , wtryski oraz pompę . Cewka przekaźnika sterowana jest masą ze sterownika silnika na pin 7 poprzez wyłącznik bezwładnościowy. Jest jeszcze taki myk ,że po włączeniu zapłonu , sterownik z pinu 13, poprzez diodę zasila cewkę przekaźnika z pominięciem tego nieszczęsnego...
Przerabiałem temat w citroenie berlingo 1.9d w którym zgniła instalacja od świec (tam ida 2 przewody zasilania sterownika) i jeden na pierwszy rzut oka był ok ale po dogłębnym badaniu okazało sie że jest zgnity i cały prąd zamieniał sie w ciepło ale na przewodach. Zrobiłem instalacje z nowych i jest OK.
Sprawdzone okablowanie, poł. z komputerem rezystancje aparatury, główne przekaźniki nie przerywają zasilania.... nagrałem film (bez filtra powietrza udaje mu się prawie zgasnąć) http://www.youtube.com/watch?v=xsvfA5VT8...
Witam Was pacjent Berlingo 2003. Nawiew nie działa wcale. Nie znalazłem przekaźnika dmuchawy w mk2 już jest . Zasilania wentylatora na mierniku brak, żarówka podpięta również nie działa. Wyjąłem opornik rezystor dmuchawy przejście prądu jest na tym termicznym cudzie u nasady . Co do bezpieczników sprawdziłem jakieś 80% niestety opisy Berlingo M49 MK1...
Należy pierwsze sprawdzić zasilanie silnika dmuchawy jeśli prąd dochodzi winny jest opornik.
czy autko ma klimę czy nie i czy ma imobilajzer fabryczny bo są różne schematy zasilania tablicy i zegarów pozdrawiam
dzięki pit1976 twoje uwagi oraz link rozwiązały wątpliwości. Jutro sprawdzę czy jest zasilanie w miejscach gdzie są żaróweczki, następnie przerobię na LED-y.
Witam Proszę o pomoc w zainstalowaniu radia Pioneer w Citroenie berlingo 2000 r Po podłączeniu kabelków odcina mi się zasilanie i radio nie działa min wszystki ustawienia gubią się trzeba na nowo instalować i tak w koło.CO TRZEBA ZROBIĆ żeby działało poprawnie Może do tego jest jakiś schemat Proszę o pomoc
Sprawdż najpierw zasilania wszystkich czujników czy jest na nich 5 V. Podejrzewam, że na czujniku położenia wału będzesz miał cos ok. 1,5 - 2,5 V zamiast 5. W tej sytuacji sprawdź pod obciążeniem instalację tego czujnika, prawdopodobnie bedzie OK. Dlatego po kolei wypinasz wszystkie czujniki i patrzysz sie kiedy napiecie powróci do prawidłowej wartości....
Pytanie, co tak naprawdę pokazał tester. Następnym razem, przed kasowaniem niech poda Ci przynajmniej numer błędu. Sondy nie diagnozuje się po błędach, tylko po parametrach i ewentualnych pomiarach. No chyba, że był błąd grzałki, ale też przynajmniej pasuje zasilanie jaką żaróką sprawdzić.
Na włączonym zapłonie wskazanie MAP 938mbar, na biegu jałowym 580-690mbar. Dodano po 7 Ciśnienie paliwa 3,8 bar, zasilanie map mierzone miernikiem 5v
citroen berlingo 99 rok pompa lucas z immo przy włączeniu zapłonu tylko mignie kontrolką od świec i zero grzania błyskawicznie też gaśnie lampka z kluczykiem od immo. po podgrzaniu świec na krótko pali bez kłopotu. moje pytanie jest takie: czy ten przekaznik swiec chce sygnału z immo? bo sprawdziłem zasilania na nim i jest ok sygnał z czujnika temp....
W berlingo po przekręceniu kluczyka działało podświetlenie tylko przycisków szyb. Wczoraj odłączyłem radio i wymieniałem żaróweczki (katorga) w podświetleniu pokręteł od nawiewów. Jako, że mam problem z pozycyjnymi to oświetlenie tez nie działa. Prześwietliłem połączenie i znalazłem, że jest to przewód z pin 13 kostka zielona. Odciąłem ją od BSI i podałem...
citroen berlingo berlingo citroen citroen zasilania
komputer dlugo wlacza schemat przewodów paliwa zasilanie manipulatorów integra
Bezpieczniki w kuchenkach indukcyjnych Amica: lokalizacja i funkcje Przekaźnik dmuchawy: funkcje, problemy, diagnostyka