Po prostu sterowanie przekaźnika weź po kluczyku. Po drugie zlokalizuj i napraw usterkę bo francja się mści na paprokach.
bezp.nr.17
W BSMie
Możliwe że pompka paliwa siadła lub nie ma zasilania.
Podaj VIN. Na zlaczu z CAN-em normalnie nie ma zadnego zasilania.
Hej wszystkim, Szukam schematu zasilania pompy paliwa C4 VTS 2006 rok? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/4894602100_...
Z tego co pamiętam w skrzynce bezpieczników jest jeden bezpiecznik , który można włożyć w dwie pozycje - przekładając ten bezpiecznik masz na radiu plus stały lub po zapłonie.
W twoim C5 masz instalację elektryczną na szynie CAN. Nie kombinuj i nie podłączaj nic pod wolne bezpieczniki bo może to Cię kosztować uszkodzeniem BSI lub BSM. Proponuję konsultację z elektrykiem ogarniającym CAN a w Citroenie.
Zanim zacznę grzebanie w kablach nie wiem który jest od zasilania. Żeby sprawdzić czy dostaje napięcie. Osiem ostatnich znaków VIN?
Bezpieczni jest pewnie dobry, popraw kostkę i styki w lampce, zdiagnozuj czego brakuje, masy czy zasilania.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Pierwszy wtrysk jest od strony skrzyni.
Wymiana, to nie naprawa. A gdzie sprawdzenie instalacji? Problemem kierunkowskazów może być manetka. Do sprawdzenia główne punkty masowe i zasilania.
Jedna skrzynka z bezpiecznikami jest w kabinie - BSI, druga pod maska - PSF1 Sprawdź wszystkie bezpieczniki. Wygląda na to że kalkulator silnika nie ma zasilania.
To zebyś doprowadził do ładu zasilania ecu
Airbag sam nie zniknie. A już odliczanie aku i problem z zasilaniem w citroenie to proszenie się o drogie kłopoty...
Defekty nie mają nic wspólnego z usterką. Poszukaj w zasilaniach. Sprawdź BSM.
Podwójny przekaźnik 15 pinowy!
Zacznij szukać od tego przekaźnika w komorze silnikowej
Wysyłam dokładniejszy schemat na pw.
Podaj vin
Skrzynka w komorze silnika zapewne. Duże bezpieczniki na akumulatorze sprawne?
zanikło zasilanie Połączenie masy z karoserią czyste, pewne, sprawne? Zaciski akumulatora? Stan akumulatora, aktualna pojemność? Poziom ładowania? Na początek - trzeba posprawdzać!
Jak na 4 biegu nie ma zasilania to sprawdź włącznik (pokrętło)
A jak na którym podlaczysz pin pompy bezpieczniki f9 do pinu 8 lub 13 przekaźnika pompa wstaje? Jeśli tak to szukaj uszkodzonego przewodu pomiędzy bezpiecznikiem f9 a przekaźnikiem. Jeśli nie to usterka jest przed przekaźnikiem i te niby 12V jest fałszywe(np przez zasniedziale połączenie)
No to se pogadaliśmy, i wystarczy :)
Witam,temat juz nieaktualny,pozdrawiam.
Bezpiecznik sprawny, właśnie na ten przekaznik nie dostaje napięcia. Stąd moje pytanie czy przewód zasilający idzie bezpośrednio z bsm do podstawki przekaznika czy po drodze są jakieś złącza itp?
To nie jest przyczyna twojej usterki, prawdopodobnie jest coś z pompą paliwa lub jej zasilaniem.
W aucie masz 3 skrzynki bzp. proponował bym sprawdzić wszystkie bzp. możliwe że któryś się spalił a obwód zamyka sie przez jakieś obciążenie wyłączane w sleepmode. kabina 1skrzynka F1-70A, F9-50A 2skrzynka bzp FA-20A(centralny zamek), FB-25A, FC-30 oraz FD-15A, FE-30A ,FF-15A one odpowiadają za wymienione przez ciebie systemy,trudno mi coś więcej poradzić...
Od kiedy komunikacja jest na zasilaniu? Pin 4? Pin 4 12V Pin 5 i 8 Can (BSI) Pin 6 i 9 Can (radio) Pin 14 masa https://obrazki.elektroda.pl/5910940500_...
Bezpieczniki masz też pod maską. Możliwe że upaliłeś BSI.
Dobrze, to podeślę ci schemat do sprawdzenia zasilania.
Będzie działać, jeżeli chcesz to zautomatyzować to zamiast włącznika kup sobie termostat na 12 V, są takie na znanym portalu z czujnikiem temperatury i nawet przekaźnikiem wykonawczym. Czujnik przyczepiasz do węża od chłodnicy ustawiam temperaturę załączania i po problemie.
Witam ponownie ! Problem rozwiązany, jadąc po instalacji dotarłem do kostki połączeniowej gdzie wszystko jest ok lecz zmieniają się kolory kabli idące dalej to już jest biały zaslilanie i żółto-zielony do masy, po dalszym poszukiwaniu znalazłem kostkę z gniazdem i przekaźnikiem i tam był cały problem, przekaźnik i gniazdo było wypalone dostęp do niego...
VF7GJKWC8N048124
Proszę.. porównaj..
Normalnie nawiew działał po stacyjce Nie po stacyjce tylko po uruchomieniu silnika. Standardowa usterka BSM (przekaźnik zasilający dmuchawę wewnątrz BSM), ja nie bawię się w naprawy tylko robię oddzielne zasilanie po zapłonie
Sprawdziłeś dokładnie bezpieczniki? Taka sytuacja występuje przy braku zasilania.
witam kolego mam taki sam problem mozesz troszki mnie bardziej poprowadzic chodzi jaki kolor kabla idzie na zasilanie ecu
Sprawdzić zasilania na przekaźnik. I same świece. Przewód świece - przekaźnik.
zwora w bsi prawdłowo?
Z kostki stacyjki wychodzą wszystkie +12V?
Do zblokowania rozrządu nie trzeba ci żadnych blokad tylko 2 długie śruby m8 jedna w koło zamachowe za rozrusznikiem a druga w wałek rozrządu i tyle. Czujnik powinien być jakieś 0,5mm od kółka odsunięty jeśli będzie za daleko to nie bedzie czytał. Co do układu wtrysku: Bosch ma pompke elektryczną w zbiorniku Siemens ma pompke "gruszke" na zasilaniu
Prawdopodobnie masz uszkodzony BSM. Brak zasilania na moduł dmuchawy i ECM może być właśnie przez to.
Naprawiam awarię nawiewu w citroenie c5 x7 z 20008 2hdi i nie ma napięcia zasilającego tzn. masa jest nie ma plusa. Potrzebuję podpowiedzi lub schematu zasilania nawiewu. z góry dziękuje za pomoc
Trzeba też dobrze sprawdzić zasilanie przepływomierza...
Witam potrzebuję schemat zasilania ECU Citroen Jumpy 2.0 hdi Delphi
Wtyczka pod kierownicą obok wtryczki kostki stacyjki.
Radzę zmienić formę zasilania kamer. Z plusa akumulatora przez bezpiecznik do przekaźników. Do załączania elektromagnesów w przekaźnikach, wykorzystać to co uprzednio załączało zasilanie kamer.
Brak komunikacji ze skrzynią, schemat w dłoń i sprawdzić okablowanie/zasilania i CAN jak ok.to sterownik skrzyni skonał
W przewód wzbudzenia podłączyłeś do radia i masz kamerę podpiętą pod światło wstecznego czy w inne miejsce zasilania ?
zwykle na tem auto klin mechaniczny a potem mazs problem z silnikam ---- R=0.5 Om otwiera BSI Sprawdź zasilanie
Przenoszę do Car Audio co kupić.
Najpierw sprawdź świece czy w momencie startu grzeją. Może poprostu nie dopływać do nich prąd właśnie w momencie startu. Nastepnie sprawdź szczelność układu zasilania paliwa.
W którym roku powstał samochód? Jakie błędy ma samochód?
Witam, Przekaznik 8048 znajduje sie na tablicy przekaznikow, pod deska rozdzielcza z lewej strony (pierwszy od lewej). Pozdrawiam, Georges
P0341, nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu, na tym się skup, czy czujnik ma zasilanie i czy generuje sygnał
Czujnik starego typu sam wytwarza napięcie AC i potrzebny jest oscyloskop. A miernik ustaw na prąd przemienny nie DC to coś tam ci pokaże. Nowsze czujniki aktywne(potrzebują zasilania ze sterownika) przesyłają sygnał cyfrowy o "niewielkiej amplitudzie" na jednym z przewodów. Może być on na plusie albo na masie. W obu przypadkach sterownik wysyła jakieś...
Może przewód bezpośrednia z akumulatora, sterowany przez przekaźnik? Sterowanie przekaźnika nie bierze więcej jak 0,1A, a na przewodzie będziesz mógł i 20A wykorzystać.
Zaczął bym od diagnostyki układu zasilania.
Być może siadł właśnie moduł. Brakuje zasilania.
W momencie kiedy stają zmierz zasilanie.
Wymień , udało się tylko raz reanimować po wodzie, z reguły dostaje się słona woda. Potem adaptacja i szerokiej drogi.
na początek sprawdzić mase i zasilanie na cewkę
Witam, chciałby się dowiedzieć. Czy przewód antenowy od gniazda anteny z tyłu dachu przechodzi przez tylny słupek, czy idzie przez całą podsufitkę i potem przez słupek A do radia? Oczywiście mówię o Xsarze z 2002 roku. Mirek
Pompkę sprawdź krótko czy w ogóle działa, bezpośrednio do zasilania.
Sprawdź zasilanie na złączu pompy - przy kręceniu rozrusznikiem . Jaki silnik ? Na schemacie nie widzę zderzeniówki - trzeba szukać na zasilaniu.
zdarzyłem sprawdzić i '30' jest i masy są prawidłowe. Napięcie "15" po stacyjce muszę sprawdzić w którym dokładnie pinie bo to na zapiętych wtyczkach trzeba sprawdzić. A schemat w którym spojrzałem chyba do starszej wersji podaje gdzie zasilanie ECU jest z podwonjego przekaznik. A u mnie jest bsm od zasilania.
To masz przecież opis wszystkich błędów? Tylko nie wiem czy można wierzyć temu twojemu sprzętowi. Ale załóżmy, że nie pokazuje głupot, to zajął bym się zaworem (regulatorem) i problemem z zasilaniem na początek. Być może przekaźnik w BSM.
Przy delikatnej jezdzie raczej zapewne poniżej 8 tylko ,że ja mam 2.0 16V 177 KM. Mój samochód pokazywał błąd wtryskiwaczy i cewki. Mogłeś mieć kolego problemy z BSM i zasilaniem sterownika
Wyłącznik uderzeniowy, bezpieczniki, zasilanie cewki zapłonowej sprawdzone?
Schemat budowy czy zasilania ?
Wymieniaj z mechanikiem dalej, łącznie z żarówką w liczniku😎 Obaj nie widzicie braku zasilania?
Napięcie zasilania czujników sprawdziłeś ? Może któryś robi zwarcie. Więcej szczegółów, jaki silnik ?
Wyjmij skrzynkę bezpiecznikową i spróbój ją osuszyć, spr styki, ścieżki itp. Sprawdź przekaźnik w tym przekaźnik zasilania. Zamonuj wykasuj błędy i spróbój odpalić. Dużo tych błędów ale ja bym się skupił na zasilaniu i na zlikwidowaniu zwarcia w skrzynce bezpiecznikowej.
Zmierz napięcie zasilające gdy pracuje silnik z alternatorem? Może dołożyć stabilizator napięcia zasilania LED 12V?
mozna zrobic delikatną zwezke na zasilaniu elektrozaworu (na VAC - oby nie na OUT!!)
Wyślij mi VIN na PW, to Ci podrzucę właściwy, bo z tego co widzę, to są różnice w zasilaniach i masach.
To jak masz takie napiecie to powinienes sie domyslec oco chodzi.
taki bezpiecznik miałby sens gdyby problem był z zasilaniem sterownika ale wątpie w to. teraz i tak musisz kupić kompa ,ale najpierw sprawdz wiązkę silnika wszystkie masy i zasilania , jakieś błedy na kompie przed awarią ? cewka może ma przebicie
Kontrolka w dłoń i jedziesz nie masz jakiegoś zasilania .
Z tego bezpiecznika jest zasilony przepływomierz i moduł świec. Schemat od Berlingo 2,0HDI 1999-2002 90KM RHY sterownik EDC15C2
powpinałes wszystkie wtyczki, masy i zasilania?
Co z zasilaniem ECU ?
Opornica to rezystor do sterowania biegami wentylatora. Można dostać się do panelu z pokrętłem nawiewów i sprawdzić zasilania.
W citroenie parę bąbli powietrza w wężyku zasilania to normalne (ale bez przesady). Ja stawiałbym na wtryski.
Czyli gra nie warta świeczki. Warta jak najbardziej. To podłączenie tylko jednego kabla do zasilania gniazda zapalniczki i wprowadzenie go do kości zasilania.
Daj kod silnika jeszcze, tam nie bezpiecznika ma akumulatorze? Jeden z nich powinnien być strzelony
Zrobiłem jak mówisz i dalej nic
-.....+ Rozmieszczenie pinów na czujniku (patrząc z góry). Zasilanie 5V ...s..
Sprawdź dziennik błędów w BSI. Immo by nie odcinało zapłony, zasilania - tylko by zgłosiło błąd. A przy zgaszonym aucie wcale by nie odpaliło.
A instalacje przeglądnołeś do licznika luzne styki korozja zasilania masy
Po odczytaniu błędów jest jeden - P0104, dotyczący przepływu masy powietrza. Dziś kupiłem nowy przepływomierz Continental i problem nadal występuje. Po co kupiłeś nowy jak nic nie sprawdziłeś? Np zasilania ,sygnały,szczelność od MAF do sprężarki? Sprawdź coś.
Raczej nie. Masz możliwość podać z zewnętrznego zasilania 5v?
VF7SC9HXC9A182282 Chodzi jedynie o zasilania na których pinach i na której wtyczce (są 3), ma być + i gdzie ma być uziemienie. Samochód jest po lekkiej stłuczce i nie pali. Nie kręci rozrusznikiem. W momencie przekręcenia na rozruch słychać w BSI jakby przekaźnik, ale rozrusznik ani drgnie. Z wszystkimi systemami można się połączyć, natomiast sterownik...
To po kabelku do żrodełka
Zasilanie zaworu 12v, masę podaje sterownik (taktowanie)
Witam Te 7V świadczy o zbyt słabo wzbudzonym alternatorze, czyli uszkodzony regler, albo uszkodzone diody. Nie te główne tylko pracujące w obwodzie zasilania reglera. Zwykle to to 2-3 ampperowe.
Koniecznie taki sam.
Stojąc przed samochodem szukaj z prawej strony.P
citroen berlingo zasilania citroen moduł zasilania zasilania pompa paliwa citroen
scania panel ogrzewania iphone wyłącza regulować wzmacniacz antenowy
undervolting poradnik siemens sid803a
Forsher FS707 – czujnik temperatury zimnego końca, termistor NTC 10kΩ 3435K, kompensacja termopary Ekonomiczna grubość izolacji PUR do zasobnika CWU 150–300 l – klasy energetyczne A/B, ErP