Sprawdź zawór rozprężny.
o jaki zawór chodzi ?
Prosze o konstruktywne porady Trzeba zdjąć deskę i po temacie, średnio ci się to podoba to sprzedaj jako uszkodzony i kup sprawny.
Tam brak zmiennej geometrii. Tylko zawór obejściowy.
Masz do sprawdzenia ciśnienie na rampie ,wtryskiwacze na przelew oraz zawory regulacji ciśnienia.
Mały opilek przyblokował zawór cr ,po przegazowaniu puścił.
W Citroenie C4 Grand pojazdów trzeba wymienić zawór rozprężny w klimatyzacji, gdyż objawy niedziałającej klimatyzacji wskazują, że to on może być przyczyną tej awarii. Jak dostać się do tego zaworu. Może ktoś już to robił. Proszę o pomoc
(at)smykm Ad 1 Z filmiku turbo działa ok-normalne są takie opóźnienia,jeżeli wejdziesz w wykresy to podejrzewam,że wartości turbo zadana i rzeczywista będą się równać. Sztangi bym nie ruszał. Ad 2 Nie zmienia się również zadana turbo? Ad 3 Z rana na zimnym powinien się otworzyć od razu a potem powinieneś mieć spokój :) Zwór uwagę na map sensor jeszcze...
Jak nie reaguje na regulacje geometrii to zawór sterowania turbo do wymiany ewentualnie do wyczyszczenia , warto sprawdzić czy połączenie zaworu z atmosferą nie jest zapchane .
Pod prawym błotnikiem. Zawór zespolony z filtrem - dość drogi gips.
Błąd dotyczy zaworu zmiennej wydajności więc jeśli sam zawór jest sprawny to pewnie bsm uszkodzony.
Pobite zawory na jednym garku przez tłok i brak kompresji.
Dane były czytane Diagboxem
Zaślepienie zaworu niestety nie pomoże gdyż sterownik wykryje brak przepływu spalin na EGR i dalej wyrzuci błąd zaworu i automatyczny hamulec ręczny wyłączy Zawór musi być sprawny.
od czego zacząć Od jak najdokładniejszego usunięcia zestalonego oleju, potem demontaż kolektora i bardzo musisz uważać, żeby naprawa nie skończyła się demontażem głowicy(jak zgorzel trafi do dolotu a potem pod zawór) i co kupić Podkładki pod wtryski, frez do gniazd, uszczelki kolektora, można wymienić oringi na przelewach
5 oczek łańcucha między znakami. Czy przypadkiem, przy złym ustawieniu wałków, zawory nie spotkają się z tłokami?
Witam. Czy ktoś może wie jakiego rodzaju śruby dokręcają zawór EGR w C4. Pozdrawiam.
Trzeci raz pytam o wentylator i zawór. Diagnoskop nie jest lekiem na wszystko. Pozdrawiam
A czy to możliwe że to przez sterownik albo zawór EGR? Chociaż zaden błąd ego nie wyskakuje
Odnośnie diagnoz mechaników mam swoje zdanie, bo już byłem u takich co chcieli wymieniać każdą część a okazywało się, że problem był gdzieindziej, więc dlatego zawsze wolę wcześniej zapytać. Byłem dzisiaj w warsztacie, pierwsze wyskoczył błąd spalania na 1 i 3 cylindrze a finalnie się okazało, że jest brak kompresji na 2 cylindrze, więc prawdopodobnie...
w końcu się wnerwiłem ściągłem wężyk zaślepiłem go a przepustnica została ustawiona na stałe czyli przelot przez intercoler . nic się nie działo złego i auto dobrze ciągło Ja mam elektryczne sterowanie,ale pomińmy to. Jeżeli odepnę kostkę to w tym momencie zawór egr również nie będzie działał prawidłowo-u Ciebie zapewne też tak było.
Zawór podmieniany-bez efektu, przewody przeglądnięte. Czujnik nie powinien przekłamywać ?
Dokładnie chodzi mi o czujnik nr 12. Bo to chyba o niego chodzi. Po nr nadwozia ten czujnik występuje, niestety na schemacie nie mogę go zlokalizować: https://obrazki.elektroda.pl/9026953700_... Przesyłam też schemat: 920915 Na schemacie jest EGR zawór magnetyczny klapy chłodnicy spalin a nie widzę czujnika tej klapy.
Dałem mechanikowi samochód i uruchomił, przyczyna gdzie nikt nigdzie nie pisał to zablokowany zawór egr. Częsta przyczyna problemów z silnikiem. Można zamknąć temat.
Nie wtryski tylko zawór egr. Dziwne odczyty z przepływomierza skądś się biorą.
Witam ,powracam do tematu ustawienia łancuszka,mój łancuszek ma znaki w odstępie 7 ogniw itak złożyłem,auto odpala na dotyk ale głośno chodzi ,słychac jakby kompresja szła w kolektor ssący,teraz sie zastanawiam czy jest dobrze ustawiony łancuch ponieważ schemat pokazuje 9 ogniw,nawet miałe głowice zdjętą bo myslałem ze zawory sa nieszczelne(auto stało...
Gdyby się paliwo cofało to by ciężko palił, ja stawiam na nie domknięty zawór egr to że odpinasz wtyczkę to nie znaczy że jest szczelny.
Odepnij zawór wysokiego ciśnienia i zobacz czy zapali ewentualnie podglądnij ciśnienie podczas kręcenia rozrusznikiem. Tu nie ma cudów. W miarę proste auto...
Temat rozwiązany, mechanik zdiagnozował zablokowany zawór EGR, częsta przyczyna problemów z silnikiem hdi, a więc ani komputer ani czujniki.
Jako że samochod nie nadawał sie wogóle do jazdy stwierdziłem że spróbuje zamontować z powrotem stare elektrozawory. Po wyjęciu bloku zorientowałem się że te które zamontowałem nie miały numeru seryjnego z tyłu (BWXXXXX/X/X-XXXX). Okazało się że sprzedano mi chińskie zamienniki które wyglądają tak samo ale zupełnie nie działają jak powinny. Po zakupie...
Ja mam inne pytanie. Skoro autor nie wie co to dolot to skąd wie że trzeba wyczyścić EGR? I czy wie co to EGR... Żaden magiczny dodatek bez fizycznej ingerencji nie wyczyści Ci nic poza portfelem. Tylko problemów można sobie narobić jak kawał sadzy lub gluta po rozpuszczeniu odpadnie od zaworu EGR i wleci na zawór ssący lub przedostanie się do komory...
ale jak podłączyłem na krótko pod akumulator to działa. A dokładniej to co oznacza DZIAŁA? Chodzi o to, że taki silniczek/pompka jest wyposażony w zawór przesterowujący, który może zawiesić się. Teoretycznie nienaprawialny jednak w praktyce przy pewnych umiejętnościach można kombinować. Wprost to wymiana pompki.
O ile dobrze pamietam to w wyniku badania na komputerzebyla informacja " brak zaplonu na dwoch cylindrach" , albo iskry nie pamietam. Tylko nie wiem czy dwoch jednoczesnie czy nie. W dalszych krokach postepowania jest informacja o sprawdzeniu sterownika, ale wczesniej zawory i sprezanie. Slabo, poniewaz roboczogodzina w ASO nie jest tania:-(
Naprawa tego silnika może trwać nawet dłużej , choć w moim przypadku nie trwało aż tyle. Dostałem ostatnio Mini po dwóch remontach kapitalnych i to u dobrych fachowców , wymieniono prawie wszystko i dalej są problemy. Odczyt pierwszej sądy w tym modelu to ślepy trop . Skanery nie odczytują sygnału pierwszej sądy, niektóre pokazują mieszanka bogata czy...
Dzisiaj wiem już trochę więcej :), po odpięciu wtyczki z zaworu przestało klekotać, ale mam pytanie, czy ten zawór nie powinien działać dopiero po osiągnięciu pewnych obrotów, kiedy podawane jest na niego napięcie? To klekotanie jest na wolnych obrotach. no i rozwiązane, pomogła wymiana czujnika (zaworu) zmiennych faz rozrządu i nie to auto.
Niestety nic się nie udało wymyślić. Problem na jakiś czas sam się rozwiązał, ale znów powraca od czasu do czasu. Powiedziano mi, że zawór EGR może powodować takie problemy. Jeszcze nie sprawdzałem. Jak tylko będę coś wiedział, to na pewno napiszę.
Czy na zimnym silniku jak odpalisz też tak się dzieje? czy jest normalnie? u mnie w C4 dziś zdiagnozowałem problem bo miałem bardzo podobne objawy. Po rozgrzaniu silnika obroty falują, dławi się przy ruszaniu i przy zmianie biegów od niskich obrotów. Jak przekraczał ok 1200 obr idzie normalnie do odcięcia. U mnie winny jest zawór odpowietrzający zbiornik...
Po raz trzeci piszę ten post bowiem co chwila jakieś niespodzianki Otóż dalej nie wiemy jaki masz silnik. Zakładam, że masz tan wkład filtra a nie kompletny filtr do wymiany. A w sprzedaży są dwa rodzaje wkładów. Z króććem przyłączeniowym do instalacji lub bez. Króciec można przy odrobinie chęci przełożyć z poprzedniego wkładu. I pytanie co masz tam...
Witam Jak zauważyłeś cytrynka nie posiada funkcji START-STOP-całe szczęście Moim prywatnym zdaniem niewypał jak i dpf oraz zawór egr W TWOJEJ diagnozie co do rozrusznika niepokoi mnie fakt że problem prawie zawsze występuje przy ciepłym silniku
muszę odnaleźć tą opcje w diagboxie Mając diagnostykę, to powinieneś odczytać wszystko, poczynając od korekty wtryskiwaczy po czujniki temperatury itd. A skoro szarpie, to powinieneś obejrzeć zawór dawki paliwa, bo również od temperatury może szwankować, ale to wszystko zweryfikuje tym czym jest diagnostyka komputerowa. (A może masz chińską podróbkę...
Witam. Taki problem. Przy jesieni się Zaczelo. Citroen szarpie i wyrzuca kontrolkę check enginie. Błędy to wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach. Na początku działo się to po przekroczeniu 120km/h.Niewazne czy benzyna czy Lpg Później zrobiła się zimą i auto się naprawiło. Brak checka i nie szarpie. I teraz na wiosnę wróciło. Cewka zapłonowa, świece...
Witam, mam problem z Citroenem C4 grand Picasso 2.0 bluehdi 2014, oznaczenie silnika AHX. Problem polega na szarpanki, kangurzeniu podczas mocnego przyspieszania w zakresie 1500-2500 obrotów na 4-6 biegu. Efekt jest taki jak by podczas przyspieszania trzymać wciśnięty do oporu gaz, po 2 sekundach go odpuścić do połowy i znów wcisnąć. Brak błędów w sterowniku....
Witam. Kawał dobrej roboty. Bez tego artykułu pewnie bał bym się tam zaglądać. Ale do rzeczy. Pacjent Citroen C4. Od 2 miesięcy P20E8. Dzisiaj zrzuciłem zbiornik: - płytka jak nowa - zawór jak nowy - działa już od 4V - silnik jak wyżej - grzałki wszystkie wyglądają na sprawne - opory od 1.3ohm (podgrzewacz zbiornika) do 50ohm najmniejsze obwody tj....
Citroen C4 1.6 HDI 2007r. Pacjent nie zdał przeglądu za spaliny, tzn. pojechał sobie na przegląd z błędem na desce "depollution system fault". Po wstępnym sprawdzeniu okazało się, że zawór EGR się zawiesił. Sprawdziłem korekty wtrysków w poszukiwaniu dlaczego zawór EGR się zawiesił. Na biegach jałowych: Cylindry 1/3/4 korekty między -1 a +1, natomiast...
Dzień dobry, pacjent citroen C4 2010 1.6 benzyna. Silnik szarpał podczas dodawania gazu, gdy się rozgrzał, zaczął lepiej pracować, ale obroty dość niskie, około 700. Kody błędu, jakie pokazał komputer, 0014 i 11a8. Rozrząd nie wymieniany, auto od nowości u 1 właściciela. Przebieg 120000. Wymieniliśmy zawory zmiennych faz rozrządu. Auto ciszej pracuje,...
Witam wszystkich szukałem po forum podobnych tematów niestety nie udało mi się rozwiązać mojego problemu dlatego proszę o waszą pomoc. Samochód citroen c4 2005 rok silnik 1.6HDI 90km 9HX oryginalnie turbina bez geometrii bez FAPA. Problem polega na 0 sterowaniu sztangą turbiny w wartościach rzeczywistych doładowanie nie zwiększa się sztanga turbiny...
Jak w temacie citroen c4 picasso 1.6 hdi 2007 r. błędy były od egra zacina się, pali kontrolka esp, park wykasowanie nic nie dawało. Zamówiłem nowy zawór valeo dalej to samo, czasami wykasuje błędy i zawór procentowo pracuje dopóki nie zgaszę silnika. Gdy egr pracuje ,napięcie 3 pin egr na wolnych obrotach ma około 13,4 V jak dodam gazu powoli spada...
Niestety Kaziu1991 nie masz racji. Błędy EGRa i przepływomierza były od samego początku jak samochód stracił moc. Zawór EGR zamówiłem używany w dobrym stanie i dodatkowo jeszcze go przeczyściłem, następnie adoptowałem lexią. Błędy EGRa zniknęły i już nie wróciły a został on zaślepiony właśnie z powodu braku mocy. Przepływomierz zamówiłem nowy lecz błędy...
Witajcie. Może na tym forum ktoś nakieruje mnie na rozwiązanie problemu. Od początku. Podczas zwykłej jazdy auto zbiera się normalnie,ciśnienie zmierzone turbiny=ciśnieniu zadanemu oraz elektrozawór turbiny pracuje jak powinien-otwiera się i zamyka płynnie. Problem pojawia się,gdy staram się utrzymywać auto na stałych obrotach- w tym momencie ciśnienie...
W tym silniku cewka zapłonowa jest zintegrowana z przewodem wysokiego napięcia więc jeśli zamieniano cewki to także zamieniano przewody. Jeśli pomimo zamian świec i cewek błąd nadal dotyczy 2-go cylindra to jest tak jak powiedział elektryk czyli wtryskiwacz lub usterka mechaniczna (zawory, nagar w dolotach, itp.) Pozostaje pytanie czy elektryk-mechanik...
Instrukcje niektórych maszyn piszą o konieczności doliczenia pojemności węży serwisowych do ilości wtłaczanego czynnika, inne każą zamknąć zawór HP podczas napełniania żeby zminimalizować błąd wagi czynnika. Obecnie mam starą Magneti Marelli i co roku przed sezonem kalibruję wagę,błąd wagi nie przekracza 20-30g(o ile wagi stacji kolegów są wiarygodne)
Dzisiaj polaczylem oba przewody podcisnienia idące do zaworów sterujących przepustnicami, wykluczając przepuszczanie tych zaworów podczas pracy i szarpanie się tylko pogorszyło. Wymienię zawór sterowania turbo, chociaż zaczynam myśleć że to nie jest powód jeżeli przy wypiętym egr i odłączonym podcisnieniu do obu zaworów problem znika. Czytałem już kilka...
dzięki za PDF pomyłka zwarcie do masy Taki bład na regulatorze ciśnienia pompy CR zawór podmieniony a dalej to samo BSM walił błedami a nawet uruchamiał rozrusznik po właczeniu stacyjki, Okazało sie ze w środku ma sporo wilgoci a ze to moduł zalany gumą to musiałem rozciac obudowe aby wylać wode oczyścić plytki i pozbyć sie korozji Póki co po tej operacji...
Wypada zapłon podczas jazdy do świateł i to nie zawsze. Przy manualnej skrzyni biegów i zdjętej nodze z gazu (hamowanie silnikiem), powyżej chyba ok. 1500 obrotów, wtryskiwacze nie działają, więc nie powinno na tym etapie występować wypadanie zapłonów. Nie wiem jak to wygląda przy automatycznej skrzyni biegów. To, że ten efekt nie występuje zawsze,...
Witam Citroen C4 Grand Picasso 1.6 THP 156KM 2014r. benzyna. Mam podobny problem z wentylatorem chłodnicy. Wentylator nie włącza się. Gdy temperatura silnika wzrosła włączał się komunikat coś w stylu: wysoka temperatura silnika. Proszę zatrzymać samochód i na czerwono wyskoczyło STOP. Wskaźnik temperatury skoczył na maxa. Teraz jest coś takiego: Uruchamiam...
Za wszelkie podpowiedzi bede bardzo wdzieczny Nie musisz ale zacznijmy od początku, czyli jaki silnik , konkretnie . Jak nie wiesz podaj 8 ostatnich cyfr VIN. Jak jest zbudowany dolot wysokiego ciśnienia powietrza ? dwudrożny? Potem ustal czy widzi korek wlewu paliwa Wg komputera DPF sie regeneruje, ale sama puszka jest letnia, wiec nie bardzo wierze....
Cześć, C4 Picasso 1gen z silnikiem 1,6 HDi na rezerwie po przejechaniu kilku kilometrów od odpalenia nagle zaczęło klekotać, jakby samo przyśpieszać a po wrzuceniu na luz zgasło. Myślałem że to przyśpieszanie mogło wynikać z uszkodzonego turbo, ale nie, to wykluczyłem. Paliwo zatankowałem, podpompowałem gruszką (jest w układzie), i probowałem odpalić...
Sprawa troche bardziej skomplikowana w DV6. Szczegolnie po zerwaniu paska. Zdjecie walkow i wymiana lancucha i polamanych dzwigienek jest nieodzowne. I modlic sie, aby zawory wytrzymaly. Blokada walu na kole zamachowym sluzy tylko do odkrecenie i przykrecenia kola pasowego. Nie odpowiada ona ustawieniu rozrzadu. Do ustawienia rozrzadu sluzy blokada...
hi sprawdź egr - podciśnienia i zawór sterujący, wymontuj i wyczyść (egr) ,szczelność dolotu,odma, - parametry silnika na live, na zimnym i ciepłym silniku co się zmienia ? -przepustnice zobacz na live czy po dodani gazu i odpuszczeni pedału jest reakcja pozdrawiam kris ps filtr paliwa
Mam taki problem, samochód nie widzi klucza i się nie odpala. Starter się kręci, ciśnienie w rampie jest, czujniki wału karbowego wszystko dobrze odczytują, co widzę w Lexii, gdzie także widzę że problem jest z transponderem immobilizera. Jest takie pytanie, jak można "ominąć" immobilizer? Wiem, że na wcześniejszej generacji Citroenów dało się wyciąć...
Witam W moim Citroenie C4 mam skrzynie AL4 jest to odpowiednik DPO Auto kupiłem z uszkodzoną skrzynią jednak jej naprawa była nieopłacalna zmieliła sią cała przekładnia planetarna. Kupiłem drugą skrzynię z identycznym oznaczeniem. został w niej wymieniony olej i wymiana została wpisana do komutera oraz został skasowany licznik przebiegu oleju w skrzyni...
Witam mam problem z klimatyzacją w C4 grand picasso jak z tematu. Klimatyzacja nie załącza się, wentylator również się nie włącza. Do sprężarki klimy nie dochodzi +. Po podpięciu na krótko zawór się otwiera i klima zaczyna działać, ale po podłączeniu na krótko pojawia się błąd dotyczący zwarcia na plus, chyba tak powinno być. Po podpięciu na krótko,...
Powiem szczerze, że nie wiem czy pompa sypie opiłkami czy też nie. Będę musiał zajrzeć do filtra, ewentualnie wykręcić zawór ciśnienia i sprawdzić jak wygląda, tylko czy jak pompa by padała to nie było by też problemu na ciepłym silniku? Napiszcie mi jeszcze, czy normalne jest to, że w wężyku który dochodzi do pompy paliwa, paliwo idzie razem z powietrzem?...
Na początek proszę sprawdzić elektro zawór N75 sterujący turbiną oraz zaworem EGR. - do niego powinny dochodzić trzy gumowe wężyki które lubią pęknąć lub zsunąć się. A jeżeli chodzi o N75 to wymiana lub jak czujesz się na siłach to czyszczenie filterka znajdującego się wewnątrz. Świece żarowe? - sprawdzić bezpiecznik znajdujący się z skrzynce bezp....
Samochód: Citroen C4 2014 Hatchback Silnik: HDI 1.6 92KM (68kW), pojemność silnika 1560cm^3 Problem : Płyn chłodniczy znika do zera. Następnego dnia po odkręceniu korka(na zimnym silniku) jest duże ciśnienie (filmik nr. 1) i płyn minimalnie sie podnosi. Po dolaniu między min-max (do zgrzewu), jeździe 30 minutowej, znowu gdzieś ubywa i znika. Po czwartym...
Dzień dobry. Chciałbym poprosić o poradę odnośnie problemu z silnikiem 1.6 HDi 109KM (kod silnika 9HZ) w Citroenie C4 GP (rocznik 2008, ok. 309 tyś km według licznika). Problem zaczął się w ubiegłe lato i polega na tym iż tylko w cieplejsze dni (temperatura powyżej 0 – 5 ºC) i tylko na rozgrzanym silniku mam problem z odpaleniem auta tzn....
Witam wszystkich forumowiczów . Pojawiały się już na forum podobne tematy ale niestety nie znalazłem w nich odpowiedzi na moje wątpliwości . Problem jest w tym że po uruchomieniu i do wstępnego nagrzania (60-70 ° ) silnik pracuje nie równo i dymi na biało gryzącym dymem (niespalone paliwo ) nawet po zwiększeniu obrotów do 2500-3000 dymienie nie ustaje...
Witam, mam problem z Citroen C4 Grande Pisasso, 1.8 benzyna + LPG z 2006r, w tym samym czasie jak zaczęło szarpać sinikiem (jak się potem okazało wypalony jeden z zaworów) ukazał się komunikat Handbrake faulty oraz ESP / ASR system faulty, zapala się check, kontrolka ESP oraz auto parking off, co ciekawe po odpaleniu auta ponownie błędy te nie pojawiały...
Mam Citroena C4 Grand Picasso. Od jakiegoś czasu w czasie jazdy wyłącza się sama skrzynia. Żeby jechać dalej, trzeba zgasić silnik, poczekać chwilę, ponownie uruchomić silnik i auto znowu jedzie. Może jechać około 1 godziny, a czasem tylko parę minut. POMÓŻCIE! Mechanicy proponują sprzedaż lub kupno nowej skrzyni. (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź...
Ostatnio były wymieniane lub naprawiane: - elektrozawór turbiny; - regeneracja wtrysków; - wymiana wszelkich filtrów; -sprawdzenie przepływomierza; - FAP się regeneruje prawidłowo; Mam pewne podejrzenie, że może nie domyka się EGR - brak jednak kodu błędu. Wiem , że w tym pojeździe samo zaślepienie nic nie da bo oprogramowanie dalej go widzi" Nie próbowałem...
W tym silniku jest chłodnica spalin przy zaworze EGR, Ja bym od niej zaczął poszukiwania (tj. odłączył i spiął ze sobą węże płynu)
Witam!! Jestem początkujący na forum. Mam citroena C4 3d 1.6 hdi 90 km 2006 rok. TYP: 9hx dv6ated4. Na poczatek opisze swoje doswiadczenia z C4 ;) Od roku czasu borykałem się z różnymi problemami.. Auto bylo jako samochod przedstawicielski, moim zdaniem nie byl to dobry pomysl, zaniedbane. Rok czasu zajeło mi doprowadzenie do ładu i składu: - do kabiny...
Samochód ma problem ze zmiennymi fazami rozrządu. Wytarta głowica i pokrywy wałków w miejscu gdzie są pierścienie olejowe, a więc olej ucieka zanim przestawi kółka zmiennych faz rozrządu. 744518 Od skasowania błędów da się normalnie przejechać kilkaset metrów, kilka kilometrów, jednak kiedy pojawi się kontrolka silnika, zaczyna się on czkać, przerywać,...
Wtyczka z przewodami całkowicie nowa. Dodam że jak mierzę napięcie 12V między stykami 2 i 3 na podpiętym zaworze to jak nie słychać pracy zaworu podczas testu przez Diagbox to na mierniku też nie mam napięcia (pomiar na przewodach kilka centymetrów od sterownika). Napięcie 5V między stykami 1 i 5 jest. Nie wiem tylko co ma być na sygnałowym pin nr 4...
Znam mnóstwo ludzi którzy mają naprawdę sporo sprzętu. Bogatego sprzętu. I cóż z tego jak potrafi nim tylko skasować i odczytać błędy (nie mówie o tobie nie zrozum źle). Nie wspominam o kodowaniu, programowaniu, eepromach, flashowaniu itd. A jak już dzieje się coś z autem, !!! i nie daj bóg nie ma błędów !!! to wymieniają wszystko co popadnie goląc...
Witam Mam Citroena C4 2.0 HDI i od dłuższego czasu widzę usterkę o kodzie P2199. W zależności od źródła jej opisy to: Air temperature after exchanger signal. Coherence with the intake air temperature. Inlet air temperature signal fault (inlet air distributor) : Consistency between inlet air temperature (inlet air manifold) and inlet air temperature...
zawór klimatyzacji citroen citroen zawór podciśnienia zawór zawór wydechowy
piosenka radia skuter bassa rejestrator trasy
proste konstrukcje lampowe audio
Gotowa mapa do Mercedesa W202 1.8 benzyna (C180) Różnice między regulatorami napięcia z kablami żółtym i różowym a żółtym i białym