A samo sterowanie turbiny, zawór/selenoid podciśnienia sprawdzony.?
To co na zdjęciu to zbiorniczek podciśnienia. Czy jest on dziurawy lub zapchany? Bardzo łatwo można to sprawdzić wdmuchując do niego powietrze i sprawdzając czy ucieka z niego powietrze. Poza tym można też sprawdzić czy nie jest zapchany. Tam jest kilka króćców. Wdmuchując powietrze jednym króćcem powinno ono się wydostawać każdym innym króćcem. Chyba...
Do: jaworskiauto Ten zawór nie posiada diody gaszącej, co jasno i wyraźnie napisałem. Pisania dla pkt. nie tolerujemy. Do tego, to NIE JEST ZAWÓR REGULACJI PODCIŚNIENIA...
Właściciel wymienił zawór N 75,wężyki podciśnienia sprawdzone zbiorniczek podciśnienia nie trzyma ale minąłem go i podpiąłem bezpośrednio z wakum pod zawór sterujący .Na biegu jałowym po wciśnięciu gwałtownie pedału przyspieszenia przy ok 3000obr/min widać że sztanga kierownicy się podnosi ale błąd przeładowania wyskakuje podczas jazdy.Dodam jeszcze...
Aktywny bieg jałowy Teraz moje pytanie bo miałem dzisiaj Fiorino i tam podciśnienie właśnie 400mbar Czemu brak podciśnienia w c3 znaczy jest 620 kompresja po 12 kolektor sprawdzony Czy możliwe aby zawory przepuszczały przy takiej kompresji ?
1.6 hdi ma tak pompa vcum zbiornik pod ciśnienia zawór elektryczny opis na nim masz trzy połączenia jeden turbo wejście że zbiornika i jeden filterek lub wy prowadzony jest na silnik
nie , nie EGR. Zawór elektromagnetyczny podciśnienia - ta nazwa wyskoczyła mi po wpisaniu kodu cyfrowego z tego elementu .
Jaka może być tego przyczyna? Nie wiem, ale czy czasami nie będzie przepływomierz dawał złego sygnału do sterownika a sterownik będzie dawał sygnał do elektrozaworu podciśnienia i ten zawór zamknie to westage i powstaje zbyt duże ciśnienie w turbo
filtr był już zasyfiony wiec i tak był do wymiany sprzęgło padło w grudniu, teraz czekam na telefon zobaczymy jak wyjdzie diagnoza . tylko zastanawiam się czy to czysty przypadek zostawiając auto na wymianę linki i taki cyrk czy panowie fachowcy coś spaprali Dodano po 46 wyjaśniło się diagnoza zawór erg podciśnienia możecie mi napisać przybliżony koszt...
Pompy w zbiorniku nie rusz bo nie ma nic wspólnego z tym co opisujesz. Niebieski dym może być od niespalonego paliwa albo oleju. To pierwsze może się nie spalać kiedy cały czas pracuje zawór EGR. Olej może pochodzić np. z uszkodzonej turbiny. Na początek sprawdź EGR, bo to najłatwiejsze. Sprawdź czy masz jeden czy dwa elektrozawory (po prawej stronie...
Siemka .Więc tak podciśnienia muszą być podłączone zdjęcie nr. 2 przedstawia ,zawór opróżniania kanistra,( opary ze zbiornika paliwa wcześniej przechodzą przez filtr węglowy który jest w zakolu) podciśnienie samo nie spadło ,prawdopodobnie zostało zdjęte gdyż nie działa silniczek krokowy( odpowiedzialny za wolne obroty silnika) proponuję na początek...
Witam, mam problem z Citroenem C4 grand Picasso 2.0 bluehdi 2014, oznaczenie silnika AHX. Problem polega na szarpanki, kangurzeniu podczas mocnego przyspieszania w zakresie 1500-2500 obrotów na 4-6 biegu. Efekt jest taki jak by podczas przyspieszania trzymać wciśnięty do oporu gaz, po 2 sekundach go odpuścić do połowy i znów wcisnąć. Brak błędów w sterowniku....
Mam w c3 dwa błędy - p11b2 p14a4 - wymieniono: cały EGR + bypass, turbina z czujnikiem kopiowania, podmieniono: przepływkę, zawór turbo, sprawdzono: przejścia z bypass, przepływki do ECU, podciśnienia z bypass egr, turbo. Jedyne wartości które się rozjeżdżają to położenie kopiowania turbo - zadane i czytane ... reszta jak z podręcznika. Nie mam już...
Witam wszystkich szukałem po forum podobnych tematów niestety nie udało mi się rozwiązać mojego problemu dlatego proszę o waszą pomoc. Samochód citroen c4 2005 rok silnik 1.6HDI 90km 9HX oryginalnie turbina bez geometrii bez FAPA. Problem polega na 0 sterowaniu sztangą turbiny w wartościach rzeczywistych doładowanie nie zwiększa się sztanga turbiny...
Problem występuje nadal. Na wejściu podciśnienia do zaworu sterującego sztangą turbo jest ciśnienie -0.8 bara, ale tylko gdy zawór nie jest podpięty. Po podłączeniu zaworu ciśnienie to wynosi -0.5 bara. Na wyjściu z zaworu na sztange wynosi około -0.3 bara. Wymieniłem zawór na nowy, ale wynik jest ten sam. Po podłączeniu ciśnienia do zaworu i podłączeniu...
(-) lekkie poszarpywania(podkreslam bardzo delikatne) pojawiaja sie podczas plynnej jazdy ze stala predkoscia wtedy,gdy silnik nie ma obciazenia,tj zjazd z lekkiego pochylenia itd. Nic prostszego jak wykluczyć opcję sprzęgła, wyłączając je i włączając w trakcie jazdy z górki, czy w ogóle bez obciążenia. Poza tym może to zwyczajnie krzywe opony albo...
hi sprawdź egr - podciśnienia i zawór sterujący, wymontuj i wyczyść (egr) ,szczelność dolotu,odma, - parametry silnika na live, na zimnym i ciepłym silniku co się zmienia ? -przepustnice zobacz na live czy po dodani gazu i odpuszczeni pedału jest reakcja pozdrawiam kris ps filtr paliwa
Podciśnienie przy zaworze gruszki sprawdzone?
Też stawiałbym na złą pracę turbo, podciśnienia, zaworki, ja takie spadki mocy sprawdzam podłączając turbo omijając zaworki elektryczne jeśli bez nich jedzie ok to któryś padł, zdarzyło mi się to już kilka razy że zawór był cały czas otwarty i nie wciągał dźwigni od turbo, lub na większych obrotach puszczał. Proszę to sprawdzic.
Witam Auto przyjechało do naprawy, gdyż strasznie kopciło w czasie jazdy powyżej 2,5tys obrotów, wymieniony zawór EGR na nowy w starym membrana podciśnienia dziurawa i w ogóle nie chodził. Po rozkręceniu połowy samochodu, gdyż słabe dojście do śrub egru i złożeniu z powrotem auto nie ma mocy, jakby nie działała turbina i jak się przygazuje do 3tysięcy...
W komplecie z N75 pracuje jeszcze czujnik który jest na gruszce turbo. Jeśli ten będzie podawał złe wartości zawór będzie wysterowany odpowiednio do sygnału czujnika. Możesz na chwilkę pominąć zaworek ( spiąć wężyki podciśnienia) i sprawdzić czy turbina żyje i daje ciśnienie, ale to z wyczuciem ;) Najlepiej poszukaj osoby która będzie dysponowała odpowiednim...
Dzięki za pomoc. Dzięki tobie i twojemu linkowi udało mi się zidentyfikować, gdzie idzie ten przewód podciśnieniowy. Według zalinkowanego przez ciebie tematu zobaczyłem, że jest on podłączony do zbiornika próżniowego nr. 3. I znalazłem go. A wcześniej go nie widziałem, bo jest on schowany za tunelem kablowym (zasilanie wtryskiwaczy). Wymieniłem już...
Witam. Szukam pomocy - mam problem z silnikiem 2.0 HDI 110KM RHZ (w Citroenie Xantia 1999r.): na wyjściu z pompy wtryskowej nie pojawia się paliwo. Paliwo wychodzi z pompy wstępnej (w baku), dochodzi do pompy wtryskowej (wychodzi z filtra paliwa), ale nie wychodzi z pompy na listwe wtryskową i na wtryski. Pierwsza oczywista myśl - zawór wysokiego ciśnienia....
Zaślep egr na próbę. Dokładnie, potem wyjmij, umyj, oczyść itp. A jeszcze lepiej wykręć tak, żebyś widział zawór i uruchom test egr (elektryczny lub na podciśnienie) - będziesz widział jak pracuje grzybek i czy nie powstaje szczelina w położeniu "zamknięty".
Ja tam nie mówię nie, masz czas i chęci to sobie dłub ale czy chleb też sam sobie pieczesz i zęby plombujesz? Jak to uczyli w szkole: murarz domy buduje, krawiec szyje ubrania... itd. a mechanik naprawia samochody i z tego żyje. Jak nie naprawi twojego to nie będzie miał kasy i nie kupi od ciebie tego co wytwarzasz lub czym handlujesz. No więc jak sam...
Małe podsumowanie. - Zużyło się koło dwu-masowe, więc zostało oddane do regeneracji (650zł). Dodatkowo wymienione kpl. sprzęgło tj. tarcza, docisk i łożysko. (400zł) - Auto podczas pracy traciło moc, nie było czuć turbiny. Odesłana do regeneracji. (850zł) - Wymieniony olej i filtr (zalecany w książce Citroena Total Quartz 7000 10W40 + Filtron) Po w/w...
Podciśnienie masz ok,0,35bara jest wartością poprawną. Przewaznie wynosi 0,33 do 0,40 bara. Czas wtrysku jest ok,powinien się zawierać (na wolnych obr) pomiedzy 2 a 4 ms. Za małe napięcie na sondzie świadczy że wtryskiwacze mało co wtryskują,więc pewnie leży pompa,więc zmierz jakie masz ciśnienie ma magistrali. Zrób tak-weź do strzykawki paliwa,podłącz...
Po poczytaniu na forum citroena sprawdziłem wszystki połączenia przewodów podciśnienia i same przewody. Znalazłem jedno uszkodzenie przy zaworze który coś otwiera przy głowicy z przwej strony. Pęknięte było giazdo dzwigienki w które przychodzi ta dzwigienka. Zobaczymy jaki będzie efekt jak trochę zrobię kilometrów.
Na kolektorze wydechowym masz przykręcony zawór do którego idzie gruby wąż z pompy powietrza wtórnego. Gdy auto jest zimne to sterownik silnika włącza pompę by katalizator szybciej się nagrzał. Oprócz włączenia pompy powinien również zostać wysterowany zawór. Zazwyczaj ten zawór sterowany jest przez podciśnienie z elektrozaworu. Problem u ciebie może...
Typowe dla overboosting. Sprawdz regulacje turbiny. Podcisnienie, wezyki na szczelnosc, solenoid, sama turbine (niepamietam czy to jest WG czy VGT). Jakie widzi cisnienie turbiny? Warto sprawdzic tez zawór EGR na szczelnosc.
Tylko co ma wspólnego deszcz z zaworem podciśnienia ? Może mieć bardzo dużo. W zaworze podciśnienia są sprężynki i żelazny trzpień elektromagnesu, który czasem koroduje. A warstwa rdzy jest higroskopijna i pęcznieje w wilgotnej atmosferze a kurczy się w suchej.
Krzywka na pedale sprzęgła ma swoje miejsce ma w jednym miejscu taki kołeczek ustalający.Jak pracowałem w ASO wkładaliśmy krzywkę na miejsce i obok zapinaliśmy plastikową opaskę zaciskową o odpowiedniej szerokości (naprawa dożywotnia).Krzywka w czasie pracy nie będzie się zsuwała i wszystko będzie ok. Co do defektu EGR u mnie w Citroen Xsara defekt...
Witam. Pacjent do Citroen C3 1.4 8V 2005r. Objawy to: - falowanie obrotów; - wypadanie zapłonu; - cieżki rozruch na zimnym silnuiku. Co sprawdzone: - cisnienie paliwa - ok; - cisnienie sprężania - ok; - zawory i rozrząd - ok; - układ zaplonowy - ok; - podcisnienie w kolektorze 633mbar - ??? - uklad dolotowy szczelny; - sondy - ok; - przepustnica - ok...
Na samochodzie jest sterownik Sagem S2PM-382 Dodano po 10 Wszystkie przesłanki wskazują na usterkę tego sterownika. Wydaje mi się że nieprawidłowe podciśnienie w silniku spowodowane jest tylko i wyłącznie nieprawidłowym funkcjonowaniem ecu. Nieprawidłowe podanie czasu wtrysku i zapłonu powodują podciśnienie rzędu 0,3 bara. Po odpaleniu silnik gaśnie,...
Co da samego CR to ja mam seryjnie 9.25:1 i ciśnienie sprężania 11bar. 16 zaworowe silniki citroena mają CR 10.5:1 i ciśnienie 12.5 bara - są to ciągle silniki przystosowane do jady na paliwie o LO95. CR 11:1 jest w wielu źródłach podawany jako jeszcze bezpieczny dla paliw o LO > 100. Mam opcję wyboru 2 grubości uszczelki i oczywiście planować zamierzam...
zawór podciśnienia astra zawór podciśnienia naprawa zawór podciśnienia mercedes
mitsubishi falownik pilot zmiennym kodem ogniwo peltiera zwarcie
przedwzmacniacz lampowy gitarowy przedwzmacniacz gitarowy
Jump starter A37 MAX nie uruchamia Jeepa Wranglera - przyczyny i rozwiązania Zamienniki tranzystora TY30N50E: SIHG30N50E, FQA30N50 i inne