witam mam takie pytanie dzis odkrecając korek od oleju zauwazylem biale mazidlo (typowe objawy uszczelki spod głowicy) . Objawy są typowe...Dla zimy i jazdy na krótkich odcinkach.
Dobrze posmarować i dokręcać momentem 2 daNm a potem jeszcze 240°. Maksymalna długość szpilek 175,5 mm
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
Źle wykonana robota lub pęknięcie na bloku silnika lub głowicy.
Przed popuszczaniem płynu przez termostat węże twardnieją? Nie nic się nie dzieje. To nie uszczelka pod głowicą.
Ja jestem tylko ciekawy kiedy przegrzejesz silnik tak, że pęknie głowica albo zatrzesz tłoki. Jeżeli nie dopuszczasz do głowy, że to uszczelka głowicy to może cieknie chłodnica EGR?
Ma chłodnicę oleju, jak najbardziej. I tylko olej będzie w płynie. O uszczelce pod głowicą już pisałem.....
Witam mam taki sam problem z tym silnikiem i w przyszłym tygodniu będę się za to zabierał. Czy udało się rozwiązać problem? U mnie narastało to powoli i wydajemy się ze silnik tracił moc regularnie, rok temu była wymieniana uszczelka pod głowica i kompletny rozrząd, zaczęło tez wywalać komunikat o niskim ciśnieniu oleju
Olej w zbiorniczku to z dużym prawdopodobieństwem uszczelka pod głowicą.
Po tym zdjęciu już wszystko wiadomo. Fragment pomarańczowej uszczelki przylega bezpośrednio do głowicy.
Jedynie przedmuch z cylindra przez pękniętą uszczelką/głowicę/blok.
2014 więc już z nowym ryjem, wszystkie na dpf-ie. Z tych trzech najlepsze silniki fiatowskie 2.3. Najmniej skomplikowany 130 i 150 koni. Nie patrz nawet na 2 litrówki PSA, potrafiły się po 30 tysiącach zacierać, wtryski, uszczelki pod głowica, długo by wymieniać.
Zdejmij tę opaskę i sprawdź czy krawędź rury nie jest pozaginana albo pofalowana i w razie czego ładnie to wyprostuj. Sprawdź też jak pracuje zawór EGR, najlepiej zdementuj go (jest nakręcany na kolektor razem z tym kawałkiem grubej rury, aby go wyjąć trzeba wyluzować kolektor) i oczyść. Jak już to wszystko rozbierasz to nie zawadziło by zdjąć zupełnie...
Na pierwszym zdjęciu to nie jest świeca, a wtryskiwacz. Jest cały mokry. Uszczelka pokrywy zaworów jest stara i sparciała dlatego są pęknięcia. To powoduje też pocenie się silnika na tej uszczelce. Uszczelka nie jest problemem błędu. Skoncentrowałbym się na tym wtryskiwaczu, świece są po drugiej stronie głowicy.
Więc podejrzana jest uszczelka pod głowicą..
Winna może być uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Wymieniłem uszczelkę pod głowicą .
witaj. Myślę ze uszczelka pod głowicą
Byłem u mechanika (w Skarżycach) okazało się że sterownik jest uszkodzony, oraz potrzebny jest remont silnika. Jest uszkodzona uszczelka pod głowicą oraz cylindry do roboty.
Zrób zdjęcie wykręconych świec (tylko w kolejności jak w silniku). Problemy z wypadaniem zapłonu masz po błędach na 1 i 2 cylindrze. Mogą nie mieć nic wspólnego z cewkami czy świecami. CZY BYŁY SPRAWDZANE LUZY ZAWOROWE? CZY BYŁA SPRAWDZANA KOMPRESJA? (mogą być upalone zawory wydechowe bądź wydmuchana uszczelka pod głowicą między cylindrami).
Witam Citroen saxo 1.1 rocznik 99. Mam pytanie, ostatnio wymieniona zostala uszczelka pod glowica i wszystko bylo w porzadku, ale pojawil sie problem. Odpala od kopa jednak jak puszcze gaz to obroty slabna i autko gasnie, musze go rozgrzac chwile, i juz pozniej pracuje normalnie, przed wymiana palil normalnie przy wiekszych mrozach nawet, odpalalem...
Mi się wydaję że masz problem z uszczelką pod głowicą lub zupełnie głowica walnięta .
Witam 3 dni temu robiłem klientowi uszczelkę pod głowicą w samochodzie citroen xsara 1,4 . Głowica oczywiście planowana , uszczelka solidna, lecz klient uparł się na pozostawienie starego paska rozrządu który nie wyglądał dobrze. Powiedziałem że zabiera auto na własną odpowiedzialność. Odebrał auto ,zapłacił. Następnego dnia dzwoni że coś nie działa...
za malo informacji, rozrzad poszedl na blokady?
Do tego trzeba zdjąć głowicę. Uszczelka pod głowicą może być, ale mało prawdopodobne. Do weryfikacji należy zmierzyć kompresje.
winna była uszczelka pod głowicą, po wymianie wszystk ok
Zdiagnozuj lepszym testerem.
Ale autko normalnie działało jak odbierałem? Czy może to byc czujnik położenia wału????
Termostat, lub w gorszym przypadku uszczelka pod głowicą. Zrób test na spaliny w płynie w chłodnicy.
Uszczelka pod głowicą odpowiednia? Głowica napewno z tego samego silnika? Olej na górze się pojawia?
Usterka która mnie nękała to źle zrobiona uszczelka pod głowicą. Adaptacja pomagała na jeden dzień. Problem powracał bo były przedmuch spalin do układu chłodzenia. Po ponownej wymianie uszczelki i reszty drobiazgów z tym związanych, auto nareszcie działa. Czekam na ciepłe dni żeby jeszcze raz zrobić adaptację przepustnicy. Dowiedziałem się że uszczelka...
Nissan, kolega miał c3 w benzynie. Nie pamiętam pojemności, ale psuło się w nim wszystko. Od uszczelki pod głowicą po pompę abs.
Miałem taki wynalazek i ZX-sa z podobnym silnikiem. Najczęściej pada uszczelka pod głowicą, ale trzeba się też przyjrzeć tulejom cylindrowym gdyż w tych silnikach są wymienne i osadzone w bloku na uszczelniaczach. Jest dużo przestrzeni pomiędzy tulejami a blokiem i tam może się przesączać płyn chłodniczy. Przy zdjętej głowicy nie powinno się kręcić...
https://filmy.elektroda.pl/3_1733839004.... No niestety ziścił się czarny scenariusz . Prócz problemów z pompą , padnięta uszczelka pod głowicą . Jednak będzie potrzeba przeszczepić silnik z Vana o którym wspominałem że w razie czego będzie dawcą ...
Z kont pewność ,że uszczelka pod głowicą ok. Co ma znaczyć " raz grzeje raz nie" chodzi o ogrzewanie? czy o zagotowanie silnika.
Pewnie leci uszczelką głowicy i przy pracującym silniku zabiera. Obejrzyj dobrze styk głowicy i bloku.
Robisz sam czy w warsztacie? Wymiana tulei to wbrew pozorom kupa roboty i pomiarów czasem można się zdziwić że znowu uszczelka poszła.
Witam. Robię właśnie taki ciekawy silniczek 2.7 HDi V6 DT17BTED4, który powstał w ramach wspólnego projektu przez inżynierów Jaguara/Ford i PSA Peugeot/Citroen. Niestety wydmuchało uszczelki pod głowicami. Głowice oddane do sprawdzenia (są szczelne) i planowania (zebrane 0,025) Moje pytanie jest takie? Jakiej grubości uszczelkę teraz zastosować? Na...
ok, dziękuję. Właśnie jestem po wymianie termostatu i chciałem się upewnić czy przypadkiem takie ciśnienie które wyrzuca mi płyn nie jest spowodowane uszczelką pod głowicą lub w ogóle pękniętą głowicą.
ja tam wszystkie uszczelki czy to gumowe, papierowe czy korkowe zawsze i tak smaruję Reizosilem (oczywiście oprócz uszczelki pod głowicę:) ) - i wtedy jest długo dobrze Też kibicuję - sam też wszystko naprawiam sam i lubię takie starocia, ale coś takiego to już by mnie chyba załamało, bo też nie mam żadnego kanału, dźwigu, widlaka itp tylko radzę sobie...
Witam. wygląda mi to na uszkodzoną uszczelkę głowicy (brak kompresji). lub masz zabrudzony gaźnik. pozdrawiam.
W hdi przy planowaniu głowicy trzeba zawory ,,utopić''.
Była robiona uszczelka pod głowicą i regulacja zaworów. Z tym, że jeśli auto odpala na gazie, a na benzynie nie i paliwo nie idzie to chyba świec nie można obwiniać.
od czego zacząć Od jak najdokładniejszego usunięcia zestalonego oleju, potem demontaż kolektora i bardzo musisz uważać, żeby naprawa nie skończyła się demontażem głowicy(jak zgorzel trafi do dolotu a potem pod zawór) i co kupić Podkładki pod wtryski, frez do gniazd, uszczelki kolektora, można wymienić oringi na przelewach
Witam, poszukuje instrukcji jak wymienić rozrząd w Citroen Jumper 2.8 HDI 128km z 2003r. oraz jak wymieć uszczelkę pod głowicą. Może ktoś dysponuje jakimś manualem? Z góry dziękuję za pomoc.
Magik jesteś! Szacun! To plucie olejem to może być zamarznięta odma (czyli wąż odpowietrzający skrzynię korbową). W takim przypadku rozgrzałbym silnik na wolnych obrotach przy otwartym korku oleju. Jeśli nie pomoże to spróbowałbym wąż wyczyścić. Jak i to zawiedzie to liczyłbym się z najgorszym - uszczelka pod głowicą. P. S. Nie wiązałbym ewentualnego...
no tak, miałem na myśli zawory a nie cylindry :) właśnie boję się, że to uszczelka pod głowicą, ale jeszcze sprawdzę termostat, dzięki za odp.
Grubsza uszczelka pod głowicą? A z jakiej okazji? Może mi się coś myli, ale to jest płaska głowica, a komora w tłoku. 90% mechaników wychodzi z założenia że po planowaniu głowicy trzeba założyć grubszą uszczelkę- nie wiem dlaczego :D :D :D
Uszczelka pod głowicą do roboty, standard w tych 1,4. Starą wyjmiesz w 70 kawałkach.
Następnego dnia po odkręceniu korka(na zimnym silniku) jest duże ciśnienie Uszczelka pod głowicą. Nie szukaj, grzebanie nie ma sensu. Może inaczej, kompresja przedostaje się do ukł chłodzenia czyli upg, pęknięcie głowicy czy tulei.
No tak - tylko, że to są spore koszty. Czy są w pełni uzasadnione? Miałem znajomego, który wymieniał uszczelkę i robił głowicę w swoim samochodzie a przyczyna była zupełnie inna.
Sprawdź węże od cieczy, może któryś jest popękany lub ma słabo ściśniętą opaskę. Objaw gotowania i ubytku cieczy może świadczyć o usterce uszczelki głowicy lub termostatu. Czy działa Ci wentylator chłodnicy, sprawdź bezpiecznik i czy lekko się obraca.
Witam niestety rozrząd ustawiony dobrze pali na dotyk ale strasznie wali w filtr powietrza postaram się dodać filmik wiele wskazuje że to uszczelka pod głowicą ale może to coś innego macie pomysły ?
Jedne mniej korodujących auto to samochody francuskie. Moje stare Clio 2 z 1998 roku ma zdrowszą blachę niż niejeden 5-latek. Silnik 1,2 benzyna ma już prawie 250 tyś i nie miał większej awarii, nie licząc wymiany uszczelki pod głowicą. Citroen też robił dobre blachy i zabezpieczenie. Obecnie mam C5 który ma też już 12 lat i nie rdzewieje. Na rdze odporne...
układ odpowietrzałem kilka razy powinno być oki bo robiłem to już kilka razy jak miałem wcześniej tez xantie, a wcześniej jak właśnie miałem przedmuch na 3 tłoku to przy odpalaniu przy otwartym zbiorniczku wyruwnawczym woda chlapneła do gury . zrobiłem planowanie głowicy i nowa uszczelka grubsza na druge wykarbienie
Kiedy była robiona ta uszczelka pod głowicą? Jeśli niedawno, a falowanie pojawiło się po tej naprawie, to czemu nie pojedziesz na reklamację?
Ewentualnie poleciała uszczelka pod głowicą i silnik przebiera na wolnych obrotach. Podłączyć Lexie i zobaczyć jakie są błędy.
Możesz zdradzić ile mniej więcej taka naprawa wyszła? Powiedzmy bez klimy i katalizatora Witam Ja za remont tego silnika w Krakowie zapłaciłem 6k PLN w zeszłym roku. W naprawę wchodziła naprawa/wymiana wszystkich gniazd zaworowych (uszkodzone było tylko jedno), szlifowanie głowicy, wymiana wszystkich uszczelek "po drodze" itd. Jeżdżę rok po naprawie...
To nie kropka to otwór do zablokowania koła w głowicy. I nie "0" a blokada wału a konkretnie koła zamachowego w bloku silnika.
Ten modul moze byc jedynie zintegrowany z cewka bo nic poza tym nie ma, a cala ta cewka (czy jak kto woli zespol cewek byl podmieniany). I dziękuję za wyjaśnienie dziwnych wskazań stroboskopu. Coś w tym rzeczywiście może być. Ale jesczze takie pytanie: tak samo pokazuje na benzynie i na gazie, a na gazie chodzi właściwie dobrze. Podejrzewam, że może...
witam do Pana Czerny 1.10 nm to ile Nm ...taką wartość Pan podał . Momenty z diesla to wygrzebane z internetu jako dane do C3 , mogłem to zweryfikować jak kupiłem instrukcję w PDF . Problem był kolejny bo w tej pseudo instukcji do C3 nie podano jednostek. Śruby mam nowe , głowica po profesjonaalnej regeneracji . Aktualnie walczę z rozrusznikiem , urwanym...
Regulacja zaworów ? Lub łapie gdzieś lewe powietrze, może uszczelka poszła ? Masz może tak jak jedziesz na najwyższym biegu (5) na wolnych obrotach i gdy wciśniesz pedał gazu to tylko głośniej jest i ledwie co się rozpędza lub idzie taki świst ? To może być uszczelka pod głowicą. Jak masz czym sprawdź kompresję na tłokach.
Takie skoki są czesto przy uskzodzonej uszczelce pod głowicą. Sprawdz czy nie masz oleju w plynie chlodniczym lub plynu w oleju. Ktory rok auta ?
Citroen C4 Grand Picasso 1.6 VTi. Wymieniony rozrząd, wałki faz rozrządu, planowanie głowicy, nowe tłoki, szlifowanie, honowanie cylindrów, nowa pompa wody, nowa pompa olejowa, nowy smok, czujniki faz rozrządu, nowy termostat, nowy olej, nowe świece, już 3. komplet, 2 nowe cewki (Bosh, NGK), nowe uszczelki pod wtryskami, szlifowanie wału korbowego,...
No właśnie dlatego pisze : przed wymianą paska nie dymił, a po niej dymi, więc sprawdź dokładnie początek tłoczenia, czyli wyprzedzenie wtrysku, jest od tego czujnik położenia wałka , ale należy to sprawdzić. Miałeś wcześniej błąd przez zużyty rozciągający pasek. Wał korbowy i rozrządu nie "współpracowały" ze sobą tak jak powinny. Nowy pasek poprawił...
Przy cenie "Za wymianę uszczelki bez planowania głowicy mechanik skasował 120 zł. " możesz spodziewać się wszystkiego , bądź najbardziej wyczulony na paragon , ten zabezpieczy twoje ewentualne roszczenia .
Masz elektronikę w pompie? Na początek to pomiar ciśnienia się kłania (uszczelka właściwej grubości?), stan wałka, wtryskiwacze w czasie remontu zaślepione?
Zabrałem się za naprawę swojej cytryny saxo 1.1 a dokładnie za wymianę uszczelki pod głowicą.Jest to moja pierwsza taka ingerencja w silnik... Na mechanice troszkę się znam ale nie jest ona moja mocna strona.Dużo od małolata mechesowalem z kolegami w garażu ::)Silnik mam rozłożony głowica jest już splanowana ,uszczelka kupiona .Problem mam z skręceniem...
Chodzi mi o doprowadzenie do maksymalnej szczelności zaworów znajdujących się w gniazdach. Czy uszczelkę pod głowicą należy potraktować jakimś uszczelniaczem? Doszedłem do momentu gdzie jeden cylinder próbuje gadać, ale to wciąż za mało do zapłonu. Wie ktoś jakie są koszta szlifowania zaworów? Bo szczerze mówiąc już nie mam na to cierpliwości. Jeszcze...
Mam taki problem. Robiłem regeneracje wszystkich wtryskiwaczy ze 3 razy sprawdzane i ok. Przed remontem korekcje 1 +1.4 2 0.03 3 +6.01 4 0.03 Silnik remontowany. Na jednym garku pokrzywione zawory i brak kompresji. Wymienione panewki głowne i korbowodowe pierscienie tłok , uszczelka głowicy, głowica splanowana i 16 nowych zaworów uszczelniacze i gniazda....
To nie dym tylko woda dostająca się do cylindrów gdzie jest spalana mieszanka paliwowo-powietrzna. Sprawdź jaki masz poziom płynu chłodzącego. Taki objaw to w najlepszym wypadku droga wymiana uszczelki pod głowicą a w najgorszym wymiana silnika (często druga opcja jest tańsza od pierwszej).
Witam.Mam pytanie do Michała-mi, czy rozwiązał swój problem gdyż mam u siebie podobny. Po złożeniu uszczelki pod głowicą autko zaczeło falować, nawet potrafi zgasnąć. Korekcje na wtryskiwaczach też są tak mocno wyśrubowane powyżej 120 %. Proszę o odpowiedz z góry dzięki
Witam. Mam Saxo 1.0 1999 r na monowtrysku. Te same objawy. Uszczelkę pod głowicą wymieniłem ,chociaż wycieku prawie nie było. Świece nowe i wtrysk wyczyszczony. Mimo to objawy się pogłębiają. Czy ktoś sobie z tym poradził ? Pozdrawiam.
jeżeli zaczoł palić nagle baaardzo dużo,świeci się lampka od sondy,a świece są czarne okopcone na 90% padła uszczelka pod głowicą,odepnij czujnik temp silnika dla ecu-powinny obroty zmaleć, czy ubywa płynu chłodzącego?
Kolego rozgrzej silnik to momentu załączenia wentylatora na chłodnicy po załączeniu wentylatora sprawdź czy aby węże z chłodnicy nie są za twarde . Bo jeśli tak to początek końca uszczelki pod głowicą lub samej głowicy. A po tym teście będziemy wiedzieć czy nie aby nie dostaje się część kompresji do układu chłodzenia.
z tymi świecami jest tak że mają uszczelkę miedzianą która się dopasować do głowicy. Dokręć do lekkiego oporu a następni o 90stopni a za jakiś czas sprawdź czy się nie odkręciła któraś z świec.
Zdjąłem głowicę A nie zdjąłeś czasem tylko pokrywy rozrządu ? Kolega też mi mówi że zdjął i będzie wymieniał uszczelkę , a gdy poszedłem do garażu zerknąć jak mu idzie , to okazało się że wcale tej głowicy zaworów nie ściągnął . Wątpliwości naszły mnie po przeczytaniu : Odkręciłem mocowanie termostatu z boku głowicy To jest na bloku, a nie głowicy.
Witam Jak w temacie co może być przyczyna wylewania płynu korkiem ze zbiornika na chłodnicy ? Generalnie zbiornik miałem pusty po pewnym czasie. Dolałem litr i założyłem inna gumkę na w/w korek ponieważ ta poprzednia była bardzo zużyta ale nadal po zagrzaniu, przegazowaniu wyleciał z powrotem ? Czy to przez ten wadliwy korek ? Czy jest jakaś specjalna...
Witam! Mam problem z citroenem berlingo 1.4 benzyna 1999r. Otóż podczas jazdy strasznie trzęsie samochodem i nie ma mocy. Posiadam go od 3 miesięcy. Byłem z nim u mechanika została wymieniona uszczelka pod głowicą ponieważ w chłodnicy znajdował się olej. Mechanik stwierdził że to przez tą uszczelkę tak trzęsie. Wymiana uszczelki nic nie pomogła. Wymieniłem...
Hej, odkopuje trochę temat żeby nie zakładać nowego, takie pytanie odnośnie wytartych łoży w tych silnikach, tak myślę czy nie dałoby się zastosować oringów nadwymiarowych? Tzn zmierzyć grubość wytarcia i zakupić oringi teflonowo grafitowe na wymiar? są firmy które specjalizują się w produkcji takich uszczelnień a takie uszczelki będą i tak kilka razy...
Pompa nowa, a smok wymieniony? Pompa nowa, smok wyczyszczony, przeglądany pod kątem peknięcia, nowa uszczelka smoka. Wymieniliśmy panewki korbowodowe, ściągnięta nasada głowicy, przeglądnięty napinacz łańcucha. Zdemontowana i wyczyszczona podstawa filtra oleju, ale bez rezultatów. Stawiamy na peknięcie bloku.
Dzień Dobry. Odgrzebię temat. C4 1,6 po remoncie (uszczelka pod głowicą) podczas jazdy przy temp. zewnętrznej 6 stopni sięga 106 stopni. Do tej pory nie było potrzeby sprawdzać, a auto nie posiada wskaźnika. Więc i u mnie taka temperatura pracy silnika występuję. Czy zgłębiłeś mocniej temat? Czy to jest normalna praca temperaturowa? Nie mogę odnaleźć...
Sztuka z lpg dzisiaj. Citroen 301, pykanie rozrusznika - powód, przyczyna - zalany płynem chłodzącym. Ostatnio wymieniany pól roku temu. Gwarancji nie chcą uznać ponieważ zalany płynem. Wymiana szczotek, mycie rozrusznika (bez naprawy nieszczelności) i "pincet" w plecy przez elpedżi. Drugi opelek zafira, oczywiście lpg - w silniku błędów z 1500 ale...
jeżeli faktycznie jest nieprawidłowy luz może dojść w najgorszym razie do nadpalenia zaworów/gniazd w głowicy. Nie warto ryzykować. Jest to całkiem przyjemna czynność, a zachowując odpowiednią kolejność - mało czasochłonna. Nowa uszczelka pokrywy lub, jeśli jej stan na to pozwoli, stara + silikon.
Panowie . Przypadkiem nadknąłem się na wasze opisy i widzę że wasze doświadczenie z tymi 2,2 hdi jest ogromne. Mam zatem pytanko czy te tłoki często pękają w tych wozach,bo akurat wjechał do mnie na lawecie jumper 2,2 hdi na łańcuchu to chyba ta PUMA czy się mylę? Objawy nie ciekawe jakby uszczelka pod głowicą poszłą ale ani się nie robi ciśnienie w...
Witam Wymienilem uszczelke pod glowica citroen jumper 2.5 tdi i nie moge odpalis samochodu. Prosze o pomoc
Witam Mam problem z citroen berlingo 1.9D dw8b 2004. Otóż robiłem rozrząd, wymieniałem uszczelkę pod głowicą, wszystkie filtry, płyny itd. Pojawił się po serwisie dziwny dźwięk w silniku. Pojechałem na diagnostykę. Wykazało błędy : p0222 i p1131 - czyli coś z elektrozaworem. Wymieniłem elektrozawór i dalej to samo. Silnik pali - świeci się check engine,...
no jak kopci na biło to moze być : albo uszczelka głowicy, lub głowica woda idzie na cylidry, nie do oleju lub za durza dawka paliwa,poprostu leja wtryski i nie przepala wszystkiego i masz cos takiego jak TAD termiczna aparatura dymotwórcza :D to jest zwykły diesel czy turbo
I kolejna niespodzianka. Z czystej ciekawości zajrzałem dzisiaj do chłodnicy, na ściankach powyżej poziomu płynu pojawił się ciemny osad (wcześniej na pewno go nie było), wyciągnołem trochę prętem - wszystko wskazuje na to, że to olej:/ Pod korkiem oleju w silniku i na bagnecie oleju czysto. Przejmować się tym osadem i myśleć już o robieniu głowicy...
Witam Posiadam wyżej wymieniony samochód Citroen Berlingo 1.4 + LPG I mam taki oto problem. Samochód grzał mi się bardzo wręcz nie raz gotował wodę. Jak sadziłem poszła uszczelka pod głowicą. Tym oto sposobem wymieniłem uszczelkę + kompletny rozrząd + Pompę wody, termostat, czujnik temperatury. Zmieniłem olej, płyn chłodniczy i teraz co mi się dzieje...
Zmień mechanika. Teraz po tym remoncie zobacz czy niema piany na miarce oleju, korku od zbiornika płynu chłodzącego. Powiedz mechanikowi że poprzedni mechanik mógł spartolić robotę, i żeby zobaczył ciśnienie na wale korbowym. Mechanik będzie wiedział co robić dalej. Dodano po 3 Krzywy blok silnika to raczej bzdura. To może nie być bzdura, ponieważ jeśli...
Witam wszystkich mam taki problem wymieniałem uszczelkę pod głowicą wszystko było ok. do momentu kiedy mój synek nie przekręcił kluczyka w stacyjce :/ i już wiecie co się stało pomoże mi ktoś w ustawieniu tego rozrządu???
najprawdopodobiej wydmuchało ci uszczelke pod głowicą - najlepiej sprawdzić mierząc kompresję. oleju w płynie może nie być bo mogło wydmuchać uszczelkę między cylindrem a kanałem wodnym. jak najszybciej wymień uszczelkę bo ciśnienie w układzie chłodzenia może ci rozwalić chłodnicę.
Ja bym sprawdzil cisniene sprezania (jeżeli bedzie fabryczne lub wieksze to uszczelka zla zalozona). Sprawdził rozrząd czy coś nie jest przestawione (w tym przypadku wałek rozrzadu). Przy tym wyczyścił popychacze i wymienił wszystkie dźwigienki. Dobry olej i tyle. W tym silniku dzwigienki nie urywały się nigdy same. Albo ktoś przy rozrządzie się zamotał...
Witam Ma Citroena Jumpera z 1998 roku z silnikiem 2.0i 80kW. Motor koncernu PSA na jednym wałku rozrządu o oznaczeniu XU10J2. Wymieniłem w nim uszczelkę pod głowicą i nie wiem jak ustawić rozrząd. Przed rozpoczęciem roboty nie spojrzałem w internet bo byłem pewien, że na pewno znajdę opis. Niestety nie mogę znaleźć nic konkretnego. Może ktoś opisać...
Jeżeli byś chciał cebulactwo to by pisali tobie uszczelka pod głowicą. Bo przepustnica musi być sterowana czymś - a trzeszczenie to praca silnika krokowego w przepustnicy. A ja tu pisałem żebyś się doedukował - bo wynika, że mało masz wiedzy. Sonda lambda do sprawdzenia. Jak pisałem wyżej.
Od kilku miesięcy mam problem w citroenie c2 z silnikiem 1.4 HDi. Silnik po odpaleniu pracuje ok 5s i gaśnie, następnie jest problem z jego odpaleniem - trzeba długo kręcić rozrusznikiem ok 20s. Nigdy nie zdarzyło mi sie to do po nocy na zimnym silniku tylko po przejechaniu ok 15km kiedy silnik sie rozgrzeje, zgaszę go, postoi ok godziny odpalam, pracuje...
Witam. Posiadam następujący problem Samochód Citroen Berlingo 1.9 DW8B 2003R. Ostatnio sprawdzając poziom płynów eksploatacyjnych moim oczom ukazała się dość znaczna ilość oleju w zbiorniczku wyrównawczym, pierwsze co przyszło mi do głowy "uszczelka pod głowicą" poszperałem trochę w "google" i okazuje sie że nie koniecznie musi byc temu winna uszczelka,...
Diagnoza mechanika: do wymiany uszczelka pod głowicą, przez nieszczelnosc do układu chłodzenia dostawał się olej (co tłumaczy fakt że dość często musiałem go dolewać do silnika mimo iż nie było śladów że gdzies wycieka) co spowodowało że w wężach odkładał się smar aż w końcu jeden wąż nie dał rady i się rozczelnił i wyciekł cały płyn. Podobno wymiana...
W tym stanie rzeczy jedynie co może być ,to też jestem zdania że uszkodzona uszczelka pod głowicą.
citroen uszczelka citroen głowica uszczelka głowica deutz
siłownik gazowy klawiatura labtec pralka grzałka samsung
Repairing 17MB97 Mainboard Software via USB Lukey 850 Rework Station Schematic Needed for Repair