Ja jestem tylko ciekawy kiedy przegrzejesz silnik tak, że pęknie głowica albo zatrzesz tłoki. Jeżeli nie dopuszczasz do głowy, że to uszczelka głowicy to może cieknie chłodnica EGR?
Witam mam taki sam problem z tym silnikiem i w przyszłym tygodniu będę się za to zabierał. Czy udało się rozwiązać problem? U mnie narastało to powoli i wydajemy się ze silnik tracił moc regularnie, rok temu była wymieniana uszczelka pod głowica i kompletny rozrząd, zaczęło tez wywalać komunikat o niskim ciśnieniu oleju
Nawet TDI PD nie potrafiło by napompować ropy do wyrównawczego. Chociaż jeden kiedyś na trzech aluminiowych rurkach przewody popierdzielił. Poszła uszczelka albo głowica i dmucha. Zaolejone albo uwalone tłustą mazią zbiorniczki się spotyka. Pomiar kompresji i w razie różnic w pomiarach głowica do sprawdzenia. Te zdjęcia to też tak robisz. Zrób całą...
Mam taki problem. Robiłem regeneracje wszystkich wtryskiwaczy ze 3 razy sprawdzane i ok. Przed remontem korekcje 1 +1.4 2 0.03 3 +6.01 4 0.03 Silnik remontowany. Na jednym garku pokrzywione zawory i brak kompresji. Wymienione panewki głowne i korbowodowe pierscienie tłok , uszczelka głowicy, głowica splanowana i 16 nowych zaworów uszczelniacze i gniazda....
witam do Pana Czerny 1.10 nm to ile Nm ...taką wartość Pan podał . Momenty z diesla to wygrzebane z internetu jako dane do C3 , mogłem to zweryfikować jak kupiłem instrukcję w PDF . Problem był kolejny bo w tej pseudo instukcji do C3 nie podano jednostek. Śruby mam nowe , głowica po profesjonaalnej regeneracji . Aktualnie walczę z rozrusznikiem , urwanym...
Uszczelka pod głowicą odpowiednia? Głowica napewno z tego samego silnika? Olej na górze się pojawia?
Zabrałem się za naprawę swojej cytryny saxo 1.1 a dokładnie za wymianę uszczelki pod głowicą.Jest to moja pierwsza taka ingerencja w silnik... Na mechanice troszkę się znam ale nie jest ona moja mocna strona.Dużo od małolata mechesowalem z kolegami w garażu ::)Silnik mam rozłożony głowica jest już splanowana ,uszczelka kupiona .Problem mam z skręceniem...
Witam 3 dni temu robiłem klientowi uszczelkę pod głowicą w samochodzie citroen xsara 1,4 . Głowica oczywiście planowana , uszczelka solidna, lecz klient uparł się na pozostawienie starego paska rozrządu który nie wyglądał dobrze. Powiedziałem że zabiera auto na własną odpowiedzialność. Odebrał auto ,zapłacił. Następnego dnia dzwoni że coś nie działa...
to nie wina wetylatora . jak silnik ma tęperaturę 70 stopni i kilka razy podgazuje do 4 tys a nawet na mniejszej temperatuże to przewody robia sie twarde od wody . wydaje mi się tak jak by był przedmuch z kturegos tłoka na kanał cieczy chłodącej ale gdzie jak uszczelka nowa a głowica splanowana i na pewno dobrze skręcone .
Ten modul moze byc jedynie zintegrowany z cewka bo nic poza tym nie ma, a cala ta cewka (czy jak kto woli zespol cewek byl podmieniany). I dziękuję za wyjaśnienie dziwnych wskazań stroboskopu. Coś w tym rzeczywiście może być. Ale jesczze takie pytanie: tak samo pokazuje na benzynie i na gazie, a na gazie chodzi właściwie dobrze. Podejrzewam, że może...
no jak kopci na biło to moze być : albo uszczelka głowicy, lub głowica woda idzie na cylidry, nie do oleju lub za durza dawka paliwa,poprostu leja wtryski i nie przepala wszystkiego i masz cos takiego jak TAD termiczna aparatura dymotwórcza :D to jest zwykły diesel czy turbo
Ja bym sprawdzil cisniene sprezania (jeżeli bedzie fabryczne lub wieksze to uszczelka zla zalozona). Sprawdził rozrząd czy coś nie jest przestawione (w tym przypadku wałek rozrzadu). Przy tym wyczyścił popychacze i wymienił wszystkie dźwigienki. Dobry olej i tyle. W tym silniku dzwigienki nie urywały się nigdy same. Albo ktoś przy rozrządzie się zamotał...
Zmień mechanika. Teraz po tym remoncie zobacz czy niema piany na miarce oleju, korku od zbiornika płynu chłodzącego. Powiedz mechanikowi że poprzedni mechanik mógł spartolić robotę, i żeby zobaczył ciśnienie na wale korbowym. Mechanik będzie wiedział co robić dalej. Dodano po 3 Krzywy blok silnika to raczej bzdura. To może nie być bzdura, ponieważ jeśli...
Miałem podobny problem w moim berlingo 1.4 (1998r). Zaczęło się od tego, że auto nie chciało się łatwo przełączać na LPG, później padło ogrzewanie wraz z nadmiernym przegrzewaniem się silnika. Sprawdziłem wszystko po kolei - to co mogłem sam. Niestety problem był i nasilał się - oddałem zatem auto do warsztatu - wcześniej stawiając diagnozę, że mam...
Witam Mam problem z w/w autem, kupiłem go niedawno po rozbiciu starego auta. no i okazało się ze walnięta jest uszczelka pod głowicą (olej w chlodnicy) samochód przepalał duże ilości oleju wymieszanego z płynem chłodniczym. Nie wiem jak długo tak jeździł ale postanowiłem to zrobić. Przy wymianie okazało się że głowica ma już takie wżery że do niczego...
witam mam takie pytanie dzis odkrecając korek od oleju zauwazylem biale mazidlo (typowe objawy uszczelki spod głowicy) . Objawy są typowe...Dla zimy i jazdy na krótkich odcinkach.
Dobrze posmarować i dokręcać momentem 2 daNm a potem jeszcze 240°. Maksymalna długość szpilek 175,5 mm
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
Dziękuję za odpowiedzi. Liczyłem na to że to jednak nie uszczelka głowicy. Pozdrawiam.
Przed popuszczaniem płynu przez termostat węże twardnieją? Nie nic się nie dzieje. To nie uszczelka pod głowicą.
Źle wykonana robota lub pęknięcie na bloku silnika lub głowicy.
Na pierwszym zdjęciu to nie jest świeca, a wtryskiwacz. Jest cały mokry. Uszczelka pokrywy zaworów jest stara i sparciała dlatego są pęknięcia. To powoduje też pocenie się silnika na tej uszczelce. Uszczelka nie jest problemem błędu. Skoncentrowałbym się na tym wtryskiwaczu, świece są po drugiej stronie głowicy.
Zdejmij tę opaskę i sprawdź czy krawędź rury nie jest pozaginana albo pofalowana i w razie czego ładnie to wyprostuj. Sprawdź też jak pracuje zawór EGR, najlepiej zdementuj go (jest nakręcany na kolektor razem z tym kawałkiem grubej rury, aby go wyjąć trzeba wyluzować kolektor) i oczyść. Jak już to wszystko rozbierasz to nie zawadziło by zdjąć zupełnie...
Witam. Robię właśnie taki ciekawy silniczek 2.7 HDi V6 DT17BTED4, który powstał w ramach wspólnego projektu przez inżynierów Jaguara/Ford i PSA Peugeot/Citroen. Niestety wydmuchało uszczelki pod głowicami. Głowice oddane do sprawdzenia (są szczelne) i planowania (zebrane 0,025) Moje pytanie jest takie? Jakiej grubości uszczelkę teraz zastosować? Na...
2014 więc już z nowym ryjem, wszystkie na dpf-ie. Z tych trzech najlepsze silniki fiatowskie 2.3. Najmniej skomplikowany 130 i 150 koni. Nie patrz nawet na 2 litrówki PSA, potrafiły się po 30 tysiącach zacierać, wtryski, uszczelki pod głowica, długo by wymieniać.
Witam Wymienilem uszczelke pod glowica citroen jumper 2.5 tdi i nie moge odpalis samochodu. Prosze o pomoc
Olej w zbiorniczku to z dużym prawdopodobieństwem uszczelka pod głowicą.
Jedynie przedmuch z cylindra przez pękniętą uszczelką/głowicę/blok.
Po tym zdjęciu już wszystko wiadomo. Fragment pomarańczowej uszczelki przylega bezpośrednio do głowicy.
Wymieniłem uszczelkę pod głowicą .
Wygląda na uszczelkę pod glowicą. Umyj i poobserwuj.
Miałem taki wynalazek i ZX-sa z podobnym silnikiem. Najczęściej pada uszczelka pod głowicą, ale trzeba się też przyjrzeć tulejom cylindrowym gdyż w tych silnikach są wymienne i osadzone w bloku na uszczelniaczach. Jest dużo przestrzeni pomiędzy tulejami a blokiem i tam może się przesączać płyn chłodniczy. Przy zdjętej głowicy nie powinno się kręcić...
Więc podejrzana jest uszczelka pod głowicą..
Winna może być uszkodzona uszczelka pod głowicą.
witaj. Myślę ze uszczelka pod głowicą
Jezeli sie nie myle to miedzy walkami a glowica jest jeszcze uszczelka. Daj Vin to Ci wszystko sprawdze.
Byłem u mechanika (w Skarżycach) okazało się że sterownik jest uszkodzony, oraz potrzebny jest remont silnika. Jest uszkodzona uszczelka pod głowicą oraz cylindry do roboty.
od czego zacząć Od jak najdokładniejszego usunięcia zestalonego oleju, potem demontaż kolektora i bardzo musisz uważać, żeby naprawa nie skończyła się demontażem głowicy(jak zgorzel trafi do dolotu a potem pod zawór) i co kupić Podkładki pod wtryski, frez do gniazd, uszczelki kolektora, można wymienić oringi na przelewach
Magik jesteś! Szacun! To plucie olejem to może być zamarznięta odma (czyli wąż odpowietrzający skrzynię korbową). W takim przypadku rozgrzałbym silnik na wolnych obrotach przy otwartym korku oleju. Jeśli nie pomoże to spróbowałbym wąż wyczyścić. Jak i to zawiedzie to liczyłbym się z najgorszym - uszczelka pod głowicą. P. S. Nie wiązałbym ewentualnego...
ja tam wszystkie uszczelki czy to gumowe, papierowe czy korkowe zawsze i tak smaruję Reizosilem (oczywiście oprócz uszczelki pod głowicę:) ) - i wtedy jest długo dobrze Też kibicuję - sam też wszystko naprawiam sam i lubię takie starocia, ale coś takiego to już by mnie chyba załamało, bo też nie mam żadnego kanału, dźwigu, widlaka itp tylko radzę sobie...
Mi się wydaję że masz problem z uszczelką pod głowicą lub zupełnie głowica walnięta .
Witam Citroen saxo 1.1 rocznik 99. Mam pytanie, ostatnio wymieniona zostala uszczelka pod glowica i wszystko bylo w porzadku, ale pojawil sie problem. Odpala od kopa jednak jak puszcze gaz to obroty slabna i autko gasnie, musze go rozgrzac chwile, i juz pozniej pracuje normalnie, przed wymiana palil normalnie przy wiekszych mrozach nawet, odpalalem...
Zrób zdjęcie wykręconych świec (tylko w kolejności jak w silniku). Problemy z wypadaniem zapłonu masz po błędach na 1 i 2 cylindrze. Mogą nie mieć nic wspólnego z cewkami czy świecami. CZY BYŁY SPRAWDZANE LUZY ZAWOROWE? CZY BYŁA SPRAWDZANA KOMPRESJA? (mogą być upalone zawory wydechowe bądź wydmuchana uszczelka pod głowicą między cylindrami).
za malo informacji, rozrzad poszedl na blokady?
W tym stanie rzeczy jedynie co może być ,to też jestem zdania że uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Do tego trzeba zdjąć głowicę. Uszczelka pod głowicą może być, ale mało prawdopodobne. Do weryfikacji należy zmierzyć kompresje.
Termostat, lub w gorszym przypadku uszczelka pod głowicą. Zrób test na spaliny w płynie w chłodnicy.
Auto miało padniętą uszczelkę pod głowicą. Ledwie chodziło. Została splanowana głowica, wymieniona uszczelka. Całość poskładana i nie pali. ECU widzi obrotu wału, iskra jest jak trzeba. Włącza się pompka paliwa, ciśnienie na listwie jest. Wtryski nie podają paliwa. Miałem drugą listwę na podmianę - to samo. Sprawdziłem przewody od ECU Magneti Marelli...
Usterka która mnie nękała to źle zrobiona uszczelka pod głowicą. Adaptacja pomagała na jeden dzień. Problem powracał bo były przedmuch spalin do układu chłodzenia. Po ponownej wymianie uszczelki i reszty drobiazgów z tym związanych, auto nareszcie działa. Czekam na ciepłe dni żeby jeszcze raz zrobić adaptację przepustnicy. Dowiedziałem się że uszczelka...
winna była uszczelka pod głowicą, po wymianie wszystk ok
uszczelka głowica citroen berlingo citroen uszczelka citroen głowica
siłownik dwustronny iphone eeprom programowanie erica
taryfa sprzedawcy samsung qe50q64tau
Jak zresetować lodówkę Bosch - instrukcja krok po kroku Mercedes W203 - Klapa bagażnika zamknięta, wyświetlacz pokazuje otwartą