Dziękuję za schemat. Tylko gdyby ktoś to mógł odczytać jak dla zwykłego smiertelnika najlepiej według kolorów:)
Najlepiej zrobić logi dynamiczne podczas tych anomali.. Kiedyś robiłem auto z takimi objawami co prawda inny motor ale winny był przepływomierz jeszcze innym razem potencjometr gazu.. Na logach wyjdzie.. EGR można zaślepić na czas prób..
Zanotuj błąd a potem odłącz przepływomierz i znowu odczytaj błędy... Jeżeli nic się nie zmieni - wiązka do sprawdzenia
Jeśli chodziłoby o ciśnienia doladowania i CR, to zapalalby się check engine. Faluje Ci na wolnych obrotach? EGR masz chyba podcisnieniowy? Spróbuj odpiąć I zaslenic podciśnienie idące z przetwornika na EGR, bo może przepuszcza przetwornik. Jak nic nie pomoże możesz spróbować jeszcze odpiąć przepływomierz i sprawdzić czy kolektor masz szczelny.
Powiedzcie mi chociaż gdzie znajduje się ten egr żebym mógł sprawdzić czy faktycznie coś było przy nim robione. A gdy już go znajdę to może od razu go przeczyszczę i jak znam życie to problem ustąpi. Jeszcze jedno jak byście mogli mi zobrazować gdzie znajduje się też przepływomierz bo to chyba największe dwie bolączki tego auta. Pozdrawiam.
to co widziałeś to cisnienie atmosferyczne a przepływomierz masz po prawej stronie na przewodzie.
Sprawdź czy podczas tego zwiększa się dawkowanie wtryskiwaczy, sprawdź czy olej nie dostaje się z pokrywy zaworów-odmy do rury zasilającej turbiny to ta z przepływomierzem, jeżeli będą duże ilości oleju to możliwe że albo pokrywa do wymiany albo podkładki pod wtryskami puszczają.
nie wiem co się stało jumper do 4 biegu w miarę ok ciągnie na 5 do 110 i koniec i nie ma siły wersja bez przepływomierza na komputerze wszystko oki wszyscy rozkładają ręce turbo słychać i pracuje jak wcześniej , dodam że odpala super nie dymi Za pomoc z góry dziękuje
Nie znam tego auta, podobne objawy w Passacie występowały kiedy kończył się przepływomierz.
A odłączałeś przepływomierz? Po odłączeniu trzeba poczekać do minuty, a najlepiej przegazować pare razy i po chwili gazy wypychają dym i objaw ustępuje(u mnie). A jaką masz tempetrature cieczy jak silnik jest rozgrzany (np. w trakcie dłuższej trasy)?
Witam! Mam takiego Jumpera, klient zgłasza mało mocy i duże spalanie. Auto kręci się w całym zakresie obrotów. Brak błędów, zero dymienia, korekta wtryskiwaczy ok, wartości regulatora na pompie ok. Silnik bez przepływomierza. Turbosprężarka ok, nie goni oleju, lekko się obraca, nie ma zbyt dużego luzu. Doładowanie przy obciążeniu ok 1 bar, według mnie...
Witam Mam problem z Citroenem Jumperem 2.8 HDI , po wymianie skrzyni z automatu na manual oraz rozrządu,uszczelnieniu pompy oraz wymianie filtra paliwa, powietrza wystąpił problem . Auto odpala jedzi, skrzynia pracuje normalnie ale auto nie ma mocy jak przed naprawą - mozna było jechac 190 , teraz ledwo przyśpiesza do 110 i nie chce więcej, ma 128 km...
wtryskiwacze wymieniłem kupiłem używane,pracuje lepiej niż starych bo na tamtych nie pracował na jednym cylindrze,teraz pracuje ładnie tylko te spalanie straszne,na dolocie powietrza zaraz za filtrem jest coś w stylu przepływomierza tylko że są tam jedynie dwa kabelki Dodano po 1 a co do termostatu woskowego to w którym miejscu on jest? bo wydaje mi...
Podepnę się do tematu. Ktoś gdzieś wymienił silnik bo strzelił pasek, założyli nowy rozrząd, turbo i sprzęgło. Przed awarią samochód jeździł. Przyjechał do mnie na wypiętym przepływomierzu. Po wpięci samochód zdecydowanie słabszy. Na zimnym ciężko pali, nie zapala na wszystkich, a jak doda się gazu to wali niebiesko-siwym dymem. Czuć paliwo w powietrzu....
Autko zakupiłem dla siebie więc tak, ten samochód chłodnia izoterma, silnik 3.0 115,5 kw pompa WC w tym samochodzie to bosch edc16, egr sterowany przez zawór elektr. Wywaliłem katalizator (głupota). Te samochód posiada też dpf ale bez dopalacza, dpf wyczyściłem., -czujnik masy powietrza był zalepiony Wymienione :) - przepływomierz bosch -sonda lambda...
Witam, Przeszukałem już chyba wszystkie możliwe fora motoryzacyjne i nie spotkałem się, aby ktoś miał podobny problem. Otóż od jakiegoś czasu mam problemy z przepalającym się bezpiecznikiem F35, czyli między innymi od świateł cofania. Niestety od dnia wczorajszego nawet po wymianie bezpiecznika na nowy automatycznie przy wrzuceniu wstecznego słychać...
Citroen Jumper 2002r. 2.2HDI. Przebieg ±250 tyś km. Gdy silnik ostygnie nie można go uruchomić kręcąc rozrusznikiem, natomiast "na popych" zapala od razu. Nie dymi, ma swoją moc, rozpędza auto bez problemów, zużycie paliwa w normie. Silnik po pierwszym uruchomieniu i wyłączeniu można bez problemu uruchomić "z kluczyka". Najgorzej jest rano, zwłaszcza...
Udało mi się rozruszać cięgło gruszki WG. Może rozwinę temat. Citroen Jumper trafił w moje ręce w celu zdiagnozowania usterki silnika. Silnik zachowuje się następująco: -po uruchomieniu pracuje normalnie -po podniesieniu temp. silnika oraz kilku krotnym podniesieniu >2500 obr/min wchodzi w tryb awaryjny i dymi lub gaśnie i zawiesza się na minutę. Wywala...
jumper przepływomierz przepływomierz jumper citroen jumper
słuchawka kabel naprawa opary paliwa schemat electronics
email podaj informacje rower elektryczny schemat
Programowanie biorytmów na Arduino GIGA Kostka lewych przednich drzwi Hyundai i30 2021 - opis i funkcje