Króciec przy głowicy pękł. Obudowa termostatu, nowa z 70pln. Całośc naprawy powinna się zamknąć w 3 stówach.
Jeśli to wygląda tak jak na obrazku to ten na samej górze jest tylko po to żeby miało gdzie wywalić nadmiar ciśnienia (zawór bezpieczeństwa). Nie podłączasz go nigdzie lub tylko kawałek wężyka żeby sobie zwisał do dołu. edit: Już chyba wiem w czym problem. Pewnie masz zbiorniczek od diesla, a one mają jeszcze jeden króciec z dołu. Możesz go zaślepić.
Radze jak poprzednicy zmierzyć ciśnienie oleju .Główną przyczyną spadku ciśnienia w układzie smarowania jest zużycie czopów głównych na wale silnika,spory wydatek lepiej kupić cały silnik raczej jest to nie do naprawienia w tym modelu brak zestawów naprawczych. Proszę jeszcze zastosować inny filtr oleju. Dodano po 11 Jeszcze miałem podobny przypadek...
Czy da się jakąś podłączyć webasto do klimatronika ? Citroen C5 FL 3V6 Pb 2005 , są ślady że było bo jak podam w lexii OPR to wyszukuje ogrzewanie postojowe i w baku jest króciec z paliwa. W starszym Citroenie trzeba było robić sterowanie dmuchawą i odcinać can do klimatronika w X7 podobno podaje sie stan wysoki na jakiś pin
Dzień dobry.Wymontowałem elektrozawór turbosprężarki z Citroena C5 2.0hdi 140km z 2011roku i sprawdzałem szczelność wężyków przez przypadek dwa wężyki wyskoczyły i nie mogę poszukać gdzie je przypiąć,... Bezpośrednia odpowiedź 1. Króciec górny–prosty (na zdjęciu skierowany w lewo, bez kolanka): podłącz do przewodu zasilającego pod-ciśnienie z pompy...
A może przewód, po prostu dziura w którymś przewodzie paliwowym. Np uleciał króciec w zbiorniku ? Coś zatkało przewód ? Dodano po 43 a pompka nie podaje paliwa Założona dobrze co do kierunku i słychać ją ?
W tym temacie umieszczę wszystkie informacje i zdjęcie związane z naprawa zbiornika AdBlue w samochodzie PEUGEOT BOXER III. Mam nadzieję, że komuś z kolegów ten materiał będzie pomocny przy podobnej naprawie. ========================================... Mega ważna uwaga przed przystąpieniem do naprawy...
Witam, mam problem z autem citroen c5 2.0 16v benzyna auto jest od handlarza niestety, trafiło do mnie na wymianę rozrządu i oleju i wszystkich filtrów. W aucie wymieniłem rozrząd firmy ina, rozrząd ustawiony na znaki i na org. blokady. Niestety nie sprawdziłem rozrządu przed wymiana oleju w silniku i nie wiem w czym jest problem czy w samym oleju czy...
Witam. Miałem problem z odpalaniem na benzynie. Silnik odpalał od strzała ale gasł po dwóch, trzech sekundach. Jak nie zgasł to telepało silnikiem jakby jeden cylinder nie palił. I popularny błąd "depollution system faulty". Jeżeli w czasie jak nie zgasł zdążył przełączyć się na LPG to wszystko wracało do normy. Silnik pracował równo. Jako że w warsztacie...
Witam, mam Berlingo z takim samym silnikiem. Od 1,5 tygodnia borykałem się z dokładnie takim samym problemem. Po nocy samochód odpala normalnie ale po 10 sek. gaśnie. Przy próbie kręcenia rozrusznikiem po dłuższym czasie odpala ale wyskakuje błąd "Antipollution faulty". Po podpompowaniu gruszką - odpala i jedzie normalnie. Jeśli odpowietrzyłem przed...
Witam, mój citroen C4 1.6 hdi z przebiegiem 133 tyś. Ostatnio przeszedł regenerację turbiny, przepuszczała olej do dolotu i silnik dymił na niebiesko i się przegrzewał itp. Po regeneracji u jakiegoś geniusza od turbin, ponoć najlepszego silnik przestał dymić, niby jest ok. Ale zawsze przy dodawaniu gazu lub na zimno na postoju przykapca lekko z wydechu...
Zapomniałem napisać ale zaślepiałem również króciec od pochłaniacza oparów przy kolektorze bez powodzenia problem występuje nadal. Gdy już wejdzie w ten stan ze nie chce odpalić bez użycia pedału gazu wystarczy odpiąć map sensor (stacyjka w pozycji 0) i od razu podłączyć i ten jeden raz odpali od razu.
Szlak może człowieka trafić. Temat rozwiązany. Przy składaniu silnika zamontowaliśmy nową magistralę przelewu. Jedyna jaka była aktualnie dostępna to Engitech w intercars. Nienawidzę tej firmy, bo robi części bez utrzymywania jakości oryginału i często miałem z nią problemy w spasowaniu. Niestety w tym przypadku wynikło to samo. Część wygląda jak oryginał,...
Że zbiornika boczny króciec do pompy zawieszenia. U ciebie dwa białe okręgi razem. Dolny przewód że zbiornika ten co przez nadkole przechodzi do pompy wspomagania tej niżej. Jak nie zapomnę to sprawdzę tą chłodnice gdyż mam takiego gada u siebie na placu.
Wymontować i sprawdzić szczelność. Jak wymontujesz i wyczyścisz podepnij do jednego króćca obiegu wody węża ogrodowego, zaś drugi króciec zaślepić. Odkręcasz wodę i obserwujesz czy jest jakiś przeciek. Dodano po 2 Można zamiast węża ogrodowego zastosować sprężone powietrze, ale trzeba uważać aby nie podać za wysokiego ciśnienia.
Sprawdź czujnik temp. LPG, może być wkręcony w reduktor lub w króciec wodny. Ta sprawa dotyczy przełączenia na LPG, sprawdź sondę - to też może być tego przyczyną .
Witam serdecznie Mam problem z moja xsara chodzi o to że chodzi nierówno na wolnych obrotach - i słychać syczenie powietrza - wczoraj postanowiłem znaleźć co to syczy - i znalazłem na przepustnicy są 2 króćce z jednego miałem zdjęty przewód, zaznaczyłem go na foto: http://obrazki.elektroda.pl/6130492800_1... Więc pełen nadziei zakładam...
Witam Próbuję się dowiedzieć jakie zadanie ma rurka oznaczona nr 2 na poniższym zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/8781254100_1... Jest to gumowy przewód łączący króciec odmy z kolektorem dolotowym za przepustnicą. Takie rozwiązanie jest chyba często stosowane. (Jest tak na pewno w Seicento 900). Teoretycznie wygląda to na bypass przepustnicy....
Kable sprawdzałem na początku "przygody". Dzisiaj wreszcie odpalony, wystarczyło dobrze odpowietrzyć. Na wejście do pompy założyłem króciec z przewodem i butelką na końcu, żeby pompa mogła łatwiej zassać paliwo (grawitacyjnie), pokręciłem może z 10 sek. Złożyłem instalację jak w oryginale i odpowietrzyłem pompką. Później luzowanie wylotu wysokiego ciśnienia...
Witam. W aucie odczuwa sie brak wspomagania hamowania. Przy pompie jest króciec do którego przymocowane były 2 węże. Jeden wypadł całkowicie i nie wiem gdzie szukać jego ujścia. Wąż ma długość około 15cm, z jednej strony był przytwierdzony do końcówki zaznaczonej na zdjęciu, gdzie szukać drugiej końcówki ? Może któryś z właścicieli takiego Citroena...
Przyczyną w/w niesprawności jest na 99 % MAP sensor. Jest to czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym. Należy rozpocząć sprawdzanie od drożności wężyka łączącego króciec przy kolektorze do samego czujnika. Również króciec może być zapchany lub samo wejście do czujnika lub czujnik uszkodzony. Sprawdzenie: odpalcie silnik na benzynie, zdejmijcie wężyk...
Tak się jeszcze zastanawiam czy nie ma ERG w twoim silniku (czasem było czasem nie) bo może być podparte lub zablokowane. Można śmiało zaślepić na próbę. Pompe czujnikiem zegarowym ustawia się jak w każdej pompie mechanicznej ... znak na wale manometr w specjalne miejsce w pompie lub w króciec wtrysku który podaje w tym momencie i jazda silnikiem w...
wywierć otworek w kolektorze, wkręć króciec i nie ma problemu. podciśnienie wróciło
Ten 3 elektrozawór steruje gruszką zmiennej geometrii turbosprężarki, jak nie jest podłączony to silnik nie ma praktycznie doładowania. Elektrozawór ma 2 króćce opisane VAC i OUT, out do gruszki turbo, vac podciśnienie do wakupompy
Wał w tym silniku jest kołkowany na kole zamachowym. Nad miską olejową, pod króćcem płynu chłodzącego od strony sprzęgła jest otwór na kołek ustalający
w poliftowym to się już chyba tylko atrapą chłodnicy różnią :) tak czy inaczej jak kupisz cały zestaw przodu to będzie pasować. Tylko chłodnica to musi być od takiego silnika jak Ty masz, od innego może mieć króćce do węży w innych miejscach
To co na zdjęciu to zbiorniczek podciśnienia. Czy jest on dziurawy lub zapchany? Bardzo łatwo można to sprawdzić wdmuchując do niego powietrze i sprawdzając czy ucieka z niego powietrze. Poza tym można też sprawdzić czy nie jest zapchany. Tam jest kilka króćców. Wdmuchując powietrze jednym króćcem powinno ono się wydostawać każdym innym króćcem. Chyba...
witam ten silnik to common rail? tak...
Mam pytanie co ty wymieniłes , przeciez termostat jest na dwóch śrubkach trzymającym plasykowy króciec.
Niech kolega zrobi zdjęcie jak to wygląda to będzie wiadomo o co chodzi.
Moim zdaniem spokojnie zdejmiesz zbiorniczek, robiłem to w starej Xsarze bez demontażu pompy. U mnie był przeciek na króćcu wlotowym że zbiorniczka do.pompy. Filmiki na YT szukałeś?
Sprawdź przede wszystkim czy nie masz pękniętego przewodu paliwowego (gumowy wężyk) albo luźnego zacisku na króćcu w komorze silnika.
Wyrzuć ten filtr z pompką, to przyczyna problemów w tych silnikach. Zamontuj filtr zewnętrzny z króćcami na weże, ja miałem od Vw Golfa II 1,6D
Witam wszystkich, ja rozwiązałem podgrzewanie basenu zupełnie inaczej. Początkowo policzyłem sobie trochę teoretycznie parametry wymiennika no i przyjąłem 50% tego co wyszło. No i udało się wyśmienicie. Zastosowałem starą chłodnicę od citroena saxo z wentylatorem, króćce pasowały do oryginalnych węży pompki z filtrem. Całość zasiliłem prostownikiem...
Załóz filtr metalowy z króćcami i pompkę osobną gumową , koszt ok.100zł http://obrazki.elektroda.pl/4615014400_1... http://obrazki.elektroda.pl/2892278100_1...
Nic nie bylo w tym rowku, zadnych resztek jakiejkolwiek uszczelki. W srodku tez nic nie zostalo. Tez sie zastanawiam nat tym rowkiem. No coz zrobie to chyba jednak dobrze i wytocze taki krociec. Chociaz troche mi sie nie podoba pomysl wciskania tego do zamontowanego gaznika. Troche mi sie nie chce go wyciagac.
Witam po przerwie, dla Potomnych wyciek powstał na skutek przerwania sparciałej uszczelki na króćcu/trójniku wychodzącym z bloku silnika w miejscu szczeliny bezpieczeństwa przed nadmiernym ciśnieniem płynu chłodniczego – wymieniłem króciec na drugi z nową uszczelką (choć wystarczyłaby nowa uszczelka) – i po sprawie. Pisk pochodził z rolki/łożyska jednokierunkowego...
Podepnę się pod temat, by nie zakładać nowego: Moja C 3-ka na razie się nie przegrzewa, bo termostat był do wymiany. Przy okazji wymieniam płyn chłodniczy. A przy tej okazji przepłukuję układ. Termostat zostawiłam na ten czas stary - zacięty na pełnym otwarciu. Zalewam wodą demi-coś-tam, zagrzewam silnik, gaszę i spuszczam wodę zdejmując wąż z chłodnicy,...
Citroen C3 2011r Witam, nie wiem czy problem był już poruszany na grupie, bo nie mogę znaleźć nic na ten temat, problem z temperaturą zewnętrzną i silnika w citroenie C3 2011 1.6hdi. Pierwszy problem: temperatura zewnętrzna świruje, pokazuje całkiem inne wartości niż są w rzeczywistości, po wymianie czujnika znajdującego się w lusterku bez zmian. Drugi...
Ciśnienie 32 - 38 bar. Jak by brakowało jakiegoś zaworu na powrocie z pompy i wtrysków. Te z powrotu wchodzą w ten kawałek króćca, a ja odpływ do baku zaślepiam palcem i wtedy odpala. I później mogę podłączyć odpływ i jedzie, zero błędów. Brak pompy wstępnej.
Z lewej strony pod czarną obudową jest króciec wskazany palcem (jest w nim próżnia), czy tam przypadkiem nie powinno być jakiegoś węża? Jak go zatykam palcem, silnik odrobinę lepiej działa... wrzucam fotki dla lepszego zrozumienia... Z góry dziękuję za podpowiedzi... Jedyne, co mi się kojarzy w tamtym miejscu, w tym silniku to wężyk podciśnienia do...
Dziękuję za odpowiedź. Ogólnie to wyprułem szybko pompę i całą rozebrałem, co się okazało, to zaworek na wejściu był zapieczony, bo auto stało z rok nie ruszane. Wszystko wyczyszczone, poskładane i włala, po przekręceniu kluczyka leci paliwo z króćca na listwę. Auto odpaliło praktycznie od strzała, ale chodzi jakby tylko na trzy gary. Błędy, jakie pokazuje,...
No fakt, ta metoda sprawdzenia brzmi bardzo rozsądnie. To jeszcze tylko pytanie skąd wezmę taki fragment gumowej rury z króćcem na wyprowadzenie do manometru i biorę się za robotę, żeby już nie marudzić tylko zacząć działać ;)
Przepustnica z filmu po czyszczeniu odzywa się w sposób słyszalny dużo rzadziej i ciszej. Olej już drugi dzień nigdzie nie wycieka. Lampka od błędu przepływomierza sama zgasła, według mnie przyczyną był popękany o-ring na białym króćcu odmy (wchodzi w dekiel). Dałem nowy. O-ring ten był drugim miejscem wycieku, pewnie też trochę podsysało w niektórych...
silniki xu10j2te fabrycznie nie mają zaworu upustowego natomiast jest miejsce na jego montaż ,są to wystające króćce 1:na róże aluminiowej po prawej stronie silnika zaślepiony gumową nakładką ,2:na róże plastikowej dolotowej do turbiny ,nad silnikiem
Przewody sprawdzałem, są na pewno szczelne, nie można do końca usunąć powietrza z filtra, jak to paskudztwo odpowietrzyć??? Filtr zdemontowałem, sprawdzałem pod sprężonym powietrzem, filtr jest cały. Samochód stał zapewne ponad 1,5 roku. HELP Dodano po 7 Wykręciłem pierwszy z góry zawór (przelewowy), komputer nie mógł go ruszyć, ale ten problem rozwiązałem,...
ja bym założył pompę wspomagania z citroena C15 i by się skończyły dziwne problemy, ona niema żadnej elektroniki, wystarczy przekaźnik po zapłonie i tyle, działa niezawodnie https://sprzedajemy.pl/citroen-c15-pompa... pewnie da się znaleść taniej, ja gdzieś taką mam albo założyć jakąś na pasek od alternatora,...
filtr jest przykręcony śrubą wewnątrz filtra dnem do korpusu elementu głowicy którym jest podgrzewane paliwo Czekaj, czekaj, to to plastikowe badziewie z króćcami? Już kojarzę, zapomniałem jak to tam jest. Tylko wiesz, miałby wycieki. Ale, wszystko na wierzchu, nie problem wsadzić łapę i sprawdzić.
Sprawdź odmę powietrzną. Może ona jest nieszczelna. Ja w swoim samochodzie tak miałem jak mi pękła. Co kilka kilometrów po wciśnięciu sprzęgła obroty spadały i samochód gasł. Jeszcze mi gasł jak przegazowałem samochód na biegu jałowym. Przepraszam za głupie pytanie, ale nie znam się zbytnio na mechanice. Ale czy to jest może to?: https://obrazki.elektroda.pl/9229709100_...
ja mialem duze spalanie rzedu 15 litrow/100km gdy ułamał mi sie krociec przy czujniku zamieszczonym przy prawym blotniku. rurka lezala swobodnie z boku. wymieniłem ten czujnik i wszystko wrocilo do normy.nie wiem co to za czujnik jest.ale na szrocie kosztował grosze.moze sie komus takie info przyda...
króciec głowica króciec parownik króciec pomiarowy
router netgear zwalniać zestaw naprawczy pompy phantom showtec
BlendyGo 3 – jak rozebrać blender, demontaż krok po kroku, narzędzia, akumulator, ostrza Ford Fiesta – niskie ładowanie alternatora, kontrolka ładowania, napięcie 13,4 V