Temat ogarniety podjechalem do blacharza kilka pukniec mlotkiem prosotowania maski i pasuje wszystko jak ulał :) doslownie 15min :) jakbym mial sam myslec co nagiac w co uderzyc to bym 2 dni siedzial :) ale dzieki za pomoc :)
Ja użyłem odmrażacza do szyb. Napsikałem w każdą możliwą szczelinę i poszło bez problemu.
Gdzie jest bolec minusa do podłączenia prostownika w Citroen C3 2012 r. bo nigdzie pod maska nie widzę. Plus jest ale gdzie minus?
F14 pod maska silnika.
sprawdz bezpieczniki pod maska
kolego a gdzie ta czarna dwu stykowa kostka się znajduje w środku auta w tej skrzynce kolo lewej nogi czy w tej skrzynce po maska kolo silnika ????
Jak napisano - na BM34 (skrzynce bezpiecznikowej pod maska)
Jedna skrzynka z bezpiecznikami jest w kabinie - BSI, druga pod maska - PSF1 Sprawdź wszystkie bezpieczniki. Wygląda na to że kalkulator silnika nie ma zasilania.
Na 3 powinno byc +12V stale, pochodzace z bezpiecznika F14 pod deska rozdzielcza i MF8 pod maska.
Witam, Proszę oto link do instrukcji: http://service.citroen.com/ddb/
Jesli nie ma go pod maska, to jest nad pedalem lub w pedale - zaleznie od nr DAM. Wydawalo mi sie, ze w 2002 roku byl jeszcze pod maska.
Witam tam gdzie jest wlot do nawiewu pod maska (niżej szyby) jest tak kostka z rezystorami drutowymi i jest tam jedna dioda która najprawdopodobniej strzeliła . Pozdr
Znalazła się maska w Piotrkowie. kontakt na PW
Witam, małe pytanie czy ktoś się orientuje, czy maska od Citroena C4 Coupe 2005 r wejdzie do bagażnika z opcją złożenia foteli z tyłu? Do Citroena C4 Coupe 2005 r. Pozdrawiam serdecznie.
a mam jeszcze inne pytanie gdyż nie wiem czemu ale w srodku na wyswietlaczu pokazuje mi temperature 58 stopnie Celsjusza niekiedy dziala normalnie ale zadko czy czujnik mogł sie popsuć jak tak to gdzie go moge znaleźć pod maska
Pod maska po stronie kierowcy
Najpewniej nie masz prądu na dmuchawie a to w połączeniu z wycieraczka sugeruje uszkodzony moduł bsm pod maską.
Ostatni duży bezpiecznik 30a lub 25a w skrzynce bezpieczników pod maską.
citroeny z reguły wypadkowy miały pod maska , poszukaj w komorze silnika
Szukać nieszczelności pod maska - dziurawe przewody lub uszkodzony filtr
Pod maska pozycja 11 wartosc bezpiecznika 40A masz zaznaczone na rysunku w załczniku
wszytskie ok , pod maska tez
potrzebowalbym numery przekaznikow jakie znajduja sie w puszcze bezpiecznikow pod maska od strony kierowcy , auto citroen evasion z 2000r silnik 2.0HDI, prawodpbonie ktos ukradl przekazniki i autko nie chce odpalic...
z ta wiazka jest dokladnie tak jak napisal norbert.s 4 przewody nie podlaczone nigdzie ani z jednej ani z drugiej strony. do wykozystania. pod maska wychodza w tej obudowie gdzie bsm pod sterownikiem silnika przytwierdzone do wiezki. nieraz na pierwszy rzut okiem nie widac. trzeba troche pogmerac i wydobyc.
Zasialnie w PB i wyjscie EVAP. Regulator jest w baku. Moze jest ustwiony dotrysk PB w sterowniku LPG. Cos widze, że błądzisz. Dodano po 1 Nie ma nic po drodze na tych przewodach! Jest zawor evap pod maska i tyle.
To znaczy gdzies pod maska czy jeszcze dzies indziej
Sprawdź bezpiecznik Coś mi się wydaje że te elementy są na jednym bezpieczniku i tu może być problem. Raczej szukaj w skrzynce pod maską.
Citroen C5 2002, brak kluczy. Mam na stole BSI z motorolą mc912dg128acpv maska 3k91d. Posiada ktoś rozpiskę pin-ów by zrobić odczyt carprog-iem ? O ile carprog jest w stanie to odczytać.
w ktorej sekcji bezpiecznikow mam szukac czy w tej pod maska czt w wewnatrz
Uszkodzony BSM pod maską.
Witam , ktoś wie od jakiego to modelu Citroena pochodzi ta maska olejowa i reszta. Nie dostrzegam żadnych numerów seryjnych więc ciężko powiedzieć.
Witam, mógłbyś napisać coś więcej o tym liczniku? , co to za uszkodzenie? Temat zamykam , uszkodzony był moduł BSM pod maska , poprostu zalany wodą
Jedyna szansa, choć nie wiem w jakim zakresie się uda, to skopiowanie wsadu eepromu ze starego licznika do nowego. Niestety przebieg obecny zostanie. Skoro przekładał w tą i z powrotem matryce, to teraz już we wszystkich licznikach ma po równo. Ten przebieg to niech juz zostanie. Można z tym żyć. Mam wybrać niby 95160, maska 5ABGV. Mam soft CH341A...
Te zdjęcia co pokazujesz wskazuje na nieszczelność pompy Wysokiego Ciśnienia (WC). Warto pomyśleć także o pasku rozrządu, bo mechanik będzie musiał wyciągnąć pompę do uszczelnienia.
Idąc tym tokiem rozumowania, można żądać wymiany całego samochodu, przecież jeśli drzwi rdzewieją a naprawa lakiernicza jest ble, to dach albo tylne klapa albo maska też mogą rdzewieć...
O ktory chodzi? Zasilanie wentylatora nadmuchu (info o pracy silnika) - w skrzynce bezpiecznikowej pod maska, zasilanie sprzegla kompresora - w BSI.
Nie nie musi być nowa ale musi mieć te same numery żeby później nie mieć problemu.
A wiec trzeba zajrzec do smoka. Jesli wolisz, mozesz pojezdzic chwile z malym kanistrem pod maska. Wyeliminujesz w ten sposob ewentualny problem pompy.
1. podaj +12V na bezpiecznik F9 w skrzynce pod maska. 2. auto z epoki "pre EOBD", wiec tylko sprzet konstruktora. 3. szukaj peku dolozonych kabli i jakiejs puszki pod deska rozdzielcza. Najczesciej zalozone byle jak i rzuca sie w oczy. Potem trzeba isc po kablach i wyciac ci nie potrzebne.
Jeśli po wyjęciu baterii nie naciskałeś żadnego z przycisków, to jest duża szansa, że nie trzeba synchronizować. Miałem raz, czy dwa przypadek, że po odpięciu akumulatora o dziwo pamiętał i nie musiałem synchronizować. Na pewno naciskałem, ale robiłem to z miesiąc temu i wszystko było okej. Ale teraz mam pytanie, że jeśli ten pilot się rozsynchronizował...
Bezpieczniki w pod maska sprawdziłeś .
Chodzi mi właśnie o to ucho holownicze. Nie mogę go znaleźć. Gdzie z reguły jest schowane? Pod maska, na pasie przednim.
maska L43M w sterowniku srs citroena C3 2001r. może ktoś wie. pozdrawiam Irek
Masa na ECU,przekaźnik podwójny, skrzynka BSM pod maską, rzadko kostka stacyjki.
WITAM No i sprawa sie rozwiązała Swrvis chciał zarobic 8000zł!!!!!!!!!! UWAGA NA SERVIS CITROENA W DŁUGOŁECE POD WROCŁAWIEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spalony był bezpiecznik W zestaw bezpieczników taki czarny JAK KASETKA. -koszt 80 zł jest on pod skrzynką bezpieczników pod maska od strony kierowcy!! Jak bede miał mozliwosc wkleje foto. PO WYMIANIE DZIAŁA SUPER
Rok produkcji auta ???? Albo fotka skrzynki bezpieczników pod deską i pod maską.
Witam. Mam też problem z citroenem c3 1.4 16v, auto nie odpala i słychać dziwny dźwięk pod maska. Model to start stop. Wcześniej czasem skrzynia się zacinala i np auto nie cofalo. Po zgaszeniu silnika problem mijał. Teraz nie odpala, podmienilismy aku i nic to nie dało. Nie mamy nawet jak go zholowac bo zablokowane są koła, nie rusza wogole z miejsca....
Poprosty najpierw odepnik kostke stacyjki, jak dalej kreci to bezpiecznik rozrosznika z bsm pod maska nie pamietam 30A lub 40A i wdedy bedziesz wiedział co.
Jesli nie ma pomylki w identyfikacji auta, na PSF1 (BSM) pod maska masz +12V "pracujacy silnik" na pinie 8 16-pinowej zlaczki zielonej. Jest on zabezpieczony bezpiecznikiem F18.
Bezpiecznik nr. 3 10A pod maską
Swiatła mijania i drogowe załącza przekaźnik pod maska. Tam sie przeważnie przegrzewa i przestaje łączyć. Albo trzeba wyprowadzić przewody poza tą skrzynkę albo czasem wystarczy zmienić przekaźnik. Choć końcówki w kostce już są przegrzane.
W skrzynce pod maską bezpiecznik F-8.P
tak intercooler jest na silniku pod maska, mysle ze to jakas przekladka bo w dowodzie jest 1.9D
Walczyłem kiedyś z citroenem objawy gasniecia podczas jazdy, błędy ciśnienia paliwa na listwie itp. Wymieniłem Skrzynkę bsi pod. Maską Na pewno BSI jest pod maską...
W kostce ,która dochodzi do wentylatora nie ma napięcia ? bezpiecznik dobry ? przekaźnik powinien być pod maską jeśli dobrze pamiętam.
Citroen berlingo 2010 1.6hdi, po przyjezdzie do domu i probie odpalania nastepnego dnia, nie odpala, nie kreci rozrusznikiem, slychac tylko cykniecie z okolic przekaznikow. narazie sprawdzilem wszystkie bezpieczniki, te pod maska i pod kierownica wszystkie ok na kable nie odpala, po zmianie akumulatora z drugiego auta tez to samo. czy cos jeszcze moge...
To chyba jest ta glowna gruszka pod maska,trzeba wymienic i po klopocie.jesli ktorys z kolegow wie gdzie to mozna zrobic doradzcie koledze
A to jakoś problem zajrzeć pod maskę?
witam Mam citroena picasso rocznik 2003 i wczoraj przestal dzialac caly licznik wraz z radiem. sprawdzilem bezpieczniki od strony kierowcy oraz po prawej stronie pod maska i miernik wskazuje ze wszystkie sa dobre. co moze byc przyczyna owej usterki?? czy moze sa jeszcze gdzie schowane bezpieczniki??
W tym Citroenie C3 są bezpieczniki pod maską silnika.
musisz zdjąc lub chociaż odchylić zderzak. tx30 tx20 i klucz 10. Powodzenia.
ok. Sprawdzone wszystkie w kabinie i pod maską.
Te trzy przekaźniki uruchomią grzałki nurkowej - podgrzewanie płynu chłodzącego. Przekaźnik od świateł znajduje się w bsm - skrzynce bezpieczników pod maską. Najszybciej wymienić całą skrzynkę.
Wszystko masz w bsm pod maską
Wczoraj elektronik przegral immo ze spalonego ecu na nowy. I nie dzialalo . Dzisiiaj znalazłem usterke. Bezpiecznik pod maska byl spalony. Immo puscilo. Jest check engine ale auto nadal nie odpala. Co teraz ?
BSM pod maską do wymiany.
Bezpiecznik obwodu rozrusznika. Znajduje się on w drugiej puszce z bezpiecznikami pod maską.
Niestety to że przekaźnik klika nie znaczy że przekazuje prąd. Podmień bsm - skrzynka bezpieczników pod maską
W swoim pierwszym poscie piszesz: nie jest to olej. Podajesz niepełne informacje oraz błędne informacje. Nie oczekuj więc, że ktoś zdalnie określi Twoją usterkę.
Kolego a sprawdziles bezpiecznik MAXI , znajduje sie on w skrzynce bezp pod maska , musisz odpiac takie zatrzaski i wyjac caly wklad z obudowy a one beda od spodu ...
Znalazłem. Z prawym jest ok, jak włącze lewy robi sie zwarcie i siada bezpiecznik pod maska. gdzie mogę szukać przyczyny? Proszę jeszcze powiedzieć do czego są przekażniki pod maska 2 szt kolo akumulatora i z drugiej strony przekaznik przy nadkolu ? dziekuję za pomoc i pozdrawiam
Problem był w czujniku doładowania turbiny i potencjometr gazu pod maską
Sprawdź bezpiecznik pod maską 30A
Który przekaźnik odpowiada za rozrusznik w skrzynce pod maską ?
A czy gdzieś mogę sprawdzić tego producenta? poszukaj sterownika lpg pod maska i napisz co to za producent, ewentualnie wrzuć zdjęcia z komory silnika może uda się określić co to za instalacja
Zasilanie na pompę paliwa idzie z BSM pod maską.
Nie wiem skąd masz taka informację, bezpieczniki od świateł mijania i drogowych sa podzielone na lewe i prawe i są w skrzynce pod maską auta 2x10A i 2x15A.
Witam mam problem z citroenem saxo 1.4 mianowicie nie chce odpalać na zimnym silniku czasem nawet na ciepłym nie łapie obrotów i gaśnie, podczas odpalania daje mu w gaz żeby chciał chodzić, gdy hamuję/chce zmienić bieg wciskam sprzęgło no i samochód gaśnie. Czasem odpala normalnie. Zauważyłam ze jeśli pokołyszę go troszkę na bokach (gdy maska jest otwarta)...
Chce odkopać czy naprwiliscie tnie problem? Kazde auto jest inne, Najpierw sprawdz bezpieczniki w BSM pod maska bodajze 25A bedzie odpowiadal za cewke rozrusznika. Dodano po 37 Jak sprawdzisz bezpieczniki, sprobuj na krotko podac prad na zasilenie cewki rozrusznika.
A zajrzałeś pod maskę? Płyn, ok? Może czujnik temp. świruje tylko.
Nie masz głównego zasilania na pompę. Bezpiecznik i kable od skrzniki bezpieczników pod maską.
W tym modelu, niestety tylko lewą szybę da się zaprogramować na automat. Robi się to przez opuszczenie szyby na maska w dól i przytrzymanie na kilka sekund przycisku. Następnie w górę i tak samo trzymać kilka sekund. Warto spróbować.
Cześć Wam, mam Citroena C4 benzynę, samochód był u mechanika. Jak go odebrałem, otworzyłem maskę i zauważyłem jakiś kabelek luźno wiszący. Wygląda na to, że nie jest podpięty. Proszę o pomoc, gdzie go podłączyć. https://obrazki.elektroda.pl/1843172700_... https://obrazki.elektroda.pl/9688795100_... https://obrazki.elektroda.pl/9517552000_...
Problem rozwiązany. Przyczyną był moduł bsm pod maską
Rozumie bo tam ten pedal gazu jest pod maska i sterowany jest z linki . Ale skoro byl ten pedal podmieniany i nadal bylo to samo wiec zostaje tylko ecu lub ponowne sprawdzenie wiazki i wtyczek
Czujnik wału lub woda w skrzynce BSM pod maską.
https://obrazki.elektroda.pl/9476961300_... Do sprawdzenia bezpieczniki w BSM pod maską F1, F2, F4, F8, F15
Witam, tym razem trafiłem na ciężki temat, nie działają wycieraczki: - jest komunikacja z BSM PO WARSTWIE CAN - jest komunikacja z lewym silnikiem Master - zasilania są, masy są, ciągłość przewodów ok - maska silnika status zam. Został podmieniony lewy silnik, został podmieniony moduł BSM, wymieniłem transciver LIN w lewym silniku. Nie działa z poziomu...
imo ściągnie ci tylko i wyłącznie elektronik samochodowy ale możesz jeszcze popróbować w ten sposób żeby dojść do sterownika który naj prawdopodobniej jest pod maska ma on tzw. grzebień w którym są styki może gdzieś tam dostała sie wilgoć lub nie ma dobrego styku. Psiknij tam WD40 i zobaczysz czy pomoże.
Gdzie znajdę pompę ABS w moim złomku ? Szukaj pod maską
W Berlingo wszystko jest na wierzchu, wystarczy zajrzeć pod maskę.
witam,jest taka,jak stoisz przed maska jest po prawej stronie,dostep do niej jest jak zdejmiesz nadkole i zderzak,dochodza do niej 2 weze,jeden z glowicy drugi z chlodnicy. pozdrawiam
Wlasnie na centralce Nic sie nie swieci tak jakby instalacja wogole Nie byla podlaczona. Dwa dni temu bylem u gazownika I sprawdzal czy jest napiecie na tej centralce pod maska I okazalo sie ze jest. A czy jest mozliwe ze computer samochodu jest uszkodzony I Nie widzi instalacji gazowej?
A czy bezpieczniki są dwa do wentylatora i do panelu sterowania temperaturą? Tak, do wentylatora jest osobny bezpiecznik 40A w module BSM pod maską
Zacznij od kontroli wtyczek w Bsm pod maską. Pierwsza od prawej na górze steruje wycieraczek.
Wygląda to na problem z komunikacją.. Na początek powyciągaj i przeczyść wtyczki od BSI (to pod kierownicą) i BSM ( skrzynka bezpieczników pod maską)
wróciłem do punktu wyjścia. Ściągnąłem to co robiłem przy tych przekaźnikach i dalej pipczy, czyli akurat to nie ma na to wpływu. Czy jest taka mozliwosc, że jak jest zapisany jakiś błąd w sterowniku, albo jak jakiś moduł nie dostaje informacji, ze jest wzbudzony alternator to bedzie pipczec licznik po przekroczeniu tych 1800 obrotow ? bo nie ma teraz...
A w czym problem przerobić półosie? W wyważeniu ich potem. Sądzisz że to tylko wyciąć po kawałku ze środka i zespawać do kupy? Mam tylko poważne obawy czy ten zestaw do komory silnika się zmieści - Syrenka Porsche to i owszem, całość na ramie, budę można było dowolnie ciąć, Seicento - konstrukcja samonośna, podłużnic nie odsadzisz. Chociaż kiedyś pokazywali...
świece podejrzewam że mam dobre gdyż grzały do tej pory normalnie tylko po wymianie rozrusznika się tak stało. a bezpieczniki to tylko są w citroenie pod maską ? a czy słaby akumulator może też mieć na to wpływ ? Dodano po 8 a jak zagrzać świecie ręcznie?
Mała przypowieść - chociaż związana luźno z tematem. Przyjechał klient, i się żali że jak jedzie ponad 200 to mu się światło w kabinie zapala. Jedziemy raz i drugi - gościu ma rację! Dwieście na zegarze - lampka świeci! Anioł Stróż czy co? Po pewnym czasie spędzonym na dociekaniach okazało się, że klient gdzieś założył alarm, a montażysta się nie wysilił...
otworzy maska citroen czujnik maska citroen otworzyć maska citroen
płyta indukcyjna schemat amica słuchawki telefonu styki porównanie string
lodówka turystyczna granat audio
Resetowanie Satel Versa do ustawień fabrycznych Awaryjne otwieranie drzwiczek pralki Beko HTV 8733XSO