Nawet jak uruchomisz na krótko to z blokadą kierownicy?
może warto spróbować przełożyć ECU i BSI i podłożyć pestkę imbo albo stacyjkę
Wystarczy przekręcić kluczyk nacisnąć trzpień i stacyjka wychodzi.P
Co rozumiesz przez pojęcie "wiązka kabli"? Jeżeli mówisz o " tzw.kostce stacyjki" to nie.
Masa na ECU,przekaźnik podwójny, skrzynka BSM pod maską, rzadko kostka stacyjki.
blokuje immo.
Przepływomierz dostaje po stacyjce.
DI i ST sygnał z kompa 31-masa 86-plus po stacyjce
Udało mi się wyjąć stacyjkę. Tak jak radziliście naciosem śrubę od góry i odkręciłem śrubokrętem. Teraz mam inny problem. Jak wyciągnąć wkładkę z obudowy? Odkręciłem śrubkę z boku, ale jest jeszcze czepień. Jak kręce kluczykiem to się nie chowa. Co radzicie zrobić? http://obrazki.elektroda.pl/7031376100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1391659600_1...
Panowie, pomocy… Samochod stoi, stacyjka nie do ruszenia, moim zdaniem to ta blokada kierownicy trzyma i nie da się przekręcić kluczyka - da się ją jakoś odłączyć ? Czy jedyny ratunek to nowa stacyjka :/
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Masz inny kluczyk co za tym idzie brak transpondera w nim jak nowa stacyjka ,jak używana to nie pasujący do auta,przełóz ze starego klucza i po problemie.Lub zdejmij pętlę i załóż obok na starej stacyjce i włóż do niej org. kluczyk i odpalisz auto. Resztę musisz sam wydedukować co mozna zrobić aby odpalać jak nie chcesz tego zrobić jak sztuka wymaga.
Jest zasilanie na czerwonym na kostce stacyjki?
ja napisałem ze po stacyjce a nie ze ZE STACYJKI, to zasadnicza roznica.
Przy silniku wszystko chodzi, jak stacyjkę przekręcam, to puka.
Z kostki stacyjki wychodzą wszystkie +12V?
Dzięki, ale jak to zrobić? Normalnie, ja przeważnie tak zmieniam stacyjki.
Przyciśnij przycisk od licznika kilometrów przebieg/dzienny i włącz stacyjkę tak aby zapaliły się kontrolki. Na liczniku km zacznie się odliczanie od 10 w dół, jak dojdzie do 0 puść przycisk i wyłącz stacyjkę i gotowe.
Kostka od stacyjki. Możesz sam zrobić, ja też tak miałem. Kostkę kupiłem na Allegro. Z innych objawów- nie mogłem wyłączyć auta. By zgasło- bieg 3 najazd na krawężnik. Potem odpięcie klem.
z ecu nie mogę się w ogóle połączyć Do sprawdzenia, w pierwszej kolejnosci, wszystkie zasilania i masy ECU oraz skretki CAN (i VAN jesli auto stare). Niestety, nie mam schematow Citroëna.
Kostki sprawdzone ale stacyjka może być zła albo przekaźniki.
poszła kostka stacyjki
Może wymieniając żarówki zwarłeś w oprawce dwie podstawki, czyli + z aku (z pozycyjnych) z + po stacyjce (przez włącznik stopu).
Witam mam takie schematy może się przyda ,jest to część schematów.
Do pętli przyłóż stary kluczyk i wtedy odpalaj. Chyba że przełożyłeś z kluczyka złamanego do nowego kluczyka pastylkę immo.
Moze stacyjka sie rozsypuje
Kostka stacyjki do sprawdzenia... Pozdrawiam
jeśli chodzi o starą stacyjke jest rozwalona, nie odbija, kiedys sei zblokowala i zablokowala tez kierownice trzebabylo ją rozwalać, najprawdopodobniej zaczęła się zacinać bo sie juz wyrobiła. Mam pytanie, jaką cewke dokładnie trzeba wymienić?? gdzie się ona znajduje, i jak dopasować kluczyk do nowej lub tez jak przeozyc transponder?
sam zniknie po przejechaniu 5 km i nici z tego przełączania chybaże robisz sobie pokazówke w domu w garażu ale i tak bez adaptera do stacyjki nic nie pokażesz
Zaczął bym od kostki stacyjki.
Jak masz taką skrzynkę BSM [url=https://idoc.pub/documents/23004586... To + po stacyjce jest na D1
Ile masz wyjść z kostki stacyjki?
Dziś walczyłem z Xsarą i podpowiem potomnym . Mianowicie aby wymienić kostkę trzeba odkręcić osłonę od spodu kierownicy , następnie odkręcić wkręta na górze stacyjki . Później włożyć klucz do stacyjki i ustawić w położenie prawie na zapłon aby móc wcisnąć ząbek(pod stacyjką ) który jest niezbędny do wyciągnięcia całej stacyjki na zewnątrz . Wyjdzie...
Wtyczka pod kierownicą obok wtryczki kostki stacyjki.
Żółty na stałe po +12V, czerwony +12V po stacyjce.
Bliżej kolumny jest jeszcze kołek, chyba pod śrubką. Jak nie ma, to jest śrubka na Torxa 10 albo 15, bliżej kluczyka
Tak, wszystkie są dobre, mają przejście. Ale po przekroczeniu kluczyka do odpalania na tym beżowym i niebieskim pod stacyjką nie ma napięcia. Wymienię stacyjkę i zobaczę.
trzeba zdjąć kierownicę plastiki i przystąpić do wyrywania stacyjki bez kluczyka nie będzie to łatwe robiłem to nie dawno ale ze względu na koszt nowej stacyjki zamontowałem stacyjkę bez blokady od żuka
Jak długo ekran świeci po wyciągnięciu klucza ze stacyjki?
Kolego tu masz schematy , http://www.saxperience.com/forum/showthr... a pro po ładnie poleciałeś z tym wiertłem. a może tu http://www.saxperience.com/forum/showthr... PDF bardziei czytelne https://mofups.s3-eu-west-1.amazonaws.co...
mam problem samochód po przekręceniu kluczyka nie uruchamia nic poza tym swiatła i zamykanie działa samochód 2001 r 2.0 HDI
Witam. Citroen C4 1.6 hdi 2006 rok nie odpala. Po przekręceniu kluczyka zero reakcji rozrusznika. Wyskakuje błąd elektronicznej blokady zapłonu. Bezpieczniki sprawdzone. Akumulator ok. Dodam, że auto jest ze skrzynią MCP. Czy jest możliwe aby problem był w czujniku pedału stopu czy raczej w przekaźniku blokady zapłonu w stacyjce?
Na pewno jest uszkodzona kość w stacyjce a najprawdopodobniej występuje jako część zamienna a nie cała stacyjka.
Zablokowało mi kluczyk w stacyjce. Citroen Xara Picasso 1.6 2002 r. Gdy go uwolniłem silnik dalej pracował, więc postanowiłem że rozłączę akumulator. Silnik zgasł, ale nie zgasły kontrolki. Pojawił się komunikat FAUL ELECTRONIC IMMOBILAISER. Czy ktoś może podpowiedzieć co się dzieje. Dodam, że silnik nie pracuje, nawet rozrusznik nie kręci.
Tak jest. Stacyjka do wymiany.
Czyli ginie zasilanie. Zielono się pewnie robi, albo prozaicznie stacyjka.
Ma być 12V masz uszkodzoną kostkę stacyjki.
Silnik zimny nie odpalany tylko przekręcona stacyjka.
Stacyjka nie,bo to rzecz mechaniczna ale klucz,antena itd tak.
Szczotki i wirnik nic nie maja do napięcia ze stacyjki :)
Witam Jak masz problem z klimą i szybami, to pewnie masz wypaloną kostkę w stacyjce-wymień ją to pomoże- 99%
Stojąc przed samochodem szukaj z prawej strony.P
Może kostka stacyjki.
A może masz zwarcie i już na dojściu do bsm masz 12V dlatego przekaźnik w BSM masz załączony. Odetnij kabel 1025 sterujący ze stacyjki przy BSM.
Zacząłbym od kostki stacyjki.
Napięcie na zapalniczce i gnieździe jest tylko po stacyjce.
Sterownik silnika się diagnozuje ? Może nie ma zasilania . Kod jest w sterowniku i w klawiaturze ale ważny jest ten w sterowniku . Można odpiąć klawiaturę i wyłączyć immo w sterowniku , jeśli nie odpali to masz problem elektryczny . Jednak biorąc pod uwagę że zgasł podczas jazdy immo bym wykluczył askupił się na zasilaniach sterownika , ewentualnie...
Mam pytanie związane z immobilajzerem. U kolegi zepsuła się stacyjka w położeniu kluczyka w pozycji gdy wszystko jest włączone.Po prostu nie można go wyciągnąć. Zakup nowej stacyjki wiąże się z zaprogramowaniem immobilajzera. Niestety w cytrynie nie ma karty kodującej więc wymiana stacyjki wiąże się z wizytą w serwisie a ta przyjemność :? to wydatek...
i trzeba mostkować przekaźnik od pompy paliwa. Bzdur się naczytałeś, daj auto elektronikowi siedzącemu w temacie bo sam nic nie zdziałasz (no, może poza podklejeniem starego kluczyka w okolicy pętli stacyjki).
Żółty - akumulator Czerwony - +12V po stacyjce.
A wymieniałeś klocki w rozruszniku ?Bo u mnie w c2 były to właśnie szczotki i nie chciał zapalić miał takie same objawy jak pana :) Jeszcze jest jedno wyjście może siadła stacyjka :)
Czyli u Ciebie jest immo z transponderem w główce klucza i anteną przy stacyjce.
Stacyjka się nie zacina, czy kluczyk odbija?
Dobralbym się do rozrusznika. Sprawdź przy rozruszniku czy dochodzi zbijanie ze stacyjki 😉
Z tego co pamiętam problemy z wentylatorem były związane z kostka stacyjki, wypalała się. Czasami pomagało "pogmeranie" kluczykiem aby nadmuch ruszył. Jest nawet instrukcja serwisowa która kazała dołożyć przekaźnik. Problem dość powszechny swego czasu, poszukaj u wujka google. Przerabiałem ten temat z 2-3 razy i za każdym razem pomagała wymiana kostki...
W moim wypadku około 3 miesiące temu był wymieniany rozrusznik. Poza tym on kręci, więc raczej bym obstawiał odcięcie przez immo (jeśli np immo odpina np układ paliwowy) Nie wiem na ile Imo jest mądre, to prosty układ, który można jakoś zbypasować? czy jest tu jakaś inteligentna łączność pomiędzy ecu a tym "odbiornikiem" w stacyjce?
Przy wymianie bateri pilot sie rozkodował, lub jest uszkodzony . Procedura przyuczenia powinna pomóc. Tak jest w niektórych Cytrynach: REINICJALIZACJA PILOTA ZDALNEGO STEROWANIA. 1. Wyłączyć zapłon. 2. Włączyć zapłon. 3. Nacisnąć przycisk A. 4. Włączyć zapłon i wyjąć kluczyk ze stacyjki.
Na http://citroen-ax.narod.ru/manual.html masz manual do AX tyle ze w cyrulicy. Wszystko tam powinieneś znaleść.
Witam, sprawdziłem wiazke i niestety wszystko ok. Czy może powodować taki stan rzeczy uszkodzona kostka stacyjki?
No tak, a jak zdiagnozować ile jest, skoro do komputera nie ma dostępu przez OBD. Poza tym przy zbyt małym ciśnieniu pokazywałby pewnie błąd. A po odpaleniu na krótko, wyświetla błąd ABS i ESP. Dodano po 56 Komp. zmieniony, bsm zmieniony, bez zmian. Jest sens zmiany stacyjki?
Sprawdź czy masz zasilanie na bezpieczniku dmuchawy jak nie do sprawdzenia kostka stacyjki
Z Matiza Life jest wkładka a zdjęcia robiłem w innym samochodzie w Citroenie ZX
Większość pod nazwą wentylator, rozumie, ze masz na myśli wiatrak na chłodnicy/skraplaczu. Jeśli chodzi o dmuchawę powietrza to sprawa jest oczywiście inna Dodano po 12 Jaka by nie była klima(auto/manual), na F20 ma być +15 czyli zapłon. Stacyjka ci się wysypała albo okablowanie padło
Słszalem ze problem moze byc tez w jakiejs kostce pod stacyjką?
Stacyjka jest ok
Podsumowując temat okazało się, że jednak stacyjka do wymiany. Wymienione i autko sprawne. Dzięki za wszystkie rady.
40A, prawy górny róg skrzynki, przynajmniej tak jest w picasso. Ale nie zawsze wina bezpiecznika, często to wina stacyjki.
1. Uzupełnij profil. 2. odłącz akumulator na 10minut. 3. podłącz akumulator włącz i wyłacz stacyjkę. 4. po odczekaniu ok 2minut włącz stacyjke i spróbuj odpalić.
Kostka stacyjki była do wymiany.
oporność się zmieniła,tylko czy to jest takie czułe. Słyszałeś o czyms takim jak idukcyjność albo natężenie pola antenowego....
Witam bylem wczoraj u znajomego na podłączeniu pod kompa. Wyszedł jeden błąd stacyjka 2 stopień. Czy to oznacza że kostka do wymiany i przez nią są te problemy? Poszukam dzis kostki pod stacyjkę i sprawdzę.
Takie felerne te ''kostki'' moim skromnym zdaniem za delikatne. Ale jednak trzeba sprawdzić czy ''wysyła sygnał''.
Jak koduje się kluczyk w citroenie c2, bo wymieniałem baterie i padł... Mam ten kluczyk jak scyzoryk co się chowa.Jest jakiś "domowy" sposób? Np. na przekręconej stacyjce dusisz przycisk...
Świateł dziennych nie mam. Dodam, że przy odpiętym zespole przełączników COM jak i przy odpiętej stacyjce światła i tak się zapalają.
Kostka stacyjki to pikuś??
Witam wszystkich Mam problem z Citroenem C3. Po zgaszeniu auta, wyjęciu kluczyka ze stacyjki, po 30 sekundach włączają się wycieraczki i światła i trzeba odłączać akumulator, żeby przestało działać. Film w załączniku. Proszę o jakieś rady. Z góry dziękuję.
Czyli prąd nie dochodzi nigdzie? Do żadnego z bezpieczników też nie dochodzi? Sprawdź czy prąd jest na zaciskach od rozrusznika,alternatora i czy dochodzi do stacyjki.
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Sprawdż czy paliwo dochodzi do pompy wtryskowej. Jak traci połączenie to może stacyjka padła
Melas dzięki mam pytanie może masz kawałek schematu do tego autka? Jakie to sygnały ze stacyjki pozdro
A stacyjka ci nie uszkodziła się przypadkiem?
Normalnie nawiew działał po stacyjce Nie po stacyjce tylko po uruchomieniu silnika. Standardowa usterka BSM (przekaźnik zasilający dmuchawę wewnątrz BSM), ja nie bawię się w naprawy tylko robię oddzielne zasilanie po zapłonie
emeryt:D rozkrecilem przekaznik i po przekreceniu kluczyka jak przycisnolem i przytrzymalem ta platynke to swiece zagrzejei normalnie zapale.czyli jak poszla mi stacyjka sprezyna nie odbija to mozliwe ze to tez nie bedzie plusa?czyli co wymiana stacyjki?
Sprawdzić obecność i stan bezpieczników F8 i F9 - powinien być na nich stały plus. Gdyby nie było - sprawdzić obecność i właściwe umiejscowienie zwory SH. Sprawdzić bezpiecznik F28 - Powinien być na nim plus akcesoria (pierwsza poz. stacyjki).
To o co się pytasz? Plus możesz mieć w gnieździe zapalniczki - tylko działa na niego Economy Mode. A plus po zapłonie dla ECU jest sterowany przez BSI i jak mnie pamięć nie myli może być podawany z BSM.
Każdy jeden który ma wyjście AUX, jeśli ma zasilanie na 5V, to wstawiasz mała przetworniczkę z 12V na 5V i zasilasz po stacyjce oczywiście przez bezpiecznik.
hmm.sprawdz wszystkie krancówki w drzwiach.i zmierz oporność powinna być 20ma.przyczyn moze byc dużo .moze być to nawet stacyjka.moze radio .najlepiej to wyjmuj bezpieczniki np;oswietlenia wewnatrz a nastepny dzien zmierz akumulator. Nie masz nic do napisania, to nic nie pisz! Jedna wielka bełkotliwa bzdura! 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów...
Witam Mam problem z swoim citroenem, po przekreceniu kluczyka w stacyjce i probie odpalenia samochodu miga kontrolka kluczyka, auto nie kreci, w czym problem ? Pozdrawiam
Stacyjka wymieniona, wentylator wymieniony dalej nie działa. Może ktoś ma schemat.
Domex32 pompka chyba powinna pracować non stop a nie jak pisałeś przez 15 sek. Podłączyłem pod akumulator i samochód działa a jak odłączę koniec stop i nic , a teraz jeszcze jakieś zwarcie zrobiłem wyciągając kompa dotknąłem śruby chyba od plusa i aż coś w tym bsm-b3 zaczeło piszczeć po przekręceniu stacyjki.
stacyjka citroen stacyjka citroen jumper wymiana stacyjka citroen
zakładanie nowych tematów akumulator izolować głowica lexmark czyszczenie
cadillac escalade philips senseo
Zakup i kodowanie wkładu kluczyka do VW T5 Samsung RSH1DTMH1 - Zamrażarka nie mrozi, temperatura +15°C