może warto spróbować przełożyć ECU i BSI i podłożyć pestkę imbo albo stacyjkę
Nawet jak uruchomisz na krótko to z blokadą kierownicy?
Wystarczy przekręcić kluczyk nacisnąć trzpień i stacyjka wychodzi.P
Masa na ECU,przekaźnik podwójny, skrzynka BSM pod maską, rzadko kostka stacyjki.
DI i ST sygnał z kompa 31-masa 86-plus po stacyjce
Przepływomierz dostaje po stacyjce.
Co rozumiesz przez pojęcie "wiązka kabli"? Jeżeli mówisz o " tzw.kostce stacyjki" to nie.
Panowie, pomocy… Samochod stoi, stacyjka nie do ruszenia, moim zdaniem to ta blokada kierownicy trzyma i nie da się przekręcić kluczyka - da się ją jakoś odłączyć ? Czy jedyny ratunek to nowa stacyjka :/
Dzięki za info. Skąd dokładnie sterowana jest cewka feralnego przekaznika? Objaw taki,że raz napiecie jest raz nie ma. Na razie podłączyłem pompę i ten bezpiecznik 40A pod plus po stacyjce.
Dzięki, ale jak to zrobić? Normalnie, ja przeważnie tak zmieniam stacyjki.
Jest zasilanie na czerwonym na kostce stacyjki?
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
poszła kostka stacyjki
Przyciśnij przycisk od licznika kilometrów przebieg/dzienny i włącz stacyjkę tak aby zapaliły się kontrolki. Na liczniku km zacznie się odliczanie od 10 w dół, jak dojdzie do 0 puść przycisk i wyłącz stacyjkę i gotowe.
Z kostki stacyjki wychodzą wszystkie +12V?
ja napisałem ze po stacyjce a nie ze ZE STACYJKI, to zasadnicza roznica.
Stojąc przed samochodem szukaj z prawej strony.P
Zaczął bym od kostki stacyjki.
Wtyczka pod kierownicą obok wtryczki kostki stacyjki.
Dziś walczyłem z Xsarą i podpowiem potomnym . Mianowicie aby wymienić kostkę trzeba odkręcić osłonę od spodu kierownicy , następnie odkręcić wkręta na górze stacyjki . Później włożyć klucz do stacyjki i ustawić w położenie prawie na zapłon aby móc wcisnąć ząbek(pod stacyjką ) który jest niezbędny do wyciągnięcia całej stacyjki na zewnątrz . Wyjdzie...
blokuje immo.
Witam. Citroen C4 1.6 hdi 2006 rok nie odpala. Po przekręceniu kluczyka zero reakcji rozrusznika. Wyskakuje błąd elektronicznej blokady zapłonu. Bezpieczniki sprawdzone. Akumulator ok. Dodam, że auto jest ze skrzynią MCP. Czy jest możliwe aby problem był w czujniku pedału stopu czy raczej w przekaźniku blokady zapłonu w stacyjce?
Ile masz wyjść z kostki stacyjki?
Bliżej kolumny jest jeszcze kołek, chyba pod śrubką. Jak nie ma, to jest śrubka na Torxa 10 albo 15, bliżej kluczyka
Jak długo ekran świeci po wyciągnięciu klucza ze stacyjki?
trzeba zdjąć kierownicę plastiki i przystąpić do wyrywania stacyjki bez kluczyka nie będzie to łatwe robiłem to nie dawno ale ze względu na koszt nowej stacyjki zamontowałem stacyjkę bez blokady od żuka
Wymieniłem kostkę od stacyjki
Może wymieniając żarówki zwarłeś w oprawce dwie podstawki, czyli + z aku (z pozycyjnych) z + po stacyjce (przez włącznik stopu).
Przy silniku wszystko chodzi, jak stacyjkę przekręcam, to puka.
Na pewno jest uszkodzona kość w stacyjce a najprawdopodobniej występuje jako część zamienna a nie cała stacyjka.
Moze stacyjka sie rozsypuje
Przy wymianie bateri pilot sie rozkodował, lub jest uszkodzony . Procedura przyuczenia powinna pomóc. Tak jest w niektórych Cytrynach: REINICJALIZACJA PILOTA ZDALNEGO STEROWANIA. 1. Wyłączyć zapłon. 2. Włączyć zapłon. 3. Nacisnąć przycisk A. 4. Włączyć zapłon i wyjąć kluczyk ze stacyjki.
W moim wypadku około 3 miesiące temu był wymieniany rozrusznik. Poza tym on kręci, więc raczej bym obstawiał odcięcie przez immo (jeśli np immo odpina np układ paliwowy) Nie wiem na ile Imo jest mądre, to prosty układ, który można jakoś zbypasować? czy jest tu jakaś inteligentna łączność pomiędzy ecu a tym "odbiornikiem" w stacyjce?
Ma być 12V masz uszkodzoną kostkę stacyjki.
Szczotki i wirnik nic nie maja do napięcia ze stacyjki :)
Czyli ginie zasilanie. Zielono się pewnie robi, albo prozaicznie stacyjka.
No tak, a jak zdiagnozować ile jest, skoro do komputera nie ma dostępu przez OBD. Poza tym przy zbyt małym ciśnieniu pokazywałby pewnie błąd. A po odpaleniu na krótko, wyświetla błąd ABS i ESP. Dodano po 56 Komp. zmieniony, bsm zmieniony, bez zmian. Jest sens zmiany stacyjki?
sam zniknie po przejechaniu 5 km i nici z tego przełączania chybaże robisz sobie pokazówke w domu w garażu ale i tak bez adaptera do stacyjki nic nie pokażesz
A wymieniałeś klocki w rozruszniku ?Bo u mnie w c2 były to właśnie szczotki i nie chciał zapalić miał takie same objawy jak pana :) Jeszcze jest jedno wyjście może siadła stacyjka :)
Kostka stacyjki do sprawdzenia... Pozdrawiam
Zablokowało mi kluczyk w stacyjce. Citroen Xara Picasso 1.6 2002 r. Gdy go uwolniłem silnik dalej pracował, więc postanowiłem że rozłączę akumulator. Silnik zgasł, ale nie zgasły kontrolki. Pojawił się komunikat FAUL ELECTRONIC IMMOBILAISER. Czy ktoś może podpowiedzieć co się dzieje. Dodam, że silnik nie pracuje, nawet rozrusznik nie kręci.
Silnik zimny nie odpalany tylko przekręcona stacyjka.
Zacząłbym od kostki stacyjki.
Może kostka stacyjki.
Udało mi się wyjąć stacyjkę. Tak jak radziliście naciosem śrubę od góry i odkręciłem śrubokrętem. Teraz mam inny problem. Jak wyciągnąć wkładkę z obudowy? Odkręciłem śrubkę z boku, ale jest jeszcze czepień. Jak kręce kluczykiem to się nie chowa. Co radzicie zrobić? http://obrazki.elektroda.pl/7031376100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1391659600_1...
Czyli u Ciebie jest immo z transponderem w główce klucza i anteną przy stacyjce.
Napięcie na zapalniczce i gnieździe jest tylko po stacyjce.
Żółty - akumulator Czerwony - +12V po stacyjce.
i trzeba mostkować przekaźnik od pompy paliwa. Bzdur się naczytałeś, daj auto elektronikowi siedzącemu w temacie bo sam nic nie zdziałasz (no, może poza podklejeniem starego kluczyka w okolicy pętli stacyjki).
Tak, wszystkie są dobre, mają przejście. Ale po przekroczeniu kluczyka do odpalania na tym beżowym i niebieskim pod stacyjką nie ma napięcia. Wymienię stacyjkę i zobaczę.
Kostki sprawdzone ale stacyjka może być zła albo przekaźniki.
Masz inny kluczyk co za tym idzie brak transpondera w nim jak nowa stacyjka ,jak używana to nie pasujący do auta,przełóz ze starego klucza i po problemie.Lub zdejmij pętlę i załóż obok na starej stacyjce i włóż do niej org. kluczyk i odpalisz auto. Resztę musisz sam wydedukować co mozna zrobić aby odpalać jak nie chcesz tego zrobić jak sztuka wymaga.
Tak udało co masz napisane we wiadomości "#19763893 15 Gru 2021 08:14 " Jeśli dobrze pamiętam Citronem w tym modelu poszedł tak do przodu z elektroniką że zaimplementował w tym aucie mechanizm który sprawdza napięcie. Jeśli jest za niskie odłącza systemy i nie pozwala na zapłon - dziwny pomysł. Mam teorię skąd się to wzięło. Podzespoły Citorena w magistrali...
Witam, sprawdziłem wiazke i niestety wszystko ok. Czy może powodować taki stan rzeczy uszkodzona kostka stacyjki?
Sprawdź czy masz zasilanie na bezpieczniku dmuchawy jak nie do sprawdzenia kostka stacyjki
Słszalem ze problem moze byc tez w jakiejs kostce pod stacyjką?
40A, prawy górny róg skrzynki, przynajmniej tak jest w picasso. Ale nie zawsze wina bezpiecznika, często to wina stacyjki.
Żółty na stałe po +12V, czerwony +12V po stacyjce.
Dobralbym się do rozrusznika. Sprawdź przy rozruszniku czy dochodzi zbijanie ze stacyjki 😉
Sprawdzić obecność i stan bezpieczników F8 i F9 - powinien być na nich stały plus. Gdyby nie było - sprawdzić obecność i właściwe umiejscowienie zwory SH. Sprawdzić bezpiecznik F28 - Powinien być na nim plus akcesoria (pierwsza poz. stacyjki).
Domex32 pompka chyba powinna pracować non stop a nie jak pisałeś przez 15 sek. Podłączyłem pod akumulator i samochód działa a jak odłączę koniec stop i nic , a teraz jeszcze jakieś zwarcie zrobiłem wyciągając kompa dotknąłem śruby chyba od plusa i aż coś w tym bsm-b3 zaczeło piszczeć po przekręceniu stacyjki.
Czyli prąd nie dochodzi nigdzie? Do żadnego z bezpieczników też nie dochodzi? Sprawdź czy prąd jest na zaciskach od rozrusznika,alternatora i czy dochodzi do stacyjki.
Witam jak w temacie poszukuje schematu stacyjki do Citroena Saxo VTS z 2001roku immo już w kluczyku
A może masz zwarcie i już na dojściu do bsm masz 12V dlatego przekaźnik w BSM masz załączony. Odetnij kabel 1025 sterujący ze stacyjki przy BSM.
Jaka by nie była klima(auto/manual), na F20 ma być +15 czyli zapłon. Stacyjka ci się wysypała albo okablowanie padło Okazało się że kolega milejow miał rację. Uszkodzony jeden zestaw styków w stacyjce.
emeryt:D rozkrecilem przekaznik i po przekreceniu kluczyka jak przycisnolem i przytrzymalem ta platynke to swiece zagrzejei normalnie zapale.czyli jak poszla mi stacyjka sprezyna nie odbija to mozliwe ze to tez nie bedzie plusa?czyli co wymiana stacyjki?
Pompa włącza się po kluczyku, ok, czyli sterownik dostaje zasilanie i "wstaje", teraz sprawdź czy pracuje również przy kręceniu rozrusznikiem, świadczy to o tym że sterownik czyta obroty wału korbowego. Jeśli działa to: Nie ma iskry, sprawdź żarówką, a nie miernikiem czy cewka (kaseta) zapłonowa ma zasilanie 12V po włączeniu stacyjki
z ecu nie mogę się w ogóle połączyć Do sprawdzenia, w pierwszej kolejnosci, wszystkie zasilania i masy ECU oraz skretki CAN (i VAN jesli auto stare). Niestety, nie mam schematow Citroëna.
emeryt2 był najbliżej rozwiązania okazało się, że gdzieś w wiązce między alternatorem a przekaźnikiem nawiewu, jest przerwa, ponieważ alternator nie wzbudzał tego przekaźnika. Naprawiłem usterkę na szybko biorąc zasilanie po stacyjce
Witam, Chciałbym odnowić temat, Mam podobny problem z centralnym i szybami z tą różnicą że szyby działają jak im się zachce a centralny wcale ( czasem słychać tylko takie jakieś dźwięki jakby ktoś jakiś przełącznik mały przełączał) Moglibyście mi coś poradzić bo nigdy wcześniej nie robiłem w aucie nic poza wymianą stacyjki :|
Dzięki serdecznie za pomoc, skoczyłem do mechanika i fakt posypała sie stacyjka... pozdrawiam
Podejrzewam, że przy takim wierceniu Twoja stacyjka nadaje się już tylko na złom. Kup używaną stacyjkę z kostką i wymień. Rozumiem, że nie mogłeś przekręcić kluczykiem. Szkoda, że się nie odezwałeś przed wierceniem bo podpowiedziałbym Ci jak to zrobić tak aby można było stacyjkę naprawić.
no też tak myślę. Jeszcze przed chwila rozebrałem te drzwi ale tam jest jakaś pianka, która jest na całej powierzchni drzwi. Czy mam ją zerwać?? i gdzie to dalej patrzeć?? na tej szynie"odbojniku"?? coś tam jest?? czy to będzie coś przy ryglu tej zapadce zamykającej drzwi?? napiszcie coś bo jutro w nocy jadę do warszawy i to nie będzie fajna jazda z...
Witam mam takie schematy może się przyda ,jest to część schematów.
Sterownik silnika się diagnozuje ? Może nie ma zasilania . Kod jest w sterowniku i w klawiaturze ale ważny jest ten w sterowniku . Można odpiąć klawiaturę i wyłączyć immo w sterowniku , jeśli nie odpali to masz problem elektryczny . Jednak biorąc pod uwagę że zgasł podczas jazdy immo bym wykluczył askupił się na zasilaniach sterownika , ewentualnie...
Do pętli przyłóż stary kluczyk i wtedy odpalaj. Chyba że przełożyłeś z kluczyka złamanego do nowego kluczyka pastylkę immo.
Witam Jak masz problem z klimą i szybami, to pewnie masz wypaloną kostkę w stacyjce-wymień ją to pomoże- 99%
Znalazłem rozpiskę do ducato czy to będzie pasować: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic95... już go mam a jutro będę go męczył. W temacie odcięcie wykonano na rozruszniku ja potrzebuje zapłon albo pompkę paliwa. Czy można bezpiecznie ciąć pomarańczowy wychodzący z złącza stacyjki ??
Stacyjka jest ok
Melas dzięki mam pytanie może masz kawałek schematu do tego autka? Jakie to sygnały ze stacyjki pozdro
Sprawdż czy paliwo dochodzi do pompy wtryskowej. Jak traci połączenie to może stacyjka padła
Działające radio po wyłączeniu kluczyka nie jest taką oczywistą rzeczą, po to wyłącza się radio po wyłączeniu kluczyka żeby uniknąć przypadkowego rozładowania akumulatora, to są rozmyślne działania producentów aut, z tym jedziesz do serwisu car audio i oni podpinają ci zasilanie niezależnie od stacyjki, ja tak zrobiłem :) co do awaryjnych niema takiej...
Witam bylem wczoraj u znajomego na podłączeniu pod kompa. Wyszedł jeden błąd stacyjka 2 stopień. Czy to oznacza że kostka do wymiany i przez nią są te problemy? Poszukam dzis kostki pod stacyjkę i sprawdzę.
Jak masz taką skrzynkę BSM [url=https://idoc.pub/documents/23004586... To + po stacyjce jest na D1
Z tego co pamiętam problemy z wentylatorem były związane z kostka stacyjki, wypalała się. Czasami pomagało "pogmeranie" kluczykiem aby nadmuch ruszył. Jest nawet instrukcja serwisowa która kazała dołożyć przekaźnik. Problem dość powszechny swego czasu, poszukaj u wujka google. Przerabiałem ten temat z 2-3 razy i za każdym razem pomagała wymiana kostki...
Stacyjka się nie zacina, czy kluczyk odbija?
Jesli BSI jest suche, sproboj zresetowac BSI wyciagajac bezpiecznik znajdujacy sie w nim o oznaczeniu SH1. Po 8 minutach podepnij zpowrotem. Ponadto sprawdz pod maska kolo akumulatora modul BSM-38 taka puszka z przkaznikami i elektronika powinien znajdowac sie niedaleko Kalkulatora (chociaz nie jestem pewien czy w Xara Picasso juz one byly). Jesli to...
jeśli chodzi o starą stacyjke jest rozwalona, nie odbija, kiedys sei zblokowala i zablokowala tez kierownice trzebabylo ją rozwalać, najprawdopodobniej zaczęła się zacinać bo sie juz wyrobiła. Mam pytanie, jaką cewke dokładnie trzeba wymienić?? gdzie się ona znajduje, i jak dopasować kluczyk do nowej lub tez jak przeozyc transponder?
Kostka stacyjki była do wymiany.
Kostka stacyjki to pikuś??
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Stacyjka nie,bo to rzecz mechaniczna ale klucz,antena itd tak.
witam posprawdzaj czy napiencia wychodza z kostki stacyjki
Świateł dziennych nie mam. Dodam, że przy odpiętym zespole przełączników COM jak i przy odpiętej stacyjce światła i tak się zapalają.
1. Uzupełnij profil. 2. odłącz akumulator na 10minut. 3. podłącz akumulator włącz i wyłacz stacyjkę. 4. po odczekaniu ok 2minut włącz stacyjke i spróbuj odpalić.
A stacyjka ci nie uszkodziła się przypadkiem?
Zachowuje się tak, jakby nie działał styk drugiego położenia stacyjki, czyli nie włącza zapłonu
Witam. Mam taki problem, może ktoś coś podpowie. Citroen C1 1.0 Po przekręceniu na zapłon kontrolki nie świecą, rozrusznik kręci normalnie, ale nie odpala. Gdzie szukać problemu - stacyjka pracuje prawidłowo.
Jak koduje się kluczyk w citroenie c2, bo wymieniałem baterie i padł... Mam ten kluczyk jak scyzoryk co się chowa.Jest jakiś "domowy" sposób? Np. na przekręconej stacyjce dusisz przycisk...
Akumulator jest dobry, 12.67 napięcia. Alternator był około miesiąc temu wymieniany bo nie ładował. Więc przewód był sprawdzony. :( Posprawdzam jeszcze czy jest prąd na kablach do rozrusznika. Jeszcze się tak zastanawiam czy to nie może kostka pod stacyjką nie nawaliła.
citroen stacyjka stacyjka citroen jumper wymiana stacyjka citroen
wyświetlacz nawigacja jakie zelazko delongi ekspres
pralka wf8500nmw pralka wf8500nmw
Ustawienie zapłonu w Suzuki Swift III - porady Balkonik do lodówki Samsung RL34HGIH - gdzie kupić?